Διάφορες Μοτοσυκλέτες

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Buell Baja 1190 Dune Racer 2023: 185 ίπποι στην άμμο!​

Τρελαίνεται η Buell, τρελαινόμαστε κι εμείς

Όπως μας έχει συνηθίσει και στο παρελθόν η Buell, η μάρκα μοτοσυκλετών που ιδρύθηκε αρχικά από τον Erik Buell και συνεχίζει να δραστηριοποιείται στις Ηνωμένες Πολιτείες, παρουσίασε ένα μοντέλο-έκπληξη για το 2023.
Πρόκειται για ένα πανίσχυρο “enduro”, ας πούμε, το Buell Baja 1190 Dune Racer με δικύλινδρο V κινητήρα 185 ίππων. Ίσως να του ταίριαζε περισσότερο ο χαρακτηρισμός Hillclimber ή κάτι σε “ειδικά φτιαγμένο για αναβάσεις σε αμμόλοφους”.
Η Buell έχει μια πονεμένη ιστορία πίσω της, αφού η Harley-Davidson που την είχε αγοράσει και είχε υποσχεθεί ότι θα κάνει “πράματα και θάματα” γύρω από το όνομά της, τερμάτισε απροσδόκητα την παραγωγή μοτοσυκλετών της Buell το 2009.

Ο ιδρυτής και συνονόματός της Erik Buell συνέχισε να παρουσιάζει νέα μοντέλα με το όνομα EBR (Erik Buell Racing) και αργότερα επέστρεψε το όνομα της Buell στην αγορά, με επικεφαλής κάποιον Bill Melvin.

Ο Erik Buell δεν είναι πλέον μέσα στην εταιρία που φέρει το όνομά του, αλλά ασχολείται τώρα με μικρότερα δίτροχα με ηλεκτροκίνηση, στη νέα δική του εταιρία που ονομάζεται Fuell.
Από το 2021, οι μοτοσυκλέτες της μάρκας Buell παράγονται στο Grand Rapids, στο Μίσιγκαν των ΗΠΑ – κι όχι πλέον στο East Troy του Γουισκόνσιν όπως πριν.
Συνολικά έχουν ανακοινωθεί 10 νέα μοντέλα (!) μέχρι το 2024 από την Buell, ενώ το σπορ γυμνό Hammerhead 1190 και το 1190 SX, ένα νέο μοντέλο Super Touring, θα διατεθούν το 2023.

Ωστόσο, η μάρκα Buell ανοίγει νέους δρόμους, με το σπορ enduro Baja 1190 DR Dune Racer, του οποίου η παραγωγή έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει – σύμφωνα με την εταιρία, το 2023, παρότι η εξέλιξή του δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα.

Να πιστέψουμε πως θα διατηρεί την αγωνιστική μορφή που βλέπουμε στις φωτογραφίες και τα βίντεο ή μήπως η Buell ετοιμάζεται να παρουσιάσει ένα Adventure στα χνάρια του πετυχημένου στις ΗΠΑ Harley-Davidson Pan America;
Από την άλλη, η Buell έχει ανακοινώσει και τιμή για το Baja 1190 στα 19.995 δολάρια ΗΠΑ.
Η μοτοσυκλέτα εξελίχθηκε πάνω στο 1190 HCR, με το οποίο ο αναβάτης Logan Cipala έχει ήδη αγωνιστεί με επιτυχία σε αγώνες Hillclimbing (μεγάλες ανηφόρες, πολλοί ίπποι, δείτε στο λινκ) και αναδείχθηκε πρωταθλητής ΗΠΑ το 2020.

Με ισχύ 185 ίππων, το Buell Baja 1190 λέγεται ότι θα είναι το ισχυρότερο και ταχύτερο enduro παραγωγής στον κόσμο.
Το πλαίσιο από ατσάλινους σωλήνες τύπου χωροδικτύωμα χρησιμοποιεί ένα πολύ μακρύ ψαλίδι για να μην επιτρέπει στη μοτοσυκλέτα να ανασηκώνει τον μπροστινό της τροχό βίαια όταν ανοίγει το (πολύ) γκάζι.

Και σε αυτή την περίπτωση χρησιμοποιείται το υδρόψυκτο μοτέρ 1190cc V-2 της Buell με την ασυνήθιστη γωνία κυλίνδρων στις 72 μοίρες, το οποίο αρχικά εξελίχθηκε από τη Rotax για την Buell σαν 1125.
Ο κινητήρας δεν κατασκευάζεται πλέον από την Rotax στην Αυστρία, αλλά στις ΗΠΑ, και εκτός από την μέγιστη απόδοση των 185 ίππων στις 10.600 rpm, αναφέρεται και μεγάλη μέγιστη ροπή 138 Nm στις 8.200 rpm.

Η προσπάθεια του Cipala στο βίντεο είναι από το 3.00′ και μετά.


Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Böhmerland – Απρόσμενη και ιδιαίτερη «αναγέννηση» της φίρμας​

28202a5507cae2906fb2e91c67f1c3c9_XL.jpg

Μια εταιρεία που λογικό είναι να μην ξέρει πολύς κόσμος, αναγεννάται από τις στάχτες της πατώντας στις καινοτομίες που είχε πριν από ένα σχεδόν αιώνα.
Ο Τσεχοσλοβακικός κατασκευαστής μοτοσυκλετών Böhmerland, ιδρύθηκε το 1924 για να βάλει λουκέτο σχετικά σύντομα, κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου. Ωστόσο, οι σχεδιαστικές γραμμές στα μοντέλα των Τσεχοσλοβάκων άντεξαν στο χρόνο, χάρη στα χαρακτηριστικά σχέδια του Τσέχου μηχανικού, Albin Leibisch. Εντός, συναντούσαμε ένα μονοκύλινδρο κινητήρα στα 600 κ.εκ., ενώ στις «εξωτικές» λεπτομέρειες ανήκαν οι ζάντες από χυτό αλουμίνιο πολύ πριν η βιομηχανία υιοθετήσει μια τέτοια τεχνολογία στη δεκαετία του 1970.
bom23b.jpg

Ακόμα, η Böhmerland είχε πρωτοπορήσει και στις «εκδόσεις», καθώς πρόσφερε τη γκάμα της με δυο επιλογές ακόμα, την Touren για τρία άτομα και τη τετραθέσια Langtouren. Στην τελευταία δε έκδοση, η Böhmerland αξιώθηκε και το ρεκόρ για τη μεγαλύτερη σε μήκος μοτοσυκλέτα παραγωγής μιας και ξεπερνούσε τα 3 μέτρα.
Οι δίτροχες... λιμουζίνες της Böhmerland λοιπόν, κίνησαν το ενδιαφέρον του Τσέχου επιχειρηματία Peter Knobloch ώστε να αναβιώσει τη μάρκα το 2019. Η εμπειρία του Knobloch ως ειδικός στις τρισδιάστατες εκτυπώσεις ήταν καθοριστική για τη συνέχεια. Σεβόμενο το παρελθόν του, το custom πια cruiser έχει και πάλι ένα κινητήρα στα 600 κ.εκ. με παρούσα όμως υδρόψυξη και υπερσυμπιεστή που μεταφράζονται σε 46,9 ίππους και 6 κιλά ροπής.
bom23c.jpg

