Η μοτοσυκλέτα ευεργετική για την κοινωνία.

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
69067628_10157676616608675_8488185927699529728_o.jpg

Tι δείχνει πρωτοποριακή έρευνα του πανεπιστημίου της Σορβόννης.


Μια πρωτοποριακή έρευνα για την πραγματική σχέση κόστους προς οφέλος, επικεντρωμένη στον αστικό ιστό του Παρισιού, κατέληξε σε ένα απρόσμενο εύρημα. Η αύξηση χρήσης της μοτοσυκλέτας είναι συνολικά ευεργετική για μια κοινωνία.

Στα πλαίσια της έρευνας, η ευεργετική επίδραση μετρήθηκε με οικονομικούς όρους και αποτυπώθηκε σε ένα όφελος ύψους 168 εκατομμυρίων ευρώ για το διάστημα 2000 έως 2007.

Το όφελος προήλθε από το κέρδος σε χρόνο μετακινήσεων, μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης, διευκόλυνση της στάθμευσης. Όταν υπάρχουν περισσότεροι μοτοσυκλετιστές στους δρόμους, όλοι κερδίζουν.

Η έρευνα διεξάχθηκε με την καθοδήγηση του καθηγητή Pierre Kopp του πανεπιστημίου της Σορβόννης (Παρίσι). Οι ερευνητές αναζήτησαν τις οικονομικές επιπτώσεις της αυξανόμενης χρήσης των δικύκλων μέσα και γύρω από το Παρίσι, στο διάστημα της τελευταίας δεκαετίας. Τα στοιχεία των ετών 2000-2007 ανάδειξαν μια προϊούσα διαρροή χρηστών από το αυτοκίνητο προς τα μέσα μαζικής μεταφοράς και τα δίκυκλα.

Βρέθηκε συγκεκριμένα πως κατά την περίοδο αυτή, η χρήση δικύκλων (μοτοσυκλετών και scooter) αυξήθηκε κατά 36% και αντιπροσωπεύει πλέον το 7% όλων (δημόσιων και ιδιωτικών) των μετακινήσεων.

Δεν έχει αυξηθεί μόνον ο αριθμός των ανθρώπων που μετακινούνται με δίκυκλα αλλά και η πυκνότητα της χρήσης, κατά 100 εκατ. επιβατοχιλιόμετρα. Το 53% της αύξησης οφείλεται σε επιβάτες που εγκατέλειψαν τα δημόσια μέσα μεταφοράς για χάρη ενός δικύκλου, ενώ το 26,5% προέρχεται από πρώην οδηγούς αυτοκινήτων.

Οι θετικές επιπτώσεις από τη μεταστροφή αυτή εστιάζονται κυρίως στην εντυπωσιακή μείωση του χρόνου μετακίνησης. Ο αναβάτης ενός διτρόχου ξοδεύει το μισό χρόνο για μια διαδρομή από ό,τι ο οδηγός ενός ιδιωτικού αυτοκινήτου. Όσο για τον μέσο χρόνο αναζήτησης θέσης πάρκινγκ, από τα 16 λεπτά (για τα αυτοκίνητα), μειώνεται στα….0′ για τις μοτοσυκλέτες!

Η αλλαγή των συνηθειών και η επιλογή πολλών επιβατών να περάσουν από τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στο δίκυκλο, έχει κι αυτή θετικές επιπτώσεις. Ο χρόνος μετακίνησης μειώνεται κατά 60%, όφελος που αποτιμάται στα 162 εκατ. ευρώ. Αν το ποσό αυτό «διορθωθεί» συμψηφίζοντας το κόστος των τραυματιών και των εκπομπών ρύπων, και πάλι το αποτέλεσμα παραμένει θετικό στα 62 εκατομμύρια ευρώ.

Η ίδια μετακίνηση προς τις μοτοσυκλέτες και τα σκούτερ επιδρά θετικά και στον φόρτο του δικτύου δημόσιων μεταφορικών μέσων. Κατά την τελευταία δεκαετία η χρήση του αυξήθηκε κατά 11% στο Παρίσι. Ο περιορισμός της χρήσης των αυτοκινήτων και η αύξηση των δικύκλων απελευθερώνει πολύτιμο χώρο στους δρόμους της γαλλικής πρωτεύουσας, με οφέλη για τα Δημόσια Μέσα Μεταφοράς.

Δηλαδή μειώνει την κυκλοφοριακή συμφόρηση, τον χρόνο των μετακινήσεων, την εκπομπή ρύπων και την κατανάλωση καυσίμου.

