Επικαιρότητα

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.037
Ηλικία
48
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Στην εποχη του οθωνος,τα αδεσποτα μαζευοντουσαν απο τον μπογια της εποχης και τα εστελναν στην νησο ΄΄πατροκλο΄΄ κοντα στο σουνιο,οπου και τα αφηναν ,χωρις τροφη νερο κλπ.Φυσικον επακολουθο ο καννιβαλισμος.Αλλες εποχες,αλλα ηθη.


Στην Κω που ήμουν πριν λίγα χρόνια στο πικ του μεταναστευτικού,δεν υπήρχε αδεσποτο ούτε για δείγμα.
Μάλιστα είχαν φτάσει σε σημείο να κλέβουν και σκυλιά από σπίτια και αυλές.
Πέρυσι το καλοκαίρι που ήμουν Αθήνα,είδα παράνομο σφαγείο σκύλων.
Ερωτω λοιπόν.
Ούτε τα ανεξέλεγκτα αδέσποτα είναι λύση,ούτε αυτά που περιέγραψα.
Και όταν ακούς και έχεις δει να τιμωρούνται γιατί έριξαν νερό,η κάτι παρόμοιο τέλος πάντων,και κανείς από τους παραπάνω εισαγόμενους δεν έχει πάθει το παραμικρό
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.132
Ηλικία
62
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Την σημερον ημερα, εαν υποστεις ληστεια,και φωναξεις την αστυνομια δεν θα ερθει εγκαιρως κανείς.Αν ομως παρεις τηλεφωνο και τους πεις ΄΄κλωτσανε το γατακι ΄΄ τοτε θα ερθουν 2 περιπολικα,ενα ασθενοφορο ζωων,10 φιλοζωικες εταιρειες,2 μηκυο για ζωα,και η εμακ.O Tempora,o mores.
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
18.594
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

The Kings Riders Club - 12th Greek Tour and Treffen 2022​

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία στην Καλαμάτα
greek_tour_and_treffen-00001.jpg
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η ετήσια συγκέντρωση των ‘’The Kings Riders Club’’ στην Καλαμάτα, όπου 82 Gold Wing από 13 χώρες έδωσαν το παρών, με τη διοργάνωση να τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Καλαμάτας.
Ακολουθεί το δελτίο τύπου των The Kings Riders Club:
“Στην πρώτη θέση η Ιταλία με εντυπωσιακή συμμετοχή, στην δεύτερη θέση η Τσεχία και στην Τρίτη θέση η Σερβία.
Ακολούθησαν η Τουρκία το Ισραήλ η Γαλλία η Σλοβακία η Αυστρία η Κύπρος η Σουηδία η Πορτογαλία η Ολλανδία η Γερμανία και πολλές όμορφες Gold Wing από την Ελλάδα.

Ο πρόεδρος των ‘’The Kings Riders Club’’ Δημήτρης Αστερίου ευχαρίστησε όλους τους Μεσσήνιους για την συμβολή τους στην άριστη επιτυχία της συγκέντρωσης.
1)Τον Δήμαρχο Θανάση Βασιλόπουλο για την μεγάλη βοήθεια που μας έδωσε και τον αντιδήμαρχο Αναστάσιο Σκοπετέα που τον εκπροσώπησε το βράδυ των απονομών λόγω της απουσίας του στην ΔΕΘ. 2) την υπεύθυνη επί των δημοσίων σχέσεων Άστρη Μαυρέα η οποία συντόνισε τα πάντα γύρω από την συμμετοχή του δήμου στην εκδήλωση κατά τρόπον επαγγελματικό και άψογο. 3) τον Λιμενάρχη Καλαμάτας κ. Νικόλαο Κωνσταντέλλη, τον πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου Καλαμάτας,κ. Μιχάλη Αντωνόπουλο. 4) το τμήμα τροχαίας Καλαμάτας και το αστυνομικό τμήμα Πύλου για την διευκόλυνση στις μετακινήσεις μας. 5)τον δήμαρχο Πυλου Νέστορος Παναγιώτη Καρβέλα. 6) τον πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου Πύλου Θεόδωρο Χαραμαρά. 7) τον Αρχιμανδρίτη κ. Ειρηναίο και τον πατέρα Γεώργιο για την υποδοχή που μας έκαναν στην Μονή Ζωοδόχου Πηγής Σγράπας, το κέρασμα που μας πρόσφεραν και κυρίως για την ευλογία τους...μεγίστης σημασίας για εμάς η εκεί επίσκεψή μας. 8) τους Μότο Ανεξάρτητους Μεσσηνίας και ιδιαιτέρως τον φίλο Δημήτρη Τζανετάκο για την μεγάλη του βοήθεια στις διασταυρώσεις κατά το πέρασμά μας από αυτές. 9) τον σμήναρχο Παναγιώτη Κομεσσάριο,Burkhard Muhr, Δημήτρη Κελέση,Κώστα Μητρόπουλο από την ομάδα μας Φιλοι μοτοσυκλέτας Καλαμάτας, τον φίλο Γιώργο Πετρουλάκη του HOG Athena Chapter για τις πολύτιμες πληροφορίες και υποδείξεις λόγω της εμπειρίας του σε τέτοιου είδους events, ως και την Μαίρη Κελέση για την ιδέα της παρουσίας του χορευτικού του Μορφωτικού Συλλόγου Μεσσηνίας το βράδυ του καλωσορίσματος των επισκεπτών - ευχαριστούμε τον πρόεδρο κ. Παναγιώτη Μασουρίδη. 10) ένα μεγάλο ευχαριστώ στον δήμαρχο Τρίπολης, Κώστα Τζιούμη που μας υποδέχθηκε στην πλατεία Άρεως. 11) ευχαριστώ θερμά τον Γενικό δ/ντή της Ένωσης Συνεταιρισμών Μεσσηνίας Γιάννη Πάζιο, την ΣΥΚΙΚΗ Καλαμάτας και την εταιρεία ελαιολάδου Αναγνωστόπουλου Απόστολου για την πλούσια προσφορά τους στο κάλεσμά μας με προϊόντα της μεσσηνιακής γης, για να δοθούν ως δώρα στους επισκέπτες μας. 12) ευχαριστώ όλους τους δημοσιογράφους που απαθανάτισαν όμορφες στιγμές του 12th Greek tour and treffen 2022’’. 13) ένα μεγάλο ευχαριστώ στον αγαπητό φίλο μου και διευθυντή του 12th Greek treffen Χαράλαμπο Καρακύκλα για την άψογη διοργάνωση.


greek_tour_and_treffen-00002.jpggreek_tour_and_treffen-00007.jpggreek_tour_and_treffen-00010.jpg


Τέλος αξίζουν συγχαρητήρια σε όλα τα μέλη των ‘’The Kings Riders Club’’ για την βοήθεια που πρόσφεραν και είχαμε ένα ακόμη επιτυχημένο treffen.
Πάμε ολοταχώς αναζητώντας πόλη για το 13th Greek treffen and tour 2023 που θα γίνει σε συνεργασία με το Goldwing Dostlar της Τουρκίας από 1 έως 10 Σεπτεμβρίου.
Σας ευχαριστώ όλους, καλή επιστροφή και υγεία σε όλους.
Ο Πρόεδρος
Δημήτρης Αστερίου

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
18.594
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αναζήτηση πληροφοριών για τροχαίο δυστύχημα​

Στη Λεωφόρο Αλίμου-Κατεχάκη την Πέμπτη 22/9

Ένα ακόμη θανατηφόρο τροχαίο με θύμα αναβάτη μοτοσυκλέτας συνέβη υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες την Πέμπτη 22/8 στη Λεωφόρο Αλίμου-Κατεχάκη. Ο Δημήτρης Θωμόπουλος αφήνει πίσω του ένα ανήλικο παιδί, και η οικογένεια του αναζητά πληροφορίες από οποιονδήποτε είδε το δυστύχημα.
Ακολουθεί η έκκληση για βοήθεια από την οικογένεια του Δημήτρη Θωμόπουλου:
“Παρακαλώ βοηθήστε… Την Πέμπτη 22/9 και ώρα 16:45 συνέβη το τροχαίο δυστύχημα της φωτογραφίας, στην λεωφόρο Αλίμου-Κατεχάκη στο ρεύμα προς Ηλιούπολη, υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες. Ο οδηγός της μοτοσυκλέτας και πολύ αγαπητός σε όσους τον γνώριζαν, Δημήτρης Θωμόπουλος, ετών 48, σκοτώθηκε ακαριαία, παρότι φορούσε κράνος και ήταν έμπειρος οδηγός.

