Επικαιρότητα

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
20.879
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Θύμα κλοπής έπεσε ο Δημήτρης Κεραμιδάς​

keramidas10-1190.jpg

Ο Δημήτρης Κεραμιδάς, ένας αναβάτης με πολλές διακρίσεις εντός και εκτός συνόρων, έπεσε θύμα κλοπής.
Στην πολύ δυσάρεστη θέση του θύματος κλοπής βρέθηκε ο αγωνιζόμενος και επί σειρά ετων πρωταθλητής, ο οποίος προχώρησε και στην ακόλουθη ανάρτηση στα κοινωνικά του δίκτυα:

«Δυστυχώς χθές βράδυ κάποιοι παραβίασαν τον χώρο που έχω συγκεντρώσει όλα τα έπαθλα και ενθύμια καθώς και κάποιες μοτοσυκλέτες σημαντικές από την διάρκεια της καριέρας μου. Εκλεψαν αρκετά πράγματα αλλά και τρεις μοτοσυκλέτες, τις Suzuki RM 125 1997, Yamaha YZF 400 1999 και Suzuki RMZ 450 2009. Επειδή έχουν μεγάλη συναισθηματική αξία, όποιος δει κάτι κάπου και θέλει να βοηθήσει ας στείλει ένα μήνυμα. Ευχαριστώ.»

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Δ.Κεραμιδά εδώ.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
20.879
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Θανατηφόρο ατύχημα με τρίκυκλη μοτοσυκλέτα στον Υμηττό​

a75821f763daead1240091cd4db7e4bc_XL.jpg

Ένας νεκρός και μια τραυματίας ο απολογισμός του συμβάντος.

Το μεσημέρι της Τρίτης, 17/1, μια μοτοσυκλέτα εξοπλισμένη με καλάθι (sidecar) εξετράπη της πορείας της και έπεσε στην πλαγιά στο πλάι του δρόμου, με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του ένας 55χρονος άνδρας και να τραυματιστεί μια νεαρή κοπέλα.
Αμφότεροι φέρονται να επέβαιναν στην τρίκυκλη μοτοσυκλέτα, η οποία φέρει πινακίδες κλασικού οχήματος (ΦΙΛΠΑ) και πιθανώς είναι κάποιο μοντέλο εποχής Β Παγκοσμίου Πολέμου, ενδεχομένως BMW R75 ή Zundapp KS650.

Το συμβάν έλαβε χώρα στην πλαγιά του Υμηττού στο ύψος της Αγίας Παρασκευής, κοντά στην Ιερά Μονή Αγίου Ιωάννη Κυνηγού.
Για τον απεγκλωβισμό των δύο επιβαινόντων επιχείρησαν πέντε πυροσβέστες με δύο οχήματα, ενώ οι συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη το ατύχημα παραμένουν άγνωστες.

Πηγή: Παναγιώτης Λάμπρου / Τα Νέα μας – Σπάτα & Αρτέμιδα
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
20.879
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Με τη βοήθεια μοτοσυκλετιστών της ΛΑΜΣ βρέθηκε νεαρός που είχε χαθεί στις Σέρρες​

486145ca2333d390fc71b8b2f33c6ffc_XL.jpg

Ο 17χρονος είχε χαθεί σε ημιορεινή περιοχή του νομού Σερρών και η συνδρομή αναβατών εντούρο αποδείχθηκε κρίσιμη στην έγκαιρη εύρεσή του.
Ένας νεαρός αγνοείτο στην ευρύτερη περιοχή Γύρες, μια ημιορεινή περιοχή κοντά στον Ελαιώνα Σερρών, ενώ ο Σύλλογος Μαραθωνοδρόμων Σερρών είχε κάνει έκκληση σε όποιον μπορεί να βοηθήσει στις έρευνες.
Στην έκκληση αυτή απάντησε, μεταξύ άλλων, και ομάδα οκτώ μοτοσυκλετιστών της Λέσχης Αυτοκινήτου και Μοτοσυκλέτας Σερρών (ΛΑΜΣ), οι οποίοι άλλωστε γνωρίζουν εξαιρετικά την περιοχή λόγω της ενασχόλησής τους με το εντούρο.
Έτσι την Κυριακή 22/1 ο 17χρονος εντοπίστηκε σε φαράγγι καλά στην υγεία του.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
20.879
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η.Π.Α. - Πρόταση νόμου για να θεωρείσαι αυτόματα δωρητής οργάνων όταν σκοτωθείς χωρίς να φοράς κράνος​

Από τον Γερουσιαστή Martin Looney στο Connecticut, με στόχο “τη βελτίωση της δημόσιας υγείας”
Πρόταση νόμου στο Connecticut


Έχει καθιερωθεί -και στην Ελλάδα-, να αστειευόμαστε όταν βλέπουμε αναβάτες χωρίς κράνος, αποκαλώντας τους “δωρητές οργάνων”, και να που ένας νομοθέτης αποφάσισε να πατήσει πάνω σε αυτό το “μαύρο” αστείο, προτείνοντας το για νόμο!
Η καταπληκτική είδηση μας έρχεται από από τον Γερουσιαστή Martin Looney στο Connecticut των Η.Π.Α., με την πρόταση νόμου S.B. No. 96, σύμφωνα με την οποία οποιοσδήποτε αναβάτης μοτοσυκλέτας που δεν φορά κράνος και σκοτωθεί σε τροχαίο δυστύχημα θα θεωρείται αυτόματα δωρητής οργάνων.
Κι όμως, δεν είναι hoax, καθώς μπορεί ο Γερουσιαστής να έχει “ύποπτο” επώνυμο (Looney που μεταφράζεται και ως τρελός -βλ. Looney Tunes, ενώ η AMA αποκαλεί ειρωνικά τον νόμο “Looney bill” ήτοι “τρελό νόμο”), μπορεί η πρόταση νόμου να ακούγεται εξωφρενική, όμως και ο Martin Looney είναι πραγματική οντότητα, όπως και η πρόταση νόμου έχει όντως κατατεθεί στο νομοθετικό σώμα της πολιτείας του Connecticut. Αυτό που δεν γνωρίζουμε είναι αν η κίνηση του Looney έχει πραγματικά στόχο την ψήφιση ενός τέτοιου νόμου, ή αν θέλει να δημιουργήσει δυνατές εντυπώσεις και να ξεκινήσει διάλογο ενάντια στον νόμο που ισχύει αυτή τη στιγμή στο Connecticut, που επιτρέπει τη μη χρήση κράνους από ενήλικες αναβάτες μοτοσυκλέτας.
Connecticut bill