Περισσότεροι μοτοσυκλετιστές και όλοι κερδίζουν

Ο καθηγητής Pierre Kopp συνοψίζοντας αναφέρει ότι η αύξηση της χρήσης των δικύκλων είναι «αναπόφευκτη» καθώς τα οχήματα αυτά διαθέτουν «πολύ θελκτικά χαρακτηριστικά». Οι αριθμοί επίσης δείχνουν ότι η αύξηση προσφέρει πλεονεκτήματα συνολικά στην κοινωνία.

Οι μοτοσυκλέτες και τα σκούτερ είναι σε τελική ανάλυση η επιλογή που προσφέρει τον καλύτερο συνδυασμό προσωπικού και δημόσιου οφέλους μειώνοντας τον χρόνο και το κόστος μετακίνησης, τον κυκλοφοριακό φόρτο και την συνολική κατανάλωση καυσίμων, ενώ επιβαρύνει λιγότερο και τις οδικές υποδομές.
BikeBike
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.223
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ενω ειναι προφανεστατα τα πλεονεκτηματα της χρησεως του δικυκλου παρ΄ολα αυτα ομως γενικως δεν υιοθετουνται σαφη ευεργετικα μετρα (τελη κυκλοφοριας , μειωση ΦΠΑ , αποκλειστικα παρκινγκ ) για την διαδοση τους ...... οταν τα αντιστοιχα 4τροχα της οποιασδηποτε νεο μπουρδο-οικολογικης φιλοσοφιας ( πετρελαιο, υβριδικο, ηλεκτρικο ) χαιρει της αμεσης προστασιας και με ..... φανφαρες κοινωνικης εκδηλωσεως . cdefghig cdefghigcdefghigicdefghigi
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.447
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Ενω ειναι προφανεστατα τα πλεονεκτηματα της χρησεως του δικυκλου παρ΄ολα αυτα ομως γενικως δεν υιοθετουνται σαφη ευεργετικα μετρα (τελη κυκλοφοριας , μειωση ΦΠΑ , αποκλειστικα παρκινγκ ) για την διαδοση τους ...... οταν τα αντιστοιχα 4τροχα της οποιασδηποτε νεο μπουρδο-οικολογικης φιλοσοφιας ( πετρελαιο, υβριδικο, ηλεκτρικο ) χαιρει της αμεσης προστασιας και με ..... φανφαρες κοινωνικης εκδηλωσεως . cdefghig cdefghigcdefghigicdefghigi

Κανονικα θα επρεπε να επιδοτουν τα μικρα κυβικα γιατι το οφελος ειναι πολλαπλασιο.
 

karad-geo

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.511
Ηλικία
47
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
HONDA Varadero 1000cc MK2
Όνομα
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
View attachment 16416

Tι δείχνει πρωτοποριακή έρευνα του πανεπιστημίου της Σορβόννης.


Μια πρωτοποριακή έρευνα για την πραγματική σχέση κόστους προς οφέλος, επικεντρωμένη στον αστικό ιστό του Παρισιού, κατέληξε σε ένα απρόσμενο εύρημα. Η αύξηση χρήσης της μοτοσυκλέτας είναι συνολικά ευεργετική για μια κοινωνία.

Στα πλαίσια της έρευνας, η ευεργετική επίδραση μετρήθηκε με οικονομικούς όρους και αποτυπώθηκε σε ένα όφελος ύψους 168 εκατομμυρίων ευρώ για το διάστημα 2000 έως 2007.

Το όφελος προήλθε από το κέρδος σε χρόνο μετακινήσεων, μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης, διευκόλυνση της στάθμευσης. Όταν υπάρχουν περισσότεροι μοτοσυκλετιστές στους δρόμους, όλοι κερδίζουν.

Η έρευνα διεξάχθηκε με την καθοδήγηση του καθηγητή Pierre Kopp του πανεπιστημίου της Σορβόννης (Παρίσι). Οι ερευνητές αναζήτησαν τις οικονομικές επιπτώσεις της αυξανόμενης χρήσης των δικύκλων μέσα και γύρω από το Παρίσι, στο διάστημα της τελευταίας δεκαετίας. Τα στοιχεία των ετών 2000-2007 ανάδειξαν μια προϊούσα διαρροή χρηστών από το αυτοκίνητο προς τα μέσα μαζικής μεταφοράς και τα δίκυκλα.