Ήταν φυσικοθεραπευτής, μέλος και τ. πρόεδρος του Δ.Σ. του Πανελλήνιου Συλλόγου Φυσικοθεραπευτών Ελλάδος, μέλος της Ολυμπιακής Ομάδας κανόε-καγιάκ, εθελοντής διασώστης και ορειβάτης-αναρριχητής. Άφησε πίσω του ανήλικο τέκνο 20 μηνών, σύζυγο και απαρηγόρητους όλους τους οικείους και φίλους του. Παρακαλείται θερμά, όποιος αυτόπτης του δυστυχήματος να επικοινωνήσει για οποιαδήποτε πληροφορία, όσο ασήμαντη κι αν φαίνεται, με την οικογένεια του εκλιπόντος, στα τηλέφωνα 6977-200743 και 697-4946347 ή με την Τροχαία Αθηνών, στο τηλέφωνο 210-5284059.
Σας παρακαλούμε να αντιγράψετε την είδηση στον τοίχο σας και να κοινοποιήσετε, όπου μπορείτε. Οποιαδήποτε πληροφορία είναι πολύ σημαντική.
Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ.”

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
18.594
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Θανατηφόρα ατυχήματα με μοτοσυκλέτες σε Θάσο και Πιερία​

fc7fef6fb295d8fe34251d9831a01077_XL.jpg

Δυο ακόμα θανατηφόρα ατυχήματα συνέβησαν το περασμένο Σαββατοκύριακο, προσθέτοντας δυο ακόμα θύματα στην ήδη μακρά φετινή μαύρη λίστα.
Το πρώτο τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό σημειώθηκε το βράδυ του Σαββάτου (1/10) στην επαρχιακή οδό Θεολόγου – Ποτού Θάσου, όταν δίκυκλη μοτοσυκλέτα που οδηγούσε 54χρονος και επέβαινε ως συνεπιβάτης 43χρονος αλλοδαπός, εξετράπη της πορείας της και ανετράπη εκτός του οδοστρώματος. Αποτέλεσμα του τροχαίου ήταν να χάσει τη ζωή του ο 54χρονος και να τραυματιστεί ο 43χρονος, ο οποίος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Καβάλας.

Προανάκριση για τα αίτια και τις συνθήκες του ατυχήματος διενεργεί ο Αστυνομικός Σταθμός Λιμεναρίων Θάσου.
Το δεύτερο τροχαίο δυστύχημα με ένα νεκρό σημειώθηκε τα ξημερώματα της Κυριακής (2/10) στη Λεπτοκαρυά Πιερίας, όταν περίπου στις 4 τα ξημερώματα, μία μοτοσυκλέτα εξετράπη της πορείας της και προσέκρουσε σε τσιμεντένια περίφραξη, με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό του 26χρονου οδηγού της.

Προανάκριση για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Δίου – Ολύμπου.

Πηγη www.bikeit.gr
 

giamar

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
16.891
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Vstroma & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

Θανατηφόρα ατυχήματα με μοτοσυκλέτες σε Πιερία​

View attachment 44932

Δυο ακόμα θανατηφόρα ατυχήματα συνέβησαν το περασμένο Σαββατοκύριακο, προσθέτοντας δυο ακόμα θύματα στην ήδη μακρά φετινή μαύρη λίστα....
Το δεύτερο τροχαίο δυστύχημα με ένα νεκρό σημειώθηκε τα ξημερώματα της Κυριακής (2/10) στη Λεπτοκαρυά Πιερίας, όταν περίπου στις 4 τα ξημερώματα, μία μοτοσυκλέτα εξετράπη της πορείας της και προσέκρουσε σε τσιμεντένια περίφραξη, με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό του 26χρονου οδηγού της.

Προανάκριση για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Δίου – Ολύμπου.

Πηγη www.bikeit.gr
Στα της Λεπτοκαρυάς έπεσε πολύ κλάμα μας γμησε την ψυχολογία τελειως ,χάθηκε ένα εξαιρετικό παιδί ,γυμναστής ,δάσκαλος σκι ,τον βγήκε σκλι και πήγε να το αποφύγει.
,αλλά δυστυχώς ....
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
18.594
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Πρόστιμο 10.000 ευρώ σε πρατήριο στην Αλίμου για μη κανονικό καύσιμο​

Από την Περιφέρεια Αττικής

Η Περιφέρεια Αττικής επέβαλλε πρόστιμο 10.000 ευρώ σε πρατήριο καυσίμων στη Λ. Αλίμου, καθώς μετά από δειγματοληψία και εξέταση στο Γενικό Χημείο του Κράτους το δείγμα βρέθηκε να είναι Μη Κανονικό.
Ακολουθεί το δελτίο τύπου της Περιφέρειας Αττικής:
"Επιβολή διοικητικών κυρώσεων Ν.4177/13 για δείγμα ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΑΜΟΛΥΒΔΗΣ 100 ΟΚΤΑΝΙΩΝ ΜΗ ΚΑΝΟΝΙΚΟ

Σύμφωνα με το υπ.αρ.οικ.4582/4-10-22 έγγραφο, το ΤΜΗΜΑ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΠΕ ΝΟΤΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ επιβάλλει πρόστιμο ΔΕΚΑ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΥΡΩ (10.000 €), σύμφωνα με το άρθρο 20 παρ.5 του Ν. 4177/13 (ΦΕΚ 173/τ.Α΄/ 08-08-2013) «Κανόνες ρύθμισης της αγοράς προϊόντων και της παροχής υπηρεσιών και άλλες διατάξεις», όπως ισχύει, σε συνδυασμό με το άρθρο 1 παρ.8ii της υπ.αρ.Δ19/Φ11/οικ.13098/1156/25-06-2010 ΥΑ «Κατηγορίες παραβάσεων του Ν.3054/2002 (ΦΕΚ 230Α΄), όρια προστίμου ανά κατηγορία και άλλα σχετικά ζητήματα.−Σφράγιση εγκαταστάσεων» (ΦΕΚ 1039/Β΄/7-7-2010) στην επιχείρηση ΑΛΙΜΟΥ STATIΟN EE-ΜΙΚΤΟ ΠΡΑΤΗΡΙΟ ΚΑΥΣΙΜΩΝ-Λ.ΑΛΙΜΟΥ 24 ΑΛΙΜΟΣ διότι κατά το διενεργούμενο έλεγχο στις 5/7/22 στη επιχείρηση, διενεργήθηκε δειγματοληψία στο προϊόν ΒΕΝΖΙΝΗ ΑΜΟΛΥΒΔΗ 100RON όπου και σύμφωνα με τις εκθέσεις εξέτασης από το ΓΕΝΙΚΟ ΧΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.
Tο δείγμα είναι ΜΗ ΚΑΝΟΝΙΚΟ διότι :
  • ο αριθμός οκτανίων υπολογίζεται σε 99,0 ενώ κατά δήλωση οφείλει κατ’ελάχιστο να ανέρχεται σε 100,0 και
  • έχει ανακτηθέν στους 70°C 18,6% v/v αντί του ελαχίστου επιτρεπόμενου ορίου 22%v/v.
Δεν επιτρέπεται η διακίνηση και χρήση αυτού του προϊόντος ως καύσιμο στην ελληνική αγορά (Aποφ.ΑΧΣ 147/2015 ΦΕΚ293/Β/2016, Αποφ. ΑΧΣ 316/2010 ΦΕΚ 501/Β/2012, Αποφ. ΑΧΣ 77/2016 ΦΕΚ4217/Β/2016). Το σχετιζόμενο με το εν λόγω καύσιμο Δείγμα Βυτίου βρέθηκε ΚΑΝΟΝΙΚΟ."

