Είχες ατύχημα; Δες τι δικαιούσαι…

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Μάθε τα πάντα για τα δικαιώματα που έχεις σε περίπτωση ατυχήματος και δες πώς θα αποζημιωθείς πλήρως.​

average-motorcyc_91020.jpg

Μετά από ατύχημα με την μοτοσυκλέτα και με την ευχή να μην υπάρχει τραυματισμός, το αμέσως επόμενο βήμα είναι να πάμε στο συνεργείο της επιλογής μας την μοτοσυκλέτα για έλεγχο και επισκευή. Συνήθως επιλέγουμε το κατάστημα που εμπιστευόμαστε από παλαιότερη συνεργασία ή επειδή μας το σύστησε κάποιος φίλος, γνωστός, συγγενής ή επειδή είναι κοντά μας και μας διευκολύνει ή επειδή ακούσαμε ότι παίρνει εξουσιοδότηση ή είναι ήδη εξουσιοδοτημένο ή δυστυχώς, μας κατεύθυνε η ασφαλιστική εταιρεία σε κάποιο δικό της που συνεργάζεται (και ας αναρωτηθούμε γιατί). Έτσι θεωρούμε αυτονόητο και δεδομένο ότι η μοτοσυκλέτα μας θα επισκευαστεί σωστά και στο ακέραιο. Πρωτίστως για την ασφάλειά μας, καθώς και για την επαναφορά της μοτοσυκλέτας στην αρχική εργοστασιακή της κατάσταση.

Εδώ όμως αρχίζουν τα δύσκολα και πρέπει να τα γνωρίζουμε.

Ας είμαστε λοιπόν ενήμεροι σχετικά με το τι δικαιούμαστε και τι πρέπει να θέσουμε ως προϋπόθεση στο συνεργείο που επιλέξαμε και έχουμε εμπιστευτεί για την αγαπημένη μας μοτοσυκλέτα και το οποίο θα πληρωθεί στο ακέραιο και θα κερδίσει από εμάς, (δεν θα μας χαρίσει κάτι). Ανεξάρτητα αν η υπαιτιότητα είναι δική μας και πληρώνουμε από την τσέπη μας ή αν δώσουμε εξουσιοδότηση στο κατάστημα προκειμένου να πληρωθεί εκείνο από την ασφαλιστική εταιρεία που είναι υποχρεωμένη να καλύψει το κόστος της επισκευής.
Και στις δυο περιπτώσεις δικαιούμαστε και φυσικά πρέπει να απαιτήσουμε εγγράφως να γνωρίζουμε την κατάσταση της γεωμετρίας της μοτοσυκλέτας μας σχετικά με το πλαίσιο, το εμπρόσθιο σύστημα, το υποπλαίσιο και το πίσω ψαλίδι. ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Η ΕΠΙΣΚΕΥΗ. Έτσι ώστε να γνωρίζουμε σε τι κατάσταση είναι η μοτοσυκλέτα και αν είναι μέσα στις προδιαγραφές του κατασκευαστή. ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ και χωρίς άσκοπα και περιττά λυσίματα και τους κινδύνους που εγκυμονούν και λοιπές χρεώσεις αδικαιολόγητα, είτε για την δίκη μας τσέπη είτε για την ασφαλιστική εταιρεία.


Πόσο όμως διασφαλιζόμαστε με μόνο την υποκειμενική άποψη ενός μηχανικού στο αν έχει «πάρει» ή πόσο και σε ποιο σημείο είναι στραβή η μοτοσυκλέτα μας. Γιατί ο κάθε πραγματογνώμονας και αυτός υποκειμενικά και χωρίς κανένα αποδεικτικό στοιχείο ή τον κατάλληλο εξοπλισμό και τις κατάλληλες γνώσεις κρίνει στο εάν η όχι έχει κάποιο πρόβλημα ο σκελετός, το πιρούνι, το ψαλίδι ή το υποπλαίσιο της μοτοσυκλέτας μας; Απλά ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ; Αυτή η προφορική εκτίμηση του διασφαλίζει εμάς; Και αυτό μπορεί να έχει άμεσο αντίκτυπο για την ασφάλειά μας? Από την άλλη πλευρά, ο έλεγχος δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί από το συνεργείο καθώς δεν είναι αυτό το αντικείμενό τους και μπορεί να μην διαθέτουν τις γνώσεις ή τον εξοπλισμό για κάτι τέτοιο. Θα πρέπει να λύσουν και να στείλουν τη μοτοσυκλέτα στην καλύμπρα.