Βρέθηκε συγκεκριμένα πως κατά την περίοδο αυτή, η χρήση δικύκλων (μοτοσυκλετών και scooter) αυξήθηκε κατά 36% και αντιπροσωπεύει πλέον το 7% όλων (δημόσιων και ιδιωτικών) των μετακινήσεων.

Δεν έχει αυξηθεί μόνον ο αριθμός των ανθρώπων που μετακινούνται με δίκυκλα αλλά και η πυκνότητα της χρήσης, κατά 100 εκατ. επιβατοχιλιόμετρα. Το 53% της αύξησης οφείλεται σε επιβάτες που εγκατέλειψαν τα δημόσια μέσα μεταφοράς για χάρη ενός δικύκλου, ενώ το 26,5% προέρχεται από πρώην οδηγούς αυτοκινήτων.

Οι θετικές επιπτώσεις από τη μεταστροφή αυτή εστιάζονται κυρίως στην εντυπωσιακή μείωση του χρόνου μετακίνησης. Ο αναβάτης ενός διτρόχου ξοδεύει το μισό χρόνο για μια διαδρομή από ό,τι ο οδηγός ενός ιδιωτικού αυτοκινήτου. Όσο για τον μέσο χρόνο αναζήτησης θέσης πάρκινγκ, από τα 16 λεπτά (για τα αυτοκίνητα), μειώνεται στα….0′ για τις μοτοσυκλέτες!

Η αλλαγή των συνηθειών και η επιλογή πολλών επιβατών να περάσουν από τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στο δίκυκλο, έχει κι αυτή θετικές επιπτώσεις. Ο χρόνος μετακίνησης μειώνεται κατά 60%, όφελος που αποτιμάται στα 162 εκατ. ευρώ. Αν το ποσό αυτό «διορθωθεί» συμψηφίζοντας το κόστος των τραυματιών και των εκπομπών ρύπων, και πάλι το αποτέλεσμα παραμένει θετικό στα 62 εκατομμύρια ευρώ.

Η ίδια μετακίνηση προς τις μοτοσυκλέτες και τα σκούτερ επιδρά θετικά και στον φόρτο του δικτύου δημόσιων μεταφορικών μέσων. Κατά την τελευταία δεκαετία η χρήση του αυξήθηκε κατά 11% στο Παρίσι. Ο περιορισμός της χρήσης των αυτοκινήτων και η αύξηση των δικύκλων απελευθερώνει πολύτιμο χώρο στους δρόμους της γαλλικής πρωτεύουσας, με οφέλη για τα Δημόσια Μέσα Μεταφοράς.

Δηλαδή μειώνει την κυκλοφοριακή συμφόρηση, τον χρόνο των μετακινήσεων, την εκπομπή ρύπων και την κατανάλωση καυσίμου.

Περισσότεροι μοτοσυκλετιστές και όλοι κερδίζουν

Ο καθηγητής Pierre Kopp συνοψίζοντας αναφέρει ότι η αύξηση της χρήσης των δικύκλων είναι «αναπόφευκτη» καθώς τα οχήματα αυτά διαθέτουν «πολύ θελκτικά χαρακτηριστικά». Οι αριθμοί επίσης δείχνουν ότι η αύξηση προσφέρει πλεονεκτήματα συνολικά στην κοινωνία.

Οι μοτοσυκλέτες και τα σκούτερ είναι σε τελική ανάλυση η επιλογή που προσφέρει τον καλύτερο συνδυασμό προσωπικού και δημόσιου οφέλους μειώνοντας τον χρόνο και το κόστος μετακίνησης, τον κυκλοφοριακό φόρτο και την συνολική κατανάλωση καυσίμων, ενώ επιβαρύνει λιγότερο και τις οδικές υποδομές.
BikeBike
GreetingBikeGreeting
 

