Διάφοροι ελληνικοί & ξενοι Αγώνες

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Yamaha Junior Academy by Riding School στο 2ο Adventure Meeting!​

2d3aab347643092ac2c34c0be8e07cd7_XL.jpg

Μάθε από νωρίς την ασφαλή οδήγηση στα παιδιά σου! Η Yamaha Junior Academy by Riding School θα βρίσκεται στο 2ο Adventure Meeting, και θα μεταδίδει στους μικρούς μας φίλους τα μυστικά της ασφαλούς οδήγησης!
ΠΑΙΧΝΙΔΙ & ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Tα παιδιά θα έχουν την ευκαιρία να διασκεδάσουν, να ενημερωθούν για την οδική ασφάλεια αλλά και να ζήσουν τη μοναδική εμπειρία της ασφαλούς οδήγησης μηχανής.

Σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο, εξειδικευμένοι εκπαιδευτές και ο επικεφαλής της σχολής Θανάσης Χούντρας μέσα από δρώμενα και ενημερωτικό υλικό ευαισθητοποιούν τα παιδιά και τους γονείς σχετικά με το πώς να παραμένουν ασφαλείς οδηγώντας τη μηχανή τους.
Επένδυση στην ασφάλεια και στο μέλλον για τους μικρούς μας φίλους αποτελεί η Παιδική Ακαδημία - Yamaha Junior Academy by Riding School.

Για παιδιά και νέους, από 5 ετών. Με τις μοτοσυκλέτες της σχολής και τα Yamaha PW 50, ΤΤR 110, TTR 125, η εκπαίδευση και εξοικείωση γίνονται σταδιακά και αποτελεσματικά.
Η οδήγηση μοτοσυκλέτας γίνεται μία ακόμη από τις αγαπημένες δραστηριότητες της εβδομάδας των παιδιών.
Η μοτοσυκλέτα "απομυθοποιείται" ενώ η συμμετοχή στην εκπαίδευση εξασφαλίζει την σωστή χρήση της μοτοσυκλέτας, του εξοπλισμού και φυσικά την γνώση της οδήγησης, παρέχοντας μέγιστη ασφάλεια στη μετέπειτα ζωή τους.

Mini μοτοσυκλέτες της Yamaha θα είναι διαθέσιμες για οδήγηση, σε ειδικά σχεδιασμένη και οριοθετημένη διαδρομή.
Ένα τριήμερο δράσης και περιπέτειας με κεντρικό άξονα την μοτοσυκλέτα, δεν θα μπορούσε να μην αφιερώσει σεμινάρια στα παιδιά.
Ελάτε με τα παιδιά σας!

Yamaha Junior Academy by Riding School, στο 2ο Adventure Meeting.
http://www.motorcycleridingacademy.com/course/yamaha-juniors/2
https://www.facebook.com/YamahaJuniorAcademy
www.adventure-meeting.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

2ο Adventure Meeting 2023 - Πρώτα πλάνα σε short video!​


Το 2ο Adventure Meeting 2023 έκανε ένα δυναμικό restart στο Τεχνολογικό Πάρκο Λαυρίου!

Έπειτα από την πρώτη διοργάνωση στο Σοφικό, στον χώρο του The Ranch, το Adventure Meeting επανήλθε με την 2η διοργάνωση, λόγω κορονοϊού και προβολήματων στις παραδόσεις μοτοσυκλετών, και... έκανε εντύπωση!

Το Λαύριο βούλιαξε κυριολεκτικά από κόσμο, οι μοτοσυκλετιστές απόλαυσαν την εκδήλωση, και οι πρώτες εικόνες είναι live στο short video που ακολουθεί. Αναμονή για το πλήρες ρεπορτάζ!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Δυναμικό restart για το 2ο Adventure Meeting 2023!!​

ad6489b63adc0d6f5fb98359db838815_XL.jpg

Δύο μέρες γεμάτες μοτοσυκλέτα, shows και αδρεναλίνη, δύο μέρες Adventure και παράλληλες δραστηριότητες, σε ένα event που επέστρεψε δυναμικότερο από ποτέ!
Το 2ο Adventure Meeting 2023 αποτελεί ήδη παρελθόν και η διοργάνωσή του πλέον είναι θεσμός. Ένας θεσμός που επέστρεψε για να ενώσει τον κόσμο της adventure μοτοσυκλέτας και την off road - travel κοινότητα γενικότερα, με στόχο να αναπτύξει την ιδέα του μοτοσυκλετισμού περιπέτειας.

Έπειτα από τις δύσκολες μετά-κορονοϊού περιόδους με την μη διαθεσιμότητα μοτοσυκλετών για Test Ride, το 2o Adventure Meeting 2023 που ξεκίνησε ως εκδήλωση το 2019, στο Σοφικό και στο "The Ranch", φαίνεται να βρήκε φέτος το νέο του σπίτι.
Στο Τεχνολογικό Πάρκο Λαυρίου, πάνω από 90 μοτοσυκλέτες στήθηκαν και προετοιμάστηκαν ώστε να προσφερθούν στα διψασμένα χέρια των αναβατών που έσπευσαν να πάρουν την πρώτη γεύση από τα μοντέλα που επιθυμούν.

