Ελληνική Επικαιρότητα

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Τροχαίο Κηφισίας – Μοτοσυκλέτα παρέσυρε 65χρονη και 3χρονο παιδί (video)​


Τραυματίστηκαν και οι δύο παρασυρθέντες – Συνελήφθη ο αναβάτης της μοτοσυκλέτας.

Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε στην Λ. Κηφισίας, το πρωί της Πέμπτης 1 Ιουνίου, στο ύψος της οδού Εθν. Αντιστάσεως. Αναβάτης μοτοσυκλέτας παρέσυρε μια γυναίκα 65 ετών και ένα κορίτσι περίπου 3 ετών, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό τους.

Μέχρι πριν λίγο, η κυκλοφορία στο σημείο διεξάγεται μόνο από την δεξιά λωρίδα. Η 65χρονη γυναίκα διακομίστηκε στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός», ενώ μέχρι πριν λίγα λεπτά ασθενοφόρο αναμένεται και για το 3χρονο παιδί, που έχει τραυματιστεί επίσης.

Στο σημέιο μετέβη κλιμάκιο της τροχαίας, που διενεργεί προανάκριση για τις συνθήκες του ατυχήματος, ενώ ο 35χρονος αναβάτης της μηχανής έχει συλληφθεί.
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.081
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos

Τροχαίο Κηφισίας – Μοτοσυκλέτα παρέσυρε 65χρονη και 3χρονο παιδί (video)​


Τραυματίστηκαν και οι δύο παρασυρθέντες – Συνελήφθη ο αναβάτης της μοτοσυκλέτας.

Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε στην Λ. Κηφισίας, το πρωί της Πέμπτης 1 Ιουνίου, στο ύψος της οδού Εθν. Αντιστάσεως. Αναβάτης μοτοσυκλέτας παρέσυρε μια γυναίκα 65 ετών και ένα κορίτσι περίπου 3 ετών, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό τους.

Μέχρι πριν λίγο, η κυκλοφορία στο σημείο διεξάγεται μόνο από την δεξιά λωρίδα. Η 65χρονη γυναίκα διακομίστηκε στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός», ενώ μέχρι πριν λίγα λεπτά ασθενοφόρο αναμένεται και για το 3χρονο παιδί, που έχει τραυματιστεί επίσης.

Στο σημέιο μετέβη κλιμάκιο της τροχαίας, που διενεργεί προανάκριση για τις συνθήκες του ατυχήματος, ενώ ο 35χρονος αναβάτης της μηχανής έχει συλληφθεί.

Περαστικά στο κοριτσάκι κ στην γυναίκα.
Πώς διάολο όμως το σκέφτηκε αυτή η κυρία, να διασχίσει μια μεγάλη λεωφόρο, καθέτως, σε σημείο που δεν υπάρχει φανάρι, κρατώντας ένα μικρό παιδάκι;
Επειδή όλοι ξέρουμε καλά το μέρος που έγινε το ατύχημα, στα 20-30 μέτρα υπάρχει φανάρι που κόβει τη ροή της Κηφισίας.
Να μπούμε στην θέση του οδηγού του δικύκλου, που εκείνη την ώρα έβγαζε μεροκάματο;
Πήγαινε με χαμηλή ταχύτητα κ μπορεί να κοίταξε στιγμιαία τον καθρέφτη του κ σίγουρα δεν περίμενε να δει ξαφνικά μπροστά του δύο πεζούς.
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.478
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Πώς διάολο όμως το σκέφτηκε αυτή η κυρία, να διασχίσει μια μεγάλη λεωφόρο, καθέτως, σε σημείο που δεν υπάρχει φανάρι, κρατώντας ένα μικρό παιδάκι;

αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα, ότι δεν σκέφτηκε γιατί αν είχε μυαλό θα σκεφτόταν να διασφαλιστούν ώστε να περάσουν
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Τροχαίο Κατεχάκη – Αστυνομικός το θύμα παράσυρσης από τον 33χρονο γιατρό​

fd85b28a7e4e26e6d0ad135a7a30e27f_XL.jpg

Ο άτυχος 43χρονος επιτελούσε το καθήκον την στιγμή που έχασε την ζωή του.

Στο δυστύχημα που σημειώθηκε την Πέμπτη 1 Ιουνίου στην Κατεχάκη, έχασε την ζωή του ένας αστυνομικός 43 ετών, του οποίου τα στοιχεία δημοσιεύθηκαν: Πρόκειται για τον Λουκά Δρακογιώργο, ο οποίος βρισκόταν στο σημείο επιτελώντας το καθήκον της υπηρεσίας του.

Πιο συγκεκριμένα, ο 43χρονος βρέθηκε εκεί, μαζί με συνάδελφο του, προκειμένου να καταγράψουν ένα τροχαίο ατύχημα που είχε συμβεί νωρίτερα και το οποίο, είχε μόνο υλικές ζημιές. Ωστόσο, μόλις βγήκε από το περιπολικό, ο 43χρονος παρασύρθηκε από το όχημα του 33χρονου ιατρού, ο οποίος κατέθεσε ότι «δεν τον είδε».

Στο σημείο επικρατούσε μειωμένη ορατότητα λόγω του σκότους, ενώ αξίζει να σημειώσουμε ότι ο 33χρονος γιατρός που ενεπλάκη στο δυστύχημα, προσπάθησε να δώσει τις πρώτες βοήθειες στον αστυνομικό, μέχρι να έρθει το ΕΚΑΒ.