Η πρόταση νόμου S.B. No. 96 του Martin Looney αναφέρει τα εξής: “Ένας νόμος που ξεκαθαρίζει / αποδεικνύει μια αμφισβητήσιμη υπόθεση ότι άτομα που σκοτώνονται σε δυστύχημα μοτοσυκλέτας ενώ οδηγούσαν χωρίς να φορούν κράνος, επιθυμούν να δωρίσουν τα όργανα τους.” Ως “Δήλωση σκοπού” (Statement of Purpose) της νομοθετικής αυτής πρότασης δηλώνεται “η βελτίωση της δημόσιας υγείας”!
Τα πρώτα συναισθήματα που νιώσαμε διαβάζοντας τα παραπάνω ήταν έκπληξη και θυμός, όμως η είδηση αποτελεί παράλληλα τροφή για σκέψη, πάνω σε αυτό που οι Αμερικανοί ονομάζουν “Bodily Autonomy” ή “Bodily Integrity” και στα ελληνικά μεταφράζεται ως Σωματική Αυτονομία. Δεν είναι κάτι νέο, και αφορά σε ένα από τα βασικά ανθρώπινα δικαιώματα, δηλαδή στην κυριότητα του σώματος σου. Ισχύει αυτή η κυριότητα και η αυτονομία του σώματος και μετά θάνατον; Και θα μπορούσε το κράτος για το καλό του κοινωνικού συνόλου (βλ. “τη βελτίωση της δημόσιας υγείας”) να επιβάλλει ένα μέτρο όπως τον νόμο που προτείνει ο Γερουσιαστής Looney; Την ίδια στιγμή, το μέτρο αυτό δεν αποτελεί κατάφωρη διάκριση για τους μοτοσυκλετιστές, όταν δεν εφαρμόζεται για όλο το κοινωνικό σύνολο; Και θα πρέπει να “πληρώσουν” οι -έστω ανεύθυνοι- αναβάτες μοτοσυκλέτας τη νύφη για την φθίνουσα πορεία της δωρεάς οργάνων;
Martin Looney


Θυμόμαστε ανάλογες προτάσεις νόμου στο εξωτερικό, όπως για παράδειγμα να μην καλύπτονται από το δημόσιο σύστημα υγείας οι καπνιστές, που εν γνώσει τους κάνουν κακό στην υγεία τους, προτάσεις που συνήθως απορρίπτονταν πριν γίνουν νόμοι. Το ίδιο και στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν πιστεύουμε πως υπάρχει πιθανότητα να περάσει ένας τέτοιος νόμος, όμως η Αμερικάνικη Ομοσπονδία Μοτοσυκλετιστών (AMA) δεν το αφήνει στην τύχη, και ξεκίνησε ήδη καμπάνια ενάντια στον νόμο.
Στο οργισμένο ανακοινωθέν της ΑΜΑ διαβάζουμε μεταξύ άλλων πως “η δωρεά οργάνων αποτελεί έναν ευγενή σκοπό που σώζει ζωές, αλλά η απόφαση του να γίνεις δωρητής αφορά αποκλειστικά το άτομο και όχι τον νομοθέτη. Ο προτεινόμενος αυτός νόμος όχι μόνο είναι προσβλητικός για τους αναβάτες μοτοσυκλέτας, αλλά παραβιάζει τη θρησκευτική ελευθερία εκείνων που η πίστη τους απαγορεύει τη δωρεά οργάνων μετά θάνατον, και είναι ξεκάθαρα μια παραβίαση του συντάγματος όσον αφορά στη Σωματική Αυτονομία για κάθε Αμερικανό.”
Η ΑΜΑ συνεχίζει αναφέροντας πως αν στόχος είναι η “βελτίωση της δημόσιας υγείας” τότε η νομοθεσία πρέπει να έχει ως προτεραιότητα την πρόληψη των τροχαίων δυστυχημάτων, με τον προτεινόμενο νόμο να βάζει την ασφάλεια των αναβατών σε δεύτερο πλάνο, θεωρώντας τους αναβάτες ως “τίποτα παραπάνω από μια συλλογή οργάνων που θα θερίσουν μετά το θάνατο τους.”
AMA against Connecticut bill

Όταν η AMA επικοινώνησε με το γραφείο του Γερουσιαστή Looney, το προσωπικό του απάντησε πως ο νόμος στόχο έχει να αυξήσει τη φθίνουσα πορεία δωρεάς οργάνων στο Connecticut και ταυτόχρονα να αποτρέψει τους αναβάτες να οδηγούν χωρίς κράνος. Επιπλέον, το γραφείο του κ. Looney δήλωσε πως “αν οι αναβάτες μοτοσυκλέτας επιλέγουν να θέσουν τους εαυτούς τους σε τέτοιο κίνδυνο, οδηγώντας χωρίς κράνος, τότε θεωρούμε πως οι αναβάτες αυτοί δεν ενδιαφέρονται για το πού θα καταλήξουν τα όργανα τους.”
Από την άλλη, η ομοσπονδιακή τράπεζα οργάνων (New England Donor Bank) και η μητρική της, New England Donor Services, οι υπεύθυνοι δηλαδή για τη δωρεά οργάνων στο Connecticut αντιτίθενται με τον προτεινόμενο νόμο, και με κάθε αντίστοιχο νόμο που παρακάμπτει το άτομο για τη δωρεά οργάνων μετά τον θάνατο του.
Διαβάστε περισσότερα στην καμπάνια ενάντια στον νόμο που έχει ξεκινήσει η ΑΜΑ ΕΔΩ, και αναμείνατε στο τερματικό σας, για τις εξελίξεις που αναμένονται ενδιαφέρουσες.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
20.879
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Βενζινάδικο-φάντασμα στην Οινόη λειτουργούσε 13 χρόνια παράνομα, διακινόντας καύσιμα 18 εκατ. ευρώ!​

Το αστείο πρόστιμο της ΑΑΔΕ δείχνει ξεκάθαρα κενό στον νόμο, δίπλα στο επίσης τεράστιο κενό όσον αφορά στους ελέγχους
Πρατήριο φάντασμα στην Οινόη


Λουκέτο έβαλαν σε πρατήριο βενζίνης - φάντασμα στην ευρύτερη περιοχή της Οινόης Αττικής οι ελεγκτές της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, που χρειάστηκαν 13 χρόνια για να το εντοπίσουν. Η απίστευτη ιστορία αφορά σε ένα πρατήριο που δεν είχε άδεια, ούτε σύστημα εισροών - εκροών, είχε όμως ταμειακή μηχανή - μαϊμού, παράνομα διασκευασμένο βυτιοφόρο, και λειτουργούσε χωρίς πρόβλημα από το... 2010!

Διαβάστε παρακάτω το εξοργιστικό δελτίο τύπου της ΑΑΔΕ, και αναρωτηθείτε μαζί μας: δεκατρία χρόνια χωρίς έλεγχο; Και αν ο συγκεκριμένος πρατηριούχος διακίνησε χωρίς πρόβλημα καύσιμα 18 εκατ. ευρώ, πώς ακριβώς προβλέπεται να τον τιμωρήσει ένα πρόστιμο 150 χιλιάδων ευρώ;

"Στελέχη της Ελεγκτικής Υπηρεσίας Τελωνείων Αττικής, μετά από ανάλυση κινδύνου και αξιοποίηση πληροφοριών, μετέβησαν στο πρατήριο και βρήκαν ότι λειτουργούσε χωρίς νόμιμη άδεια, δεν είχε εγκατεστημένο σύστημα εισροών - εκροών και εξέδιδε αποδείξεις από ταμειακή μηχανή, η οποία δεν απέστελλε δεδομένα στην ΑΑΔΕ.

Στον προαύλιο χώρο του εντοπίστηκαν παράνομες δεξαμενές καυσίμων, χωρίς τους προαπαιτούμενους ογκομετρικούς πίνακες δεξαμενών και ένα βυτιοφόρο όχημα το οποίο, σύμφωνα με την άδεια κυκλοφορίας του, είχε παράνομα διασκευαστεί από φορτηγό σε βυτιοφόρο.