Μεταξύ σοβαρού και αστείου, δε λείπει και το concept της ηλεκτροκίνησης. όμως το θερμικό Böhmerland 21 αναμένεται να παραχθεί το 2023, με παραγωγή βέβαια εξαιρετικά περιορισμένη στις 10 μοτοσυκλέτες και με τιμή στις 58.000 €. Με τέτοια τιμή ενδιαφέρον έχει η συνέχεια της όποιας.. αναβίωσης.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW R 18 Custom - Αγωνιστικό κτήνος με τον 1.800άρη Boxer​

bmwr18racer_6.jpgbmwr18racer_2.jpgbmwr18racer_4.jpg

Όταν θέλεις να τρέξεις με Boxer σε αγώνες αλλά δεν σου φτάνει η ροπή από 1.250 κυβικά και θες (πολύ) παραπάνω…

Με την παρουσίαση του R 18, η BMW δεν στόχευε (επίσημα) σε κάποια αγωνιστική μοτοσυκλέτα. Άλλωστε, ένας κτηνώδης 1.800άρης σχεδιασμένος να λειτουργεί ροπάτα σε χαμηλές στροφές, δεν είναι κάτι που θα συναντήσεις σε μία αγωνιστική κατασκευή… εκτός εάν είσαι ο Pepo Rosell από την Ισπανία! Ο Ισπανός customizer ξεκίνησε με ένα R 18 Cruiser και δημιούργησε κάτι πραγματικά συναρπαστικό, που θα θέλαμε πολύ να ξέρουμε πως πηγαίνει και… πως ακούγεται!

bmwr18racer_3.jpgbmwr18racer_5.jpg

Από cruiser σε ρετρό αγωνιστικό
Ο Rosell συνεργάστηκε με τον Diego Mena στην Μαδρίτη, ξεκινώντας από την πλήρη αποσυναρμολόγηση του R 18 μέχρι να φτάσουν στην βασική δομή και τον κινητήρα. Το ατσάλινο πλαίσιο ενισχύθηκε με επιπλέον σωλήνες κατά μήκος, εκατέρωθεν της μοτοσυκλέτας και πρόσθεσαν μια χαρακτηριστικού στυλ, ρετρό αγωνιστική «ουρά» με σέλα.

Στις αναρτήσεις, το εμπρός σύστημα αντικαταστάθηκε από ένα κομπλέ μπροστινό μίας S 1000 RR, με δαγκάνες φρένου από την Brembo, ενώ στο πίσω σύστημα χρησιμοποιήθηκε ένα αμορτισέρ YSS, πλήρως ρυθμιζόμενο. Το χαρακτηριστικό σύστημα του εκτεθειμένου άξονα μετάδοσης από το R 18, έμεινε ως έχει.

Και με ελληνική νότα!

Αν και οι Rosell και Mena δεν «πείραξαν» πολύ τον κινητήρα, άλλαξαν τις εξατμίσεις με δύο χειροποίητες κατασκευές, ενώ το φίλτρο αέρα είναι της ελληνικής DNA. Η μοτοσυκλέτα μπορεί να αποδώσει περίπου 100 ίππους στις 5.000 στροφές, κάτι που μεταφράζεται σε «ροπάκλα» στις χαμηλές στροφές: Πάνω από 16 kgm ροπή στις 3.000, είναι συγκρίσιμη με… αυτοκινήτου!

Ρετρό κούκλα

Ο συνδυασμός… όλων των ζωηρών χρωμάτων που μεσουρανούν στις πίστες, έχει δημιουργήσει μια μοναδική εμφάνιση για το Boxer δημιούργημα των Rosell και Mena. Το μούτρο με τον διπλό στρογγυλό προβολέα προέρχεται από μία Yamaha TRX 850, το εξωτερικό κέλυφος του ρεζερβουάρ είναι Moto Guzzi, ενώ στα πολλά αξεσουάρ της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνεται τάπα ρεζερβουάρ τύπου Endurance και αγωνιστικό ψυγείο λαδιού.

Εννοείται, ότι η κατασκευή είναι μοναδικό κομμάτι που δεν πρόκειται να πουληθεί, ενώ… δεν την λες και ελαφριά, τελικά, αφού ζυγίζει 280 κιλά. Εντάξει, όταν έχεις έναν κινητήρα που από μόνος του φτάνει τα 110, είναι λογικό, το αποτέλεσμα όμως είναι κάτι μοναδικό!

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Praga ZS 800: Περιορισμένης παραγωγής ρετρό σε τιμή που βγάζει μάτια​

Praga-ZS-800_side-view_hires-scaled.jpgpraga_zs800_1.jpg

Ταμπούρα μπρος και πίσω. 50 ίπποι. 28 κομμάτια μόνο, 86.000 ευρώ. Καλά θα πάει αυτό.

Είναι φαινόμενο των τελευταίων ετών, η δημιουργία και η διάθεση «περιορισμένης παραγωγής» εκδόσεων διαφόρων μοτοσυκλετών, σε απίστευτες τιμές. Όπως έχει γραφτεί πολλάκις, οι κατασκευαστές απευθύνονται σε «λίγους και καλούς» που μπορούν και θέλουν να πληρώσουν, απολαμβάνοντας ένα μοναδικό κομμάτι το οποίο πολλές φορές, έχει ελάχιστο ή και καθόλου κόστος για τα εργοστάσια. Όλοι κερδισμένοι δηλαδή…

Πάμε τώρα στην μοτοσυκλέτα του άρθρου: Πρόκειται για την νέα Praga ZS800, μια νέα ρετρό μοτοσυκλέτα από μία καθόλου νέα βιομηχανία. Η Praga κατασκευάζει οχήματα διαφόρων ειδών από το 1907, ενώ έφτιαξε την πρώτη της μοτοσυκλέτα το 1927, ονόματι BD 500. Η νέα ZS 800 αποτελεί φόρο τιμής σε εκείνη την μοτοσυκλέτα, φέρνοντας πάρα πολλά μοντέρνα στοιχεία όσον αφορά την κατασκευή της.

Η εκτεταμένη χρήση τιτανίου και ανθρακονημάτων είναι εμφανής, ενώ οι τροχοί των 18 ιντσών είναι κατασκευασμένοι με την διαδικασία σφυρηλάτησης του carbon fiber υλικού, πετυχαίνοντας μια εμφάνιση ακτινωτών τροχών, αλλά λειτουργικότητα σύγχρονων σφυρήλατων ζαντών. Η εξάτμιση και όλες οι βίδες και οι κοχλίες είναι φτιαγμένα από τιτάνιο, ενώ το πλαίσιο και το πιρούνι τύπου Girder είναι φτιαγμένα από chromoly ατσάλι για την απαραίτητη αντοχή. Το βάρος της ZS 800 ανέρχεται, έτσι, μόλις στα 158 κιλά με πλήρη υγρά!

Ο κινητήρας της, προέρχεται από την Kawasaki W800: Δικύλινδρος εν σειρά, αερόψυκτος, με εκκεντροφόρο που παίρνει κίνηση από άξονα, ο κινητήρας είναι μια ισχυρότατη αναφορά ρετρό και δήλωση χαρακτήρα. Η απόδοση του ανέρχεται στους 50 ίππους και τα 6,6 kgm ροπής.

Τα φρένα της μοτοσυκλέτας είναι δύο υδραυλικά ταμπούρα, εμπρός και πίσω.

Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, η Praga ZS 800 θα φτιαχτεί σε 28 μόνο κομμάτια, ενώ η πρώτη από αυτές έχει ήδη προπωληθεί σε έναν αγοραστή από το Dubai. Η τιμή της θα φτάνει –κρατηθείτε- τις 86.000 ευρώ προ φόρων, ενώ κάθε μία από τις ZS 800 είναι πλήρως χειροποίητη και χρειάζεται πάνω από 300 εργατοώρες για να συναρμολογηθεί. Φυσικά, η παροιμία για τα… μεταξωτά εσώρουχα, υπάρχει για κάποιο λόγο και είναι βέβαιο ότι και τα 28 κομμάτια θα κάνουν φτερά μέσα σε λίγα λεπτά. Ευχόμαστε καλή απόλαυση σε όλους όσους τις αποκτήσουν.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Το Super Cruiser της Buell με τους 175 ίππους δια χειρός Roland Sands Design (Video)​

Έχουμε δει και ομορφότερα από τον Αμερικάνικο οίκο βελτιώσεων​



Το σημείο αναφοράς του νέου μοντέλου της Buell τελικά είναι ο V2 κινητήρας και όχι η αισθητική που διακρίνει τις custom κατασκευές του Roland Sands
Έναν κινητήρα έχει η Buell και με αυτόν πορεύεται σε αυτήν την φάση της ιστορίας της. Τον χρησιμοποιεί σε μοτοσυκλέτες superbike, όπως το Hummerhead 1190, στο crossover Super Touring 1190 και στο «τέρας των Dirt Bikes», όπως υποστηρίζει η Buell, το Baja DR (Dune Racer).
Πιθανότατα στην Rolands Sands Design να έχουν ασχοληθεί λίγες ώρες με τον σχεδιασμό του Super Cruiser. Δεν εξηγείται αλλιώς αυτή η πρωτόγονη εμφάνιση. Ο V2 που στην συγκεκριμένη έκδοση αποδίσει 175 ίππους «κρέμεται» ατσάλινο πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα. Το ψαλίδι σίγουρα δεν ταιριάζει στην παραδοσιακή cruiser σχεδίαση της υπόλοιπης μοτοσυκλέτας και για πίσω φτερό μόλλον προτιμήθηκε ότι είχε ξεμείνει στην αποθήκη.
Buell Super Cruiser 1190 x RSD 3

Μπροστά το μίνι φέρινγκ, το ανεστραμμένο πιρούνι, το δισκόφρενο διαμέτρου 386 χλστ. με σύστημα συνδυασμένης πέδησης και η σχεδίαση της ζάντας κάνουν τα πράγματα πιο ενδιαφέροντας. Το «αβαφο» τεράστιο ψυγείο μοιάζει επίσης «ξένο». Πάντως οι λαιμοί των εξατμίσεων της SC Project είναι χάρμα ιδέσθαι. Για το τελικό ας μην εκφραστούμε…


Αν σας αρέσει μπορείτε να το προπαραγγείλετε από τώρα, χωρίς να έχει ανακοινωθεί η τιμή του, αλλά στην παραγωγή θα βγει σε δύο χρόνια! Ας ελπίσουμε μέχρι τότε να αλλάξει και η σχεδίασή του.
Buell Super Cruiser 1190 x RSD 7


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Brabus 1300 R 2023 – Υψηλή ραπτική στα μαύρα που θα φορεθεί από λίγους​

493091_BRABUS_1300_R_Edition_23__Static_images_EU__Global_02_STATIC.jpg

Η εξέλιξη του Brabus 1300 R μπορεί να είναι αμυδρή στο μάτι, δεν παύει δε να συνιστά μια «τρομακτική» μοτοσυκλέτα.
Με την παρουσίαση του να φέρεται πως έλαβε χώρα στο Βιετνάμ, βάση του Brabus 1300 R του 2023, παραμένει το KTM 1290 SuperDuke R Evo, το οποίο τροφοδοτείται από τον δικύλινδρο LC8 των 1301 κ.εκ. με τους 180 ίππους στις 9.500 στροφές και τα 14 κιλά ροπής στις 8.000 στροφές. Στον εξοπλισμό έχουμε κορυφαία εξαρτήματα, όπως τις ημιενεργητικές αναρτήσεις της WP και τις δαγκάνες Stylema της Brembo με δίσκους στα 320χλστ. Κοινώς, στα τεχνικά χαρακτηριστικά δεν αλλάζουν πολλά, με τον αναβάτη να μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 6 οδηγικά προγράμματα, Comfort, Street, Sport, Track, Advanced και Auto για τους πιο.. απλούς χρήστες.
br23a.jpg

Στα της εμφάνισης της μοτοσυκλέτας του 2023, έχουμε ένα ακόμα πιο «άγριο» σύνολο, στο οποίο συνηγορούν τα νέα χρώματα –«Superblack» και «StealthGray»- , ο επανασχεδιασμένος προβολέας, οι σφυρήλατοι τροχοί της Brabus, Monoblock Z, τα ανθρακονημάτινα στοιχεία, η ανανεωμένη ουρά και η σέλα.
br23e.jpg

Επανασχεδιασμένα είναι τα πλαϊνά πάνελ και η εισαγωγές αέρα σε αυτό το φεστιβάλ ινών άνθρακα, που συνιστούν και το νέο μονοκόκ «γλυπτό» πάνω από το υποπλαίσιο. Εκεί βρίσκεται και η εκ νέου ραμμένη θέση του τυχερού αναβάτη. Τέλος, νέοι είναι και οι καθρέφτες στα ακρόμπαρα του τιμονιού με πιο ακριβείς δυνατότητες ρύθμισης.
br23c.jpg

Το λογότυπο της Brabus δίνει και παίρνει, με τη ξεχωριστή αυτή μοτοσυκλέτα να διατίθεται σε μόλις 145 κομμάτια σε κάθε χρωματισμό (290 σύνολο) και να διατίθεται σε επιλεγμένες χώρες.

Το πρώτης γενιάς Brabus 1300R, κόστιζε.. 51.466,65 ευρώ και ξεπούλησε μέσα σε μερικά λεπτά. 16 Φεβρουαρίου ανοίγει η νέα πλατφόρμα παραγγελιών, έναντι 42.500 ευρώ αυτή τη φορά (τιμή Γερμανίας). Ευκαιρία είναι!

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Grom με δίχρονο κινητήρα 500 κυβικά – Από «ψυχάκια», για ψυχάκια!​

c44864a78d694ac4d428ef6fd352b18d_XL.jpg

Μερικές φορές, η ωμή υπέρβαση κάθε ορίου και σύμβασης αποτελεί από μόνη της είδηση.

Το customizing των μοτοσυκλετών έλκει πολύ κόσμο για πάρα πολλούς λόγους: φυσικά, σε αυτούς συμπεριλαμβάνεται η αίσθηση του ότι οδηγείς κάτι μοναδικό, που έχεις κατασκευάσει μόν@ σου. Μερικές φορές όμως, η custom δουλειά έχει απλά… τόνους τρέλας και γίνεται για αυτόν τον σκοπό και μόνο.

Δεν μπορούμε δηλαδή, να φανταστούμε κάποιον… κοινωνικά αποδεκτό, σώφρονα λόγο για να τοποθετήσεις ένα δικύλινδρο δίχρονο μοτέρ… 500 κυβικών από ένα Banshee! Φυσικά, με τέτοια δύναμη, ένα mini moto σαν το Grom θα… απογειώνεται με το παραμικρό άνοιγμα του γκαζιού, ενώ ο ήχος του ξυπνάει και πεθαμένους… στις δίπλα χώρες.