Εμείς όμως μένουμε ξεκρέμαστοι, κινδυνεύουμε και στο τέλος παραλαμβάνουμε επισκευασμένο σωστά υποτίθεται το δίκυκλό μας χωρίς να έχουμε στοιχεία σε τι κατάσταση πραγματικά ήταν όταν το πήγαμε για επισκευή και σε τι κατάσταση είναι όταν το παραλάβουμε. Και ως συνήθως μετά την απομάκρυνση από το ταμείο ουδέν λάθος αναγνωρίζεται. Σπανιότατα ίσως από κάποιους.

Εάν είναι σωστή η μοτοσυκλέτα μας και δεν έχει στραβώσει κάτι, οπότε είναι μέσα στις γεωμετρικές αποκλίσεις του κατασκευαστή όλα αυτά τα αποφεύγουμε. Εάν έχει κάποια στρέβλωση οπουδήποτε η μοτοσυκλέτα και είναι εφικτή η επιδιόρθωσή της, τότε πριν την παραλάβουμε και φύγουμε από το οποιοδήποτε κατάστημα απαιτούμε να μας παραδώσουν το έγγραφο που να πιστοποιεί την σωστή αποκατάσταση και μέσα στα όρια που προβλέπει ο κάθε κατασκευαστής. Μόνο έτσι ξέρουμε και είμαστε ασφαλείς και εν γνώσει μας για το πριν και το μετά.



Σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να θεωρούμε ή να παρασυρθούμε από ένα συνεργείο και να πούμε «έλα μωρέ θα τα πληρώσει η ασφαλιστική εταιρεία». Είναι τραγικό λάθος να σκεφτούμε έτσι και στο τέλος εμείς βγαίνουμε χαμένοι (κοινώς… πάμε για μαλλί και βγαίνουμε κουρεμένοι) και εξηγούμε τους λόγους: Η ασφαλιστική εταιρεία -καλύπτεται από την νομοθεσία- θα αποζημιώσει μέχρι και το 70% της εμπορικής αξίας της μοτοσυκλέτας ως μεταχειρισμένη. Όταν το συνεργείο έχει δώσει μια προσφορά επισκευής σε ανταλλακτικά και εργασία ίση ή παραπάνω από την εμπορική αξία, η ασφαλιστική αρνείται την επισκευή. Στο συνεργείο μένει περισσότερο κέρδος αν χρεώσει πολλές εργασίες πάρα ανταλλακτικά, για αυτό αιτούνται από τον πραγματογνώμονα έλεγχο εμπρόσθιου συστήματος ή έλεγχο στην καλύμπρα με αυξημένο για εμάς κόστος. Εκεί βρισκόμαστε σε πολύ δύσκολη θέση πλέον εμείς. Οι περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες συγκλίνουν και επιθυμούν να θέλουν αδιάψευστα τεκμηριωμένα και πιστοποιημένα έγραφα για την κατάσταση του πλαισίου της μοτοσυκλέτας και αυτό γιατί αν αθροίσουν τα ποσά που δαπανούν σε μαϊμουδίστικες υποτίθεται ζημιές που πληρώνουν σε ένα χρόνο, τους συμφέρει πολύ περισσότερο να πληρώσουν το ελάχιστο ποσό σε έλεγχο - μέτρηση και πιστοποιημένα παρά να χρεώνονται λυσίματα, δεσίματα, καλύμπρες και μεταφορικά, εκεί που δεν χρειάζεται.



Θα πει κάποιος… «Καλά αν βγει ασύμφορη μια επισκευή, δεν χάνει και το συνεργείο;» Η απάντηση είναι απλή. Όντως χάνει και μπορεί να συμβεί, αλλά αυτές οι περιπτώσεις είναι σπάνιες και είναι και μονόδρομος όταν δικαιολογημένα συμβαίνει, τις περισσότερες φορές όμως κερδίζει. Αλλά όπως και να έχει χάνουμε εμείς. Είναι λάθος μας να θεωρούμε ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες δεν θέλουν να πληρώσουν όταν έχουν την ευθύνη. Φυσικά και θέλουν να έχουν ευχαριστημένους πελάτες και ασφαλή οχήματα στην κυκλοφορία.



