Διάφορες Μοτοσυκλέτες

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.400
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Krämer GP2-R. Μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα από τη Γερμανία με καρδιά KTM​

ezgif.com-gif-maker.jpgezgif.com-gif-maker_4.jpg

Στο Βρετανικό Superbike Πρωτάθλημα μία δικύλινδρη εν σειρά πανέμορφη κατασκευή ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες τετρακίλυνδρες και τρικύλινδρες. Η Krämer GP2-R με μοτέρ από KTM 890 Duke, η οποία έχει ήδη πάρει θέσεις σε βάρθο και είναι 7η για το 2022.
Αναβάτης της είναι ο πολύπειρος Barry Burrell και τώρα είναι διαθέσιμη σε όλους, στην Αγγλία, με 27.120 λίρες εκτός φόρων. Αν και ο κινητήρας της προέρχεται από μοντέλο που κυκλοφορεί, η Krämer GP2-R δεν μπορεί να κυκλοφορήσει νόμιμα στους δρόμους και πωλείται αποκλειστικά ως αγωνιστική. Ο Eddie Roberts που είναι ο εισαγωγέας της μοτοσυκλέτας στη Μ. Βρετανία δήλωσε στο MCN πως αυτό που τον εντυπωσίασε είναι ότι η μοτοσυκλέτα σχεδιάστηκε αποκλειστικά για αγώνες.
Ο αναβάτης της, συνέχισε μπορεί να χρησιμοποιήσει τους 130 ίππους της χωρίς να τον φοβίσει και συμπλήρωσε ότι είναι εύκολη στη συντήρηση και πολύ αξιόπιστη αφού ο «πολιτικός» κινητήρας από το Duke δεν έχει πειραχτεί ιδιαίτερα. Τέλος είπε ότι ο ήχος της είναι διακριτικός.

Το μοτέρ των 889cc έχει φτάσει τους 128 ίππους από τους στάνταρ 113 της πολιτικής έκδοσης με τη βοήθεια της racing εξάτμισης και με κιβώτιο Translogic η ιπποδύναμη μεταφέρεται στον τροχό. Το σασί είναι ατσάλινο και το κουστούμι της αποτελείται από ενισχυμένα κομμάτια fiberglass με χώρο για αυτοκόλλητα για νούμερα και χορηγούς.
ezgif.com-gif-maker_1.jpg

Η εμπρός ανάρτηση είναι 43mm της WP, πλήρως ρυθμιζόμενη και πίσω μονό αμορτισέρ του ίδιου κατασκευαστή, οι τροχοί είναι Dymag με μειωμένο αναρτώμενο βάρος για καλύτερη απόδοση στις στροφές. Το βάρος της μοτοσυκλέτας είναι μόλις 140 κιλά τα φρένα είναι Brembo Stylema 290mm με πλευστούς δίσκους.

ezgif.com-gif-maker_2.jpgezgif.com-gif-maker_3.jpg

Το τιμόνι είναι της CNC και τα όργανα της ΑΙΜ. Το μοτέρ μπορεί να ρυθμιστεί τόσο για την πέδηση του κινητήρα όσο και για διαφορετική απόδοση σε στεγνό και βρεγμένο. Για το 2023 αναμένεται μία RR έκδοση με περισσότερα άλογα και μεγαλύτερης ακριβείας ανάρτηση.
Πηγή: MCN

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.400
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

KTM EXC 500 του 2015 μετατρέπεται σε 80’s ρετρό​

1a325252f4b695d339cd61269a477e0e_XL.jpg

Η KTM και όχι για πρώτη φορά δημιουργεί μία special edition μοτοσυκλέτα για το 2023 αφιερωμένη στον αυστραλέζικο αγώνα Six Days Enduro (ISDE). Είναι ο αρχαιότερος off-road αγώνας και ο πρώτος έγινε τα 1913, εποχή που έτσι κι αλλιώς οι ασφαλτοτρωμένοι δρόμοι ήταν ελάχιστοι.

Ο Dan Mickan κάνει μετατροπές μοτοσυκλετών στην Αυστραλία και αποφάσισε να μετατρέψει την ειδική έκδοση της EXC 500 Six Days, σε ακόμη πιο ειδική, μετατρέποντάς την οπτικά σε ρετρό endure εμπνευσμένο από τη δεκαετία του 80. Ο Mickan λέει ότι του πήρε 42 μήνες για να την ολοκληρώσει. Eίναι 510cc με αναρτήσεις WP, πλαίσιο και ψύξη παραμένουν τα ίδια.
116-KTM230622-768x511.jpg
Το φιλτροκούτι άλλαξε μόνο για να ταιριάζει στο νέο υποπλαίσιο,αλλά το φίλτρο αέρα παραμένει το εργοστασιακό. Καινούριο είναι το ρεζερβουάρ και ανήκει σε ένα ταπεινό Honda XL 185. Επίσης αλλάχθηκε και η σέλα με μία μεγαλύτερη η οποία ταιριάζει καλύτερα αισθητικά στην ρετρό ατμόσφαιρα.
KTM-500-EXC-six-days-retro-bike-build-19-768x511.jpg
Η επιστροφή στο παρελθόν συνεχίζεται με τα κλασικά άσπρο, μαύρο, πορτοκαλί χρώματα, με εξάτμιση Danmoto. Παραμένει όμως το λογότυπο ISDE ARGENTINA ως είχε στην KTM του 2015, που ήταν και η χώρα που φιλοξενούσε τον αγώνα.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.400
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Hydra. Η μοτοσυκλέτα που καίει υδρογόνο και φιλοδοξεί να είναι το μέλλον​