Ενδεικτικά, σας βάζουμε παρακάτω, ένα από τα βίντεο της ανάλογης… εποποιίας, του καναλιού Vasily Builds. Τα υπόλοιπα μπορείτε να τα δείτε, φυσικά, στο Youtube. Απολαύστε με δική σας ευθύνη…


Πηγη www.bikeit.gr


Αρε ηχο που βγαζει το πουστικο abcdeabcde
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda DAX Outsider: Για μακρινά ταξίδια​

Τρελό custom DAX από την Ταϊλάνδη​


Η K-Speed από την Ταϊλάνδη, σχεδίασε και υλοποίησε ένα DAX το οποίο θα χρησιμοποιηθεί από τον πιο διάσημο ταξιδιώτη της χώρας στα νέα του video, τα οποία βλέπουν 915 χιλιάδες χρήστες στο YouTube
Τις απίστευτες δουλειές της K-Speed μπορείτε να τις θαυμάσετε στην ιστοσελίδα της. Με έδρα την Μπανγκόκ τροποποιεί μοτοσυκλέτες και κατασκευάζει εξαρτήματα για πάρα πολλά μοντέλα. Το DAX είναι η τελευταία της δημιουργία και ότι βλέπετε δημοσιεύτηκε στην επίσημη σελίδα της στο Facebook.
Honda DAX Outsider 5

Ο Ken Kaijin, με σχεδόν ένα εκατομμύριο εγγεγραμμένους στο κανάλι του στο YouTube, ταξιδεύει συνεχώς, συνήθως μόνος του και πάντα με τον εξοπλισμό του. Έτσι η K-Speed «πέταξε» την στάνταρ σέλα, «ξήλωσε» τον στρογγυλό προβολέα και στους χώρους που δημιουργήθηκαν προσάρμοσε μεγάλες σχάρες. Στην βάση της μπροστινής προσάρμοσε όχι έναν, αλλά δύο προβολείς για ακόμη καλύτερη ορατότητα. Ένας ταξιδιώτης δεν σταματάει τη νύχτα άλλωστε.
Honda DAX Outsider 23

Mασίφ ζάντες "ντυμένοι" με τρακτερωτά ελαστικά, γιατί ο YouTuber «πατάει» και χώμα. Και επειδή ελλοχεύει πάντα ο κίνδυνος πτώσεις υπάρχουν και προστατευτικά κάγκελα. Το στρογγυλό κοντέρ μεταφέρθηκε στο πλάι, πάνω στο κάγκελο.
Honda DAX Outsider 34

Τα ψαλίδι έχει αντικατασταθεί με ένα μακρύτερο και πιο ενισχυμένο. Το πιρούνι είναι μαύρο και διαθέτει μικκρότερη διαδρομή. Το πιο ψηλό τιμόνι βοηθάει στις off road περιηγήσεις και στην όρθια οδήγηση. Νέα, μικρότερη εξάτμιση και κυματιστά δισκόφρενα ολοκληρώνουν την εικόνα του DAX Outsider.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ducati S4R Neoracer by Lord Drake - Γεύση δυνατού... espresso!​







Πως παίρνεις μια μοτοσυκλέτα φτιαγμένη από «μαμά» για τους… απαιτητικότερους κ αι συμπυκνώνεις την ουσία της σε ένα café racer πακέτο.

Η Ducati S4R δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, σε όσους γνωρίζουν την γκάμα της Ιταλικής μάρκας και όχι μόνο: Επρόκειτο για μία έκδοση του Monster, με τον κινητήρα από το απίστευτο 996, απόδοσης 113 ίππων και σε όλη την… υγρόψυκτη, 4βάλβιδη του δόξα, ενώ ήταν το πρώτο Monster που απέκτησε μονόμπρατσο ψαλίδι. O Ιταλός customizer, Francisco Ali Manen, ιδιοκτήτης της Lord Drake Kustoms, δημιούργησε μία δική του εκδοχή της μοτοσυκλέτας, προσελκύοντας την προσοχή ακόμα περισσότερο στον «πυρήνα» της.

Η μετατροπή ξεκίνησε από μία Monster S4R του 2004, με στόχο την δημιουργία μιας μοτοσυκλέτας με πολλά στοιχεία από το κλασικό, αλλά και όσα χρειάζονται από το μοντέρνο για να κρατηθεί μια ισορροπία. Η αρχή έγινε με πλήρη αποσυναρμολόγηση της μοτοσυκλέτας, ενώ το υποπλαίσιο και η ουρά της δέχθηκαν τις απαραίτητες παρεμβάσεις για το επιθυμητό αποτέλεσμα. Η πανέμορφη σέλα σε καφέ χρώμα είναι πλήρως χειροποίητη, ενώ στην θέση οδήγησης τοποθετήθηκαν κλιπ-ον, για ένα ακόμη πιο μυώδες look εμπρός.

Η νέα βάση πινακίδας της μοτοσυκλέτας στηρίζεται στο ψαλίδι, ενώ η Motogadget παρέχει τα πολύ ιδιαίτερα φλας, που φιλοξενούνται στα αντίβαρα. Ο εμπρός προβολέας είναι LED, ενώ νέα είναι τα γκριπ, η custom εξάτμιση αλλά και οι ακτινωτοί τροχοί –ειδικές κατασκευές, για την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα.

Οι αναρτήσεις φέρουν επίσης αλλαγές, με το πιρούνι να κοσμείται με χρυσό χρώμα μέσω ανοδίωσης. Τα περισσότερα δομικά τμήματα της μοτοσυκλέτας βάφτηκαν σε μαύρο μέσω powder coating, ενώ το ρεζερβουάρ και τα φτερά βάφτηκαν σε ματ ανθρακί. Η όλη δουλειά αναμφίβολα εντυπωσιάζει. Και, αν σας αρέσει τόσο, η Lord Drake Customs δηλώνει ότι δέχεται παραγγελίεςδιαβάστε περισσότερα στην ιστοσελίδα τους, με ένα κλικ εδώ.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Indian Chief Bobber Dark Horse Jack Daniel's Limited Edition – Ο «μεθυσμένος» Ινδιάνος!​

c13a6b0e77521bea1cf53279677143e5_XL.jpg

Η Indian συνεργάζεται με το… Jack Daniel's για –αισθητικούς πάντα- λόγους.

Για την ακρίβεια, η Indian Motorcycles ανακοίνωσε συνεργασία με την μάρκα ποτών Jack Daniel's για τη δημιουργία μιας νέας ειδικής έκδοσης ονόματι Indian Chief Bobber Dark Horse. Το αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ Indian και Jack Daniel's ονομάζεται Jack Daniel's Limited Edition Indian Chief Bobber Dark Horse.