Θα πει κάποιος… «Καλά αν βγει ασύμφορη μια επισκευή, δεν χάνει και το συνεργείο;» Η απάντηση είναι απλή. Όντως χάνει και μπορεί να συμβεί, αλλά αυτές οι περιπτώσεις είναι σπάνιες και είναι και μονόδρομος όταν δικαιολογημένα συμβαίνει, τις περισσότερες φορές όμως κερδίζει. Αλλά όπως και να έχει χάνουμε εμείς. Είναι λάθος μας να θεωρούμε ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες δεν θέλουν να πληρώσουν όταν έχουν την ευθύνη. Φυσικά και θέλουν να έχουν ευχαριστημένους πελάτες και ασφαλή οχήματα στην κυκλοφορία.
Πρέπει να γνωρίζουμε εμείς ότι δικαιούμαστε να πάμε σε όποιο συνεργείο επιθυμούμε. Να γνωρίζουμε γραπτώς την κατάσταση γεωμετρικά της μοτοσυκλέτας πριν την παραδώσουμε, αλλά και μετά πριν την παραλάβουμε από το κατάστημα που εμπιστευτήκαμε. Οι περισσότερες αντιπροσωπίες έχουν ειδικό τιμοκατάλογο και παροχές όταν πρόκειται για τρακαρισμένο όχημα με υψηλό κόστος επισκευής προκειμένου να υποστηρίξουν τον πελάτη τους να συνεχίσει να το έχει στην κυκλοφορία.

Αν θεωρείτε ότι σας βοηθήσαμε, σε κάτι που ίσως δεν ξέρατε.Αν πιστεύετε ότι θα βοηθούσε αυτή η ενημέρωση και να βελτιώσει την ασφάλεια των φίλων μας μοτοσυκλετιστών, δεν έχετε παρά να το κοινοποιήσετε, να το διαδώσετε, να το συζητήσετε.

Επίσης, κανένας σοβαρός επαγγελματίας με έκθεση ή συνεργείο δεν θα ρισκάρει να μην σας πουλήσει την μοτοσυκλέτα που επιλέξατε να αγοράσετε από αυτόν και να σας αρνηθεί το πιστοποιητικό ελέγχου. Αν σας αρνηθεί τότε εσείς αποφασίζετε για το τι μπορεί να συμβαίνει και να βγάλετε τα συμπέρασματά σας. Το ίδιο ισχύει και αν ο πωλητής είναι ιδιώτης. Δείτε εδώ 260 ήδη επίσημους συνεργάτες της Motocert που είναι έτοιμοι και γνωρίζουν πώς να σας επισκευάσουν σωστά και να ελέγξουν την μεταχειρισμένη που προτίθεστε να αγοράσετε.
Πηγη www.mototriti.gr
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Οκ, αλλά το μοτοτρίτη εδώ μάλλον πασάλειμμα και διαφήμιση της motocert έκανε.
Δεν δίνει κάποια λύση στο τι να κάνει κάποιος που έχει υποψία πως μπορεί να πήρε πλαίσιο. Λέει, μην την λύνεις να πάει καλίμπρα επειδή έχει κόστος που μπορεί να μην πάρεις πίσω, αλλά μην βασίζεσαι και στα λόγια του πραγματογνώμονα.

Οκ, και τι να κάνει ο ιδιοκτήτης; Να πληρώσει απο την τσέπη του εργατικά για λύσιμο και μέτρηση πλαισίου και να δει απο εκεί και πέρα πως θα το χειριστεί; Για να πάρει το 70% της αξίας σαν μεταχειρισμένο στην καλύτερη μείον ότι έδωσε για τα λυσίματα;
Ή να πιστέψει τον πραγματογνώμονα και την υποκειμενική του γνώμη;

Εγω λύση δεν θα δώσω, αλλά θα πω τι θα έκανα εγώ.
Αν είχα υποψία αρπάγματος πλαισίου θα προσπαθούσα να βγει ολική ώστε να πάρω το 70% χωρίς πολλά πολλά τρεχάματα με την συμφωνία να κρατήσω την μηχανή και μετά να σπάσω τα πάντα για ανταλλακτικά. Δεν θα την έφτιαχνα ούτε να την οδηγήσω, ούτε να την πουλήσω.
Είναι η πιο συμφέρουσα επιλογή θεωρώ.