fd932711f55745eca05ccf831a280e47_XL.jpg

Οι μοτοσυκλέτες που κινούνται με ρεύμα, όπως και τα αυτοκίνητα, κατακλύζουν με γρήγορους ρυθμούς την αγορά. Όμως πέρα από τα όποια προβλήματα επιδόσεων και αυτονομίας, τα οποία δείχνουν να οδεύουν σύντομα προς επίλυση, υπάρχει πάντα το πρόβλημα του περιβαλλοντικού αποτυπώματος το οποίο δεν είναι και τόσο καθαρό όσο φαίνεται, όσον αφορά την κατασκευή και την απόρριψη των μπαταριών.
Η εταιρεία με το ελληνικό όνομα Hydra, είναι τέκνο των Anton Brousseau, Andre Taylforth και Anton Guzhov, οι οποίοι γνωρίστηκαν εργαζόμενοι για την Kiska Design. Η φιλία που αναπτύχθηκε μεταξύ τους κράτησε και μετά το πέρας της εργασίας τους στην εταιρεία αυτή. Έτσι ενώ εργάζονταν σε διάφορα projects που είχαν να κάνουν γενικότερα με τις μεταφορές, ταυτόχρονα καταπιάστηκαν και με την Hydra.

H ιδέα ξεκίνησε ως μία πλατφόρμα που καίει υδρογόνο και οι τρεις εμπνευστές της προσπάθησαν να την εξελίξουν. Η έμπνευση ήρθε βλέποντας τις εφαρμογές του υδρογόνου σε άλλα οχήματα, όπως τα μικρά εξερευνητικά σκάφη που χρησιμοποιούνται στους ωκεανούς και κινούνται από κυψέλες υδρογόνου επιτυγχάνοντας μεγάλη αυτονομία. Βέβαια με τις μοτοσυκλέτες τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά αφού πρέπει να είναι ευθυγραμμισμένες με πολλούς περιορισμούς ώστε να μπορούν να ομολογκαριστούν και να βγουν στην αγορά. Το αποτέλεσμα ενός έτους μελέτης ήρθε με μία μοτοσυκλέτα που δεν μοιάζει με τις άλλες και ο Taylforth την περιγράφει ως μία «τεράστια καμπύλη μάθησης» για τους ίδιους, αφού εκτός από την εξέλιξή της καταπιάστηκαν με το 3D modeling, το branding, την κινηματογράφηση του μοντέλου.
could-the-hydrogen-powered-hydra-concept-be-the-future-of-motorcycles.jpg

Αν και δεν σχεδιάστηκε με σκοπό την ένταξή της στην παραγωγική διαδικασία, αποτελεί μια πρώτης τάξεως μελέτη για τη βιομηχανία των κυψελών υδρογόνου. Όπως είπε ο Taylforth «αν και δεν είχαμε πρόθεση να πάμε σε παραγωγή, μας πλησίασαν πολλοί κατασκευαστές που καταπιάνονται με το υδρογόνο και έδειξαν ενδιαφέρον γι’ αυτό που φτιάξαμε. Θα ήταν ένα όνειρο που θα γινόταν πραγματικότητα η παραγωγή της Hydra και πάντα είμαστε ανοιχτοί για κάτι τέτοιο. Αλλά από την άλλη καταλαβαίνουμε ότι θα χρειαζόμασταν μια πιο «πραγματική» πλατφόρμα που θα εστίαζε σε νομικούς περιορισμούς και εργονομικά ζητήματα για να μπορέσει να γίνει κάτι τέτοιο».

Προς το παρών η Hydra αποτελεί ένα πρωτότυπο που επεκτείνει τα μοτοσυκλετιστικά σύνορα και δείχνει πως θα μπορούσαν να δείχνουν και να κινούνται οι μοτοσυκλέτες στο μέλλον. Και ο Taylforth καταλήγοντας λέει: «Πιστεύουμε ότι η εμφάνιση μίας μοτοσυκλέτας είναι μόνο η μισή ιστορία. Αυτό που κάνει τις μοτοσυκλέτες μοναδικές είναι πως εκπροσωπούν την μηχανική παρουσίαση της ελευθερίας. Πέρα από αυτό, για μας, η Hydra είναι ένα πείραμα που εξερευνά τις δυνατότητες του υδρογόνου στις μοτοσυκλέτες και ένα project με το οποίο περνάμε καλά».

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.400
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

CCM Retro Trailie – Πρωτότυπο που στάζει άμμο​

2fbcd674777d04c79a7be2207186c4f2_XL.jpg

Η αγγλική εταιρεία συνεχίζει να βγάζει πανέμορφα πρωτότυπα εκθεσιακά κομμάτια που μας ταξιδεύουν σε άλλες εποχές.
Πριν λίγους μήνες, στις αρχές του χρόνου, η CCM είχε παρουσιάσει δύο μοναδικά custom μοντέλα βασισμένα στο Spitfire, τα Baja 1000 και Dakar Rallye 600, παραπέμποντάς μας στη νοσταλγία των πρώιμων ημερών του ράλι Ντακάρ.

Τώρα εμφάνισε ένα ακόμη τέτοιο σχέδιο στο Adventure Bike Rider Festival στην Αγγλία, βαπτισμένο ως Retro Trailie, με εντουράδικους τροχούς 21-18 ιντσών (μπρος-πίσω) και βαμμένο σε κίτρινο χρώμα με αυτοκόλλητα Camel Trophy.
Φυσικά κινείται από τον μονοκύλινδρο κινητήρα 600 cc και 55 hp που χρησιμοποιεί η CCM, και ο οποίος προέρχεται από τη Husqvarna της BMW εποχής (αρχές περασμένης δεκαετίας) – όπως και στις μοτοσυκλέτες της SWM.

