Καίει λάδια???

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Το πρόβλημα λοιπόν έχει ως εξής...

Στο Address ανα 2000 άντε βαριά 2200 χιλιόμετρα αλλάζω τα λάδια του γιατί τρώει και αρκετή χρήση ειδικά σε βόλτες.

Την τελευταία εβδομάδα το μοτέρ κάνει έναν θόρυβο ειδικά στο άνοιγμα του γκαζιού απο μεσσαίες και πάνω. Σαν κροτάλισμα κάπως ένα πράμα. Δεν είναι πλάστικα πάντως. Βαλβίδες ρυθμίστηκαν σήμερα, με την βοήθεια του πατέρα μου βέβαια...όχι τόσο πυρινική επίστημη όσο το νόμιζα, την επόμενη φορά μόνος...στο θέμα μας τώρα.

Ο θόρυβος και μετά το ρύθμισμα βαλβίδων συνεχίζεται. Αφήνω το μηχανάκι 1μιση ολόκρηρη ώρα να κάτσουν εντελώς τα λάδια, κοιτάω απο το τζαμάκι, ήτανε σχεδόν άδειο!

Πριν 2104χλμ συγκεκριμένα άλλαξα λάδια. Ξέρω οτι σε μονοκύλινδρα αερόψυκτα το να τσιμπάνε λιιγο λάδι είναι φυσιολγικό, αλλά αυτό μέσα σε 2000χλμ κατά μέσο όρο το έφαγε όλο.

Επίσης πριν είχαμε βγει με έναν φίλο έξω με τα μηχανάκια. Στον περιφερειακό, έδωσα γκαζιά 2α, 3η (μπροστά ήμουν εγω) και στο κλείσιμο του γκαζιού μου είπε οτι πέταξε καπνό απο πίσω.

Μήπως είναι λόγω του καλοκαιριού με τις ζέστες; Ή είναι για νέο πιστόνι;

Edit: επίσης όταν ένας κινητήρας καίει λάδια δεν είναι πιο χαμηλές οι επιδόσεις του λόγω χαμηλότερης συμπίεσης ή όχι; Πάντως το μηχανάκι απο γκάζι "θερίζει" να το πω, πάει πολύ καλά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Μήπως ενδιάμεσα συμπλήρωσες με άλλη μάρκα ή άλλο τύπο και ιξώδες;

Πάντως το κροτάλισμα που αναφέρεις δεν είναι καλό μαντάτο.

Μπορεί να είναι: λάθος διάκενο βαλβίδων, φθορά στις βαλβίδες, κολλημένες βαλβίδες, ή απλά να τις ρύθμισες λάθος (αν σου έβγαλε το κροτάλισμα μετά την ρύθμιση). Κι αυτά είναι κάποια σημεία που αφορούν μονο τις βαλβίδες σχετικά με το κροτάλισμα. Μπορεί να είναι φθορά σε εκκεντροφόρο, στον τεντωτήρα καδένας ή απλά ελαττωματική παρτίδα λαδιών ή και κάτι άλλο άσχετο με τα παραπάνω.


Επειδή η πάπια σου έχει αρκετές χιλιάδες χλμ, έχε τον νου σου για τα παραπάνω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.375
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Και να ξες από δω και πέρα ,όταν κάνουμε δουλειές στο μηχανάκι ,πάντα τσεκαρουμε λάδια.
Δεν ξεκινάς αλλιώς.
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.096
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Ο πιο σίγουρος τρόπος να δεις αν καίει λάδια είναι στο ρελαντί να ανοίγεις απότομα το γκάζι κ να δεις αν βγαίνει λευκός καπνός από την εξάτμιση.
Αν έχεις κ καλή όσφρηση το μυρίζεις κιόλας.
Πόσα χλμ έχεις στο κοντέρ;
 
