Διάφοροι Αγώνες Εξωτερικού

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.384
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoAmerica (AMA SBK) 2022: Νικηφόρο ντεμπούτο για τον «βιονικό» Petrucci​

Δύο νίκες σε ισάριθμα σκέλη​




Με εντυπωσιακό τρόπο ξεκίνησε το νέο κεφάλαιο της καριέρας του ο Danilo Petrucci ο οποίος στο ντεμπούτο του στο Αμερικανικό Πρωτάθλημα Superbike κατέκτησε δύο νίκες σε ισάριθμα σκέλη

Νίκες που ήρθαν μπροστά σε πρώην «εργοδότες» και συναθλητές του μιας και ο πρώτος γύρος της κατηγορία SBK φιλοξενήθηκε στο Circuit of The Americas όπου έγινε παράλληλα και το Grand Prix των MotoGP. O 31χρονος αναβάτης αγωνίζεται με τα χρώματα της Warhorse HSBK Racing Ducati NYC οδηγώντας μια Ducati Panigale V4R πάνω στην οποία φιγουράρουν τα λογότυπα της DNA High Performance Filters. Τα φίλτρα αέρα της Ελληνικής εταιρείας χρησιμοποιούνται στην μοτοσυκλέτα του Ιταλού αναβάτη, που παρά το γεγονός ότι δεν βρίσκεται και στην καλύτερη δυνατή φυσική κατάσταση λόγω των πολλών τραυματισμών που αντιμετώπισε τους τελευταίους μήνες, έσφιξε τα δόντια και κατάφερε να δείξει από την αρχή τις διαθέσεις του.
danilo petrucci motoamerica cota 2022 3

1ο Σκέλος​

Ξεκίνησε από την 3η θέση και παρότι δεν έκανε πολύ καλή εκκίνηση (έπεσε προσωρινά 4ος) κατάφερε σύντομα να ανακάμψει και στον 4ο γύρο να τεθεί επικεφαλής περνώντας την Yamaha YZF-R1 του Mathew Scholtz. Ο Νοτιοαφρικανός αναβάτης προσπάθησε να τον πιέσει, αλλά ο Ιταλός διατήρησε τον έλεγχο και κατάφερε να χτίσει μια διαφορά ασφαλείας φθάνοντας έτσι στη νίκη.
Τρίτος τερμάτισε ο Cameron Petersen, ενώ μεγάλος χαμένος της υπόθεσης ήταν ο Πρωταθλητής Jake Gagne ο οποίος με την ολοκλήρωση του γύρου προθέρμανσης αναγκάστηκε να επιστρέψει στα pits και να εγκαταλείψει λόγω μηχανικού προβλήματος.
Tα αποτελέσματα του 1ου Σκέλους

2ο Σκέλος​

Ο Petrucci επέστρεψε την Κυριακή και αν η νίκη του δείχνει πιο εύκολη, αφού η διαφορά που τον χώριζε από τον δεύτερο ήταν 5,1 δευτερολέπτων, ο αγώνας ήταν πιο σκληρός καθώς πιέστηκε από νωρίς από τον Mathew Scholtz. Petrucci και Scholtz άλλαξαν πολλές φορές θέσεις, μέχρι που ο Νοτιοαφρικανός να «κάνει πίσω» και να αφήσει τον Petrucci ανενόχλητο να κάνει το δύο στα δύο.
Πίσω από τους δύο πρώτους τερμάτισε ο Πρωταθλητής Jake Gagne
danilo petrucci motoamerica cota 2022 4

Ο Petrucci προηγείται με 50 βαθμούς και τον ακολουθούν οι Scholtz με 40 και Petersen με 29. Το Πρωτάθλημα συνεχίζεται στην Ατλάντα από τις 22 έως τις 24 Απριλίου.
Τα αποτελέσματα του 2ου Σκέλους

Βαθμολογία

O «βιονικός» Petrux​

Έπειτα από μια δύσκολη σεζόν στα MotoGP με την KTM, o Petrux έμεινε χωρίς ομάδα στα MotoGP και αποφάσισε να κάνει στροφή 360 μοιρών δοκιμάζοντας την τύχη του στο Rally Dakar 2022 με ελάχιστη προετοιμασία και χωρίς προηγούμενη εμπειρία.
danilo petrucci motoamerica cota 2022 2

Παρά τις ατυχίες που αντιμετώπισε όχι μόνο τερμάτισε τον σκληροτράχηλο αγώνα, αλλά κατάφερε να πάρει τη νίκη σε μια ειδική διαδρομή. (Δείτε εδώ) Και πριν καν προλάβει να συνέλθει από τους τραυματισμούς του, έπρεπε μέσα σε σύντομο διάστημα να προετοιμαστεί για τη νέα μεγάλη πρόκληση – τη συμμετοχή του στο AMA Superbike. Να γνωρίσει τη νέα του ομάδα, να μάθει τη νέα του μοτοσυκλέτα και να προλάβει να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα. Ο ίδιος περιέγραψε με τον καλύτερο τρόπο τα όσα βίωσε τους τελευταίους μήνες.
danilo petrucci motoamerica cota 2022 5

«Προέρχομαι από συνεχόμενους αγώνες το 2021. Έκανα μια πλήρη σεζόν στα MotoGP και μετά δοκιμές για το Dakar. Έσπασα τον αστράγαλό μου, έτρεξα στο Dakar και ξαναέσπασα τον αστράγαλο, την κλείδα και την ακτίνα στον πήχη. Επέστρεψα σπίτι και ήμουν εξουθενωμένος. Δεν είχα την ευκαιρία να προπονηθώ. Τον Μάρτιο αισθανόμουν καλύτερα και πήγα για motocross, όμως έπεσα και έπαθα ρήξη συνδέσμου. Έχω σχεδόν ξεχάσει πως είναι να τρέχω. Αισθάνομαι σαν να έχω πόδια άλλου ανθρώπου», σχολίασε ο Petrucci περιγράφοντας τα όσα έχει περάσει τους τελευταίους μήνες για να προσθέσει: «Δεν είμαι έτοιμος από άποψη φυσικής κατάστασης, αλλά προσπάθησα να πιέσω. Στο πρώτο κομμάτι της πίστας δυσκολεύτηκα αρκετά. Μετά προσπάθησα να το διαχειριστώ. Δεν σκέφτηκα να πιέσω πολύ αλλά όταν προσπάθησα να το κάνω το πίσω λάστιχο ήταν πολύ ασταθές. Προσπάθησα να κάνω διαχείριση μέχρι το τέλος γιατί η μοτοσυκλέτα είναι εντελώς καινούργια για εμένα, καθώς την είχα στη διάθεσή μου μόλις δυο μέρες για δοκιμές επί ευρωπαϊκού εδάφους. Δεν έχω περάσει αρκετό χρόνο με τα λάστιχα της Dunlop τα οποία είναι πραγματικά πολύ καλά, αλλά χρειάζεται να βρεις τις κατάλληλες ρυθμίσεις για να τα κάνεις να δουλέψουν σωστά. Είμαι πολύ χαρούμενος που αγωνίζομαι εδώ. Η ατμόσφαιρα είναι πολύ ωραία και τολμώ να πω ότι η απόφασή μου να αγωνιστώ στο MotoAmerica είναι μια από τις κορυφαίες που έχω πάρει στην καριέρα μου».

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.384
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoAmerica – O Jake Gagne νίκησε τον Danilo Petrucci για το πρωτάθλημα SBK των ΗΠΑ​

c962a75d1cd47cbed7b006b98eddecde_XL.jpg

O rookie Ιταλός δεν κατάφερε τελικά να κερδίσει τον Αμερικανό αντίπαλό του, μένοντας δεύτερος στη βαθμολογία του εθνικού πρωταθλήματος Superbikes ων ΗΠΑ.
Ο τελευταίος χρόνος θα μείνει δίχως άλλο ανεξίτηλος στη μνήμη του Danilo Petrucci. Ως το Φθινόπωρο του 2021 ήταν αναβάτης MotoGP με την ΚΤΜ, στη συνέχεια βρέθηκε να τρέχει (και να τερματίζει!) στο Dakar Rally με την ΚΤΜ, μετά ήρθε η σεζόν στο αμερικανικό πρωτάθλημα Superbikes, MotoAmerica, με τη Ducati και τώρα ετοιμάζεται να επιστρέψει στο MotoGP για μια wild card εμφάνιση με τη Suzuki στη θέση του τραυματία Joan Mir.