Εδώ λάμπουν οι αναρτήσεις της Ohlins με χρυσό ανεστραμμένο πιρούνι και δύο αμορτισέρ πίσω, σπάζοντας για μια φορά τη συνήθη παράδοση της CCM στη Marzocchi.
Το πρωτότυπο αυτό δεν έχει δεδομένη πορεία προς παραγωγή και περισσότερο φαίνεται να λειτουργεί ως εκθεσιακό σπεσιαλάκι για να τραβά τα βλέμματα, πάντως για παν ενδεχόμενο οι Άγγλοι το παρουσίασαν στη σελίδα του στο Facebook με την ερώτηση “θα αγοράζατε μια τέτοια μοτοσυκλέτα”;

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.400
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Horex VR6 Raw99. 100 χρόνια σε δύο τροχούς​

2112c3d0bb171a5a5e66e429624e3840_XL.jpg

Η ιστορική φίρμα της Horex του χρόνου κλείνει 100 χρόνια από την ίδρυσή της. Ήταν το 1923 όταν ο 22χρονος Fritz Kleemann ίδρυσε την εταιρεία Horex ενώ ταυτόχρονα είχε και αγωνιστικές επιτυχίες με την πρώτη μοτοσυκλέτα των 250cc που κατασκεύασε η οποία ήταν σχεδιασμένη από τον Eduard Freise. Το όνομα Horex ήταν συνθετικό του τόπου καταγωγής του Kleemann, Bad Homburg και το Rex το πήρε από τη φίρμα του οικογενειακού εργοστασίου που έφτιαχνε βάζα για μαρμελάδα. Τα υπόλοιπα είναι ιστορία.

Το επετειακό μοντέλο βασίζεται στο υπάρχον μοντέλο VR6 το οποίο διατίθεται σε τρεις εκδόσεις, Raw, Classic και Café Racer. Οι μοτοσυκλέτες, όπως και η Raw99 φοράνε τον μοναδικής σχεδίασης εξακύλινδρο κινητήρα ο οποίος έχει πλάτος μόλις 43 εκατοστά.

HOREX_VR6_RAW99_Redline-8.jpg

Είναι V με τρεις κυλίνδρους μπροστά και τρεις πίσω σε γωνία 15 μοιρών. Έχει χωρητικότητα 1286cc και αποδίδει 162 ίππους. Έχει τρεις εκκεντροφόρους και τρεις βαλβίδες ανά κύλινδρο, σύνολο 18. Το «εργοστάσιο» έχει 13kgm ροπής, ελέγχεται από εξατάχυτο κιβώτιο και συνολικά ζυγίζει 216 κιλά, 5 λιγότερο από την απλή Raw ένεκα των τμημάτων που έχουν αντικατασταθεί από ανθρακόνημα στην εκδοση Raw99, όπως το πίσω υποπλαίσιο, τα φτερά των τροχών, το προστατευτικό της αλυσίδας, τα όργανα, η βάση του εμπρός φαναριού, τα μαρσπιέ και το τιμόνι.
HOREX_VR6_RAW99_Redline-14.jpg


Οι αναρτήσεις είναι Ohlins, με εμπρός αντεστραμμένο πιρούνι 43mm και πίσω πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ TTX36.

Τα κορυφαία περιφερειακά συνεχίζονται με φρένα Brembo τα οποία εφοδιάζονται με ABS τα οποία προέρχονται απευθείας από αγώνες ταχύτητας.

Η μοτοσυκλέτα θα παραχθεί σε 99 κομμάτια και θα πωλείται προς €49.500. Υπομονή μέχρι τον Μάρτιο του 2023 που αναμένεται να βγει η πρώτη από την γραμμή παραγωγής.

Πηγη www.bikeit.gr
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Το πρώτο και τελευταίο horex που έχω οδηγήσει είχε τις ταχύτητες στα δεξιά και το φρένο αριστερά.
Ελπίζω σε αυτό να τ άλλαξαν
 

scrabler

new member
Δημοσιεύσεις
325
Ηλικία
56
Περιοχή
Athens
Μοτοσυκλέτα
KLR 650
Όνομα
Giorgos
Horex VR6 Raw99

Και διαβαζοντας για τον εξακυλινδρο V κινητήρα με γωνια 15 μοιρών σκεφτόμενος πως "δεν μπορεί, κάποιο λάθος έγινε", βρήκα το σχετικό άρθρο!!!

Horex' VR6 15-Degree Engine
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.400
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

ARCH 1s. Το Matrix βγαίνει στους δρόμους​

img_1S_07-copy.jpg

Η Arch εδρεύει στο Λος Άντζελες και ανήκει στον σχεδιαστή Gard Hollinger και στον διάσημο ηθοποιό Keanu Reeves και ανακοίνωσε το νέο της μοντέλο με την ονομασία 1s. Η εταιρεία το ονομάζει Sport Cruiser και υποστηρίζει ότι είναι μία μοναδική cruiser επιδόσεων με επιθετική θέση οδήγησης, κάτι που μπορεί να επιβεβαιωθεί από τις εικόνες.
Το επίσης εμφανές είναι ότι η 1s είναι απόλυτα επηρεασμένη από την αισθητική της ταινίας Matrix που πρωταγωνίστησε ο ένας εκ των δύο ιδρυτών της ARCH. Η 1s παρά το όνομά της είναι το δεύτερο μοντέλο της εταιρείας αφού έχει προηγηθεί η KRGT1.
Blue_Carbon4_1.jpg