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
18.594
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Indian: Eπαναφέρει το 101 Scout στη γκάμα της​

Κατοχύρωση του εμπορικού ονόματος στις Η.Π.Α.

Σύμφωνα με το αμερικανικό site Cycle World, η Indian κατέθεσε αίτημα κατοχύρωσης της ονομασίας του ιστορικού 101 Scout, μιας έκδοσης που ξεχώριζε για τις επιδόσεις, το κράτημα και το χαμηλό της βάρος, κάτι που μας προδιαθέτει για νέα έκδοση της σύγχρονης οικογένειας Scout με ανάλογα βελτιωμένα χαρακτηριστικά.
Το μοντέλο της Indian με την ονομασία 101 Scout, αποτελεί ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα της εταιρείας. Κατασκευάστηκε μεταξύ 1928 και 1931, με σκοπό την αντικατάσταση του Scout πρώτης γενιάς, που υπήρχε στην παραγωγή από το 1919. Είχε δύο διαφορετικές εκδόσεις των 37 ή 45 κυβικών ιντσών (606 ή 737 κ.εκ.) στην κλασσική, για αμερικάνικο cruiser, κινητήρα σε διάταξη V, ενώ με το νέο, κοντύτερο και ελαφρύτερο πλαίσιο της αγαπήθηκε από τους αγωνιζόμενους. Μέχρι και σήμερα, είναι η μοτοσυκλέτα επιλογής για τους αναβάτες του γύρου του θανάτου, τουλάχιστον στις Η.Π.Α..

Ένα νέο ρεζερβουάρ τη διαφοροποιούσε από τα προηγούμενα μοντέλα, ενώ η θρυλική της διάσταση παγιώθηκε μετά από την αντικατάσταση της από τη βαρύτερη και φθηνότερη έκδοση Standard Scout (φωτό άνω).
Τώρα όπως φαίνεται η Indian σχεδιάζει να αναβιώσει τη 101 Scout, και λαμβάνοντας υπόψη την κληρονομιά που φέρει το όνομα, μάλλον θα το δούμε να κοσμεί μια αναβαθμισμένη Scout.
Η αίτηση της έγκρισης τύπου που κατέθεσε η Indian κάνει λόγο για εφαρμογή του ονόματος σε “μοτοσυκλέτες και ανάλογα δομικά / κατασκευαστικά στοιχεία”, κι έτσι είναι ξεκάθαρο πως το όνομα δεν αναβιώνει για να βρει τον δρόμο του σε κάποια γκάμα ρουχισμού ή αξεσουάρ.





Στη σύγχρονη εποχή της Indian η οικογένεια Scout περιλαμβάνει ήδη επτά μοντέλα: το Scout, το Scout Bobber και το Scout Rogue είναι οι τρεις κύριες εκδόσεις, ενώ κάθε μία από αυτές διαθέτει και μια πιο οικονομική έκδοση Sixty, με κινητήρα 60 κυβικών ιντσών (983 κ.εκ.) και απόδοση 78 hp αντί για τον στάνταρ κινητήρα των 69 κυβικών ιντσών (1.130 κ.εκ.) και 100 hp. Τέλος έχουμε και το Scout Bobber Twenty που χαρίζει κλασικό ύφος στην έκδοση Bobber.
Ακόμα δεν γνωρίζουμε τον τρόπο με τον οποίο θα διαφοροποιηθεί το νέο 101 Scout από τις υπόλοιπες εκδόσεις, με το ιστορικό μοντέλο να διακρίνεται από τα υπόλοιπα λόγω του μικρότερου βάρους του, των καλύτερων επιδόσεων του και του βελτιωμένου κρατήματος του.
Κάπως έτσι το νέο 101 Scout αναμένεται να φέρει νέο εξοπλισμό, ώστε να χάσει κιλά, να κερδίσει επιδόσεις και να βελτιώσει το κράτημα του, ενώ εξυπακούεται πως θα χρησιμοποιεί τον μεγάλο κινητήρα των 1.130 κ.εκ.. Κι αν δεν περιμένουμε το νέο 101 να κυκλοφορήσει με girder πιρούνι όπως το original, εντούτοις πιθανώς να δούμε κάποια νέα χρώματα και γραφικά (πιθανώς και ακτινωτοί τροχοί) που να παραπέμπουν στο κλασικό μοντέλο.
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Indian σκέφτεται να βγάλει στην παραγωγή ένα νέο 101, καθώς η εταιρεία έχει προβεί σε αντίστοιχες κινήσεις το 2012 και το 2015, όμως η νέα πράξη νομοθετικού περιεχομένου για τα εμπορικά σήματα στις Η.Π.Α. κάνει δύσκολη τη διατήρηση ενός σήματος από μια εταιρεία αν δεν το χρησιμοποιεί. Έτσι, αν η Indian λάβει τώρα έγκριση για τη χρήση της ονομασίας 101 Scout, θα πρέπει να τη χρησιμοποιήσει σύντομα σε κάποια μοτοσυκλέτα της.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
18.594
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW: Πατέντες για πτυσσόμενα & αναδιπλούμενα φλας​

Με δύο διαφορετικές εφαρμογές

Μέχρι τώρα, η BMW, χρησιμοποιεί αφαιρούμενα φλας στις μοτοσυκλέτες που προορίζει για χρήση δρόμου ή και πίστας. Με αυτόν τον τρόπο, δίνει τη δυνατότητα στον ιδιοκτήτη να τα προστατεύει, αφαιρώντας τα με τη χρήση εργαλείων από τη βάση της πινακίδας.
Ο υπάρχων σχεδιασμός στηρίζεται στη χρήση πλαστικών μπράτσων, τα οποία αναγκάζουν τα φλας να προεξέχουν αρκετά. Αν και αυτό είναι ζήτημα ασφαλείας στην κίνηση (και αναγκαία προϋπόθεση στις Euro 5 προδιαγραφές), όταν ο οδηγός αποφασίσει να κινηθεί στο χώμα ή στην πίστα, τότε αν δεν τα αφαιρέσει προηγουμένως, οι πιθανότητες να σπάσουν αυξάνονται.

