Επιστροφή του turbo;

nister

new member
Δημοσιεύσεις
137
Περιοχή
Φωκίδα
Μοτοσυκλέτα
Dl 650 V-strom k9
Όνομα
Νίκος
Αν και δεν θέλω να είμαι απόλυτος, για μένα turbo σε μοτοσυκλέτα σημαίνει επιπλέον μηχανικά και όχι μόνο, μέρη, άρα παραπάνω βάρος και πιθανότητες αστοχίας, δηλαδή βλάβης και επιπλέον ροπή, που, ήδη θεωρώ προσφέρουν αρκετή οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες και μάλιστα συνήθως "χρειάζονται" τα ηλεκτρονικά για να μπορέσει να περάσει στο δρόμο από τον μέσο τουλάχιστον αναβάτη.
Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ ως πιθανό θετικό, είναι να έχει πιο χαμηλή κατανάλωση (πόσο πια!), αλλά αυτό προϋποθέτει να κινείται ξετούρμπιστο, όμως σε αυτή την περίπτωση δεν ξέρω απαλή μπορεί να είναι η "εμπλοκή" της τουρμπίνας και δεύτερον, λόγω λιγότερων απαιτούμενων κυβικών για την ίδια ιπποδύναμη, πιο ελαφριά κινούμενα μέρη στον κινητήρα, άρα ίσως πιο ανάλαφρη αίσθηση στις στροφές.
Για την ώρα πάντως, θεωρώ ότι μάλλον είναι κινήσεις εντυπωσιασμού και όχι ουσίας. Στο μέλλον ίσως είναι διαφορετικά τα πράγματα.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.470
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Υπάρχουν και ηλεκτρικά τούρμπο απ όσο ξέρω
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.470
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Αν και δεν θέλω να είμαι απόλυτος, για μένα turbo σε μοτοσυκλέτα σημαίνει επιπλέον μηχανικά και όχι μόνο, μέρη, άρα παραπάνω βάρος και πιθανότητες αστοχίας, δηλαδή βλάβης και επιπλέον ροπή, που, ήδη θεωρώ προσφέρουν αρκετή οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες και μάλιστα συνήθως "χρειάζονται" τα ηλεκτρονικά για να μπορέσει να περάσει στο δρόμο από τον μέσο τουλάχιστον αναβάτη.
Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ ως πιθανό θετικό, είναι να έχει πιο χαμηλή κατανάλωση (πόσο πια!), αλλά αυτό προϋποθέτει να κινείται ξετούρμπιστο, όμως σε αυτή την περίπτωση δεν ξέρω απαλή μπορεί να είναι η "εμπλοκή" της τουρμπίνας και δεύτερον, λόγω λιγότερων απαιτούμενων κυβικών για την ίδια ιπποδύναμη, πιο ελαφριά κινούμενα μέρη στον κινητήρα, άρα ίσως πιο ανάλαφρη αίσθηση στις στροφές.
Για την ώρα πάντως, θεωρώ ότι μάλλον είναι κινήσεις εντυπωσιασμού και όχι ουσίας. Στο μέλλον ίσως είναι διαφορετικά τα πράγματα.

Ναι Νικο αλλος ενας μπαλες στο κεφαλι μας απο την μια,αλλα απο την αλλη τα ιδια δεν λεμε καθε φορα για κατι καινουργιο?
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Πιο πολύ το βλέπω σαν novelty παρά κάτι άμεσα αξιοποιήσιμο για τον πολύ κόσμο.
Οταν μπει σε σοβαρό ρυθμό παραγωγής με δεκάδες εκπροσώπους και ραφιναριστεί σε μεγάλο βαθμό, θα το δω πιο ζεστά.

Για την ώρα (για εμένα) είναι κάτι σαν εκείνο το τρίροδο το Niken. Καλό, χρυσό, αλλά novelty.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ

Turbo σε δύο ρόδες (Video)​

Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha​




Η υπερτροφοδότηση στις μοτοσυκλέτες δεν είναι κάτι καινούργιο. Πριν το Kawasaki H2 οι Ιάπωνες κατασκευαστές είχαν ασχοληθεί με το θέμα ενδελεχώς!

Στις αρχές της δεκαετίας του ΄80 οι τέσσερις ιαπωνικές εταιρείες βρίσκονταν στην κορύφωση της δημιουργικότητάς τους . Έψαχναν νέες τεχνολογίες για να δελεάσουν το κοινό και γίνονταν ολοένα και πιο «τολμηρή» σε θέματα design. Αυτή η διαρκής αναζήτηση τις οδήγησε και στο turbo.