Ο Petrucci για αρκετούς μήνες ήταν μέσα στη διεκδίκηση του πρωταθλήματος MotoAmerica, έχοντας κάνει ένα εκτυφλωτικό ντεμπούτο με τρεις σερί νίκες, πριν πάρει μπροστά ο Jake Gagne με τη Yamaha R1 του.
Όντας λίγο ασταθής στις επιδόσεις του ως τα μέσα της σεζόν, ο Gagne επέτρεψε για μεγάλο διάστημα στον Ιταλό να είναι μέσα τη διεκδίκηση του τίτλου, παρότι ο ίδιος μετρούσε σαφώς περισσότερες νίκες, έτσι ο τίτλος κρίθηκε πρακτικά στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, όπου πάντως ο Petrucci είχε πολύ λίγες ελπίδες βάσει αριθμών.

Κάπως έτσι ο Gagne κατέκτησε το εθνικό του πρωτάθλημα με 376 βαθμούς, αφήνοντας δεύτερο τον Petrucci στους 356.
Superbike1 2 2048x1365
Η συνέχεια έχει πολλά και ενδιαφέροντα πάντως για τους δύο αναβάτες, καθώς το ερχόμενο Σαββατοκύριακο (1-2 Οκτωβρίου) ο Petrucci θα βρεθεί ξανά στο γνώριμο περιβάλλον του MotoGP, αλλά σε ένα άγνωστο γι’ αυτόν γκαράζ και με μια μοτοσυκλέτα που δεν έχει ξανακαβαλήσει, για έναν αγώνα με τη Suzuki υποκαθιστώντας τον τραυματία Joan Mir στο Grand Prix της Ταϊλάνδης.

“Δέχτηκα αυτήν την κλήση από τη Suzuki. Όλα είναι πιεσμένα, γυρνώ σπίτι την Τρίτη (27/9) το πρωί και το ίδιο απόγευμα πετώ για Buriram. Ειλικρινά είμαι λίγο φοβισμένος με τη φυσική μου κατάσταση. Για να καβαλώ superbikes στο MotoAmerica ήταν εντάξει, αλλά το MotoGP – μετά από έναν χρόνο μακριά, οπότε θα είμαι λίγο πιο σφικτός πάνω στη μοτοσυκλέτα – είναι κάτι εντελώς διαφορετικό. Τουλάχιστον ξέρω τα λάστιχα, ξέρω την πίστα, αλλά παραμένει η νέα μοτοσυκλέτα και οι ακραίες θερμοκρασίες. Θα δούμε. Πάντως νομίζω πως είναι ιδιαίτερα ρομαντικό το να έχω τρέξει σε έναν χρόνο με KTM στο MotoGP, με KTM σε Rally, με Ducati σε Superbike και με Suzuki σε MotoGP. Ειλικρινά, θέλω να πάω.”
Για τον δε Gagne, ακολουθεί μια wild card συμμετοχή με τη Yamaha στον αγώνα WorldSBK στο Portimao το επόμενο Σαββατοκύριακο, 8-9 Οκτωβρίου. Ο Αμερικανός είχε τρέξει ξανά στο Παγκόσμιο Superbikes το 2017 και 2018 με τη Honda δίχως καμιά επιτυχία, ωστόσο η επιστροφή του αυτή τη φορά δεν είναι απλά δωράκι για τον τίτλο του.
Υπάρχει μια θέση στην ομάδα GYTR GRT Yamaha που μόλις χήρεψε για το 2023, καθώς ο Αμερικανός Garett Gerloff του χρόνου θα μετακινηθεί στη BMW και η Yamaha αναζητά τον αντικαταστάτη του. Το Αμερικανικό διαβατήριο είναι ένα πολύ σημαντικό προσόν για τη συγκεκριμένη σέλα, έτσι ο Gagne έχει μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να δείξει πως ανήκει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WorldSBK του 2023.

Εκεί ο Gagne δεν αποκλείεται να ξανασυναντηθεί με τον Petrucci και να αναβιώσουν τις φετινές κόντρες τους, καθώς και ο Ιταλός δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμη το μέλλον του, με το WorldSBK να αποτελεί έναν ιδιαίτερα πιθανό προορισμό, ειδικά τώρα που απέδειξε πως με το καλημέρα μπορεί να στύψει μια Panigale V4 R σε βαθμό που να διεκδικεί τίτλο σε άγνωστες πίστες ως τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.384
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW F 900 R “Cup”: «Γυμνό» και έτοιμο για αγώνα​

Ενιαίο που θα διεξάγεται παράλληλα με το Βρετανικό Πρωτάθλημα Superbike​



40 αναβάτες θα έχουν την ευκαιρία να εμπλουτίσουν τις αγωνιστικές τους εμπειρίες συμμετέχοντας στο ενιαίο κύπελλο που θα διεξαχθεί παράλληλο με το BSB 2023

Το έπαθλο περιλαμβάνει οχτώ γύρους σε πίστες της Μ. Βρετανίας, με δύο αγώνες μέσα στο Σαββατοκύριακο και χρονομετρημένα δοκιμαστικά. Οι μοτοσυκλέτες που φέρουν πολλά επίσημα αξεσουάρ της BMW αλλά και εξαρτήματα που έχουν εξελιχθεί για αυτές του ενιαίου κυπέλλου είναι διαθέσιμες για αγορά σε όλους τους επίσημους συνεργάτες της Γερμανικής μάρκας στην Μ.Βρετανία.
BMW F900R cup 3

Στο Βρετανικό Πρωτάθλημα Superbike (BSB) αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών είναι η Pirelli, όπως συμβαίνει άλλωστε και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Η Ιταλική εταιρεία θα είναι ένας από τους βασικούς υποστηρικτές του θεσμού αφού τα F 900 R “Cup” θα χρησιμοποιούν τα Diablo Supercorsa SC και τα Diablo Rain, ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες που θα επικρατούν σε κάθε αγώνα.
Το κιτ που μεταμορφώνει το μεσαίο naked της Βαυαρικής εταιρείας σε αγωνιστικό περιλαμβάνει τα εξής:
Σετ πλαστικών
Δοχείο υπερχείλισης
Προστατευτικά μανετών συμπλέκτη και φρένου
Καρίνα
Αγωνιστικά μαρσπιέ
Αγωνιστικό κιτ εξάτμισης
Πιρούνι και αμορτισέρ K-Tech
Ελαστικά Diablo Supercorsa SC ή Diablo Rain

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.384
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Northern_ireland_μαιν.jpg

Ακυρώνονται όλοι οι αγώνες ταχύτητας του 2023 στη Βόρεια Ιρλανδία!

Οι διοργανωτές του North West 200 εξέδωσαν μια δήλωση μετά την ανακοίνωση-σοκ ότι η διοργάνωση, και όλες οι άλλες εκδηλώσεις αγώνων μοτοσικλέτας στη Βόρεια Ιρλανδία, ακυρώθηκαν.

Το Ulster Center της Ένωσης Μοτοσυκλετιστών της Ιρλανδίας πραγματοποίησε συνάντηση το βράδυ της Πέμπτης (9 Φεβρουαρίου) και η απόφαση λήφθηκε από τους διοργανωτές συλλόγους λόγω του αυξανόμενου κόστους ασφάλισης δημόσιας ευθύνης στη χώρα – με τις τιμές να έχουν τριπλασιαστεί φέτος.

Η ασφάλιση δημόσιας ευθύνης καλύπτει το κόστος των αξιώσεων που υποβάλλονται από μέλη του κοινού για περιστατικά που συμβαίνουν σε σχέση με τους αγώνες.

"Οι διοργανωτές του North West 200, το Coleraine and District Motor Club, εργάζονται ακούραστα για να μετριάσουν την πίεση που δημιουργείται από αυτά τα επιπλέον κόστη", αναφέρεται στην ανακοίνωση. "Ο σύλλογος ήταν σίγουρος ότι θα μπορούσε να διαχειριστεί την αρχική αύξηση, αλλά καθώς άλλοι φορείς δεν μπορούσαν να το κάνουν, η μεταφορά επιπλέον χρεώσεων στο North West 200 δημιούργησε μια μη βιώσιμη οικονομική επιβάρυνση".

