Ελλάδα – Βουλγαρία – Ρουμανία – Σερβία - 24/09/2021 – 02/10/2021

Agrinio
Μια οικογενειακή εκδρομούλα στα Βαλκάνια! Κανονίστηκε στα μπαμ τέλος Αυγούστου με προορισμό κυρίως Ρουμανία και στόχο τα δύο γνωστά πάσα Transfagarasan και Transalpina και κάποια άλλα όμορφα μέρη εκεί πάνω. Ξεκινάμε λοιπόν…

Παρασκευή 24/09 Αγρίνιο – Σαντάνσκι : Για να κοπεί το ανέβασμα για Βουκουρέστι στην μέση ξεκινήσαμε Παρασκευή μεσημέρι και φτάσαμε καρφί Σαντάνσκι Βουλγαρία όπου και μείναμε ένα βράδυ. Καθόλου κούραση, πείνα όμως και έτσι μια βόλτα για φαγητό πήγαμε, φάγαμε και φόλα γιατί οι κουζίνες κλείνανε 22:00 και ευτυχώς βρήκαμε να φάμε πίτσα σε ένα μαγαζί που περιέργως ήταν καφετέρια – εστιατόριο – κλαμπ – μπιλιαρδάδικο. Ύπνο και το πρωί Βουκουρέστι…

Agrinio
Σάββατο 25/09 Σαντάνσκι – Βουκουρέστι: Ξεκινάμε από Σαντάνσκι και μετά τη Σόφια είπαμε ευτυχώς που κόψαμε το δρομολόγιο στην μέση γιατί η διαδρομή Σόφια – Βουκουρέστι είχε πολύ κίνηση σε μονόδρομο. Ευχαριστούμε πολύ τα δύο παιδιά που μας βοήθησαν να βρούμε τον δρόμο για Ρουμανία γιατί στο Google Maps δεν βγάζαμε και πολύ άκρη με τις ονομασίες. Φτάσαμε λοιπόν απόγευμα στο Βουκουρέστι, δωμάτιο από τα πιο φτηνά στο Booking και για την τιμή του καθαρό και άνετο, μπάνιο και κατευθείαν έξω για φαγητό και βόλτα. Εκεί την πατήσαμε λίγο γιατί το κέντρο ήταν λίγο μακριά και περπατήσαμε 7 χιλιόμετρα για να το βρούμε. Πρώτη εντύπωση για το Βουκουρέστι, μεγάλη πόλη, το ιστορικό κέντρο πολύ όμορφο και τα κτήριά του επιβλητικά. Στα τριγύρω, πολυκατοικίες και γενικά στοιχεία μεγαλούπολης με ότι συνεπάγεται αυτό για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, τους δρόμους, τους ανθρώπους και την κίνηση. Φάγαμε σε ένα Τούρκικο εστιατόριο στο ιστορικό κέντρο, αρκετά καλά, παγωτάκι και επιστροφή στο δωμάτιο για ξεκούραση. Στο σημείο αυτό να προσθέσω πως μετακινηθήκαμε με Uber τρεις φορές σε όλο το ταξίδι, πράγμα που βόλεψε πολύ. Υπήρχαν και πάρα πολλά κοινόχρηστα πατίνια γνωστών εταιριών σε όλες τις πόλεις που πήγαμε, εύκολη μετακίνηση παντού. Επίσης καταλαβαίνεις την οδηγική παιδεία από το πρώτο λεπτό που πατάς το πόδι σου στην διάβαση και έχουν κοκαλώσει όλοι, τα φανάρια τους είχαν χρονόμετρο τα περισσότερα και άναβε πορτοκαλί και για το πράσινο και ειδικό τάπητα για φρενάρισμα πριν τις περισσότερες διαβάσεις.