Το πρατήριο λειτουργούσε παράνομα από το έτος 2010, φέροντας εμπορικά σήματα προμηθεύτριας εταιρείας κατά παράβαση των σχετικών κανόνων και διέθεσε παράνομα στην εγχώρια αγορά καύσιμα συνολικής αξίας άνω των 18.000.000 ευρώ.

Οι ελεγκτές προχώρησαν στη σφράγιση του πρατηρίου, επέβαλαν διοικητικό πρόστιμο άνω των 150.000 ευρώ και συνέλαβαν τον ιδιοκτήτη και κάτοχό του με τη διαδικασία του αυτοφώρου."

Πηγη www.motomag.gr
 

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
2.879
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα

Βενζινάδικο-φάντασμα στην Οινόη λειτουργούσε 13 χρόνια παράνομα, διακινόντας καύσιμα 18 εκατ. ευρώ!​

Το αστείο πρόστιμο της ΑΑΔΕ δείχνει ξεκάθαρα κενό στον νόμο, δίπλα στο επίσης τεράστιο κενό όσον αφορά στους ελέγχους
Πρατήριο φάντασμα στην Οινόη


Λουκέτο έβαλαν σε πρατήριο βενζίνης - φάντασμα στην ευρύτερη περιοχή της Οινόης Αττικής οι ελεγκτές της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, που χρειάστηκαν 13 χρόνια για να το εντοπίσουν. Η απίστευτη ιστορία αφορά σε ένα πρατήριο που δεν είχε άδεια, ούτε σύστημα εισροών - εκροών, είχε όμως ταμειακή μηχανή - μαϊμού, παράνομα διασκευασμένο βυτιοφόρο, και λειτουργούσε χωρίς πρόβλημα από το... 2010!

Διαβάστε παρακάτω το εξοργιστικό δελτίο τύπου της ΑΑΔΕ, και αναρωτηθείτε μαζί μας: δεκατρία χρόνια χωρίς έλεγχο; Και αν ο συγκεκριμένος πρατηριούχος διακίνησε χωρίς πρόβλημα καύσιμα 18 εκατ. ευρώ, πώς ακριβώς προβλέπεται να τον τιμωρήσει ένα πρόστιμο 150 χιλιάδων ευρώ;

"Στελέχη της Ελεγκτικής Υπηρεσίας Τελωνείων Αττικής, μετά από ανάλυση κινδύνου και αξιοποίηση πληροφοριών, μετέβησαν στο πρατήριο και βρήκαν ότι λειτουργούσε χωρίς νόμιμη άδεια, δεν είχε εγκατεστημένο σύστημα εισροών - εκροών και εξέδιδε αποδείξεις από ταμειακή μηχανή, η οποία δεν απέστελλε δεδομένα στην ΑΑΔΕ.

Στον προαύλιο χώρο του εντοπίστηκαν παράνομες δεξαμενές καυσίμων, χωρίς τους προαπαιτούμενους ογκομετρικούς πίνακες δεξαμενών και ένα βυτιοφόρο όχημα το οποίο, σύμφωνα με την άδεια κυκλοφορίας του, είχε παράνομα διασκευαστεί από φορτηγό σε βυτιοφόρο.

Το πρατήριο λειτουργούσε παράνομα από το έτος 2010, φέροντας εμπορικά σήματα προμηθεύτριας εταιρείας κατά παράβαση των σχετικών κανόνων και διέθεσε παράνομα στην εγχώρια αγορά καύσιμα συνολικής αξίας άνω των 18.000.000 ευρώ.

Οι ελεγκτές προχώρησαν στη σφράγιση του πρατηρίου, επέβαλαν διοικητικό πρόστιμο άνω των 150.000 ευρώ και συνέλαβαν τον ιδιοκτήτη και κάτοχό του με τη διαδικασία του αυτοφώρου."

Πηγη www.motomag.gr
Κάποιος φαίνεται σταμάτησε να παίρνει την μίζα του και τελικώς βρέθηκε!

:cool:

Φορ λαφς εντ φορ τΐαρς είμαστε!!!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
20.879
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Οδικός άξονδας Ιωάννινα – Καλπάκι - Κακαβιά: προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός​

70 χιλιόμετρα δρόμου θα συνδέουν την Πρωτεύουσα της Περιφέρειας Ηπείρου με τη γειτονική Αλβανία
Οδικός άξονας Ιωάννινα-Κακαβιά


Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προκήρυξε τον διαγωνισμό για τον οδικό άξονα «Ιωάννινα – Καλπάκι – Κακαβιά», προϋπολογισμού 310 εκατομμύρια ευρώ.
Ακολουθεί το δελτίο τύπου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών:
"Η δημοπράτηση του οδικού άξονα γίνεται ως δρόμου ταχείας κυκλοφορίας και με ανισόπεδους κόμβους που θα εξυπηρετούν την περιοχή.
Ο οδικός άξονας, μήκους 70χλμ., θα ενώνει την πρωτεύουσα της Περιφέρειας Ηπείρου με τη γειτονική Αλβανία με ταχύτητα και ασφάλεια.

Παράλληλα:
  • θα αναβαθμίσει την αστική κίνηση στη πόλη των Ιωαννίνων,
  • θα εξασφαλίσει την πρόσβαση στην Ιόνια Οδό της περιοχής της Κόνιτσας και κατ’ επέκταση των περιοχών της Φλώρινας και της Καστοριάς
  • εκτρέπει σημαντικούς υπερτοπικούς φόρτους από την Περιφερειακή Οδό των Ιωαννίνων και συνδέει την Βιομηχανική Περιοχή των Ιωαννίνων, διοχετεύοντας την βαριά κυκλοφορία στο δίκτυο των αυτοκινητοδρόμων.
Στα σημαντικά οφέλη του οδικού άξονα Ιωάννινα – Καλπάκι – Κακαβιά είναι η εξυπηρέτηση του αεροδρομίου των Ιωαννίνων καθώς και του κύριου όγκου της κυκλοφορίας μεταξύ Αλβανίας - Ελλάδας, αφού η συνέχεια της οδού μετά την Κακαβιά εξυπηρετεί τις παραλιακές περιοχές της Αλβανίας και τα Τίρανα, από τις οποίες προέρχεται μεγάλος αριθμός χρηστών της οδού. Σημειώνεται επίσης ότι, αποτελεί τμήμα του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών.
Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης δήλωσε:
«Ο οδικός άξονας Ιωάννινα – Κακαβιά είναι ένα έργο πνοής για την Ήπειρο καθώς αποτελεί τον σύνδεσμο με την Αλβανία και συνεπώς τα Νοτιοδυτικά Βαλκάνια όπου δραστηριοποιούνται μέσω των εξαγωγών δεκάδες ελληνικές επιχειρήσεις. Είναι ένα ζήτημα δεκαετιών, ένα έργο σημαντικό για όλη τη χώρα.
Τα οφέλη για την οικονομία της περιοχής θα αρχίσουν να φαίνονται ήδη από την περίοδο της κατασκευής καθώς θα ανοίξουν 750 θέσεις εργασίας κατά μέσο όρο στα 4 χρόνια της κατασκευής. Αντίστοιχα, σχεδόν το 50% του κόστους υλοποίησης θα δαπανηθεί για υλικά, εγχώριας παραγωγής είτε εισαγόμενα, δημιουργώντας περίπου 200 έμμεσες θέσεις κατά την κατασκευαστική περίοδο.»."
Ετικέτες

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
20.879
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Πρόστιμα 25.000 ευρώ σε 5 πρατήρια υγρών καυσίμων στην Αττική​

Για αισχροκέρδεια
Πρόστιμα σε 5 βενζινάδικα


Το Υπουργείο Ανάπτυξης επέβαλλε πρόστιμα συνολικού ύψους 25.000 ευρώ για αθέμιτη κερδοφορία σε 5 βενζινάδικα.
Έτσι, πέντε διοικητικά πρόστιμα ύψους 25.000 ευρώ επιβλήθηκαν, με απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης & Επενδύσεων κ. Άδωνι Γεωργιάδη, σε πέντε πρατήρια υγρών καυσίμων στον νομό Αττικής, καθώς σε ελέγχους της Διϋπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙΜΕΑ) διαπιστώθηκε ότι παραβίαζαν τις διατάξεις περί αθέμιτης κερδοφορίας (Νόμος 4818/2021).