karad-geo

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.511
Ηλικία
47
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
HONDA Varadero 1000cc MK2
Όνομα
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Ενω ειναι προφανεστατα τα πλεονεκτηματα της χρησεως του δικυκλου παρ΄ολα αυτα ομως γενικως δεν υιοθετουνται σαφη ευεργετικα μετρα (τελη κυκλοφοριας , μειωση ΦΠΑ , αποκλειστικα παρκινγκ ) για την διαδοση τους ...... οταν τα αντιστοιχα 4τροχα της οποιασδηποτε νεο μπουρδο-οικολογικης φιλοσοφιας ( πετρελαιο, υβριδικο, ηλεκτρικο ) χαιρει της αμεσης προστασιας και με ..... φανφαρες κοινωνικης εκδηλωσεως . cdefghig cdefghigcdefghigicdefghigi
Giving
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Ενω ειναι προφανεστατα τα πλεονεκτηματα της χρησεως του δικυκλου παρ΄ολα αυτα ομως γενικως δεν υιοθετουνται σαφη ευεργετικα μετρα (τελη κυκλοφοριας , μειωση ΦΠΑ , αποκλειστικα παρκινγκ ) για την διαδοση τους ...... οταν τα αντιστοιχα 4τροχα της οποιασδηποτε νεο μπουρδο-οικολογικης φιλοσοφιας ( πετρελαιο, υβριδικο, ηλεκτρικο ) χαιρει της αμεσης προστασιας και με ..... φανφαρες κοινωνικης εκδηλωσεως . cdefghig cdefghigcdefghigicdefghigi


Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.420
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Ειναι προφανη τα πλεονεκτήματα

Αλλα δεν υπάρχουν καθολου κινητρα...

Στα τελη, εξοπλισμο, τιμες, φορους...

Επίσης υπάρχει μεγαλύτερο κοστος σε χαμένες ζωες και σε ατυχηματα....

Σιγουρα ομως ειναι ευεργετική και για την ψυχική υγεια του χρηστη, που αντι για 1+ ωρα παει σε 15' στην δουλειά του...
Διχως να του σπασουν τα νευρα
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Μελέτη της Οξφόρδης δείχνει πόσο ωφέλιμη είναι η μοτοσυκλέτα​


167268550_596905087866848_8620386834356177382_n.jpg

Μία μελέτη από την Oxford Economics δείχνει πόσο θετικό ρόλο παίζει η μοτοσυκλέτα στην οικονομία, το περιβάλλον και τους αναβάτες.

Γύρω στις 389.000 θέσεις εργασίας υποστηρίζονται από την βιομηχανία μοτοσυκλέτας στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη, με τη μερίδα του λέοντος να παίρνουν η παραγωγή και κατασκευή μοτοσυκλετών,τα ανταλλακτικά, ο ρουχισμός και ο εξοπλισμός. Μαζί με τους καταναλωτές που προμηθεύουν, βοήθησαν σε μία τόνωση 18 δισ. λιρών της ευρωπαϊκής αγοράς το 2019. Η έρευνα επίσης έδειξε ότι ο τομέας της μοτοσυκλέτας με τις συναφείς δραστηριότητες συνέβαλαν στην παραγωγή περίπου 13 δισεκατομμυρίων λιρών καθιστώντας την βιομηχανία έναν μεγάλο παίκτη σε μεγάλες αγορές όπως αυτές του Ηνωμένου Βασιλείου.

Πέρα από τα οικονομικά οφέλη, οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις της οδήγησης μοτοσυκλέτας είναι εύκολα αντιληπτές, με την μελέτη να διαπιστώνει ότι κατά μέσο όρο το κόστος μετακίνησης με μοτοσυκλέτα ήταν σχεδόν το ένα τρίτο του κόστους χρήσης αυτοκινήτου. Τμήμα της μείωσης του κόστους για τον καταναλωτή είναι βέβαια η κατανάλωση λιγότερου καυσίμου. Λιγότερο καύσιμο στον κινητήρα σημαίνει λιγότερες αναθυμιάσεις και έτσι λιγότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

Οι μοτοσυκλετιστές επίσης τείνουν να πηγαίνουν συχνά σε εκδηλώσεις που έχουν σχέση με την μοτοσυκλέτα, είτε αυτές είναι διεθνείς ή εθνικοί αγώνες, είτε εκθέσεις κλπ. Η μελέτη έδειξε ότι αυτές οι δραστηριότητες συνέβαλαν περίπου 2.1 δισ. ευρώ στο ευρωπαϊκό ΑΕΠ, υποστήριξαν περίπου 38.400 θέσεις εργασίας και 1.2 δισ. ευρώ φορολογικών εισφορών.

Σύμφωνα με την μελέτη, 5 εκατομμύρια θεατές παρακολούθησαν σημαντικές εκδηλώσεις μοτοσυκλέτας το 2019, με το MotoGP να προσελκύει περίπου 1.8 εκατομμύρια θεατές στους 12 ευρωπαϊκούς αγώνες της σεζόν εκείνης. Επιπλέον, περίπου 2,5 εκατομμύρια άνθρωποι παρακολούθησαν εμπορικές εκθέσεις μοτοσυκλέτας και προωθητικές εκδηλώσεις κατασκευαστών την ίδια χρονιά.

