ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Acerbis – «Από το ράλι Dakar στο AC50» και «μυστηρίου συνέχεια»​

e19418befbf7b229de367ab434c98695_XL.jpg

Η ιταλική εταιρεία συνεχίζει –μετά τον Καβάφη- τους γρίφους για το πως θα γιορτάσει τα 50 της χρόνια.

«Τι θα μείνει από αυτά τα ‘80s», αναρωτάται από τα τραγούδια η Acerbis, αναφερόμενη στη χρυσή εποχή των μεγαλύτερων αγώνων της ερήμου και των πρώτων δεξαμενών καυσίμων της. Τότε που οι μεγάλες αποστάσεις και μηχανική έφταναν στα όριά τους με τις δεξαμενές καυσίμου να είναι νικητές από την αρχή, χάρη στην αντοχή τους στην κρούση και την ελευθερία τους στο σχήμα, βασικός παράγοντας της διαδικασίας παραγωγής περιστροφικής χύτευσης.

Από αυτές τις περιπέτειες, έχει έρθει και η τεχνογνωσία των Ιταλών για κάτι ακόμα μεγαλύτερο. Πλέον, η ομάδα της Acerbis εργάζεται στο επόμενο επίπεδο. Ως Επικεφαλής Μηχανικής και Σχεδιασμού, είναι ο Mapo Carrara, με πάνω από 30 χρόνια εμπειρίας μεταξύ Dakar, Six Days και Enduro Championship ο οποίος δήλωσε μεταξύ άλλων: «Την πρώτη φορά που άκουσα για το έργο AC50, σκέφτηκα ότι ήταν απλώς ένα αστείο. Η επίτευξη των στόχων του έργου που δόθηκαν από τον Antonio Sironi (AC50 Project Manager) ήταν, με την πρώτη ματιά, αδύνατη».

Αυτό το περιεχόμενο μας δίνει ένα ενδιαφέρον κομμάτι του παζλ για να καταλάβουμε τι εστί AC50. Ας κλείσουμε όμως με τα λόγια της ανακοίνωσης της Acerbis: «Διαβάζοντας, πιθανώς αναρωτιέστε πώς το AC50 μπορεί να είναι ταυτόχρονα ένα περιπετειώδες ταξίδι, ενώ ταυτόχρονα αγκαλιάζει την αγωνιστική συμπεριφορά. Θα το καταλάβετε πλήρως μόνο τον Ιούνιο στην αρχή. Να είστε σίγουροι για ένα πράγμα: ό,τι κι αν αγαπάτε, ταξίδια ή διαγωνισμούς, δεν θα απογοητευτείτε. Στο AC50 θα βρείτε όλα όσα έχετε δει ποτέ στο Acerbis. Θέλουμε να κατακτήσουμε ένα παγκόσμιο ρεκόρ, τολμώντας όσο πιο μακριά γίνεται.»

Ετοιμάζουν άραγε ένα πραγματικά μεγάλο ρεζερβουάρ, ή μήπως κάτι σαν ολόκληρη μοτοσυκλέτα; Υπομονή και θα δούμε.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

FEMA «Η αγνόηση της μοτοσυκλέτας από τους Ευρωπαϊκούς σχεδιασμούς είναι μια χαμένη ευκαιρία»​




Σε όλες τις εκθέσεις και τα σχέδια που δημοσιεύουν τα θεσμικά όργανα της Ε.Ε., η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο κ.λπ., δεν αναφέρονται πλέον οι μοτοσυκλέτες. Ίσως το έχετε προσέξει κι εσείς. Ο Dolf Willigers της FEMA το πρόσεξε…

Είναι σαν να μην υπάρχουμε. Αυτό είναι κρίμα γιατί οι μοτοσυκλέτες έχουν πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με άλλα μέσα μεταφοράς. Αγνοώντας τις μοτοσυκλέτες, οι εθνικοί και ευρωπαϊκοί νομοθέτες και οι τοπικές αρχές χάνουν την ευκαιρία να μειώσουν την ρύπανση, την κυκλοφοριακή συμφόρηση και τα προβλήματα στάθμευσης.