Το κτήνος έχει 2032cc V-twin, αμερικάνικες προδιαγραφές δηλαδή. Το σύστημα εξάτμισης είναι σχέδιο της ίδιας της εταιρείας και έχουν χρησιμοποιηθεί ανθρακονήματα εκτεταμένα σε πολλά μέρη της μοτοσυκλέτας, παρόλαυτά είναι 255 κιλά αν και εύκολα θα μπορούσε να είναι ακόμα περισσότερα αν κρίνουμε από τον όγκο της. Ο σχεδιαστής και συνιδρυτής της εταιρείας θεωρεί ότι η ARCH 1s αναμιγνύει την παράδοση των αμερικανικών cruiser με την αισθητική των αγώνων μοτοσυκλέτας (των αμερικάνικων πάντα). Η λίστα με τις παραγγελίες έχει ήδη ανοίξει και τιμή βάσης είναι τα $128,000, αφού ο αγοραστής μπορεί να ζητήσει αλλαγές αφού συναντηθεί αυτοπροσώπως με τους υπεύθυνους της εαιρείας για να τους πει τι αλλαγές θέλει ώστε η μοτοσυκλέτα να του ταιριάζει γάντι.
2772868050.jpg

Η τάπα της βενζίνης αποτελείται από αλουμινένια πλάκα που έχει πάνω της «χτυπημένο» το λογότυπο της εταιρείας και ανασηκώνεται μηχανικά για να αποκαλύψει την οπή πλήρωσης του ρεζερβουάρ. Είναι αυτές οι σχεδιαστικές λεπτομέρειες όπως οι αγωνιστικές εισαγωγές αέρα, ο ακάλυπτος πίσω τροχός λόγω μονόμπρατσου που κάνουν την ARCH 1s πραγματικά επιθυμητή.
Η ροπή είναι 156,3Nm, η ιπποδύναμη δεν ανακοινώνεται, οι αναρτήσεις είναι Ohlins πλήρως ρυθμιζόμενες. Τα φρένα είναι της Bosch με ABS. εμπρός διαθέτει διπλούς δίσκους με εξαπίστονες δαγκάνες και πίσω μονό δισκόφρενο με τετραπίστονη αντίστοιχα. Το κιβώτιο είναι 6τάχυτο, οι τροχοί 17 ιντσών με θηριώδη Michelin Pilot Power 3 120/70 εμπρός και 240/45 πίσω. Τα φώτα είναι όλα Led. Τα όργανα ελέγχου απεικονίζονται σε TFT οθόνη.


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.400
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ένα Harley-Davidson Sportster για το.. βουνό​

30dd85127ba652042aed8e93a5a919b4_XL.jpg

Μπορεί ένα Harley-Davidson Sportster να αλλάξει κατηγορία και να αποκτήσει enduro λογική; Σύμφωνα με τη Good Times Racing, ναι.
Ειδικά από τότε που στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού το AMA πρόσθεσε μια κατηγορία ονόματι «Χούλιγκαν» στο πρωτάθλημα National Hare and Hound στις Ηνωμένες Πολιτείες, είναι συνηθισμένο να βλέπουμε μεγάλες μοτοσυκλέτες που έχουν μετατραπεί σε τέρατα πολλών κυβικών για το χώμα.

Ένα εξ αυτών είναι το «Bajarley» — ένα Harley-Davidson Sportster 883 του 1995, βαριά τροποποιημένο από τον Rich Silva της Good Times Racing. Ξεκινώντας από το τέλος του εγχειρήματος, συναντάμε ένα σετ πιρουνιών από Honda CRF450 με εσωτερικά στοιχεία της RaceTech, συνοδευόμενο από ένα αμορτισέρ τιμονιού της Scotts Performance. Οι τροχοί των 21" εμπρός και 18" πίσω είναι από την αμερικάνικη Dubya με τα ελαστικά να είναι της Shinko.
bajarley2.jpg


Τα πίσω αμορτισέρ στις 17,5” είναι της επίσης της Racetech ενώ το πίσω φτερό είναι της Lowbrow Customs, η οποία προμήθευσε επίσης το ρεζερβουάρ καυσίμου. Το περίεργο χρώμα στρώθηκε από τον Donnie Walker Jnr, με γράμματα από τον Bill Walker. Η στοκ σέλα της Harley, όπως είναι λογικό έπρεπε να φύγει και εν τέλει αντικαταστάθηκε με μια σέλα motocross της Vyrus Moto. Τέλος, οι Stealth Pipes παρείχαν την εξάτμιση του ιδιαίτερου αυτού scrambler από ανοξείδωτο ατσάλι.
bajarley3.jpg

Ο Rich και ο team mate του, Joey Elms, έχουν τρέξει στο Mint 400 δύο φορές με το.. Bajarley, τερματίζοντας 5οι το 2021, και σε μια τρίτη θέση το 2022. Ο Rich πήρε επίσης την τρίτη θέση στο Biltwell 100 το 2022. Όχι και άσχημα για μια μοτοσυκλέτα που είχε εντελώς άλλο σκοπό. Βέβαια, όταν χρήμα και τρέλα συνδυάζονται, όλα μπορούν να συμβούν.

Πηγη www.bikeit.gr
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ

Ένα Harley-Davidson Sportster για το.. βουνό​

View attachment 45404

Μπορεί ένα Harley-Davidson Sportster να αλλάξει κατηγορία και να αποκτήσει enduro λογική; Σύμφωνα με τη Good Times Racing, ναι.
Ειδικά από τότε που στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού το AMA πρόσθεσε μια κατηγορία ονόματι «Χούλιγκαν» στο πρωτάθλημα National Hare and Hound στις Ηνωμένες Πολιτείες, είναι συνηθισμένο να βλέπουμε μεγάλες μοτοσυκλέτες που έχουν μετατραπεί σε τέρατα πολλών κυβικών για το χώμα.

