Ηλεκτροκινηση....

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.131
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
μπορει το αρθρο να ειναι για αυτοκινητα .....αλλά ειναι ενδεικτικο για το τι πραγματικα θα ισχυει ....και απο κει και περα ας αναλογισθουμε τι θα γινεται με τις μοτοσυκλετες....

Πόσα χιλιόμετρα σε βγάζει ένα ηλεκτρικό με τέρμα γκάζι;​


Δέκα ηλεκτρικά μπαίνουν στο μικροσκόπιο και ταξιδεύουν στην Autobahn με σταθερή ταχύτητα 130 χιλιομέτρων; Μετά από πόσα χιλιόμετρα χρειάστηκαν φόρτιση;

Πολλοί είναι ακόμα οι πολέμιοι της ηλεκτροκίνησης, μιας και δεν έχουν ακόμα πειστεί σχετικά με την αυτονομία που μπορούν να εξασφαλίσουν τα ηλεκτρικά οχήματα.
Οι εταιρείες έχουν προβεί σε εξονυχιστικές μετρήσεις προκειμένου να προσδιορίσουν με ακρίβεια την αυτονομία των ηλεκτρικών προϊόντων τους, δημοσιεύοντας τιμές για την κίνηση στην πόλη, τον αυτοκινητόδρομο, αλλά και σε μικτό κύκλο.

Η αλήθεια είναι ότι τα μηδενικών ρύπων μοντέλα «αισθάνονται» πιο άνετα μέσα στην πόλη όπου υπάρχουν σημαντικά περισσότεροι σταθμοί φόρτισης, παρά στις εθνικές οδούς και τους αυτοκινητοδρόμους, όπου οι υψηλές ταχύτητες αποτελούν «εχθρό» της αυτονομίας.

Μην ξεχνάμε επίσης, ότι τα νούμερα των κατασκευαστών δεν είναι εύκολα επιτεύξιμα, δεδομένου ότι οι δοκιμές έχουν διεξαχθεί σε ιδανικές συνθήκες. Τι γίνεται, όμως, σε πραγματικές, όταν εγκαταλειφθεί η σιγουριά της πόλης, για τις ανάγκες ενός μεγάλου ταξιδιού σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου;

Απάντηση στο συγκεκριμένο ερώτημα επιχειρούν να δώσουν οι δημοσιογράφοι από το γνωστό γερμανικό περιοδικό Auto Bild. Για να εξάγουν ασφαλή συμπεράσματα εξόρμησαν στην Autobahn, καθήμενοι πίσω από τιμόνι 10 ηλεκτρικών, με σταθερή ταχύτητα 130 χλμ./ώρα.

Ένα από τα μοντέλα που θα μπορούσαν να τα πάνε… αρκετά καλύτερα είναι το premium ηλεκτρικό πολυμορφικό της Mercedes, η EQV 300, η οποία κατάφερε να διανύσει 273 χλμ., όταν η ανακοινωθείσα τιμή σε κύκλο WLTP είναι 355 χλμ.
Από κοντά και το Kia e-Soul, που στην έκδοση με τη μεγάλη μπαταρία των 64 kWh υπόσχεται πάνω από 400 χλμ. Σε ταχύτητα 130 χλμ./ώρα, ωστόσο, δεν θα κινηθεί για περισσότερα πάνω από 300 χλμ.
Σημαντική απόκλιση μεταξύ της τιμής της εταιρείας και των πραγματικών διανυθέντων χιλιομέτρων καταγράφηκε και κατά τη δοκιμή του Ioniq 5 με την μπαταρία των 72,6 kWh. Διένυσε 290 χλμ., όταν η Hyundai ανακοινώνει 430 χλμ. Λίγο καλύτερη ήταν η επίδοση του συγγενικού Kia EV6, το οποίο «έπιασε» τα 305 χλμ.


Στον αντίποδα, η σπορ εκδοχή του VW ID.4, GTX, με μπαταρία 77 kWh κατάφερε να ταξιδέψει για 332 χλμ., με τη VW όμως να υπόσχεται 480 χλμ.

Χαμόγελα στην ιδιοκτήτη της θα χαρίσει και η Porsche Taycan στην έκδοση 4S. Και όχι μόνο εξαιτίας της premium αύρας της, της εντυπωσιακής εμφάνισης και της δυναμικής οδικής συμπεριφοράς. Αλλά και χάρη στην πραγματική αυτονομία της σε σταθερή ταχύτητα 130 χλμ., η οποία ανήλθε σε 352 χλμ., όταν το γερμανικό brand ανακοινώνει 409 χλμ.

Όσον αφορά το Audi RS e-tron GT, το πανίσχυρο Grand Tourer αναμφίβολα θα ενθουσιάσει με τις επιδόσεις του. Δύσκολα, όμως, θα διανύσει περισσότερα από 367 χλμ., αν και η εταιρεία από το Ίνγκολσταντ κάνει λόγο για περίπου 470 χλμ.

Το Audi RS e-tron GT αναδείχθηκε ισόπαλο (367 χλμ.) με την επίσης ισχυρή Ford Mach-E GT. Σημειώνεται ότι η ανακοινωθείσα αυτονομία του (σε WLTP) είναι 500 χλμ.