Ένας τομέας με τον οποίο δεν ασχολείται η μελέτη είναι ο τομέας της ψυχικής υγείας και ευεξίας. Υποστηρίζεται εδώ και καιρό ότι η μοτοσυκλέτα κάνει καλό στο μυαλό, το σώμα και την ψυχή του ανθρώπου. Πρόσφατη μελέτη ανέδειξε κάποια εκπληκτικά συμπεράσματα για τους οδηγούς κατά τη δοκιμή μοτοσυκλετών σε σχέση με τους οδηγούς αυτοκινήτου. Από τα επίπεδα στρες που μετρήθηκαν, διαπιστώθηκε ότι οι μοτοσυκλετιστές ήταν πιο χαλαροί, συγκεντρωμένοι και ικανοποιημένοι από τους οδηγούς αυτοκινήτων.

Πηγη https://motoria.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

H μοτοσυκλέτα απέναντι στην κλιματική αλλαγή​



Για την ομοσπονδία των ευρωπαϊκών συλλόγων μοτοσυκλέτας, τα αγαπημένα μας δίτροχα δεν είναι το πρόβλημα στην κλιματική αλλαγή αλλά η λύση.

Αυτή είναι η τοποθέτηση του γενικού γραμματέα της ομοσπονδίας, Dolf Willinger, κάτι απόλυτα λογικό θεωρώντας πως οι μοτοσυκλέτες είναι η απάντηση στις εκπομπές ρύπων καθώς και στη διαχείριση των πόρων κατασκευής τους. Οι λόγοι για αυτό είναι απλοί και έχουν στο επίκεντρο τη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμων αλλά και τα καινοτόμα υλικά που μπορούν να χρησιμοποιηθούν κατά την κατασκευή τους.

Ένα χρόνο σχεδόν πριν άλλωστε, στις 14 Ιουλίου 2021, Μ.Βρετανία και Ευρωπαϊκή κομισιόν παρουσίασαν τα σχέδια τους για τη μείωση των εκπομπών CO2. Μέρος των σχεδίων αυτών αποτέλεσε η διάθεση στην αγορά οχημάτων με μηδενική εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα.
Ωστόσο, σύντομα εκφράστηκαν αντιρρήσεις από νομοθέτες, κοινωνικές ομάδες, βιομηχανικούς φορείς και άλλους που είδαν μειονεκτήματα σε αυτά τα πλάνα. Οι κυριότερες επικρίσεις είχαν να κάνουν με την έλλειψη τεχνολογικής ουδετερότητας, την υπερβολική εστίαση σε μια λύση, αγνοώντας άλλες λύσεις, γεγονός που οδηγεί σε ευπάθεια και πιθανές αρνητικές επιπτώσεις στις επιστημονικές και οικονομικές εξελίξεις.
Ακόμα υπογραμμίστηκε ο κίνδυνος του υπερβολικά υψηλού κόστους, ειδικά για τις ευάλωτες ομάδες με χαμηλότερα εισοδήματα, η απώλεια θέσεων εργασίας που δεν μπορεί να αντικατασταθεί από άλλες αντίστοιχες θέσεις, η ανεπάρκεια ηλεκτρικής ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές και τέλος, το λεγόμενο φαινόμενο της Αβάνας: τα υπάρχοντα οχήματα θα χρησιμοποιούνται περισσότερο από όσο θα έπρεπε από περιβαλλοντική άποψη, επειδή οι ιδιοκτήτες δεν θέλουν ή είναι σε θέση να τα αντικαταστήσουν με ηλεκτρικά οχήματα.

Μία από τις προτεινόμενες λύσεις είναι η χρήση ανανεώσιμων καυσίμων χαμηλών εκπομπών άνθρακα (βιοκαύσιμα κτλ.). Αυτό δεν θα οδηγήσει σε μηδενικές εκπομπές CO2 από τις εξατμίσεις, αλλά θα συντομεύσει τη μεταβατική περίοδο. Αυτή είναι η λύση που υποστηρίζεται: ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες με μπαταρία και άλλα ελαφριά οχήματα για χρήση στις πόλεις με μικρές αποστάσεις και για μεγάλες αποστάσεις και οδήγηση αναψυχής μοτοσυκλέτες με κινητήρα εσωτερικής καύσης με εναλλακτικά καύσιμα χαμηλών εκπομπών άνθρακα.
Όλα αυτά έχοντας στον αντίποδα το ακριβώς αντίστροφο παράδειγμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τα οποία χρειάζονται σαφώς περισσότερα –και πιο κοστοβόρα- υλικά, με εξαιρετικά μεγαλύτερο ενεργειακό κόστος σε σχέση με τα ηλεκτρικά δίτροχα πόλης. Οι λύσεις από ότι φαίνεται υπάρχουν, ζητούμενη είναι και η θέληση να εφαρμοστούν από το κοινωνικό σύνολο και όχι μόνο από ένα προνομιούχο μέρος του.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ευρώπη: Έρευνα σοκ για την οικονομική σημασία των μοτοσυκλετών!​

