Εθνική οδός Βουλγαριας

StepaS

well know member
Δημοσιεύσεις
3.187
Μοτοσυκλέτα
KTM 1290 Super Adventure S
Όνομα
Vagelis
Τις προάλλες γυρνούσα από Σόφια (με αυτοκίνητο) μέσω εθνικής οδού. Σε όλη τη διαδρομή έβρεχε (σε νορμάλ επίπεδο). Περίπου 30-40χλμ μετά τη Σόφια (κατεβαίνοντας) μέσα σε λίγα χιλιόμετρα είδα 3 αυτοκίνητα να έχουν φύγει από τον δρόμο μόνοι τους, στην ευθεία. Φαντάζομαι πως έφταιγε το φαινόμενο της υδρολισθησης γιατί τα αυτοκίνητα φαινόντουσαν πως "γύρισαν" πριν σκασουν στις μπαρες.
 

kostikas

member
Δημοσιεύσεις
1.448
Μοτοσυκλέτα
Suzuki VStrom 650
Όνομα
Kostas
Μου έχει τύχει στην εθνική Αθηνών - Κορίνθου μέρα χαρα Θεού στεγνά τα πάντα κάτι να συμβαίνει μπροστα σε προπορευόμενο να φεύγει και να σκαει με τετακε στις μπάρες δεξιά και στον πανικό τους οι από πίσω που δεν κρατούσαν αποστάσεις βρεθηκαν στην ίδια θεση με αυτόν δεξιά και αριστερά..... χωρίς ίχνος βροχής... Ίσως και εκεί να συνέβει κάτι αντίστοιχο.
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.656
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Από τις καμιά δεκαριά φορές που έχω περάσει την εθνική τους και με αμάξι και με μηχανή, δεν ένιωσα κάποιο θέμα πρόσφυσης του δρόμου. Τις δύο φορές ήταν με ήπια βροχή τη μία με του του την άλλη με πρα πρα .....
 

grigoris gs

well know member
Δημοσιεύσεις
3.486
Ηλικία
51
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GS ADVE
Όνομα
ΓΡΗΓΟΡΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑΣ
Εγω οποτε εχω περασει Βουλγαρια με βροχη εχω δει oντως αυτοκινητα εκτος του δρομου. Ισως να φταει το ολισθηρο οδοστρωμα αλλα ισως εχει να κανει και με το αν τα αμαξια ειχαν abs ή esp

Στάλθηκε από το G8341 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

StepaS

well know member
Δημοσιεύσεις
3.187
Μοτοσυκλέτα
KTM 1290 Super Adventure S
Όνομα
Vagelis
Μου έχει τύχει στην εθνική Αθηνών - Κορίνθου μέρα χαρα Θεού στεγνά τα πάντα κάτι να συμβαίνει μπροστα σε προπορευόμενο να φεύγει και να σκαει με τετακε στις μπάρες δεξιά και στον πανικό τους οι από πίσω που δεν κρατούσαν αποστάσεις βρεθηκαν στην ίδια θεση με αυτόν δεξιά και αριστερά..... χωρίς ίχνος βροχής... Ίσως και εκεί να συνέβει κάτι αντίστοιχο.

Τα αυτοκίνητα που είδα ειχαν απόσταση μεταξύ τους μερικά χιλιόμετρα.

εχμμμ....έχετε δει πως οδηγούν οι Βούλγαροι;

Παραδόξως ο δρόμος γενικά δεν είχε ιδιαίτερη κίνηση και όλοι οδηγούσαν χαλαρά...

Έχω περάσει κι εγώ μερικές φορές στο παρελθόν και δεν είχα ποτέ θέμα. Πρώτη φορά όμως βλέπω κάτι τέτοιο. Ίσως κάτι να αλλαξε. Π.χ να έχουν βουλώσει τα "λουκια" του δρόμου και να κρατάει νερα...
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.093
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
εχμμμ....έχετε δει πως οδηγούν οι Βούλγαροι;

λιγο καλυτερα απο τους αλλους γειτονες της Αλβανιας....
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Λόγω βιοτικού θα φτάνουν τα λάστιχα στα λινά και η υδρολίσθηση καραδοκεί!
 

ta-sio

new member
Δημοσιεύσεις
347
Ηλικία
43
Περιοχή
ΚΕΡΚΥΡΑ
Μοτοσυκλέτα
To NC750X, το γκρί, το καλό, το αντβέντσιουρρρ
Yamaha virago 250
Όνομα
TASOS
Δυο φορές οδήγησα στον βασικό οδικό τους άξονα, και τις δυο το μετάνιωσα....

λιγο καλυτερα απο τους αλλους γειτονες της Αλβανιας....

Σωστό....
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Εντός πενταετίας ο οδικός άξονας που θα ενώνει Αλεξανδρούπολη - Κωνστάντζα​

Αναμένεται η επιλογή της αναδόχου κοινοπραξίας που θα αναλάβει την κατασκευή του
motomag Εντός πενταετίας ο οδικός άξονας που θα ενώνει Αλεξανδρούπολη – Κωνστάντζα


Ο Υπουργός Οικονομικών Βουλγαρίας, Assen Vassilev παρουσίασε το σχέδιο της βουλγαρικής κυβέρνησης για τη δημιουργία ενός οδικού άξονα που θα συνδέει την Αλεξανδρούπολη και το Ορμένιο του Έβρου με την Κωνστάντζα της Ρουμανίας, στο πρώτο διεθνές συνέδριο Southeast Europe Connectivity Forum (SECF), το οποίο πραγματοποιείται το διήμερο 31 Οκτωβρίου και 1 Νοεμβρίου στην Θεσσαλονίκη υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, της Ελληνικής Εταιρείας Logistics και του Συνδέσμου Εξαγωγέων Ελλάδος.