Τη δεύτερη καλύτερη επίδοση πέτυχε η BMW iX xDrive50 με μπαταρία 111,5 KWh, διανύοντας 434 χλμ., όταν οι Βαυαροί υπόσχονται 630 χλμ.

έλος, πρωταθλήτρια σε επίπεδο αυτονομίας ήταν η πολυτελής λιμουζίνα της Mercedes, η EQS 580 4Matic, με την μπαταρία της (108 kWh) να προσφέρει στην πράξη 444 χλμ. Πρόκειται για μια τιμή ιδιαίτερα ικανοποιητική επίδοση, που απέχει, ωστόσο, αρκετά από τον στόχο των 700 χλμ. που υπόσχεται η εταιρεία από τη Στουτγάρδη.

Αναλυτικά:

Opel Zafira e-Life M

Μπαταρία: 75 kWh
Αυτονομία WLTP: 339 χλμ
Αυτονομία πραγματική: 250 χλμ

Mercedes EQV 300
Μπαταρία: 100 kWh
Αυτονομία WLTP: 355 χλμ
Αυτονομία πραγματική: 273 χλμ

Kia e-Soul
Μπαταρία: 64 kWh
Αυτονομία WLTP: 400 χλμ
Αυτονομία πραγματική: 300 χλμ

Hyundai Ioniq 5 all-wheel drive
Μπαταρία: 72,6 kWh
Αυτονομία WLTP: 430 χλμ
Αυτονομία πραγματική: 290 χλμ

Kia EV6
Μπαταρία: 77,4 kWh
Αυτονομία WLTP: 528 χλμ
Αυτονομία πραγματική: 304 χλμ

Skoda Enyaq iV80
Μπαταρία: 75 kWh
Αυτονομία WLTP: 534 χλμ
Αυτονομία πραγματική: 316 χλμ

VW ID.4 GTX
Μπαταρία: 77 kWh
Αυτονομία WLTP: 480 χλμ
Αυτονομία πραγματική: 332 χλμ

Porsche Taycan 4S
Μπαταρία: 79,2 kWh
Αυτονομία WLTP: 352 χλμ
Αυτονομία πραγματική: 409 χλμ

Audi RS e-tron GT
Μπαταρία: 93 kWh
Αυτονομία WLTP: 472 χλμ
Αυτονομία πραγματική: 367 χλμ

Ford Mach-E GT
Μπαταρία: 99 kWh
Αυτονομία WLTP: 500 χλμ
Αυτονομία πραγματική: 367 χλμ

BMW iX Drive50
Μπαταρία: 105,2 kWh
Αυτονομία WLTP: 630 χλμ
Αυτονομία πραγματική: 434 χλμ

Mercedes EQS 580 4Matic
Μπαταρία: 107,8 kWh
Αυτονομία WLTP: 668 χλμ
Αυτονομία πραγματική: 444 χλμ



κατοπιν τουτου αγαπητοι συναδελφοι αν τυχον και βρεθουμε με ηλεκτρικα μοτορια ,,,,,αντε κανα καφε μεχρι Λουτρακι ή Χαλκίδα....
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Απορία ψάλτου .... όταν λέμε αυτονομία π.χ. 300 Κm με ιδανικές συνθηκες ... εκεί που θα αδειάσει η μπαταρία μας θα υπάρχει φορτιστής ή θα τραβάμε την μπαλαντεζα από το σπιτι? Δεν είμαι κατά του ηλεκτρικού μέσου αν αποδειχθεί πιο οικολογικό.... αλλά οι χαρουμενιες ότι λύσαμε το πρόβλημα έπρεπε να λείπουν...! :cool:
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Μια μαθηματικη αναλυση της αναγωγης σε kWh του ρεζερβουαρ της βενζινας ενος συμβατικου Ι.Χ. εν σχεση με τις kWh μιας μπαταριας ενος ηλεκτρικου .... δηλαδη σε τελικη αναλυση η αυτονομη ενεργεια που κουβαλαει ενα συμβατικο οχημα ειναι ακομα παρα πολυ μεγαλη.


".......Με τη διαφορά ότι ένα ρεζερβουάρ 60 λίτρων γεμάτο με βενζίνη σημαίνει περίπου 550 kWh (60 lit. x 43.960 kJ/kg x 0,75 kg/lx2,778x10-4) αποθηκευμένη ενέργεια,όταν μια μεγάλης χωρητικότητας μπαταρία δεν ξεπερνά τα 80 kWh ....."