"Χθες το διοικητικό όργανο του αθλήματος, η Ένωση Μοτοσικλετών της Ιρλανδίας (UC), ανακοίνωσε την ακύρωση όλων των αθλητικών εκδηλώσεων μοτοσικλέτας στη Βόρεια Ιρλανδία φέτος. Αλλά οι διοργανωτές του NW200 δεν έχουν εγκαταλείψει τον αγώνα. Δεν έχουμε την πολυτέλεια να χάσουμε μια διοργάνωση που διεξάγεται για περισσότερα από 90 χρόνια και παίζει τόσο ζωτικό ρόλο στην οικονομία της περιοχής της βόρειας ακτής".

Οι ακυρώσεις είναι ένα τεράστιο πλήγμα για τους αγώνες μοτοσυκλετών στη Βόρεια Ιρλανδία, και για τον τουρισμό, καθώς το NW200 είναι το μεγαλύτερο γεγονός τέτοιου είδους της χώρας.

Μαζί με το NW200, ακυρώνονται και οι παρακάτω αγώνες:
  • Cookstown 100
  • Tandragee 100
  • Armoy Race of Legends
  • Ulster Grand Prix
  • Sunflower Trophy at Bishopscourt
  • Πρωτάθλημα Ulster Superbike
Με τη σειρά του, το TT Isle of Man έβγαλε ανακοίνωση στην οποία αναφέρει ότι επειδή ακριβώς τα κόστη ανεβαίνουν είναι η βασική τους προτεραιότητα να δημιουργήσουν ένα βιώσιμο μέλλον για τον συγκεκριμένο, ιστορικό διαγωνισμό.

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.384
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Πρωταθλητής Ευρώπης στον πάγο ο Zorn στα 52 του!​


Πρωταθλητής Ευρώπης στον πάγο ο Zorn στα 52 του!

Σε ένα άθλημα ελάχιστα γνωστό στην Ελλάδα και τις χώρες του νότου, υπάρχει Παγκόσμιο και Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα και οι Ρώσοι αθλητές είχαν κυριαρχήσει στο παρελθόν. Το Σαββατοκύριακο που πέρασε έγινε το “European Individual Ice Speedway Championship” στην πόλη Sanok της Πολωνίας και 2,000 θεατές απόλαυσαν θέαμα των ατρόμητων οδηγών που με 170 καρφιά σε κάθε λάστιχο, στρίβουν στην αριστερόστροφη οβάλ διαδρομή τις μοτοσυκλέτες τους. Απλές κατασκευές, με ένα σωλήνα για πλαίσιο, χωρίς ανάρτηση για τον πίσω τροχό, με πιρούνι μπροστά, χωρίς φρένα (ναι το φρενάρισμα γίνεται μόνο από τον κινητήρα), με ένα μοτέρ 500 κ.εκ. είτε από την Τσέχικη Jawa, είτε από την Ιταλική GM, που καίει μεθανόλη και αποδίδει 85 ίππους. Μαρσπιέ υπάρχει μόνο στη δεξιά πλευρά, καθώς το αριστερό πόδι είναι όλη την ώρα έξω στο εσωτερικό της στροφής ή μαζεμένο ώστε να στρίβουν και με τη βοήθεια του γόνατου.

Ο Αυστριακός Franz Zorn, που το 2008 είχε πάρει και πάλι το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, πάλεψε με τον Γερμανό Luca Bauer και έδωσαν επικές μάχες το διήμερο, με μια νίκη για τον καθένα, αλλά με τον Zorn να κερδίζει τον Τίτλο, λόγω μεγαλύτερης διαφοράς στον Αγώνα που κέρδισε. Ο Σουηδός Jimmy Olsén πήρε την τρίτη θέση.

Βέβαια με την απουσία των Ρώσων οδηγών όλα ήταν πιο εύκολα για τον 52χρονο Αυστριακό, που από το 2008 συνέχισε να προπονείται και να συμμετέχει στους Αγώνες, ενώ έιχε ξεκινήσει το 1993 και το 2000 πήρε τη 2η θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ice Speedway. 30 χρόνια στον πάγο λοιπόν και Πρωταθλητής Ευρώπης, ενώ έχει τερματίσει πίσω από τη Ρωσική Ομάδα, οκτώ φορές για λογαριασμό της Αυστριακής Ομάδας στο Παγκόσμιο. Χαρά στο κουράγιο του.

τριάντα χρόνια αγωνίζεται στον πάγο ο Franz Zorn
τριάντα χρόνια αγωνίζεται στον πάγο ο Franz Zorn
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.384
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αγώνες μοτοσυκλέτας στην Ιρλανδία - Θα διοργανωθούν χάρη στις δωρεές του κόσμου!​

Αρχικά είχαν ακυρωθεί όλοι για το 2023, ενώ ακόμα και τώρα κάποιοι δεν θα διεξαχθούν
NW200


Όπως σας είχαμε γράψει, οι Road Racing αγώνες μοτοσυκλέτας στην Ιρλανδία αντιμετώπιζαν αβέβαιο μέλλον, λόγω τεράστιας αύξησης ασφαλίστρων, με τους διοργανωτές να δηλώνουν ανήμποροι να σηκώσουν το οικονομικό βάρος, κάνοντας λόγο για ακύρωση όλων των event του 2023! Τελικά, οι φίλοι του αθλήματος έβαλαν το χέρι βαθιά στην τσέπη, και βοήθησαν να πάρουν και πάλι το πράσινο φως αγώνες όπως το International North West 200.

Ενώ λοιπόν όλοι οι αγώνες μοτοσυκλέτες της Ιρλανδίας είχαν ακυρωθεί τον Φεβρουάριο, η Ομοσπονδία Αγώνων Μοτοσυκλέτας της χώρας οργάνωσε μια crowdfunding καμπάνια, όπου οι φίλοι του αθλήματος μπορούσαν να καταθέσουν τον οβολό τους, με στόχο τη διοργάνωση των αγώνων για το 23.

Η καμπάνια που αρχικά είχε στόχο τις 300.000 βρετανικές λίρες, κατάφερε να συγκεντρώσει μέχρι στιγμής 90.000 λίρες (ποσό που συνεχίζει να ανεβαίνει), ήτοι 102.543 ευρώ, και μαζί με μια νέα πρόταση για χαμηλότερα ασφάλιστρα βοήθησαν τις λέσχες να δώσουν το “ok” για τη διοργάνωση των αγώνων το 2023.

Έτσι το International North West 200 θα λάβει χώρα από τις 11 μέχρι τις 13 Μαίου ενώ αναμένεται να διοργανωθούν τόσο ο αγώνας του Armoy όσο και του Cookstown 100, όμως ο Tandragee 100 που παραδοσιακά ανοίγει τη Road Racing σεζόν τον Απρίλιο δεν θα διοργανωθεί το 23.

Έτσι οι Ιρλανδοί φαν της Road Racing σκηνής κατάφεραν να υποστηρίξουν οι ίδιοι το άθλημα που αγαπούν, χωρίς βοήθεια από την πολιτεία ή από εταιρικές χορηγίες.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.384
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Το Yamaha Racing Heritage Club ξεκινά στις 6-7 Μαΐου στο Paul Ricard – Δείτε το Πρόγραμμα των τεσσάρων εκδηλώσεων του 2023​

Μετά από μια επιτυχημένη εναρκτήρια χρονιά, το Yamaha Racing Heritage Club είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει επίσημα τις τέσσερις εκδηλώσεις στις οποίες θα παρευρεθεί το 2023 καθώς επεκτείνεται για να γιορτάσει την ιστορία του κατασκευαστή στον κόσμο των αγώνων δρόμου, καθώς και τους θρυλικούς αναβάτες, τις κλασικές μοτοσυκλέτες και τις σύγχρονες σούπερ σταρ της ημέρας που θα λάβουν μέρος.

Το Yamaha Racing Heritage Club (YRHC) που ξεκίνησε στην EICMA το 2021, δημιουργήθηκε για να προστατεύσει και να γιορτάσει την πλούσια αγωνιστική κληρονομιά του κατασκευαστή, παρέχοντας στους κατόχους κλασικών αγωνιστικών μοτοσυκλετών την ευκαιρία να γίνουν μέλη, να καταχωρήσουν τις μοτοσυκλέτες τους στην επίσημη βάση δεδομένων και να λάβουν προηγμένη τεχνική υποστήριξη.