Ο 43χρονος Λουκάς Δρακογιώργος τελικά διακομίσθηκε αναίσθητος στο 401 ΓΣΝ, όπου παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των γιατρών να τον κρατήσουν στην ζωή, τελικά εξέπνευσε.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Panther Racing Team: Μια πανεπιστημιακή ομάδα με δικά της πρωτότυπα κατηγορίας Moto 3​

‹‹BORN WITH RACING INSTINCT››​


Τι σημαίνει για εσάς μηχανοκίνητος αθλητισμός ; Για εμάς είναι το Moto GP. Έχοντας όλοι ως κοινό ενδιαφέρον τον μηχανοκίνητο αθλητισμό ξεκίνησε μια ομάδα φοιτητών την Panther Racing AUTh με απώτερο σκοπό τον σχεδιασμό και την κατασκευή πρωτότυπων μοτοσικλετών

Η Panther Racing AUTh ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2017 από μια μικρή ομάδα φοιτητών της Πολυτεχνικής Σχολής του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης έχοντας ως στόχο τη σχεδίαση, τη μελέτη, τη κατασκευή και την συμμετοχή της ομάδας στον διεθνή πανεπιστημιακό διαγωνισμό MotoStudent, ο οποίος διοργανώνεται κάθε 2 χρόνια από τη MEF (Moto Engineering Foundation) και το TechnoPark Motorland, εκπροσωπώντας το πανεπιστήμιο και την χώρα μας σε παγκόσμιο επίπεδο στην κατηγορία Petrol.
44 Panther Racing AUTh 2


Με γνώμονα τον ενθουσιασμό και τις γνώσεις των προκατόχων αυτής της ομάδας αποτελούμε την 3η έκδοση της Panther Racing AUTh. H ομάδα μας αποτελείται από μια ομάδα φοιτητών από διαφορετικά τμήματα του πανεπιστημίου που έχουν κάτι κοινό: την αγάπη τους για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και το πάθος τους για τις αγωνιστικές μοτοσικλέτες.

Πιο συγκεκριμένα η Panther Racing Team ξεκινώντας με μία ιδέα και μία αγάπη από μερικούς φοιτητές έχει φτάσει να έχει στο δυναμικό της 16 ενεργά μέλη και πολλά βοηθητικά τα οποία αποτελούνται από φοιτητές διαφόρων σχολών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου και όχι μόνο.

Με τις γνώσεις και τα επιτεύγματα των δύο προηγούμενων ομάδων αλλά και με την υποστήριξη του πανεπιστημίου μας και των χορηγών μας που πιστεύουν σε εμάς προχωράμε στο ταξίδι μας για την ανάπτυξη της 3ης πρωτότυπης μοτοσικλέτας μας με τελικό προορισμό να αγωνιστούμε στον διαγωνισμό MotoStudent. Έχοντας κερδίσει ήδη μία φορά το Best Innovation Award in Motostudent Competition ΄21, βαδίζουμε στην απόλυτη επιτυχία και στους φετινούς αγώνες Motostudent Competition ΄23.
44 Panther Racing AUTh 6

Είναι αξιοθαύμαστο το γεγονός ότι η ομάδα για να πετύχει τους στόχους της αναζητά και βρίσκει διάφορους χορηγούς, οι οποίοι την στηρίζουν και χάρη σε αυτούς καταφέρνει να συμμετέχει κάθε αγωνιστική σεζόν μαζί με άλλες ομάδες από όλο τον κόσμο στον διεθνή πανεπιστημιακό διαγωνισμό Motostudent.

‹‹BORN WITH RACING INSTINCT›› είναι το σύνθημα και το κίνητρο μας για να συνεχίζουμε να δημιουργούμε και να κάνουμε τα όνειρα μας πραγματικότητα. Ευχαριστούμε πολύ όλους όσους μας έχουν στηρίξει και συνεισφέρει στο έργο μας. Μπορείτε να μας ενισχύσετε και εσείς με οποιονδήποτε τρόπο μπορείτε.
Social Media:
Website: pantherauth.gr
Facebook: Panther Racing AUTh
Instagram: panther_racing
LinkedIn: Panther Racing AUTh

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Δυστύχημα στην Λάρισα – Νεκρή 20χρονη κοπέλα, σοβαρά τραυματίας 25χρονος​

2c9c00b7b6afbe482af3011fd94b40c8_XL.jpg

Η αιματηρή εκατόμβη συνεχίζεται, δυστυχώς με θύμα ακόμα μια κοπέλα που μόλις ξεκινούσε την ζωή της.
Δυστύχημα με μοτοσυκλέτα σημειώθηκε στην Λάρισα, το απόγευμα της Πέμπτης 8 Ιουνίου, στην περιφερειακή οδό από την ΔΕΥΑΛ προς τα LIDL, στην Τρικάλων. Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στα ανάλογα ρεπορτάζ, υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες, αυτοκίνητο συγκρούστηκε με μοτοσυκλέτα.

Ως αποτέλεσμα, μια 20χρονη κοπέλα έχασε την ζωή της, ενώ σοβαρά τραυματισμένος είναι ο αναβάτης της μοτοσυκλέτας, ηλικίας 25 ετών.

Φωτογραφία: The Opinion
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Sherco – Προειδοποίηση για παράτυπες παρεισαγωγές μοτοσυκλετών της στην Ελλάδα​

1775d5e0078e8192a54f936d1835b63c_XL.jpg

Επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας στα κοινωνικά δίκτυα.
(ακολουθεί η ανακοίνωση της Sherco Hellas)
Η αντιπροσωπεία μας, σε συνεννόηση με την Sherco Racing Factory συνιστούν την προσοχή σας καθώς παρατηρήθηκαν παρεισαγωγές των μοτοσυκλετών μας από γειτονική χώρα, χωρίς καμία εξουσιοδότηση από το εργοστάσιο ή εμάς.