Πρόκειται για δύο πρατήρια υγρών καυσίμων στο κέντρο της Αθήνας και άλλα τρία στο Περιστέρι, στην Ηλιούπολη και στον Άλιμο.

Για την ώρα στο δελτίο τύπου του Υπουργείου δεν κατονομάζονται τα πρατήρια, όμως περιμένουμε να τα δούμε να ανεβαίνουν αργότερα στο site της ΔΙΜΕΑ, η οποία κατονομάζει κάθε μήνα τις επιχειρήσεις που πιάστηκαν να παρανομούν, ΕΔΩ.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
20.879
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Πρόστιμο «μαμούθ» στην Ολυμπία Οδό για διακοπή κυκλοφορίας λόγω.. βροχόπτωσης​

d7b6627679535a32261043894ebe35e8_XL.jpg

Η διακοπή κυκλοφορίας και η ταλαιπωρία των οδηγών εξαιτίας βροχής δεν έμεινε «ατιμώρητη».

Για την ακρίβεια, η «ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Α.Ε.» έλαβε πρόστιμο της τάξης του ενός εκατομμυρίου ευρώ (1.000.000 €), λόγω της διακοπής της κυκλοφορίας μετά από τη βραχόπτωση στο οδόστρωμα περί τη Χ.Θ. 48+500 του κλάδου Κόρινθος – Αθήνα του αυτοκινητοδρόμου ΠΑΘΕ που έλαβε χώρα την 1η Δεκεμβρίου 2022.

Οι ισχυρισμοί της διοίκησης του αυτοκινητόδρομου περί «φαινομένου ανωτέρας βίας και περί δήθεν ευθύνης του δημοσίου για την εκτέλεση εργασιών στην περιοχή» δεν έγιναν δεκτοί. Στο σκεπτικό της απόφασης της επιτροπής διερεύνησης του συμβάντος αναφέρονται και τα εξής:
«Το γεγονός ότι η διακοπή της κυκλοφορίας έλαβε χώρα στο βασικό οδικό άξονα της χώρας δηλαδή στον Αυτοκινητόδρομου Πάτρα - Αθήνα – Θεσσαλονίκη - Εύζωνοι (ΠΑΘΕ).

Το γεγονός ότι οι βραχοπτώσεις στην περιοχή της Κακιάς Σκάλας αποτελούν σύνηθες και επαναλαμβανόμενο φαινόμενο το οποίο, στην έκταση που επισυνέβη την 1η Δεκεμβρίου του 2022, δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να εκληφθεί ως απρόβλεπτο, δεδομένου ότι τέτοιες βροχοπτώσεις είναι μέρος της φυσικής εξέλιξης στα πρανή της περιοχής, ενώ παρόμοιες καταπτώσεις βράχων έχουν πολλάκις συμβεί στο παρελθόν.

Το γεγονός ότι η κακοκαιρία ΑΡΙΕΛ δεν είχε χαρακτηριστικά ιδιαίτερης σφοδρότητας στην περιοχή εμφάνισης των βραχοπτώσεων, με βάση τα στοιχεία των κλιματολογικών σταθμών Βλυχάδας και Αγίων Θεοδώρων σύμφωνα με τα οποία η προηγηθείσα βροχόπτωση είναι συνήθης για την περιοχή».

Τέλος, σύμφωνα με την παράγραφο 3 του άρθρου 65 του ν. 4663/2020 «Διακοπή της Κυκλοφορίας στο Βασικό Εθνικό Οδικό Δίκτυο» προβλέπεται ό,τι σε περίπτωση διακοπής της κυκλοφορίας σε οποιοδήποτε τμήμα του εθνικού οδικού δικτύου, εξαιτίας δυσμενών καιρικών φαινομένων για χρονικό διάστημα άνω της μίας (1) ώρας, επιβάλλονται, στους φορείς που είναι επιφορτισμένοι με τη λειτουργία ή/και συντήρηση τμημάτων του εν λόγω δικτύου, κυρώσεις, εφόσον ενέργεια ή παράλειψη αυτών συνετέλεσε στη διακοπή κυκλοφορίας.

Πηγή: Τροχοί&TIR
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
20.879
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Τα αιτήματα των Μοτοσικλετιστών για τις άδειες οδήγησης αγνοεί η νέα πρόταση της Ευρωπαϊκής Ένωσης​

H FEMA (Ομοσπονδία Ευρωπαϊκών Συλλόγων Μοτοσικλετιστών) εξέδωσε μια ανακοίνωση σχετικά με την πρόταση της Ευρωπαϊκής Ένωσης για μια νέα οδηγία για την άδεια οδήγησης, εκφράζοντας την απογοήτευση της αφού αγνόησαν όλα τα αιτήματα των Μοτοσικλετιστών!

Η FEMA είναι πολύ απογοητευμένη με την πρόταση για μια νέα οδηγία για τις άδειες οδήγησης, η οποία αγνοεί εντελώς τους αναβάτες. Η FEMA θα αγωνιστεί για να πέτυχει μια καλύτερη οδηγία, η οποία θα περιλαμβάνει τις ανάγκες και τις απαιτήσεις μας.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσίευσε το Πακέτο Οδικής Ασφάλειας . Μέρος της είναι μια πρόταση για μια νέα Οδηγία για τις Άδειες Οδήγησης.
Τα νέα στοιχεία είναι κυρίως η εισαγωγή ψηφιακής άδειας οδήγησης και η εναρμόνιση της ανανέωσης αδειών.

Σε γενικές γραμμές, η FEMA ζητά μια αλλαγή κατεύθυνσης από την τρέχουσα εστίαση στις τεχνικές δεξιότητες σε χαμηλές ταχύτητες σε υψηλότερες δεξιότητες που οδηγεί σε καλύτερη συνειδητοποίηση του κινδύνου και προετοιμασία για το χειρισμό απροσδόκητων καταστάσεων. Αυτό μπορεί να γίνει χωρίς να αυξηθεί το όριο για την απόκτηση πλήρους άδειας Α κάνοντας διαφορετικές επιλογές και για να διευκολυνθεί η μετάβαση στα στάδια από το Α1 στο Α.

Εφιστούμε επίσης την προσοχή στην παρούσα δομή της Οδηγίας σχετικά με τις μοτοσικλέτες εκπαίδευσης και δοκιμής, η οποία εξακολουθούν να αποκλείονται χωρίς λόγο οι γυναίκες και οι μικρόσωμοι άνδρες. Μια αλλαγή στις προδιαγραφές των εκπαιδευτικών και μοτοσυκλετών δοκιμών θα μπορούσε να το αλλάξει αυτό. Τέλος, ζητάμε περαιτέρω εναρμόνιση όσον αφορά τα ρυμουλκούμενα και τη δυνατότητα οδήγησης ελαφριάς μοτοσυκλέτας με δίπλωμα Β σε όλα τα κράτη μέλη.