Την τεχνολογία την είχε υιοθετήσει η βιομηχανία αυτοκινήτου πολλά χρόνια πριν, με μεγάλη επιτυχία και αυτό αποτελούσε ακόμη μια πρόκληση για τους μηχανικούς των εργοστασίων μοτοσυκλετών, που ήθελαν να αποδείξουν πως δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τους συναδέλφους τους.

turbo bikes 6


Την αρχή έκανε η Honda, όταν το 1981 παρουσίασε το CX500 Turbo. Ήταν βασισμένη στην απλή CX500 της οποίας ο κινητήρας είχε σχεδιαστεί για να μπορεί να δεχθεί στροβιλοσυμπιεστή. Με σύστημα ψεκασμού, δύο ηλεκτρονικούς εγκεφάλους, το CX500 Turbo απέδιδε 82 ίππους και είχε βάρος 220 κιλά. Όσο για την εμφάνιση… το φέρινγκ,μ οι χρυσές ζάντες και το «διαστημικό» για την εποχή πάνελ οργάνων έφερναν το CX500 Turbo πολύ μπροστά από την εποχή του. Στην παραγωγή βγήκαν 5.400 μοτοσυκλέτες και το 1983 αντικαταστάθηκε από το CX650 Turbo.



turbo bikes 8


To 1982 η Yamaha μπαίνει στο χορό με το XJ 650 Turbo. Ήταν τετρακύλινδρο και επίσης sport touring όπως και το Honda. Όμως τεχνολογικά δεν ήταν το ίδιο προηγμένο. Αντί για άμεσο ψεκασμό χρησιμοποιήθηκαν για την τροφοδοσία του κλασσικά καρμπυρατέρ. Απέδιδε 90 ίππους και 8,3 κιλά ροπής με βάρος 230 κιλά. Το πιο «διαστημικό» σε εμφάνιση σίγουρα και πάνω στο νήμα κερδίζει τον τίτλο του ασχημότερου από ο CX.


turbo bikes 5


Το 1983 ήταν η χρονιά που παρουσιάστηκε ο απόγονος του CX500. To CX650 αλλά και το πρώτο turbo δίκυκλο της Suzuki. To ΧΝ85 αποτέλεσε μια επική αποτυχία για το ιπαωνικό εργοστάσιο. Παρ΄ ότι ήταν το πρώτο supersport με turbo και τροχό 16 ιντσών μπροστά (χαρακτηριστικό των αγωνιστικών κατασκευών), ήταν πολύ πιο αργό από αντίστοιχες μοτοσυκλέτες του είδους. Την ονομασία του την πήρε από την μέγιστη ιπποδύναμη του που ήταν 85 ίπποι όμως στην πραγματικότητα δεν απέδιδε πάνω από 70.Ήταν τετρακύλινδρο 650 κ.εκ. με σύστημα ψεκασμού και στήσιμο supersport γεγονός που το έκανε πολύ καλό στο δρόμο. Το design είχε αρκετά στοιχεία από την θρυλική Katana. Παρήχθησαν μόλις 1.153 μονάδες από το 1983 έως το 1985.

turbo bikes 7


To Kawasaki GPz750 Turbo παρουσιάστηκε επίσης το 1983. Δεν αποτελούσε απλά ένα GPz750 με προσθήκη υπερσυμπιεστή αλλά έφερε πολλά εξαρτήματα αποκλειστικά σχεδιασμένα για την έκδοση Turbo. Ήταν το μεγαλύτερο σε κυβισμό με 738 κ.εκ. και το πιο ισχυρό με 112 ίππους. Οι επιδόσεις της και η τελική της που έφτανε τα 240 χ.α.ω. ήταν ισάξιες με αυτές του GPz1100 και για αρκετά χρόνια – όπως έχει συνέβη και με άλλες μοτοσυκλέτες της Kawasaki – κρατούσε τον τίτλο της ισχυρότερης μοτοσυκλέτας παραγωγής. Συγκρινόμενη με τις υπόλοιπες turbo της εποχής ήταν μακράν η καλύτερη.

turbo bikes 2


Και γιατί βάζουμε τα ξένα, και όχι ενα ελληνικό GPz 750 turbo






Κάποιοι απο εδώ μέσα θα τον ξέρουν τον Μάνο από την Κατερίνη.
 