Διαδρομές ασφάλτινες αλλά και μεικτές σε άσφαλτο και χώμα, για οδήγηση σε φυσικό περιβάλλον, περίμεναν τους αναβάτες οι οποίοι με την καθοδήγηση των πλοηγών και ουραγών της ομάδας του BIKEIT, οδηγούσαν από τις 10:00 έως τις 18:30 και τις δύο μέρες του event σε πραγματικές συνθήκες.
DSC_5685_-web.jpg
Ξεχωριστός χώρος για parking μοτοσυκλετών και αυτοκινήτων, ''στήσιμο'' εταιριών στον πανέμορφο εξωτερικό ποιοτικό χώρο του Τεχνολογικού Πάρκου Λαυρίου, ευχάριστα πρόσωπα και πολλές οικογένειες με παιδιά, σε ένα event που ορίζεται ως Festival της Adventure μοτοσυκλέτας.
Οι περισσότερες εταιρίες του χώρου βρίσκονταν στο Τεχνολογικό Πάρκο, με τις Aprilia, CFMOTO, Daytona, Ducati, Fantic, GASGAS, Husqvarna, Kymco, KTM, Moto Guzzi, MV Agusta, Polaris, QJ Motors, Rieju, Royal Enfield, Sherco, Suzuki, Surron, SYM, TGB, TM Racing, Triumph, Voge, Yamaha, YCF, να εκθέτουν τα νέα μοντέλα, ή να διαθέτουν τις μοτοσυκλέτες τους για δοκιμή.
Αυτή τη φορά, ξεπεράσαμε τις 90 μοτοσυκλέτες για δοκιμή, όλων των εταιρειών, επί το πλείστον adventure αλλά και naked και cafe racer, αλλά και scooter adventure, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σε back-to-back test rides για όλα τα γούστα και όλα τα βαλάντια.
Η γραμματεία για τα Test Rides ήταν πανέτοιμη να εξυπηρετήσει τους επισκέπτες που επιθυμούσαν να κλείσουν επιτόπου για δοκιμή τις μοτοσυκλέτες της αρεσκείας τους.
DSC_5832_-web.jpg
Όμως, το 2ο Adventure Meeting 2023 δεν ήταν μόνο ένα Test Ride Event, αφού όλη την ημέρα, ο επισκέπτης μπορούσε εκτός από τα εκθέματα, να απολαύσει την έκθεση με τα 40 χρόνια Yamaha Tenere, με μοτοσυκλέτες που χαρακτήρισαν το όνομα αλλά και τους παλιούς αναβάτες.
  • Ο Λευτέρης Πίππος διασκέδαζε τον κόσμο στο αμφιθέατρο με Trial Show, σε ειδικά τροποποιημένη ράμπα, στην οποία πηδούσε και εντυπωσίαζε ανά διαστήματα το κοινό.
  • Η μουσική από live ορχήστρα στην κλειστή αίθουσα το Σαββάτο και στο αμφιθέατρο την Κυριακή, ανέβαζε την διάθεση των επισκεπτών.
  • Η πίστα για τα ποδήλατα ισορροπίας της KTM δούλευε ασταμάτητα και τις δύο ημέρες με τους υπεύθυνους εκπαιδευτές της εταιρίας να μαθαίνουν στα παιδάκια την χρήση τους, καθώς και αυτή των διαθέσιμων ηλεκτρικών μοντέλων.
  • Ο Νίκος Σπανός έκανε επίδειξη των δυνατοτήτων της Yamaha Tenere 700 με την οποία αγωνίζεται ξεσηκώνοντας το πλήθος.
  • Υπήρχε δυνατότητα για σεμινάρια οδήγησης για παιδιά από τη ''Yamaha Junior Academy by Riding School Θανάσης Χούντρας” αλλά και διαθέσιμα miniMX από την YCF για οδήγηση.
  • Οι σαμαρείτες του Ερυθρού Σταυρού στάθηκαν αρωγοί το σαββατοκύριακο ενώ ενημέρωσαν το κοινό για τους τρόπους αντιμετώπισης ατυχημάτων με μοτοσυκλέτα, τον τρόπο αφαίρεσης κράνους και την διαδικασία που ακολουθείται σε περίπτωση ατυχήματος.
  • Η Motomarket φυσικά φρόντισε για τις εμφανίσεις τόσο του προσωπικού όσο και για τον πλήρη εξοπλισμό ασφαλείας της Nordcode των πλοηγών και των ουραγών των test rides.
  • Έγινε παρουσίαση ταξιδιωτικού από τους Greek Adventure Riders, από το ταξίδι τους στο Νεπάλ.
  • Υπήρχαν αυτοκινούμενα τροχόσπιτα από την Camper Club στα οποία φορτώνεται εσωτερικά μοτοσυκλέτα!
Και για όσους ήθελαν να κοιτάξουν για εξοπλισμό αναβάτη και μοτοσυκλέτας, τα καταστήματα Παπασταύρου Shops, η MAKAN, το Motodirect, το Adventure Junkies, η Extra Products, η Kenny, ήταν εκεί με ρουχισμό, βαλίτσες, καθαριστικά, αναρτήσεις, είδη camping, ότι χρειάζεται ο μοτοσυκλετιστής για τις εξορμήσεις του.
DSC_5515_-web.jpg
Αυτό το διήμερο τα είχε όλα!
Η ομάδα του BIKEIT έφερε σε πέρας ακόμη μία σημαντική διοργάνωση, με το κυριότερο, έπειτα από περισσότερα από 2.500 Test Rides, να μην υπάρχει το παραμικρό ατύχημα, που είναι και η σημαντικότερη επιβεβαίωση της επιτυχίας!
DSC_5759_-web.jpg
Το 2ο Adventure Meeting 2023 πέρασε στην ιστορία αφήνοντας σε όσους συμμετείχαν, τις καλύτερες εντυπώσεις, εδραιώνοντας τις βάσεις για μία διοργάνωση που ήδη είναι θεσμός.
Κρατάμε από τώρα το τελευταίο σαββατοκύριακο του Σεπτεμβρίου 2024 και ετοιμαζόμαστε από νωρίς για να βελτιώσουμε το Adventure Meeting με νέα shows και δραστηριότητες, ώστε να ξεπεράσει κάθε προσδοκία σε προσέλευση.
Αισθανόμαστε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε τους:
  • Τον Ερυθρό Σταυρό για την ευγενική υποστήριξη
  • Το Moto & Bike TV και τον Γιάννη Κατσιμπάρο για την συνεργασία και την προώθηση
  • Το Moto In Action και τον Θανάση Μουρίκη για την συνεργασία και την προώθηση
  • Την Andeli Moto Touring για την παραχώρηση των Honda Transalp 750 / Africa Twin 1100 για τις ανάγκες των πλοηγών / ουραγών
  • Την Muvus για την παραχώρηση των CFMOTO CL-X Adventure για τις ανάγκες των πλοηγών / ουραγών.
  • Την Moto Travel Greece για την παραχώρηση της BMW F 850 GS για τις ανάγκες των πλοηγών / ουραγών.
  • Την Enduro Greece για την παραχώρηση της BMW R 1250GS για τις ανάγκες των πλοηγών / ουραγών.
  • Την MOTOMARKET για τον εξοπλισμό της ομάδας του BIKEIT.
  • Την SIXT για το όχημα μετακινήσεων
Επίσης ένα μεγάλο ευχαριστώ στους χορηγούς επικοινωνίας:
Cosmote TV, GAZZETA, Car and Driver, Moto & BIKEIT TV, Moto in Action, MXIN, AutoMotoPatras, Autoliveris, Slide, καθώς και στις λέσχες και club που μας τίμησαν με την παρουσία τους!.
Μείνετε συντονισμένοι στο www.adventure-meeting.gr, όπως και στην σελίδα του event στο Facebook για περισσότερες λεπτομέρειες για το επερχόμενο Adventure Meeting του 2024.
DSC_6137_-web.jpg

Περισσότερα: www.adventure-meeting.gr
Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100067525070184
Διοργάνωση: BIKEIT
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Οι Greek Adventure Riders τα έσπασαν στο 2ο Adventure Meeting [βίντεο]​


Η ομάδα των Greek Adventure Riders έδωσε το παρόν στο 2o Adventure Meeting στο Λαύριο και κατέγραψε τις εντυπώσεις της σε ένα απολαυστικότατο βίντεο.

Μεταξύ των πολλών εταιρειών και άλλων εκθετών που έδωσαν το παρόν στο 2o Adventure Meeting στο Τεχνολογικό Πάρκο Λαυρίου το σαββατοκύριακο 30 Σεπτεμβρίου - 1 Οκτωβρίου ήταν και η γνωστή ομάδα των GreekAdvRiders, όπου γνωρίστηκε με τους χιλιάδες επισκέπτες του διημέρου μέσα από το περίπτερο που έστησε στον χώρο, δοκίμασε μοτοσυκλέτες, χάρισε θέαμα και απαθανάτισε την εμπειρία σε ένα χορταστικό βίντεο που περιλαμβάνει τα πάντα: από ξενάγηση στον χώρο και συνομιλία τους εκθέτες, ως τα test rides και άλλα ενδιαφέροντα.

Τους ευχαριστούμε θερμά για τα καλά τους λόγια και το υπέροχο βίντεο και ελπίζουμε να είναι μαζί μας και στην επόμενη διοργάνωση.
Ως τότε απολαύστε το 2ο Adventure Meeting από τη ματιά των GreekAdvRiders.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Κύπελλο EXTREME ENDURO 2023 στους Αγίους Θεοδώρους 22/10/2023 – ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ​

Στις 22 Οκτωβρίου 2023 διεξάγεται στους Αγίους Θεοδώρους ο αγώνας ΚΥΠΕΛΛΟ EXTREME ENDURO 2023 που διοργανώνει το αθλητικό σωματείο ΛΕΜΑΘΚ ΑΣ

ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ

Πρόλογος: Το Σαββάτο θα πραγματοποιηθεί διαδρομή περίπου 1 χλμ μπροστά στον Παλιό Σιδηροδρομικό Σταθμό που θα αποτελείται από τεχνητά εμπόδια (κορμοί, λάστιχα κλπ). Η κατάταξη του Προλόγου θα είναι η σειρά εκκίνησης της Κυριακής. Όσοι δεν πάρουν εκκίνηση στον Πρόλογο, θα εκκινήσουν με βάση τη δήλωση συμμετοχής (μετά τον τελευταίο καταταχθέντα του Προλόγου).