Το YRHC απόλαυσε μια εντυπωσιακή πρώτη σεζόν το 2022, δίνοντας στους θαυμαστές την ευκαιρία να ξαναζήσουν την εποχή των δίχρονων αγώνων σε μια σειρά από εκδηλώσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους με θρύλους όπως ο 15 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Giacomo Agostini, ο πρώτος Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Yamaha και ο περισσότερο επιτυχημένος αναβάτης όλων των εποχών όσον αφορά τους τίτλους, ο Phil Read, δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής 250cc Carlos Lavado, Παγκόσμιος Πρωταθλητής 250cc 1984 Christian Sarron και Παγκόσμιος Πρωταθλητής 250cc το 1973 Dieter Braun, για να αναφέρουμε μόνο μερικά ονόματα.

Μαζί με αυτούς τους ήρωες του παρελθόντος, αναβάτες της Yamaha από τη σύγχρονη εποχή, όπως ο Andrea Locatelli της επίσημης ομάδας Pata Yamaha Prometeon WorldSBK, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Moto3 του 2012 και ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του WorldSSP του 2018, Sandro Cortese, η Yamalube YART Yamaha Official EWC Team και ο Βρετανός «Super2Fritaraz2» Μακένζι συμμετείχε επίσης καθώς έμπαιναν στην πίστα με μερικά εμβληματικά δίχρονες αγωνιστικές μοτοσυκλέτες μαζί με τους ήρωές τους.

Ένα από τα σημαντικότερα στιγμιότυπα του 2022 ήταν ο τρεις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής 500cc Wayne Rainey που οδήγησε το YZR500 που κέρδισε τον τίτλο του 1992 στο λόφο στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood για πρώτη φορά μετά το ατύχημα που τελείωσε την καριέρα του στο Misano.


Δεν ήταν μόνο οι αναβάτες που ήταν τα αστέρια του σόου, καθώς σε κάθε εκδήλωση, το YRHC παρουσίαζε επίσης περήφανα μια σειρά από ιστορικές μηχανές που εκτείνονται σε ολόκληρη την ιστορία της Yamaha, από την πρώτη κιόλας εργοστασιακή αγωνιστική μοτοσυκλέτα, την 250cc YD-A του 1957, μέχρι το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP 2021 του Fabio Quartararo που κέρδισε το YZR-M1.

Για το 2023, το YRHC επεκτείνει το πρόγραμμά του και έχει προγραμματίσει μια σειρά από εκδηλώσεις για να γιορτάσει μερικές σημαντικές επετείους στην ιστορία των αγώνων της Yamaha.

Η χρονιά του YRHC ξεκινά με το Sunday Ride Classic στο Circuit Paul Ricard στη Γαλλία αυτό το Σαββατοκύριακο, 6-7 Μαΐου, όπου το YRHC θα ξεκινήσει τους εορτασμούς για την 50η επέτειο της σειράς TZ, και όπου ο Sarron θα ενωθεί με το 1975 350cc World Ο πρωταθλητής Johnny Cecotto και ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula 750 του 1977 Steve Baker.

Από τις 21 έως τις 22 Ιουλίου, το YRHC θα βρίσκεται στο Yamaha Racing Experience στο Mugello της Ιταλίας, τιμώντας την 25η επέτειο του R1 με μια μεγάλη συγκομιδή από παλιούς και παρόντες δρομείς, συμπεριλαμβανομένου του Locatelli και του συμπαίκτη του στην Pata Yamaha Prometeon, Ο πρωταθλητής WorldSBK του 2021, Toprak Razgatlıoğlu, καθώς και το δίδυμο GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team, των Dominique Aegerter και Remy Gardner.

Η λίστα των αναβατών αναμένεται επίσης να μεγαλώσει, με μερικούς πολύ ξεχωριστούς καλεσμένους, τόσο από το παρελθόν όσο και από το παρόν, που πιθανόν να κάνουν μια έκπληξη κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης.

Ακολουθεί το Φεστιβάλ Κλασικής Μοτοσικλέτας CRMC στο Donington Park, Αγγλία, στις 30-31 Ιουλίου, όπου τα αστέρια των αγώνων του Ηνωμένου Βασιλείου θα είναι σε ισχύ για να γιορτάσουν και τις δύο επετείους που αναφέρθηκαν προηγουμένως.

Στη συνέχεια, το YRHC θα τιμήσει την 50ή επέτειο της σειράς μοτοσυκλετών YZ καθώς σηματοδοτεί τη μακρά ιστορία επιτυχίας της Yamaha σε αγώνες εκτός δρόμου στο Veterans MX of Nations στο Foxhills στην Αγγλία στις 24-28 Αυγούστου. Στην εκδήλωση θα συμμετέχουν ο τρεις φορές ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής 125cc MX Alessio Chiodi, ο πρώην διευθυντής της ομάδας μοτοκρός του εργοστασίου της Yamaha, Michele Rinaldi, και πολλές ιστορικές μηχανές YZ από τα πενήντα χρόνια των αγώνων της.

Με ένα γεμάτο πρόγραμμα για το 2023, το YRHC δυναμώνει και τώρα είναι ακόμα πιο εύκολο να εγγραφείτε για να γίνετε μέλος. Κάντε κλικ εδώ για περισσότερες πληροφορίες και για να ξεκινήσετε τη διαδικασία εγγραφής.

Paulo Pavesio – Διευθυντής Μάρκετινγκ και Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, Yamaha Motor Europe:

«Ήταν φανταστικό να δεις τον αντίκτυπο που είχε το Yamaha Racing Heritage Club τον πρώτο χρόνο του. Συγκεντρώνοντας τις εμβληματικές αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της Yamaha, τους θρυλικούς αναβάτες που έγραψαν το όνομα της Yamaha στα βιβλία ιστορίας και τους σημερινούς επαγγελματίες αγωνιστές μας, το έργο αιχμαλώτισε τη φαντασία νέων και όχι τόσο νέων.

Το 2023 γιορτάζουμε την 25η επέτειο της R1 και την 50η επέτειο τόσο της σειράς TZ όσο και της YZ. Για να σηματοδοτήσει όλα αυτά τα ορόσημα, το YRHC θα επεκταθεί αυτή τη σεζόν σε εκδηλώσεις εκτός δρόμου και έχουμε μια ιδιαίτερη έκπληξη ενόψει του Veterans MX of Nations, το οποίο θα αγωνιστεί από τον Alessio Chiodi υπό τη διεύθυνση του Michele Rinaldi. Υπόσχεται να είναι μια χρονιά για το YRHC και ανυπομονώ να δω το αγωνιστικό μας παρελθόν συνδεδεμένο με το αγωνιστικό μας παρόν για άλλη μια φορά.»

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.384
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

North West 200 - Εκτός αγώνα Peter Hickman και Josh Brookes για τις carbon ζάντες της M 1000 RR​

Σπαζοκεφαλιά των κανονισμών, αφού αυτές είναι οι προβλεπόμενες ζάντες πρώτης τοποθέτησης της μοτοσυκλέτας!
BMW NW200 απόσυρση


Οι δύο αναβάτες της FHO Racing BMW, Peter Hickman και Josh Brookes δεν θα αγωνιστούν στον αγώνα Road Racing “North West 200” 2023, λόγω των carbon τροχών των BMW μοτοσυκλετών τους.

Οι τεχνικοί κανονισμοί της Ένωσης Μοτοσυκλετιστών της Ιρλανδίας, βάσει των οποίων διεξάγεται ο αγώνας North West 200, αναφέρουν ότι δεν επιτρέπεται η χρήση τροχών από ανθρακόνημα σε οποιονδήποτε αγώνα δρόμου. Οι κανονισμοί αυτοί, οι οποίοι εφαρμόζονται από τους αγωνοδίκες της MCUI, εγκρίθηκαν από το διοικητικό όργανο του αθλήματος τον Ιανουάριο του 2023 και δημοσιεύθηκαν στην ιστοσελίδα του North West 200.
Επιπλέον, οι κανονισμοί επιβάλλουν οι μοτοσυκλέτες της κατηγορίας Superstock να συμμετέχουν με τις ζάντες με τις οποίες έχουν πάρει έγκριση τύπου.