Η περιορισμένη αυτή έκδοση του Indian Chief Bobber με το.. μικρό όνομα, ξεχωρίζει για έναν συγκεκριμένο λόγο, που είναι το λογότυπο «Old No.7» του Jack Daniel’s που θα συνοδεύει τη βαφή «Super Graphite Metallic». Πρόκειται μάλιστα για την έβδομη ειδική έκδοση μοτοσυκλέτας που προκύπτει από συνεργασία μεταξύ Indian και Jack Daniel's έχοντας επιρροές από την Werkssm Kustom Cycles, που ήταν επίσης συνεργάτης σε αυτό το project.
indjack2.jpg

Εκτός από την α λα «Νο. 7» βαφή, η μοτοσυκλέτα έχει και άλλα χαρακτηριστικά που την ξεχωρίζουν από το τυπικό Chief Bobber Dark Horse. Για παράδειγμα, υπάρχει η επωνυμία του Jack Daniel ολούθε στη μοτοσυκλέτα, συμπεριλαμβανομένου ενός σήματος Montana Silversmiths που εμφανίζει επίσης τον μοναδικό σειριακό αριθμό κάθε μονάδας. Επιπλέον, η υπογραφή του Jack Daniel βρίσκεται στο πίσω φτερό και είναι χαραγμένη στην εξάτμιση. Οι ζάντες των τροχών έχουν λευκά στεφάνια ενώ η σέλα απευθύνεται σε ένα μοναχικό καβαλάρη.
indjack3.jpg

Ο Greg Luehrs, Διευθυντής Χορηγιών και Συνεργασιών για το Jack Daniel's, δήλωσε: «Στη Jack Daniel's ζούμε με το σύνθημα, «Κάθε μέρα που τα καταφέρνουμε, θα το κάνουμε όσο το δυνατόν καλύτερα.» Η Indian Motorcycles μοιράζεται αυτή τη φιλοσοφία, η οποία είναι το γιατί αυτή η συνεργασία ήταν τόσο επιτυχημένη. Το να πιστεύουμε ότι μια συμφωνία με χειραψία έχει δώσει τη θέση της σε επτά χρόνια απίστευτων μοτοσυκλετών περιορισμένης έκδοσης είναι πραγματικά εκπληκτικό και είναι σωστό να τιμήσουμε το δοκιμασμένο και αληθινό παλιό «Νο. 7» του Jack, με αυτήν την έβδομη συνεργασία».
indjack4.jpg

Ο Aaron Jax, Αντιπρόεδρος της Indian, δήλωσε: «Το Jack Daniel's Limited Edition Indian Chief Bobber Dark Horse είναι μια ακόμη ισχυρή και δυναμική αναπαράσταση της ποιότητας, της δεξιοτεχνίας και της προσοχής στη λεπτομέρεια που είναι ο πυρήνας και για τις δύο μάρκες μας.

Αυτή τη φορά, αποφασίσαμε να αποτίσουμε φόρο τιμής στο εμβληματικό Old No. 7 του Jack Daniel’s – το πιο εμβληματικό από τα ουίσκι του Jack Daniel – συνδυάζοντάς το με το Chief Bobber Dark Horse. Και τα δύο προϊόντα είναι διαχρονικά αμερικάνικα πρωτότυπα που μοιράζονται έναν συνδυασμό απλότητας και κορυφαίας ποιότητας.»

Τέλος, θα κατασκευαστούν μόνο 177 μοτοσυκλέτες οι οποίες και θα είναι διαθέσιμες στις αγορές της Αυστρίας, της Αυστραλίας, του Καναδά, της Γερμανίας, του Μεξικού, της Νέας Ζηλανδίας, της Ισπανίας, του Ηνωμένου Βασιλείου και των ΗΠΑ. Κοινώς αν περιμένατε να «τσουγκρίσετε» με μια τέτοια μοτοσυκλέτα, μάλλον ατυχήσατε. Δε χρειάζεται να πούμε άλλωστε πως όταν είμαστε με τη μοτοσυκλέτα μας δεν το ρίχνουμε στις ποτάρες, σωστά;


Πηγη www.bikeit.gr
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ

Honda DAX Outsider: Για μακρινά ταξίδια​

Τρελό custom DAX από την Ταϊλάνδη​


Η K-Speed από την Ταϊλάνδη, σχεδίασε και υλοποίησε ένα DAX το οποίο θα χρησιμοποιηθεί από τον πιο διάσημο ταξιδιώτη της χώρας στα νέα του video, τα οποία βλέπουν 915 χιλιάδες χρήστες στο YouTube
Τις απίστευτες δουλειές της K-Speed μπορείτε να τις θαυμάσετε στην ιστοσελίδα της. Με έδρα την Μπανγκόκ τροποποιεί μοτοσυκλέτες και κατασκευάζει εξαρτήματα για πάρα πολλά μοντέλα. Το DAX είναι η τελευταία της δημιουργία και ότι βλέπετε δημοσιεύτηκε στην επίσημη σελίδα της στο Facebook.
Honda DAX Outsider 5

Ο Ken Kaijin, με σχεδόν ένα εκατομμύριο εγγεγραμμένους στο κανάλι του στο YouTube, ταξιδεύει συνεχώς, συνήθως μόνος του και πάντα με τον εξοπλισμό του. Έτσι η K-Speed «πέταξε» την στάνταρ σέλα, «ξήλωσε» τον στρογγυλό προβολέα και στους χώρους που δημιουργήθηκαν προσάρμοσε μεγάλες σχάρες. Στην βάση της μπροστινής προσάρμοσε όχι έναν, αλλά δύο προβολείς για ακόμη καλύτερη ορατότητα. Ένας ταξιδιώτης δεν σταματάει τη νύχτα άλλωστε.
Honda DAX Outsider 23

Mασίφ ζάντες "ντυμένοι" με τρακτερωτά ελαστικά, γιατί ο YouTuber «πατάει» και χώμα. Και επειδή ελλοχεύει πάντα ο κίνδυνος πτώσεις υπάρχουν και προστατευτικά κάγκελα. Το στρογγυλό κοντέρ μεταφέρθηκε στο πλάι, πάνω στο κάγκελο.
Honda DAX Outsider 34

Τα ψαλίδι έχει αντικατασταθεί με ένα μακρύτερο και πιο ενισχυμένο. Το πιρούνι είναι μαύρο και διαθέτει μικκρότερη διαδρομή. Το πιο ψηλό τιμόνι βοηθάει στις off road περιηγήσεις και στην όρθια οδήγηση. Νέα, μικρότερη εξάτμιση και κυματιστά δισκόφρενα ολοκληρώνουν την εικόνα του DAX Outsider.

Πηγη https://2wo.gr
Τι παγκόσμια ταξίδια να κάνεις, με λάστιχα που βγάζουν δεν βγάζουν χίλια χιλιόμετρα;
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Indian Challenger RR - Συλλεκτικό sport Bagger 90.000 ευρώ!​

Σε μόλις 29 αντίτυπα, με έμπνευση από το αγωνιστικό μοντέλο του Tyler O’ Hara
Indian Challenger RR


Για να γιορτάσει την κατάκτηση του τίτλου στο Αμερικάνικο Πρωτάθλημα King of the Baggers του 2022 από τον Tyler O’Hara που αγωνίστηκε με τον αριθμό #29, και για να βγάλει και το κατιτίς της, η Indian παρουσίασε τη συλλεκτική έκδοση Indian Challenger RR που θα παραχθεί μόλις σε 29 αντίτυπα, σε τιμή που πλησιάζει τα 90.000 ευρώ.

Οι 29 Indian Challenger RR έχουν βελτιωθεί από τους ίδιους μηχανικούς της S&S που είχαν προετοιμάσει την Πρωταθλήτρια μοτοσυκλέτα του O’Hara, και απευθύνονται σε συλλέκτες και φαν των track-days -αφορά αποκλειστικά στην χρήση πίστας.
Στο King of the Baggers συμμετέχουν βελτιωμένες bagger μοτοσυκλέτες παραγωγής, με τους κανονισμούς να απαγορεύουν την αφαίρεση των βαλιτσών στους αγώνες -αν και αυτές μπορούν να είναι αντίγραφα των original, όπως με τις βαλίτσες του RR που αποτελούνται από carbon fiber!

