Διάφορες Μοτοσυκλέτες

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Krämer & Bagoros Performance SUPER HOOLIGAN Concept - Γυμνή υπερβολή 128 ίππων και 140 κιλών!​

Βασισμένο στο GP2-890R για… γυμνασμένο αυχένα
motomagKrämer & Bagoros Performance SUPER HOOLIGAN Concept – Γυμνή υπερβολή 128 ίππων για 140 κιλά!


Η Krämer Motorcycles , που γνωρίζουμε από την συνεργασία της με την KTM, συνεργάστηκε με την σλοβένικη Bagoros Performance για να δημιουργήσει ένα concept με επιρροή από την κατηγορία Superhooligan του AMA.

Την Krämer Motorcycles, που ξεκίνησε σαν hobby ο Markus Krämer που δούλευε ως μηχανικός στην ΚΤΜ, τη γνωρίσαμε από την εμπλοκή της με το αυστριακό εργοστάσιο για τη δημιουργία των δύο εκδόσεων του supersport περιορισμένης παραγωγής των “πορτοκαλί”, RC 8C, που βασίστηκε στη σειρά GP2-890R του Markus (εκείνος ήταν που σκέφτηκε στην αρχή να βάλει μοτέρ από 690 σε supersport μοτοσυκλέτα, μοτέρ που αργότερα εξελίχθηκε σε εκείνο του 890), στην οποία ανήκει και το GP2-890RR του 2024.
Krämer & Bagoros Performance SUPER HOOLIGAN Concept – Γυμνή υπερβολή 128 ίππων για 140 κιλά!

Από την άλλη η Bagoros Performance είναι μία εταιρεία κατασκευής aftermarket αξεσουάρ, κυρίως για αισθητικές παρεμβάσεις και προστατευτικών για τις μοτοσυκλέτες. Ιδρυτής είναι ο Σλοβένος Rok Bagoros, επαγγελματίας stunt-rider αναβάτης της KTM, ο οποίος αξιοποιεί τις γνώσεις του για να δημιουργήσει εξιδικευμένα aftermarket αξεσουάρ με έμφαση στο stunt-riding.

Τώρα οι δύο αυτές εταιρείες με στενούς δεσμούς με το Pierer Group, άντλησαν έμπνευση από την Αμερική και πιο συγκεκριμένα την κατηγορία Superhooligan του AMA. Σε αυτή μπορούν να συμμετάσχουν αποκλειστικά γυμνές μοτοσυκλέτες με υγρόψυκτο κινητήρα, με τους δικύλινδρους να έχουν κατώτατο όριο τα 750 κυβικά, ενώ όσοι έχουν πάνω από τρεις κυλίνδρους θα πρέπει να είναι από 900 κυβικά και πάνω. Πατώντας λοιπόν πάνω σε αυτή την σειρά του αμερικανικού εθνικού πρωταθλήματος, οι δύο εταιρείες δημιούργησαν το SUPER HOOLIGAN, ένα concept το οποίο ανήκει αποκλειστικά και μόνο στις πίστες, καθώς δεν φέρει τίποτα από εξοπλισμό δρόμου.
Krämer & Bagoros Performance SUPER HOOLIGAN Concept – Γυμνή υπερβολή 128 ίππων για 140 κιλά!

Στο μπροστινά και τα πλαϊνά number plates βλέπουμε τον αριθμό 99 γραμμένο με τεράστια γραμματοσειρά που καλύπτει όλο το λευκό φόντο, ακολουθώντας τα πρότυπα της κατηγορίας του AMA. Τα μηχανικά μέρη του SUPER HOOLIGAN έρχονται από το GP2-890R, που σημαίνει ότι η ψυχή του concept είναι μία δικύλινδρη εν σειρά πλατφόρμα 890 κυβικών με την μέγιστη απόδοση να φτάνει τους 128 ίππους και με το βάρος να σταματάει στα 140 κιλά!

Το ατσάλινο χρωμιομολυβδαινιούχο πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα με τον κινητήρα ως φέρων τμήμα του, κάνει αισθητή την παρουσία του βαμμένο σε κίτρινο χρώμα, για να ταιριάζει με τη χρυσή αλυσίδα. Τα ελάχιστα πλαστικά που έχουν μείνει πάνω στη μοτοσυκλέτα είναι βαμμένα σε μαύρο χρώμα, με την πληροφόρηση του αναβάτη να αναλαμβάνει μία έγχρωμη TFT οθόνη.