Πηγη: https://www.caranddriver.gr/texnolo...ytonomias_ton_ilektrikon_aytokiniton-7805013/
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Αν υποθέσουμε ότι τα σημερινά αυτοκίνητα έχουν δυνατότητα,μετά τον μεγάλο κύκλο ζωής τους,να ανακυκλωθούν σε ποσοστό Χ% Πόσο καλύτερα θα είναι για το περιβάλλον τα ηλεκτρικά;
Είναι ζήτημα μόλυνσης λόγω των μοτέρ εσωτερικής καυσης η αντικατάσταση.
Η κατασκευή του ηλεκτρικού είναι λιγότερο ρυπογόνα;
Η διάλυσή του μετά;
Οι Μπαταρίες πχ είναι εύκολα ανακυκλώσιμες;

Καθαρές μελέτες και συγκριτικά υπάρχουν για το παραπάνω ή έτσι αποφάσισαν... Έτσι προωθούν... κι έτσι θα πάμε;
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.470
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Αν υποθέσουμε ότι τα σημερινά αυτοκίνητα έχουν δυνατότητα,μετά τον μεγάλο κύκλο ζωής τους,να ανακυκλωθούν σε ποσοστό Χ% Πόσο καλύτερα θα είναι για το περιβάλλον τα ηλεκτρικά;
Είναι ζήτημα μόλυνσης λόγω των μοτέρ εσωτερικής καυσης η αντικατάσταση.
Η κατασκευή του ηλεκτρικού είναι λιγότερο ρυπογόνα;
Η διάλυσή του μετά;
Οι Μπαταρίες πχ είναι εύκολα ανακυκλώσιμες;

Καθαρές μελέτες και συγκριτικά υπάρχουν για το παραπάνω ή έτσι αποφάσισαν... Έτσι προωθούν... κι έτσι θα πάμε;

Μελετες υπαρχουν και τα αποτελεσματα ειναι αναλογα με το ποιος τις χρηματοδοτει.

Υπηρχαν μελετες και για τα υβριδικα,αλλα καινε οσο τα συμβατικα,κοστιζουν περισσοτερο στην κατασκευη τους και αν σε βρει καμμια μυστηρια βλαβη πρεπει να πιασεις δευτερη δουλεια για να την πληρωσεις.Παραμυθια της Χαλιμας μιας κοινωνιας που ψαχνει να βρει προιοντα που στην θεωρια δεν επιβαρυνουν τον πλανητη,αλλα στην πραξη του βγαζουν τα ματια.
 

grigoris gs

well know member
Δημοσιεύσεις
3.500
Ηλικία
51
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GS ADVE
Όνομα
ΓΡΗΓΟΡΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑΣ
Το παρακάτω κείμενο δημοσιεύτηκε στο φατσοβιβλιο...

«Μην ξανακούσω για ηλεκτρικό αυτοκίνητο» - Η viral ανάρτηση στο Fecebook

Viral έχει γίνει μία ανάρτηση στο Facebook ενός χρήστη ηλεκτρικού αυτοκινήτου για τις δυσκολίες της χρήσης του χώρα μας αλλά και τα κρυφά τους κόστη.

Μια καταπληκτική περιγραφή της αθέατης πλευράς χρήσης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα το 2021 περιγράφει ένας χρήστης του στα social media αναφέροντας μία σειρά από συμβάντα σε πρόσφατο επαγγελματικό ταξίδι στην Πελοπόννησο δίνοντας τροφή για σκέψη για υποψήφιους χρήστες – αγοραστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

ΜΗΝ ΞΑΝΑΚΟΥΣΩ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Φανατικός οπαδός της ηλεκτροκίνησης έζησα μια 24ωρη εμπειρία (τόσο άντεξα) με ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο.

ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ το πλεονέκτημα είναι ότι στα φανάρια «ρίχνεις στα αυτιά» και σε Φερράρι ακόμη. Και κάπου εδώ τελειώνουν όλα τα καλά της ηλεκτροκίνησης για τον ιδιοκτήτη. Ο σιωπηλός κινητήρας είναι και επικίνδυνος μέσα στα στενά διότι οι περαστικοί δε σε ακούν. ( ΣΣ το έχω βιώσει πολλάκις, κάνοντας ποδήλατο. Και σε συνδυασμό με τα "ξεφτέρια", που περνάνε 30 πόντους δίπλα σου ( ποιός είσαι ΡΕ εσύ με το ποδήλατο ? Εγώ είμαι γ@μ@τος και έχω και ηλεκτρικό )

ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ μιλάμε για ταλαιπωρία άνευ προηγουμένου. Ξεκίνησα για μικρό ταξιδάκι μέχρι τη Σπάρτη για δουλειά (άρα δεν είχα περιθώρια για σπατάλη χρόνου). Το αυτοκίνητο κοστίζει 40.000€ και είχε θεωρητική αυτονομία 350 χλμ. Αυτό φυσικά όπως έμαθα (the hard way), ισχύει μόνο αν οδηγείς με 90χλμ/ώρα. Οδηγούσαμε στα 120 έως 150 όπως όλος ο κόσμος. Με την ταχύτητα αυτή με το ζόρι κάνεις 200χλμ. Μέχρι να φτάσουμε στα Μέγαρα η φόρτιση κατέβηκε στο 75% οπότε ανησυχήσαμε κι αποφασίσαμε να ψάξουμε που έχει φορτιστές. Λοιπόν φορτιστές υπάρχουν μόνο στα Μέγαρα, στην Κόρινθο, στην Τρίπολη και έξω από τη Σπάρτη. ΟΜΩΣ οι φορτιστές αυτοί είναι 22ΚW και χρειάζονται 8 ώρες για να φορτίσουν πλήρως ένα μικρό ηλεκτρικό.
Φορτιστές 50KW υπάρχουν ένας στα Μέγαρα κι ένας 20 χλμ από τη Σπάρτη (Πελλάνα). Αυτοί θέλουν 1,5 ώρες για πλήρη φόρτιση. Φορτίσαμε λοιπόν γύρω στα 45 λεπτά το αυτοκίνητο στα Μέγαρα και καθήσαμε όρθιοι πίνοντας μια πορτοκαλάδα.