Οι παραπάνω δυο κανονισμοί έρχονται και δημιουργούν μια περίπλοκη κατάσταση στην περίπτωση της BMW M 1000 RR, η οποία παραδίδεται στους αγοραστές με carbon τροχούς, ενώ μόνο πρόσφατα η βαυαρική εταιρεία έδωσε -σε κάποιες χώρες- τη δυνατότητα στον πελάτη να παραλάβει τη μοτοσυκλέτα με σφυρήλατους αλουμινένιους τροχούς.
BMW NW200


Στον NW200 2023 τώρα, ενώ η ομάδ ατης Faye Ho είχε καταφέρει να περάσει τις μοτοσυκλέτες της από τον τεχνικό έλεγχο την Τρίτη με επιτυχία (ενώ στο παρελθόν στον ίδιο αγώνα οι μοτοσυκλέτες της BMW είχαν αγωνιστεί με τροχούς από ανθρακόνημα), την Πέμπτη -μάλλον λόγω ένστασης αντίπαλης ομάδας- οι αγωνοδίκες έθεσαν εκτός αγώνα τις δύο μοτοσυκλέτες της FHO Racing BMW.
Σημειώστε πως η FHO δεν μπορούσε να αντικαταστήσει απλώς τις ζάντες με κάποιες αλουμινένιες και να λάβει μέρος στον αγώνα, καθώς η πιστοποίηση της M 1000 RR έχει γίνει με carbon τροχούς και απαγορεύεται από τους κανονισμούς η αλλαγή τους!
BMW NW200

Κάπως έτσι, η FHO Racing BMW Motorrad εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία ανακοίνωσε πως αποσύρεται από το NW200, γιατί δεν έχει πλέον εμπιστοσύνη στην εφαρμογή των τεχνικών κανονισμών, οι οποίοι αντικρούουν ο ένας τον άλλον.
M 1000 RR

Η λογική πίσω από την απαγόρευση χρήσης Carbon τροχών ειδικά σε Road Racing αγώνες με δρόμους που έχουν λακκούβες και σαμάρια, είναι κατανοητή, καθώς ένας τροχός από αλουμίνιο μπορεί να λυγίσει χωρίς να σπάσει, ενώ από ανθρακόνημα θα μπορούσε να γίνει κομμάτια, οδηγώντας σε πτώση τον αναβάτη χωρίς την παραμικρή προειδοποίηση. Από την άλλη, θα πρέπει οι διοργανωτές των Road Racing αγώνων να μελετήσουν την ειδική περίπτωση της M 1000 RR και να βρουν μια λύση. Από την άλλη, θα πρέπει και η BMW να “ομολογκάρει” την M 1000 RR και με αλουμινένιους τροχούς, αν θέλει να συμμετέχει σε ανάλογα event. Αν παραμείνουμε σε αυτή την κατάσταση, προβλέπουμε οι ομάδες να σταματήσουν να χρησιμοποιούν την M 1000 RR σε Road Racing αγώνες.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.384
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


Το Yamaha Racing Heritage Club στο Paul Ricard για το 1ο Yamaha Riding Experience 2023

Στις αρχές Μαΐου το ιστορικό Circuit Paul Ricard στο Le Castellet φιλοξένησε για άλλη μια φορά το ετήσιο Sunday Ride Classic μια εκδήλωση που φέρνει παθιασμένους αναβάτες από όλο τον κόσμο στη νότια Γαλλία για να γιορτάσουν την ιστορία των αγώνων μοτοσυκλέτας.

Το Yamaha Racing Heritage Club (YRHC) ήταν εκεί μιας και γιόρταζε τα 50 χρόνια από τη διάθεση δυο racing παραγωγής μοντέλων της TZ250 και της TZ350 το 1973. Οι δυο αυτές αγωνιστικές μοτοσυκλέτες με δικύλινδρους δίχρονους υγρόψυτους κινητήρες βασίζονταν στις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες της προηγούμενης σεζόν.


Αυτή η κίνηση της Yamaha επέτρεψε σε οποιονδήποτε ήθελε να αγοράσει μια εργοστασιακή αγωνιστική μοτοσυκλέτα και να τρέξει σε ένα αγώνα ή σε ένα GP με δυνατότητα να ανταγωνιστεί τις εργοστασιακές ομάδες. Κάτι που έφερε επανάσταση στον κόσμο των αγώνων εκείνης της εποχής. Στη συνέχεια, το 1974, η Yamaha κυκλοφόρησε την TZ750, η οποία στη συνέχεια κυριάρχησε στους αγώνες της εποχής, σημειώνοντας εννέα συνεχόμενες νίκες στα 200 μίλια της Daytona.

Παρόντες στην εκδήλωση ήταν και δύο αναβάτες των οποίων τα ονόματα ήταν συνώνυμα με τις TZ, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Formula 750 του 1977 και θρύλος των αγώνων παντός εδάφους, Steve Baker που μπήκε στην πίστα με την TZ750 που οδηγούσε τότε. Ο 70χρονος προσαρμόστηκε γρήγορα την παλιά του μοτοσυκλέτα και περιέγραψε την οδήγηση ως «το καλύτερο συναίσθημα ποτέ!»

Στην πίστα βρέθηκε και ο αντίπαλος και καλός φίλος του ο Christian Sarron που με την TZ750 ανέβηκε στη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα εκείνη τη χρονιά.


Ο Sarron, ο οποίος έγινε Παγκόσμιος Πρωταθλητής 250cc το 1984 με TZ250, ενθουσίασε τους Γάλλους οπαδούς όταν μπήκε στην πίστα με την YZR500 0W98 που πήρε την pole position και τερμάτισε δεύτερος στο γαλλικό GP του 1988 στην ίδια πίστα. Ήταν μια συγκινητική στιγμή για τον Γάλλο: «Το να οδηγήσω αυτή τη μοτοσυκλέτα, στα χρώματά μου, εδώ στο Circuit Paul Ricard μπροστά στους Γάλλους φιλάθλους ήταν κάτι μοναδικό»
Στο γκαράζ της YRHC εκτέθηκε επίσης μια από τις πρώτες TZ350A, στα πρωτότυπα αγωνιστικά χρώματα της Yamaha, καθώς και ένα υπέροχα ανακαινισμένο αντίγραφο της TZ350A που με αυτή ο Jarno Saarinen νίκησε στην Daytona 200 του 1973, μπροστά από μοτοσυκλέτες 750cc των άλλων κατασκευαστών.
Την Κυριακή, το TZ Club της Γαλλίας εντάχθηκε στο YRHC για να λάβει μέρος σε έναν ειδικό γύρο παρέλασης TZ όπου συμμετείχαν περισσότερες από 30 δίχρονες αγωνιστικές μοτοσυκλέτες.

Επίσης οι ιδιοκτήτες των σύγχρονων Yamaha XSR είχαν την ευκαιρία να παρευρεθούν στην εκδήλωση ως καλεσμένοι της Yamaha Γαλλίας, και να συμμετέχουν στον γύρο παρέλασης με τους Baker, Sarron και τον Πρόεδρο της Yamaha Motor Europe, Eric de Seynes.
Η συγκεκριμένη εκδήλωση είναι η πρώτη από μια σειρά 4 προγραμματισμένων εκδηλώσεων για το 2023. Το επόμενο Yamaha Riding Experience θα γίνει στο Mugello της Ιταλίας, από 21 έως 22 Ιουλίου, όπου θα τιμήσουν την 25η επέτειο της R1 με παρουσία των αναβατών της ομάδας Pata Yamaha Prometeon WorldSBK Official, Toprak Razgatlıoğlu και Andrea Locatelli.
Eric de Seynes
- Πρόεδρος της Yamaha Motor Europe
: «Αυτή είναι η δεύτερη φορά που ερχόμαστε στο Sunday Ride Classic με το YRHC και είναι πραγματικά ένα από τα καλύτερα γεγονότα του είδους του στην Ευρώπη. Υπάρχει τόσο μεγάλη επαφή μεταξύ των θαυμαστών και των αναβατών που ήταν οι ήρωες τους. Όλοι χαμογελούν. Προσωπικά, είναι υπέροχο και για μένα, καθώς συναντώ εκατοντάδες ανθρώπους, μοιράζομαι ιστορίες και ακούω απευθείας τη φωνή των πελατών και των θαυμαστών της εταιρίας».


Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.384
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Νεκρός ο 13χρονος πρωταθλητής MiniGP Ινδίας Shreyas Hareesh​

Παρά την ιατρική βοήθεια το τραύμα στο κεφάλι αποδείχθηκε μοιραίο
Shreyas Hareesh


O Shreyas Hareesh γνωστός στον κόσμο της μοτοσυκλέτας με το ψευδώνυμο “The Bengaluru Kid” έχασε τη ζωή του το Σάββατο 5 Αυγούστου ενώ συμμετείχε σε αγώνα του Ινδικού Εθνικού Πρωταθλήματος στην πίστα Madras International Circuit.
Ο Hareesh ο οποίος ξεκινούσε από την pole position του αγώνα είχε μια πτώση στην πρώτη στροφή της πίστας με αποτέλεσμα ο επόμενος αναβάτης που τον ακολουθούσε να μην καταφέρει να τον αποφύγει και να πέσει επάνω του με αποτέλεσμα να τον τραυματίσει σοβαρά στο κεφάλι. Οι γιατροί της πίστας πρόσφεραν τις πρώτες βοήθειες ωστόσο ο 13χρονος μεταφέρθηκε εσπευσμένα σε κοντινό νοσοκομείο, με τους γιατρούς να επιβεβαιώνουν την τραγική είδηση του θανάτου του Shreyas Hareesh.
Shreyas Hareesh


Ο πρόεδρος του MMSC, Ajit Thomas, δήλωσε μετά το εν λόγω τραγικό συμβάν: “Είναι τραγικό να χάνεις έναν τόσο νέο και ταλαντούχο οδηγό. Ο Shreyas, ο οποίος προκαλούσε αίσθηση με το θαυμάσιο αγωνιστικό του ταλέντο, έλαβε επιτόπου ιατρική φροντίδα αμέσως μετά το περιστατικό και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο. Λόγω των συνθηκών αποφασίσαμε να ακυρώσουμε το υπόλοιπο πρόγραμμα για αυτό το Σαββατοκύριακο. Το MMSC εκφράζει τα ειλικρινή του συλλυπητήρια και οι σκέψεις μας είναι με την οικογένειά του Hareesh.”
Την περασμένη σεζόν ο Shreyas Hareesh έγινε ο πρώτος Ινδός που κέρδισε το FIM MiniGP World Series India, αυτή η επιτυχία του έδωσε τη δυνατότητα να συμμετάσχει στον τελικό της παγκόσμιας σειράς FIM MiniGP στο Ricardo Tormo Circuit στην Ισπανία τον Νοέμβριο του 2022. Κατά τη διάρκεια της φετινής χρονιάς ο Hareesh αγωνίστηκε στο FIM MiniGP στην Ισπανία κατακτώντας μία πέμπτη και μία τρίτη θέση.
Shreyas Hareesh


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.384
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ακυρώθηκαν -και φέτος- οι αγώνες στα πεδία άλατος του Bonneville​

ea2d21b338be0fd62aaeac68e14ce4af_XL.jpg

Καιρική «γκίνια» για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.

Και επισήμως, ανακοινώθηκε η ακύρωση του φετινού Bonneville Motorcycle Speed Trials, που θα λάμβανε χώρα από το Σάββατο 26 Αυγούστου μέχρι και την Πέμπτη 31 Αυγούστου. Πρόκειται για την δεύτερη ακύρωση του event συνεχόμενα, καθώς είχε συμβεί το ίδιο και πέρσι, λόγω πλημμύρας στο μέρος. Τώρα, ο λόγος ακύρωσης ακούει στο όνομα «τυφώνας Hillary».

Σύμφωνα με τους διοργανωτές, τα πεδία άλατος του Bonneville βρέθηκαν στο επίκεντρο «σημαντικών βροχοπτώσεων» λόγω του τυφώνα Hillary, ενώ παρά την ύπαρξη αέρα, υπάρχουν συγκεντρώσεις νερού στα πεδία που προφανώς καθιστούν επικίνδυνη, την διεξαγωγή αγώνων ταχύτητας.

Μεταξύ άλλων, οι διοργανωτές των BMST δήλωσαν: «Με έκπληξη αλλά και πόνο, έπρεπε να ακυρώσουμε λόγω των συνεπειών από τον τυφώνα Hillary. Ξέρουμε ότι όλοι θέλουν μια εξαιρετική εμπειρία από εμάς και ανυπομονούμε για το επόμενο έτος, όταν και θα επιστρέψουμε με αγώνες ρεκόρ ταχύτητας στα πεδία άλατος του Bonneville».

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.384
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Energica - Έγραψε ιστορία στις ΗΠΑ, 2η θέση εναντίον αγωνιστικών βενζίνης!​

energica_stefanomesa_cota_1.jpgenergica_stefanomesa_cota_3.jpg

Ο Stefano Mesa και η ομάδα του κατάφεραν το πρώτο βάθρο στην ιστορία, με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα στην ίδια κατηγορία με θερμικές!
H Energica είναι μια εταιρεία ηλεκτρικών μοτοσυκλετών με μεγάλη εμπειρία στους αγώνες, αφού μέχρι και σήμερα, μεταξύ άλλων, είναι ο προμηθευτής-μονομάρκα των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών της MotoE. Ωστόσο, η Energica έχει και ένα άλλο σημαντικό επίτευγμα στο παλμαρέ της, πλέον, μετά από το πλασάρισμα του αναβάτη Stefano Mesa στην 2η θέση, σε αγώνα που έγινε στην πίστα COTA του Texas, στις ΗΠΑ.

Αυτό που κάνει το επίτευγμα της Energica και του Mesa αξιοσημείωτο, είναι το γεγονός ότι ο Mesa αγωνίστηκε με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα, απέναντι σε αντιπάλους με αγωνιστικές εσωτερικής καύσης. Έτσι, χωρίς να χρειαστεί να αγωνιστεί σε ξεχωριστή κατηγορία, ο Mesa και η ομάδα του πραγματοποίησαν τον δικό τους άθλο, που τους έφερε και το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Επιδεικνύοντας σωστή στρατηγική και εξαιρετική οδήγηση, η ομάδα του Mesa αλλά και ο ίδιος, τελικά έφυγαν από τον αγώνα με τερματισμό στην 2η θέση –όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η ομάδα, πρόκειται για το πρώτο πλασάρισμα στο βάθρο, ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας εναντίον θερμικών, στον κόσμο και στην ιστορία.

Ο Stefano Mesa αγωνίζεται στην κατηγορία Super Hooligan της AMA και είναι 4ος στην βαθμολογία του 2023, με 85 βαθμούς, ενώ ο πρωταθλητής της κατηγορίας έχει αναδειχθεί ο Tyler O’Hara, με μοτοσυκλέτα Indian και 156 βαθμούς.

Πηγη www.bikeit.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.270
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Energica - Έγραψε ιστορία στις ΗΠΑ, 2η θέση εναντίον αγωνιστικών βενζίνης!

Φτιου ... η πίστα COTA είναι 5,5 km μήκος επί let's say 20 γύρους το race .... άρα καλύφθηκαν συνολικα 110 km σε αγωνιστικούς ρυθμούς από την berec ... no bad, m(ε)n ...! eye
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.384
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Kawasaki Ninja Trophy ZX–4RR: Ενιαίο πρωτάθλημα νέων αναβατών​

Εργαστήρια δημιουργίας νέων αναβατών

Ένα ακόμα ενιαίο πρωτάθλημα για νέους αναβάτες διοργανώνεται στην Ιταλία, με στόχο τη διαρκή προσπάθεια να ενισχυθούν οι αγώνες μοτοσυκλέτας και να αναδειχθούν καινούριοι ικανοί, ανταγωνιστικοί αναβάτες που θα διακριθούν σε τοπικό και διεθνές επίπεδο.
Αν υποθέσουμε πως μια χώρα θέλει να δημιουργήσει αγωνιζόμενους αναβάτες που κάποια στιγμή ίσως συμμετάσχουν και διακριθούν και σε διεθνές, ευρωπαϊκούς ή παγκόσμιους αγώνες. Τι κάνει;

Προωθεί για παράδειγμα 2-3 επιλεγμένους αθλητές “του χώρου” με την ελπίδα ότι μπορεί και να διακριθούν κάποια στιγμή;
Ή μήπως οργανώνει με σοβαρότητα έναν θεσμό – ένα ή περισσότερα ενιαία πρωταθλήματα – όπου συμμετέχουν βελτιωμένες, οικονομικές σπορ μοτοσυκλέτες παραγωγής, με απώτερο σκοπό τη δημιουργία ενός “φυτώριου” πολλών αναβατών; Εμείς μάλλον κλίνουμε προς το δεύτερο.