Το σήμα της Bagoros Performance βρίσκεται τόσο πάνω στο κάλυμμα του φίλτρου αέρα και της εισαγωγής (στη θέση που παραδοσιακά μπαίνει το ρεζερβουάρ, με το τελευταίο να βρίσκεται κάτω από την σέλα εδώ), στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας, στα αντίβαρα των grip και στα προστατευτικά μανιτάρια του πλαισίου. Ολοκληρώνοντας το σύνολο, τα ελαστικά που τυλίγουν τους τροχούς 17 ιντσών είναι σλικ, δηλώνοντας ξεκάθαρα τον προορισμό της μοτοσυκλέτας.
Krämer & Bagoros Performance SUPER HOOLIGAN Concept – Γυμνή υπερβολή 128 ίππων για 140 κιλά!

Αυτή την στιγμή μιλάμε για ένα concept, που όμως κρίνοντας από τα υπόλοιπα δημιουργήματα της Krämer Motorcycles , δεν φαίνεται να χρειάζεται και πολλά ακόμα για να μπει στην παραγωγή, πιθανότατα περιορισμένων τεμαχίων. Πάντως αν γίνει αυτό, οι ιδιοκτήτες θα πρέπει να έχουν γερό αυχένα, ειδικά σε πίστες με μεγάλες ευθείες, γιατί άλλο το ταξίδι, η βόλτα ή η καθημερινή μετακίνηση κι άλλο οι ρυθμοί όταν οδηγείς στο όριο.

Krämer & Bagoros Performance SUPER HOOLIGAN Concept


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Triumph Scrambler 1200 XE Custom by Tamarit Motorcycles​





Όταν θέλεις Triumph Scrambler 1200, αλλά την θέλεις και ως limited edition σε ένα από 50 κομμάτια παγκοσμίως, μόνο.
H φιλοσοφία Desert Sled, στις μοτοσυκλέτες, ξεκίνσηε πριν αρκετές δεκαετίες, όταν μεγάλες και βαριές μοτοσυκλέτες μεταποιούνταιν για οδήγηση εκτός δρόμου, αλλά και σε συνθήκες ερήμου -εξού και το όνομα τους. Στην ήδη εντυπωσιακή, από την «μαμά» μορφή της, Triumph Scrambler 1200 XE, η Tamarit Motorcycles έβαλε την δική της πινελιά, επιχειρώντας να κάνει το μοντέλο ακόμα πιο σκληροτράχηλο.





Αρχικά, η μετατροπή περιλαμβάνει προστατευτικά των καλαμιών του πιρουνιού εμπρός, κάτι που επιβάλλεται αν έχεις πιο έντονες εκτός δρόμου ανησυχίες. Το εργοστασιακό εμπρός φτερό παίρνει πόδι και αντικαθίσταται από ένα νέο, ψηλής τοποθέτησης τμήμα, ενώ το μοντέλο αποκτά προστατευτική σχάρα για το εμπρός φωτιστικό σώμα και νέο ζελατινάκι, ακριβώς από πάνω του.

Η μοτοσυκλέτα προστατεύεται περιμετρικά, από τα νέα κάγκελα που τοποθέτησε η Tamarit, ενώ τοποθετείται και νέα, In-house φτιαγμένη προστατευτική ποδιά κινητήρα. Άλλες προσθήκες περιλαμβάνουν ένα νέο προστατευτικό εξάτμισης αλλά και τελικό, νέο πίσω φτερό και προστατευτικό αλυσίδας και νέα σέλα με βελτιωμένο, αντιολισθητικό κάλυμμα. Σε συνδυασμό με τις αναρτήσεις Ohlins τα φρένα Brembo αλλά και τους τροχούς 21 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, η μοτοσυκλέτα είναι ένα πραγματικό «εργαλείο» εκτός δρόμου οδήγησης.