nister

new member
Δημοσιεύσεις
137
Περιοχή
Φωκίδα
Μοτοσυκλέτα
Dl 650 V-strom k9
Όνομα
Νίκος
Ναι Νικο αλλος ενας μπαλες στο κεφαλι μας απο την μια,αλλα απο την αλλη τα ιδια δεν λεμε καθε φορα για κατι καινουργιο?
Ναι, γι' αυτό λέω ότι δεν είμαι απόλυτος. Πιστεύω ότι τα μηχανάκια έχουν πάει σε τόσο υψηλό επίπεδο που πλέον οι εταιρίες σπαζοκεφαλιάζουν για το τι καινούριο να δώσουν.
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Φαντασου όμως να έχεις 500 κυβικά, με ιπποδύναμη άνω των 120 ίππων, ροπή πάνω από 10 κιλά από πολύ χαμηλά και κατανάλωση λίγο παραπάνω από τα σημερινά οικονομικά 500αρια!! Και με επιλογή απενεργοποιησης κυλινδρων για περισσότερη οικονομία !! Και πόσο παραπάνω βάρος να σου δώσει ένας μικρός σαλιγκαρος σε σχέση με αυτό που θα γλυτώσεις από τους 4κυλινδρους του 1 και του 1.3 λίτρων!!
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Προβλέπω σε μερικά χρόνια θα βγουν τούρμπο 2κυλινδρα 500αρια με 100 άλογα για κάθε χρήση, αν δε μας προλάβουν τα ηλεκτρικά.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.470
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Προβλέπω σε μερικά χρόνια θα βγουν τούρμπο 2κυλινδρα 500αρια με 100 άλογα για κάθε χρήση, αν δε μας προλάβουν τα ηλεκτρικά.

Sent from my A80Pro using Tapatalk

Αυτο ειναι ενα θεμα.Δεν ξερω αν αξιζει τον κοπο να τα εξελιξουν.
 

dikoukos

old member
Δημοσιεύσεις
4.247
Ηλικία
55
Όνομα
Xατζηπετροs Δημητρηs
Φαντασου όμως να έχεις 500 κυβικά, με ιπποδύναμη άνω των 120 ίππων, ροπή πάνω από 10 κιλά από πολύ χαμηλά και κατανάλωση λίγο παραπάνω από τα σημερινά οικονομικά 500αρια!! Και με επιλογή απενεργοποιησης κυλινδρων για περισσότερη οικονομία !! Και πόσο παραπάνω βάρος να σου δώσει ένας μικρός σαλιγκαρος σε σχέση με αυτό που θα γλυτώσεις από τους 4κυλινδρους του 1 και του 1.3 λίτρων!!
Το θεμα Αποστολη ειναι σε τη τιμη θα βγαινει οτι τζιτζιμπλικη βαζουν πανω η εταιριες το χεωνουν αναλογος και αν υπαρχει και αυξηση αλογον τοτε μπαινει και καπελο
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Το θεμα Αποστολη ειναι σε τη τιμη θα βγαινει οτι τζιτζιμπλικη βαζουν πανω η εταιριες το χεωνουν αναλογος και αν υπαρχει και αυξηση αλογον τοτε μπαινει και καπελο
Εννοείται ότι η τιμή δεν θα έχει καμία σχέση με των σημερινών 500αριων !!
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.359
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Εννοείται ότι η τιμή δεν θα έχει καμία σχέση με των σημερινών 500αριων !!
Ε ναι.
Το έργο το βλέπουμε στα γιωταχι ήδη.
Χιλιαριδες κινητήρες πωλουνται σε τιμές 1600αριου
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.265
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Πιάνομαι από την λέξη που είπες "ηλεκτρικά", όταν λέμε Turbo ............Πετάω το μπαλάκι στον @stelios62 γιατί κουράστικα να γράφω...

Απελθετω απο εμου το ποτηριον τουτο ..... και για τα πολυστροφα βενζινοκινητα Ι.Χ. μεν με εξαιρεση τα αργοστροφα diesel για συγκεντρωση ισχυος (μειωση κυβικων ογκου και βαρους) .....abcde..... και πολυ ειδικοτερα για μοτο αφου δεν υπαρχει κανενας λογος οσο υπαρχουν μηχανακια με 215 αλογα και 167 κιλα βαρος στην βιτρινα ..... ονοματα δεν λεμε ...!