Κύριος Αγώνας: Η διαδρομή θα έχει μήκος 38 χλμ, αποτελούμενη από δύο κύκλους των 15 χλμ και ουρά 4 χλμ, κλειστή στην κυκλοφορία, τεχνική μέσα από ρέματα και δύσβατα μονοπάτια. Εξωτερική βοήθεια δεν επιτρέπεται (με ποινή αποκλεισμού), εκτός από τα σημεία που θα υπάρχουν άνθρωποι της διοργάνωσης για αυτό το σκοπό. Βοήθεια επιτρέπεται μόνο μεταξύ των αναβατών. Μετά το κλείσιμο του πρώτου κύκλου θα υπάρχει υποχρεωτική στάση 20΄ για service και ανεφοδιασμό.

Μετά το κλείσιμο και του δεύτερου κύκλου δεν θα υπάρχει service, αλλά θα ακολουθεί η ουρά των 4 χλμ για τερματισμό. Θα υπάρχουν 4 Σημεία Ελέγχου στον κύκλο. Δεν θα υπάρχει κάποια Ειδική Διαδρομή, όλη η διαδρομή θα είναι χρονομετρημένη, συμπεριλαμβανομένης της ουράς 4+4 χλμ. (εκτός της υποχρεωτικής στάσης 20΄).
Δείτε ΕΔΩ το promo video του αγώνα.


 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Πανελλήνιο Κύπελλο Extreme Enduro 2023, 1ος αγώνας, Geraneia Χ​

genareiax-prologue-2.jpggenareiax-prologue-3.jpg

Ο παρθενικός αγώνας ενός νέου θεσμού για το ελληνικό Enduro ολοκληρώθηκε με επιτυχία στην πλαγιά των Γερανείων.

Πρώτος αγώνας του νεοσύστατου Πανελλήνιου Κυπέλλου Extreme Enduro στους Αγίους Θεοδώρους Κορινθίας, υπό τη διοργάνωση της ΛΕΜΑΘ για έναν νέο θεσμό που θα ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο (8-10) με έναν οικείο μας αγώνα, το 5ο Riv3r Hard Enduro στη Βέροια.
Το πρόγραμμα του Geraneia Χ προέβλεπε τον Πρόλογο το απόγευμα του Σαββάτου στον παλιό σιδηροδρομικό σταθμό των Αγίων Θεοδώρων, ενώ την Κυριακή οι αναβάτες θα ανηφόριζαν στα Γεράνεια βουνά για το κυρίως μενού του αγώνα.
prologue

Στον Πρόλογο νικητής αναδείχθηκε ο Ηλίας Κυριλής με Beta RR300, μπροστά από μιαν άλλη Beta, την RR390 του Phillip Atwill, ενώ τρίτος κατετάγη ο Κώστας Ευσταθιάδης με Husqvarna TE 300.
Στον κυρίως αγώνα της Κυριακής (22/10) τα αποτελέσματα κατά κατηγορία είχαν ως εξής:
pro efstathiadis

PRO
Ο Ευσταθιάδης πήρε τη νίκη με τη Husqvarna του, με δεύτερο τον Σπύρο Μανούσο (Beta) και τρίτο τον Atwil.
veteran sklavos

VETERAN
Νικητής στην κατηγορία της εμπειρίας αναδείχθηκε ο Γεώργιος Σκλάβος με Husqvarna, δεύτερος ο Θεόδωρος Αντωνιάδης με Beta και τρίτος ο Χαράλαμπος Χριστόπουλος με Husqvarna.
amateur papailias

AMATEUR
Στην ερασιτεχνική κλάση πρώτος ήταν ο Χρήστος Παπαηλίας με ΚΤΜ, δεύτερος ο Συμεών-Χρήστος Φούσκας με ΚΤΜ και τρίτος ο Θεόδωρος Αντωνόπουλος με GASGAS.
junior manetas

JUNIOR
Τέλος, στη νεανική κατηγορία των δύο συμμετεχόντων ο Ιωάννης Μανέτας με ΚΤΜ πήρε την πρωτιά, ενώ δεύτερος κατετάγη ο Νικόλαος Μακρυγεώργος επίσης με KTM.
Αναλυτικά αποτελέσματα αγώνα
Δείτε στη συνέχεια ένα κατατοπιστικό βίντεο από τη διαδρομή του κυρίως αγωνιστικού σκέλους του αγώνα Geraneia X.


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

ISDE 2023, San Juan (Αργεντινή) - Θρίαμβος για ΗΠΑ και Josep Garcia​







H 97η διοργάνωση του FIM International Six Days Enduro (ISDE) ολοκληρώθηκε με την ομάδα των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής να παίρνει άνετα την πρωτιά στο World Trophy Ανδρών και Γυναικών, ενώ ο Ισπανός Josep Garcia αναδείχθηκε για τρίτη φορά πρώτος αναβάτης

Η εθνική ομάδα των ΗΠΑ με τους Taylor Robert (KTM), Johnny Girroir (KTM), Dante Oliveira (KTM) και Cole Martinez (Honda) κυριάρχησε στο ISDE 2023 κατακτώντας το FIM World Trophy πιάνοντας κορυφή από την πρώτη μέρα του αγώνα και μένοντας εκεί ακλόνητη σε όλη την εξαήμερη διάρκειά του.

Αυτή ήταν η τρίτη φορά που οι ΗΠΑ κατακτούν την κορυφή του ISDE, κλείνοντας την 96η αυτή διοργάνωση με μια συγκινητική νότα, καθώς ο Robert ανακοίνωσε την απόσυρσή του από την ενεργό επαγγελματική δράση.
FIM International Six Days' Enduro - 97th Edition - San Juan (Argentina) - Day6, 11 November.

Στη δεύτερη θέση της κατάταξης ομάδας τερμάτισε η Γαλλία με τους Theophile Espinasse (Beta), Leo Le Quere (KTM), Loic Larrieu (KTM) και Julien Roussaly (Sherco) και στην τρίτη η Αγγλία με τους Jamie McCannet (Husqvarna), Jed Etchells (Fantic), Nathan Watson (Honda) και Alex Snow (GASGAS).

Στην κατηγορία FIM Junior World Trophy το φινάλε του ISDE ήταν δραματικό και αμφίρροπο, καθώς ως το τελευταίο Cross Test της έκτης μέρας η Σουηδία ήταν στη θέση του οδηγού με άνεση 20 λεπτών, ωστόσο στη μέση της δοκιμασίας η Fantic του Albin Norrbin αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα που εξαΰλωσε το χρονικό πλεονέκτημα στην κορυφή και στο τέλος αναδείχθηκε νικήτρια η Γαλλία με αναβάτες τους Thibault Giraudon (Sherco), Antoine Alix (Beta) και Leo Joyon (Beta).
FIM International Six Days' Enduro - 97th Edition - San Juan (Argentina) - Day6, 11 November.

Η ομάδα των ΗΠΑ εκμεταλλεύτηκε επίσης τα προβλήματα της Σουηδίας για να ανέβει στη δεύτερη θέση, αφήνοντας τους Σκανδιναβούς τρίτους και απαρηγόρητους στο βάθρο.
FIM International Six Days' Enduro - 97th Edition - San Juan (Argentina) - Day6, 11 November.