Ένα εξ αυτών είναι το «Bajarley» — ένα Harley-Davidson Sportster 883 του 1995, βαριά τροποποιημένο από τον Rich Silva της Good Times Racing. Ξεκινώντας από το τέλος του εγχειρήματος, συναντάμε ένα σετ πιρουνιών από Honda CRF450 με εσωτερικά στοιχεία της RaceTech, συνοδευόμενο από ένα αμορτισέρ τιμονιού της Scotts Performance. Οι τροχοί των 21" εμπρός και 18" πίσω είναι από την αμερικάνικη Dubya με τα ελαστικά να είναι της Shinko.
bajarley2.jpg


Τα πίσω αμορτισέρ στις 17,5” είναι της επίσης της Racetech ενώ το πίσω φτερό είναι της Lowbrow Customs, η οποία προμήθευσε επίσης το ρεζερβουάρ καυσίμου. Το περίεργο χρώμα στρώθηκε από τον Donnie Walker Jnr, με γράμματα από τον Bill Walker. Η στοκ σέλα της Harley, όπως είναι λογικό έπρεπε να φύγει και εν τέλει αντικαταστάθηκε με μια σέλα motocross της Vyrus Moto. Τέλος, οι Stealth Pipes παρείχαν την εξάτμιση του ιδιαίτερου αυτού scrambler από ανοξείδωτο ατσάλι.
bajarley3.jpg

Ο Rich και ο team mate του, Joey Elms, έχουν τρέξει στο Mint 400 δύο φορές με το.. Bajarley, τερματίζοντας 5οι το 2021, και σε μια τρίτη θέση το 2022. Ο Rich πήρε επίσης την τρίτη θέση στο Biltwell 100 το 2022. Όχι και άσχημα για μια μοτοσυκλέτα που είχε εντελώς άλλο σκοπό. Βέβαια, όταν χρήμα και τρέλα συνδυάζονται, όλα μπορούν να συμβούν.

Πηγη www.bikeit.gr
Αυτοί οι αμερικλανοί όλο *****ίες είναι.
Ντε και καλά να φτιάξουν κάτι πρωτοποριακό δικό τους σύστημα....
Δεν ξεχνάμε τα ΑΤΚ με μοτέρ /γεωμετρία XR αλλά με περίεργη διάταξη αλυσίδας/τεντωτηρα με ράουλο λόγω μήκους α λα hill climb.
Έτσι έφτιαξαν αυτή την παπάρια.
Γιατί?
Γιατί μπορούν.
Έχουν τα μέσα και έφτιαξαν ένα μηχανάκι Φρανκενστάιν..
Όχι κομμάτια από CRF ,όχι από το ένα όχι από το άλλο.
Και εγώ αν έχω πόρους και διάθεση φτιάχνω john deere με δύο Ρόδες.
Σε ένα άλλο βίντεο κάποιοι άλλοι έφτιαξαν ένα ΥΖ 500 2022 .
Με κινητήρα που βασιζόταν στο 250 αλλά με εξαρτήματα που κατασκεύασαν και το έκαναν 500cc.
Απλά γιατί μπορούν....
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.400
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Μια Lambretta με καρδιά Yamaha RD350​

a0c7c2cfd53285addab11cb639c4dec3_XL.jpg

Σπιτική custom δουλειά από πολύ μερακλή μοτοσυκλετιστή.
Ο Kelvin ξεκίνησε να δουλεύει το όλο σχέδιο αρκετά φυσιολογικά. Είχε στη διάθεσή του ένα παλιό Yamaha RD350 και σκεφτόταν να το αναπαλαιώσει. Σε κάποια στροφή της πορείας είδε μιαν αγγελία για ένα πλαίσιο από Lambretta του 1963 και ο Άγγλος ήρθε αντιμέτωπος με την τρελή ιδέα του: να παντρέψει τα δύο οχήματα.

Του πήρε σχεδόν έναν χρόνο για να την ολοκληρώσει, κάνοντας τη δουλειά κυρίως μόνος στο γκαράζ του, αλλά αν μη τι άλλο το αποτέλεσμα τον δικαιώνει απόλυτα.
lambretta closeup

Ο δικύλινδρος σε σειρά δίχρονος κινητήρας του RD350 τοποθετήθηκε στο μόνο μέρος που θα μπορούσε, στο πίσω μέρος της Lambretta, ενώ το ψυγείο χώθηκε μέσα στο ντουλαπάκι και τη μπροστινή ποδιά του σκούτερ – όπου, για να μην έχει πρόβλημα με τη μεγάλη διαδρομή του ψυκτικού ως τον κινητήρα εκεί πίσω, χρησιμοποιεί μια τρόμπα νερού από αυτοκίνητο Volvo.
Πολλές τεχνικές λεπτομέρειες παραμένουν προσωπικά μυστικά του Kelvin, αλλά αυτό λίγη σημασία έχει για μας, καθώς απολαμβάνουμε το υπέροχο αποτέλεσμα που ολοκληρώθηκε με κίτρινα Speedblock γραφικά (αλά Kenny Roberts Sr.) στο μοναδικό κομμάτι της Labretta – ή Yambretta όπως χαϊδευτικά έχει ήδη βαπτιστεί – που δεν έγινε από το χέρι του Kelvin, μα από επαγγελματία βαφέα.
Τα υπόλοιπα μάλλον μας αφήνουν με σοβαρές απορίες σε θέματα όπως το πώς αντιδρούν οι αναρτήσεις και τα φρένα του μικρού σκούτερ στον υπερ-εξαπλασιασμό της δύναμης που καλούνται να διαχειριστούν.