Η μηχανη με turbo ειναι πιο ενισχυμενη σαν κατασκευη ειδικως αρα και πιο ακριβη γενικως .... και "ο ανοων ανοητω" για περαιτερω συντηρηση ειδικα σε μοτο ....!!!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Benda VTR 300 Turbo: Το κινέζικο τούρμπο!​

Έκπληξη από τους Κινέζους

Η είδηση σίγουρα προκαλεί έκπληξη, αλλά από την άλλη μεριά θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι μέχρι και… αναμενόμενο, δεδομένης της φόρας που έχουν πάρει οι Κινέζοι στην εξέλιξη της τεχνολογίας τους, έστω κι αν σε μεγάλο ποσοστό βασίζεται στην αντιγραφή.
Πίσω στην δεκαετία του '80, η Honda δούλευε πάνω στην ιδέα ενός δικύλινδρου, τετράχρονου 250cc με turbo, με το οποίο ήθελε να ανταγωνιστεί τα δίχρονα 500 στα GP. Παρά το γεγονός ότι αυτός ο κινητήρας κατάφερε να αποδίδει 150 άλογα στις 20.000 στροφές, δεν μπήκε ποτέ σε αγωνιστική μοτοσυκλέτα, καθώς οι κανονισμοί αποτέλεσαν ένα ανυπέρβλητο εμπόδιο, ακόμη και για την Honda.

Την ίδια περίοδο, οι μηχανικοί της Big-H ετοίμαζαν και μια έκδοση του VT250F με αυτόν τον turbo κινητήρα για τον δρόμο, ούτως ώστε να λανσάριζαν την συγκεκριμένη τεχνολογία ταυτόχρονα στις πίστες και στην παραγωγή. Αν και το project είχε φτάσει πολύ κοντά στο στάδιο της παραγωγής το 1985, αποσύρθηκε κι αυτό όπως και η αγωνιστική του έκδοση.
Μπορεί λοιπόν να μείναμε με την απορία για το πώς θα ήταν μια μικρού κυβισμού μοτοσυκλέτα με κινητήρα turbo, αλλά φαίνεται ότι πολύ σύντομα θα μας λυθούν οι απορίες, καθώς η κινέζικη εταιρεία Benda ετοιμάζεται να ακολουθήσει τα χνάρια της Honda, εξελίσσοντας το "VTR 300 Turbo", όπως μαρτυρά το teaser που δημοσίευσε το εργοστάσιο για τη νέα χρονιά.

Το BD300-15




Προς το παρόν, δεν έχουμε κάτι παραπάνω από αυτό, πέρα ίσως από το όνομα του μοντέλου, όπου το VT αντιστοιχεί σε ένα δικύλινδρο V κινητήρα, ενώ το R μαρτυρά ότι θα πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα με full fairing και το 300 την χωρητικότητα του κινητήρα.
Μπορεί η Benda να μην ιδιαίτερα γνωστή στην Ευρώπη, καθώς πρόκειται για μια νεοσύστατη σχετικά εταιρεία, αλλά ήδη κατασκευάζει ένα ενδιαφέρον εντυπωσιακά bobber, το BD300-15, το οποίο παρουσιάστηκε πέρσι και διαθέτει έναν τετράχρονο, υγρόψυκτο, δικύλινδρο V κινητήρα 298cc, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και απόδοση 30 ίππων. Μάλιστα, το 2020 έκανε αίσθηση και το concept LF-01 που έδειξε, με τον τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 680cc, το οποίο επιβεβαιώθηκε πως θα μπει στην παραγωγή φέτος με την ονομασία LFC-700.

Το concept LF-01

Μπορούμε να θεωρήσουμε βέβαιο ότι ο κινητήρας του BD300 θα αποτελέσει την βάση για του VTR300 Turbo, και ανάλογα με την απόδοση, μπορεί να φτάσει να αποδίδει μέχρι και 50 ίππους.
Εν αναμονή λοιπόν των νέων από την μακρινή Ανατολή, για τον πρώτο κινέζικο κινητήρα με turbo!

cdefghigicdefghigicdefghigicdefghigi

Πηγη www.motomag.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.265
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Για οσους ξερουν, ετσι για την ιστορια ... αγοραστηκε ιμιτασιον κινεζικο turbo αντι του πανακριβου οριτζιναλ σε μεγαλη πετρελαιομηχανη .... μετα απο λιγες ωρες λειτουργιας διαλυθηκε εις τα εξ ων συνετεθη η αλουμινενια φτερωτη του blower .... χιλιααααδες κομματακια και γρεζια ...! abcdefghgk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Harley-Davidson - Εξελίσσει υπερσυμπιεστή!
fa1dc96e88ba42c1970b16573775c47d_XL.jpg


Μετά από τις πατέντες της Harley-Davidson για σύστημα Adaptive Cruise Control, νέες πατέντες έκαναν την εμφάνιση τους στο διαδίκτυο, που δείχνουν την αμερικάνικη φίρμα να εξελίσσει υπερσυμπιεστή για τα μοντέλα της.
Στις πατέντες, ο υπερσυμπιεστής βρίσκεται πάνω από το κιβώτιο ταχυτήτων, και πίσω από τον V2 κινητήρα.