Νέες πατέντες που εμφανίστηκαν στο διαδίκτυο αποκαλύπτουν πως η βαυαρική εταιρεία εξελίσσει μια πατέντα που φιλοδοξεί να δώσει μια διαφορετική λύση στο ζήτημα. Η συγκεκριμένη πατέντα αφορά στη βάση της πινακίδας, όπου εδράζονται και τα φλας.
Η εν λόγω βάση στις πατέντες φαίνεται να προέρχεται από την S 1000 RR, όμως το σύστημα αυτό θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και άλλα μοντέλα όπως στο R 1250 GS ή στο R 1300 GS, το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί ως μοντέλο 2023.





Η πρώτη λύση αφορά αναδιπλούμενα φλας, όπου με την αφαίρεση της πινακίδας, ο αναβάτης, θα μπορεί να στρέψει χειροκίνητα τα φλας προς το εσωτερικό της βάσης.

Στη δεύτερη λύση τα φλας θα είναι πτυσσόμενα, υποχωρώντας μέσα σε θήκες, χωρίς να καλύπτονται εντελώς. Με αυτόν τον τρόπο θα είναι μερικώς ορατά κατά τη λειτουργία τους, ακόμα και αν δεν είναι στην προκαθορισμένη από τις προδιαγραφές θέση τους.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
18.594
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Moto Travel Greece: Ταξιδέψτε μαζί της​

«Δεν νοικιάζουμε απλά μοτοσυκλέτες, σας προσφέρουμε την εμπειρία να γνωρίσετε όλη την ορεινή Ελλάδα»​


Σε μια γιορτή με πολύ κόσμο, μουσική, φαγητό και παγωμένη Ικαριώτισσα μπύρα η Moto Travel Greece εγκαινίασε τις νέες του εγκαταστάσεις, έναν χώρο με ιδιαίτερο σχεδιασμό που καλύπτει τις ανάγκες στέγασης και αναδεικνύει τον ολοένα αυξανόμενο στόλο και εξοπλισμό της εταιρείας

Κείμενο: Ελένη Δανάη Μαυράκη​

Εδώ και τρία χρόνια, η Moto Travel Greece προσφέρει μια γκάμα υπηρεσιών που ξεκινούν από την απλή ενοικίαση μοτοσυκλέτας και εξοπλισμού και εκδρομικών διαδρομών και φτάνει μέχρι την επιλογή ολοκληρωμένου ταξιδιωτικού πακέτου, με παροχή μοτοσυκλέτας, πλοηγού, βοηθητικού οχήματος, επιπλέον μοτοσυκλέτας, διαμονής και διατροφής, σε ασφάλτινες και χωμάτινες διαδρομές σε όλη την χώρα.
Moto Travel Greece 5

Σωτήρης Παπαϊωάννου​

Η φιλοσοφία της εταιρείας, εστιάζει στην ανάδειξη του εναλλακτικού, βιώσιμου τουρισμού στην Ελλάδα. Σίγουρα τα νησιά και οι παραλίες αποτελούν σήμα κατατεθέν της τουριστικής βιομηχανίας της χώρας μας για καλοκαιρινό τουρισμό, αλλά γιατί να περιοριστεί εκεί κανείς, όταν υπάρχει η δυνατότητα να εξερευνήσει και επισκεφθεί βουνά, απομακρυσμένα χωριά και ορεινούς οικισμούς, όλο τον χρόνο, στηρίζοντας τοπικές κοινωνίες και οικονομίες του τόπου.
Στο στόλο της Moto Travel Greece που φτάνει πλέον τις 35 μοτοσυκλέτες, κάποιες εκ των οποίων μπορούν να οδηγηθούν με άδεια οδήγησης A2, περιλαμβάνονται BMW R 1250 GS, F 850 GS και G 310 GS, Yamaha Tenere 700 και Benelli TRK 502. Η εταιρεία δίνει την δυνατότητα και σε κατόχους διπλώματος αυτοκινήτου να ζήσουν την μαγεία μιας μοτοσυκλετιστικής διαδρομής, καθώς υπάρχει και δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε δυο τρίτροχα Can-Am, το Spyder και το Ryker.
Moto Travel Greece 6

Αυτό που κάνει πραγματικά την διαφορά, είναι η αφοσίωση της ομάδας - με αρχή τον οραματιστή Σωτήρη Παπαϊωάννου που δέχτηκε την πρόκληση να αναδείξει ως τουριστικό προορισμό τα ορεινά μέρη της Ελλάδας σε αναβάτες από Ευρώπη, Ιράν και Λίβανο. Ο Κώστα Χατζηγιαννάκης, χαρτογράφος, ταξιδευτής και πλοηγός, ο Χάρης Χριστόπουλος, φωτογράφος, ο Βασίλης Βαρβαγιάννης, οργανωτικό μυαλό και μάνατζερ και η Πολυτίμη Κυριακοπούλου, με οδηγική και τεχνική εμπειρία σε αγώνες που εξασφάλισαν συμμετοχή στο Ράλυ Ντακάρ αποτελούν την έμπειρη ομάδα η οποία υποστηρίζεται από αναβάτες και μηχανικούς που φροντίζουν για την συντήρηση του στόλου, την καλή κατάσταση του εξοπλισμού και την συνοδεία των ομάδων.
Moto Travel Greece 3

Κώστας Χατζηγιαννάκης και Πολύτιμή Κυριακοπούλου​

Όπως ανέφερε ο Σωτήρης Παπαϊωάννου, στόχος της εταιρείας, μετά από συνεχόμενες επιτυχημένες συνεργασίες με ομάδες και μεμονωμένους αναβάτες από το εξωτερικό, είναι να κάνει γνωστές και στο ελληνικό κοινό τις παρεχόμενες υπηρεσίες και να εμπιστευτεί την ομάδα για ένα αξέχαστο ταξίδι και όχι μόνο.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
18.594
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Στοχευμένη επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ στην Πάτρα για αυτοσχέδιους αγώνες​

Είχαν γίνει ο εφιάλτης των κατοίκων

Με στέρηση ύπνου, ένα κανονικό βασανιστήριο, θα πρέπει να τιμωρούνται όσοι αντιμετωπίζουν τα σπίτια εκατέρωθεν των δρόμων σαν ακατοίκητους λόφους και κοντράρονται μέσα σε αστικό ιστό. Μόλις έρθει και το αναπόφευκτο ατύχημα τότε την στέρηση αυτή θα πρέπει να την ζουν από το κελί της φυλακής. Είναι απλά πράγματα που τα έχουμε πει πολλές φορές, η χαρά της οδήγησης δεν πρέπει να έρχεται εις βάρος οποιουδήποτε άλλου και ευτυχώς η χώρα μας έχει εκπληκτικά μέρη για να την ζήσεις εκτός πόλεων.
Προφανώς και το τσιμεντένιο αντηχείο είναι απολαυστικό όμως από την άλλη πλευρά έχει ανθρώπους που αν ήταν συγγενείς το γκάζι θα έκλεινε, οπότε δεν υπάρχει καμία δικαιολογία να παραμένει ανοικτό κάτω από μπαλκόνια αγνώστων. Σημείο των καιρών που πρέπει να εκλείψει και σε αυτό κανείς δεν μπορεί να πει όχι.
Κατά καιρούς διάφοροι δρόμοι σε όλη την χώρα γίνονται σημείο συνάντησης αλλά όταν αυτές οι συναντήσεις μετακινηθούν εντός αστικού ιστού τότε η όχληση χτυπά κόκκινο και η έρχεται η αντίδραση της Πολιτείας. Μία αντίδραση καθυστερημένη που λειτουργεί πυροσβεστικά απέναντι σε ένα ζήτημα με το οποίο δεν ασχολείται κανείς σοβαρά μέχρι να πιάσει φωτιά, να την σβήσει και να ξεκινήσει νέος κύκλος. Για αυτό τον λόγο δεν πρέπει κανείς να επικροτεί τις ανακοινώσεις της ΕΛ.ΑΣ για «εξορμήσεις». Καταρχάς εξόρμηση είναι όρος που ταιριάζει καλύτερα σε πολιορκημένους ή ταμπουρωμένους και κακώς την χρησιμοποιούν. Το ζήτημα είναι πιο βαθύ και κανείς από την Πολιτεία δεν το αντιμετωπίζει εις βάθος.