Οι μοτοσυκλέτες από τη Γαλλία, φτάνουν στη χώρα προορισμού ως demo και δεν είναι σε θέση λειτουργίας αν δεν περάσουν πρώτα από το διαγνωστικό μηχάνημα/εγκέφαλο το οποίο μπορείτε να το βρείτε ΜΟΝΟ στους εξουσιοδοτημένους dealer μας.
Σε περίπτωση που από τον αριθμό πλαισίου διαπιστωθεί ότι η μοτοσυκλέτα είναι παρεισαγωγής, είμαστε αναγκασμένοι να ενημερώσουμε το εργοστάσιο . Για να μάθετε παραπάνω πληροφορίες, επικοινωνήστε μαζί μας και σε περίπτωση αγοράς μεταχειρισμένου μοντέλου από το 2022 και μετά, συμβουλευτείτε μας.
Πληροφορίες :

Sherco Hellas 2102514882 (Athens)

Sherco Lesvos 2251 026280 (Mytilini)

Moto action 231 0988189 (Thessaloniki)

Hypermoto 2231 047336 (Lamia)

Race moto 2275 031168 (Ikaria)

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Θεσσαλονίκη – Συνελήφθη 84χρονος που χτύπησε και εγκατέλειψε 2 μοτοσυκλετιστές​

a7d49f441957082b463b45b031d656fe_XL.jpg

Τα περιστατικά έλαβαν χώρα εχθές, 22 Ιουνίου.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ των τοπικών μέσων ενημέρωσης, το βράδυ της Πέμπτης 22 Ιουνίου συνελήφθη ένας 84χρονος οδηγός αυτοκινήτου, ο οποίος ενεπλάκη σε δύο τροχαία ατυχήματα με εγκατάλειψη.

Ο 84χρονος φέρεται να συγκρούστηκε με δύο μοτοσυκλετιστές, σε διαφορετικά σημεία, διαδοχικά, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό και των δύο αναβατών των δικύκλων. Ωστόσο ο 84χρονος εγκατέλειψε και τα δύο σημεία του ατυχήματος χωρίς να προβεί στις προβλεπόμενες από τον Νόμο ενέργειες.

Ο 84χρονος οδηγήθηκε στον εισαγγελέα, κατόπιν προφορικής εντολής του οποίου αφέθηκε ελεύθερος.

Πηγη www.bikeit.gr
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.444
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname

Θεσσαλονίκη – Συνελήφθη 84χρονος που χτύπησε και εγκατέλειψε 2 μοτοσυκλετιστές​

View attachment 52026

Τα περιστατικά έλαβαν χώρα εχθές, 22 Ιουνίου.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ των τοπικών μέσων ενημέρωσης, το βράδυ της Πέμπτης 22 Ιουνίου συνελήφθη ένας 84χρονος οδηγός αυτοκινήτου, ο οποίος ενεπλάκη σε δύο τροχαία ατυχήματα με εγκατάλειψη.

Ο 84χρονος φέρεται να συγκρούστηκε με δύο μοτοσυκλετιστές, σε διαφορετικά σημεία, διαδοχικά, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό και των δύο αναβατών των δικύκλων. Ωστόσο ο 84χρονος εγκατέλειψε και τα δύο σημεία του ατυχήματος χωρίς να προβεί στις προβλεπόμενες από τον Νόμο ενέργειες.

Ο 84χρονος οδηγήθηκε στον εισαγγελέα, κατόπιν προφορικής εντολής του οποίου αφέθηκε ελεύθερος.

Πηγη www.bikeit.gr
Αφεθηκε ελευθερος αλλα δεν λεει αν του πηρε το διπλωμα μια και καλη!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Talos – Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα του 1ου ΕΠΑΛ Καισαριανής​



Αυτή η ομάδα τελειόφοιτων μαθητών από το 1ο Επαγγελματικό Λύκειο Καισαριανής κατασκευάζει μοτοσυκλέτες πριν καν βγάλει δίπλωμα οδήγησης.

Το απόγευμα της Τετάρτης, 28/6, είχαμε την τιμή να βρεθούμε προσκεκλημένοι στο 1ο Επαγγελματικό Λύκειο Καισαριανής όπου μια ομάδα οκτώ μαθητών υπό την καθοδήγηση του καθηγητή τους και μηχανολόγου μηχανικού Άγγελου Μακρή, παρουσίασαν την ηλεκτρική μοτοσυκλέτα Talos που κατασκεύασαν στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς – ονομασμένη από τον μυθικό φύλακα της Κρήτης, Τάλω.
a talos epal kaisariani 01

Ενταγμένη στο επιχειρησιακό πρόγραμμα “Ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού, εκπαίδευση και δια βίου μάθηση” που συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση, η δράση αυτή υλοποιήθηκε μέσω του κοινωφελούς ιδρύματος “Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ” που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη.

Διαθέτοντας έναν προϋπολογισμό της τάξης των χιλίων ευρώ, η ομάδα εργασίας χρειάστηκε να επιστρατεύσει δημιουργικότητα και άφθονη προσωπική δουλειά, συχνά εκτός σχολικού ωραρίου, για μια κατασκευή που συνολικά διήρκεσε περίπου έξι μήνες.
a talos epal kaisariani 06

Ο Talos χτίστηκε πάνω στα βασικά δομικά στοιχεία μιας Aprilia RS125 με μερικά επιπλέον εξαρτήματα από άλλες μοτοσυκλέτες. Ως εδώ η ομάδα συγκέντρωσε ένα μεγάλο μέρος της πρώτης ύλης χωρίς κόστος, συχνά επισκευάζοντας ή προσαρμόζοντας εξαρτήματα που εντοπίστηκαν στα αζήτητα, στα μοτοσυκλετιστικά “σκουπίδια” μας.

Το κυρίως μέρος της χρηματικής υποστήριξης κατευθύνθηκε στο κομμάτι της ηλεκτροκίνησης, δηλαδή κυρίως το τρίπτυχο μπαταρίας, ηλεκτροκινητήρα και μονάδας ελέγχου (controller). Πέραν των στενών οικονομικών ορίων, εδώ η ομάδα έπρεπε να ξεπεράσει και έναν άλλο διπλό σκόπελο: τη μικρή διείσδυση της ηλεκτροκίνησης στην ελληνική αγορά σε συνδυασμό με την περιορισμένη διαθεσιμότητα σε στοκ. Οι δε κανόνες του προγράμματος απαγορεύουν την αγορά εξαρτημάτων από το εξωτερικό.
a talos epal kaisariani 14

Η μπαταρία με χωρητικότητα 960 Wh (20Ah 48V) βρέθηκε εύκολα, μα η εύρεση του controller αποδείχθηκε πολύ πιο δύσκολη καθώς υπήρχαν πολύ λίγες επιλογές στην αγορά και ακόμη φτωχότερη διαθεσιμότητα, έτσι το εξάρτημα εντοπίστηκε εν τέλει στη Ρόδο. Στην πορεία αποδείχθηκε ένα από τα σοβαρότερα προβλήματα στην κατασκευή καθώς χάλασε δύο φορές, γι’ αυτό η μοτοσυκλέτα στην παρούσα φάση είναι μεν λειτουργική όχι όμως και οδηγήσιμη αφού το γκάζι δε δούλευε.