Ο υπερσυμπιεστής παίρνει κίνηση με ιμάντα από τον στρόφαλο, και τροφοδοτεί με μείγμα τον κινητήρα αυξάνοντας την απόδοση.
Πέρα από τη χρησιμοποίηση του υπερσυμπιεστή σε μελλοντικά μοντέλα της φίρμας, ενδιαφέρον θα είχε και η παροχή του ως aftermarket κιτ στη σειρά βελτιωτικών εξαρτημάτων «Screamin’ Eagle» για βελτίωση των επιδόσεων στα υπάρχοντα μοντέλα της Harley.

Η πατέντα είχε κατατεθεί το 2019, επί προεδρίας Matt Levatich, όμως η έγκριση και η δημοσίευση ήρθε τον καιρό που προεδρεύει ο Jochen Zeitz, έχοντας ήδη θέσει τα θεμέλια για το σχέδιο εξυγίανσης Hardwire.
Θα ταιριάξει ο υπερσυμπιεστής στα σχέδια της αναμόρφωσης της H-D, ή θα μπει στο ράφι; Το μέλλον θα δείξει.

Πηγή: Cycle World
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.265
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
.... υπερσυμπιεστης (supercharger) .... τελευταια προσπαθεια της mercedes με τον μηχανικο compressor(α) .... το κατάπιε αμασητο ....! abcdefghgk
Καλη τυχη Ηarley , εμεις θα σε θυμομαστε παντως. Hug
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda - Πατέντες για Africa Twin με κομπρέσορα!​


honda-africa-twin-turbo-patents-00005.jpghonda-africa-twin-turbo-patents-00004.jpghonda-africa-twin-turbo-patents-00003.jpghonda-africa-twin-turbo-patents-00002.jpghonda-africa-twin-turbo-patents-00001.jpg
Εντυπωσιακές πατέντες της Honda έκαναν την εμφάνιση τους στο Motociclismo, στις οποίες βλέπουμε ένα Honda Africa Twin με κομπρέσορα!
Σε αντίθεση με τον κομπρέσορα της Kawasaki, το σύστημα της Honda έχει σχεδιαστεί να επενεργεί από τις χαμηλές κιόλας στροφές, ενω επιπρόσθετα ο έλεγχος του γίνεται από τον κινητήρα και όχι από τα αέρια της εξάτμισης, ώστε να μην υπάρχει καμία καθυστέρηση στην παροχή δύναμης.

Στις πατέντες ο κομπρέσορας εδράζεται πάνω από το κιβώτιο ταχυτήτων του Africa Twin, περίπου στο ίδιο σημείο με τον κομπρέσορα της Kawasaki, με την εισαγωγή να βρίσκεται στο αριστερό μέρος.
Η Honda χρησιμοποιεί 2 μπεκ για κάθε κύλινδρο για τον ψεκασμό, το πρώτο κάτω από την πεταλούδα του ψεκασμού, το δεύτερο απευθείας στον κύλινδρο (άμεσος ψεκασμός).

Γιατί όμως να τοποθετήσει κομπρέσορα στο Africa Twin η Honda; Πιθανώς για εύκολη αύξηση της δύναμης, δίχως παράλληλη αύξηση κυβισμού, ώστε να μπορεί το Africa να ανεβάσει τους 98 ίππους του, που το 2021 ακούγονται λίγοι απέναντι στον ανταγωνισμό.
Εκτός αν η πατέντα χρησιμοποιεί μεν το Africa, αλλά το σύστημα τοποθετηθεί είτε σε μια ιδιαίτερη έκδοση της μοτοσυκλέτας, είτε σε ένα εντελώς διαφορετικό μοντέλο.
Τέλος, υπάρχει και η πιθανότητα η πατέντα να μην βρει ποτέ τον δρόμο της για την παραγωγή.

Πηγη www.bikeit.gr
 
Top Bottom