Είμαστε "καλοί" & σωστοί οδηγοί;

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.352
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Στο κατεβασμα για Τεροβο,εχω μπροστα μου ενα seat και ξαφνικα μπαινει στο αντιθετο ρευμα και σκαει απεναντι σε εναν τσιμεντενιο τοιχο.Το μερος στενο και πανω σε στροφη.Βλεπω οτι δεν εχω που να σταματησω με ασφαλεια,παω 100 μετρα πιο κατω το αφηνω και παω να βοηθησω.

Μεχρι να φτασω εκει περναει μια νταλικα και παιρνει παραμαζωμα 2-3 αυτοκινητα που ειχαν σταματησει πανω στον δρομο να βοηθησουν

Ηταν ατυχοιι αυτοι;

Ημουν τυχερος εγω και ενας αλλος που εκανε την ιδια κινηση με εμενα;
Θέλει να κόβει και λίγο το κεφάλι ....
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.468
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Θέλει να κόβει και λίγο το κεφάλι ....

Εκει θελω να καταληξω.Το αποτελεσμα εχει να κανει με εννια παραγοντες που εξαρτωνται απο εμας και εναν που θα ειναι καποιο τυχαιο γεγονος.

Αρα η τυχη εχει τον τελευταιο λογο στην ιστορια.
 

gs1100n

new member
Δημοσιεύσεις
343
Ηλικία
44
Όνομα
Νίκος
Παιδια η τυχη ή ατυχια ειναι ασταθμητος παραγοντας κ αυξάνεται ή μειώνεται αναλογα με την συμπεριφορά μας..
Εμενα 2 φορες με εχουν χτυπησει απο πίσω ενω ημουν σταματημενος στο κόκκινο..
Πηρα ολα τα μετρα προφυλαξης , δεξια κοντα στο πεζοδρομιο κ ενω πισω μου ηταν σταματημενο το όχημα, ξαφνικα ξεκινησε ενω ειχε κοκκινο!!
Ε Αυτό ΔΕΝ το προβλεπεις ούτε το αποφεύγεις!!
Κ την αλλη φορα σε κόκκινο σταματημένος αναμεσα απο αυτοκίνητα στη αριστερή προς μεσαια λωριδα, σε λεωφόρο με 3 λωριδες , ηρθε μια μηχανη σερνομενη ειχε δηλ ηδη πέσει κ αντι να πεσει στα αμάξια, χωθηκε ανάμεσα κ χτύπησε εμένα....
Οπότε εγω εχω να το λεω κ θα το πιστεύω οτι κ να λενε...
Απο τυχη ζούμε καθαρα!!
Απλα αν πας γ@μιοντας κ πιωμενος απλα αυξανεις τις πιθανότητες κατα πολύ...κ εκει δεν θα σε λυπηθεί κανεις..
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Η τύχη είναι τύχη. Αν ο απέναντι χάσει τον έλεγχο και μπει στο ρεύμα σου, δεν είναι πολλά που μπορείς να κάνεις. Όμως αν είσαι σωστός, υπάρχει περίπτωση να σταθείς και τυχερός.
Ακόμη και σε τέτοια περίπτωση παίζει ρόλο τι οδηγός είσαι. Αν πηγαίνεις σύμφωνα με την ροή του δρόμου, μέσα στα όρια ταχύτητας, αν έχεις συντηρημένο σωστά το όχημα σου και τόσα ακόμη. Τύχη ως ένα σημείο. Σίγουρα όμως η συνολική συμπεριφορά μετράει σε μεγάλο ποσοστό και πόσο "τυχερός" ή "'άτυχος" θα είσαι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Καθαρά θέμα τύχης 50 % (πετρελαια, λάδια, παραφλου, σουρωμενοι, απροσδόκητες και αψυχολογητες αλλαγές πορείας κ.ο.κ.) το άλλο 50% εμπειρία.
Βοήθεια μας ....cdefghi
 