Το μοτέρ αποδίδει περίπου 3 με 4 ίππους ονομαστικά, μα ο στόχος είναι του χρόνου να αγοραστεί ένα ισχυρότερο, να λυθεί το ζήτημα του controller και να φορεθούν σωστά λάστιχα ώστε ο Talos να δοκιμαστεί επιτέλους και οδηγικώς.
a talos epal kaisariani 13

Από αριστερά: ο κύριος Άγγελος Μακρής, πέντε από τα μέλη της ομάδας μαθητών (κάποιοι εργάζονταν την ώρα της εκδήλωσης) και ο αντιδήμαρχος Καισαριανής, κύριος Εμμανουήλ Κιτσέλλης

Μπορεί η φετινή ομάδα να έχει πλέον τελειώσει το Λύκειο, ωστόσο το πρόγραμμα θα συνεχιστεί και του χρόνου εντάσσοντας μιαν ακόμη ομάδα μαθητών στο συναρπαστικό ταξίδι της μάθησης μέσω της δημιουργίας. Άλλωστε η ηλεκτρική αυτή μοτοσυκλέτα δεν είναι το πρώτο όχημα που κατασκευάζεται από το 1ο ΕΠΑΛ Καισαριανής.

Κατά τη σχολική χρονιά 2017-2018 οι τότε μαθητές της τρίτης τάξης ξεκίνησαν και υλοποίησαν τη δημιουργία ενός πλήρως λειτουργικού Buggy. Ο χρόνος υλοποίησης του project ήταν ελάχιστος (μόλις 52 ημέρες). Με τη συνεργασία όλων των ειδικοτήτων που προσφέρει το σχολείο και την υποστήριξη του καθώς και του προγράμματος «Μια Νέα Αρχή Στα ΕΠΑ.Λ» δημιουργήθηκαν ομάδες Μηχανολόγων, Αυτοματισμών, Πληροφορικής, Οικονομολόγων, Ασφάλειας Εργασίας και Σχεδιαστών, υπό την καθοδήγηση του κυρίου Μακρή!
Phaethon buggy 1 epal Kaisarianis 3

Μετά τη σχεδίαση και παραλαβή των πρώτων δομικών υλικών ξεκίνησε η κατασκευή μέρους του πλαισίου, ακολούθως συγκολλήθηκε το roll cage, με το επάνω μέρος του πλαισίου να αποτελείται από… κατεστραμμένα θρανία και ακολούθησαν ποδιές και το σύστημα ψύξης.

Σειρά είχε ο κινητήρας, ένας Lifan 115 cc με μίζα και απόδοση περίπου 7.5 ίππων, το σύστημα διεύθυνσης και το μοτοσυκλετιστικό σύστημα πέδησης που περισυνελέγη από τα… σκουπίδια του δήμου. Σε χρόνο ρεκόρ το μονοθέσιο βάρους περίπου 110 κιλών βάφτηκε, δοκιμάστηκε κι έγινε πραγματικότητα με το όνομα Φαέθων.
a talos epal kaisariani 12

Ο Talos τέθηκε σε λειτουργία στη διάρκεια της εκδήλωσης
Βλέποντας τι μπορούν να φτιάξουν αυτά τα παιδιά – όπως και πολλοί άλλοι μαθητές λυκείων της χώρας που συμμετέχουν σε αυτό ή ανάλογα προγράμματα – δε μπορούμε παρά να σκεφτούμε πόσο ωραιότερο θα ήταν να είχαν πλουσιότερη χρηματοδότηση, να υπήρχαν περισσότερες επιλογές στην αγορά και, γιατί όχι, βοήθεια με τη μορφή δωρεάν προσφοράς εξαρτημάτων.

Ωστόσο και τα εμπόδια που έπεσαν στις ρόδες του Talos έχουν την αξία τους. Ιδανικότερα από τον ίδιο τον κύριο Μακρή δε θα μπορούσαμε να το εκφράσουμε:

“Ο σκοπός δεν είναι να φτιάξουμε κάτι για το κάτι, μα να μπουν τα παιδιά στη διαδικασία να ψάξουν. Πήραν στα χέρια τους τα manuals, τα διάβασαν, έκατσαν και τα μετέφρασαν, γέννησαν απορίες που δεν είχαν καν σκεφτεί πριν, αυτό είναι το πιο σημαντικό. Μπήκαν σε διαδικασία επίλυσης προβλημάτων, κάτι που αποδεικνύεται διδακτικό ακόμη και για μας. Μετά από τόσα χρόνια στη δουλειά μερικές φορές νομίζουμε πως τα ξέρουμε όλα, μα αυτή η προσπάθεια σε βάζει να σκέφτεσαι τα πράγματα από την αρχή, είναι αναζωογονητική.”

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Λεωφόρος Βάρκιζας - Σουνίου: Τοποθετούνται μπαριέρες και εύκαμπτα διαχωριστικά​

Στόχος, η μείωση των τροχαίων ατυχημάτων σε ποσοστό άνω του 40% στα συγκεκριμένα σημεία
Σουνίου-Βάρκιζας


Συνεχίζονται και τον Ιούλιο οι εργασίες βελτίωσης της οδικής ασφάλειας στην παραλιακή λεωφόρο Βάρκιζας-Σουνίου από την Περιφέρεια Αττικής, στη βάση σχετικής μελέτης με στόχο την άρση επικινδυνοτήτων, που έχει υλοποιήσει ο Αναπτυξιακός Οργανισμός της Περιφέρειας "Νέα Μητροπολιτική Αττική". Με την ολοκλήρωση της εκτέλεση των συγκεκριμένων εργασιών, στόχος είναι η μείωση των τροχαίων ατυχημάτων σε ποσοστό άνω του 40%.