Ας ξεκινήσουμε με μερικά παραδείγματα για να δείξουμε τι συμβαίνει αυτές τις μέρες. Το καλοκαίρι του 2021, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσίευσε μια Δημόσια Διαβούλευση σχετικά με τις βιώσιμες μεταφορές – το νέο πλαίσιο αστικής κινητικότητας. Τίποτα κακό με αυτό φυσικά, αλλά οι μοτοσυκλέτες δεν αναφέρθηκαν (ούτε καν ηλεκτρικά μοτοποδήλατα).

Στείλαμε μια επιστολή στην Επιτροπή, μαζί με τους συναδέλφους μας από την FIM Europe και την ACEM για να επισημάνουμε ότι οι (ηλεκτρικές) μοτοσυκλέτες ή τα ηλεκτρικά δίτροχα όπως τα ονομάζαμε στην επιστολή, αποτελούν πολύτιμη προσθήκη στα μέσα μαζικής μεταφοράς, το περπάτημα και το ποδήλατο, καθώς αυτοί οι τρόποι δεν μπορούν να καλύψουν ρεαλιστικά όλες τις ανάγκες μεταφορών και η ανάγκη για ιδιωτικές μηχανοκίνητες μεταφορές θα υπάρχει πάντα όπου αυτό συμβαίνει.

Μετά από αυτό είχαμε μια συνάντηση με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή όπου μπορούσαμε να εξηγήσουμε την άποψή μας, αλλά αυτό δεν άλλαξε πολύ, γιατί μετά την ανταλλαγή απόψεων δεν έγινε τίποτα. Ένα άλλο παράδειγμα: όλες οι δημοσιεύσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, διαδικτυακά σεμινάρια σχετικά με την αστική κινητικότητα, κατευθυντήριες γραμμές για SUMPS (Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας), όλα φέρουν την ίδια φράση: «δημόσιες συγκοινωνίες, ποδηλασία, περπάτημα».

Η μόνη εξαίρεση γίνεται για τα ηλεκτρικά σκούτερ, τα οποία φαίνονται να θεωρούνται βιώσιμα (με διάρκεια ζωής μόλις μερικούς μήνες…) επειδή οι οδηγοί αυτοκινήτων αναμένεται να αφήσουν τα αυτοκίνητά τους γι’ αυτά. Ακόμα περιμένω να συναντήσω τον πρώτο οδηγό αυτοκινήτου που το έκανε. Ολοκληρώνοντας, ένα τρίτο παράδειγμα: στις 13 Ιανουαρίου 2023, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσίευσε ένα εγχειρίδιο, με τίτλο «Αξιολόγηση οδικής ασφάλειας σε όλο το δίκτυο – Εγχειρίδιο μεθοδολογίας και εφαρμογής».

Σε σύνολο 86 σελίδων, οι μοτοσυκλέτες ή οι μοτοσυκλετιστές αναφέρονται μία φορά, στο πλαίσιο της συλλογής δεδομένων. Οι ποδηλάτες αναφέρονται 61 φορές, οι πεζοί 47 φορές, αλλά οι μοτοσυκλέτες φαίνεται να αποτελούν απλώς μέρος της «μηχανοκίνητης κυκλοφορίας» με τα ίδια χαρακτηριστικά και ανάγκες με τα αυτοκίνητα και τα φορτηγά. Ως μοτοσυκλετιστές, όλοι γνωρίζουμε ότι αυτό δεν ισχύει.