Το νεότερο παράδειγμα τέτοιας αντίδρασης έρχεται εχθές το βράδυ από την Πάτρα. Ακριβώς όπως γράφεται και παραπάνω, δεν συνέβαινε κάτι διαφορετικό από ότι στην υπόλοιπη Ελλάδα, απλά κάποια στιγμή η συγκέντρωση σε ένα σημείο έγινε μεγαλύτερη από αυτό που μπορούσε να αγνοηθεί. Την νύχτα της Κυριακής σύμφωνα με το tempo24 μεγάλη δύναμη της αστυνομίας έδρασε στην περιοχή Περιβόλα στην Πάτρα αποκλείοντας το σημείο και προχωρώντας σε προσαγωγές. Για την επίτευξη του στόχου είχαν και διμοιρία ΜΑΤ σύμφωνα με το τοπικό μέσο, προχωρώντας σε εγκλωβισμό των αναβατών και δεκάδες προσαγωγές.
Αν θέλουμε βέβαια κάτι να αλλάξει πανελλαδικά σε αυτό το θέμα, η λύση δεν είναι αυτές οι «εξορμήσεις» αλλά να ξεκινήσουμε από πολύ νωρίτερα…
με πληροφορίες από το: tempo24.news
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
18.594
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Δανία - Επαναχρησιμοποίηση εξαρτημάτων μοτοσυκλετών σε υψηλό βαθμό​

Με την υψηλή φορολογία σε νέα εξαρτήματα και μοτοσυκλέτες να αποτελεί καθοριστικό παράγοντα

Σύμφωνα με έρευνα της Niels Hansen για λογαριασμό των δανέζικων συλλόγων μοτοσυκλετιστών DMC και MCTC -μελών της F.E.M.A.- ένα μεγάλο μέρος των εξαρτημάτων των μοτοσυκλετών που βγαίνουν εκτός κυκλοφορίας επαναχρησιμοποιούνται ως ανταλλακτικά.
Στη Δανία, οι αποσυναρμολογητές μοτοσυκλετών (βλ. “μάντρες”) στέλνουν στην ανακύκλωση μόνο τα εξαρτήματα που δεν επιδέχονται επιδιόρθωση. Όλα τα υπόλοιπα αποσυναρμολογούνται και πωλούνται σε αναβάτες για επαναχρησιμοποίηση.
Η έρευνα της Niels Hansen δείχνει πως το ποσοστό επαναχρησιμοποίησης εξαρτημάτων αποσυναρμολογημένων μοτοσυκλετών είναι πολύ υψηλό. Η συλλογή και αποσυναρμολόγηση μοτοσυκλετών που δεν χρησιμοποιούνται πια βοηθά στη διατήρηση της κυκλοφορίας των μοτοσυκλετών που μπορούν να δεχθούν τα εξαρτήματα των “δωρητών” μοτοσυκλετών, με οικονομικό τρόπο. Επιπλέον, με αυτό τον τρόπο δεν χρησιμοποιούνται νέα εξαρτήματα που πρέπει να παραχθούν από πρώτες ύλες.
Αν και η Ε.Ε. έχει νόμους για τα οχήματα που έχουν φτάσει στο τέλος της ζωής τους, για τη συλλογή και καταστροφή τους, αυτοί δεν συμπεριλαμβάνουν -μέχρι σήμερα- τις μοτοσυκλέτες. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σχεδιάζει να αναθεωρήσει την οδηγία για το τέλος ζωής των οχημάτων (End-of-life Vehicles Directice) στις χώρες της Ένωσης, και ερευνά την ανάγκη να συμπεριλάβει και τις μοτοσυκλέτες σε αυτήν για πρώτη φορά.
Στη Δανία, η αγορά μεταχειρισμένων μοτοσυκλετών και μεταχειρισμένων εξαρτημάτων είναι σχετικά μεγάλη, λόγω της υψηλής φορολογίας στα νέα οχήματα (160% συν 25% ΦΠΑ) και στα νέα εξαρτήματα (25% ΦΠΑ). Οι επιχειρήσεις που πωλούν αποκλειστικά μεταχειρισμένα εξαρτήματα μοτοσυκλετών είναι λίγες, αλλά παράλληλα με αυτές λειτουργούν και οι λεγόμενες “μάντρες” (Breakers, ή αποσυναρμολογητές στα αγγλικά). Στην έρευνα έλαβαν μέρος εννέα τέτοιες μάντρες, συμπεριλαμβανομένης της μεγαλύτερης στη χώρα, που αποτελούν το 70% περίπου των δηλωμένων αποσυναρμολογητών.
Η έρευνα έδειξε πως μόνο ότι δεν μπορεί να επαναχρησιμοποιηθεί καταλήγει στην ανακύκλωση μετάλλων / πλαστικών, ενώ όλα τα υπόλοιπα εξαρτήματα αγοράζονται από αναβάτες που τα χρησιμοποιούν στις μοτοσυκλέτες τους, ενώ τα περισσότερα από αυτά προέρχονται από δίκυκλα με ηλικία άνω των 10 ετών.
Βασική αιτία, της αυξημένης ζήτησης, είναι η υψηλή φορολογία, ενώ οι περισσότεροι κατασκευαστές σταματούν να παράγουν ανταλλακτικά για μοντέλα που έχουν ξεπεράσει τα 15 με 20 χρόνια από τότε που βγήκαν στην παραγωγή.


Κανένας από τους 9 επαγγελματίες που ερωτήθηκαν δεν είχαν δει μοτοσυκλέτα να πηγαίνει σε πρέσα διαλυτηρίου, όπως ένα αυτοκίνητο.
Αντίστοιχη φαίνεται να είναι η κατάσταση και σε μία ακόμα χώρα της Σκανδιναβικής Χερσονήσου, τη Φινλανδία. Και εκεί, σύμφωνα με δεδομένα έρευνας η οποία δημοσιεύεται από τη F.E.M.A. και έλαβε χώρα στις αρχές του έτους από την μοτοσυκλετιστική οργάνωση SMOTO, το 72% των χρησιμοποιούμενων ανταλλακτικών προέρχονται από παλαιότερες μοτοσυκλέτες.
Η FEMA πιστεύει πως οι μοτοσυκλέτες ΔΕΝ θα πρέπει να συμπεριληφθούν στη νέα οδηγία της Ε.Ε. για το τέλος ζωής των οχημάτων. Διαβάστε ΕΔΩ την πλήρη άποψη της FEMA στο θέμα.
Σύμφωνα με τη FEMA, η συμπερίληψη των μοτοσυκλετών στην οδηγία του τέλους ζωής των οχημάτων της Ε.Ε. θα μπορούσε να αποδειχτεί σοβαρή απειλή για τις ιστορικές μοτοσυκλέτες.
Αν τώρα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προτείνει να συμπεριληφθούν οι μοτοσυκλέτες στην νέα οδηγία για τα οχήματα που φτάνουν στο τέλος της ζωής τους, η FEMA ζητά από την Ε.Ε. να εξασφαλίσει τη δυνατότητα της αποσυναρμολόγησης με στόχο την επαναχρησιμοποίηση των εξαρτημάτων σε μια κυκλική οικονομία.
Παράλληλα, αν η Ε.Ε. συμπεριλάβει τις μοτοσυκλέτες στην ανωτέρω οδηγία, η FEMA ζητά να εξασφαλιστεί πως με αυτό τον τρόπο δεν θα καταλήξουν σε διαλυτήρια οι ιστορικές / συλλεκτικές μοτοσυκλέτες, αντίθετα θα πρέπει είτε να συντηρούνται, είτε να αποσυναρμολογούνται με τα εξαρτήματα τους να καταλήγουν σε μοτοσυκλέτες που κυκλοφορούν.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
18.594
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Θεσσαλονίκη - 18 νέες CFMOTO 650 MT για την Ελληνική Αστυνομία​