Πόσο κοστίζει, μας ρωτάτε; Η τιμή της custom μοτοσυκλέτας είναι 26.400 ευρώ, ενώ μόνο 50 κομμάτια θα φτιαχτούν! Μάλιστα, η Tamarit προσφέρει και την δυνατότητα αγοράς αποκλειστικά από το Internet, χωρίς να χρειάζεται να δεις καν την μοτοσυκλέτα από κοντά... Δείτε περισσότερα, και στην ιστοσελίδα της Tamarit με ένα κλικ εδώ.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.265
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ομορφιά ... εκεί στην Ινδία θα περίσσεψε λίγο χρώμα έξω από το εργοστάσιο της ΚΤΜ μάλλον ...! Tooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Μοτοσυκλέτα με κινητήρα της Ferrari; Γιατί όχι;​

929079023eaeff63a71a4768fe1a150a_XL.jpg

Αν -λέμε αν- αναρωτηθήκατε ποτέ αν υπάρχει μοτοσυκλέτα με κινητήρα της Ferrari, τότε επιτέλους ( ; ) σας έχουμε την απάντηση.

Επίσης, αν κάτι μάλλον δεν πέρασε από το μυαλό των μηχανικών στο Maranello, είναι ότι ο κινητήρας V8 που χρησιμοποιήθηκε στη Ferrari F355 θα... έμπαινε σε ένα όχημα με μόνο δύο τροχούς. Κάπου εδώ ανέλαβε δράση ο Birger Hansen, ένας Δανός μοτοσυκλετιστής ο οποίος πήρε τον V8 κινητήρα των 3,5 λίτρων και των 375 ίππων από το F355 και τον έβαλε σε μια μοτοσυκλέτα που κατασκεύασε ο ίδιος.

Όντας... «cruiser» στη σχεδίασή της, η μοτοσυκλέτα φοράει τερατώδη ελαστικά, ανεστραμένο μπροστινό, εξάτμιση της Akrapovic και ένα επίσης τερατώδη ανεμιστήρα στο πλάι στο όνομα της ψύξης των 375 ίππων.

Στο σχετικό video που ακολουθεί, ο Hansen μιλά για τη διαδικασία κατασκευής της μοτοσυκλέτας, η οποία ξεκίνησε με τον φίλο του, Michael Andersen, που συμφώνησε να προμηθευτεί έναν κινητήρα εάν ο Hansen κατασκεύαζε τη μοτοσυκλέτα. Μάλιστα, η κατασκευή διήρκεσε χρόνια από την αρχή μέχρι την ολοκλήρωση της.

Φυσικά το χρώμα της ιδιαίτερης αυτής μοτοσυκλέτας είναι το κόκκινο, ενώ όπως και σε άλλες παρόμοιες κατασκευές το νόημα αγνοείται.

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Δεν θα πιστέψετε τι μοτοσυκλέτα... ήταν αυτό το «πράγμα»!​














Τελικά, με χρόνο και χρήμα, όλα γίνονται.

Η custom σκηνή ζει απίστευτες στιγμές δόξας και φήμης και εννοείται, ότι δεν περιορίζεται μόνο σε «παλαιότερες» και κλασικές μοτοσυκλέτες. Και οι δουλειές με σύγχρονο αέρα, όπως αυτή εδώ, προσελκύουν τεχνίτες αλλά και φίλους. Σήμερα, ρίχνουμε μια ματιά σε αυτή την... παρανοϊκή κατασκευή που θυμίζει Hayabusa ή Blackbird!

Μπορείτε να φανταστείτε από τι δίκυκλο ξεκίνησε αυτή η εργασία; Αν απαντήσατε «Honda Monkey», απαντήσατε σωστά. Βέβαια, με τόσες μεγάλες αλλαγές, το αρχικό μοντέλο είναι πλέον μη αναγνωρίσιμο. H προφανέστερη από αυτές, είναι το ευμέγεθες fairing, τόσο γύρω από το εμπρός μέρος της μοτοσυκλέτας όσο και στην ουρά και την βάση της σέλας.

Αξίζει να αναφερθεί ότι όλο το εμπρόσθιο fairing, είναι μονοκόμματο! Τα billet τμήματα από αλουμίνιο δίνουν και παίρνουν, καθώς ακόμα και το πλαίσιο (!) έχει αντικατασταθεί από ένα billet κτήνος που κρατά όλη την μοτοσυκλέτα σε ένα κομμάτι.