Μακριά από όλους μας βέβαια τέτοια σενάρια!
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.606
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Προσωπικη εμπειρια. Σημερα η αυριο κλεινει 10 χρονια.
Η μοτοσυκλετα σχεδον καινουργια 3 χρονων.( ZZR 1400 2008 mod με 11500 κμ) Με ενα σπασμενο δαχτυλο δεξιου χεριου και κατι
μικρες αμυχες δεν δηλωσα τραυματισμο. Oι λογοι προφανεις για να αποφυγω καταθεσεις και δικαστηρια.
Η μοτοσυκλετα μεταφερθηκε σε γνωστο μου, και αντιπροσωπο τοτε της Kawasaki στο Αγρινιο.
Περιφερειακα πλαστικα, μουτρο καντραν αχρηστα ολα.( Παραβιαση STOP στην εθνικη οδο με αποτελεσμα να "τον βρω"
στην πορτα του οδηγου και στο εμπρος αριστερο φτερο.
Η μοτοσυκλετα και εγω περασαμε πανω απο το εμπρος καπω του IBIZA κλπ κλπ κλπ....
Πραγματογνωμονας πρωτη εκτιμηση τηλεφωνα κλπ.
Φροντιζω να βαλω δικηγορο να μιλα με ασφαλιστικες για αποζημιωση κλπ.
Πρωτη προσφορα απο ασφαλιστικη για μηχανη και εξοπλισμο 10000κ.(Ολικη)
Αντιπροτεινουμε 16500κ θυμαμαι για να βρεθει η χρυση τομη.
Μην το μακραινω αλλο, σε 10 μερες και απο συνεχη τηλεφωνα η επιταγη αποζημιωσης
ηταν στο Αγρινιο. 11500 συμφωνησαμε, 10000κ η μοτοσυκλετα και 1500κ ο εξοπλισμος, καπου στο 30% πιο κατω οπως λεει και το αρθρο.
Για τον εξοπλισμο ειδικα, φωτο ξεχωριστα ο πραγματογνωμονας και σχολαστικες.
Η αμοιβη του δικηγορου μηδενικη λογω φιλιας.
Παντα ορθιοι. Bike
 
Τελευταία επεξεργασία:

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.093
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Ηδη στην Ελλάδα εχει ξεκινησει εδω και κανα χρόνο " αγορά " του ατυχήματος και η διεκδικιση νομικά ολικής αποζημίωσης....
Περισσότερα απο κοντα η δουλεια γινεται απο ανθρωπους που ξερουν χρονια την ασφαλιστικη αγορά....
Ποσα σου δινει η ασφάλεια ;;;
Τοσα...
Παρε και ενα 10% παραπάνω και κανε μου εξουσιοδοτηση ....
(Ειπαμε περισσοτερα απο κοντά)


Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

gs1100n

new member
Δημοσιεύσεις
343
Ηλικία
44
Όνομα
Νίκος
Εγω να πω το πιο απλό..
Κάποτε με το 1100 σταματημένος σε φανάρι με ακουμπάει ένας από πίσω..
Με καποιο περίεργο τροπο δεν πέφτω αλλα κανω ζογκλερικα κ κρατιεμαι όρθιος αλλα πηγα σχεδον στη μεση διασταύρωσης..
Τεσπα ο άνθρωπος έκανε δήλωση συγνώμη δεν σε ειδα εστελνα μήνυμα..
Πάω λοιπόν το gs στην BMW κ τους λεω με χτύπησαν πίσω στη ρόδα..
Οκ μου λενε το κοιτάνε περιφερειακα κ λενε δεν εχεις τιποτα οποτε τα λέμε..
Τους λεω ρε πατε καλα?
Με χτύπησε απο πίσω κ τιναχτηκα στη μεση διασταυρωσης..δε θα πρεπει να ελεγξετε άξονες ζαντες ρουλεμαν σασμαν ξερω εγω τι αλλο μπορεί να επαθε απο τέτοια δύναμη?
Μου λένε οχι φιλε μ δεν μπορει να αλλαχτεί κατι μιας κ δεν εχεις ζημια..
Να μην πολυλογω με το ζορι κ μετα απο πολλες πιέσεις μου αλλαξαν ρουλεμάν πίσω τροχου κ το φτεράκι πισω ροδας..
Οταν τους ρωτησα αν υπάρχει κάποιος που να μετράει την ανοχή του αξονα κτλ λόγω παραλεβερ τους φάνηκε επιστημονική φαντασια..
Οπότε σκεφτείτε να εχετε ενα 1250 να σας ακουμπαει ο αλλος απο πίσω κ να μην ξερεις τι ζημια μπορει να εχει συμβεί εσωτερικα..
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Φοράς λίγα στην μοτοσυκλέτα αποζημιώνεσαι και λιγότερο. Η πρακτική των ασφαλιστικών στην Γερμανία.​