Στις Γυναίκες, FIM Women’s World Trophy, οι ΗΠΑ κατέκτησαν τη νίκη για τέταρτη φορά με τις Brandy Richards (KTM), Korie Steede (KTM) και Rachel Gutish (GASGAS), ενώ το βάθρο συμπλήρωσε η Αυστραλία στη δεύτερη θέση και η Team Latin America στην τρίτη.
Στους Αναβάτες, ο Ισπανός Josep Garcia (KTM) αναδείχθηκε νικητής για τρίτο συνεχόμενο ISDE με ένα λεπτό και εννιά δευτερόλεπτα διαφορά από τον δεύτερο, τον Ιταλό Andrea Verona (GASGAS), ενώ οι επόμενες τρεις θέσεις της κατάταξης αναβατών κατακτήθηκαν από τους θριαμβευτές Αμερικανούς, κατά σειρά με τους Oliveira, Robert και Girroir.
FIM International Six Days' Enduro - 97th Edition - San Juan (Argentina) - Day6, 11 November.

Στην κατηγορία Enduro 1 κυριάρχησε προφανώς ο Garcia με δεύτερο τον Γάλλο Espinasse και τρίτο τον Άγγλο Etchells.
Στην Enduro 2 νικητής αναδείχθηκε ο Ιταλός Verona, μπροστά από δύο Αμερικανούς, τους Oliveira και Robert.
Στην Enduro 3 η ατυχία στη μοτοσυκλέτα του Σουηδού Norrbin του στέρησε και την ευκαιρία να διεκδικήσει τη νίκη ως αναβάτης στην κλάση του, έτσι πρώτος τερμάτισε ο Γάλλος Larrieu, με δεύτερο τον Χιλιανό Ben Herrera (GASGAS) και τρίτο έναν ακόμη Γάλλο, τον Roussaly.
2023 International Six Days Enduro – San Juan – Argentina

Αναλυτικά αποτελέσματα ISDE 2023
Το ραντεβού πλέον κλείνεται για το 98ο FIM International Six Days Enduro που θα φιλοξενηθεί στην Ισπανία το 2024 σε ημερομηνίες που δεν έχουν ακόμη καθοριστεί.


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Wouter-jan Van Dijk - Ταξίδεψε από την Αυστραλία στο Μεξικό, αγόρασε ένα μεταχειρισμένο KTM EXC 500 και πήρε την 7η θέση στην κατηγορία του στο Baja 1000! [VIDEO]​

Ένας άθλος με αίσιο τέλος που βασίστηκε στο ρίσκο, το θάρρος και στην τρέλα, χωρίς budget και χωρίς ομάδα υποστήριξης...
Wouter-jan Van Dijk


Ένα στοίχημα-προτροπή δύο φίλων δημιούργησε μια απίθανη ιστορία η οποία διαδραματίστηκε στο φετινό Baja 1000 στο Μεξικό, με πρωταγωνιστή έναν Ολλανδό μοτοσυκλετιστή που διαμένει στην Αυστραλία και αποφάσισε πως μπορεί να λάβει μέρος στο θρυλικό Event χωρίς να έχει καμία εμπειρία από αγώνες αντοχής στην έρημο, καβάλα σε ένα μεταχειρισμένο KTM EXC 500 το οποίο βρήκε στην τοπική αγορά... λίγες ημέρες πριν τον αγώνα.

Ο εκτός δρόμου αγώνας αντοχής Baja 1000 δεν θέλει πολλές συστάσεις, μεγάλα ονόματα της Off-Road σκηνής συμμετέχουν σε αυτόν κάθε χρονο, ενώ κάθε χρόνο η φήμη του Baja 1000 μεγαλώνει με πολλές νέες συμμετοχές από αναβάτες που θέλουν να βιώσουν την συγκεκριμένη μοναδική αγωνιστική εμπειρία. Κάτι τέτοιο συνέβη και στην περίπτωση του Ολλανδού Wouter-jan Van Dijk. Ο Van Dijk ο οποίος κατοικεί στην Αυστραλία αποφάσισε μετά από ένα στοίχημα-προτροπή από τον φίλο του Shane Moss να λάβει μέρος στο Baja 1000 με μηδενική προετοιμασία, και χωρίς να έχει εξασφαλίσει μοτοσυκλέτα!

Η μοναδική αυτή ιστορία ξεκίνησε πριν από 6 μήνες όταν σε μία κουβέντα τους ο Moss ο οποίος είχε αγωνιστεί στον Baja 1000 το 2019 είπε στον Van Dijk “Γιατί δεν αγωνίζεσαι στην κατηγορία Pro Moto Iroman στο Baja 1000;” Ο Ολλανδός ασπάστηκε εύκολα την ιδέα του φίλου του, ξεκινώντας τον σχεδιασμό για να πραγματοποιήσει αυτό το τρελό σχέδιο.
Van Dijk

Ο Van Dijk δεν ήταν αρχάριος στους αγώνες, καθώς είχε λάβει μέρος σε αρκετούς αγώνες Enduro και Hard Enduro -μέχρι και στο Red Bull Romaniacs-, όμως δεν γνώριζε τι να περιμένει όσον αφορά τον αγώνα του Baja 1000, καθώς Enduro και Desert Rallies είναι δυο πολύ διαφορετικά αθλήματα, με το πρώτο να διεξάγεται σε κλειστή διαδρομή και το δεύτερο να απαιτεί γνώσεις πλοήγησης. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως ένα μήνα πριν την τέλεση του αγώνα ο Ολλανδός μπήκε σε διάφορα forum τα οποία σχετίζονται με τον αγώνα, όπως το Pro Moto Baja Racing, ώστε να ενημερωθεί για το πως θα βρει ελαστικά στο Μεξικό και πως θα προετοιμάσει τη μοτοσυκλέτα του -την οποία δεν είχε ακόμα βρει...
KTM

Ο Van Dijk δεν πτοήθηκε από το γεγονός πως δεν είχε ακόμη αγωνιστική μοτοσυκλέτα για να λάβει μέρος στον αγώνα, πήρε το αεροπλάνο και βρέθηκε στο Μεξικό! Φτάνοντας στο San Diego της Tijuana, μπήκε σε δράση το δεύτερο μέρος του σχεδίου του -και το πιο σημαντικό-, η αγορά μοτοσυκλέτας. Μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας πωλήσεων Craiglist, βρήκε ένα μεταχειρισμένο KTM EXC 500 το οποίο ήθελε αρκετά μαζέματα, και το αγόρασε. Κατόπιν αγόρασε ένα μεγάλο ρεζερβουάρ κι έναν προβολέα Baja Designs, αλλά και κιτ κατασκήνωσης από ένα πολυκατάστημα!

Έχοντας βρει μοτοσυκλέτα και εξοπλισμό, τι άλλο έλειπε... μα φυσικά να μεταφέρουν το KTM EXC 500 στο μέρος που θα λάμβανε χώρα ο αγώνας. Άλλο μέσο μεταφοράς όπως καταλαβαίνετε δεν υπήρχε, και έτσι ο Van Dijk με τον φίλο του Moss ο οποίος τον συντρόφευε στην περιπέτεια οδηγώντας μια άλλη μοτοσυκλέτα, διέσχισαν καβάλα τα σύνορα του Μεξικού ως το Νότιο Άκρο της Baja California. Δεν τους έφτανε η ταλαιπωρία αυτή, αλλά παράλληλα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού το υποπλαίσιο του KTM EXC 500 έσπασε, πιθανότατα λόγω του φορτίου καθώς στη μοτοσυκλέτα είχαν φορτωθεί όλα τα πράγματα που χρειαζόταν για τον αγώνα...
Van Dijk

Φτάνοντας στον τεχνικό έλεγχο οι τεχνικοί έφοροι ενημέρωσαν τον Van Dijk πως θα έπρεπε να κάνει τις απαραίτητες επισκευές ώστε η μοτοσυκλέτα να πάρει το ΟΚ για να τρέξει. Οι επαφές που είχε κάνει ο Ολλανδός μέσω διαφόρων forum απέφεραν καρπούς, με τον ίδιο να καταφέρνει μέσω των τοπικών μηχανικών να συνεφέρει το KTM EXC 500. Με τον τεχνικό έλεγχο να έχει ολοκληρωθεί, καθώς ο Ολλανδός δεν είχε αυτοκόλλητα νούμερα για το KTM EXC 500, αποφάσισε να... ζωγραφίσει τον αριθμό συμμετοχής του στα πλαϊνά πλαστικά, με το 741 να δίνει ένα old-school αγωνιστικό attitude στη μοτοσυκλέτα της αυστριακής εταιρείας.