Όπως διαβάζουμε στο δελτίο τύπου της Περιφέρειας, οι εργασίες που υλοποιούνται "ενισχύουν την οδική ασφάλεια" -δικά μας τα εισαγωγικά- με συστήματα αναχαίτισης οχημάτων (βλ. μπαριέρες και τοιχία) και συστήματα απορρόφησης ενέργειας πρόσκρουσης (πλαστικά βαρέλια, κλπ.). Δυστυχώς εμείς ως μοτοσυκλετιστές γνωρίζουμε πως ναι μεν τα παραπάνω συστήματα δουλεύουν, στο να συγκρατήσουν τα οχήματα στο ρεύμα τους, και να μην συγκρουστούν με τα οχήματα του αντίθετου ρεύματος, όμως την ίδια στιγμή ένας αναβάτης μοτοσυκλέτας μπορεί να χτυπήσει άσχημα, ακόμα και να χάσει τη ζωή του εάν συγκρουστεί με μπαριέρα ή βαρέλι.

Η Περιφέρεια αναφέρει πως από τα μέχρι στιγμής έργα της στην Βάρκιζας-Σουνίου έχει αυξηθεί ο βαθμός αντιολησθηρότητας και πρόσφυσης με τον νέο ασφαλτοτάπητα ενώ έχει ενισχυθεί ήδη η οριζόντια και η κάθετη σήμανση με νέες διαγραμμίσεις και νέες πινακίδες ΚΟΚ.
kolonakia

Επισημαίνεται πως για πρώτη φορά στην Αττική τοποθετούνται ειδικά αντανακλαστικά πτερύγια (εύκαμπτα λεπτά κολωνάκια ύψους 30 εκατοστών) στον άξονα της οδού για να περιοριστεί η παραβατικότητα, και ενέργειες όπως το παράνομο προσπέρασμα που αποτελεί βασική αιτία πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων στο συγκεκριμένο σημείο.

Αν τώρα για εμάς τους αναβάτες μοτοσυκλέτας τα κολωνάκια αυτά μπορεί να αποδεικνύονται... εκνευριστικά στην οδήγηση, την ίδια στιγμή εκτελούν άριστα τον σκοπό τους, καθώς οι μελέτες δείχνουν σημαντική μείωση των ατυχημάτων όπου χρησιμοποιούνται.

Σύμφωνα με την Περιφέρεια, οι επεμβάσεις αφορούν σε εργασίες μικρής κλίμακας που υλοποιούνται γρήγορα, με μικρό κόστος και χωρίς απαλλοτριώσεις. Εκτελούνται σε τμήμα του άξονα Ε.Ο. 91 Βάρκιζα – Σούνιο, μήκους 1.100 μ και συγκεκριμένα στο οδικό τμήμα με αρχή τις “Τρύπες Καραμανλή” και τέλος τον σηματοδοτούμενο κόμβο Λουμπάρδας.
Με τη μελέτη καθορίστηκαν οι απαιτούμενες βραχυπρόθεσμες επεμβάσεις στις 20 θέσεις Μ.Ο.Α. (Μειωμένης Οδικής Ασφάλειας).
Μέσα στο μήνα Ιούλιο θα γίνουν οι εξής εργασίες:
  • Εγκατάσταση Συστημάτων Αναχαίτισης Οχημάτων εντός και μετά τα τούνελ, στην κεντρική νησίδα και στις δεξιές οριογραμμές
  • Βελτίωση και συμπλήρωση κατακόρυφης σήμανσης
  • Βελτίωση και συμπλήρωση οριζόντιας σήμανσης (“μάτια γάτας” σε 4 γραμμές. ανακλαστικά πτερύγια στον άξονα)
  • Εγκατάσταση Συστημάτων Απορρόφησης Ενέργειας Πρόσκρουσης πριν και μετά τα τούνελ, στην κεντρική νησίδα
  • Κατασκευή παράπλευρης νησίδας διαχωρισμού του parking από το οδόστρωμα κυκλοφορίας
Η μελέτη, μεταξύ άλλων, θα προβλέπει τον δομικό διαχωρισμό των ρευμάτων κυκλοφορίας, την κατασκευή roundabouts, παραδρόμων, πεζοδρόμων, κ.λπ.
Σημειώστε τέλος, πως ετοιμάζεται τοποθέτηση 400 έξυπνων φαναριών με κάμερες, όπως αυτό που υπάρχει στην Ποσειδώνος, ενώ μόλις δρομολογηθεί το έργο που το κόστος του θα βρίσκεται κοντά στα 18 εκατομμύρια ευρώ, θα περάσει τόσο το πρώτο, όσο και τα υπόλοιπα στην ευθύνη της Τροχαίας. Για την ώρα η λειτουργία του φαναριού είναι μόνο πιλοτική, χωρίς να κόβονται κλήσεις για παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Λεωφόρος Κηφισού - Ξεκινούν σήμερα εργασίες ασφαλτόστρωσης​

Το επόμενο διάστημα ασφαλτοστρώσεις σε Συγγρού, Β. Σοφίας και Πειραιώς
Ασφαλτόστρωση Κηφισού


Από σήμερα το βράδυ, Τετάρτη 5 Ιουλίου, ξεκινούν εκτεταμένες εργασίες συντήρησης του οδοστρώματος στη Λεωφόρο Κηφισού από την Περιφέρεια Αττικής.

Τα έργα θα πραγματοποιηθούν από την Διεύθυνση Διαχείρισης Μητροπολιτικών Υποδομών στα πλαίσια του έργου «Συντήρηση ‐ Βελτίωση οδοστρώματος, οριζόντιας και κατακόρυφης σήμανσης των οδικών αξόνων της Ν.Ε.Ο.Α.Κ. & της Λ. Κηφισού και των προσβάσεων του, στα όρια αρμοδιότητας Περιφέρειας Αττικής».