Ήταν το 1984 όταν η Kawasaki παρουσίασε το GPz900R στην αγορά, το μοντέλο που αντιπροσώπευε το πρώτο κεφάλαιο στη μακρά ιστορία της οικογένειας των «Ninja». Για να γιορτάσει τα 40 χρόνια του ονόματος Ninja, η Kawasaki στην Ιταλία επιστρέφει στις πίστες για να διοργανώσει ένα ενιαίο πρωτάθλημα (κύπελλο), το Trophy ZX – 4RR 2024 με τα νέα supersport 400άρια της.

Πέντε γύροι ετοιμάζονται λοιπόν από την Kawasaki που θα ενταχθούν στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Ταχύτητας (CIV) στις βασικότερες ιταλικές πίστες.

Ο αδιαμφισβήτητος πρωταγωνιστής θα είναι το Kawasaki Ninja ZX-4RR, το νέο Supersport από το Akashi, μια πολύ καλή πρόταση στην κατηγορία των μεσαίων σπορ μοτοσυκλετών. Πρόκειται για μια αξιόλογη μοτοσυκλέτα που θα δώσει την ευκαιρία σε νέο κόσμο να μπει στους αγώνες με έναν σχετικά οικονομικό τρόπο.

Η Kawasaki ZX4-RR 2024 έχει 4κύλινδρο σε σειρά κινητήρα, 400 cc, ιπποδύναμης 80 ίππων στις 14.500 rpm και η τιμή της στην Ιταλία φτάνει τα 9.690 ευρώ.

To αγωνιστικό κιτ Ninja Trophy κοστίζει 6.000 ευρώ και περιλαμβάνει και την υποστήριξη στους αγώνες.
Βασικοί υποστηρικτές του νέου θεσμού είναι η Pirelli, η Arrow και η Motul.

Έτσι, με οικονομικότερα-ενιαία πρωταθλήματα, δημιουργείς τις βάσεις για να φτιάξεις πολλούς νέους αθλητές που ίσως μπορέσουν να ανεβάσουν το επίπεδό τους και έπειτα να περάσουν πιθανά σε διεθνείς αγώνες. Όχι “σπρώχνοντας” 1-2 υποτιθέμενους “αστέρες”.

Έτσι γίνεται η δουλειά. Μαζικά. Αλλά τώρα… τι να μας πουν οι Ιταλοί για τους αγώνες μοτοσυκλέτας; Σιγά τους παγκόσμιους πρωταθλητές που έχουν αναδείξει τα τελευταία χρόνια…

Πηγη https://motorbike.gr
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.482
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname

Kawasaki Ninja Trophy ZX–4RR: Ενιαίο πρωτάθλημα νέων αναβατών​

Εργαστήρια δημιουργίας νέων αναβατών

Ένα ακόμα ενιαίο πρωτάθλημα για νέους αναβάτες διοργανώνεται στην Ιταλία, με στόχο τη διαρκή προσπάθεια να ενισχυθούν οι αγώνες μοτοσυκλέτας και να αναδειχθούν καινούριοι ικανοί, ανταγωνιστικοί αναβάτες που θα διακριθούν σε τοπικό και διεθνές επίπεδο.
Αν υποθέσουμε πως μια χώρα θέλει να δημιουργήσει αγωνιζόμενους αναβάτες που κάποια στιγμή ίσως συμμετάσχουν και διακριθούν και σε διεθνές, ευρωπαϊκούς ή παγκόσμιους αγώνες. Τι κάνει;

Προωθεί για παράδειγμα 2-3 επιλεγμένους αθλητές “του χώρου” με την ελπίδα ότι μπορεί και να διακριθούν κάποια στιγμή;
Ή μήπως οργανώνει με σοβαρότητα έναν θεσμό – ένα ή περισσότερα ενιαία πρωταθλήματα – όπου συμμετέχουν βελτιωμένες, οικονομικές σπορ μοτοσυκλέτες παραγωγής, με απώτερο σκοπό τη δημιουργία ενός “φυτώριου” πολλών αναβατών; Εμείς μάλλον κλίνουμε προς το δεύτερο.

Ήταν το 1984 όταν η Kawasaki παρουσίασε το GPz900R στην αγορά, το μοντέλο που αντιπροσώπευε το πρώτο κεφάλαιο στη μακρά ιστορία της οικογένειας των «Ninja». Για να γιορτάσει τα 40 χρόνια του ονόματος Ninja, η Kawasaki στην Ιταλία επιστρέφει στις πίστες για να διοργανώσει ένα ενιαίο πρωτάθλημα (κύπελλο), το Trophy ZX – 4RR 2024 με τα νέα supersport 400άρια της.

Πέντε γύροι ετοιμάζονται λοιπόν από την Kawasaki που θα ενταχθούν στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Ταχύτητας (CIV) στις βασικότερες ιταλικές πίστες.

Ο αδιαμφισβήτητος πρωταγωνιστής θα είναι το Kawasaki Ninja ZX-4RR, το νέο Supersport από το Akashi, μια πολύ καλή πρόταση στην κατηγορία των μεσαίων σπορ μοτοσυκλετών. Πρόκειται για μια αξιόλογη μοτοσυκλέτα που θα δώσει την ευκαιρία σε νέο κόσμο να μπει στους αγώνες με έναν σχετικά οικονομικό τρόπο.

Η Kawasaki ZX4-RR 2024 έχει 4κύλινδρο σε σειρά κινητήρα, 400 cc, ιπποδύναμης 80 ίππων στις 14.500 rpm και η τιμή της στην Ιταλία φτάνει τα 9.690 ευρώ.

To αγωνιστικό κιτ Ninja Trophy κοστίζει 6.000 ευρώ και περιλαμβάνει και την υποστήριξη στους αγώνες.
Βασικοί υποστηρικτές του νέου θεσμού είναι η Pirelli, η Arrow και η Motul.

Έτσι, με οικονομικότερα-ενιαία πρωταθλήματα, δημιουργείς τις βάσεις για να φτιάξεις πολλούς νέους αθλητές που ίσως μπορέσουν να ανεβάσουν το επίπεδό τους και έπειτα να περάσουν πιθανά σε διεθνείς αγώνες. Όχι “σπρώχνοντας” 1-2 υποτιθέμενους “αστέρες”.

Έτσι γίνεται η δουλειά. Μαζικά. Αλλά τώρα… τι να μας πουν οι Ιταλοί για τους αγώνες μοτοσυκλέτας; Σιγά τους παγκόσμιους πρωταθλητές που έχουν αναδείξει τα τελευταία χρόνια…

Πηγη https://motorbike.gr
Praising
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.384
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Supermoto of Nations 2023 - Θρίαμβος της Γαλλίας τόσο στη Senior όσο και στη Junior κατηγορία​

Μετά το MXON η Εθνική ομάδα της Γαλλίας κατέκτησε και το S1ON - Στην 14η θέση η Ελληνική Εθνική Ομάδα
motomag Supermoto of Nations 2023 – Θρίαμβος της Γαλλίας τόσο στη Senior όσο και στη Junior κατηγορία


Στις 15 Οκτωβρίου στην πίστα Castello di Branduzzo της Ιταλίας, έλαβε χώρα το φετινό Supermoto of Nations, με τους καλύτερους αναβάτες του αθλήματος να παλεύουν για τις Εθνικές τους Ομάδες, με τη Γαλλία να κατακτά τον φετινό τίτλο μπροστά από την Ιταλία και την Ισπανία και στις δύο κατηγορίες αυτή της Senior και της Junior.