Ο Υπουργός Οικονομικών Βουλγαρίας αναφέρθηκε στη χρηματοδότηση ανθεκτικών υποδομών και συνδεσιμότητας στη Νοτιονατολική Ευρώπη, συνομιλώντας με τη δημοσιογράφο, διπλωματική συντάκτρια Αλεξία Τασούλη και ανέπτυξε τον σχεδιασμό της κυβέρνησής του για τη διασύνδεση της χώρας με την ευρύτερη περιοχή. Κομβικό ρόλο στον σχεδιασμό αυτό καταλαμβάνει η σύνδεση Βορρά – Νότου με την κατασκευή ενός αυτοκινητόδρομου που θα συνδέει την Ελλάδα και τη Ρουμανία μέσω της Βουλγαρίας, έργο για το οποίο υπεγράφη κοινή δήλωση κατά τη συνάντηση των πρωθυπουργών στη Βάρνα.

Όπως ανέφερε ο κ. Vassiliev, για τον διάδρομο αυτόν έχουν εγγραφεί στον προϋπολογισμό έξι δις ευρώ εγγύηση και αναμένεται η επιλογή της αναδόχου κοινοπραξίας που θα αναλάβει την κατασκευή του. Εξήγησε, μάλιστα, ότι με εξαίρεση το τμήμα μεταξύ Μπουργκάς και Βάρνας, ο οδικός άξονας βασίζεται σε υφιστάμενες γραμμές. O κ. Vassiliev δήλωσε: “Ελπίζουμε να ολοκληρωθούν το ταχύτερο δυνατόν οι διαδικασίες και σε κάθε περίπτωση να ολοκληρωθεί το έργο εντός πέντε ετών, καθώς με αυτόν τον αυτοκινητόδρομο ολοκληρώνεται ο χάρτης συνδεσιμότητας, δίνοντας διέξοδο από τα λιμάνια της χώρας προς τη Μεσόγειο και παρέχοντας απευθείας σύνδεση προς τις βόρειες χώρες της Βαλκανικής μέχρι και τη Βιέννη”.
Forum


Σε ερώτηση σχετικά με τη χρηματοδότηση του έργου, ο Υπουργός Οικονομικών της Βουλγαρίας ανέφερε πως η χώρα θα αιτηθεί χρήματα από την Ευρωπαϊκή Ένωση για να αντισταθμιστεί το κόστος, ωστόσο δεν θα σταματήσει το έργο εν αναμονή της χρηματοδότησης. O κ. Vassiliev ανέφερε: “Τα χρήματα είναι ήδη διαθέσιμα και φυσικά μπορούμε να βοηθήσουμε και γείτονες χώρες, ώστε να αποπερατωθεί το έργο πιο γρήγορα.

Είναι πολύ σημαντικό για το εμπόριο μεταξύ των χωρών ειδικά μετά τον πόλεμο στην Ουκρανία και τώρα στη Γάζα, προκειμένου το εμπόριο να μην στηρίζεται στη Μαύρη θάλασσα, “την λίμνη των Ρώσων”. Υπάρχει διπλασιασμός της κίνησης στα σύνορα μεταξύ Βουλγαρίας και Τουρκίας, έχουμε 4.000 φορτηγά σε καθημερινή βάση και θεωρούμε ότι θα διπλασιαστεί τα επόμενα χρόνια καθώς όσο μαίνεται ο πόλεμος Ρωσίας - Ουκρανίας όλη αυτή η κίνηση θα έρχεται στον νότο”.


Ο κ. Vassiliev αναφέρθηκε και στον αγωγό Μπουργκάς – Αλεξανδρούπολη, που περιλαμβάνει δύο τμήματα, ένα για αργό πετρέλαιο και ένα για πετρελαϊκά προϊόντα. “Η ιδέα είναι να χρησιμοποιήσουμε στον βαθμό του δυνατού τον διασυνδετήριο αγωγό και για αυτό εκπονούμε μελέτη σκοπιμότητας, για να μπορέσουμε να κάνουμε αυτήν την παράκαμψη.

Ο αγωγός είναι γεωπολιτικά πολύ σημαντικός λόγω του πολέμου στην Ουκρανία, ωστόσο η γεωπολιτική σκοπιμότητα δεν πρέπει να είναι ο μόνος λόγος, αν δεν υπάρχει εμπορικό κίνητρο”.
Επιπρόσθετα στο διεθνές συνέδριο Southeast Europe Connectivity Forum (SECF), ο κ. Vassiliev έκανε αναφορά και στη βελτίωση της οικονομικής κατάστασης της χώρας του. “Στο πέρασμα των ετών υπήρξε συντηρητική διαχείριση των οικονομικών.

Η Βουλγαρία έχει το δεύτερο χαμηλότερο δάνειο σε ευρωπαϊκό επίπεδο που φτάνει στο 22% του ΑΕΠ, ενώ διατήρησε το έλλειμμα κάτω από το 3% παρά το γεγονός ότι έκανε πολύ μεγάλες υποδομές σε διάφορους τομείς, με τα περισσότερα project να εστιάζουν στην εσωτερική συνδεσιμότητα, αλλά και στον τομέα της ενέργειας.

Ταυτόχρονα, έχουν αυξηθεί οι μισθοί, ενώ ο φόρος τόσο για τους ιδιώτες όσο και για τις εταιρείες είναι μόνο 10%, γεγονός που έχει συμβάλει στην προσέλκυση επενδύσεων αλλά και στην αύξηση των εταιρειών που μεταφέρουν τις δραστηριότητές τους στη Βουλγαρία”.
 
Top Bottom