ac289d77ee119fc7112f99e526772676_XL.jpg

Η Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης παρέλαβε σήμερα ως δωρεά, από τον ΟΛΘ Α.Ε., σε ειδική τελετή που πραγματοποιήθηκε στην Προβλήτα Νο1, 18 δίκυκλες μοτοσυκλέτες.
Τα οχήματα αυτά, CF MOTO 650MT, πρόκειται να προστεθούν στο στόλο της Διεύθυνσης Άμεσης Δράσης Θεσσαλονίκης με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της επιχειρησιακής ετοιμότητας και ανταπόκρισης των δικυκλιστών αστυνομικών.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
18.594
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Κρήτη – Άλλο ένα τριήμερο θανατηφόρων τροχαίων με μοτοσυκλέτες​

5dd695aa3243c77d2a134985acfa5436_XL.jpg

Δυστυχώς, το τριήμερο που προηγήθηκε, σημειώθηκαν στην Κρήτη απανωτά τροχαία με μοτοσυκλέτα τα οποία συνοδεύτηκαν με ανθρώπινες απώλειες.
Στο κοιμητήριο Καισαριανής θα παιχτεί η τελευταία πράξη του δράματος για τον 36χρονο Διονύση Ξυδιά, τον επιστήμονα που έσβησε στην άσφαλτο τα ξημερώματα της 28ης Οκτωβρίου, στα Σταυράκια Ηρακλείου.
Ο Διονύσης ολοκλήρωνε το διδακτορικό του στο Τμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Υλικών του Πανεπιστημίου Κρήτης και ανήκε στην ομάδα του εργαστηρίου του Μανώλη Στρατάκη, στο Ινστιτούτο Ηλεκτρονικής Δομής και Λέιζερ στο ΙΤΕ.
Η κηδεία του, όπως ανακοινώθηκε, θα γίνει τη Δευτέρα 31 Οκτωβρίου στις 10:30 το πρωί. Η οικογένειά του, όπως ανακοίνωσε ο Σύλλογος Ερευνητών/τριών και Εργαζομένων στην Έρευνα Ηρακλείου, ζήτησε το παρακάτω:

Στη μνήμη του Διονύση και ακολουθώντας τον δρόμο που μας έδειχνε και θα μας δείχνει το ήθος του, αντί για κατάθεση στεφάνων, μπορείτε να συνεισφέρετε στην κοινωνική κουζίνα "Ο Άλλος Άνθρωπος".
BAN: GR2601401610161002114001818

Ακόμα, όπως αναφέρει το parakritika.gr, στη νέα τραγωδία στα Περιβόλια Χανίων το βράδυ της Παρασκευής, θύμα είναι ένας 18χρονος αναβάτης δικύκλου. Ο νεαρός έχασε τη ζωή του σε τροχαίο δυστύχημα που σημειώθηκε στην οδό Κ. Μάνου περίπου στις 11.00 το βράδυ.
Υπό συνθήκες που ερευνώνται, δύο μοτοσικλέτες συγκρούστηκαν μετωπικά, με συνέπεια ο 18χρονος να χάσει τη ζωή του, ενώ ο αναβάτης του άλλου δικύκλου να τραυματιστεί σε διάφορα σημεία του σώματός του. Επί τόπου έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, ωστόσο φαίνεται πως ήταν ήδη αργά για τον 18χρονο, ενώ ο άλλος δικυκλιστής, ηλικίας περίπου 22 ετών, μεταφέρθηκε με ορθοπεδικά τραύματα στο Νοσοκομείο Χανίων.
Τραγική ειρωνεία; Ο αδερφός του είχε χάσει επίσης τη ζωή του σε τροχαίο με μηχανάκια, που είχε σημειωθεί πριν από λίγα χρόνια στον παράλληλο του ΒΟΑΚ και πάλι στην περιοχή των Περιβολίων. Τα ακριβή αίτια του νέου θανατηφόρου ερευνά η Τροχαία Χανίων.
Ωστόσο, τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε λίγο μετά τις 16:30 το απόγευμα της Κυριακής επί της λεωφόρου Κνωσού στο Ηράκλειο, θέτοντας σε συναγερμό το ΕΚΑΒ. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, τραυματίστηκε οδηγός μοτοσικλέτας που ενεπλάκη στο ατύχημα κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες.
Ο οδηγός υπέστη τραύματα κατά την πτώση του στο οδόστρωμα, ενώ άμεσα στο σημείο του ατυχήματος έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ μεταφέροντας τον τραυματία στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο.
Τέλος, ατύχημα σημειώθηκε το μεσημέρι της Κυριακής στην Κίσσαμο, σύμφωνα με το zarpanews. Συγκεκριμένα, ένα ΙΧ αυτοκίνητο συγκρούστηκε με μηχανή στην οποία επέβαιναν 2 άτομα στην επαρχιακή οδό Καλουδιανά – Έλος.
Ευτυχώς και οι δυο νέοι φορούσαν τα κράνη τους αλλά και το συρματόπλεγμα που υπήρχε στην άκρη του δρόμου τους προστάτεψε απο το να χτυπήσουν στην ελιά.

Διασώστες του Ε.Ε Σταυρού τμήματος Κισάμου που βρισκόταν στην εκδήλωση της γιορτής του κάστανου στο Έλος, έφτασαν στον τόπο του τροχαίου αμέσως και παρείχαν τις πρώτες βοήθειες στους τραυματισμένους, ώσπου να φτάσει το ασθενοφόρο του Κέντρου Υγείας Κισάμου για να τους μεταφέρει στα Χανιά.
Οι επιβαίνοντες στην μηχανή είναι καλά στην υγεία τους με ελαφρά τραύματα, ενώ προανάκριση για τα ακριβή αίτια του τροχαίου διενεργεί το Α.Τ Κισσάμου.