Στο αγωνιστικό κομμάτι στον πρώτο αγώνα ο Γάλλος Steve Bonnal (TC4R1 Racing Team), ξεπερνώντας τον Αυστριακό Rudolf Bauer (KTM) πήρε μια εύκολη νίκη για την Γαλλία με τον Ιταλό Luca D'Addato (TM Racing), να τερματίζει δεύτερος και τον Τσέχο Milan Sitniansky (Honda), να συμπληρώνει το βάθρο. Εκπληκτική εμφάνιση έκανε ο δεύτερος αναβάτης της Γαλλίας Nicolas Cousin (Honda), ο οποίος από την τελευταία θέση κατάφερε να τερματίσει τέταρτος.

Στον δεύτερο αγώνα ο τρίτος αναβάτης της Γαλλικής Ομάδας Sylvain Bidart (Honda), ο οποίος ξεκινούσε από την pole position δεν κατάφερε να πάρει τη νίκη καθώς ο Αυστριακός Lukas Hollbacher (MTR Ktm Racing), βρέθηκε να οδηγεί την κούρσα χαρίζοντας λίγο αργότερα τη νίκη στην Αυστριακή Εθνική Ομάδα. Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Ιταλός Elia Sammartin (L30 Racing Tm Factory), με τον Bidart να συμπληρώνει το βάθρο δίνοντας πολύτιμους βαθμούς στην Γαλλία. Τέταρτος ήταν ο Ισπανός Julen Avila (Honda), με τον Nicolas Cousin (Honda), να προσθέτει πόντους και αυτός με τη σειρά του στο βαθμολογικό σακούλι της Γαλλίας.
supermoto


Στον τρίτο και τελευταίο αγώνα του Supermoto of Nations 2023, ο Steve Bonnal (TC4R1 Racing Team), ξεκινούσε από την pole position και ένα καλό πλασάρισμα θα χάριζε τον τίτλο στην Γαλλία. Ο Bonnal ξεκίνησε δυναμικά αλλά δεν είχε σκοπό να ρισκάρει και ως εκ τούτου “άφησε” τον Αυστριακό Lukas Hollbacher (MTR Ktm Racing), να κερδίσει τον αγώνα για να φέρει ο ίδιος σπίτι το τρόπαιο στην Γαλλία. Αυτό εν τέλει συνέβη λίγο αργότερα με την Εθνική Ομάδα της Γαλλίας να κατακτά το φετινό Supermoto of Nations στις κατηγορίες Senior και Junior. Μεγάλη μάχη δόθηκε για τη δεύτερη θέση μεταξύ Ιταλίας και Ισπανίας.

Τελική νικήτρια ήταν η Εθνική Ομάδα της Ιταλίας καθώς είδε στον τρίτο και τελευταίο αγώνα της ημέρας τους αναβάτες της Luca D'Addato και Elia Sammartin να φέρνουν τους βαθμούς που χρειαζόταν ώστε να ξεπεράσουν το εμπόδιο της Ισπανίας. Όσον αφορά την Εθνική Ομάδα της Ισπανίας, μπορεί να μην κατάφερε να βρεθεί στη δεύτερη θέση ωστόσο συμπλήρωσε το βάθρο στο Supermoto of Nations 2023.
Η ελληνική ομάδα

Ανάμεσα στις Εθνικές Ομάδες ήταν και η δική μας Ελληνική Εθνική Ομάδα (φωτό άνω) με τους Σπύρο Κεφαλλωνίτη, Ανδρέα Κυρίτση και Λεωνίδα Βελισσαρίδη να μην μπορούν να ανταγωνιστούν τους κορυφαίους συνδυασμούς, κατακτώντας τελικά την 14η θέση ανάμεσα σε 15 ομάδες, με 15η την ομάδα της Λιθουανίας.
Η τελική βαθμολογία όσον αφορά στις Ομάδες των Εθνών ήταν η εξής: 1. Γαλλία, 2. Ιταλία, 3. Ισπανία, 4. Γερμανία, 5. Αυστρία, 6. Τσεχία, 7. Βέλγιο, 8. Ελβετία, 9. Εσθονία, 10. Η.Π.Α., 11. Σουηδία, 12. Αυστραλία, 13. Πορτογαλία, 14. Ελλάδα, 15. Λιθουανία
https://www.motomag.gr/news/ypoloipa-protathlimata/supermoto-nations-2023-i-elliniki-ethniki-omada
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.270
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Μπραβο στην ελληνικη ομαδα για την παρουσια της.cdefg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.384
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Το Goodwood Festival of Speed γίνεται "πράσινο" - Ακόμη ένα κάστρο έπεσε​

Τόσο οι μοτοσυκλέτες όσο και τα αυτοκίνητα θα χρησιμοποιούν βιώσιμα καύσιμα κατά 70%
motomag Ακόμη ένα κάστρο έπεσε, το Goodwood Festival of Speed γίνεται πράσινο


Το Goodwood Festival of Speed είναι η απόλυτη γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού η οποία πραγματοποιείται σε ετήσια βάση στο Ηνωμένο Βασίλειο και συγκεκριμένα στο ιδιόκτητο κτήμα του Λόρδου March στο Chichester, συγκεντρώνοντας το ενδιαφέρον των φίλων των μοτοσυκλετών, των αυτοκινήτων αλλά και όσων αγαπούν τους αγώνες.

Ωστόσο την επόμενη χρονιά θα έχουμε μία σημαντική αλλαγή για το μέλλον της διοργάνωσης καθώς σύμφωνα με τις απαιτήσεις της FΙΑ και της FIM, τόσο οι μοτοσυκλέτες όσο και τα αυτοκίνητα τα οποία λαμβάνουν μέρος στο Goodwood θα πρέπει να χρησιμοποιούν κατά 70% βιώσιμα καύσιμα.


Αρχικά οι περισσότεροι θα σκεφτούν πως η εικόνα που βλέπουμε κάθε χρόνο στο Goodwood θα σταματήσει να υφίσταται καθώς με αυτόν τον κανονισμό που αφορά τα καύσιμα το φεστιβάλ αλλάζει χαρακτήρα, ωστόσο αυτό δεν ισχύει σε καμία περίπτωση. Οι διοργανωτές μετά από ενημέρωση που είχαν από τους κατασκευαστές έκαναν γνωστό πως δεν χρειάζεται καμία μηχανική τροποποίηση στα μοντέλα -είτε μοτοσυκλέτες είτε αυτοκίνητα- αναφέροντας ως παράδειγμα τη νίκη της Bentley Speed Model του 1925 η οποία χρησιμοποιούσε βιώσιμα καύσιμα στον αγώνα Rudge-Whitworth Cup.
Ακόμη ένα κάστρο έπεσε, το Goodwood Festival of Speed γίνεται πράσινο


Όσον αφορά τον αγώνα Barry Sheene Memorial Trophy ο οποίος διεξάγεται στα πλαίσια του Goodwood Festival of Speed, οι αγωνιστικές μοτοσυκλέτες του παρελθόντος οι οποίες θα λάβουν μέρος δεν θα εξαιρεθούν από τον σχετικό κανονισμό, ενώ και οι μοτοσυκλέτες του MotoGP οι οποίες θα βρεθούν στο Chichester θα χρησιμοποιούν βιοκαύσιμα, υιοθετώντας τον κανονισμό που θα ισχύει από το 2024 ο οποίος ορίζει πως θα πρέπει να χρησιμοποιούν στους αγώνες 60% παράγωγα από ορυκτό πετρέλαιο με το υπόλοιπο 40% να είναι συνθετικό καύσιμο, έχοντας ως στόχο το 2027 να χρησιμοποιούν 100% ανανεώσιμα καύσιμα.

Ο Δούκας του Ρίτσμοντ δήλωσε: "Το Goodwood έχει μια λαμπρή ιστορία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, την οποία με χαρά συνεχίζουμε με την ανακοίνωση ότι στο φεστιβάλ του επόμενου έτους, όλοι οι αγώνες μας θα διεξάγονται με βιώσιμα καύσιμα. Είμαι υπερήφανος που είμαστε οι πρώτοι που επιβάλλουμε τη χρήση βιώσιμων καυσίμων στην εκδήλωση μας και θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους συμμετέχοντες ιδιοκτήτες, οδηγούς και κατασκευαστές για την υποστήριξή τους”.
Ακόμη ένα κάστρο έπεσε, το Goodwood Festival of Speed γίνεται πράσινο


Πηγη www.motomag.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.270
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Α! Τους παλιο-εγγλεζους στήσανε πρώτοι τον .... &€@# τους στα "βιοκαύσιμα" ...!mountza 2
 
Top Bottom