Ενισχυμένο με δισκόφρενα και αλλαγμένα αμορτισέρ (με κομμάτια κυρίως προερχόμενα από μοντέλα της Piaggio), ελπίζουμε να διαχειρίζεται καλύτερα τα σχεδόν 40 άλογα που ονομαστικά απέδιδε αυτός ο κινητήρας σε ένα σκούτερ που αρχικά απέδιδε γύρω στα 6.
Και ... πώς είναι στον δρόμο Kelvin;
"Κοίτα, το έχω πάει ως τα 145 km/h. Μετά πρέπει να αγοράσεις νέα εσώρουχα..."

Δείτε και ακούστε τη Yambretta του Kelvin στο βίντεο που ακολουθεί.


Πηγη www.bikeit.gr

Τι εκανε το παλικαρι ωρε μανα μου :eek::eek:
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Αυτοί οι αμερικλανοί όλο *****ίες είναι.
Ντε και καλά να φτιάξουν κάτι πρωτοποριακό δικό τους σύστημα....
Δεν ξεχνάμε τα ΑΤΚ με μοτέρ /γεωμετρία XR αλλά με περίεργη διάταξη αλυσίδας/τεντωτηρα με ράουλο λόγω μήκους α λα hill climb.
Έτσι έφτιαξαν αυτή την παπάρια.
Γιατί?
Γιατί μπορούν.
Έχουν τα μέσα και έφτιαξαν ένα μηχανάκι Φρανκενστάιν..
Όχι κομμάτια από CRF ,όχι από το ένα όχι από το άλλο.
Και εγώ αν έχω πόρους και διάθεση φτιάχνω john deere με δύο Ρόδες.
Σε ένα άλλο βίντεο κάποιοι άλλοι έφτιαξαν ένα ΥΖ 500 2022 .
Με κινητήρα που βασιζόταν στο 250 αλλά με εξαρτήματα που κατασκεύασαν και το έκαναν 500cc.
Απλά γιατί μπορούν....





 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.400
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

RevElevation Continental GT. Η πιο γρήγορη Royal Enfield​

9eec19565dae6c7e5e3ea82180585071_XL.jpg

Οι Royal Enfield φημίζονται για πολλά αλλά όχι για την ταχύτητά τους. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι κάποιοι δεν το προσπαθούν. Η RevElevation Continental GT έχει στηθεί από τον Will Keith και τη σύζυγό του Santina.
Κατάγονται από τις ΗΠΑ, αλλά μένουν 18 χρόνια στην Αυστραλία και έχουν την εκεί αντιπροσωπεία της Harley Davidson. Πρόσφατα απέκτησαν και αυτή της Royal Enfield και έφτιαξαν αυτή την μοναδική μοτοσυκλέτα. Ξεκίνησαν από το μοτέρ που με τη βοήθεια της S&S απέκτησε 965cc. Η ομάδα της Revelry έφτιαξε το τελικό της εξάτμισης, από την CNC φτιάχτηκαν καινούριες βαλβίδες. Μπήκε καινούρια μονάδα ECU, νέος συμπλέκτης, φίλτρα από την Κ&Ν και πάνω από όλα σύστημα τροφοδοσίας με νίτρο. Και εκτός από dragster μπορεί να μετατραπεί σε μοτοσυκλέτα ταχύτητας, με διαφορετικές σχέσεις στις ταχύτητες φυσικά, διαφορετικά λάστιχα, πίσω υποπλαίσιο και άλλα. Δεν είναι και η πιο εύκολη αλλαγή, αλλά γίνεται. Οι δημιουργοί της υποστηρίζουν ότι μπορεί να κάνει τα 400 μέτρα σε 10 δευτερόλεπτα. Για να πάρει τον τίτλο της πιο γρήγορης Enfield, η RevElevation θα ταξιδέψει για το 2023 στην Bonneville Salt Flats, στη Γιούτα των ΗΠΑ ώστε να επισημοποιήσει με τους χρόνους της αυτά που υποστηρίζουν.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.400
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Παρατημένο Piaggio Liberty 150 του 2003 μεταμορφώθηκε σε «αγριεμένο» flat track​

Από την Ellaspede​



Εκ πρώτης όψεως αυτό το υβρίδιο με τα θηριώδη, τρακτερωτά ελαστικά νομίζεις πως είναι κάποιο «μεταλλαγμένο» παπί. Η πραγματικότητα όμως είναι διαφορετική και προκαλεί έκπληξη

Κείμενο: Μένιος Κατής​

Αυτό που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι -ή πιο σωστά ήταν- ένα Piaggio Liberty 150 του 2003 που βρέθηκε παρατημένο σε μια μάντρα με παλιοσίδερα.
Και υπεύθυνος γι' αυτήν την μεταμόρφωση είναι ο μηχανικός Steve Barry της Ellaspede - μιας Αυστραλιανής εταιρείας που δραστηριοποιείται στο χώρο των custom κατασκευών προσφέροντας από εξαρτήματα και αξεσουάρ μέχρι ολοκληρωμένες προτάσεις για μετατροπές.
piaggio liberty 150 flat track by ellaspede 3