Αφού τακτοποίησε και τις τελευταίες του εκκρεμότητες, ο Van Dijk ξεκίνησε το Baja 1000 στην κατηγορία Pro Moto Ironman χωρίς ούτε να έχει κάνει δοκιμές, ενώ κάποιες αναφορές λένε πως δεν είχε καν GPS! Το παράδοξο της υπόθεσης, και φυσικά η μαγεία της ιστορίας του Van Dijk, πήρε διαστάσεις μύθου (εξού και η AI φωτογραφία του ανοίγματος από φαν του Ολλανδού!) καθώς μετά από 375 χιλιόμετρα ο Ολλανδός... προηγούνταν στην κατηγορία του! Το KTM EXC 500 έγινε αντικείμενο λατρείας με τους θεατές του αγώνα να ζητωκραυγάζουν σε κάθε του πέρασμα.

Ο Ολλανδός στο δεύτερο checkpoint στα 964 χιλιόμετρα είχε πέσει δεύτερος πίσω από τον Edgar Cota αλλά η προσπάθεια του είχε γίνει θέμα συζήτησης στον αγώνα και στην τοπική κοινότητα, πριν γίνει και θέμα παγκοσμίως. Κατά τη διάρκεια του αγώνα, ο Van Dijk ανεφοδιαζόταν από... βενζινάδικα στη διαδρομή, ενώ επειδή δεν είχε πλήρωμα και υποστήριξη, πολλές φορές οι άλλοι αγωνιζόμενοι τον βοηθούσαν, δίνοντας του να φάει, και... βγάζοντας του τα αγκάθια από τους κάκτους πάνω στους οποίους είχε πέσει!
Van Dijk


Ο αγώνας του Van Dijk μπορεί να είχε πολλές όμορφες στιγμές καθώς το πλήθος τον χειροκροτούσε κλπ. ωστόσο είχε και πολλές δύσκολες, για παράδειγμα φτάνοντας στο checkpoint των 2.108 χιλιομέτρων ο Ολλανδός κατέρρευσε από την κούραση, και για να πάρει τα πάνω του χρειάστηκε να τον ταίσουν... μερικά τάκος, ενώ λίγες ώρες αργότερα το σύστημα πλοήγησης Stella που έδινε το στίγμα του στη διοργάνωση έσπασε, καθώς αυτό είχε ρυθμιστεί βιαστικά λίγο πριν την έναρξη του αγώνα.
Van Dijk

Αυτή δεν ήταν η τελευταία αναποδιά που του συνέβη καθώς 100 χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό η ζάντα του KTM EXC 500 έσπασε κι εκείνη. Καθώς όμως ο Ολλανδός είχε αποκτήσει αύρα... ήρωα στους ανθρώπους του αγώνα, ενώ εκείνος είχε σταματήσει στο τελευταίο check-point, ψάχνοντας τον φίλο του και χαζεύοντας στον χάρτη, οι κριτές έσπευσαν να του γεμίσουν το ρεζερβουάρ με βενζίνη και να του σφίξουν τη ζάντα με ζιπάκια, με τον Van Dijk να μην έχει ιδέα, και να επιστρέφει στη μοτοσυκλέτα του βρίσκοντας την γεμάτη καύσιμο και επιδιορθωμένη!
Van Dijk

Ο Ολλανδός μετά από 48:27.03 κατάφερε να τερματίσει στο Baja 1000, με το μεταχειρισμένο KTM EXC 500 να τον βγάζει ασπροπρόσωπο. Ο Van Dijk στον δρόμο προς τον τερματισμό έλαβε 13 λεπτά ποινής καθώς σε κάποια σημεία του αγώνα η ταχύτητα του ξεπέρασε τη μέγιστη ταχύτητα που ορίζει ο κανονισμός, ενώ ταυτόχρονα δεν πέρασε από κάποια σημεία ελέγχου, για να τερματίσει τελικά στην έβδομη θέση της κατηγορίας Pro Moto Ironman.
Ο ήρωας του φετινού Baja 1000 είναι Ολλανδός, κατοικεί στην Αυστραλία, και οδηγεί ένα μεταχειρισμένο KTM EXC 500 το οποίο αγόρασε στο Μεξικό

Μετά το τέλος του αγώνα ο Van Dijk ο οποίος ήταν εμφανώς συγκινημένος δήλωσε: "Είμαι χαρούμενος που τα κατάφερα τελικά. Ευχαριστώ τον φίλο μου Shane Moss που με βοήθησε στην προσπάθεια μου. Χωρίς αυτόν, δεν θα τα κατάφερνα. Πιθανότατα δεν θα είχα βρεθεί καν στον τερματισμό. Είναι σίγουρα μια πρόκληση και ειδικά το να οδηγείς τόσες ώρες συνεχόμενα, χωρίς διάλειμμα για ξεκούραση και ύπνο. Τις τελευταίες πέντε ώρες ήμουν σαν ζόμπι, είπα στον εαυτό μου πως αν θέλω να τερματίσω πρέπει να ξυπνήσω. Ήμουν τυχερός που σταμάτησε και η βροχή στο τέλος του αγώνα, καθώς κατάφερε να κινηθώ λίγο ταχύτερα... είμαι πολύ χαρούμενος για όλο αυτό.”

Η ιστορία του Van Dijk αποδεικνύει για μία ακόμη φορά πως χρειάζεται μόνο ένα μικρό βήμα, μια πρόταση-στοίχημα-προτροπή και η αποδοχή της, για να χαρίσει σε εκείνον που τολμά μια μεγάλη, αξέχαστη περιπέτεια. Παράλληλα δείχνει περίτρανα πως δεν χρειάζονται μοτοσυκλέτες δεκάδων χιλιάδων ευρώ και πολυάριθμες ομάδες υποστήριξης για να συμμετάσχει κανείς ακόμα και σε αγώνες όπως το Baja 1000, αλλά μόνο λίγο θάρρος, λίγο ρίσκο, και μπολικη ωραία τρέλα!
Ο ήρωας του φετινού Baja 1000 είναι Ολλανδός, κατοικεί στην Αυστραλία, και οδηγεί ένα μεταχειρισμένο KTM EXC 500 το οποίο αγόρασε στο Μεξικό



Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

WSX 2023, 3ος αγώνας, Μελβούρνη (Αυστραλία)​





Ken Roczen και Max Anstie οι νέοι παγκόσμιοι πρωταθλητές WSX και SX2 αντίστοιχα.
Με τον τρίτο και τελευταίο αγώνα στην Αυστραλία και το Marvel Stadium της Μελβούρνης ολοκληρώθηκε η δεύτερη χρονιά του νέου Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Supercross της FIM, WSX 2023.