N

notakos600

Guest
Άλλαξε κυλινδροπίστονο, οδηγούς βαλβίδων, κάνε κι ένα καλό στρωσιματάκι και καθάρισες για άλλα τόσα χιλιόμετρα.
Καπνοί, κροταλίσματα και κροκόδειλοι σημαίνουν το τέλος μιας εποχής και την αρχή μιας άλλης.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Πήγα στον μάστορα πριν να κοιτάξει και αυτός τις βαλβίδες. Οι βαλβίδες ρυθμίστηκαν σωστά, δεν έχουν πρόβλημα, ούτε πολύ ανοιχτές, ούτε πολύ κλειστές. Τον ρώτησα για τον θόρυβο που κάνει. Μπιέλα πάντως δεν είναι (η μπιέλα είναι πολύ άσχημος θόρυβος, τον καταλαβαίνεις). Άλλαξα λάδια Repsol 20W-50 αυτή τη φορά μου έβαλε και θα το παρακολουθούμε. Αν μετά απο 600χλμ μου είπε το λάδι φτάσει στην μέση και πιο κάτω τότε το κυλινδροπίστονο είναι για αλλαγή.

Να σημειώσω οτι λάδι Repsol 15W-50 έβαζα πάντα. @Drake Ramore αν ο εκκεντροφόρος ή οι βαλβίδες είχανε πρόβλημα το μηχανάκι δεν θα είχε θέμα στο γκάζι; Δεν θα πήγαινε χειρότερα δηλαδή στον δρόμο;

Σήμερα πρωί επίσης όταν το έβαλα μπροστά και ψιλομάρσαρα δεν έβγαλε καπνούς ήτανε κρύο βέβαια το μοτέρ. Δεν βάρεσα κόφτη πριν ρωτήσετε. Το κροτάλισμα το έκανε και πριν το ρύθμισμα βαλβίδων. 0.05 ΙΝ και 0.10 ΕΧ η ρύθμιση.

Edit: Μην ξεχνάμε και το εξής...το μηχανάκι είναι 12 χρονών πλέον, με 82.400 χλμ σχεδόν στο κοντέρ του...επίσης το κυλινδροπίστονο που άλλαξα πέρσι ήτανε μεταχειρισμένο (δεν είχα πολύ μεγάλο χρηματικό ποσό να διαθέσω) αλλά σε καλή κατάσταση.

Πάντως αν είναι να γίνει αλλαγή, το γνήσιο το ξεχνάω γιατί κοστίζει 300€ απο μόνο του. Υπάρχει της Vernal κυλινδροπίστονο αλουμινίου στα 40€ και μπιέλα (αν είναι να γίνει ολικό rebuild) της TKRJ (Ιαπωνική) στα 40€ επίσης. Η άλλη λύση είναι να φάω τον κύλινδρο και να βάλω 1mm μεγαλύτερο αν θέλω να γλιτώσω λίγο κόστος, αλλά δεν το θέλω.
 
N

notakos600

Guest
Πήγα στον μάστορα πριν να κοιτάξει και αυτός τις βαλβίδες. Οι βαλβίδες ρυθμίστηκαν σωστά, δεν έχουν πρόβλημα, ούτε πολύ ανοιχτές, ούτε πολύ κλειστές. Τον ρώτησα για τον θόρυβο που κάνει. Μπιέλα πάντως δεν είναι (η μπιέλα είναι πολύ άσχημος θόρυβος, τον καταλαβαίνεις). Άλλαξα λάδια Repsol 20W-50 αυτή τη φορά μου έβαλε και θα το παρακολουθούμε. Αν μετά απο 600χλμ μου είπε το λάδι φτάσει στην μέση και πιο κάτω τότε το κυλινδροπίστονο είναι για αλλαγή.

Να σημειώσω οτι λάδι Repsol 15W-50 έβαζα πάντα. @Drake Ramore αν ο εκκεντροφόρος ή οι βαλβίδες είχανε πρόβλημα το μηχανάκι δεν θα είχε θέμα στο γκάζι; Δεν θα πήγαινε χειρότερα δηλαδή στον δρόμο;

Σήμερα πρωί επίσης όταν το έβαλα μπροστά και ψιλομάρσαρα δεν έβγαλε καπνούς ήτανε κρύο βέβαια το μοτέρ. Δεν βάρεσα κόφτη πριν ρωτήσετε. Το κροτάλισμα το έκανε και πριν το ρύθμισμα βαλβίδων. 0.05 ΙΝ και 0.10 ΕΧ η ρύθμιση.

Edit: Μην ξεχνάμε και το εξής...το μηχανάκι είναι 12 χρονών πλέον, με 82.400 χλμ σχεδόν στο κοντέρ του...επίσης το κυλινδροπίστονο που άλλαξα πέρσι ήτανε μεταχειρισμένο (δεν είχα πολύ μεγάλο χρηματικό ποσό να διαθέσω) αλλά σε καλή κατάσταση.