Πηγή: Cretalive.gr
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
18.594
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Πράσινη Συμφωνία της Ε.Ε., και η σημασία της για τη μοτοσυκλέτα​

Ναι στον καθαρότερο αέρα, όχι στις προχειρότητες χωρίς σχέδιο

Η πρόσφατη συμφωνία της Ευρωπαϊκής Ένωσης για μια νέα δέσμη μέτρων, περιλαμβάνει και τα ΙΧ οχήματα (εξαιρώντας για την ώρα τις μοτοσυκλέτες), με έναν εξαιρετικά φιλόδοξο -και για κάποιους μη ρεαλιστικό- στόχο: μηδενικούς ρύπους από τα ΙΧ μέχρι το 2035 και απαγόρευση πώλησης ρυπογόνων ΙΧ από την ίδια χρονιά!
Ξεκινώντας να τονίσουμε πως δεν διαφωνούμε ως προς τον στόχο, όμως ο δρόμος για την επίτευξη του απαιτεί στενή συνεργασία Ε.Ε. και βιομηχανίας οχημάτων, ώστε να τεθούν ρεαλιστικά χρονικά όρια και να ληφθούν αποφάσεις που δεν θα οδηγήσουν σε άμεση πτώχευση ούτε τους κατασκευαστές, ούτε το αγοραστικό κοινό.
Ας ξεκινήσουμε από την αρχή.
Όσον αφορά στην απαγόρευση πώλησης οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, το 2018 η Δανία πρότεινε να ισχύσει σε όλη την Ε.Ε. για τα Ι.Χ. βενζίνης και diesel, όμως η πρόταση απορρίφθηκε καθώς ήταν αντίθετη με τους νόμους της Ε.Ε.. Το 2019 η Δανία επανήλθε, με πρόταση για σταδιακή εξάλειψη των οχημάτων που κινούνται με ορυκτά καύσιμα μέχρι το 2030, πρόταση που υποστηρίχθηκε από 10 ακόμα κράτη της Ε.Ε..
Το Ιούλιο του 2021, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρότεινε την απαγόρευση πώλησης ρυπογόνων αυτοκινήτων και βαν το 2035, ενώ στις 8 Ιουνίου του 2022 το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ψήφισε υπέρ της πρότασης, αλλά για να γίνει εκείνη νόμος, έπρεπε να επιτευχθεί συμφωνία μεταξύ όλων των κρατών της Ε.Ε.. Στις 22 Ιουνίου του 2022, ο Γερμανός Υπουργός Οικονομικών Christian Lindner δήλωσε πως η κυβέρνηση του αρνούνταν να συμφωνήσει με την απαγόρευση. Όμως στις 29 Ιουνίου του 2022, μετά από 16 ώρες διαπραγματεύσεων, όλα τα Υπουργεία Περιβάλλοντος και των 27 κρατών της Ε.Ε. συμφώνησαν στις προτάσεις της επιτροπής (μέρος του πακέτου μέτρων για τη μείωση των αερίων του θερμοκηπίου Fit for 55) ώστε να απαγορευτεί η πώληση νέων ΙΧ οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης το 2035, μέσω της εισαγωγής προδιαγραφών για μηδενικούς ρύπους CO2 για αυτοκίνητα και βαν. Η Γερμανία υποστήριξε τον στόχο, ζητώντας από την Επιτροπή να εξετάσει αν τα υβριδικά οχήματα ή τα οχήματα που καίνε καύσιμα ουδέτερου ισοζυγίου άνθρακα (συνθετικά καύσιμα και βιοκαύσιμα) θα μπορούν να συνεχίσουν να πωλούνται. Ο Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Frans Timmermans απάντησε πως η Επιτροπή κρατά ανοιχτό μυαλό, αλλά για την ώρα τα υβριδικά οχήματα δεν προσφέρουν σημαντική μείωση ρύπων, και τα εναλλακτικά καύσιμα είναι υπερβολικά ακριβά.
Η θέση του ΜΟΤΟ είναι γνωστή για το θέμα του εξηλεκτρισμού των μοτοσυκλετών και μάλιστα έχουμε προλάβει τις εξελίξεις για σχεδόν δεκαπέντε χρόνια (!) καθώς είπαμε ήδη το 2008 πως προτιμότερη είναι η μετάβαση σε μία κοινωνία υδρογόνου αλλά πως επίσης το μεταβατικό πέρασμα από την εποχή της μπαταρίας θα είναι αναπόφευκτο. Το πόσο θα διαρκέσει αυτή η μετάβαση και αν τελικά θα γίνει κιόλας και δεν θα κατασταλάξουμε στην νέα εποχή, είναι κάτι που κανείς αυτή την στιγμή δεν μπορεί να το προβλέψει. Δεδομένο είναι πως οι κατασκευαστές εργάζονται και προς τις δύο κατευθύνσεις και αυτή την στιγμή που μιλάμε το μέλλον των κινητήρων εσωτερικής μόνο αβέβαιο δεν είναι. Σε κάθε περίπτωση το όριο του 2035 όχι μόνο δεν ισχύει για τις μοτοσυκλέτες αλλά δεν μπορεί να πει κανείς πως θα ισχύσει και για τα αυτοκίνητα! Πάμε να τα δούμε ακόμη πιο αναλυτικά, ώστε να γνωρίζετε ποια είναι η πραγματικότητα όταν βλέπετε βαρύγδουπους τίτλους πως «έρχεται η απαγόρευση, το τέλος για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης» και άλλα τέτοια «κλικαδόρικα»:
Η Πράσινη Συμφωνία της Ε.Ε.
Η “Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία” αφορά σε μια δέσμη προτεινόμενων μέτρων της Ε.Ε. που αφορούν στην ενέργεια, τη θέρμανση, τις μεταφορές, τη γεωργία και τη βιομηχανία, με στόχο την ανάδειξή της Ευρώπης ως της πρώτης κλιματικά ουδέτερης ηπείρου.
Ως κινητήρια δύναμη για την Πράσινη Συμφωνία, η Ε.Ε. αναφέρεται στην κλιματική αλλαγή και στην υποβάθμιση του περιβάλλοντος που απειλούν την ίδια την ύπαρξη της Ευρώπης και του κόσμου.
Υπάρχουν μελέτες που δείχνουν πως η ατμοσφαιρική ρύπανση από μόνη της ευθύνεται για σχεδόν 300.000 πρόωρους θανάτους στην Ευρώπη κάθε χρόνο. Οι προτεινόμενοι νέοι κανόνες θα μειώσουν, σε βάθος δεκαετίας, κατά περισσότερο από 75 % τους θανάτους που συνδέονται με επίπεδα του κύριου ρύπου PM2.5 (αιωρούμενα σωματίδια από 0 έως 2,5 μικρόμετρα) πάνω από τις τιμές που ορίζονται στις κατευθυντήριες γραμμές του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας.
Είναι σημαντικό να τονίσει κανείς σε αυτό το σημείο πως η Ε.Ε. δεν θεωρεί πως ο εξηλεκτρισμός μειώνει τους ρύπους συνολικά, αλλά τους απομακρύνει από το κέντρο των πόλεων και τους διοχετεύει στις μονάδες παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος από τις οποίες ο έλεγχός τους είναι πιο εύκολος.
Η Επιτροπή προτείνει, αφενός, να καταστούν αυστηρότερα τα επιτρεπόμενα επίπεδα ρύπων και, αφετέρου, να βελτιωθεί η εφαρμογή των μέτρων, ώστε να εξασφαλιστεί ότι οι στόχοι μείωσης της ρύπανσης επιτυγχάνονται συχνότερα στην πράξη.
Η εν λόγω συμφωνία, με τα νέα μέτρα για πιο καθαρό αέρα, πέρα από την πρόληψη των θανάτων από την ατμοσφαιρική ρύπανση, στοχεύει να μετατρέψει την ΕΕ σε μια πιο αποδοτική ως προς τη χρήση των πόρων και ανταγωνιστική οικονομία, εξασφαλίζοντας τα εξής:
• μηδενικές καθαρές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου έως το 2050
• οικονομική ανάπτυξη αποσυνδεδεμένη από τη χρήση πόρων
Σημειώστε εδώ πως η Πράσινη Συμφωνία δεν είναι νέα, καθώς η παρουσίαση της έγινε για πρώτη φορά στις 11 Δεκεμβρίου του 2019, ενώ στη συνέχεια και κάτω από την ομπρέλα της ξεκίνησε να εφαρμόζεται μια σειρά μέτρων, που συνεχώς εμπλουτίζεται.