Ο Γερμανός Ken Roczen με Suzuki αναδείχθηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά παγκόσμιος πρωταθλητής στη μεγάλη κατηγορία των 450 cc, WSX, καθώς στους τρεις αγώνες της Μελβούρνης πήρε δύο νίκες και μια τρίτη θέση.
wsx23 3 australia 16

Συγκεκριμένα, στο πρώτο σκέλος επικράτησε σχετικά άνετα των Mitchell Oldenbourg (Honda) και Joey Savatgy (Kawasaki).
Στο δεύτερο σκέλος ο Roczen πήρε ξανά τη νίκη, αυτή τη φορά αφήνοντας δεύτερο τον Gregory Aranda (Yamaha) και τρίτο τον Oldenbourg.
wsx23 3 australia 22

Στον τρίτο και τελευταίο αγώνα του Σαββάτου 25/11, ήταν ο βετεράνος Αμερικανός Colt Nichols (Kawasaki) πήρε τη νίκη μπροστά από τον Dean Wilson (Honda), με τον Roczen να ολοκληρώνει την πρωταγωνιστική τριάδα και να εξασφαλίζει τη νίκη στον αγώνα και τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή WSX 2023.
wsx23 3 australia 20

Στην κατηγορία των 250 κυβικών, SX2, ο Άγγλος Max Anstie με Honda αναδείχθηκε πρωταθλητής κατακτώντας και τη νίκη στο Αυστραλιανό GP παίρνοντας την πρώτη θέση και στους τρεις αγώνες του.
Στο πρώτο σκέλος ο Anstie νίκησε μπροστά από τον Luke Clout (Yamaha) και τον Carson Mumford (Honda), ενώ στο δεύτερο τον ακολούθησαν κατά σειρά οι Cole Thompson (Yamaha) και Shane McElrath (Yamaha).
wsx23 3 australia 24

Τέλος στο τρίτο σκέλος της SX2 ο Anstie επικράτησε των Thompson και Clout για να κλείσει πανηγυρικά τη σεζόν με μια σαρωτική πρωτιά και τον τίτλο της χρονιάς.

Στους Κατασκευαστές η Honda πήρε την πρωτιά του 2023 με δεύτερη τη Suzuki και τρίτη τη Yamaha, ενώ στις ομάδες Παγκόσμια Πρωταθλήτρια αναδείχθηκε η Fire Power Honda, Αυστραλιανή ομάδα που τρέχει τους Dean Wilson και Justin Brayton στη WSX και τους Max Anstie και Wilson Todd στην SX2.
wsx23 3 australia 13

Αναλυτικά αποτελέσματα αγώνα και βαθμολογίες WSX 2023
Προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη πρόγραμμα για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supercross 2024.


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

10η Συνάντηση Βετεράνων Enduro - Περισσότεροι από 300 αναβάτες παρευρέθηκαν στην εκδήλωση​

Ο νεοεκλεγείς Δήμαρχος Μεγαρέων κ. Παναγιώτης Μαργέτης ήταν κοντά στην εκδήλωση της Λέσχης Μοτοσυκλετιστών Μεγάρων
motomag 10η Συνάντηση Βετεράνων Enduro – Περισσότεροι από 300 μοτοσυκλετιστές παρευρέθηκαν στην εκδήλωση


Η ΛΕ.Μ.Μ. – Entouring moto club (Λέσχη Μοτοσυκλετιστών Μεγάρων) διοργάνωσε με επιτυχία στις 3 Δεκεμβρίου την 10η Συνάντηση Βετεράνων Enduro με περισσότερους από 300 αναβάτες να δίνουν το παρών.

Η συνάντηση των συμμετεχόντων έγινε στο εξωκλήσι του Αγίου Σαράντη στην περιοχή των Μεγάρων νωρίς το πρωί της Κυριακής, ενώ οι καλές καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν στην περιοχή βοήθησαν άπαντες ώστε να απολαύσουν τα 45 χιλιόμετρα της σηματοδοτημένης enduro διαδρομής.
10η Συνάντηση Βετεράνων Enduro – Περισσότεροι από 300 μοτοσυκλετιστές παρευρέθηκαν στην εκδήλωση

Εκτός από τη μεγάλη προσέλευση μοτοσυκλετιστών, πλήθος κόσμου βρέθηκε στο εξωκλήσι του Αγίου Σαράντη, απολαμβάνοντας ένα απλό γεύμα υπό τους ήχους μουσικής του συγκροτήματος Old Habits. Ο νεοεκλεγείς Δήμαρχος Μεγαρέων κ. Παναγιώτης Μαργέτης τίμησε με την παρουσία του την 10η Συνάντηση Βετεράνων Enduro δείχνοντας πως η τοπική ηγεσία αγαπά τη μοτοσυκλέτα.
10η Συνάντηση Βετεράνων Enduro – Περισσότεροι από 300 μοτοσυκλετιστές παρευρέθηκαν στην εκδήλωση
10η Συνάντηση Βετεράνων Enduro – Περισσότεροι από 300 μοτοσυκλετιστές παρευρέθηκαν στην εκδήλωση


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Roof of Africa 2023 - Νικητής για 8η φορά ο Wade Young, με τη Sherco​

Και με τα αδέρφια Binder να προσδίδουν άρωμα MotoGP στον Hard Enduro αγώνα του Λεσότο
motomagRoof of Africa 2023 – Νικητής για 8η φορά ο Wade Young, με την Sherco να κατακτά τον τίτλο Κατασκευαστών


Η υψηλή θερμοκρασία που επικράτησε κατά την διάρκεια διεξαγωγής του Hard Enduro αγώνα Roof of Africa στα υψίπεδα του Lesotho, δεν απέτρεψαν τον Νοτιοαφρικανό Wade Young να καταστεί για όγδοη φορά στην καριέρα του νικητής του δύσκολου αγώνα αντοχής, με τη Sherco με την οποία αγωνίζεται να παίρνει σπίτι της τον τίτλο των Κατασκευαστών.

Ο φετινός αγώνας Roof of Africa που διεξήχθη από τις 29 Νοεμβρίου μέχρι τις 2 Δεκεμβρίου του 2023 στα υψίπεδα της περίκλειστης χώρας της Νοτίου Αφρικής, το Λεσότο, ήρθε σε πλήρη αντίθεση με τον περσινό, όσον αφορά τις καιρικές συνθήκες. Οι έντονες βροχοπτώσεις και οι πλημμύρες έδωσαν την θέση τους στον δυνατό ήλιο και τις υψηλές θερμοκρασίες καθ’ όλη την διάρκεια των τριών ημερών, με την αφυδάτωση και την κόπωση λόγω ζέστης να ασκούν την επίδρασή τους σε όλους τους αγωνιζόμενους.

Θυμίζουμε ότι έχουμε πάρει και εμείς στο MOTO μία γεύση από τις διαδρομές του Roof of Africa, καθώς βρεθήκαμε εκεί για την δοκιμή της νέας γενιάς Enduro της KTM για το 2024, την οποία μπορείτε να βρείτε στο τ.644.
Roof of Africa 2023 – Νικητής για 8η φορά ο Wade Young, με την Sherco να κατακτά τον τίτλο Κατασκευαστών

Παρά τις δύσκολες συνθήκες, ο 27χρονος Wade Young με καταγωγή από τη Νότια Αφρική, κατάφερε να βρεθεί στην πρώτη θέση γενικής με την Sherco στην κατηγορία Gold, μπροστά από τον Matthew Green (2ος) με KTM και τον Brett Swanepoel (3ος) επίσης με μοτοσυκλέτα της Sherco. Οι δυο τους, μαζί με τον Cody Webb δυσκόλεψαν την αποστολή του Young.

Ξεκινώντας από την Πέμπτη, την πρώτη μέρα του αγώνα, ο Young έκανε αισθητή την παρουσία του, έχοντας μία διαφορά 25 λεπτών από τους Green και Swanepoel. Το ισχυρό προβάδισμα θα παρέμενε μέχρι και την ολοκλήρωση του αγώνα, με τον Young να καταφέρνει την εντυπωσιακή νίκη του.

Άξια αναφοράς είναι και η προσπάθεια του Swanepoel, ο οποίος χάρη σε ένα μηχανικό πρόβλημα έχασε 20 ολόκληρα λεπτά την πρώτη μέρα, ενώ στη συνέχεια μία πτώση του χάρισε κατάγματα στα δάχτυλα του ποδιού του. Το κερασάκι στην τούρτα για την ατυχία του Swanepoel ήρθε όταν τράκαρε μετωπικά με μία άλλη μοτοσυκλέτα...