Θετικότατο το αποτύπωμα των δύο τροχών και στην οικονομία

Μια αποκαλυπτική μελέτη με τίτλο “The Economic Importance of Motorcycles in Europe”, δηλαδή “Η Οικονομική Σημασία των Μοτοσυκλετών στην Ευρώπη” από την Oxford Economics, δείχνει ότι ο κλάδος της των δύο τροχών στην ΕΕ και στο Ηνωμένο Βασίλειο υποστηρίζει περίπου 389.000 θέσεις εργασίας μέσω διαφορετικών δραστηριοτήτων.
Στις δραστηριότητες αυτές συμπεριλαμβάνεται η κατασκευή μοτοσυκλετών, σκούτερ και μοτοποδηλάτων, ανταλλακτικών και αξεσουάρ και εξοπλισμού ατομικής προστασίας, καθώς και οτιδήποτε άλλο σχετίζεται με μοτοσυκλέτες και τους δύο τροχούς γενικότερα.

Η μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι μόλις το 2019 – που δεν ήταν και η καλύτερη χρονιά – ο τομέας της μοτοσυκλέτας συνεισέφερε περίπου 21,4 δισεκατομμύρια ευρώ του ΑΕΠ σε όλη την Ευρώπη.

Συνολικά, κάθε 1 € του ΑΕΠ που δημιουργείται απευθείας από τις επιχειρήσεις μοτοσυκλετών υποστήριξε ένα επιπλέον € 1,80 του ΑΕΠ σε άλλους κλάδους, λόγω των διαφόρων αρνητικών επιπτώσεων των δαπανών.

Όσον αφορά τα φορολογικά έσοδα, ο τομέας της μοτοσυκλέτας και οι συναφείς δραστηριότητες απέφεραν περίπου 16,6 δισεκατομμύρια ευρώ, καθιστώντας πολύ σημαντική τη συνεισφορά της μοτοσυκλέτας στη δημόσια οικονομία, ιδιαίτερα σε μεγάλες αγορές όπως η Γερμανία, η Γαλλία, η Ιταλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ισπανία.
Φυσικά τα ίδια ισχύουν αντίστοιχα και για την Ελλάδα και το ελληνικό Δημόσιο.

Πιο συγκεκριμένα η μελέτη καταγράφει:
  • 39 εκατομμύρια δίτροχα στους δρόμους της Ευρώπης και Μεγάλης Βρετανίας
  • Ο στόλος αυτός είναι το 11% του συνόλου τον οχημάτων στους δρόμους
  • Πέντε εκατομμύρια Ευρωπαίοι μετακινούνται καθημερινά με μοτοσυκλέτες
  • 1,4 εκατομμύρια νέα δίτροχα ταξινομήθηκαν το 2019

  • 62 ευρώ είναι το ετήσιο κόστος των εκπομπών καυσαερίων για μια μοτοσυκλέτα, συγκρινόμενο με τα 114 ευρώ ενός αυτοκινήτου!
  • 99 γραμμάρια CO2 το χιλιόμετρο εκπέμπει μια μοτοσυκλέτα (62 γραμμάρια για κάτω των 250cc) και 210 γραμμάρια αντίστοιχα το χιλιόμετρο για ένα αυτοκίνητο!
  • Είκοσι εκατομμύρια ημέρες “οικονομία” έκαναν οι Ευρωπαίοι μοτοσυκλετιστές, σε σύγκριση με το αν οδηγούσαν αυτοκίνητα!
  • 545 ευρώ το κόστος μεταφοράς το χρόνο με μοτοσυκλέτα, συγκρινόμενο με το κόστος των 1.435 ευρώ του αυτοκινήτου, δηλαδή σχεδόν το ένα τρίτο των εξόδων!