Agrinio
Κυριακή 26/09 Βουκουρέστι: Ξύπνημα και κατευθείαν κέντρο με τις μηχανές. Στο ζέσταμα της μοτοσικλέτας, βάλαμε δύο ταλιμπάν επάνω (τα παιδιά της καθαρίστριας του ξενοδοχείου) οι οποίοι δεν ντράπηκαν να κολλήσουν το γκάζι στους κόφτες - με κρύο μοτέρ! Bcdef Devil Κλείδωμα σε κεντρικό σημείο και βόλτα στην Αψίδα του Θριάμβου. Βόλτα σε ένα μικρό παρκάκι απέναντι – 30 χιλιόμετρα στο σύνολό του το πάρκο με λίμνη, καντίνες, παιδική χαρά και άλλα πολλά στο εσωτερικό του. Γενικά πολύ πράσινο και στον δρόμο και στις πόλεις. Ακόμα χωρίς καφέ και η ώρα 14:00! Φύγαμε για το Παλάτι του Λαού, δεν γίνετε να μην πας! Τσαουσέσκου με τα όλα του, με το που φτάνεις απ’έξω καταλαβαίνεις πως όντως είναι το μεγαλύτερο κτήριο στην Ευρώπη και δεύτερο μεγαλύτερο στον κόσμο με πρώτο το Πεντάγωνο Αμερική. Μέσα μπαίνεις μόνο με ξεναγό δικό τους, σκανάρισμα ταυτότητας και έλεγχο σε πράγματα και σε σένα. Στην αναμονή για την ξενάγηση χτυπήσαμε ένα εσπρεσάκι στο κυλικείο. Το παλάτι απίστευτο. Αν δεν πάει κάποιος θα χάσει πραγματικά. Εκεί βρήκαμε και αρκετούς Έλληνες, με αποκορύφωμα τον φίλο από Αθήνα που ξαναπετύχαμε στο Μπρασόβ. Τέλος τα αξιοθέατα, επιστροφή κέντρο για φαγητό και ξενοδοχείο για ξεκούραση.

Agrinio
Δευτέρα 27/09 Βουκουρέστι – Μπρασόβ: Πώς να μην ξεκινήσει η βδομάδα καλά όταν οδηγείς σε τέτοια διαδρομή. Κίνηση και μονόδρομος μεν, πολύ όμορφα δε. Στάση χωριό Campina για καφεδάκι, όμορφη περιοχή μέσα σε δάσος, αλπικό τοπίο. Άφιξη σε Μπρασόβ και στο δωμάτιο. Φτηνό δωμάτιο αλλά μέτριο και όχι άνετο για την τιμή του, ήταν σοφίτα και 5 χιλιόμετρα από το ιστορικό κέντρο. Μπάνιο και κατευθείαν έξω για βόλτα και φαγητό με τα πόδια. Στο Μπρασόβ δύο μέρες μας έκανε χάλια καιρό, βροχή και ομίχλη. Παρόλα αυτά φάγαμε σε ένα πολύ καλό μαγαζί, κρέας και μπύρες. Πανέμορφη πόλη το Μπρασόβ με το ιστορικό κέντρο να έχει σοκάκια πλακόστρωτα και πεζοδρόμους, μεγάλη κεντρική πλατεία, αγορά και γενικά πολύ ωραία βόλτα.

Agrinio
Τρίτη 28/09 Μπρασόβ: Ξύπνημα με όρεξη για εξερεύνηση αλλά δυστυχώς ο καιρός είχε αντίθετα πλάνα με την βροχή να μην σταματά. Έπρεπε να δούμε όμως πράγματα για αυτό περπάτημα στην βροχή και η απουσία των μπαλκονιών έγινε πολύ αισθητή. Μαύρη Εκκλησία, καθολική με γοτθικό στυλ, μαύρη ονομάστηκε λόγω κάποιας πυρκαγιάς που την μαύρισε εξωτερικά και την έκαψε εσωτερικά. Λευκός και Μαύρος πύργος στο λόφο του Μπρασόβ με θέα την πόλη, ανεβήκαμε μόνο στον Λευκό, η θέα απίστευτη αλλά ο πύργος κλειστός. Πέρασμα από το Strada Sforii, στα ελληνικά Δρόμος του Σχοινιού, στενότερος δρόμος - σοκάκι στην Ρουμανία. Τελευταία εξόρμηση το Telecabina Tampa, τελεφερίκ που σε ανέβαζε στο βουνό και πίσω από την φωτιζόμενη πινακίδα με το όνομα της πόλης. Δυστυχώς για να ευχαριστηθείς αυτό το πράγμα δεν πρέπει να βρέχει και να έχει ομίχλη. Δεν πτοούμαστε, φωτογραφίες βγήκαν με θέα την ομίχλη, το βουνό έχει απίστευτες διαδρομές των 10 και 20 χιλιομέτρων για πεζοπορία, λόγω βροχής δεν περπατήσαμε πολύ, κατεβήκαμε κέντρο και πήγαμε σε μία Pub για μπύρες. Επιστροφή στο ξενοδοχείο και ύπνο.

