Θεωρία Κινητήρων

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Μα δεν τρολαρισα.
ΔΕΝ ειναι μεταβλητου χρονισμού το desmo είπα ....ooops
Ή ζεις σε κάποια άλλη πραγματικότητα που αγνοεί μια δεκαετία σχεδόν ή συνεχίζεις το τρολάρισμα.

 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ή ζεις σε κάποια άλλη πραγματικότητα που αγνοεί μια δεκαετία σχεδόν ή συνεχίζεις το τρολάρισμα.


Σωστα εχεις δικιο .... παθαινω διαλλειψεις που και που , κενα μνημης , αρχη αλτσχαιμερ που λενε , συγνωμη ε?.... cde

Εκεινη την πειραματικη σειρα των Μultistrada περιοδο 2014-19 οπου μπηκε το DVT την ειχα γραμμενη ξεχασμενη .... οπως συνεχιζω και σημερα δηλαδη να παθαινω διαλλειψεις γενικως με αυτα τα μοντελα που ειναι για το .... ποπολο ( π.χ. Multi χωρις desmo)...! abcdefghgk

Τωρα βεβαια τι χρειαζοτανε το DVT ειδικα ενας πανισχυρος δικυλινδρος V κινητηρας μοτοσυκλετας , τεραστιων διαστασεων σε κυβικα και με τονους ροπης ... οι γερμανοι μαλλον το μπερδεψαν με Ι.Χ. και γι'αυτο το καταργησανε δια παντος ...! Tooth
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Μαζι σου για το περι χρησιμότητας, αν και ιδιοκτήτης που έχω συζητήσει λέει για το προ-DVT mutlistrada του, ότι για να βγάζει την ιπποδύναμη που βγάζει, έχει σχεδίαση-κατασκευή-ρύθμιση για απόδοση στις ψηλές στροφές και είναι -σχετικά πάντα- αδύναμο στις χαμηλές στροφές.

Δλδ ήταν μια μοτοσυκλέτα που δεν ήταν το ρολάρισμα και το ταξίδι με μεσαίες το καλό της σημείο -πάντα σχετικά μιλάμε- αλλά το κυνήγι και η πίεση.

Ακούγοντας αυτά τα παράπονα προφανώς, έβγαλε το DVT η Ducati, για να έχει ΚΑΙ γεμάτη απόδοση στις μεσαίες ΚΑΙ δύναμη ψηλά, και να έχει ικανοποιημένους και τους πιο τουριστάδες και τους γρήγορους.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Γιατί «γεμίσαμε» δικύλινδρους εν σειρά και γιατί η KTM ίσως έχει τον καλύτερο​


Σπάνια τα βίντεο του Youtube για μοτοσυκλέτα, πάνε σε τέτοιο βάθος.

Εδώ όμως δεν μιλάμε για τον οποιονδήποτε Moto Youtuber, αλλά για τον Ryan του καναλιού Fortnine, έναν τυπάκο ο οποίος το έχει ψάξει όσο ελάχιστοι. Πολύ συχνά τα βίντεο του βρίσκονται στα ειδησεογραφικά κανάλια και υπάρχουν λόγοι για αυτό. Στο τελευταίο του πόνημα, αποφάσισε να ασχοληθεί με τον πιο διάσημο κινητήρα μοτοσυκλέτας της εποχής: Τον δικύλινδρο εν σειρά.