rantanplan

member
Δημοσιεύσεις
864
Ηλικία
55
Περιοχή
φραπεδούπολη, χαλλλλαρά,
Μοτοσυκλέτα
ένα από αυτά που φτιάχνουν αυτοί με τα πιάνα...
Όνομα
Γιώργος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Οι χειροτεροι θελεις να πεις ειναι οι οδηγοι ταξι (οχι ολοι ) διοτι:
- οι περισσοτεροι καβαλανε ενα αυτοκινητο ιδιοκτησιας αλλουνου ενω οι ιδιοι τυγχαινει να μην εχουν ουτε δικο τους Ι.Χ. οποτε στα .....!
- οι μικρες ταχυτητες μεσα στην πολη τους κανουν να μην εχουν εμπειρια στις υψηλες ταχυτητες και ειδικα με τα κακοσυντηρημενα αυτοκινητα...
- το αγχος του μεροκαματου τους αναγκαζει να παρανομουν ακομα και οταν χρειαζεται να σταματουν στην αριστερη λωριδα στην Θησεως για να παρουν πελατη ....
- οι 12 ωρες βαρδιας στο τιμονι οτι αντανακλαστικα και να 'χεις , κακα τα ψεμματα.

Ομιλω και σαν πρωην ιδιοκτητης ταξι και σαν οδηγος ταξι αλλα κυριως τι ειδα υπο του πρισματος ως οδηγος μοτοσυκλεττας ....!:cool:
θα διαφωνήσω εντόνως, εκτός της κούρασης που ώς φυσικό επακόλουθο, υπολειτουργούν όλα,
απο κοντά η αντιπαράθεση(κερνάω πατσά), γιατί θα χρειαστώ παπλωματοσέντονο abcdefghgk
cdef Hug

Προσωπικά θεωρώ καλό οδηγό τον οδηγό που πραγματικά ξέρει τι κάνει, που μέσω της γνώσης του είναι ασφαλής πρώτα για τους γύρω του, και μετά για τον εαυτό του σε οδηγικό επίπεδο, σε συνάρτηση με την σωστή παιδεία του, και τον καλό χαρακτήρα του.
*Γνώση - Αυτογνωσία
*Σεβασμός
*Παιδεία
*Χαμηλά επίπεδα εγωισμού
*Υποχωρητικότητα
*Ετοιμότητα
*IQ όχι ραδικιού
κάποια από τα πρωταρχικά στοιχεία ενός καλού οδηγού
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Μα δεν διαφωνείς πουθενά .... τελικά ...! Αυτά που περιγράφειςπολυ σωστά νομίζεις οτι τα έχουν οι περισσότεροι τυχασπαρτοι οδηγοί ταξί και ειδικά στην Αθήνα ?
.... το σημειώνω για τον πατσά ...! Hug
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Τόσοι ταξιτζήδες εδω μέσα και ένας δεν μας είπε αν τελικά πρέπει να το κάνουμε το εμβόλιο.
Να....τέτχιοι είστε!

View attachment 24593
Αχαχαχαχαχαχαχαχα


Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
ανατριχιαστικό.Στ'άλλα βιντεάκια με tmax έχουν όλοι akrapa(ξετάπωτη) πάνω...
ποιό το νόημα να παίρνεις σκούτερ και να βάζεις after πάνω.
Τη γλυκύτητα του ήχου και τη σωστή απόδοση-οικονομία σε όλο το φάσμα των στροφών τα βγάζει μόνο η μαμά εξάτμιση και τζάμπα!
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Πιάστηκε η καρδιά μου...θυμήθηκα τον έρμο τον Καρανταγή στην προτελευταία βόλτα του 20.
Αυτό τον παράγοντα ήτοι τον άλλο <<σύντροχο>> πούρχεται από απέναντι τον έχει σκεφτεί κάποιος?
Εδώ στην μεγαλούπολη κάθε μέρα μα κάθε μέρα βλέπεις αντίστοιχα ή λέγεται σφάξιμο φαναριού είτε ότι άλλο θέλετε.
Αν μπει κάμερα και έχει κέφι κάποιος να μοντάρει τις φάσεις ...δεν λέω παραπάνω.