Ο ταχύτερος χρόνος της δεύτερης ημέρας ανήκει στον 17χρονο James Moore (RIDE KTM Durban), χωρίς ωστόσο ο Young να χάνει την επαφή με την πρώτη θέση, χάρη στο προβάδισμα που είχε πάρει την πρώτη μέρα. Τελικά, ο Νοτιοαφρικανός, που στις 17 Νοεμβρίου 2012, σε ηλικία 16 ετών, έγινε ο νεαρότερος νικητής στο Roof of Africa και ταυτόχρονα ο πρώτος Νοτιοαφρικανός που κατακτά τον τριήμερο αγώνα από το 2007, πήρε τη νίκη.

Αμέσως επόμενος, σε απόσταση λίγο κάτω από τα 20 λεπτά ήρθε ο Green, με το βάθρο να ολοκληρώνει ο Swanepoel, τρία λεπτά πίσω από τον Matthew. Αυτός που εντυπωσίασε με την επίδοσή του ήταν ο Cody Webb, ο οποίος στην πρώτη του μόλις συμμετοχή στο Roof of Africa, κατάφερε να πλασαριστεί στην 6η θέση γενικής, δηλώνοντας έκπληκτος από τις καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν.
Roof of Africa 2023 – Νικητής για 8η φορά ο Wade Young, με την Sherco να κατακτά τον τίτλο Κατασκευαστών

Στην κατηγορία Gold συμμετείχαν επίσης και τα αδέρφια Binder, με τον Darryn που αγωνίζεται στην Moto2 με την ομάδα Liqui Moly Husqvarna IntactGP να τερματίζει στην 105η θέση. Ο αδερφός του και αγωνιζόμενος με την εργοστασιακή ομάδα της KTM στα MotoGP, Darryn Binder, άφησε για λίγο στην άκρη τα δερμάτινα και την RC16 του για να τερματίσει στην 88η θέση, ανάμεσα σε 230 συμμετοχές.

Καθόλου άσχημα, αν σκεφτεί κανείς πως μιλάμε για εντελώς διαφορετικό άθλημα, ενώ ένας αγώνας Hard Enduro όπως το Roof of Africa απαιτεί και κορυφαία προπονημένους αθλητές.

Ενδεικτικό του πόσο απαιτητικές ήταν οι καιρικές συνθήκες που οδήγησαν σε αρκετές εγκαταλείψεις σε όλες τις κατηγορίες είναι η δήλωση του Wade μετά το τέλος του αγώνα, ότι δεν έχει υπάρξει τόσο κουρασμένος μετά από αγώνα στην καριέρα του. Μάλιστα, την 1η μέρα ο Will Slater (Brother Leadertread KTM) χρειάστηκε να διακομιστεί με ελικόπτερο στο νοσοκομείο, λόγω της εξάντλησης από την αφόρητη ζέστη.
Roof of Africa 2023 – Νικητής για 8η φορά ο Wade Young, με την Sherco να κατακτά τον τίτλο Κατασκευαστών

Η Sherco, κατάφερε να έχει μία καλή παρουσία με νίκες σε Gold και Bronze κατηγορίες και μία δεύτερη θέση στην Silver. Αποτέλεσμα ήταν να γράψει το όνομά της τον τίτλο των Κατασκευαστών, ολοκληρώνοντας το τριήμερο με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Στην κατηγορία Bronze ο Louis-Bresler Knipe με μία τετράχρονη Sherco 500 SEF είχα μία κυρίαρχη επίδοση, που τον τοποθέτησε στην πρώτη θέση γενικής, 18 λεπτά μπροστά από τον δεύτερο. Από την άλλη στην Silver, ο Daniel Peckham (Trademore Sherco) συμβιβάστηκε στην δεύτερη γενικής, μετά από μία σκληρή μάχη με τον Tate Stroh (Yamaha).

Τέλος, στην γαλλική εταιρεία ανήκει και η μοτοσυκλέτα της Terri-Lynn Hodge, η οποία είχε τον καλύτερο τερματισμό μεταξύ των γυναικών στην θέση 130 στην κατηγορία Bronze.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Gotland Grand National - 3.000+ αναβάτες enduro στον πολυπληθέστερο αγώνα του κόσμου! [VIDEO]​

Κύριοι πρωταγωνιστές η λάσπη και το... μποτιλιάρισμα, ενώ το ποιος θα στρίψει στην πρώτη στροφή αποτελεί το μεγαλύτερο στοίχημα
motomag Enduro, Goltand Grand National – Ο αγώνας που περισσότεροι από 3.000 αναβάτες στριμώχνονται στην εκκίνηση [VIDEO]


Ο πολυπληθέστερος αγώνας enduro του κόσμου που διεξάγεται στη Σουηδία μετρά σαράντα χρόνια ζωής και σε σχέση με ότι έχουμε συνηθίσει έχει μία μικρή διαφορά, η εκκίνηση γίνεται ταυτόχρονα για τις περισσότερες εκ των κατηγοριών του αγώνα με αποτέλεσμα χιλιάδες αναβάτες να παλεύουν σώμα με σώμα μέσα στη λάσπη ώστε να βρεθούν μπροστά στην πρώτη στροφή.

Ο διάσημος αγώνας Gotland Grand National ο οποίος διεξάγεται στο πεδίο βολής που βρίσκεται στο Tofta της Σουηδίας τη φετινή χρονιά συγκέντρωσε ούτε λίγο ούτε πολύ 3.400 αναβάτες από 17 χώρες, ενώ 700 ήταν οι άνθρωποι οι οποίοι χρειάστηκε να δουλέψουν για την οργάνωση. Στο GGN υπάρχουν οι κατηγορίες Amateur, Elite, Veteran, Golden Helmet και Youth με τις Amateur, Veteran, Helmet και Youth να αγωνίζονται την πρώτη ημέρα με την Amateur να λαμβάνει μέρος εκ νέου τη δεύτερη ημέρα μαζί με την Elite η οποία περιέχει τις Junior, Senior και Electric Class.
Enduro, Goltand Grand National – Ο αγώνας που περισσότεροι από 3.000 αναβάτες στριμώχνονται στην εκκίνηση [VIDEO]


Το να βλέπεις χιλιάδες αναβάτες να ξεκινούν μαζί στην εκκίνηση είναι το highlight του αγώνα, ενώ η λάσπη η οποία αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του Gotland Grand National κάνει τις προσπάθειες των συμμετεχόντων ακόμη πιο δύσκολη. Για την ιστορία νικητής του GGN ήταν ο Albin Elowson (Husqvarna), μπροστά από τον Πρωταθλητή 2023 EnduroGP Steve Holcombe (Beta), με τον Hamish Macdonald (Sherco) να συμπληρώνει το βάθρο.

Από την επόμενη χρονιά ο αγώνας θα ονομάζεται Gotland Grand National 2.0 ενώ σημαντικό είναι το γεγονός πως θα αλλάξει μετά από 40 χρόνια τοποθεσία ο αγώνας.


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

1o Trail Ride 2024 – Ηχηρή επιστροφή την ερχόμενη Κυριακή​





Μετά από πολλά χρόνια, το Off Road Team επανέρχεται δυναμικά στο χώρο του 4Χ4, διοργανώνοντας αυτό που ξέρει να κάνει καλά!
Ένα Trail Ride από τα παλιά, ένα Trail Ride χορταστικό, το 1ο για το 2024 στο Κύπελλο Αγώνων Trail Ride της ΟΜΑΕ.
Μια χωμάτινη διαδρομή 4Χ4 στα πέριξ της Βόρειας Αττικής, με μήκος 125 χιλιόμετρα και 5 Ειδικές διαδρομές Regularity – ακριβείας σε έναν φανταστικό και χορταστικό συνδυασμό.