Στο βίντεο, που μπορείτε να απολαύσετε παρακάτω, ο Ryan κάνει μια εισαγωγή στην ιστορία των δικύλινδρων εν σειρά μοτέρ, εξηγεί τους λόγους ύπαρξης του στροφαλοφόρου σε flatplane και crossplane διατάξεις και, τέλος, μας εξηγεί το γιατί η Crossplane διάταξη έγινε ξαφνικά... πανάκεια. Αλλά και για το γιατί, κατά την άποψη του, ο LC8c της KTM είναι ίσως ο καλύτερος, κατά την γνώμη του, δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας εκεί έξω.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Γελάσαμε πάλι ... συγκρίνοντας τους περισσότερους ρύπους ενος 4κυλινδρου Cbr1000r με δυνατότητα των +200 ίππων με τους λιγότερους ρυπους ενος 2κυλινδρου ΑfricaTween των +100 ιππων ...!facepalm 2

Τώρα τ'οτι ο καλύτερος λειτουργικα ζυγοσταθμισμενος κινητήρας είναι ο V 90 μοιρων ως απεδείχθη 10ετιες τώρα στους αγώνες Sbk, MotoGp αλλά είναι ακριβότερος σαν κατασκευή ... δεν το λέμε ...!cde
 

scrabler

new member
Δημοσιεύσεις
325
Ηλικία
56
Περιοχή
Athens
Μοτοσυκλέτα
KLR 650
Όνομα
Giorgos

Γιατί «γεμίσαμε» δικύλινδρους εν σειρά και γιατί η KTM ίσως έχει τον καλύτερο​


Σπάνια τα βίντεο του Youtube για μοτοσυκλέτα, πάνε σε τέτοιο βάθος.

Εδώ όμως δεν μιλάμε για τον οποιονδήποτε Moto Youtuber, αλλά για τον Ryan του καναλιού Fortnine, έναν τυπάκο ο οποίος το έχει ψάξει όσο ελάχιστοι. Πολύ συχνά τα βίντεο του βρίσκονται στα ειδησεογραφικά κανάλια και υπάρχουν λόγοι για αυτό. Στο τελευταίο του πόνημα, αποφάσισε να ασχοληθεί με τον πιο διάσημο κινητήρα μοτοσυκλέτας της εποχής: Τον δικύλινδρο εν σειρά.

Στο βίντεο, που μπορείτε να απολαύσετε παρακάτω, ο Ryan κάνει μια εισαγωγή στην ιστορία των δικύλινδρων εν σειρά μοτέρ, εξηγεί τους λόγους ύπαρξης του στροφαλοφόρου σε flatplane και crossplane διατάξεις και, τέλος, μας εξηγεί το γιατί η Crossplane διάταξη έγινε ξαφνικά... πανάκεια. Αλλά και για το γιατί, κατά την άποψη του, ο LC8c της KTM είναι ίσως ο καλύτερος, κατά την γνώμη του, δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας εκεί έξω.
Ωραιος ο Fortnine αλλά αυτή τη φορά μάλλον βιάστηκε και δεν τα υπολογισε πολυ καλα!

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Κινητήρας Desmo και από την Borile!​

Για… ποζεριά και όχι για απόδοση!
1


Το δεσμοδρομικό σύστημα κίνησης των βαλβίδων, που ξεπερνά τα 100 χρόνια χρήσης και πρωτοεμφανίστηκε στους αγωνιστικούς κινητήρες αυτοκινήτων της Peugeot και της Mercedes-Benz στις αρχές του αιώνα.

Τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του συγκεκριμένου συστήματος κίνησης των βαλβίδων που στις μέρες μας χρησιμοποιεί μόνο η Ducati μπορείτε να (ξανά) διαβάσετε ΕΔΩ. Και καλό είναι να φρεσκάρετε την μνήμη και τις τεχνικές σας γνώσεις, διότι θα τις χρειαστείτε για να καταλάβετε τους πραγματικούς λόγους που η Borile παρουσίασε μια νέα κυλινδροκεφαλή για μονοκύλινδρο κινητήρα, η οποία έχει δεσμοδρομικό σύστημα κίνησης των βαλβίδων, το οποίο όμως δεν μοιάζει σε τίποτα με της Ducati, ούτε όμως με εκείνο των Peugeot και Mercedes.