Κάποιοι ξεχωρίζουν παίρνοντας βραβείο μεταξύ των οποίων βρίσκονται οι κάτοχοι Τ ΜΑΧ την συμπεριφορά των οποίων αδυνατώ να εξηγήσω.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
.... οταν βλεπω τετοιους οδηγους να χρησιμοποιουν 2 λωριδες ενω δεν εχουν ορατοτητα , λυπαμαι ειλικρινα μονον τον οδηγο της νταλικας που θα βγει απο απεναντι τους .....! Stoned Emoticon
 

EvangeloSKG

member
Δημοσιεύσεις
1.693
Ηλικία
48
Περιοχή
Μαρούσι
Μοτοσυκλέτα
R1200GS
Όνομα
Βαγγέλης
Περιοχή
Μαρούσι

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Μα δεν διαφωνείς πουθενά .... τελικά ...! Αυτά που περιγράφειςπολυ σωστά νομίζεις οτι τα έχουν οι περισσότεροι τυχασπαρτοι οδηγοί ταξί και ειδικά στην Αθήνα ?
.... το σημειώνω για τον πατσά ...! Hug
Έχεις εμπάθεια με τους ταριφες...

Όταν μπαίνω σε αμάξι φίλου συνοδηγός.. Συνειδητοποιω πόσο άπειροι και κακοί οδηγοί είναι.. Σε σχέση με όταν μπαίνω σε ταξί..
Μιλάμε για το μέσο οδηγό που δεν έχει ψώνιο με οδήγηση, μοντέλα κλπ.. Απλά το έχει σα μέσο μετακίνησης και μονο
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Δε μπορώ να εκφράσω πόσο λυπήθηκα το παλληκάρι, που οδηγούσε μια χαρά και του ήρθε το σκούτερ στα μούτρα. Ελπίζω να είναι ζωντανοί.
Καλα ειναι και η δυο βαγγελη απο τα σχολεια που διαβασα cdefghi
 

EvangeloSKG

member
Δημοσιεύσεις
1.693
Ηλικία
48
Περιοχή
Μαρούσι
Μοτοσυκλέτα
R1200GS
Όνομα
Βαγγέλης
Περιοχή
Μαρούσι
Καλα ειναι και η δυο βαγγελη απο τα σχολεια που διαβασα cdefghi

Ο σκουτεράκιας δεν ξέρω αν ήταν καλά κι απ'την πρώτη στιγμή.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αυτό είναι το τρίο που αν το τηρήσεις θα είσαι πάντα όρθιος και φυσικά ζωντανός!​



Δυστυχώς τα τροχαία στη χώρα μας δεν λείπουν. Δυστυχώς πολλά από αυτά έχουν θύματα μοτοσικλετιστές που είτε έκαναν το μοιραίο λάθος, είτε έπεσαν θύματα κάποιου ασυνείδητου ή απρόσεκτου οδηγού αυτοκινήτου.
Το τραγικό τροχαίο έξω από τη Βουλή όπου έχασε τη ζωή του ένας νέος, δεν είναι το πρώτο με θύμα μοτοσικλετιστή και θύτη οδηγό αυτοκινήτου, είναι όμως από τα ελάχιστα που το είδαμε όλοι μας από τις κάμερες ασφαλείας. Όσο σκληρή και αν ήταν η εικόνα αποτελεί χρήσιμη διδαχή ζωής για όλους εμάς που οδηγούμε μοτοσικλέτες και εξηγώ!

Η ευχή που δίνουμε όλοι οι μοτοσικλετιστές μεταξύ μας είναι: «Πάντα όρθιος»! Μια ευχή που σημαίνει υγιής, αρτιμελής και φυσικά ζωντανός. Όμως για να γίνει πράξη αυτή η ευχή δεν αρκεί μόνο το «χέρι» του Θεού για να προσέχουν ο οδηγοί των αυτοκινήτων τους μοτοσικλετιστές ή να μην κάνουμε διάφορες καγκουριές που ακόμα και σε πίστες είναι επικίνδυνες ακόμα και θανατηφόρες. Πρέπει και εμείς οι ίδιοι να φροντίζουμε την ασφάλεια μας.
Η πρόληψη λοιπόν αποτελεί έναν πολύ σημαντικό παράγοντα που θα κάνει τον κάθε μοτοσικλετιστή να είναι «πάντα όρθιος». Για να γίνει πράξη υπάρχει ένα τρίο που αν τηρείται μπορεί να μειώσει τις πιθανότητες τουλάχιστον θανατηφόρου τροχαίου.
Ποιο είναι αυτό το τρίο;