Με την ψυχή στο στόμα και διαπληκτιζόμενοι αν θα έπρεπε να το παρκάρουμε στην Τρίπολη και να πάρουμε το ΚΤΕΛ για σιγουριά, φτάσαμε Σπάρτη σχεδόν άδειοι και το βάλαμε σε φορτιστή 22KW που βρισκόταν 1 χλμ έξω από τη Σπάρτη και καλέσαμε ραδιοταξί για να πάμε στη δουλειά μας. Μετά από 4 ώρες φόρτισης επιστρέψαμε εκεί με ταξί μετά τη δουλειά μας και είχε φορτίσει στο 50%. Αφού δεν μπορούσαμε να φτάσουμε Αθήνα με μισό γέμισμα, αναγκαστικά ξανασταματήσαμε στην Πελλάνα στο φορτιστή των 50KW όπου μείναμε καμία ωρίτσα όρθιοι στο Κυλικείο μέχρι να φτάσει η φόρτιση στο 100%. Οδηγήσαμε προς Αθήνα με 90-100 χλμ την ώρα οπότε ενώ οδηγούσαμε αυτοκίνητο που «πατάει» και φερράρι, στο δρόμο μας περνούσαν και Zastava και μας μούτζωναν κιόλας που τους εμποδίζαμε.

Θα μου πείτε ναι αλλά τουλάχιστον ταξιδεύεις φθηνα. Αμ δε, που ταξιδεύεις φθηνά. Το αυτοκίνητο παίρνει περίπου 60KW. Στον 50άρη φορτιστή στο δρόμο (που κάνει 1,5 ώρες να φορτίσει), το KW χρεώνεται περίπου 60λεπτά κι επομένως για ένα γέμισμα θέλεις 35€. Με αυτά τα 35€ κάνεις μετά βίας 200 χλμ αν οδηγείς σαν άνθρωπος. Δηλαδή για να κάνεις 400χλμ θέλεις 70€ !!! Πιο φθηνά πας με το LEXUS 450 hybrid, που είναι αμαξάρα SUV 3 τόνων.

Με απλά λόγια τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι παιχνίδια για πλούσια αγόρια που έχουν κανα-δύο άλλα αυτοκίνητα για να κάνουν τη δουλειά τους και θέλουν κι ένα ακόμη πολύ ακριβό παιχνίδι για να «ρίχνουν» στα φανάρια στις φερράρι, στα παπάκια και στα βεσπάκια.”

Αν το θέλετε για κανονικό αυτοκίνητο, ξαναδέστε το σε 10 χρονάκια. Μέχρι τότε μια χαρά είναι τα υβριδικά.

Από το ΚΛΙΚ Car, σήμερα.

Σαν αυτοκινητόφιλος, αλλά και οικολόγος, αναρτώ αυτό το κείμενο, που και φανταστικό να είναι, δινει μία εικόνα.

Βρε Seicento και πάλι Seicento. 899 cc, 39 ΗΡ στα καλά του, και πάει και παντού.

Και από τα 29 ΗΡ του 2CV, πρόοδος είναι

Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.470
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Το παρακάτω κείμενο δημοσιεύτηκε στο φατσοβιβλιο...

«Μην ξανακούσω για ηλεκτρικό αυτοκίνητο» - Η viral ανάρτηση στο Fecebook

Viral έχει γίνει μία ανάρτηση στο Facebook ενός χρήστη ηλεκτρικού αυτοκινήτου για τις δυσκολίες της χρήσης του χώρα μας αλλά και τα κρυφά τους κόστη.

Μια καταπληκτική περιγραφή της αθέατης πλευράς χρήσης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα το 2021 περιγράφει ένας χρήστης του στα social media αναφέροντας μία σειρά από συμβάντα σε πρόσφατο επαγγελματικό ταξίδι στην Πελοπόννησο δίνοντας τροφή για σκέψη για υποψήφιους χρήστες – αγοραστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

ΜΗΝ ΞΑΝΑΚΟΥΣΩ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Φανατικός οπαδός της ηλεκτροκίνησης έζησα μια 24ωρη εμπειρία (τόσο άντεξα) με ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο.

ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ το πλεονέκτημα είναι ότι στα φανάρια «ρίχνεις στα αυτιά» και σε Φερράρι ακόμη. Και κάπου εδώ τελειώνουν όλα τα καλά της ηλεκτροκίνησης για τον ιδιοκτήτη. Ο σιωπηλός κινητήρας είναι και επικίνδυνος μέσα στα στενά διότι οι περαστικοί δε σε ακούν. ( ΣΣ το έχω βιώσει πολλάκις, κάνοντας ποδήλατο. Και σε συνδυασμό με τα "ξεφτέρια", που περνάνε 30 πόντους δίπλα σου ( ποιός είσαι ΡΕ εσύ με το ποδήλατο ? Εγώ είμαι γ@μ@τος και έχω και ηλεκτρικό )

ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ μιλάμε για ταλαιπωρία άνευ προηγουμένου. Ξεκίνησα για μικρό ταξιδάκι μέχρι τη Σπάρτη για δουλειά (άρα δεν είχα περιθώρια για σπατάλη χρόνου). Το αυτοκίνητο κοστίζει 40.000€ και είχε θεωρητική αυτονομία 350 χλμ. Αυτό φυσικά όπως έμαθα (the hard way), ισχύει μόνο αν οδηγείς με 90χλμ/ώρα. Οδηγούσαμε στα 120 έως 150 όπως όλος ο κόσμος. Με την ταχύτητα αυτή με το ζόρι κάνεις 200χλμ. Μέχρι να φτάσουμε στα Μέγαρα η φόρτιση κατέβηκε στο 75% οπότε ανησυχήσαμε κι αποφασίσαμε να ψάξουμε που έχει φορτιστές. Λοιπόν φορτιστές υπάρχουν μόνο στα Μέγαρα, στην Κόρινθο, στην Τρίπολη και έξω από τη Σπάρτη. ΟΜΩΣ οι φορτιστές αυτοί είναι 22ΚW και χρειάζονται 8 ώρες για να φορτίσουν πλήρως ένα μικρό ηλεκτρικό.
Φορτιστές 50KW υπάρχουν ένας στα Μέγαρα κι ένας 20 χλμ από τη Σπάρτη (Πελλάνα). Αυτοί θέλουν 1,5 ώρες για πλήρη φόρτιση. Φορτίσαμε λοιπόν γύρω στα 45 λεπτά το αυτοκίνητο στα Μέγαρα και καθήσαμε όρθιοι πίνοντας μια πορτοκαλάδα.

Με την ψυχή στο στόμα και διαπληκτιζόμενοι αν θα έπρεπε να το παρκάρουμε στην Τρίπολη και να πάρουμε το ΚΤΕΛ για σιγουριά, φτάσαμε Σπάρτη σχεδόν άδειοι και το βάλαμε σε φορτιστή 22KW που βρισκόταν 1 χλμ έξω από τη Σπάρτη και καλέσαμε ραδιοταξί για να πάμε στη δουλειά μας. Μετά από 4 ώρες φόρτισης επιστρέψαμε εκεί με ταξί μετά τη δουλειά μας και είχε φορτίσει στο 50%. Αφού δεν μπορούσαμε να φτάσουμε Αθήνα με μισό γέμισμα, αναγκαστικά ξανασταματήσαμε στην Πελλάνα στο φορτιστή των 50KW όπου μείναμε καμία ωρίτσα όρθιοι στο Κυλικείο μέχρι να φτάσει η φόρτιση στο 100%. Οδηγήσαμε προς Αθήνα με 90-100 χλμ την ώρα οπότε ενώ οδηγούσαμε αυτοκίνητο που «πατάει» και φερράρι, στο δρόμο μας περνούσαν και Zastava και μας μούτζωναν κιόλας που τους εμποδίζαμε.

Θα μου πείτε ναι αλλά τουλάχιστον ταξιδεύεις φθηνα. Αμ δε, που ταξιδεύεις φθηνά. Το αυτοκίνητο παίρνει περίπου 60KW. Στον 50άρη φορτιστή στο δρόμο (που κάνει 1,5 ώρες να φορτίσει), το KW χρεώνεται περίπου 60λεπτά κι επομένως για ένα γέμισμα θέλεις 35€. Με αυτά τα 35€ κάνεις μετά βίας 200 χλμ αν οδηγείς σαν άνθρωπος. Δηλαδή για να κάνεις 400χλμ θέλεις 70€ !!! Πιο φθηνά πας με το LEXUS 450 hybrid, που είναι αμαξάρα SUV 3 τόνων.

Με απλά λόγια τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι παιχνίδια για πλούσια αγόρια που έχουν κανα-δύο άλλα αυτοκίνητα για να κάνουν τη δουλειά τους και θέλουν κι ένα ακόμη πολύ ακριβό παιχνίδι για να «ρίχνουν» στα φανάρια στις φερράρι, στα παπάκια και στα βεσπάκια.”

Αν το θέλετε για κανονικό αυτοκίνητο, ξαναδέστε το σε 10 χρονάκια. Μέχρι τότε μια χαρά είναι τα υβριδικά.

Από το ΚΛΙΚ Car, σήμερα.

Σαν αυτοκινητόφιλος, αλλά και οικολόγος, αναρτώ αυτό το κείμενο, που και φανταστικό να είναι, δινει μία εικόνα.

Βρε Seicento και πάλι Seicento. 899 cc, 39 ΗΡ στα καλά του, και πάει και παντού.