Μειώνουν τις αποζημιώσεις για ελαφρά εξοπλισμένους αναβάτες

Στην Ελλάδα της σαγιονάρας και του τυφλόνους που θα σχολιάσει πως το να μιλά κανείς για καλοκαιρινά μπουφάν και γάντια είναι μέρος απώτερου σχεδίου με στόχο την τσέπη του και όχι την ασφάλειά του, η παρακάτω είδηση θα ακουστεί σίγουρα σαν θεωρία συνομωσίας: Οι ασφαλιστικές εταιρείες στην Γερμανία χρησιμοποιούν ως μοχλό πίεσης για να μειώσουν τις αποζημιώσεις που δίνουν στα θύματα τροχαίων, το κατά πόσο φορούσαν πλήρη εξοπλισμό αναβάτη. Ο νόμος στην Γερμανία δεν έχει αλλάξει, μονάχα η μη χρήση κράνους διώκεται από τον νόμο και δεν υπάρχει πρόστιμο αν οδηγείς χωρίς προστατευτικό μπουφάν. Ο μη σωστά εξοπλισμένος αναβάτης υπάρχει και στην Γερμανία όπως υπάρχει και παντού, αλλά δεν αποτελεί τον βασικό κορμό του μοτοσυκλετισμού, όπως συμβαίνει εδώ σε εμάς.
Σύμφωνα με το βερολινέζικο German Insurance Association (GDV), τον σύνδεσμο που εκπροσωπεί 460 ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες, η αποζημίωση ενός θύματος θα μπορούσε να μειωθεί σημαντικά για συγκεκριμένους τύπους κακώσεων καθώς το να μην φορά επαρκή εξοπλισμό ασφαλείας φανερώνει αμέλεια για την δική του ασφάλεια, πράγμα που μπορεί να επιφέρει αντίστοιχες μειώσεις.



Οι αποφάσεις του GDV προφανώς και βάζουν μπροστά το συμφέρον των ασφαλιστικών εταιρειών, έχουν ήδη εφαρμοστεί σε διάφορες περιπτώσεις και φυσικά δεν επηρεάζουν στο παραμικρό το εθνικό σύστημα υγείας της Γερμανίας (GKV-Spitzenverband) που προφανώς και καλύπτει τα έξοδα νοσηλείας. Οι αποφάσεις του GDV έχουν να κάνουν μόνο με την αποζημίωση που καλείται να δώσει η ασφαλιστική εταιρεία του θύτη, στο θύμα. Σύμφωνα με τον γερμανικό νόμο το εθνικό σύστημα υγείας μπορεί να ζητήσει τα έξοδα νοσηλείας, περίθαλψης κτλ μόνο στην περίπτωση που έχει διαπραχθεί έγκλημα ή σκόπιμη πρόκληση αυτοτραυματισμού, όχι στην περίπτωση δηλαδή που κάποιος κατέληξε τραυματισμένος στο νοσοκομείο γιατί χτυπήθηκε από αυτοκίνητο ενώ οδηγούσε αμέριμνος την μοτοσυκλέτα του, φορώντας μόνο το κράνος από εξοπλισμό αναβάτη.
Οι ασφαλιστικές εταιρείες στην Γερμανία μπορεί λοιπόν να προσπαθήσουν να μειώσουν το κόστος με βάση τον προστατευτικό εξοπλισμό που φορούσε ο αναβάτης την ώρα του ατυχήματος, χωρίς αυτό να αποτελεί πανάκεια για τον τρόπο λειτουργείας τους, αλλά έχει ήδη συμβεί και αποτελεί μάλιστα και οδηγία του GDV προς το μέλη του, οπότε και θα συμβαίνει περισσότερο στο μέλλον. Οι Γερμανοί δεν χρειάζονται βέβαια και ιδιαίτερα μαθήματα για να οδηγούν με πλήρη εξοπλισμό ασφαλείας, αυτό είναι κάτι που πρωτίστως συμβαίνει στην Ελλάδα, και είναι ένα καλό σημείο προβληματισμού για το πόσο μακριά είμαστε σε αυτό το θέμα. Άλλωστε το πρώτο σχόλιο που περιμένουμε είναι πως αυτά είναι λογικά πράγματα για την Γερμανία αλλά δεν μπορείς να γυρνάς με μπουφάν το καλοκαίρι στους 40 βαθμούς, αγνοώντας πόση υγρασία και ζέστη μπορεί να έχει το Μόναχο (για παράδειγμα). Έχουμε καταρρίψει πολλές φορές τον ισχυρισμό πως η ζέστη θέλει γυμνό δέρμα με επιχειρήματα, αλλά κυρίως με το παράδειγμά μας. Ίσα – ίσα που η προστασία από τον ήλιο με διάτρητο μπουφάν και αντίστοιχα γάντια, κάνει την οδήγηση στον καύσωνα ευκολότερη από το εκτεθειμένο δέρμα που αναπτύσσει πολλαπλάσια θερμοκρασία… Προφανώς ούτε λόγος για τον χειμώνα. Εμείς θα θέλαμε να δούμε τους αναβάτες να εξοπλίζονται από μόνοι τους με κατάλληλο ρουχισμό και τις ασφαλιστικές να μην κοιτούν νέους τρόπους περιορισμού των αποζημιώσεων.