Ο λόγος που μπήκε στον κόπο να μετατρέψει το ταπεινό σκουτεράκι σε «εργαλείο» flat track είναι ο ετήσιος αγώνας Dust Hustle 13 στον οποίο λαμβάνουν μέρος χειροποίητες κατασκευές.
Το αποτέλεσμα είναι ιδιαίτερο, απλό και συνάμα εντυπωσιακό αν αναλογιστεί κανείς τι ήταν και πως έγινε.
Από το Liberty ο Barry κράτησε το πλαίσιο και τον κινητήρα αφαιρώντας όλα τα περιττά για την περίσταση εξαρτήματα.
Ιδιαίτερο βάρος έπεσε στο μοτέρ το οποίο δέχθηκε σημαντικές αναβαθμίσεις ώστε να αυξηθεί η ισχύς του.
Η χωρητικότητα του 2βάλβιδου αερόψυκτου κινητήρα αυξήθηκε από τα 150 στα 245 κ. εκ. Τοποθετήθηκε 4βάλβιδη κεφαλή από υγρόψυκτες Vespa GTS 250/300, νέος εκκεντροφόρος και νέο σύστημα εξάτμισης το οποίο προήρθε από τα εξαρτήματα ενός Honda XR 600!
piaggio liberty 150 flat track by ellaspede 8

Χρησιμοποιήθηκε, επίσης, νέο καρμπυρατέρ 33 χλστ. της Mikuni με ελεύθερο φίλτρο, μετάδοση της Malossi καθώς και νέο ψυγείο παρόμοιο με εκείνο που συναντάμε σε μοτοσυκλέτες motocross, το οποίο βρίσκεται κάτω από τη σέλα.
Πέρα από τις μετατροπές στα μηχανικά μέρη χρειάστηκε να γίνουν αλλαγές και στο πλαίσιο ώστε να είναι σε θέση να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις που προκύπτουν από την αυξημένη ισχύ. Έτσι λοιπόν το αλουμινένιο σασί ενισχύθηκε ενώ το μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 70 χιλιοστά.
Ο Barry δοκίμασε ακτινωτούς τροχούς διαφόρων διαστάσεων μέχρι να βρει τον ιδανικό συνδυασμό. Αυτός περιλαμβάνει ζάντες 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω, στις οποίες τοποθετήθηκαν τρακτερωτά λάστιχα Continental TKC80. Σημειώστε ότι ο πίσω τροχός είναι χειροποίητη κατασκευή και προέρχεται από Yamaha ΜΤ09!
piaggio liberty 150 flat track by ellaspede 5

Ξεχάστε τη συμβατική σέλα scooter που έχετε στο μυαλό σας καθώς τη θέση της πήρε μια πιο στενή σε δύο κομμάτια, ιδανική για το στυλ οδήγησης που απαιτεί μια μοτοσυκλέτα για flat track.
Περισσότερες πληροφορίες για αυτό το ιδιαίτερο flat track Liberty μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα της Ellaspede. (https://www.ellaspede.com/)

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.400
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Moto Guzzi V9 Bobber που αποτίει φόρο τιμής στο αγωνιστικό V8 του παρελθόντος​

Από την ολλανδική LM Creations
moto-guzzi-v9-v8-00017.jpg
Το θρυλικό οκτακύλινδρο αγωνιστικό Moto Guzzi V8 του 1955 συνεχίζει να εμπνέει ακόμα και σήμερα, με τελευταίο παράδειγμα φόρου τιμής τη μοτοσυκλέτα της ολλανδικής LM Creations, που κατασκευάστηκε για το γαλλικό μαγαζί MotoPlex Metz, dealer του Piaggio Group.
Στο παρελθόν σας έχουμε δείξει ανάλογη custom κατασκευή με βάση ένα Honda Monkey, ενώ τώρα η LM Creations χρησιμοποίησε ένα V9 Bobber, για να το μεταμορφώσει σε V8 Replica.

Αφορμή για το custom ήταν η 100η επέτειος από την ίδρυση της Moto Guzzi, με την LM Creations να δημιουργεί ένα αλουμινένιο αντίγραφο του “dustbin” φαίρινγκ του “Otto”, κομπλέ με αεραγωγούς, να εφοδιάζει τη μοτοσυκλέτα με ένα χειροποίητο αλουμινένιο ρεζερβουάρ, με suede σέλα, νέα εξάτμιση, νέα τιμονόπλακα και νέα μαρσπιέ, αλλάζοντας τη στάση οδήγησης σε πιο σκυφτή και αγωνιστική. Νέοι είναι και οι τροχοί, αναβαθμισμένα τα αμορτισέρ και λευκά τα γκριπ.

Σημειώστε τέλος πως η μοτοσυκλέτα δημιουργήθηκε για να οδηγείται και όχι για να παραμείνει σε μια βιτρίνα ως διακόσμηση, ενώ το αποτέλεσμα είναι τόσο όμορφο, που αναρωτιόμαστε μήπως πρέπει η LM Creations να κυκλοφορήσει κιτ μετατροπής, ώστε όλοι οι ιδιοκτήτες V9 να μπορούν να χαρίσουν στη μοτοσυκλέτα τους V8 look.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.400
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
φωτα εχει??πως θα κυκλοφορησει?
Δεν βγαζει πινακιδες ειναι αγωνιστικο εκτος αν βγει κιτ με φωτα
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.400
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BAAK 1200 Adventure: Tης γωνίας… το κάγκελο!​

Η μοτοσυκλέτα “μπαγκαζιέρα”

Παρουσιάστηκε πρόσφατα το BAAK Triumph Scrambler 1200, κι έχουμε πολλά να πούμε για αυτό. Η γαλλική εταιρία κατασκευής μοτοσυκλετών BAAK δημιούργησε ένα κιτ το οποίο μεταμορφώνει το Triumph Scrambler 1200 σε ένα δίτροχο που θυμίζει ερασιτεχνική προσπάθεια για τον αγώνα του Paris-Dakar… του ’70.
Κάτω από το “γωνιώδες” κατασκεύασμα, που εκλιπαρεί για λίγη προσοχή υπάρχει μια ολοκαίνουργια Triumph Scrambler 1200. Κι αν υποθέσουμε (για σιγουριά μιλάμε, αλλά τέλος πάντων) ότι είναι ένα έργο που πιθανότατα δεν αρέσει σε όλους, είναι ωστόσο ξεχωριστό.