Παρόλο που στα επίσημα στοιχεία δεν αναφέρεται ιπποδύναμη για την Challenger RR, ανεπίσημα η Indian κάνει λόγο για +160 hp.
Indian Challenger RR

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Indian Challenger RR περιλαμβάνουν και τα κάτωθι:
● S&S® 2-1 αγωνιστική εξάτμιση
● Τροχοί 17″
● Αγωνιστικά ελαστικά Dunlop
● S&S® billet ρυθμιζόμενη τιμονόπλακα
● Ohlins® FGR250 πιρούνι
● TTX Ohlins® πίσω αμορτισέρ
● S&S® μετατροπή τελικής μετάδοσης με αλυσίδα
● Carbon Fiber βαλίτσες
● Fiberglass πίσω φτερό
● Saddlemen ψηλότερη αγωνιστική σέλα
● S&S® ρυθμιζόμενες βάσεις φαίρινγκ
● Aero ένθετο προβολέα
● Aero ζελατίνα

● S&S® καρίνα
● S&S® αγωνιστικά μαρσπιέ
● S&S® εκκεντροφόροι
● 112 CID κιτ κυλίνδρων και πιστονιών
● S&S® αεραγωγοί με σώμα ψεκασμού 78mm
● CNC θυριδωμένες κυλινδροκεφαλές
● S&S® Billet ρυθμιζόμενα κοκοράκια
● Hayes® πίσω δαγκάνα φρένου, EBC πίσω δίσκος, SBS τακάκια
● Brembo® M4 δαγκάνες μπροστά, 330mm δίσκοι, SBS τακάκια
● S&S® αυτόματος τεντωτήρας καδένας
● Maxx πλήρως ρυθμιζόμενη ECM
● AIM DL2 όργανο τηλεμετρίας
● Quickshifter kit
● S&S® billet κάλυμμα συμπλέκτη
● S&S® ρυθμιζόμενο τιμόνι
● S&S® αγωνιστικό ψαλίδι
Η Indian Challenger RR είναι διαθέσιμη μόνο στις ακόλουθες αγορές: Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Βρετανία, Ιαπωνία, στα 92.229 δολάρια Η.Π.Α., ήτοι 87.028 ευρώ σύμφωνα με την τελευταία ισοτιμία.

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ducati Hypermono – Αναβίωση μέσω αμερικανικής custom​

528cf6eaafa18f8559e1452d7db59310_XL.jpg

Τριάντα χρόνια μετά την παρουσίαση του αυθεντικού Supermono, ένας Αμερικανός μηχανικός σχεδιάζει τη δική του σύγχρονη εκδοχή.
Το 1992 η Ducati είχει παρουσιάσει το Supermono, μια σπορ μοτοσυκλέτα χτισμένη γύρω από έναν μονοκύλινδρο κινητήρα που ουσιαστικά προερχόταν από τον μπροστινό κύλινδρο μιας V2 Ducati superbike της εποχής.

Σχεδιασμένη εξωτερικά από τον Pierre Terblanche και εσωτερικά από τον πνευματικό της πατέρα, τον σπουδαίο μηχανικό Massimo Bordi, το Supermono των 549 cc και 75 hp στις 10,000 rpm αποκαλύφθηκε στην έκθεση της Κολωνίας το 1992 και στη συνέχεια κατασκευάστηκαν μόλις 67 μοτοσυκλέτες πριν χαθεί από τον ορίζοντα.
supermono ducati

Ducatoi Supermono (1992)
Ο Αμερικανός μηχανικός Chris Cosentino είναι αυτός που σήμερα επιχειρεί την αναβίωση του Supermono, ξεκινώντας από τον κινητήρα της Ducati Panigale 1199. Όπως και στο αρχικό σχέδιο, ο Cosentino έστησε έναν μονοκύλινδρο κινητήρα αφαιρώντας τον πίσω κύλινδρο του V2 90 μοιρών (με αντίστροφα περιστρεφόμενο στρόφαλο) για να καταλήξει σε έναν κινητήρα 600 cc που αποδίδει 90 hp στις 12,000 rpm με ροπή που ξεπερνά τα 7 kgm.

Η κεντρική ηλεκτρονική διαχείριση του νέου μοτέρ ανατέθηκε σε μια μονάδα Marelli REX-140, την ίδια που χρησιμοποιήθηκε στις μοτοσυκλέτες της Moto2 από το 2019 ως το 2021, εμπλουτισμένη με μια αδρανειακή μονάδα που υποστηρίζει διάφορα συστήματα ασφαλείας όπως στις σημερινές μοτοσυκλέτες δρόμου.
B hypermono chris cosentino 1

Το αποτέλεσμα βαπτίστηκε Hypermono, βασισμένο σε ένα ατσάλινο πλαίσιο που κατασκεύασε ο Cosentino ειδικά για τη μοτοσυκλέτα του, όπως και αρκετά στοιχεία του τροποποιημένου κινητήρα, όπως τα πλαϊνά καπάκια από μαγνήσιο.

Στη συνέχεια έφτιαξε ένα “διαφορετικό” μπροστινό σύστημα ανάρτησης λογικής Hossack, με ένα μοχλικό σύστημα και κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ Ohlins TTX, ενώ πίσω βρίσκουμε ένα ψαλίδι από μαγνήσιο, κατασκευασμένο από τη Yankee Casting στις ΗΠΑ και συνδεδεμένο με τη μοτοσυκλέτα μέσω ενός ακόμη αμορτισέρ ΤΤΧ της Ohlins.
B hypermono chris cosentino 3

Στο πρωτότυπο ο Cosentino έχει ήδη επιλέξει ζάντες από ανθρακόνημα για να διατηρήσει το βάρος χαμηλά, ενώ και τα φέρινγκ στο τελικό προϊόν θα είναι από το ίδιο ελαφρύ και ανθεκτικό υλικό.
Προς το παρόν το Hupermono παραμένει ένα μοναδικό custom σχέδιο ως υλοποίηση του οράματος του Cosentino, αλλά εφόσον υπάρχει ενδιαφέρον ο Αμερικανός λέει πως θα μπορούσε να το ομολογκάρει για χρήση δρόμου και να το διαθέσει σε τυχόν ενδιαφερόμενους.
B hypermono chris cosentino 6







Όλοι μπορούμε να φανταστούμε πως μόνο φτηνό δε θα είναι, αλλά πάλι το Supermono και ακριβό ήταν και σπάνιο, κι αν μπορείτε να βρείτε σήμερα ένα να πωλείται στην αγορά σίγουρα θα πρέπει να ξηλωθείτε δεόντως.

Πηγή: Motociclismo
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

TVS Ronin 225 Agonda by JvB Moto​

TVS-Ronin-Custom-JVB-Agonda-1.jpg

Γευστικότατη custom παραλλαγή σε μια από τις πιο χλιδάτες μικρές της ινδικής παραγωγής.
Το όνομά του, Agonda, τιμά μια φημισμένη παραλία της περιοχής Goa της Ινδίας, ένα μαγευτικό τροπικό παραθαλάσσιο τουριστικό θέρετρο που βαπτίζει την custom δημιουργία του γερμανικού οίκου JvB Moto από την Κολωνία.

