Μαλιστα..Υπάρχει Taiwan της SYM. Εβαλα λινκ πιο πάνω
Σε ον οφφ δεν έχουν λοιπον
Μαλιστα..Υπάρχει Taiwan της SYM. Εβαλα λινκ πιο πάνω
Είναι ξεκάθαρα σουπερσπορτ αυτο που έβαλαΜαλιστα..
Σε ον οφφ δεν έχουν λοιπον
Άμα την φας με πολλά δεν νομίζω να παίζει ρόλο αυτό. Στα εντούρο συνήθως χτυπάνε τιμόνι και ουρά. Στα kdx πού είχα το τιμόνι ήταν αυτό που την άκουγε σε πτώση και όχι το ντεπόζιτο.Άγγελε αυτό είναι μειονεκτικά σε όλα όσα δεν είναι deltabox ο σκελετός τους για να είναι κρυμμένο μέσα το ντεπόζιτακι, φυσικά για να χωρέσει εκεί παίζεις στα 8-9 λίτρα. Στα παλιά 250 μόνο το klx είναι έτσι νομίζω !!
Από τα καινούρια τα injection δεν γνωρίζω Μπάμπη, λογικά μάξιμουμ 4!!Αυτή η κατηγορία 200-250..ποσο να καίει πάνω κάτω.?
Κανα 4αρι λιτρα;
Άγγελε πιστεύω στα πολλά τίποτα δεν θα το σώσει!!Άμα την φας με πολλά δεν νομίζω να παίζει ρόλο αυτό. Στα εντούρο συνήθως χτυπάνε τιμόνι και ουρά. Στα kdx πού είχα το τιμόνι ήταν αυτό που την άκουγε σε πτώση και όχι το ντεπόζιτο.
ΈχουνΜαλιστα..
Σε ον οφφ δεν έχουν λοιπον
Φίλε το Leopard δεν το είχα καν υπόψη ......... ουσιαστικά απομίμηση του DR200 από ότι βλέπω εκτός από το μπροστινό - που είναι καλύτερο.Με 2500 παίρνεις καινούργιο κορεάτικο adventure και γλυτώνεις και από τους καλούς Έλληνες μάστορες, οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα. Η παίρνεις daytona lepopard 200 με λιγότερα λεφτά, αν είσαι παλιομοδιτης.
Sent from my A80Pro using Tapatalk
΄Έτσι.Λιγότερη κούραση στα χέρια,ευελιξία,λιγότερες ζημιές κατά την πτώση,μικρότερος κίνδυνος τραυματισμού από τη μοτό που σε πλακώνει!Βασικά για εμενα το κυριότερο πράγμα είναι το βάρος και όταν μιλάμε για χώμα παίζει το ρόλο του ακόμα περισσότερο!!
όλα αυτά serow/ax-1 κτλ ήταν για τους κοντούληδες Ιάπωνες για την κίνηση των μεγαλουπόλεων , να πατάνε με ασφάλεια κάτω.Μοιάζουν γυναικείες αλλά είναι απίστευτα καλοφτιαγμένα,κρίμα που τα περισσότερα έχουν κανιβαλιστεί...ειναι για γυναικες
Και κουράζεις και λιγότερο τους συντροχους που θα σε βγάζουν από κάνα χαντάκι!!!! Χαχαχα!!!!΄Έτσι.Λιγότερη κούραση στα χέρια,ευελιξία,λιγότερες ζημιές κατά την πτώση,μικρότερος κίνδυνος τραυματισμού από τη μοτό που σε πλακώνει!
το swm είναι και αυτό σαν τη benelli κινέζικο όχημα με ιταλικό (ξεπουλήθηκα) όνομα...Αν είναι για κινέζικο εγώ θα επιμείνω στο fb mondial smx 125 (μου χει κολλήσει) χαχαχα!!!!
Στα 2500 χιλιάρικα παίζει αλλά δείχνει πιο σκληροτράχηλο από το daytona!!
View attachment 25505
Για να μην παμε σε σβούμ (swm) rs125r όπου εκεί ξεφεύγει ψηλά, σοβαρεύει το θέμα, στα 4000 Italy
View attachment 25506
Τη swm την έχει αγοράσει το γκρουπ shineray, τα μηχανάκια φτιάχνονται στις παλιές εγκαταστάσεις της husqvarna στο Varese όπου ανήκουν και αυτές στον Κινέζο!!το swm είναι και αυτό σαν τη benelli κινέζικο όχημα με ιταλικό (ξεπουλήθηκα) όνομα...
αλλά δείχνει πολύ καλοφτιαγμένο.
125 εντούρο όμως τετράχρονο μόνο για light πράγματα (όπως εμείς),είναι πολλά 4κ!
Τη swm την έχει αγοράσει το γκρουπ shineray, τα μηχανάκια φτιάχνονται στις παλιές εγκαταστάσεις της husqvarna στο Varese όπου ανήκουν και αυτές στον Κινέζο!!