Για να δημιουργηθεί αυτό το BAAK 1200 Adventure που βλέπετε, η στοκ μοτοσυκλέτα γδύνεται και έπειτα αφαιρούνται διάφορα κομμάτια της, όπως ρεζερβουάρ, προβολέας και όλο της το κουστούμι.

Στη συνέχεια τοποθετείται ένα ντεπόζιτο που έχει σχεδιαστεί από τους ανθρώπους της ΒΑΑΚ και χωράει – κρατηθείτε από κάπου – 30 λίτρα καυσίμου!

Αυτό σημαίνει ότι η χωρητικότητά του είναι σχεδόν διπλάσια από τα 16 λίτρα που παίρνει το “μαμίσιο” ντεπόζιτο, και ότι, κατά συνέπεια, η αυτονομία εκτινάσσεται σε υψηλά νούμερα.

Η εργονομία της μοτοσυκλέτας έχει επίσης τροποποιηθεί, δίνοντας στο BAAK Scrambler μια πιο χωματερή θέση οδήγησης, ενώ ένας άλλος τομέας που δέχθηκε βελτίωση (;) είναι η προστασία του αναβάτη από τις καιρικές συνθήκες.

Ένα αρκετά πλατύ φέρινγκ-κουστούμι, πάντα από φύλλα αλουμινίου βεβαίως, κάνει και μια μικρή τσαχπινιά σε σημεία, αφού έχει εσοχές.
Και μιας και η μοτοσυκλέτα έχει υιοθετήσει την αισθητική γραμμή της αλουμινένιας μπαγκαζιέρας, να σου και δυο πλαϊνές αλουμινένιες μπαγκαζιέρες για να δέσει το συνολάκι.

Με δεδομένο πως το κιτ της ΒΑΑΚ στοιχίζει κοντά στις 10.500 ευρώ και η μοτοσυκλέτα για να αποκτηθεί κανά 15άρι χιλιάδες ευρώ, αυτό που βλέπετε στοιχίζει πάνω από είκοσι πέντε χιλιάδες ευρώ.

Πηγη https://motorbike.gr
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.370
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

BAAK 1200 Adventure: Tης γωνίας… το κάγκελο!​

Η μοτοσυκλέτα “μπαγκαζιέρα”

Παρουσιάστηκε πρόσφατα το BAAK Triumph Scrambler 1200, κι έχουμε πολλά να πούμε για αυτό. Η γαλλική εταιρία κατασκευής μοτοσυκλετών BAAK δημιούργησε ένα κιτ το οποίο μεταμορφώνει το Triumph Scrambler 1200 σε ένα δίτροχο που θυμίζει ερασιτεχνική προσπάθεια για τον αγώνα του Paris-Dakar… του ’70.
Κάτω από το “γωνιώδες” κατασκεύασμα, που εκλιπαρεί για λίγη προσοχή υπάρχει μια ολοκαίνουργια Triumph Scrambler 1200. Κι αν υποθέσουμε (για σιγουριά μιλάμε, αλλά τέλος πάντων) ότι είναι ένα έργο που πιθανότατα δεν αρέσει σε όλους, είναι ωστόσο ξεχωριστό.

Για να δημιουργηθεί αυτό το BAAK 1200 Adventure που βλέπετε, η στοκ μοτοσυκλέτα γδύνεται και έπειτα αφαιρούνται διάφορα κομμάτια της, όπως ρεζερβουάρ, προβολέας και όλο της το κουστούμι.

Στη συνέχεια τοποθετείται ένα ντεπόζιτο που έχει σχεδιαστεί από τους ανθρώπους της ΒΑΑΚ και χωράει – κρατηθείτε από κάπου – 30 λίτρα καυσίμου!

Αυτό σημαίνει ότι η χωρητικότητά του είναι σχεδόν διπλάσια από τα 16 λίτρα που παίρνει το “μαμίσιο” ντεπόζιτο, και ότι, κατά συνέπεια, η αυτονομία εκτινάσσεται σε υψηλά νούμερα.

Η εργονομία της μοτοσυκλέτας έχει επίσης τροποποιηθεί, δίνοντας στο BAAK Scrambler μια πιο χωματερή θέση οδήγησης, ενώ ένας άλλος τομέας που δέχθηκε βελτίωση (;) είναι η προστασία του αναβάτη από τις καιρικές συνθήκες.

Ένα αρκετά πλατύ φέρινγκ-κουστούμι, πάντα από φύλλα αλουμινίου βεβαίως, κάνει και μια μικρή τσαχπινιά σε σημεία, αφού έχει εσοχές.
Και μιας και η μοτοσυκλέτα έχει υιοθετήσει την αισθητική γραμμή της αλουμινένιας μπαγκαζιέρας, να σου και δυο πλαϊνές αλουμινένιες μπαγκαζιέρες για να δέσει το συνολάκι.

Με δεδομένο πως το κιτ της ΒΑΑΚ στοιχίζει κοντά στις 10.500 ευρώ και η μοτοσυκλέτα για να αποκτηθεί κανά 15άρι χιλιάδες ευρώ, αυτό που βλέπετε στοιχίζει πάνω από είκοσι πέντε χιλιάδες ευρώ.

Πηγη https://motorbike.gr
Οι μπουκάλες μπροστά πως τους ξέφυγαν;
Rolling Rolling Rolling
 
Top Bottom