Η FEMA έχει στείλει τις απόψεις της σχετικά με τις άδειες οδήγησης στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο παρελθόν. Κάντε κλικ εδώ για να διαβάσετε το πλήρες έγγραφο.

Ο Γενικός Γραμματέας της FEMA, Dolf Willigers δήλωσε απογοητευμένος: «Σε ό,τι αφορά τις άδειες οδήγησης για τους μοτοσυκλετιστές δεν υπάρχουν αλλαγές. Δείχνει ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν έλαβε υπόψιν τίποτα από τα σχόλια και τις συστάσεις μας τα χρόνια που το συζητήσαμε. Αυτό είναι ένα πολύ απογοητευτικό συμπέρασμα. Ωστόσο, αυτό είναι απλώς μια πρόταση. Θα περάσει από μια μακρά νομοθετική διαδικασία στην οποία συμμετέχουν επίσης το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Αυτό σημαίνει ότι αυτό δεν είναι το τέλος του δρόμου για εμάς. Η FEMA θα αγωνιστεί για να πέτυχει μια καλύτερη οδηγία, η οποία θα περιλαμβάνει τις ανάγκες και τις απαιτήσεις μας». (φωτογραφία Wim Taal).
Γράφτηκε από τον Wim Taal

Αυτό το άρθρο υπόκειται στα πνευματικά δικαιώματα της FEMA
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
20.879
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Τροχαίο έξω από τη Βουλή – Η προκλητική ποινή​

a7f23a7881321079b6c1341b58e32be9_XL.jpg


Δυο χρόνια μετά το τροχαίο που στοίχησε τη ζωή στον 23χρονο Ιάσονα Λαλαούνη, η δημοσίευση της ποινής του υπαίτιου, υπηρεσιακού οδηγού της Ντόρας Μπακογιάννη, προκάλεσε αντιδράσεις.

Υπενθυμίζουμε πως το ατύχημα συνέβη το Μάρτιο του 2021, όταν το εν λόγω κρατικό όχημα «έκοψε» τη λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας και μπήκε στο αντίθετο ρεύμα προκειμένου να εισέλθει στη Βουλή. Μια πάγια τακτική που συνεχίζεται από κρατικά οχήματα μήνες μετά το θανατηφόρο τροχαίο καθώς και κατόπιν των σχετικών καταγγελιών.

Εν τέλει, η υπόθεση χαρακτηρίστηκε από την εισαγγελία ως «ανθρωποκτονία από αμέλεια», ωστόσο όπως ανέφερε η Κατερίνα Λαλαούνη, αδερφή του θύματος, το Πειθαρχικό Δικαστήριο επέβαλε στον κατηγορούμενο ποινή μόλις τριών μηνών με απόλυση άνευ μετάθεσης, με δικαίωμα έφεσης το οποίο και άσκησε. Σε σχετική επιστολή της δε τον περασμένο Νοέμβριο, ανέφερε μεταξύ άλλων τα εξής:

«Σε λίγες ημέρες και συγκεκριμένα την Δευτέρα στις 21/11/2022,εκδικαζεται η υπόθεση του αδερφού μου στο Ποινικό Δικαστήριο συγκεκριμένα στο Α ΤΡΙΜΕΛΕΣ ΠΛΗΜ/ΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Κτίριο 9, Αίθουσα 4 , όμως προηγήθηκε το Πειθαρχικό Δικαστήριο όπου προς έκπληξη δίκη μου και των οικείων μου ο κατηγορούμενος δέχθηκε την ποινή των μόλις 3 μηνών αργίας με απόλυση άνευ μεταθέσεως και μάλιστα αφήνοντας του το δικαίωμα της εφέσεως ,το οποίο άσκησε κιόλας.

Οργή και θυμός τα κυρίαρχα συναισθήματα για την όλη έκβαση! Απορία επίσης για τη συνέχεια της εκδίκασης αν αναλογιστεί κανείς ότι το νομοθετικό μας πλαίσιο ορίζει ότι ο θάνατος ενός ανθρώπου σε περίπτωση τροχαίου θεωρείται πλημμέλημα.

Αναρωτιέμαι αλλά και ταυτόχρονα αρνούμαι να δεχτώ ότι η απόφαση αυτή βασίστηκε σε προσωπικούς ισχυρισμούς και αμφιλεγόμενα στοιχεία όπως ότι ο οδηγός και ο συνοδηγός πήγαν να βοηθήσουν τον αδερφό μου μετά το ατύχημα, καθώς και το εάν επιτρέπεται η στροφή αριστερά στο σημείο που έγινε το ατύχημα. Ή ακόμη για το πως κρίνει ένας οδηγός το πότε να στρίψει και μάλιστα σε ένα σημείο που απαγορεύεται η στροφή!»

Η εκδίκαση της υπόθεσης στο Α' Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών μπορεί να ήταν προγραμματισμένη επίσης για το Νοέμβριο του 2022, ωστόσο πήρε αναβολή μέχρι τον Οκτώβριο του 2023. Ήρθε ξανά στο «προσκήνιο» εξαιτίας της εγκληματικής αδιαφορίας που οδήγησε στην πρόσφατη τραγωδία στα Τέμπη. Στη διαδήλωση διαμαρτυρίας την Παρασκευή (3/3) στο Σύνταγμα, μίλησε και η μητέρα του Ιάσονα που δήλωσε τα εξής:

«Είμαι η μαμά του Ιάσονα που χάθηκε μπροστά από τη Βουλή γιατί ένας ασυνείδητος οδηγός αποφάσισε να κάνει μια παρανομία. Δυστυχώς, οι νόμοι εδώ στην Ελλάδα για τα τροχαία είναι μηδέν. Αν θέλεις να σκοτώσεις άνθρωπο, να τον σκοτώσεις με τροχαίο. Δεν θα πάθεις απολύτως τίποτα! Δεν πας φυλακή και οι νόμοι δεν αλλάζουν, γιατί τους συμφέρει. Ο κύριος το μόνο που πήρε, ήταν τρεις μήνες άνευ αποδοχών. Αυτή ήταν η μεγάλη και αυστηρή του ποινή. Έχει κάνει και έφεση, γιατί ήταν πολύ αυστηρή η ποινή του.

Δεν υπάρχει Δικαιοσύνη στα τροχαία και δεν θα αλλάξει δυστυχώς, γιατί τους βολεύει να μην αλλάξει αυτό. Μπορείς να κάνεις ό,τι θέλεις στον δρόμο, τα πάντα. Κανένας που έχει σκοτώσει σε τροχαίο, δεν πάει φυλακή. [… ] Εγώ έχω δει ακριβώς πώς δολοφονήθηκε το παιδί μου. Το είδε όλη η Ελλάδα πώς δολοφονήθηκε το παιδί μου. Όπως είδανε πώς δολοφονήθηκαν όλα αυτά τα παιδιά στα Τέμπη. […] Δεν θα γίνει τίποτα δυστυχώς αν δεν αρχίσουμε να φωνάζουμε. Εσείς οι νέοι μιλήστε, φωνάξτε, να αλλάξει κάτι. Δεν υπάρχει δικαιοσύνη!».

