Marusho ST 500 (1965) Κινητήρας boxer 2-κυλίνδρων 500cc OHV Συμπίεση 9,6:1 40hp/7000rpm 188 κιλά. 128km/h
Ένας ελάχιστα γνωστός ιαπωνικός κατασκευαστής, Ο Masashi Itō ξεκίνησε την Marusho στο
Χαμαμάτσου της
Ιαπωνίας το 1948 αφού ήταν μαθητευόμενος απο τον
Soichiro Honda . Η εταιρεία παρήγαγε μοντέλα με άξονα, όπως το Lilac, και παρουσίασε την τεχνική της αντοχή στον κόσμο στον αγώνα Mount Asama Volcano Race, ανταγωνιζόμενη καλά τις ισάξιες των
Honda ,
Meguro ,
Yamaha και
Suzuki , η Marusho (η οποία έφτιαξε μοτοσυκλέτες με το όνομα Lilac) μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του '50, αν και χρεοκόπησε το 1962, μετά από μια συμφωνία με τη Mitsubishi μέσα σε ένα χρόνο ανέστησαν την εταιρία με ένα σχέδιο στοχεύοντας ειδικά στην αμερικανική αγορά με έναν κινητήρα boxer 500cc - μια αρκετά μεγάλη σε κυβισμό για τις ιαπωνικές επιχειρήσεις εκείνη την εποχή.
Το ST ('Sport Touring') ήταν κομψό, Ο κινητήρας φαίνεται να είναι ένα ακριβές αντίγραφο της BMW R69S, αλλά στην πραγματικότητα μόνο μερικά εξωτερικά μέρη ήταν πιστά αντίγραφα.
Πρόσεχε για να μην παραβιάσει τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας της BMW, χρησιμοποίησε εντελώς διαφορετικές συσκευές ανάφλεξης και ηλεκτρικών συστημάτων και χρησιμοποίησε το δικό της στυλ μετάδοσης και συμπλέκτη. Μια θυρίδα ελέγχου της χρονικής στιγμής της ανάφλεξης ήταν μια από τις καινοτομίες της.
Ενώ άλλες εταιρείες έχουν γελοιοποιηθεί για την αντιγραφή δυτικού στυλ, κυρίως η BIM και η DSK, που είχαν αντιγράψει ολόκληρη τη μοτοσυκλέτα της BMW πιστά. Ήταν παράδοση στην Ιαπωνία την εποχή εκείνη να μιμούνται τους πρωτοπόρους, και οι πρωτοπόροι ήταν οι Ευρωπαίοι.
Το ST παρήχθη σε μαύρο χρώμα με ασημί προβολέα και πίσω φτερό, και σε κόκκινο κατά παραγγελία. 600 μοτοσυκλέτες παρήχθησαν για το έτος 1965, αλλά τα προβλήματα εμφανίστηκαν σε 3 βασικούς τομείς: γεννήτριες ελατήρια συμπίεσης και κουζινέτα (που κατασκευάστηκαν στη Σουηδία), αυτό κόλλησε την παραγωγή του Marusho. Μια λύση που λειτούργησε για τον μηχανισμό προώθησης ήταν να τα αντικαταστήσει με τμήματα της BMW, με κόστος $ 35 για κάθε μοτέρ. Παρά το αξιόλογο προϊόν, η παραγωγή της μειώθηκε κάθε χρόνο και το εργοστάσιο τελικά έπαυσε την παραγωγή μοτοσυκλετών κάποια στιγμή γύρω στο 1967.
Ο ιδρυτής της εταιρείας Masashi Itō πέθανε το 2005 στην ηλικία των 92 ετών