Και από τα 29 ΗΡ του 2CV, πρόοδος είναι

Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το προσωπο που το εγραψε ειναι υπαρκτο Γρηγορη.
 

Kapas

new member
Δημοσιεύσεις
289
Ηλικία
34
Περιοχή
Thessaloniki
Μοτοσυκλέτα
Africa twin 750 rd07
Όνομα
Θεόφιλος
Καις λιγνίτη βγάζεις ρεύμα φορτίζεις το αμάξι Καις λιγνίτη βγάζεις ρεύμα φορτίζεις το αμάξι Καις λιγνίτη βγάζεις ρεύμα φορτίζεις το αμάξι Καις λιγνίτη βγάζεις ρεύμα φορτίζεις το αμάξι Καις λιγνίτη βγάζεις ρεύμα φορτίζεις το αμάξι Καις λιγνίτη βγάζεις ρεύμα φορτίζεις το αμάξι
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
ΜΗΝ ΞΑΝΑΚΟΥΣΩ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Φανατικός οπαδός της ηλεκτροκίνησης έζησα μια 24ωρη εμπειρία (τόσο άντεξα) με ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο.

ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ το πλεονέκτημα είναι ότι στα φανάρια «ρίχνεις στα αυτιά» και σε Φερράρι ακόμη. Και κάπου εδώ τελειώνουν όλα τα καλά της ηλεκτροκίνησης για τον ιδιοκτήτη. Ο σιωπηλός κινητήρας είναι και επικίνδυνος μέσα στα στενά διότι οι περαστικοί δε σε ακούν. ( ΣΣ το έχω βιώσει πολλάκις, κάνοντας ποδήλατο. Και σε συνδυασμό με τα "ξεφτέρια", που περνάνε 30 πόντους δίπλα σου ( ποιός είσαι ΡΕ εσύ με το ποδήλατο ? Εγώ είμαι γ@μ@τος και έχω και ηλεκτρικό )

ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ μιλάμε για ταλαιπωρία άνευ προηγουμένου. Ξεκίνησα για μικρό ταξιδάκι μέχρι τη Σπάρτη για δουλειά (άρα δεν είχα περιθώρια για σπατάλη χρόνου). Το αυτοκίνητο κοστίζει 40.000€ και είχε θεωρητική αυτονομία 350 χλμ. Αυτό φυσικά όπως έμαθα (the hard way), ισχύει μόνο αν οδηγείς με 90χλμ/ώρα. Οδηγούσαμε στα 120 έως 150 όπως όλος ο κόσμος. Με την ταχύτητα αυτή με το ζόρι κάνεις 200χλμ. Μέχρι να φτάσουμε στα Μέγαρα η φόρτιση κατέβηκε στο 75% οπότε ανησυχήσαμε κι αποφασίσαμε να ψάξουμε που έχει φορτιστές. Λοιπόν φορτιστές υπάρχουν μόνο στα Μέγαρα, στην Κόρινθο, στην Τρίπολη και έξω από τη Σπάρτη. ΟΜΩΣ οι φορτιστές αυτοί είναι 22ΚW και χρειάζονται 8 ώρες για να φορτίσουν πλήρως ένα μικρό ηλεκτρικό.
Φορτιστές 50KW υπάρχουν ένας στα Μέγαρα κι ένας 20 χλμ από τη Σπάρτη (Πελλάνα). Αυτοί θέλουν 1,5 ώρες για πλήρη φόρτιση. Φορτίσαμε λοιπόν γύρω στα 45 λεπτά το αυτοκίνητο στα Μέγαρα και καθήσαμε όρθιοι πίνοντας μια πορτοκαλάδα.

Με την ψυχή στο στόμα και διαπληκτιζόμενοι αν θα έπρεπε να το παρκάρουμε στην Τρίπολη και να πάρουμε το ΚΤΕΛ για σιγουριά, φτάσαμε Σπάρτη σχεδόν άδειοι και το βάλαμε σε φορτιστή 22KW που βρισκόταν 1 χλμ έξω από τη Σπάρτη και καλέσαμε ραδιοταξί για να πάμε στη δουλειά μας. Μετά από 4 ώρες φόρτισης επιστρέψαμε εκεί με ταξί μετά τη δουλειά μας και είχε φορτίσει στο 50%. Αφού δεν μπορούσαμε να φτάσουμε Αθήνα με μισό γέμισμα, αναγκαστικά ξανασταματήσαμε στην Πελλάνα στο φορτιστή των 50KW όπου μείναμε καμία ωρίτσα όρθιοι στο Κυλικείο μέχρι να φτάσει η φόρτιση στο 100%. Οδηγήσαμε προς Αθήνα με 90-100 χλμ την ώρα οπότε ενώ οδηγούσαμε αυτοκίνητο που «πατάει» και φερράρι, στο δρόμο μας περνούσαν και Zastava και μας μούτζωναν κιόλας που τους εμποδίζαμε.