Στην ουσία πρόκειται για ένα “εργοστασιακό” custom σχέδιο, καθώς ο ιδιοκτήτης της γερμανικής εταιρείας, Jens vom Brauck ανέλαβε να παραλλάξει το Ronin 225 κατά παραγγελία της ίδιας της TVS – η οποία προφανώς έχει καλή γνώση της γερμανικής custom σκηνής όντας για χρόνια στενή συνεργάτιδα της BMW Motorrad.
TVS Ronin Custom JVB Agonda 3

Στο Ronin 225 η JvB δεν πείραξε τίποτε από τα βασικά του δομικά και μηχανικά μέρη, αλλά ασχολήθηκε αποκλειστικά με την εμφάνιση.
Οι επιδραστικότερες επεμβάσεις αφορούν στο ένα και μοναδικό ρεζερβουάρ από ανθρακόνημα και κέβλαρ που κατασκευάστηκε για το Agonda.
TVS Ronin Custom JVB Agonda 5

Αρκετά αλουμινένια κομμάτια, όπως τα πλαϊνά καπάκια των κουστουμιών, κατασκευάστηκαν επί τούτου στο χέρι από τη JvB Moto, ενώ το σύνολο επενδύθηκε με τιμόνι της LSL, διακόπτες, φλας και ψηφιακό όργανο από τη Daytona, καθώς και με μια ανοξείδωτη εξάτμιση.
Εκτός από τα αλουμινένια κομμάτια που τροποποιούν την εμφάνιση της μοτοσυκλέτας, αυτό που ξεχωρίζει πάνω απ’ όλα είναι η βαφή με λευκό σατέν φινίρισμα και ρίγες κόκκινες και μπλε. Αν μην τι άλλο, μια χαλαρή σύνδεση με το μοτίβο των παλιών αερόψυκτων BMW R80 και R100 GS είναι αρκετά εμφανής, ειδικά σε συνδυασμό με το σχήμα του νέου ρεζερβουάρ και της μάσκας που καλύπτει τον προβολέα μπροστά.
TVS Ronin Custom JVB Agonda 10

Το TVS Ronin 225 αποτελεί την τελευταία αναβάθμιση μιας σειράς μοντέλων που έχουν αρκετά χρόνια επιτυχούς πορείας στην Ινδία. Παρουσιάστηκε στη σημερινή του μορφή το Καλοκαίρι του 2022, με αεροελαιόψυκτο τετραβάλβιδο κινητήρα 225 cc με μέγιστη απόδοση 20 hp και 2 kgm για τελική ταχύτητα γύρω στα 120 km/h.
Αν και συνιστά μια αρκετά προσιτή λύση για την αγορά της Ινδίας και παρακείμενες ασιατικές χώρες, ο εξοπλισμός του θα μπορούσε με ασφάλεια να χαρακτηριστεί πλούσιος για τα δεδομένα της κατηγορίας του: ρυθμιζόμενο ABS (Rain, Urban), μονόδρομος συμπλέκτης, μίζα Integrated Starter Generator, ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά, monoshock αμορτισέρ πίσω, ρυθμιζόμενες μανέτες, στάνταρ συνδεσιμότητα με την LCD οθόνη των οργάνων, LED φώτα, παροχή φόρτισης USB, αλλά και έξι χρωματικές επιλογές που απλώνονται σε τρεις εκδόσεις (SS, DS, TD).
TVS Ronin

To TVS Ronin 225 στην εργοστασιακή του μορφή, ως παρουσιάστηκε το 2022 στην Ινδία

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Yambretta RD350 – Μια Lambretta, μα τι Lambretta;!​

588e19df5ffbd908c9d841593a463e59_XL.jpg

Πολλά μπορούν να συμβούν αν υπάρχει ο σωστός συνδυασμός χώρου-χρόνου-χρήματος, όπως το ζευγάρωμα μιας Lambretta με τον κινητήρα ενός… RD350 της Yamaha.

Έτσι, κάπου στο Wiltshire της Αγγλίας, ο Jed έδεσε ένα αλλόκοτο και αν μη τι άλλο εντυπωσιακό «γλυκό» στη μνήμη του αδερφού του, Jamie. Για την ακρίβεια, όταν ο αδερφός του έφυγε από τη ζωή κληρονόμησε τη Lambretta 250. Κάπως έτσι γεννήθηκε το λεγόμενο «Envious Git», που φέρει το όνομα του Jamie στο μπροστινό μέρος, καθώς και στο δερμάτινο ρολό εργαλείων που τοποθετήθηκε ακριβώς πίσω από το κάθισμα.

Το μπροστινό μέρος είναι όλο Lambretta, ενώ το πίσω πλαίσιο και ο κινητήρας προέρχονται από μια Yamaha RD350. Οι εξατμίσεις κατασκευάστηκαν από την Casa Performance και έχουν γίνει πολλές άλλες προσαρμογές προκειμένου να ταιριάξουν όλα μαζί.

Μια σημαντική παράμετρος ήταν η ροή του αέρα, γι' αυτό και οι οπές εξαερισμού στο μπροστινό και στα πλαϊνά πάνελ είναι και λειτουργικές πέρα από κομψές. Η αλλαγή των ταχυτήτων ήταν επίσης πρόκληση, γενόμενη μία προς τα πάνω, πέντε προς τα κάτω και πραγματοποιείται μέσω ενός λεβιέ στο δάπεδο.

Ο δίχρονος κινητήρας της Yamaha, σύμφωνα με τον Jed έχει ισχύ 60 ίππων στον πίσω τροχό και μπορεί να φτάσει μέχρι και 200χλμ./ώρα στο δρόμο. Λέει μάλιστα πως το έκανε ακριβώς μία φορά και ότι πιθανότατα δεν θέλει να το ξανακάνει γιατί αρχίζει να αισθάνεται πιο ασταθές από όσο θα ήθελε και δεν υπάρχει καλό μέρος για να βάλεις αμορτισέρ στο τιμόνι.

Τα υπόλοιπα πιο παραστατικά –και εκκωφαντικά- στο video που ακολουθεί.


Πηγη www.bikeit.gr
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.375
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

Yambretta RD350 – Μια Lambretta, μα τι Lambretta;!​

View attachment 50738

Πολλά μπορούν να συμβούν αν υπάρχει ο σωστός συνδυασμός χώρου-χρόνου-χρήματος, όπως το ζευγάρωμα μιας Lambretta με τον κινητήρα ενός… RD350 της Yamaha.

Έτσι, κάπου στο Wiltshire της Αγγλίας, ο Jed έδεσε ένα αλλόκοτο και αν μη τι άλλο εντυπωσιακό «γλυκό» στη μνήμη του αδερφού του, Jamie. Για την ακρίβεια, όταν ο αδερφός του έφυγε από τη ζωή κληρονόμησε τη Lambretta 250. Κάπως έτσι γεννήθηκε το λεγόμενο «Envious Git», που φέρει το όνομα του Jamie στο μπροστινό μέρος, καθώς και στο δερμάτινο ρολό εργαλείων που τοποθετήθηκε ακριβώς πίσω από το κάθισμα.

Το μπροστινό μέρος είναι όλο Lambretta, ενώ το πίσω πλαίσιο και ο κινητήρας προέρχονται από μια Yamaha RD350. Οι εξατμίσεις κατασκευάστηκαν από την Casa Performance και έχουν γίνει πολλές άλλες προσαρμογές προκειμένου να ταιριάξουν όλα μαζί.