Πρώτα απ’ όλα να πούμε ποια είναι η Borile. Πρόκειται για μια boutique-βιοτεχνία στη Ιταλία που κατασκευάζει μια neo-retro μονοκύλινδρη 500 κυβικών με αερόψυκτη κεφαλή από τους κινητήρες των μοτοσυκλετών Speedway!
2

Όπως μπορείτε να αντιληφθείτε από την περιγραφή, μιλάμε για μια εταιρεία που ασχολείται με την… τέχνη της μεταλλουργίας και όχι τόσο με την τεχνολογία.

Ακριβώς τον ίδιο σκοπό έρχεται να εξυπηρετήσει και το δεσμοδρομικό σύστημα που σχεδίασε. Ολόκληρη η κεφαλή είναι κατασκευασμένη από ένα κομμάτι αλουμινίου που έχει σκαλίσει η εργαλειομηχανή CNC και εξωτερικά της υπάρχουν από δύο μεταλλικοί ράβδοι σε κάθε πλευρά που διασταυρώνονται μεταξύ τους, σχηματίζοντας δύο “Π” όπου το ένα έχει τις βαλβίδες εισαγωγής και το άλλο τις εξαγωγής.

Το κάθε ένα από αυτά τα “Π” καταλήγει στα κάρτερ του κινητήρα, όπου μια συστοιχία από γρανάζια και λοβούς, φροντίζουν να τα ανεβάζουν την κατάλληλη στιγμή για να κλείσουν οι βαλβίδες και να τα κατεβάζουν την κατάλληλη στιγμή για να ανοίξουν.
Όλο αυτό το σύστημα είναι σε κοινή θέα και μπορείς να το βλέπεις να ανεβαίνει και να κατεβαίνει όταν λειτουργεί ο κινητήρας!
Σαφώς πιο εντυπωσιακό στο μάτι από το Desmo της Ducati που είναι κρυμμένο μέσα στο καπάκι της κεφαλής.
3

Κι εδώ τελειώνουν τα πλεονεκτήματά του, καθώς είναι βέβαιο πως αυτές οι μεγάλου μήκους ράβδοι θα έχουν τα ίδια συμπτώματα με τα ωστήρια όταν ζεσταίνονται – δηλαδή θα αυξάνεται υπερβολικά το μήκος τους και η ρύθμιση των βαλβίδων θα πηγαίνει περίπατο… Άρα το βασικό πλεονέκτημα του Desmo της Ducati που είναι η ακρίβεια στην κίνηση των βαλβίδων στις υψηλές στροφές πάει περίπατο και αυτό.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Προφανώς κάποιο τυπογραφικό λάθος υπάρχει στην τελευταία ... συμπερασματική πρόταση συγκρινοντας το συγκεκριμένο desmo του άρθρου με το διαφορετικής διαταξης χρησιμοποιούμενο από την Ducati.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

QJMOTOR – Πατέντα για νέο μονοκύλινδρο κινητήρα με... δύο κυλίνδρους!​

aff0f62e90c489bc62ab38c33022f018_XL.jpg

Όχι, δεν κάναμε λάθος στον τίτλο και, αν δεν καταλάβατε με την πρώτη τι παίζει, θα σας εξηγήσουμε πάραυτα.
Πριν λίγες ώρες, νέα σχέδια κινητήρα υπό ανάπτυξη από την QJMOTOR, είδαν το φως της δημοσιότητας και είναι από τα πιο ενδιαφέροντα που έχουμε δει μέχρι τώρα, για φέτος.