Πηγή: ΑCEM
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

«Να θεωρούνται οι μοτοσυκλετιστές ευάλωτοι χρήστες του δρόμου»​

c3ed02b75c86e55ed07c99ae5ad89bee_XL.jpg

Τάδε έφη, ο επικεφαλής της Ιταλικής Ομοσπονδίας Μοτοσυκλέτας, στα πλαίσια συζήτησης στο ιταλικό Υπουργείο Μεταφορών για τις αλλαγές υπέρ της οδικής ασφάλειας, που μπορούν να γίνουν στην χώρα.

Στην Ιταλία βρίσκεται σε εξέλιξη, η συζήτηση για την αναθεώρηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, με πολλά μείζονα ζητήματα να απασχολούν την κυβέρνηση -ένα εξ αυτών, η τρομακτική εξάπλωση των ηλεκτρικών πατινιών, τα πολλά ατυχήματα που τα συμπεριλαμβάνουν και η ανάγκη για περαιτέρω ρυθμίσεις. Στην συζήτηση έλαβε μέρος και ο πρόεδρος της Ιταλικής Ομοσπονδίας Μοτοσυκλέτας, Giovanni Copioli, ο οποίος παρουσίασε και τόνισε αλήθειες και δεδομένα, σχετικά με την μοτοσυκλέτα και την Ιταλία.

Οι μοτοσυκλετιστές στις ευάλωτες ομάδες κυκλοφορίας
Πιο συγκεκριμένα, ο Copioli ανέφερε ότι η γειτονική χώρα φιλοξενεί 6 εκατομμύρια μοτοσυκλετιστές, κάθε μέρα στο οδικό δίκτυο της. Ο Ιταλός υπογράμμισε την ανάγκη εστίασης δράσεων της οδικής ασφάλειας προς τους μοτοσυκλετιστές, οι οποίοι είναι αναπόφευκτα πιο εκτεθειμένοι σε κάθε λογής κίνδυνο. Με αυτή την λογική, ο Copioli ζήτησε να συμπεριληφθούν οι μοτοσυκλετιστές, στους ευάλωτους χρήστες του δρόμου, μέ την αναθεώρηση του Άρθρου 3 του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, που ετοιμάζεται στην Ιταλία.

Επιπρόσθετα, ο Copioli ζήτησε την καλλιέργηση της κουλτούρας οδικής ασφάλειας από τα σχολικά χρόνια, με την εισαγωγή κατάλληλων προγραμμάτων για παιδιά και εφήβους, αλλά και την θέσπιση μαθημάτων ασφαλούς οδήγησης και για ενήλικες με περισσότερη εμπειρία.
Στις ανάλογες δηλώσεις που έκανε μετά την συζήτηση, ο Copioli είπε: «Ευχαριστώ τον υπουργό που μας έδωσε φωνή και την ευκαιρία να ελκύσουμε προσοχή στα πιο επείγοντα προβλήματα των μοτοσυκλετιστών. Είμαστε διαθέσιμη ανά πάσα στιγμή για τεχνική υποστήριξη προς το υπουργείο, αλλά θα παρουσιάσουμε μία περίληψη των προτεραιοτήτων μας και εμπιστευόμαστε τον Υπουργό Salvini να τις λάβει υπόψιν, στα νομοθετικά έργα που έχει επιληφθεί».

Ο Salvini θα επιχειρήσει να ανεβάσει το όριο ταχύτητας στην Ιταλία στα 150 χλμ/ώρα
Κάπου εδώ αξίζει να αναφέρουμε, ότι μία από τις αλλαγές που θέλει να προτείνει ο Salvini στον κώδικα, είναι η αύξηση του ορίου ταχύτητας στους αυτοκινητόδρομους στα 150 χλμ/ώρα. Ο Salvini επικαλείται την «γερμανική» λογική, λέγοντας ότι πολλά σημεία των αυτοκινητόδρομων επιτρέπουν την αύξηση του ορίου -πάντα σε συνδυασμό με παρακολούθηση για παραβάσεις, σε σημεία με τουλάχιστον 3 λωρίδες κυκλοφορίας και με την προϋπόθεση άριστης ποιότητας ασφάλτου. Ωστόσο, το νέο όριο ταχύτητας δεν έχει θεσπιστεί επίσημα.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

FEMA – Οι μοτοσυκλέτες αγνοούνται προκλητικά από τους νομοθέτες​

ad92a9a64d4e8cef2b9dbcb62b6dfb43_XL.jpg

Ξεσπαθώνει η FEMA με ένα καταπληκτικό κείμενο του Dolf Willgers, ο οποίος έχει απλά αγανακτήσει με το ότι οι μοτοσυκλέτες δεν περιλαμβάνονται σε κανέναν σχεδιασμό, από καμία σοβαρή αρμόδια αρχή μεταφορών και υποδομών.