Συνεχιζεται......
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
18.594
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Πράσινη Συμφωνία της Ε.Ε., και η σημασία της για τη μοτοσυκλέτα​

Ναι στον καθαρότερο αέρα, όχι στις προχειρότητες χωρίς σχέδιο

1667407643540.png

Τα νέα μέτρα της 26ης Οκτωβρίου του 2022
Στις 26 Οκτωβρίου του 2022, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρότεινε αυστηρότερους κανόνες για τους ρύπους του ατμοσφαιρικού αέρα, των επιφανειακών και υπόγειων υδάτων, καθώς και την επεξεργασία των αστικών λυμάτων.
Οι νέες προτάσεις αποτελούν το επόμενο βήμα για τη φιλοδοξία της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας για ένα περιβάλλον ελεύθερο από επιβλαβείς ρύπους έως το 2050.
Χοντρικά, τα κύρια προτεινόμενα μέτρα ανά τομέα έχουν ως εξής:
• Ενέργεια - Πακέτο Fit for 55, για εξάλειψη των ορυκτών καυσίμων και μετάβαση στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, και RePowerEU για την επιτάχυνση της εν λόγω μετάβασης.
• Θέρμανση - Κύμα ανανέωσης: Διπλασιασμός ανανέωσης συσκευών στα επόμενα 10 χρόνια, πρωτοβουλία New European Bauhaus για βιώσιμα κτήρια, και αναθεώρηση των κριτηρίων ενεργειακής απόδοσης κτηρίων.
• Μεταφορές - Βιώσιμη και έξυπνη κινητικότητα για μείωση των ρύπων από τις μεταφορές κατά 90% έως το 2050. Νέες προδιαγραφές ρύπων για τα ΙΧ οχήματα και για τα ελαφρά φορτηγά, με στόχο τους μηδενικούς ρύπους έως το 2035! Αυστηρότερα όρια για όλα τα αυτοκίνητα, βαν, λεωφορεία και φορτηγά που κινούνται με βενζίνη και diesel.
• Γεωργία - Κοινή αγροτική πολιτική, μείωση των αέριων ρύπων από τη γεωργία και από την κτηνοτροφία.
• Βιομηχανία - Νέα μέτρα για έλεγχο και αποτροπή της ρύπανσης από τα εργοστάσια.
Στις μεταφορές, που μας αγγίζει περισσότερο ως μοτοσυκλετιστές και ως ΜΟΤΟ, η Ε.Ε. θέλει να ενισχύσει τη μετακίνηση με “καθαρά” ΜΜΜ, με το περπάτημα και με το ποδήλατο, να διαχειριστεί καλύτερα τους χώρους στάθμευσης, τα όρια ταχύτητας και τις ζώνες χαμηλών ρύπων.
Να τονίσουμε εδώ πως για την ώρα ΔΕΝ υπάρχουν αναλυτικές λεπτομέρειες για τα μέτρα σε συνάρτηση με τον χρονικό ορίζοντα που θα μας οδηγήσουν στην μετάβαση στα οχήματα μηδενικών ρύπων.
Θα απαγορευτεί η πώληση βενζινοκίνητων μοτοσυκλετών το 2035;
Παρά τους βαρύγδουπους τίτλους αρκετών site, αλλά και της Ομοσπονδίας των Ευρωπαϊκών Συνδέσμων Μοτοσυκλέτας FEMA, τα νέα μέτρα ΔΕΝ περιλαμβάνουν τις μοτοσυκλέτες. Τουλάχιστον όχι ακόμα, ενώ η FEMA αντιδρά προκαταβολικά, αναφέροντας τα εξής:
Α) “Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα καταθέσει πρόταση σύμφωνα με την οποία μετά το 2035 θα επιτρέπεται να πωλούνται μόνο οχήματα μηδενικών ρύπων. Η ερμηνεία της FEMA είναι πως τα οχήματα, συμπεριλαμβανομένων και των μοτοσυκλετών, με κινητήρα εσωτερικής καύσης, θα μπορούν να πωληθούν και μετά το 2035, αν χρησιμοποιούν eFuels (συνθετικά καύσιμα) ή υδρογόνο, όμως η Ε.Ε. πρέπει να χαράξει το νομικό πλαίσιο για κάτι τέτοιο (σσ. σημειώστε πως την ίδια πρόταση έκανε και η Γερμανία κατά την έγκριση της συμφωνίας νέων μέτρων στις 26/11, με την Επιτροπή να απαντά πως κρατά ανοιχτή μια τέτοια πιθανότητα).”
Β) “Η FEMA θα αντισταθεί σε κάθε προσπάθεια απαγόρευσης του κινητήρα εσωτερικής καύσης για μοτοσυκλέτες. Για την ώρα τα νέα μέτρα αφορούν μόνο αυτοκίνητα, φορτηγά και λεωφορεία, όμως από την εμπειρία μας και από πηγές της Ε.Ε., γνωρίζουμε πως η ελπίδα για να αποφύγουν οι μοτοσυκλέτες την ίδια μοίρα είναι πολύ μικρή. Παρόλα αυτά, εμείς θα αντισταθούμε στην πιθανή απαγόρευση του κινητήρα εσωτερικής καύσης στις μοτοσυκλέτες, καθώς κατά τη γνώμη μας οι ρύποι των μοτοσυκλετών είναι ήδη αμελητέοι, και οι εναλλακτικές λύσεις τόσο για τα ορυκτά καύσιμα όσο και για την ηλεκτροκίνηση είναι ακόμα στο στάδιο της εξέλιξης. Αν η Ε.Ε. εστιάσει αποκλειστικά στα ηλεκτρικά οχήματα μπαταριών, τα προβλήματα της ρύπανσης του αέρα και της κλιματικής αλλαγής θα αντικατασταθούν από εξίσου σοβαρά διαφορετικά προβλήματα: τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές πλευρές της εξόρυξης των πρώτων υλών για τις μπαταρίες και τις γεω-πολιτικές συνέπειες της εξάρτησης σε χώρες όπως η Κίνα για αυτές τις ύλες (σπάνιες γαίες, κ.α.). Αν δώσουμε μια ευκαιρία και σε άλλες επιλογές όπως τα συνθετικά καύσιμα, η Ευρώπη θα μπορούσε να καταστεί πρωτοπόρα στην εξέλιξη πολύτιμων εναλλακτικών τεχνικών.”
Σε κάθε περίπτωση ο ACEM δηλαδή οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές μοτοσυκλετών δεν έχουν πει την τελευταία τους λέξη. Αυτή την Κυριακή θα συνεδριάσουν για το θέμα και το ΜΟΤΟ έχει προσκληθεί για να παρακολουθήσει τις διαδικασίες του συνεδρίου διαδικτυακά και να παρέμβει. Οι κατασκευαστές προγραμματίζουν την ανάπτυξη της γκάμας τους για αρκετά χρόνια μπροστά καθώς η εξέλιξη μίας νέας μοτοσυκλέτας και ιδιαίτερα τελείως διαφορετικής σε λειτουργία από αυτό που ξέρουμε είναι μία πολυετής διαδικασία. Το ΜΟΤΟ λέει, γνωρίζοντας, πως αυτή την στιγμή δεν είναι έτοιμοι για να κάνουν πλήρη μετάβαση γκάμας σε όλες τις διαφορετικές κατηγορίες εντός αυτού του χρονικού πλαισίου. Θα επανέλθουμε όμως και μετά από το επικείμενο συνέδριο του ACEM.

Πηγη www.motomag.gr
 
Top Bottom