Agrinio
Τετάρτη 29/09 Μπρασόβ – Σιμπίου: Το πρόγραμμα είχε Κάστρο Μπράν και Transfagarasan Pass αλλά στην πορεία χάλασαν τα πράγματα. Φτάνοντας στο περιβόητο Κάστρο του Δράκουλα, βλέπεις ένα μεγάλο κάστρο σαν από ταινία. Μέσα είναι ένα αξιοθέατο που – κατά την γνώμη μου – δεν χάνει κάποιος κάτι αν δεν το δει αλλά και αν το δει. Παλιό κάστρο με ιστορικά γεγονότα και μυθικές αφηγήσεις, δωμάτια ανοικοδομημένα σαν την τότε εποχή και ένας πολύ όμορφος προαύλιος χώρος. Συνεχίζουμε το ταξίδι, ακολουθώντας το Google Maps με στόχο το Transfagarasan και προορισμό το Σιμπίου. Εδώ έκανα ένα τραγικό λάθος, δεν έβαλα ενδιάμεση στάση Transfagarasan αλλά Campulung και μας οδήγησε σε έναν χωματόδρομο 15 χιλιομέτρων παράλληλα με το πάσο. Φτάνοντας στο Σιμπίου καταλάβαμε πως κάτι πήγε στραβά. Βρήκαμε το δωμάτιο, φτηνό και καλό για την τιμή του, κοντά στο κέντρο, 2 χιλιόμετρα. Είχαμε και οι τρεις αποφασίσει στο μυαλό μας πως το πρωί θα φεύγαμε εκτός προγράμματος για το πάσο που εξαιτίας μου χάσαμε. Η ιδέα έπεσε και έτσι και αποφασίστηκε. Το βράδυ φάγαμε καλά σε κεντρικό εστιατόριο ύστερα από την ταλαιπωρία, ύπνο και πρωινό ξύπνημα.

Πέμπτη 30/09 Transfagarasan – Σιμπίου: Ξύπνημα με όρεξη για οδήγηση. Οι μηχανές ξεφόρτωτες και ο καιρός πολύ καλός. Φύγαμε! Ξεκινάει το ανέβασμα, η άσφαλτος βρεγμένη που σημαίνει, κάθε εμπόδιο για καλό γιατί θα τρώγαμε πολύ βροχή την προηγούμενη μέρα. Το γκάζι άνοιγε ήρεμα με βάση το βρεγμένο οδόστρωμα αλλά και το άγνωστο της διαδρομής. Με προσπερνά ένα Porsche Carrera S διπλωμένο, χειρόφρενο στο πέταλο και τέρμα γκάζι για επάνω. Έτσι είστε ρε; Ανεβαίνουμε σε υψόμετρο, ομίχλη και πτώση της θερμοκρασίας. Στάση για φωτογραφίες και συναντάμε ένα γκρουπ με δύο BMW R1200GS και BMW R90, R70 σε στυλ Cafe Racer με μακρύ τιμόνι. Vintage τυπάκια, Γερμανοί. Ξεκινάμε, μας περνάνε στα πέταλα με στυλ Motocross, ανάποδο και εσωτερικό πόδι τεντωμένο μπροστά. Οι τύποι πήγαιναν δίχως αύριο, παλαβοί! Φτάνουμε κορυφή, φωτογραφίες, πέρασμα από το τούνελ και ξεκινάει το κατέβασμα. Οι τυπάδες ανέβαιναν ήδη ανάποδα. Τρομερό το πάσο, η άσφαλτος απίστευτη, δύσκολα στην χώρα μας θα υπήρχε δρόμος σε αυτή την κατάσταση σε αντίστοιχες συνθήκες. Επιστροφή γεμάτοι από οδήγηση στο Σιμπίου μεσημέρι και έμεινε και χρόνος να δούμε την πόλη το απόγευμα. Στο ίδιο στυλ περίπου και το Σιμπίου με τις άλλες Ρουμανικές πόλεις, πλακόστρωτα σοκάκια, επιβλητικά παλιά κτήρια και στο κέντρο του η Μεγάλη πλατεία και δίπλα η Μικρή πλατεία που ενώνονται με ένα σοκάκι. Όμορφη και η Γέφυρα των Ψεμάτων (Bridge of Lies), η πρώτη γέφυρα από χυτοσίδηρο στη Ρουμανία και επίσης η πρώτη χωρίς πυλώνες. Φαγητό σε κεντρικό εστιατόριο, ήθελε να φάει πάπια ο daddy, ξενοδοχείο και ύπνο. Η Παρασκευή θα έγραφε πολλές ώρες πάνω στην μηχανή.