Ο κινητήρας που κινεί την κατασκευή εντυπωσιάζει επίσης, καθώς χρησιμοποιεί πολλά τμήματα από την γνωστή Takegawa, όπως 4βάλβιδη κεφαλή με δεσμοδρομικό σύστημα βαλβίδων, ξηρό συμπλέκτη με νέο καπάκι κ.ά. Η ανάρτηση πίσω χρησιμοποιεί δύο αμορτισέρ Ohlins, παντελώς θηριώδη, στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και το τελικό της εξάτμισης, το πάχος των ελαστικών, το νέο ψαλίδι και γενικά, όλη η macho φιλοσοφία της κατασκευής. Απίστευτο.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Exoquad – Γιατί και οι χρήστες αμαξιδίου έχουν ψυχή!​







Όταν έχεις ατύχημα που σε εγκλωβίζει σε αμαξίδιο, αλλά η ψυχή σου ακόμα διψά για όλα όσα έκανες και δεν σταματάς με τίποτα – Και μάλιστα, γεννάς και ένα νέο προϊόν.

Δυστυχώς, όσοι ασχολούνται με δραστηριότητες όπως η μοτοσυκλέτα εκτός δρόμου/περιπέτειας, αλλά και άλλοι όπως π.χ. ποδηλάτες βουνού, πεζοπόροι κλπ., γνωρίζουν ότι ο κίνδυνος για ένα ατύχημα που θα σου αλλάξει την ζωή ελλοχεύει διαρκώς. Δυστυχώς αυτό συνέβη στον Sigurd Groven, έναν φυσικοθεραπευτή από την Νορβηγία και λάτρη του Mountain bike, όταν ένα ατύχημα του προκάλεσε τραυματισμό στην σπονδυλική στήλη.

Ωστόσο, ο Groven δεν ήθελε να εγκαταλείψει τις δραστηριότητες που είχε πριν τον τραυματισμό του και, μαζί με τον Mattias Sorvestre, σχεδιαστή CAD και μηχανικό αεροσκαφών, ξεκίνησαν την Exoquad. Αξίζει να αναφέρουμε, ότι και ο Sorvestre είχε τον ενδιαφέρον στο προϊόν που βλέπετε, εξερευνώντας τρόπους ώστε η σύζυγος του, άτομο με κινητικά προβλήματα, να μπορεί να τον ακολουθεί σε πεζοπορίες.

Το αποτέλεσμα; Το όχημα που βλέπετε εδώ. Το Exoquad είναι ένα τετράτροχο όχημα που προσανατολίζεται σε άτομα περιορισμένης κινητικότητας ή/και που χρησιμοποιούν αμαξίδιο, ηλεκτροκίνητο και διαθέσιμο ως 2WD ή ακόμα και 4WD. Το όχημα είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο 6061, με πλαίσιο που περιλαμβάνει και roll bar προφανώς για την προστασία του χρήστη του σε περίπτωση ανατροπής. Το όχημα ζυγίζει 90 κιλά και φέρει 4 τροχούς 20 ιντσών με ελαστικά Kenda Fatbike, υδραυλικά φρένα και τετραπλή ανεξάρτητη ανάρτηση, με δυνατότητα ρύθμισης και διαδρομές έως και 200 χιλιοστά.

Στην δικίνητη έκδοση του, το όχημα φέρει 2 κινητήρες συνολικής ισχύος 7 kW (9,5 ίππων) και ροπής που αγγίζει τα 39 kgm, ενώ αν το προτιμάτε σε τετρακίνητη εκδοχή, προσθέστε άλλα δύο μοτέρ ισχύος συνολικά 1.200 Watt (1,6 ίπποι) και ροπής 12,2 kgm, στους εμπρός τροχούς. Η τελική ταχύτητα του οχήματος φτάνει τα 6 χλμ/ώρα με 4κίνηση και τα 15 χλμ/ώρα με κίνηση μόνο πίσω, ενώ με μία φόρτιση διάρκειας 7 ωρών, ο χρήστης μπορεί να «παίζει» για 6 ώρες.

Παράλληλα, όμως, η εταιρεία λάνσαρε και το Exogravity, το οποίο είναι ένα παρόμοιο όχημα, αλλά χωρίς μοτέρ ή μπαταρία, κατάλληλο για downhill ή dogsledding – ναι, καλά διαβάζετε! Χάρη στην απουσία του συστήματος ηλεκτροκίνησης, το Exogravity ζυγίζει μόνο 49 κιλά. Οι τιμές τους; Το Exoquad ξεκινά από τα 12.999 ευρώ (δικίνητο) και φτάνει τα 15.999 ευρώ (τετρακίνητο), ενώ το Exogravity χρεώνεται στα 7.199 ευρώ.
 
Top Bottom