Τα συμπεράσματα για την αξία της ανθρώπινης ζωής μπροστά στο -βαθύ;- κράτος και το κατά πόσο υπάρχει δικαιοσύνη σε κάθε κλίμακα, δικά σας.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
20.879
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Πέτρος Πετρόπουλος Α.Ε.Β.Ε. - Επίσημη ανακοίνωση ανάληψης αντιπροσωπείας μοτοσυκλετών KTM, Husqvarna και GASGAS​

Με ισχύ από την 15η Μαρτίου 2023
Πέτρος Πετρόπουλος νέα αντιπροσωπεία KTM, Husqvarna, GASGAS


Η Πέτρος Πετρόπουλος Α.Ε.Β.Ε. ανακοινώνει ότι, με ισχύ από την 15η Μαρτίου 2023 θα είναι ο εισαγωγέας των μοτοσυκλετών KTM, Husqvarna και GasGas για την ελληνική αγορά, μετά από σχετική συμφωνία που υπέγραψε με τις αντίστοιχες εταιρίες, μέλη του Ομίλου PIERER Mobility AG.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της Πέτρος Πετρόπουλος Α.Ε.Β.Ε.: “Ο Όμιλος PIERER Mobility AG είναι από τους κορυφαίους κατασκευαστές μηχανοκίνητων δίτροχων στην Ευρώπη, διαθέτοντας στην αγορά την πλήρη σειρά premium μοτοσυκλετών KTM, Gasgas και Husqvarna. Με βασικά πλεονεκτήματα στην καινοτομία, o Όμιλος PIERER Mobility ΑG είναι πρωτοπόρος τεχνολογικός ηγέτης και στην ηλεκτροκίνηση με δύο τροχούς μέσω των εμπορικών της σημάτων.

Η δραστηριότητα αυτή εντάσσεται στον Τομέα Ελαφρών Επαγγελματικών και Επιβατικών Οχημάτων. H Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ ιδρύθηκε το 1922 στη Θεσσαλονίκη. Κατασκευάζει, διασκευάζει, διανέμει και υποστηρίζει μεγάλο εύρος προϊόντων αυτοκινητοβιομηχανίας όπως αυτοκίνητα, φορτηγά, λεωφορεία, γεννήτριες, κινητήρες diesel, σκάφη, εξωλέμβιες μηχανές, αγροτικά, χωματουργικά και βιομηχανικά μηχανήματα, λιπαντικά, μπαταρίες και ελαστικά. Η Εταιρία κατέχει ηγετική θέση στην Ελληνική αγορά στους τομείς δραστηριότητας της.”

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
20.879
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Επιβολή προστίμου 20.000 ευρώ σε εταιρεία εμπορίας πετρελαιοειδών​

Για μη παράδοση δειγμάτων κατά τη διακίνηση υγρών καυσίμων
Revoil πρόστιμο


Η Περιφέρεια Αττικής ανακοίνωσε την επιβολή προστίμου 20.000 ευρώ σε εταιρεία εμπορίας πετρελαιοειδώ, για μη παράδοση δειγμάτων κατά τη διακίνηση υγρών καυσίμων.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της Περιφέρειας: "Με την αρ. πρωτ. 1629/13-03-2023 απόφαση της Δ/νσης Ανάπτυξης Π.Ε. Κεντρικού Τομέα της Περιφέρειας Αττικής επεβλήθη, όπως προβλέπεται από το άρθρο 101 & 4 της Υπουργικής Απόφασης με αρ. 91354/2017 «Κωδικοποίηση Κανόνων Διακίνησης και Εμπορίας Προϊόντων και Παροχής Υπηρεσιών (Κανόνες ΔΙ.Ε.Π.Π.Υ.) πρόστιμο 20.000 € (20.000 χιλιάδων ευρώ) στην εταιρεία εμπορίας πετρελαιοειδών «REVOIL ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΕΙΔΩΝ», Καποδιστρίου 5, Βάρη Αττικής διότι δεν παρέδωσε δείγματα βενζίνης αμόλυβδης 95 οκτανίων και πετρελαίου κίνησης κατά τις συναλλαγές της με πρατήριο καυσίμων."

Πηγη www.motomag.gr
 

Crazy Horse

new member
Δημοσιεύσεις
55
Ηλικία
58
Περιοχή
Λαγονήσι Αττικής
Μοτοσυκλέτα
Moto guzzi stelvio 1200 4v ntx
Όνομα
Αντώνης
Περιοχή
Λαγονήσι Αττικής
Τι να πρωτοσχολιαδει κάνεις.

Το ότι μια εταιρεία με αύξηση κερδοφορίας εν μέσω κρίσης και αρπαχτής πάνω από 50% ακολουθεί πρακτικές που "προσιδιαζουν".με νοθεία στην χώρα με την υψηλότερη τιμή βενζίνης στο γαλαξία
ή
το ύψος του προστίμου ?

"Σημαντική άνοδο κατά 54,91% κατέγραψαν τα κέρδη προ φόρων της Εταιρίας REVOIL Α.Ε.Ε.Π. το εννεάμηνο του 2022 σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, κλείνοντας στα 5,36 εκατ. ευρώ, έναντι 3,46 εκατ. το 2021, με τα EBITDA να παρουσιάζουν αύξηση 20,65% ανερχόμενα στα €10,29 εκατ. έναντι €8,53 εκατ. την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Ανοδικά κατά 30,15% έκλεισαν και τα Κέρδη προ φόρων και τόκων (ΕΒΙΤ), στα €7,15 εκατ. έναντι €5,49 εκατ. στο εννεάμηνο του 2021.
Τα στοιχεία αφορούν τη μητρική Εταιρία με τις λοιπές εταιρίες του Ομίλου να μην παρουσιάζουν ιδιαίτερες μεταβολές λόγω μικρής ή καθόλου συμμετοχής των εν λόγω θυγατρικών-συνδεδεμένων εταιριών στα αποτελέσματα της περιόδου. "


Εις υγεία των κοροιδων..
 

Panos76

member
Δημοσιεύσεις
1.875
Ηλικία
47
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos

Τροχαίο έξω από τη Βουλή – Η προκλητική ποινή​

View attachment 49534


Δυο χρόνια μετά το τροχαίο που στοίχησε τη ζωή στον 23χρονο Ιάσονα Λαλαούνη, η δημοσίευση της ποινής του υπαίτιου, υπηρεσιακού οδηγού της Ντόρας Μπακογιάννη, προκάλεσε αντιδράσεις.

Υπενθυμίζουμε πως το ατύχημα συνέβη το Μάρτιο του 2021, όταν το εν λόγω κρατικό όχημα «έκοψε» τη λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας και μπήκε στο αντίθετο ρεύμα προκειμένου να εισέλθει στη Βουλή. Μια πάγια τακτική που συνεχίζεται από κρατικά οχήματα μήνες μετά το θανατηφόρο τροχαίο καθώς και κατόπιν των σχετικών καταγγελιών.