Και αυτά, διότι παρουσιάζουν έναν νέο μονοκύλινδρο κινητήρα, αλλά με μία πολύ χαρακτηριστική μορφή, που εξυπηρετεί μια πολύ συγκεκριμένη λειτουργία. Ο λόγος, για έναν δεύτερο «κύλινδρο» σε γωνία 90 μοιρών περίπου από τον πρώτο, με την δική του μπιέλα και το αντίστοιχο πιστόνι, αλλά όχι κεφαλή. Γιατί;

Διότι αυτός είναι ένας τρόπος λύσης του προβλήματος των κραδασμών του μονοκύλινδρου κινητήρα, χωρίς την χρήση αντικραδασμικών αξόνων. Ένας κινητήρας δύο κυλίνδρων σε διάταξη V με γωνία 90 μοιρών μεταξύ τους, είναι τέλεια εξισορροπημένος ως προς τους κραδασμούς κατά την λειτουργία του, συνεπώς μπορεί να γυρίσει γρηγορότερα και να παράγει περισσότερη ισχύ.

Σε αυτή την πατέντα της QJMOTOR που εξετάζουμε εδώ, ο πίσω «κύλινδρος» δεν πραγματοποιεί παραγωγή ενέργειας, αλλά φιλοξενεί την μετακίνηση ενός κατάλληλα ζυγισμένου εμβόλου και της μπιέλας του, οι μάζες των οποίων εξισορροπούν τις δονήσεις από το κύριο ζεύγος πιστονιού/μπιέλας, που παράγουν ισχύ.

Αν είστε πιο διαβασμέν@, γνωρίζετε ήδη ότι δεν είναι η πρώτη φορά, που βλέπουμε μία ανάλογη λύση εξισορρόπησης ενός μονοκύλινδρου:

Κάτι παρόμοιο είχε κάνει και η Ducati, στο Supermono του 1993, με ένα σύστημα μπιέλας-βραχίονα εκεί που θα βρισκόταν ο πάνω κύλινδρος, του V2 μοτέρ. Αξίζει, δε, να σημειώσουμε ότι και η Suzuki έχει μελετήσει μια ανάλογη διάταξη, πατεντάροντας την πριν κάποια χρόνια – δείτε το σχετικό μας άρθρο με ένα κλικ εδώ.

Επιστρέφοντας στην πατέντα της QJMOTOR, ας δούμε την μορφή του πίσω πιστονιού: Είναι μικρότερο σε μέγεθος από το κύριο πιστόνι, ενώ έχει μεγάλα ανοίγματα στην επιφάνεια του, προφανώς για να μην λειτουργεί ως αντλία και δημιουργεί μεγάλες απώλειες ενέργειας. Προς το παρόν η QJMOTOR δεν έχει αποκαλύψει λεπτομέρειες, όπως ο κυβισμός αλλά και ο τύπος μοτοσυκλέτας στην οποία θα μπει το νέο μοτέρ, οπότε τηρούμε στάση αναμονής για περισσότερα.


Πηγη www.bikeit.gr
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.410
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Το είχε κάνει και η BMW στο F800 gs με με μια "ορφανή" μπιέλα αντιστρόφως κινούμενη.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Εξειδικευμένη υπερβολή και σπατάλη άνευ σημασίας για μονοκύλινδρο εμπορίου ...! abcde
Αϊντε και το επομενο 3κυλινδρο να το βγάλετε 6κυλινδρο ...! Joy
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
και το Yamaha το 500ρι το σκουτερ Tmax έχει κάτι ανάλογο, δικύλινδρο κινητήρα εν σειρά, με ένα τρίτο κύλινδρο ''αντίβαρο'' αντίθετα από τους άλλους.

lg236700-crankshaft-piston-yamaha-xp-500-t-max-500-xp500a-tmax-abs-1ld3-2011.jpeg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Suzuki – Έρχεται κινητήρας με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, α λα... Yamaha​

suzuki_vvt_1.jpg

Στην δημοσιότητα πατέντες που επιβεβαιώνουν την ύπαρξη του συστήματος στα γραφεία του εργοστασίου της Suzuki.
Τα συστήματα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων έφτασαν στις μοτοσυκλέτες τα τελευταία χρόνια, κατά κύριο λόγο ώστε να ικανοποιήσουν τόσο τις απαιτήσεις των προδιαγραφών ρύπων, όσο και αυτές της μεγιστοποίησης της απόδοσης. Η Suzuki είναι μία από τις μάρκες που μας επέδειξε κάτι ανάλογο και το 2017, με το πλήρως μηχανικό σύστημα μεταβλητού χρονισμού, που τοποθέτησε στο GSX-R 1000.