Agrinio
Παρασκευή 01/10 Σιμπίου – Νις: Καλό μήνα! Στόχοι η Transalpina και οι Σιδηρές Πύλες του Δούναβη και προορισμός το Νις στην Σερβία. Καφεδάκι και ανέβασμα μέχρι το φράγμα Oașa, μια λίμνη συσσώρευσης στον ποταμό Sebeș, φωτογραφίες και αυτοκόλλητα AgrinioMotoClub και Motoparea. Ανέβασμα σε Transalpina (DN67C). Στρίψιμο και διασκέδαση σε ένα πάσο που δεν είχε κίνηση, στο ανέβασμα είχε φουλ ορατότητα και καλές συνθήκες και η άσφαλτος, στα 2,187 μέτρα υψόμετρο, τσίχλα! Στο κατέβασμα η ομίχλη δεν σε άφηνε να δεις πάνω από δύο μέτρα κι έτσι πηγαίναμε με χαμηλές ταχύτητες. Συνέχεια για Σιδηρές Πύλες, φτάνοντας εκεί, το τοπίο μαγευτικό αλλά οι συνοριοφύλακες και της Ρουμανίας αλλά περισσότερος της Σερβίας ιδιαίτερα προκλητικοί και αφιλόξενοι. Συνέχεια για Νις, ταλαιπωρία μεγάλη γιατί είχαν έργα στους δρόμους με αποτέλεσμα να λειτουργεί μόνο το ένα ρεύμα κυκλοφορίας με φανάρι πράγμα που έκανε το ταξίδι πολύ κουραστικό. Φτάσαμε στο Νις βράδυ, το δωμάτιο φτηνό και καλό και κυρίως 250 μέτρα από το κέντρο! Βόλτα για φαγητό, τρομερό εστιατόριο στο κέντρο και πραγματικά οι τιμές απίστευτες. Το Νις είχε πάρα πολύ κόσμο στην ηλικία μου, φοιτητές και φοιτήτριες. Περπάτημα στο κέντρο και στο μέσα στο παλιό φρούριο. Επιστροφή πάλι νωρίς για ύπνο γιατί και το Σάββατο προέβλεπε χιλιόμετρα.

Σάββατο 02/10 Νις – Αγρίνιο: Πρωινό ξύπνημα, φόρτωμα και φύγαμε κατά της 10:30. Στάση για βενζίνη, αυτοκινητόδρομος! 160-172 χιλιόμετρα την ώρα! Φτάνουμε σύνορα Σερβία με Βόρεια Μακεδονία. Ανεφοδιασμός και με την μία καρφί για σύνορα Εύζωνοι. Ανεφοδιασμός και καφεδάκι πάλι πριν μπούμε Ελλάδα για ευνόητους λόγους, 1,25€ το λίτρο! Εντάξει, μπήκαμε Ελλάδα, παντού πεταμένα χαρτιά και σκουπίδια από το πρώτο χιλιόμετρο της Εγνατίας! Στάση πάλι Γρεβενά για ανεφοδιασμό κι άλλο ένα καφεδάκι και 19:00 το απόγευμα επιστρέψαμε στην βάση μας.