Εν τέλει, η υπόθεση χαρακτηρίστηκε από την εισαγγελία ως «ανθρωποκτονία από αμέλεια», ωστόσο όπως ανέφερε η Κατερίνα Λαλαούνη, αδερφή του θύματος, το Πειθαρχικό Δικαστήριο επέβαλε στον κατηγορούμενο ποινή μόλις τριών μηνών με απόλυση άνευ μετάθεσης, με δικαίωμα έφεσης το οποίο και άσκησε. Σε σχετική επιστολή της δε τον περασμένο Νοέμβριο, ανέφερε μεταξύ άλλων τα εξής:

«Σε λίγες ημέρες και συγκεκριμένα την Δευτέρα στις 21/11/2022,εκδικαζεται η υπόθεση του αδερφού μου στο Ποινικό Δικαστήριο συγκεκριμένα στο Α ΤΡΙΜΕΛΕΣ ΠΛΗΜ/ΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Κτίριο 9, Αίθουσα 4 , όμως προηγήθηκε το Πειθαρχικό Δικαστήριο όπου προς έκπληξη δίκη μου και των οικείων μου ο κατηγορούμενος δέχθηκε την ποινή των μόλις 3 μηνών αργίας με απόλυση άνευ μεταθέσεως και μάλιστα αφήνοντας του το δικαίωμα της εφέσεως ,το οποίο άσκησε κιόλας.

Οργή και θυμός τα κυρίαρχα συναισθήματα για την όλη έκβαση! Απορία επίσης για τη συνέχεια της εκδίκασης αν αναλογιστεί κανείς ότι το νομοθετικό μας πλαίσιο ορίζει ότι ο θάνατος ενός ανθρώπου σε περίπτωση τροχαίου θεωρείται πλημμέλημα.

Αναρωτιέμαι αλλά και ταυτόχρονα αρνούμαι να δεχτώ ότι η απόφαση αυτή βασίστηκε σε προσωπικούς ισχυρισμούς και αμφιλεγόμενα στοιχεία όπως ότι ο οδηγός και ο συνοδηγός πήγαν να βοηθήσουν τον αδερφό μου μετά το ατύχημα, καθώς και το εάν επιτρέπεται η στροφή αριστερά στο σημείο που έγινε το ατύχημα. Ή ακόμη για το πως κρίνει ένας οδηγός το πότε να στρίψει και μάλιστα σε ένα σημείο που απαγορεύεται η στροφή!»

Η εκδίκαση της υπόθεσης στο Α' Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών μπορεί να ήταν προγραμματισμένη επίσης για το Νοέμβριο του 2022, ωστόσο πήρε αναβολή μέχρι τον Οκτώβριο του 2023. Ήρθε ξανά στο «προσκήνιο» εξαιτίας της εγκληματικής αδιαφορίας που οδήγησε στην πρόσφατη τραγωδία στα Τέμπη. Στη διαδήλωση διαμαρτυρίας την Παρασκευή (3/3) στο Σύνταγμα, μίλησε και η μητέρα του Ιάσονα που δήλωσε τα εξής:

«Είμαι η μαμά του Ιάσονα που χάθηκε μπροστά από τη Βουλή γιατί ένας ασυνείδητος οδηγός αποφάσισε να κάνει μια παρανομία. Δυστυχώς, οι νόμοι εδώ στην Ελλάδα για τα τροχαία είναι μηδέν. Αν θέλεις να σκοτώσεις άνθρωπο, να τον σκοτώσεις με τροχαίο. Δεν θα πάθεις απολύτως τίποτα! Δεν πας φυλακή και οι νόμοι δεν αλλάζουν, γιατί τους συμφέρει. Ο κύριος το μόνο που πήρε, ήταν τρεις μήνες άνευ αποδοχών. Αυτή ήταν η μεγάλη και αυστηρή του ποινή. Έχει κάνει και έφεση, γιατί ήταν πολύ αυστηρή η ποινή του.

Δεν υπάρχει Δικαιοσύνη στα τροχαία και δεν θα αλλάξει δυστυχώς, γιατί τους βολεύει να μην αλλάξει αυτό. Μπορείς να κάνεις ό,τι θέλεις στον δρόμο, τα πάντα. Κανένας που έχει σκοτώσει σε τροχαίο, δεν πάει φυλακή. [… ] Εγώ έχω δει ακριβώς πώς δολοφονήθηκε το παιδί μου. Το είδε όλη η Ελλάδα πώς δολοφονήθηκε το παιδί μου. Όπως είδανε πώς δολοφονήθηκαν όλα αυτά τα παιδιά στα Τέμπη. […] Δεν θα γίνει τίποτα δυστυχώς αν δεν αρχίσουμε να φωνάζουμε. Εσείς οι νέοι μιλήστε, φωνάξτε, να αλλάξει κάτι. Δεν υπάρχει δικαιοσύνη!».

Τα συμπεράσματα για την αξία της ανθρώπινης ζωής μπροστά στο -βαθύ;- κράτος και το κατά πόσο υπάρχει δικαιοσύνη σε κάθε κλίμακα, δικά σας.

Πηγη www.bikeit.gr
Είναι απαράδεκτη κ εξοργιστική η νομική αντιμετώπιση σε αυτούς που προκαλούν θάνατο από τροχαίο.
Κανείς ποτέ δεν πηγαίνει φυλακή.
Στο συγκεκριμένο τροχαίο όμως, με κάθε σεβασμό στην μνήμη του άτυχου παλικαριού, η γνώμη μου είναι πως πρέπει να ψάξουμε κ να μελετήσουμε λίγο πως έγινε το τροχαίο.
Σίγουρα θα γίνουμε καλύτεροι οδηγοί.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
20.879
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

ΕΛ.ΑΣ. – Αναζήτηση πληροφοριών για τροχαίο ατύχημα​

b824cb3eb0dacb69c2dce77235a83174_XL.jpg

Με σχετική ανακοίνωση της, η Ελληνική Αστυνομία αναζητά πληροφορίες για τις συνθήκες που στοίχισαν τη ζωή σε ένα συνάνθρωπο μας.
Η ανακοίνωση αναφέρει τα εξής:

Την Πέμπτη 16/3/23 και περί ώρα 17.35 στην Ακτή Ηετιώνιας (περιφερειακή οδός Δραπετσώνας), στο ύψος της πύλης Ε1, ρεύμα κυκλοφορίας προς Πειραιά, περιοχής Δήμου Κερατσινίου-Δραπετσώνας, δίκυκλη μοτοσυκλέτα μάρκας Honda, χρώματος μωβ, εξετράπη της πορείας της και ανετράπη επί του οδοστρώματος, με αποτέλεσμα το θανάσιμο τραυματισμό του οδηγού της.

Παρακαλείται όποιος γνωρίζει οτιδήποτε για τις συνθήκες του τροχαίου ατυχήματος να επικοινωνήσει με το Β’ Τμήμα Τροχαίας Πειραιώς στα τηλέφωνα 210-4945135, 210-4949712, 210-4949713 και 210-4949715.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
20.879
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Καλαμπάκα – Νεκρός 23χρονος δικυκλιστής - Δεν τον εντόπισε κανείς για ώρες​

19408264580f914d154b08689a84fba8_XL.jpg

Ακόμη ένας νέος χάνει την ζωή του στην άσφαλτο.

Η Καλαμπάκα θρηνεί έναν ακόμα νεκρό, με δίκυκλο, μετά από δυστύχημα που έλαβε χώρα στην Διάβα, μετά την διασταύρωση προς Αμπέλια. Θύμα ένας 23χρονος αναβάτης δικύκλου ο οποίος, για αδιευκρίνιστους μέχρι τώρα λόγους, έχασε τον έλεγχο του οχήματος και βγήκε από το δρόμο. Από το ατύχημα, ο 23χρονος τραυματίστηκε σοβαρά και ενώ αρχικά επέζησε, υπέκυψε στα τραύματα του αργότερα.