Οι εργασίες αναμένεται να ολοκληρωθούν εντός ενός μηνός και θα πραγματοποιούνται κατά τις νυχτερινές ώρες στην κάθοδο της Λεωφόρου Κηφισού από το ύψος της οδού Αχαρνών προς Πειραιά, χωρίς να διακοπεί η κυκλοφορία. Σημειώνεται ότι η επιφάνεια που θα καλύψουν τα έργα αγγίζει τα 60.000 τ.μ.

Η ασφαλτόστρωση του Κηφισού, αποτελεί μέρος του στρατηγικού σχεδιασμού για την βελτίωση του οδικού δικτύου της Περιφέρειας Αττικής. Μέχρισ τιγμής έχει ασφαλτοστρωθεί ένα μεγάλο τμήμα και έχει φωταγωγηθεί με Led φωτισμό όλος ο αυτοκινητόδρομος καθώς και οι ανισόπεδοι κόμβοι απο Δυρραχίου μέχρι Πέτρου Ράλλη.

Η ασφαλτόστρωση του οδικού δικτύου γίνεται βάσει του βαθμού φθοράς των οδοστρωμάτων και το επόμενο χρονικό διάστημα ακολουθεί η βελτίωση του ασφαλτοτάπητα στη λεωφόρο Συγγρού, στη λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας και στην οδό Πειραιώς.
Η Περιφέρεια Αττικής ζητά την κατανόηση των οδηγών και συστήνει την ιδιαίτερη προσοχή τους στο να ακολουθούν τις υποδείξεις των αρμοδίων οργάνων, ρυθμίζοντας την ταχύτητα του οχήματός τους με βάση τις επικρατούσες συνθήκες.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Κηφισός - Κρέατα που έπεσαν από φορτηγό προκάλεσαν τεράστιες ουρές​

fe211dca6928ae83b22c78784393cf97_XL.jpg

Στο σημερινό επεισόδιο της καθημερινής σειράς τρόμου «Το Ποτάμι»…

Έναν λόγο πρόκλησης μποτιλιαρίσματος… διαφορετικό από τα συνηθισμένα, αντιμετώπισαν σήμερα οι χρήστες της Λεωφόρου Κηφισού, νωρίς το μεσημέρι. Πιο συγκεκριμένα, στο ύψος της Κηφισιάς, η πόρτα ενός φορτηγού που μετέφερε κρέατα άνοιξε λόγω τεχνικού προβλήματος, με αποτέλεσμα να πέσουν κρέατα στην άσφαλτο.

Η συνέχεια ήταν να δημιουργηθούν έντονα κυκλοφοριακά προβλήματα, καθώς η κυκλοφορία στο σημείο διεξαγόταν μόνο από μία λωρίδα, ενώ οι ουρές έφτασαν μέχρι και την Αττική Οδό. Σταδιακά η κυκλοφορία αποκαταστάθηκε.

Άντε να δούμε τι άλλο θα συμβεί σε αυτό το δρόμο!…

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Βόλος - Νεκρός μοτοσυκλετιστής μετά από σύγκρουση με τρένο​

4e6ee098a67ef7203988fc8c6a7b2142_XL.jpg
Με ανατριχιαστικό τρόπο έχασε την ζωή του, σήμερα πριν το μεσημέρι, στην περιοχή Μελισσάτικα στον Βόλο, όταν συγκρούστηκε με τρένο.
Ο αναβάτης, του οποίου η ηλικία δεν έχει ακριβώς προσδιοριστεί καθώς οι πληροφορίες ποικίλλουν στα ρεπορτάζ, συγκρούστηκε με την αμαξοστοιχία 11575, που εκτελούσε το δρομολόγιο Βόλος-Λάρισα.

Δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση προς το παρόν σχετικά με τις ακριβείς συνθήκες του γεγονότος, όμως σύμφωνα με το ρεπορτάζ και την μαρτυρία του οδηγού της αμαξοστοιχίας, ο αναβάτης της μοτοσυκλέτας παραβίασε τις προστατευτικές μπάρες της διάβασης, οι οποίες ήταν ήδη κατεβασμένες, με αποτέλεσμα η αμαξοστοιχία να μην είναι δυνατόν να σταματήσει πριν την σύγκρουση.

Αξίζει να σημειώσουμε εδώ, ότι γίνεται έρευνα σχετικά με το αν οι μπάρες ήταν όντως κατεβασμένες, ενώ δεν είναι επίσημα επιβεβαιωμένο ότι ο μοτοσυκλετιστής πράγματι τις παραβίασε, όπως λέγεται.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η ομάδα ΔΙΑΣ και σε ρόλο Τροχαίας​

1a49c621bdf77c2b580c8ec3f2e892dc_XL.jpg


Η ομάδα ΔΙΑΣ θα διαθέτει πλέον μπλοκάκι για να κόβει και κλήσεις για τροχαίες παραβάσεις, ανακοίνωσε η ΕΛ.ΑΣ.

Οι αστυνομικοί της ομάδας ΔΙΑΣ θα πρέπει να εκπαιδευτούν πάνω στις τροχονομικές παραβάσεις καθώς αναλαμβάνουν και το έργο της Τροχαίας, από το οποίο μέχρι τώρα αποτελούσαν εξαίρεση.

Όπως αναφέρουν στελέχη της υπηρεσίας, σε περιπτώσεις ακραίων παραβάσεων, όπως παραβιάσεις κόκκινου σηματοδότη, οι δικυκλιστές της ΔΙΑΣ ήδη επενέβαιναν, τώρα όμως οι παρεμβάσεις τους θα φτάνουν μέχρι και τις παράνομες σταθμεύσεις.