Γενικό Συμπέρασμα - Κατακλείδα: Σάββατο βράδυ είπα δώστε μου λεφτά και ξαναφεύγω το πρωί! Γενικά είδαμε πανέμορφα μέρη, πληρώσαμε πολύ φτηνή βενζίνη (1,20-1,35€ το λίτρο) και οδηγήσαμε σε πολύ όμορφους δρόμους και διαδρομές. Πρώτο μου ταξίδι εξωτερικό σαν οδηγός, με τα λάθη του, με την ταλαιπωρία του, με τα λίγα άσχημα αλλά με πολλές μα πάρα πολλές όμορφες εικόνες, πολλά χιλιόμετρα και ευχαρίστηση της οδήγησης, αξιοθέατα, νοοτροπία και πολύ σύγχρονες πόλεις, 100 χρόνια μπροστά από κάθε δική μας κατά την γνώμη μου! Το κυριότερο όμως, η καλύτερη παρέα! Πατέρας και αδερφός, θα ήταν πολύ διαφορετικά χωρίς αυτούς και δεν θα ζούσα έτσι αυτές τις στιγμές! Μακάρι να έρθουν κι άλλα τέτοια όμορφα και το εύχομαι σε κάθε έναν ξεχωριστά να πραγματοποιεί τέτοιους στόχους στην ζωή του! Μέχρι το επόμενο…

Υ.Γ.​
  • Συγνώμη για το τεράστιο και αναλυτικό κείμενο, αλλά είπα να βοηθήσω όσο μπορώ με πληροφορίες κάποιον που θα θέλει να κάνει ένα τέτοιο ταξίδι (ύστερα από συζήτηση που είχα με μέλος του forum και τον εντοπισμό απώλειας τέτοιου είδους threads).
  • Ευχαριστώ τον φίλο Άρη από Αμφιλοχία για τις πληροφορίες του πριν το ταξίδι, μου ήταν απίστευτα χρήσιμες!
  • Έκανα τα λαθάκια μου, μαθαίνω από αυτά, μην με κρεμάσετε!
Romania - Serbia 24_09_2021 - 02_10_2021.png

Iraklis174

3.806
Κερατσινι
Μοτοσυκλέτα
Ότι κάτσει δεν υπάρχουν λεφτά χαχα
Ηρακλης

Υ.Γ.​
  • Έκανα τα λαθάκια μου, μαθαίνω από αυτά, μην με κρεμάσετε!
View attachment 38224
Μπράβο ρε παιδιά πάντα άξιοι να είστε σαν οικογένεια που είναι φανταστικό από μόνο του να το ξανά κάνετε. Και ξανά μπράβο γιατί και τα μηχανάκια είναι σας είναι για γερές μέσες χαχαχά ούτε επάνω δεν μπορώ να ανέβω εγώ χαχαχά. Πάντα τέτοια. Μου αρέσει το K1300s στην επόμενη συνάντηση θέλω βόλτα χαχαα.

esel

Μαθουσάλας member
17.131
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
BMW GS1200 ADV LC
Στελιος Τζιανετοπουλος
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
μπραβο στην οικογενεια .....πολυ καλες και χρησιμες οι πληροφοριες
αντε τωρα που πηρατε και το κολαυ βουρ για Αλπεις.....

Giorgos-Patra

3.064
Πατρα
VSTROM DL 650
YAMAHA A 100
Γιώργος
Πάτρα
Μπράβο Τίμο πάντα τέτοια !!
Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες .

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Γιαννης
Pieria
Ευχαριστούμε Τίμο,το περίμενα πως και πως αυτό το ταξιδιωτικό .
Εύχομαι του χρόνου να είστε γέροι να μας ξανά ταξιδέψετε

grigoris gs

3.500
ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑΣ
GS ADVE
ΓΡΗΓΟΡΗΣ
ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑΣ

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...
Βλέπω τις θολές τις τιμήσατε δεόντως. Η τιμή είναι ακόμα στα 6 Lei το ποτήρι?

Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

stelios62

Μαθουσάλας member
7.265
Πειραιας
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Στελιος
Κερατσινι
Συγχαρητηρια παιδες και σιγουρα θα ερχεστε πιο ωριμοι πλεον εχοντας αποθανατισει μερικες εικονες και σκηνες απο αλλες χωρες. Bcdefghg
Βεβαια δεν θα προλαβατε να τα δειτε ολα καλα ... εκει , οποτε ευχομαι με υγεια την επομενη φορα για να συγκρινετε πληρως τον παλιο-κοσμο που ζουμε ..... εδω .....! ooops