Μια σημαντική παράμετρος ήταν η ροή του αέρα, γι' αυτό και οι οπές εξαερισμού στο μπροστινό και στα πλαϊνά πάνελ είναι και λειτουργικές πέρα από κομψές. Η αλλαγή των ταχυτήτων ήταν επίσης πρόκληση, γενόμενη μία προς τα πάνω, πέντε προς τα κάτω και πραγματοποιείται μέσω ενός λεβιέ στο δάπεδο.

Ο δίχρονος κινητήρας της Yamaha, σύμφωνα με τον Jed έχει ισχύ 60 ίππων στον πίσω τροχό και μπορεί να φτάσει μέχρι και 200χλμ./ώρα στο δρόμο. Λέει μάλιστα πως το έκανε ακριβώς μία φορά και ότι πιθανότατα δεν θέλει να το ξανακάνει γιατί αρχίζει να αισθάνεται πιο ασταθές από όσο θα ήθελε και δεν υπάρχει καλό μέρος για να βάλεις αμορτισέρ στο τιμόνι.

Τα υπόλοιπα πιο παραστατικά –και εκκωφαντικά- στο video που ακολουθεί.


Πηγη www.bikeit.gr
Καλά,υπάρχουν κι άλλοι τρόποι να αυτοκτονήσεις abcdefghgk
 

Iraklis174

well know member
Δημοσιεύσεις
3.813
Ηλικία
53
Περιοχή
Κερατσινι
Μοτοσυκλέτα
Ότι κάτσει δεν υπάρχουν λεφτά χαχα
Όνομα
Ηρακλης
Καλά,υπάρχουν κι άλλοι τρόποι να αυτοκτονήσεις abcdefghgk
Η προσπάθεια είναι που μετράει χαχαχα
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ένα 250άρι KTM SX-F με... κινητήρα από 890 Duke R!​













Όταν συνδυάζεις το κορμί ενός KTM 250 SX-F με τον κινητήρα του 890 Duke R και παίρνεις μια μοτοσυκλέτα 120 ίππων και 133 κιλών!

Οι ιδιοκατασκευές μοτοσυκλετών φαίνεται να είναι πιο δημοφιλείς από ποτέ, με πολλούς αναβάτες και customizers να πειραματίζονται δημιουργώντας ουσιαστικά, τις δικές τους μοτοσυκλέτες, ξεκινώντας από μοντέλα παραγωγής. Η μοτοσυκλέτα αυτού του άρθρου, είναι μία από τις πιο κολασμένες δουλειές που έχουμε δει κατά καιρούς: Μια 900άρα σε κορμί 250άρας αγωνιστικής off-road!

H κατασκευή της μοτοσυκλέτας ανήκει στους Jiri Heinik και Jan Zuzi, με τον τελευταίο να έχει στο παρελθόν κατασκευάσει το «Excavator» -μία εκτεταμένα τροποποιημένη 1290 Super Duke R που μεταμορφώθηκε σε Enduro. Η μοτοσυκλέτα που βλέπουμε εδώ, κατασκευάστηκε για να πάρει μέρος στην κατηγορία των δικύλινδρων μοτοσυκλετών του αγώνα Erzberg Rodeo, μια μοτοσυκλέτα που «δεν υπήρχε μέχρι αυτή την στιγμή και δεν έχει δει ξανά κανένας».

Βασικό προαπαιτούμενο της κατασκευής ήταν η μοτοσυκλέτα να δείχνει όσο πιο… εργοστασιακή γίνεται, αλλά για να χωρέσει αυτός ο κινητήρας στο μικρό πλαίσιο του 250 SX-F, χρειάστηκε κοπτοραπτική στο πλαίσιο και το ψαλίδι. Το ρεζερβουάρ είναι αλουμίνιο και φιλοξενείται στο υποπλαίσιο, ενώ τα ψυγεία, το φιλτροκούτι, η εξάτμιση τιτανίου, η πλεξούδα και πολλά άλλα τμήματα της μοτοσυκλέτας είναι χειροποίητα.

Το βάρος του μοντέλου φτάνει τα 133 κιλά, την στιγμή που ο δικύλινδρος κινητήρας από το 890 Duke R μπορεί να αποδώσει 120 ίππους. Σύμφωνα με τον δημιουργό της, αυτή η δουλειά θα μπορούσε να είναι «η μοτοσυκλέτα της χιλιετίας», με τροχούς supermoto και δυνατότητα να βγάλει πινακίδα!

Μήπως αυτές οι «γυμνασμένες» μοτοσυκλέτες, σε οποιαδήποτε κατηγορία, είναι αυτό που λείπει από την αγορά και οι κατασκευαστές πρέπει να το καταλάβουν;

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αυτό το BMX με μισό κινητήρα Ducati Pantah είναι ότι πιο τρελό θα δεις σήμερα​











Αυτό θα πει αλητεία πατόκορφα, στην κατασκευή!
Είναι τρελοί αυτοί οι… Ρώσοι, αυτό είναι μια φράση που δεν χρειάζεται και ιδιαίτερη επιβεβαίωση, πόσο μάλλον όσον αφορά την motorsport κουλτούρα τους! Ο βελτιωτικός οίκος ονόματι… Balamutti Workshop –ναι, έτσι λέγεται- και ο ιδιοκτήτης του Vitaly Selyukov οργίασαν πάνω σε ένα bespoke δίκυκλο όχημα-Φρανκενστάιν, με κομμάτια από διάφορες Ducati μοτοσυκλέτες και έναν… κουρεμένο κινητήρα Pantah!

Κι όμως, ναι – Πιο συγκεκριμένα, ο κινητήρας προέρχεται από ένα Ducati Pantah και έχει απαλλαγεί εντελώς από τον πίσω κύλινδρο του! Ο μονός κύλινδρος που απέμεινε, δέχθηκε υπερκυβισμό στα 426 κυβικά, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων αντικαταστάθηκε σε 5τάχυτο, από το 6τάχυτο του αρχικού μοτέρ –χάρη σε τμήματα από ένα Monster 600 και ένα Hypermotard 1100. H τροφοδοσία του μοτέρ γίνεται με ένα καρμπυρατέρ, που βγαίνει από την δεξιά πλευρά της κατασκευής και διαθέτει μια απλή σήτα, αντί φίλτρου αέρα, ενώ ο κινητήρας φέρει ένα custom made σύστημα ψύξης λαδιού.

Το σύνολο πλαισίου-αναρτήσεων είναι παντελώς… παρανοϊκό: Ένα πλαίσιο ποδηλάτου που ντουμπλάρει και ως ρεζερβουάρ καυσίμου, στο οποίο εδράζεται ένα μπροστινό με στελέχη πιρουνιού από την Marzocchi, τοποθετημένα και τα δύο από την αριστερή πλευρά! Έτσι, ο εμπρός τροχός μπορεί να φανεί με έμφαση από την δεξιά πλευρά, για ένα μονόμομπρατσο look.

Το ψαλίδι της πίσω ανάρτησης προέρχεται από ένα Hypermotard 1100, με το αμορτισέρ της Penske να εδράζεται ακριβώς κάτω από την… παντελώς ποδηλατική, σπαρτιατική σέλα! Ο εμπρός δίσκος φρένου είναι carbon, για να μειωθεί το βάρος του μοντέλου –ελπίζουμε, μόνο, να δουλεύει και από σχετικά κρύος και να μην πρέπει να «κάψει» για να πιάνει, όπως τα αντίστοιχα φρένα των MotoGP!

Πηγη www.bikeit.gr
 
Top Bottom