Πάντως αν είναι να γίνει αλλαγή, το γνήσιο το ξεχνάω γιατί κοστίζει 300€ απο μόνο του. Υπάρχει της Vernal κυλινδροπίστονο αλουμινίου στα 40€ και μπιέλα (αν είναι να γίνει ολικό rebuild) της TKRJ (Ιαπωνική) στα 40€ επίσης. Η άλλη λύση είναι να φάω τον κύλινδρο και να βάλω 1mm μεγαλύτερο αν θέλω να γλιτώσω λίγο κόστος, αλλά δεν το θέλω.
Βλέποντας και κάνοντας Τάσο.
Πάντως ο καπνός δεν είναι από βαλβίδες (εκτός αν θέλει οδηγούς βαλβίδων), είναι από μη στεγανοποίηση πλέον του θαλάμου καύσης.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Πήγα στον μάστορα πριν να κοιτάξει και αυτός τις βαλβίδες. Οι βαλβίδες ρυθμίστηκαν σωστά, δεν έχουν πρόβλημα, ούτε πολύ ανοιχτές, ούτε πολύ κλειστές. Τον ρώτησα για τον θόρυβο που κάνει. Μπιέλα πάντως δεν είναι (η μπιέλα είναι πολύ άσχημος θόρυβος, τον καταλαβαίνεις). Άλλαξα λάδια Repsol 20W-50 αυτή τη φορά μου έβαλε και θα το παρακολουθούμε. Αν μετά απο 600χλμ μου είπε το λάδι φτάσει στην μέση και πιο κάτω τότε το κυλινδροπίστονο είναι για αλλαγή.

Να σημειώσω οτι λάδι Repsol 15W-50 έβαζα πάντα. @Drake Ramore αν ο εκκεντροφόρος ή οι βαλβίδες είχανε πρόβλημα το μηχανάκι δεν θα είχε θέμα στο γκάζι; Δεν θα πήγαινε χειρότερα δηλαδή στον δρόμο;

Σήμερα πρωί επίσης όταν το έβαλα μπροστά και ψιλομάρσαρα δεν έβγαλε καπνούς ήτανε κρύο βέβαια το μοτέρ. Δεν βάρεσα κόφτη πριν ρωτήσετε. Το κροτάλισμα το έκανε και πριν το ρύθμισμα βαλβίδων. 0.05 ΙΝ και 0.10 ΕΧ η ρύθμιση.

Λογικα ναι, θα πήγαινε χειρότερα.
Μάλλον το κυλινδροπίστονο έφαγε τα ψωμιά του. Με πιο παχύ λάδι ίσως σου κρατάει παραπάνω, αλλά νομίζω πως είναι μπάλωμα, παρά λύση.
Κι αφου θα αλλάξεις κυλινδροπίστονο, άλλαξε και οδηγούς βαλβίδων που λέει ο Πάνος πιο πάνω.

Ευτυχώς στο παπί αυτά είναι έξοδα μικρής αξίας.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
@notakos600 Ελατήρια πιστονιού δηλαδή όταν λες μη στεγνοποιήση;

@Drake Ramore Αυτό λέω και εγω. Το μηχανάκι δεν έχει θέμα στο γκάζι στον δρόμο, όπως πήγαινε πριν έτσι πάει και τώρα. Για αρχή λίγο πιο χοντρό λάδι και το βλέπουμε. Αν δω οτι το λάδι λιγοστεύει τότε το μηχανάκι είναι για αλλαγή. Το μεγάλο κακό είναι οτι οδηγούς βαλβίδων για Address ΔΕΝ βρίσκω...αν χρειαστεί να αλλάξω δεν έχω ιδέα τι θα κάνω, εκτός αν ταιριάζουν απο άλλο μηχανάκι.

Κυλινδροπίστονο πάντως υπάρχει αυτό όπως είπα: https://www.car.gr/18812979

Η Vernal απο όσο ξέρω βγάζει κυλινδροπίστονα και για μικρές μηχανές, είναι μια καλή εταιρία. Αλλιώς υπάρχει της Akebbo και της Fuego, τα οποια δεν μου πολυγεμίζουν το μάτι, την Vernal την έχω ακουστά πάντως.