Η λογική, η πρόβλεψη και τη ταχύτητα​

Στις πόλεις το όριο ταχύτητας είναι 50χλμ. Στους αυτοκινητοδρόμους 130. Τυχαία σίγουρα δεν τέθηκαν τα όρια ταχύτητας αλλά στη χώρα μας στους επαρχιακούς δρόμους ποτέ δεν είναι πραγματικά. Ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να τα υπολογίζουμε ή να παραβιάζουμε ειδικά εντός πόλης.
Το τρανό παράδειγμα είναι στη περίπτωση του άτυχου μοτοσικλετιστή έξω από τη Βουλή. Το κοντέρ του έσπασε στα 90χλμ και όπως φάνηκε από το βίντεο είχε πολύ δύναμη στον κινητήρα, κάτι που σημαίνει ότι πρέπει να γκάζωνε στην ανηφόρα. Αν πήγαινε με το όριο ταχύτητας το πιθανότερο ήταν σήμερα να ζούσε!
Εδώ μπαίνει η πρόβλεψη. Γνωρίζουμε όλοι ότι κινούμαστε σε δρόμους που οι περισσότεροι είναι επικίνδυνοι και παρουσιάζονται αναπάντεχοι κίνδυνοι, ειδικά στις πόλεις. Από το παιδάκι που μπορεί να πεταχτεί στο δρόμο, μέχρι και έναν ασυνείδητο ή απερίσκεπτο οδηγό, όπως συνέβη έξω από τη Βουλή.
Προσπαθούμε να προβλέψουμε τις κινήσεις των οδηγών αυτοκινήτων. Δεν εμπιστευόμαστε κανέναν άλλον οδηγό, είτε μηχανής, είτε αυτοκινήτου. Δεν θεωρούμε τους δρόμους πίστες!
Βάζουμε τη λογική στο μυαλό μας και στους χειρισμούς μας.

Η σωστή συντήρηση της μοτοσικλέτας​

Πολλά από τα τροχαία συμβαίνουν όταν τα υλικά δεν μπόρεσαν να ανταποκριθούν πλήρως στη ζήτηση από τον οδηγό κυρίως λόγο φθοράς. Τα λάστιχα, οι αναρτήσεις, τα φρένα μέχρι και ο κινητήρας θα πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση. Μία απότομη αλλαγή πορείας, ένα φρενάρισμα ανάγκης θα είναι όσο περισσότερο γίνεται αποτελεσματικό αν τα λάστιχα είναι σε καλή κατάσταση, οι αναρτήσεις και τα φρένα συντηρημένα, ώστε η μοτοσικλέτα είτε να μπορέσει να φρενάρει αποτελεσματικά ή να ανταποκριθεί με επιτυχία σε έναν έκτακτο ελιγμό διαφυγής από τη σύγκρουση.
Όπως και ο κινητήρας που πρέπει να είναι σωστά συντηρημένος αφού ποτέ δεν γνωρίζεις πότε θα χρειαστείς όλη του τη δύναμη για να αποφύγεις κάποιον ασυνείδητο οδηγό αυτοκινήτου.

Ντύσιμο και κράνος​

Για το κράνος δεν το συζητάμε. Το φοράμε πάντα ακόμα και να πάμε στο …περίπτερο! Όσο για τα ρούχα; Τουλάχιστον το μπουφάν της μηχανής είναι απαραίτητο.
Όσο περισσότερη προστασία έχουμε τόσο το καλύτερο. Ένας παλιός μηχανόβιος στη Θεσσαλονίκη, που κυκλοφορούσε χωρίς κράνος και εξάρτηση γενικότερα, όταν έπεσε άσχημα και ευτυχώς γλίτωσε, έλεγε μετά: Ξέρεις πως είναι να γδέρνεται το δέρμα σου στην άσφαλτο… Πάντως στα χέρια και στα πόδια του, τα σημάδια έμειναν για πάντα!

Πηγη https://activeman.gr
 
Top Bottom