Τώρα, νέα σχέδια πατέντας αποκαλύπτουν μια νέα εργασία της μάρκας, αρκετά διαφορετική σε εκτέλεση και προσανατολισμό.
Κοιτώντας προσεκτικά τα σχέδια, που απεικονίζουν το νέο σύστημα πάνω σε μία κεφαλή κινητήρα μοτοσυκλέτας, είναι εμφανέστατες οι ομοιότητες με το επίσης υπάρχον σύστημα VVA, της Yamaha, που χρησιμοποιείται σε κινητήρες μικρού κυβισμού. Και μας κάνει εντύπωση, το πως η Suzuki έφτιαξε ένα σύστημα που θυμίζει τόσο πολύ, αυτό μιας ανταγωνιστικής της μάρκας, εκτός και αν υπάρχει κάποιος παράγοντας που δεν δημοσιεύεται, πίσω από αυτό.

Το σύστημα λειτουργεί ως εξής: ο ένας εκκεντροφόρος επικεφαλής φέρει 3 διαφορετικά έκκεντρα, ένα για τις βαλβίδες εξαγωγής και δύο, διαφορετικού προφίλ, για τις βαλβίδες εισαγωγής. Η εναλλαγή των προφίλ γίνεται μέσω ενός μεταλλικού πείρου, που συνεργάζεται με τα «κοκοράκια» των βαλβίδων, που το καθένα ακολουθεί και διαφορετικό έκκεντρο. Όταν το σύστημα ζητήσει το «άγριο» προφίλ, ο πείρος εμπλέκει το ανάλογο κοκοράκι σε λειτουργία, έτσι ώστε οι βαλβίδες να ανοίγουν με διαφορετικό χρόνισμο και βύθισμα. Η ενεργοποίηση γίνεται μέσω ηλεκτρομαγνητικού ενεργοποιητή.

Τα σχέδια της Suzuki αποκαλύπτουν ότι το σύστημα μελετάται για δικύλινδρους εν σειρά κινητήρες, πιο συγκεκριμένα μπορεί να αφορά την μονάδα των 250 κυβικών που έχει χρησιμοποιηθεί στα GSX250R, V-Strom 250 αλλά και το GW250 Inazuma. Τα μοντέλα αυτής της σειράς έχουν «κοπεί» από την Ευρώπη τα τελευταία χρόνια λόγω ρύπων, οπότε ίσως η είδηση ενσωμάτωσης συστήματος μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων, συνδέεται με την προσπάθεια επαναφοράς τους στις αγορές.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ιδού τα σχέδια του πρώτου κινεζικού 8κύλινδρου boxer​

8cyl_boxer_gwm_1.jpg

8cyl_boxer_gwm_4.jpg

Και κάτσε εσύ και... κορόιδευε την Κίνα!

Από την μία, μπορείς να κατηγορήσεις κάποιες κινεζικές κατασκευάστριες εταιρείες, ότι αντιγράφουν ή ξεπατικώνουν σχέδια και ιδέες, από ήδη υπάρχοντες καταξιωμένους κατασκευαστές. Από την άλλη, όμως, κάποια από τα πράγματα που κάνουν απλώς σε εντυπωσιάζουν και σου δείχνουν ότι η Κίνα, πιθανώς ο μεγαλύτερος κατασκευαστικός γίγαντας στο γνωστό σύμπαν, δεν αστειεύεται -και δεν είναι τυχαίο που κατασκευάζει τα περισσότερα πράγματα που χρησιμοποιούμε παγκοσμίως.