Μπιέλα, τώρα που το ξανασκέφτομαι δεν νομίζω να θέλει αλλαγή...επίσης μια ακόμα ερώτηση, ΑΝ είναι να αλλάξω κυλινδροπίστονο, η κεφαλή θέλει πλανάρισμα;
 
N

notakos600

Guest
@notakos600 Ελατήρια πιστονιού δηλαδή όταν λες μη στεγνοποιήση;

@Drake Ramore Αυτό λέω και εγω. Το μηχανάκι δεν έχει θέμα στο γκάζι στον δρόμο, όπως πήγαινε πριν έτσι πάει και τώρα. Για αρχή λίγο πιο χοντρό λάδι και το βλέπουμε. Αν δω οτι το λάδι λιγοστεύει τότε το μηχανάκι είναι για αλλαγή. Το μεγάλο κακό είναι οτι οδηγούς βαλβίδων για Address ΔΕΝ βρίσκω...αν χρειαστεί να αλλάξω δεν έχω ιδέα τι θα κάνω, εκτός αν ταιριάζουν απο άλλο μηχανάκι.

Κυλινδροπίστονο πάντως υπάρχει αυτό όπως είπα: https://www.car.gr/18812979

Η Vernal απο όσο ξέρω βγάζει κυλινδροπίστονα και για μικρές μηχανές, είναι μια καλή εταιρία. Αλλιώς υπάρχει της Akebbo και της Fuego, τα οποια δεν μου πολυγεμίζουν το μάτι, την Vernal την έχω ακουστά πάντως.

Μπιέλα, τώρα που το ξανασκέφτομαι δεν νομίζω να θέλει αλλαγή...επίσης μια ακόμα ερώτηση, ΑΝ είναι να αλλάξω κυλινδροπίστονο, η κεφαλή θέλει πλανάρισμα;
Ελατήρια, πιστόνι, κύλινδρος οβάλ, who knows?
Άλλαξε τα να ησυχάσεις.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Η μπιέλα θα χρειαστεί αλλαγή; Ή δεν παίζει κάποιο ρόλο με το κυλινδροπίστονο;
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Την προηγούμενη φορά που αλλάχτηκε το κυλινδροπίστονο ήτανε σε καλή κατάσταση ακόμα η μπιέλα πάντως...

Κυλινδροπίστονο για Vernal με βλέπω. Το γνήσιο είναι σε απαγορευτική τιμή και οι άλλες aftermarket επιλογές είναι της Feugo και της Akebbo που δεν τα εμπιστεύομαι με τίποτα. Σε εργοστασιακά κυβικά και πάλι φυσικά θα είναι. Θα ενημερώσω για όταν ξεκινήσω την επισκευή.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Φιλε μου για μην εχεις ερωτηματικα, πηγαινε το βραδυ αναψε τους προβολεις του αυτοκινητου και βαλε το παπι μπροστα και μαρσαρε..Αν καπνιζει θα το δεις αμεσως
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.410
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Πάντως δεν είναι ανάγκη να περιμένεις 1,5 ώρα για τσεκάρεις τα λάδια,πρέπει να είναι σε μια ορισμένη θερμοκρασία για να φανούν στο τζαμάκι.Σε τόσο μεγάλο διάστημα αυτά παρα-κάθονται και έχεις εσφαλμένη ένδειξη.
Το σύνηθες ειναι 5-10 λεπτά,το μάνιουαλ τι λέει?
 

tedvj23

member
Δημοσιεύσεις
859
Περιοχή
Patra City
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Το manual μετά απο 15 λεπτά (ένα τέταρτο δηλαδή) προτείνει να κοιτάξεις τα λάδια αν θες να δεις σε ποιο σημείο βρίσκονται...εγω περίμενα παραπάνω για να καθήσει οτι λάδι είναι να καθήσει...σε όλες τις περιπτώσεις σχεδόν μηδέν λάδια είχα μέσα στο κάρτερ...απλά απορώ, πως γίνεται ενώ το πρόσεχα στα λάδια να την έπαθε πάλι.

@Babis flou Το βράδυ αν είναι θα το κοιτάξω αυτό γιατί τώρα μέρα μεσημέρι δεν παίζει να φαίνεται τίποτα.
 
Top Bottom