Εξατμίζεται η βενζίνη από το ντεπόζιτο; Και σε τι βαθμό;

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.152
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
@apache Τόσα χρόνια άκουγα το "αν το μοτέρ είναι στεγνό γιατί η βενζίνη δρα ως ψυκτικό"....υποθέτω ήτανε η μπακαλίστικη λάθος εκδοχή αυτού που είπες.

Εδω έχω μια ίσως ηλίθια ερώτηση αλλά αν ένα μείγμα είναι και λίγο πιο πλούσιο το μοτέρ δεν θα ανεβάζει τόσες πολλές θερμοκρασίες;
Το 14:1 το ιδανικό σχέσης αέρα καυσίμου το έχουν φτάσει 18:1 στους Lean κινητήρες λόγω καυσαερίων....Μούλωνε,Το μηχανάκι μου καίει το πόδι του συνεπιβάτη λόγω Euro4 το προηγούμενο μοντέλο ούτε καν...
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Κάνε και ένα έλεγχο στα σωληνάκια κάτω από το τεποζιτο.Εμενα σε caponord σκίστηκε ένα και παραλίγο να γίνω παράναλομα.
Όλα αυτά τσεκαρίστηκαν και αλλάχθηκαν μετά την αγορά.
Επίσης και κάποια σημεία που τα Caponord βγάζουν θέματα.

Είναι το δεύτερο μου Caponord. Έχω μάθει τις ιδιοτροπίες του καλά.

Ευχαριστώ πάντως για την υπενθύμιση. Δεν βλάπτει ένα περιοδικό τσεκάρισμα Smileys drinking beer Emoticon
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Είπα να μην το αναλύσω τόσο προηγούμενος μιας και θα προσθέταμε άλλες δέκα σελίδες.. Δικός μου είσαι πάντως.. GreetingGreeting
Να τα αναλύσετε ρε ‘σείς! Να μαθαίνουμε και οι υπόλοιποι!
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.772
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
18:1 πλέον δηλαδή...άρα +4 παραπάνω μέρη αέρα μέσα στο μείγμα.....ενώ εμένα το εργαλείο 9.3 : 1 ότι πρέπει να ούμε για να μην καεί το πόδι της κοπελιάς. Αμα καεί ο κολλητός κλάιν ας πρόσεχε Tooth
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.152
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
18:1 πλέον δηλαδή...άρα +4 παραπάνω μέρη αέρα μέσα στο μείγμα.....ενώ εμένα το εργαλείο 9.3 : 1 ότι πρέπει να ούμε για να μην καεί το πόδι της κοπελιάς. Αμα καεί ο κολλητός κλάιν ας πρόσεχε Tooth
Μιλάμε για αναλογία αέρα καυσίμου όχι λόγο συμπίεσης ε;
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.772
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Wait...δεν είναι το ίδιο αυτά τα δυο;

Εγω βλέπω πχ τα specs απο το δικό μου Compression Ratio: 9.3 :1, και λέω οκ το δικό μου χρειάζεται 9.3 μέρη αέρα και 1 μέρος βενζίνης για να γίνει η καύση.

Δεν είναι το ίδιο;
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.152
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Wait...δεν είναι το ίδιο αυτά τα δυο;

Εγω βλέπω πχ τα specs απο το δικό μου Compression Ratio: 9.3 :1, και λέω οκ το δικό μου χρειάζεται 9.3 μέρη αέρα και 1 μέρος βενζίνης για να γίνει η καύση.

Δεν είναι το ίδιο;
Καμμία σχέση...
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.772
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Το έψαξα λιγάκι...

Η σχέση συμπίεσης απο οτι φαίνεται έχει να κάνει με την διάμετρο x διαδρομή και το υλικό του μοτέρ και παραμένει σταθερό...πηλίκο συνολικού όγκου κυλίνδρο προς μόνο τον όγκο της καύσης.

Δεν το ήξερα, νόμιζα οτι πχ είναι 9.3 μέρη αέρα προς 1 μέρος βενζίνης. Όχι απο οτι φαίνεται.
 
Top Bottom