Εντωμεταξύ, μέλη του προεδρείου του αντίστοιχου σωματείου ζήτησαν να έχουν συνάντηση με κύκλους της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, ώστε να εκφράσουν τη δυσαρέσκεια καθώς και τους προβληματισμούς που έχουν για τη συγκεκριμένη οδηγία.
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.444
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname

Η ομάδα ΔΙΑΣ και σε ρόλο Τροχαίας​

View attachment 52416


Η ομάδα ΔΙΑΣ θα διαθέτει πλέον μπλοκάκι για να κόβει και κλήσεις για τροχαίες παραβάσεις, ανακοίνωσε η ΕΛ.ΑΣ.

Οι αστυνομικοί της ομάδας ΔΙΑΣ θα πρέπει να εκπαιδευτούν πάνω στις τροχονομικές παραβάσεις καθώς αναλαμβάνουν και το έργο της Τροχαίας, από το οποίο μέχρι τώρα αποτελούσαν εξαίρεση.

Όπως αναφέρουν στελέχη της υπηρεσίας, σε περιπτώσεις ακραίων παραβάσεων, όπως παραβιάσεις κόκκινου σηματοδότη, οι δικυκλιστές της ΔΙΑΣ ήδη επενέβαιναν, τώρα όμως οι παρεμβάσεις τους θα φτάνουν μέχρι και τις παράνομες σταθμεύσεις.

Εντωμεταξύ, μέλη του προεδρείου του αντίστοιχου σωματείου ζήτησαν να έχουν συνάντηση με κύκλους της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, ώστε να εκφράσουν τη δυσαρέσκεια καθώς και τους προβληματισμούς που έχουν για τη συγκεκριμένη οδηγία.
Καιρος ηταν!
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.081
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Λοιπόν.... είμαι στενοχωρημένος κ πολύ περισσότερο οργισμένος με την κατάσταση που ζούμε τα τελευταία χρόνια, σχετικά με τις πυρκαγιές.
Χιλιάδες στρέμματα δάσους, πρασίνου κ ολόκληρα βουνά που έσφυζαν από ζωή, τώρα είναι έρημα κ μαύρα από την φωτιά.
Αυτά τα μέρη που σήμερα βλέπουμε ακόμα ως πράσινα, του χρόνου είναι πολύ πιθανό να έχουν καεί.
Δεν ξέρω τι ακριβώς κάνουν οι κυβερνήσεις τις χώρας, πόσα λεφτά ξοδεύουν για πρόληψη κ καταπολέμηση τών πυρκαγιών, αλλά το αποτέλεσμα σε ΌΛΕΣ τις περιπτώσεις πυρκαγιάς παραμένει το ίδιο.
Η ΦΩΤΙΑ ΣΒΉΝΕΙ (σχεδόν) ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΚΆΤΙ ΆΛΛΟ ΝΑ ΚΆΨΕΙ.

Τι μπορεί να γίνει για νά βελτιωθεί η κατάσταση;
Δυστυχώς, πρέπει να προμηθευτούμε πολλά πυροσβεστικά αεροπλάνα κ τώρα που μαμήσαμε τις σχέσεις μας με την Ρωσία, δεν μπορούμε να νοικιάσουμε τα θηριώδη πυροσβεστικά που μας έδινε τα τελευταία χρόνια.
Έτσι, περιοριζόμαστε στα γνωστά canadair, τα ελικόπτερα με τον κουβά κ σε βοήθεια από ξένες χώρες.
Προφανώς, αυτά δεν αρκούν.
Θα πρέπει να γίνονται συνέχεια περιπολίες κ να στηθούν σημεία παρατήρησης περιμετρικά των δασών, από δήμους, στελεχωμένα από εθελοντές κ μόνιμους πυροσβέστες.
Οι περιπολίες είναι το Α κ το Ω.
Γιατί προλαβαίνεις την φωτιά όταν είναι σε αρχικό στάδιο κ όχι όταν γίνει ανεξέλεγκτη.
Ένα παράδειγμα προς μίμηση είναι ο δήμος Παιανίας, όπου κάνει συστηματικές περιπολίες όλο το 24ωρο σε όλους τους χωματόδρομους του Υμηττού κ τα τελευταία χρόνια δεν είχαμε σοβαρή πυρκαγιά, πλην μιας φωτιάς σε χαράδρα η οποία δεν πήρε έκταση κ έσβησε με 2-3 ρίψεις αεροπλάνου.
Το γνωρίζω γιατί στην Παιανία μένω κ μάλιστα είμαι εθελοντής .
Σε αντίθεση, δοκιμάστε να πάτε σε κάποιο άλλο βουνό της Αττικής, Μάιο ή Ιούνιο μήνα κ πείτε μου αν δείτε περιπολίες.
Οι πυροσβέστες κ ο δήμος είναι μεν σε ετοιμότητα, αλλά ΜΑΚΡΙΆ από το δάσος κ τους χωματόδρομους, με αποτέλεσμα αν ξεσπάσει πυρκαγιά, να μην προλάβουν να την περιορίσουν.
Κάποιοι δήμοι το παρακάνουν με την πρόληψη, όπως ο δήμος Σπάτων, που φυλάει τον πανέμορφο λόφο Μπούρα.
Έχουν μόνιμο κλιμάκιο στην αρχή της οδού Παπαγγελάκη κ παρακολουθούν τον λόφο.
Λογικό, αφού πριν λίγα χρόνια ξέσπασε πυρκαγιά εκεί κ έκαψε μεγάλη έκταση.
Συμπέρασμα...
Οι δήμοι πρέπει να προσλάβουν πολλούς εποχιακούς υπαλλήλους για περιπολία κυρίως, όλο το 24ωρο.
 

dkamzelas86

Moderator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
384
Ηλικία
38
Περιοχή
ΦΛΩΡΙΝΑ
Όνομα
Δημήτρης
Μεγάλο θέμα και χωρίς εύκολες λύσεις . Όσοι πυροσβέστες και αεροπλάνα να υπάρχουν, από τη στιγμή που θα ξεκινήσει η φωτιά, το σίγουρο είναι ότι θα κάψει. Αν είναι κοντά σε δρόμο με εύκολη πρόσβαση μπορεί και να περιοριστεί γρήγορα. Αλλά θα κάψει. Προσωπικά πιστεύω ότι θέλει γενικά αλλαγή στη νοοτροπία της πυροσβεστικής και του αρμόδιου υπουργείου όσον αφορά την πρόληψη...