Θα μου πείτε ναι αλλά τουλάχιστον ταξιδεύεις φθηνα. Αμ δε, που ταξιδεύεις φθηνά. Το αυτοκίνητο παίρνει περίπου 60KW. Στον 50άρη φορτιστή στο δρόμο (που κάνει 1,5 ώρες να φορτίσει), το KW χρεώνεται περίπου 60λεπτά κι επομένως για ένα γέμισμα θέλεις 35€. Με αυτά τα 35€ κάνεις μετά βίας 200 χλμ αν οδηγείς σαν άνθρωπος. Δηλαδή για να κάνεις 400χλμ θέλεις 70€ !!! Πιο φθηνά πας με το LEXUS 450 hybrid, που είναι αμαξάρα SUV 3 τόνων.

Με απλά λόγια τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι παιχνίδια για πλούσια αγόρια που έχουν κανα-δύο άλλα αυτοκίνητα για να κάνουν τη δουλειά τους και θέλουν κι ένα ακόμη πολύ ακριβό παιχνίδι για να «ρίχνουν» στα φανάρια στις φερράρι, στα παπάκια και στα βεσπάκια.”
Υπάρχουν σωστοί και λάθος λόγοι, να κρίνεις κάτι, όπως και για να κρίνεις τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Για την ώρα, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, είναι για να κάνεις την δουλειά σου, στην πόλη ή γενικότερα στο μέρος που ζεις.

Ξυπνάς το πρωι, πας στην δουλειά σου, δουλεύεις, επιστρέφεις, κάνεις και τα ψώνια σου, βραδειάζει, το βράδυ όσο κοιμάσαι το βάζεις να φορτίζει στο σπίτι σου, το επόμενο πρωί GOTO 1.

Δεν είναι αυτοκίνητα GT, να ''πεταγεσαι'' στην Σπάρτη με ''120-150 που πάνε όλοι'' . Τουλάχιστον όχι αυτά που έχουν 40.000 ευρώ.

Τούτος εδώ, στο αποκύημά του, πήρε ένα αυτοκίνητο για χρήση όπως περιέγραψα, και το έβαλε να κάνει χρήση GT. Οπως ήταν φυσικό κι επόμενο, το αυτοκίνητο δεν ανταποκρίθηκε σε τόσο διαφορετικό ρόλο, και τι του φταίει; Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Οχι ο ίδιος και οι επιλογές του.

Σαν να πάρω εγώ ένα κατσαβίδι για σταυρό βίδα, πάω να ξεβιδώσω μια alen με αυτό, μου βγάλει την ΜΠαναγία να ξεβιδώσει και μετά να λέω στα ιντερνετς, πόσο ταλαιπωρεία είναι τα κατσαβίδια για σταυρόβιδα.

Ε, Αη ΓΜΣ
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.470
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Υπάρχουν σωστοί και λάθος λόγοι, να κρίνεις κάτι, όπως και για να κρίνεις τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Για την ώρα, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, είναι για να κάνεις την δουλειά σου, στην πόλη ή γενικότερα στο μέρος που ζεις.

Ξυπνάς το πρωι, πας στην δουλειά σου, δουλεύεις, επιστρέφεις, κάνεις και τα ψώνια σου, βραδειάζει, το βράδυ όσο κοιμάσαι το βάζεις να φορτίζει στο σπίτι σου, το επόμενο πρωί GOTO 1.

Δεν είναι αυτοκίνητα GT, να ''πεταγεσαι'' στην Σπάρτη με ''120-150 που πάνε όλοι'' . Τουλάχιστον όχι αυτά που έχουν 40.000 ευρώ.

Τούτος εδώ, στο αποκύημά του, πήρε ένα αυτοκίνητο για χρήση όπως περιέγραψα, και το έβαλε να κάνει χρήση GT. Οπως ήταν φυσικό κι επόμενο, το αυτοκίνητο δεν ανταποκρίθηκε σε τόσο διαφορετικό ρόλο, και τι του φταίει; Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Οχι ο ίδιος και οι επιλογές του.

Σαν να πάρω εγώ ένα κατσαβίδι για σταυρό βίδα, πάω να ξεβιδώσω μια alen με αυτό, μου βγάλει την ΜΠαναγία να ξεβιδώσει και μετά να λέω στα ιντερνετς, πόσο ταλαιπωρεία είναι τα κατσαβίδια για σταυρόβιδα.

Ε, Αη ΓΜΣ

Απο την μια να συμφωνησω,απο την αλλη ομως 30-40 χιλιαρικακια για να πηγαινοερχεσαι στην δουλεια?Με τα μισα παιρνεις ελικοπτερο.
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Απο την μια να συμφωνησω,απο την αλλη ομως 30-40 χιλιαρικακια για να πηγαινοερχεσαι στην δουλεια?Με τα μισα παιρνεις ελικοπτερο.
Και εδώ ερχόμαστε στους σωστούς λόγους να κριτικάρεις τα ηλεκτρικά.

eye

Για πες ένα ελικόπτερο με είκοσι χιλιάδες ευρώ, να παω να πάρω δύο. Robinson R22 , το πιο enrty level, ξεκινάει κάπου στα 350.000 ευρώ
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.354
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Και εδώ ερχόμαστε στους σωστούς λόγους να κριτικάρεις τα ηλεκτρικά.