Πριν από λίγες μόλις ώρες, σας ανανεώσαμε την... μνήμη για την επερχόμενη, 8κύλινδρη boxer μοτοσυκλέτα που ετοιμάζει η GWM – Great Wall Motors, για την οποία μιλήσαμε πρώτη φορά πέρσι. Τώρα, κυκλοφόρησαν σχέδια από κατοχυρώσεις για πατέντα, στα οποία μπορούμε επιτέλους να ρίξουμε μια πολύ πιο ξεκάθαρη ματιά στον 8κύλινδρο κινητήρα – και είμαστε σίγουροι ότι θα ενδιαφέρει τους nerds της μηχανολογίας!

Αρχικά, όπως έχει γίνει ήδη σαφές από τον προσανατολισμό της μοτοσυκλέτας, το σύνολο κινητήρα-σασμάν-άξονα θα είναι τοποθετημένο κατά μήκος ως προς την μοτοσυκλέτα, φυσικά με το μοτέρ χαμηλά στο εμπρός μέρος. Μία από τις όψεις των σχεδίων που δημοσιεύθηκαν, δείχνει ακριβώς αυτό. Μάλιστα, μας παρουσιάζει και το πως θα τοποθετηθούν οι εξατμίσεις, αλλά και τα ψυγεία του κινητήρα.

Σε σχέση με τον μοναδικό ανάλογο -αν και μικρότερο- πολυκύλινδρο boxer κινητήρα μοτοσυκλέτας που υπάρχει ήδη, αυτόν του Honda Goldwing, ο νέος 8κύλινδρος της GWM θα είναι μεγαλύτερος σε κυβικά, φτάνοντας ίσως και τα 2 λίτρα. Ακόμα, ο 8κύλινδρος φαίνεται να χρησιμοποιεί 2 εκκεντροφόρους σε κάθε κεφαλή, την στιγμή που το μοτέρ της Honda χρησιμοποιεί έναν.

Το κιβώτιο ταχυτήτων του 8κύλινδρου boxer θα βρίσκεται πιθανόν μέσα στα ίδια του τα κάρτερ, κάτω από τον «κύριο» κινητήρα σε μια διάταξη που θα μειώνει το μήκος του συνόλου. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, θα χρησιμοποιείται σύστημα διπλού συμπλέκτη και ημιαυτόματος μηχανισμός αλλαγής ταχυτήτων, όπως φέρει και το Goldwing.

Με σχέδια τόσο λεπτομερή, να έχουν ήδη κατατεθεί για κατοχύρωση, σημαίνει ότι η ολική αποκάλυψη της μοτοσυκλέτας είναι θέμα χρόνου. Μάλιστα, σε βίντεο που κοινοποιήθηκε στα κοινωνικά δίκτυα από τον επικεφαλής της GWM, Wei Jianjun, για άσχετο με την μοτοσυκλέτα θέμα, το μοντέλο ήταν πολύ στρατηγικά τοποθετημένο στο παρασκήνιο της λήψης, και μάλιστα με το κάλυμμα της τραβηγμένο όσο χρειάζεται, ώστε να πυροδοτήσει την συζήτηση. Με απλά λόγια, μείνετε συντονισμένοι γιατί κάτι έρχεται με φόρα.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.375
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Μάζεψαν και το κιβώτιο μέσα στα Κάρτερ τα αλάνια με την μια .
Ρισπεκτ ,την πεμφε πρέπει να την πήρε πάνω από μισό αιώνα abcdefghgk
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Αντι να κατσουν να αντιγραψουν τον απλο αργοστροφο δικυλινδρο μποξερ ..... για να μαζεψουν και οτι υπολοιπο "χαρτι" στην αγορα , αρχισαν τις παπαριες τωρα ...! Rolling

Αυτες οι &@#φαλες οι γιαπωνεζοι να δεις τους φουσκωνουν τα μυαλα ....! Yes

 
Top Bottom