Η Εκκίνηση θα δοθεί την Κυριακή 10 Μαρτίου στις 10:00 από το Κρυονέρι https://maps.app.goo.gl/QCWfTJpJ17qSJzMw9 και θα ολοκληρωθεί στο ίδιο σημείο μετά από 4-5 ώρες απόλαυσης 4Χ4.

Ο καιρός είναι ιδανικός κι έχει φτιάξει ένα ιδανικό τερέν, ενώ ήδη έχουν δηλώσει συμμετοχή περισσότερα από 80 πληρώματα με οχήματα απλά 4Χ4, παλιά και νέα SUV, αλλά και βελτιωμένα Rally τετρακίνητα!

Ο αγώνας διοργανώνεται και ελέγχεται με το GPS Tracking της My-Track, ενώ το πολυπληθές σύνολο της οργανωτικής ομάδας έχει βάλει τα δυνατά του για να προσφέρει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στους συμμετέχοντες!

Αξίζει να σημειωθεί ότι την ίδια Κυριακή, πάνω από 150 αναβάτες μοτοσυκλετών enduro και on-off Adventure, θα απολαύσουν κι αυτοί μια ανάλογη βόλτα, (όχι αγωνιστική), σε άλλη διαδρομή, και με κοινή κατάληξη, ώστε να συνεχίζουμε μετά στο αγαπητό μας Limit Up με την κοπή της Πίτας του Σωματείου μας και τις βραβεύσεις των αθλητών μας!

Σας περιμένουμε όλους με χαρά, είτε ως θεατές, είτε ως συμμετέχοντες, είτε ως αγωνιζόμενους!

Εκτός Δρόμου Ομάδα
Χειμάρρας 59, TK 10444
Αθήνα
www.trailride.gr
www.offroadteam.gr
email:info@offroadteam.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Πανελλήνιο Κύπελλο Trail Ride 4X4 2024​





Ένα φανταστικό Reunion!

Το 1ο Trail Ride 4X4 για το 2024 που διοργανώθηκε από το Off Road Team στις 10 Μαρτίου ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο τρόπο.
Ογδόντα και πλέον οχήματα 4Χ4 με τα πληρώματά τους αγωνίστηκαν και πλοήγησαν σε μια φανταστική διαδρομή 120 χιλιομέτρων στην Βόρεια πλευρά της Αττικής Γης, χωρισμένα σε 5 Ειδικές και 5 απλές διαδρομές, την Κυριακή στις 10 Μαρτίου.

Με έδρα το Κρυονέρι, και αρωγό τον καιρό, ο βαθμός της οδηγικής απόλαυσης ήταν στο ζενίθ! Η οργάνωση ήταν υποδειγματική και στάθηκε στο επίπεδο που μας έχει συνηθίσει το Αθλητικό Σωματείο Ομάδα Εκτός Δρόμου, ενώ το πρωτοποριακό σύστημα GPS Tracking της MyTrack διαχειρίστηκε άψογα τον μεγάλο αριθμό συμμετεχόντων, τόσο στην ασφάλεια όσο και στα αποτελέσματα.
2

Ο πρωτοφανής αριθμός των αγωνιζομένων ήταν κάτι που δεν έχει ξαναγίνει στο χώρο του 4Χ4 στην Ελλάδα εδώ και χρόνια, και δίνει μια ελπίδα αναπτέρωσης στους αγώνες πλοήγησης και στο off road γενικότερα!

Παράλληλα με τον αγώνα εξερεύνησης και πλοήγησης των αυτοκινήτων, σε μια παράλληλη εκδήλωση και σε άλλη διαδρομή, συμμετείχαν και περισσότερες από 170 μοτοσυκλέτες σε μια φιλική βόλτα, για να απολαύσουν με τη σειρά τους την Βορειοανατολική Αττική σε μια διαδρομή 175 χιλιομέτρων!
430300753 10231613856030656 2815975790759728052 n
Η φαντασμαγορική απονομή, και το Party που ακολούθησε με την Κοπή της πίτας του Σωματείου, την παρουσίαση της περιπέτειας και της μοτοσυκλέτας του «ΠΝΟΗ» του Dakar του Βασίλη Μπούδρου, αλλά και την βράβευση των αθλητών του Σωματείου, έκλεισε την ημέρα με τον καλύτερο τρόπο σε ένα μαζικό event που ένωσε αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες σε ένα άκρως επιτυχημένο Reunion, αφού μετά από αρκετά χρόνια, βρέθηκαν μαζί και πάλι στο προσκήνιο οι παλιοί πρωταγωνιστές για να δώσουν την σκυτάλη στους νέους!

Το 1ο Trail Ride 4X4 2024 δεν θα γινόταν πραγματικότητα χωρίς την συμβολή και την βοήθεια πολλών παλιών αγωνιζομένων που στελέχωσαν χρήσιμες θέσεις κάνοντας τους συμμετέχοντες να αισθάνονται ασφαλείς, αλλά και χωρίς την αρωγή των υποστηρικτών μας τους οποίους και ευχαριστούμε θερμά: Aglopoulos Racing, Chalidias Electrics, 4Wheelers House, Tyres & More, Egglezopoulos Tires, Limit Up Café Bar.
Νικητές? ΟΛΟΙ!
432053548 10231613845910403 6096181178534633026 n
Αποτελέσματα του αγώνα και Φωτογραφίες αναλυτικά στα ακόλουθα links:
trailride.gr
offroadteam.gr/index.php/2024/02/07/trailride-2024/,
offroadteam.gr/index.php/2024/03/10/trailride-apotelemata/
facebook.com/groups/trailride.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Kove - Έκανε το 1-2 στο Swank Rally στην Τυνησία​

c3ab386e6be18ad805c4e239f288b9ef_XL.jpg

Η Kove συνεχίζει να γράφει την ιστορία της κερδίζοντας το Swank Rally στην Τυνησία.

Για την ακρίβεια, η Kove κατέλαβε την πρώτη και δεύτερη θέση στο Swank Rally στην Τυνησία, με δύο 450 Rally Factory Edition κατά τη διάρκεια του επταήμερου. αγώνα της ερήμου.

Το εν λόγω Rally βέβαια δεν είναι τόσο σκληροπυρηνικό όσο το Dakar, ωστόσο εξακολουθεί να είναι μια αληθινή δοκιμασία για αναβάτες και μηχανές, με συμμετέχοντες σε δύο και τέσσερις τροχούς να πρέπει να πλοηγηθούν σε 5 ειδικές διαδρομές. Διαθέτει επίσης δύο κατηγορίες, μια για όσους επιθυμούν να αγωνιστούν και να πλοηγηθούν και μια κατηγορία... «Τουριστών» για όσους θέλουν απλώς να απολαύσουν τη βόλτα τους στην έρημο της Τυνησίας.

Οι ιταλοί αναβάτες Matteo Bottino και Cesare Zacchetti, ήταν σταθερά σε ανταγωνιστικές θέσεις και κατάφεραν τελικά να κλειδώσουν τα δύο κορυφαία σκαλιά του βάθρου. Να υπενθυμίζουμε κάπου εδώ πως το Kove 450 Rally Factory Edition είναι η πιο μάχιμη μοτοσυκλέτα στη γκάμα της Kove, με μονοκύλινδρο κινητήρα που αποδίδει 53 ίππους, ύψος σέλας στα 960χλστ., χωρητικότητα καυσίμου 30 λίτρων και βάρος πλήρες υγρών στα 145 κιλά.

Το μόνο σίγουρο είναι πως η Kove είναι μια εταιρεία που εξελίσσεται ραγδαία και θα τη δούμε ξανά σε θέσεις βάθρων σε αγωνιστικές δραστηριότητες ανα τον κόσμο.

Πηγή: visordown.com
 
Top Bottom