Οι αρχές είναι εχθρικές προς τις μοτοσυκλέτες και αυτό το ξέραμε ήδη. Όμως, όπως πάει το πράγμα και με την υποχρέωση για... «πράσινη ανάπτυξη» να παραμορφώνει, σε πολλές περιπτώσεις, την εμφάνιση της πραγματικότητας, η τάση για τις μοτοσυκλέτες φαίνεται ακόμα πιο εχθρική. Η FEMA, η ομοσπονδία των ευρωπαϊκών συλλόγων μοτοσυκλέτας, δημοσίευσε ένα κείμενο-φωτιά πριν λίγες ώρες, το οποίο συνέταξε ο Dolf Willigers και δεν αφήνει σε χλωρό κλαρί κανέναν.

Ο Willigers κατηγορεί ευθέως όλους τους αρμόδιους ότι η μοτοσυκλέτα αγνοείται σκόπιμα και ότι κάποιοι είτε δεν βλέπουν, είτε δεν θέλουν να δούν ότι η μοτοσυκλέτα δεν είναι μέρος του προβλήματος, αλλά της λύσης. Αναφέρει μάλιστα: «οι μοτοσυκλέτες είναι σαν να μην υπάρχουν!» Πραθέτουμε παρακάτω, μερικά τμήματα από το κείμενο. Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη την ανάλογη δημοσίευση της FEMA με ένα κλικ εδώ.

«Είναι σαν να μην υπάρχουμε. Αυτό είναι κρίμα, γιατί οι μοτοσυκλέτες έχουν πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με τους άλλους τρόπους μετακίνησης. Με το να αγνοούν τις μοτοσυκλέτες, οι νομοθέτες σε εθνικό και Ευρωπαϊκό επίπεδο χάνουν μία ευκαιρία να μειώσουν την μόλυνση, την κυκκλοφοριακή συμφόρηση και τα προβλήματα στάθμευσης.»

«Το καλοκαίρι το 2021 η Ευρωπαϊκή επιτροπή παρουσίασε ένα κείμενο για την βιώσιμη κινητικότητα και οι μοτοσυκλέτες δεν αναφέρονταν πουθενά, ούτε καν τα ηλεκτρικά δίκυκλα. (...) όλοι ακολουθούν το ίδιο mantra: Συγκοινωνίες, περπάτημα, ποδήλατο. Η μόνη εξαίρεση φαίνεται να γίνεται για τα ηλεκτρικά πατίνια, τα οποία εμφανίζονται ως βιώσιμη λύση και περιμένουν οι οδηγοί να εγκαταλείψουν τα αυτοκίνητα τους για αυτά. Δεν έχω δει ούτε έναν οδηγό που να θέλει να το κάνει αυτό».

«Σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις, οι μοτοσυκλέτες πληρώνουν τα ίδια για πάρκινγκ με ένα αυτοκίνητο. Πληρώνουν τα ίδια για να μπούν στην ζώνη ULEZ του Λονδίνου με ένα αυτοκίνητο. Στην Στοκχόλμη υπάρχουν κάθε λογής χρεώσεις για στάθμευση μοτοσυκλετών. Βλέπεις όλα αυτά και αναρωτιέσαι τι συμβαίνει. (...) Δεν θέλουν να δουν την εναλλακτική, ή απλά δεν την βλέπουν;»

«Η FEMA έχει κάνει 4 δοκιμές κινητικότητας από το 2014 μέχρι σήμερα, στις οποίες οι μοτοσυκλέτες συγκρίθηκαν με άλλα μέσα μετακίνησης στην πόλη. Συγκρίναμε τον χρόνο που χρειάζεσαι για να φτάσεις από πόρτα σε πόρτα. Με μία εξαίρεση, λόγω κακής επιλογής δρομολογίου, οι μοτοσυκλέτες ήταν οι γρηγορότερες μακράν. Το λέμε συχνά και θα το ξαναπούμε και τώρα: Οι μοτοσυκλέτες δεν είναι το πρόβλημα, είναι η λύση».

Πηγη www.bikeit.gr
 
Top Bottom