eye

Για πες ένα ελικόπτερο με είκοσι χιλιάδες ευρώ, να παω να πάρω δύο. Robinson R22 , το πιο enrty level, ξεκινάει κάπου στα 350.000 ευρώ
Μπαααα,
αυτός όταν λέει για ελικοφόρα εννοεί τα πεμφε
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.470
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Και εδώ ερχόμαστε στους σωστούς λόγους να κριτικάρεις τα ηλεκτρικά.

eye

Για πες ένα ελικόπτερο με είκοσι χιλιάδες ευρώ, να παω να πάρω δύο. Robinson R22 , το πιο enrty level, ξεκινάει κάπου στα 350.000 ευρώ

Ο λογος το λεει οχι εγω.Tooth

Μα οι ιδιες οι εταιρειες δεν διαφημιζουν την αυτονομια των μοντελων τους? https://www.newsauto.gr/news/10-ilektrika-aftokinita-me-tin-megaliteri-aftonomia/

Οταν παω και τα σκαω δεν μου λενε οτι εμεις λεμε 400 αλλα αμα βγαλεις πανω απο 150 παρε μας τηλεφωνο να κανουμε παρτυ.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.470
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Παντως τα πραγματα μπορει και να μην ειναι τοσο αρνητικα για τα ηλεκτρικα αυτοκινητα. Συμφωνα με τεστ που εγιναν στην Νορβηγια,και για να πω την αληθεια τους εχω αρκετη εμπιστοσυνη,θα ελεγα οτι ειναι σχετικα ικανοποιητικες οι αυτονομιες αρκετων απο αυτα.


Ποια είναι η πραγματική αυτονομία 21 ηλεκτρικών αυτοκινήτων

 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.354
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Παντως τα πραγματα μπορει και να μην ειναι τοσο αρνητικα για τα ηλεκτρικα αυτοκινητα. Συμφωνα με τεστ που εγιναν στην Νορβηγια,και για να πω την αληθεια τους εχω αρκετη εμπιστοσυνη,θα ελεγα οτι ειναι σχετικα ικανοποιητικες οι αυτονομιες αρκετων απο αυτα.


Ποια είναι η πραγματική αυτονομία 21 ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Και πάλι τι να την κάνεις;
Θέλουν μισή μέρα να ξαναφορτισουν.

Θυμάσαι κεινη τη διαφήμιση, φεεεεεεταα
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.152
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Υπάρχουν σωστοί και λάθος λόγοι, να κρίνεις κάτι, όπως και για να κρίνεις τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Για την ώρα, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, είναι για να κάνεις την δουλειά σου, στην πόλη ή γενικότερα στο μέρος που ζεις.

Ξυπνάς το πρωι, πας στην δουλειά σου, δουλεύεις, επιστρέφεις, κάνεις και τα ψώνια σου, βραδειάζει, το βράδυ όσο κοιμάσαι το βάζεις να φορτίζει στο σπίτι σου, το επόμενο πρωί GOTO 1.

Δεν είναι αυτοκίνητα GT, να ''πεταγεσαι'' στην Σπάρτη με ''120-150 που πάνε όλοι'' . Τουλάχιστον όχι αυτά που έχουν 40.000 ευρώ.

Τούτος εδώ, στο αποκύημά του, πήρε ένα αυτοκίνητο για χρήση όπως περιέγραψα, και το έβαλε να κάνει χρήση GT. Οπως ήταν φυσικό κι επόμενο, το αυτοκίνητο δεν ανταποκρίθηκε σε τόσο διαφορετικό ρόλο, και τι του φταίει; Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Οχι ο ίδιος και οι επιλογές του.

Σαν να πάρω εγώ ένα κατσαβίδι για σταυρό βίδα, πάω να ξεβιδώσω μια alen με αυτό, μου βγάλει την ΜΠαναγία να ξεβιδώσει και μετά να λέω στα ιντερνετς, πόσο ταλαιπωρεία είναι τα κατσαβίδια για σταυρόβιδα.

Ε, Αη ΓΜΣ
Ρε Νέος για να φορτίσεις το αμάξι σου στο σπίτι το βράδυ θα πρέπει να το παρκάρεις και έξω από το σπίτι, εγώ άμα βρω πάρκινγκ στα τρία στενά είμαι ευχαριστημένος, τι λέμε τώρα;
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Ρε Νέος για να φορτίσεις το αμάξι σου στο σπίτι το βράδυ θα πρέπει να το παρκάρεις και έξω από το σπίτι, εγώ άμα βρω πάρκινγκ στα τρία στενά είμαι ευχαριστημένος, τι λέμε τώρα;
Καθένας, με τις προδιαγραφές του.
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.513
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Θέλει αρκετά χρόνια για να υποστηρικτεί σωστά η ηλεκτροκίνηση στα αυτοκίνητα, όσο αφορα την Ελλάδα. Μέχρι τότε υπομονή και απολαύστε την βενζίνη και το γκάζι που δίνει.
 
Top Bottom