Πηγη www.motomag.gr
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.474
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Να υποθέσω οι Γερμανοί ότι κάνουν το ίδιο σε οδηγό αυτοκινήτου με παντόφλα.
Αλλά και σε αυτούς που έχουν ασφαλίσει τα σπίτια, επιτρέπουν να μαγειρεύουν ανοίγοντας την κουζίνα ή τον φούρνο άραγε ή θα τους πουν ότι ήταν απρόσεκτοι?
Για να μην πω για τους ποδηλάτες, εκεί θα επιτρέπουν οι ασφαλιστικές μόνο να είσαι με το ποδήλατο πάνω σε τρέιλερ να σε μεταφέρει
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.081
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Για να μην πω για τους ποδηλάτες, εκεί θα επιτρέπουν οι ασφαλιστικές μόνο να είσαι με το ποδήλατο πάνω σε τρέιλερ να σε μεταφέρει

Όλοι οι φυσιολογικοί ποδηλάτες δρόμου φορούν καλό κ ακριβό κράνος, έχουν φώτα εμπρός πιο δυνατά κ από μηχανάκι, πίσω φωτισμό που τυφλώνει οδηγό αυτοκινήτου στο χιλιόμετρο, πίσω ραντάρ που ανιχνεύει τα αυτοκίνητα που έρχονται από πίσω κ φέρουν ανακλαστικά αυτοκόλλητα.
Για αυτούς δεν προβλέπεται από τον νόμο άλλος προστατευτικός εξοπλισμός κ πρακτικά δεν γίνεται κάποιος να φοράει προστατευτική στολή μοτοσυκλέτας κ να κάνει πετάλι.
Εξαίρεση αποτελούν οι mountain bikers, οι οποίοι φορούν στολές εντουράδων.
Αυτοί όμως κινούνται σε ορεινά μονοπάτια, στα οποία δεν κυκλοφορούν αυτοκίνητα, μηχανάκια κ πεζοί.
Οπότε, ότι ατύχημα κ αν συμβεί θα ευθύνονται μόνο οι ίδιοι.
Σε ατύχημα λοιπόν με ποδήλατο δρόμου, τι ακριβώς θα εξετάσει η ασφαλιστική, ως προς τον εξοπλισμό ασφαλείας του ποδηλάτη;
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.474
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Ο λόγος που χρησιμοποίησα το ποδήλατο ως παράδειγμα είναι για να πω ότι για εμένα είναι υπερβολικό αυτό που διάβασα για τους μοτοσικλετιστές στην Γερμανία που τους έφαγε ο καθωσπρεπισμός αλλά είναι μπάχαλο η ζωή εκεί.
Οπότε τέτοια παραδείγματα δεν είναι ζηλευτά από μέρους μου, δήθεν όλα με τον νόμο και σαν κομπιουτεράκια που λειτουργούν, ακόμα και οι άνθρωποι.
Σιγά μην δώσουν αναφορά τι σώβρακο φορούν ή μήπως τους έκοβε το στρινγκ και τράκαραν γιατί σηκώθηκαν να το φτιάξουν.
Ας αποκτήσουν στην Γερμανία λίγο ποιότητα ζωής και επαναπροσδιορίζουν τα πάντα μετά γιατί το μόνο που τους νοιάζει είναι το πορτοφόλι, από τους κυβερνώντες μέχρι τους κατοίκους.
 
Top Bottom