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kostas1971

new member
Δημοσιεύσεις
260
Ηλικία
52
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
VOGE 500DS
Όνομα
Κωστας
Λοιπόν.... είμαι στενοχωρημένος κ πολύ περισσότερο οργισμένος με την κατάσταση που ζούμε τα τελευταία χρόνια, σχετικά με τις πυρκαγιές.
Χιλιάδες στρέμματα δάσους, πρασίνου κ ολόκληρα βουνά που έσφυζαν από ζωή, τώρα είναι έρημα κ μαύρα από την φωτιά.
Αυτά τα μέρη που σήμερα βλέπουμε ακόμα ως πράσινα, του χρόνου είναι πολύ πιθανό να έχουν καεί.
Δεν ξέρω τι ακριβώς κάνουν οι κυβερνήσεις τις χώρας, πόσα λεφτά ξοδεύουν για πρόληψη κ καταπολέμηση τών πυρκαγιών, αλλά το αποτέλεσμα σε ΌΛΕΣ τις περιπτώσεις πυρκαγιάς παραμένει το ίδιο.
Η ΦΩΤΙΑ ΣΒΉΝΕΙ (σχεδόν) ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΚΆΤΙ ΆΛΛΟ ΝΑ ΚΆΨΕΙ.

Τι μπορεί να γίνει για νά βελτιωθεί η κατάσταση;
Δυστυχώς, πρέπει να προμηθευτούμε πολλά πυροσβεστικά αεροπλάνα κ τώρα που μαμήσαμε τις σχέσεις μας με την Ρωσία, δεν μπορούμε να νοικιάσουμε τα θηριώδη πυροσβεστικά που μας έδινε τα τελευταία χρόνια.
Έτσι, περιοριζόμαστε στα γνωστά canadair, τα ελικόπτερα με τον κουβά κ σε βοήθεια από ξένες χώρες.
Προφανώς, αυτά δεν αρκούν.
Θα πρέπει να γίνονται συνέχεια περιπολίες κ να στηθούν σημεία παρατήρησης περιμετρικά των δασών, από δήμους, στελεχωμένα από εθελοντές κ μόνιμους πυροσβέστες.
Οι περιπολίες είναι το Α κ το Ω.
Γιατί προλαβαίνεις την φωτιά όταν είναι σε αρχικό στάδιο κ όχι όταν γίνει ανεξέλεγκτη.
Ένα παράδειγμα προς μίμηση είναι ο δήμος Παιανίας, όπου κάνει συστηματικές περιπολίες όλο το 24ωρο σε όλους τους χωματόδρομους του Υμηττού κ τα τελευταία χρόνια δεν είχαμε σοβαρή πυρκαγιά, πλην μιας φωτιάς σε χαράδρα η οποία δεν πήρε έκταση κ έσβησε με 2-3 ρίψεις αεροπλάνου.
Το γνωρίζω γιατί στην Παιανία μένω κ μάλιστα είμαι εθελοντής .
Σε αντίθεση, δοκιμάστε να πάτε σε κάποιο άλλο βουνό της Αττικής, Μάιο ή Ιούνιο μήνα κ πείτε μου αν δείτε περιπολίες.
Οι πυροσβέστες κ ο δήμος είναι μεν σε ετοιμότητα, αλλά ΜΑΚΡΙΆ από το δάσος κ τους χωματόδρομους, με αποτέλεσμα αν ξεσπάσει πυρκαγιά, να μην προλάβουν να την περιορίσουν.
Κάποιοι δήμοι το παρακάνουν με την πρόληψη, όπως ο δήμος Σπάτων, που φυλάει τον πανέμορφο λόφο Μπούρα.
Έχουν μόνιμο κλιμάκιο στην αρχή της οδού Παπαγγελάκη κ παρακολουθούν τον λόφο.
Λογικό, αφού πριν λίγα χρόνια ξέσπασε πυρκαγιά εκεί κ έκαψε μεγάλη έκταση.
Συμπέρασμα...
Οι δήμοι πρέπει να προσλάβουν πολλούς εποχιακούς υπαλλήλους για περιπολία κυρίως, όλο το 24ωρο.
Σε αυτή την χώρα δυστηχώς έχουμε μνήμη χρυσόψαρου....όλα γίνονται για την βιτρίνα,αντι να προσλάβουμε πυροσβέστες , νοσοκόμες,γιατρούς,......παίρνουμε χιλιάδες μετακλητούς σε γραφεία..φτιάχνουμε μκο και ανεξάρτητες αρχές με προέδρους και συμβούλους που αμοίβοντε με ιλιγγιώδης παχυλούς μισθούς κτλ
ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΕΝ ΜΙΛΩ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΠΛΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΟΛΑ ΤΡΙΓΥΡΩ ΑΛΑΖΟΥΝΕ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΕΝΟΥΝ..
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.478
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Σε αυτή την χώρα δυστηχώς έχουμε μνήμη χρυσόψαρου....όλα γίνονται για την βιτρίνα,αντι να προσλάβουμε πυροσβέστες , νοσοκόμες,γιατρούς,......παίρνουμε χιλιάδες μετακλητούς σε γραφεία..φτιάχνουμε μκο και ανεξάρτητες αρχές με προέδρους και συμβούλους που αμοίβοντε με ιλιγγιώδης παχυλούς μισθούς κτλ
ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΕΝ ΜΙΛΩ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΠΛΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΟΛΑ ΤΡΙΓΥΡΩ ΑΛΑΖΟΥΝΕ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΕΝΟΥΝ..
Δεν χρειάζεται να μιλάμε πολιτικά, μίλησε πρόσφατα το 42 %.

Τώρα και για τα επόμενα χρόνια θα έχει συνεχόμενο λούσιμο.
 
Top Bottom