Το θλιβερό της υπόθεσης είναι ότι ο νεαρός δεν εντοπίστηκε για πολλές ώρες, παραμένοντας τραυματισμένος στο σημείο του ατυχήματος χωρίς να μπορεί να κάνει τίποτα! Σύμφωνα με τα ρεπορτάζ, το συμβάν έλαβε χώρα την Κυριακή 19 Μαρτίου κατά τις νυχτερινές ώρες, ενώ ο νεαρός εντοπίστηκε από διερχόμενο οδηγό, το πρωί της Δευτέρας 20 Μαρτίου.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
20.879
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Εργασίες αναβάθμισης του οδικού δικτύου Αθηνών – Σουνίου​

Συνεχίζονται, μετά τη Βάρκιζα από την Περιφέρεια Αττικής
Οδικά έργα στην Αθηνών-Σουνίου


Συνεχίζεται από την Περιφέρεια Αττικής η ολοκλήρωση του έργου της εκτεταμένης αναβάθμισης του οδικού άξονα της Αθηνών – Σουνίου. Τα συνεργεία της Περιφέρειας Αττικής έχουν εκκινήσει τις εργασίες συντήρησης του οδοστρώματος και την χάραξη νέων διαγραμμίσεων του τμήματος μετά την Βάρκιζα και συγκεκριμένα από τον κόμβο του Ribas και για μήκος 7 χλμ.
Ακολουθεί το δελτίο τύπου της Περιφέρειας:

"Υπενθυμίζεται ότι στην Αθηνών - Σουνίου έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες στο τμήμα από τα Λιμανάκια Βουλιαγμένης μέχρι τη Βάρκιζα, αλλά και η ασφαλτόστρωση της Λεωφ. Ποσειδώνος με νέο αντιολισθητικό ασφαλτοτάπητα αθόρυβης κύλισης, νέες διαγραμμίσεις, φωτισμό Led, ενώ παράλληλα, έχει διευκολυνθεί σημαντικά η προσβασιμότητα των πεζών και των ΑμεΑ με τις νέες πεζογέφυρες που έχουν τοποθετηθεί στο ύψος του Φλοίσβου και στον Άλιμο αντίστοιχα. Επιπλέον, εφαρμόζονται για πρώτη φορά μέτρα αποτροπής τροχαίων παραβάσεων όπως η κάμερα ανίχνευσης παραβίασης του φωτεινού σηματοδότη, ενώ και ο χώρος πρασίνου στην κεντρική νησίδα έχει αναβαθμιστεί.

Σημειώνεται ότι οι εργασίες αναβάθμισης του οδικού δικτύου Αθηνών – Σουνίου υλοποιούνται στο πλαίσιο του έργου «Επεμβάσεις βελτίωσης οδικής ασφάλειας στο οδικό δίκτυο της Περιφέρειας Αττικής», το οποίο εκτελείται από την Διεύθυνση Διαχείρισης Μητροπολιτικών Υποδομών της Περιφέρειας Αττικής."




Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
20.879
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Νεκρός σε τροχαίο ο διευθυντής κυκλοφορίας του ΟΣΕ Κ. Χρυσάγης​

2030d1c8b521f27d2013242d71c7b146_XL.jpg

Δυστύχημα στην παραλιακή Αθηνών-Σουνίου με θύμα τον 66χρονο, ο οποίος οδηγούσε μοτοσυκλέτα.

Στην έκτακτη επικαιρότητα δημοσιεύθηκε πριν λίγο, ότι ο 66χρονος Κωνσταντίνος Χρυσάγης, είναι το θύμα του τροχαίου δυστυχήματος που σημειώθηκε εχθές το μεσημέρι, στην παραλιακή λεωφόρο Αθηνών-Σουνίου.

Σύμφωνα με την τροχαία, το δυστύχημα έγινε στις 13.55, όταν η μοτοσικλέτα μεγάλου κυβισμού που οδηγούσε ο Χρυσάγης, με κατεύθυνση προς Σούνιο, χτύπησε στο πίσω μέρος προπορευόμενου βαν και μπήκε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας κατά την διάρκεια προσπέρασης του, όπου συγκρούστηκε με ΙΧ αυτοκίνητο. Από την σύγκρουση τραυματίστηκαν και οι οδηγοί των δύο άλλων οχημάτων.

Ο κ. Χρυσάγης διατελούσε Διευθυντής Κυκλοφορίας του ΟΣΕ, ως ένα από τα πιο κομβικά πρόσωπα στον Οργανισμό τόσο ως προς τη λειτουργία του ΟΣΕ σε επίπεδο κυκλοφορίας, όσο και στο επίπεδο της διερεύνησης της σιδηροδρομικής τραγωδίας των Τεμπών, που συγκλόνισε την χώρα στις αρχές του μήνα.

Στο παρελθόν ήταν και ένα από τα μέλη της τριμελούς επιτροπής που είχε συσταθεί για το πρώτο πόρισμα του ΟΣΕ για το δυστύχημα στο Άδενδρο το 2017.










Κι άλλος σταθμάρχης του ΟΣΕ νεκρός σε τροχαίο – Στο Βόλο​

b00e11e02d819018fe5c35bca4e366ac_XL.jpg

Δυστυχώς φαίνεται ότι ο θάνατος του Κώστα Χρυσάγη από τον ΟΣΕ δεν είναι ο μόνος που συζητιέται με τετράστια ένταση τις τελευταίες ώρες.

Προτού προχωρήσουμε στην σύνταξη της παρούσας είδησης, θεωρούμε απαραίτητο να διευκρινίσουμε πως, οπωσδήποτε, αυτά που συμβαίνουν πυροδοτούν συζητήσεις για «θεωρίες συνομωσίας» και αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό. Παρακαλούμε όμως, να μην ξεφύγουν οι τόνοι στην συζήτηση στα σχόλια και στα κοινωνικά δίκτυα και υπενθυμίζουμε έντονα, ότι υπάρχουν οι επίσημες εκδοχές των γεγονότων, με τις οποίες οφείλουμε να συμβαδίσουμε.

Όπως είναι γνωστό, λοιπόν, ο 66χρονος Κωνσταντίνος Χρυσάγης δεν είναι ο μόνος εμπλεκόμενος με τον ΟΣΕ άνθρωπος που χάνει την ζωή του σε τροχαίο ατύχημα, καθώς στον Βόλο και σε τροχαίο που έλαβε χώρα την Παρασκευή 24 Μαρτίου, σκοτώθηκε ο 69χρονος Κώστας Πρασσάς, ο οποίος ήταν συνταξιούρχος σταθμάρχης του ΟΣΕ.

Το δυστύχημα στο Βόλο σημειώθηκε στις 12.15 περίπου το μεσημέρι της Παρασκευής, όταν αυτοκίνητο με έναν 79χρονο στο τιμόνι, κινούμενο επί της οδού Αθηνών με κατεύθυνση από Αγχίαλο προς Βόλο, συγκρούστηκε πλαγιομετωπικά με το δίκυκλο που οδηγούσε ο Πρασσάς. Σήμερα 27 Μαρτίου, πραγματοποιήθηκε στις 16.30 η κηδεία του.

Πηγη www.bikeit.gr

Τι εγινε ωρε περονοσπορος επεσε cdefghigicdefghigi
 
Top Bottom