Σας παρακαλώ, μην με παρεξηγήσετε, δεν παραπονιέμαι. Έπειτα από ενεργό δράση στην υπεράσπιση των δικαιωμάτων των μοτοσικλετιστών για δεκαετίες, το έχω ξεπεράσει. Αλλά όταν παρατηρήσετε ότι μια ολόκληρη κατηγορία χρηστών του δρόμου απλώς αγνοείται και ταυτόχρονα βλέπετε ότι προωθούνται αρκετά γελοία οχήματα ως ηλεκτρικά σκούτερ, δείτε ότι το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ψηφίζει στις 31 Ιανουαρίου 2023 ένα ψήφισμα για την ανάπτυξη μιας ΕΕ ποδηλατική στρατηγική επειδή «περισσότεροι αποκλειστικοί ποδηλατόδρομοι, θέσεις στάθμευσης για ποδήλατα και μειωμένος συντελεστής ΦΠΑ θα μπορούσαν να συμβάλουν στην ενίσχυση της ποδηλατικής βιομηχανίας στην Ε.Ε. και στη διευκόλυνση της πράσινης μετάβασης», και βλέποντας πλήθος αρθρωτών λεωφορείων να ταξιδεύουν στις Βρυξέλλες σε ώρα αιχμής με λίγους επιβάτες σε κάνει να τα αντιμετωπίζεις με σκεπτικισμό.

Στο Παρίσι, και σε πολλές άλλες ευρωπαϊκές πόλεις, οι μοτοσυκλετιστές πρέπει τώρα να πληρώνουν τα ίδια τέλη στάθμευσης με τους οδηγούς αυτοκινήτων. Οι μοτοσυκλετιστές πληρώνουν τα ίδια τέλη με τους οδηγούς αυτοκινήτων για να εισέλθουν στη ζώνη εξαιρετικά χαμηλών εκπομπών του Λονδίνου (ULEZ), η οποία παρεμπιπτόντως θα περιλαμβάνει σύντομα όλο το ευρύτερο Λονδίνο, όταν ο δήμαρχος περάσει το δικό του. Υπάρχουν τέλη στάθμευσης για όλα τα είδη μοτοσυκλετών (συμπεριλαμβανομένων και των μοτοποδηλάτων) στη Στοκχόλμη.

Αφού τα βλέπεις όλα αυτά αρχίζεις να αναρωτιέσαι τι συμβαίνει. Έχουν πράγματι υποστεί πλύση εγκεφάλου οι πολιτικοί, οι νομοθέτες και τα δημοτικά συμβούλια από αυτό το «μάντρα» του τρίπτυχου «δημόσιες συγκοινωνίες, ποδηλασία και περπάτημα» που η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και οι ομάδες λόμπι «πράσινων» και οδικής ασφάλειας μεταδίδουν εδώ και χρόνια; Δεν θέλουν να κοιτάξουν την εναλλακτική ή απλώς δεν την βλέπουν;

«Το έχουμε πει συχνά και θα το ξαναπούμε: οι μοτοσυκλέτες δεν είναι το πρόβλημα – είναι μέρος της λύσης».
Όποια και αν είναι η αιτία της αγνόησης του προφανούς, κάνοντάς το αυτό όλοι αυτοί οι πολιτικοί, νομοθέτες και δημοτικά συμβούλια, χάνουν την ευκαιρία να κάνουν κάτι για την κυκλοφοριακή συμφόρηση, τα προβλήματα στάθμευσης, την ρύπανση και, ας μην το ξεχνάμε, να δίνεται η ευκαιρία για αξιόπιστη και προσιτή από πόρτα σε πόρτα κινητικότητα για τις μάζες, κάτι που δεν μπορούν πάντα να προσφέρουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς, το ποδήλατο, το περπάτημα ή τα ηλεκτρικά πατίνια.

Η FEMA έχει οργανώσει τέσσερις ευρωπαϊκές δοκιμές κινητικότητας σε πολλές πόλεις της Ευρώπης από το 2014, όπου οι μοτοσυκλέτες συγκρίθηκαν με άλλα μέσα μεταφοράς για την μετακίνηση στην πόλη. Συγκρίναμε τον χρόνο που χρειάζεται από πόρτα σε πόρτα. Οι μοτοσυκλέτα ήταν – με μια εξαίρεση λόγω μιας ατυχούς επιλογής διαδρομής – πάντα και με διαφορά ο νικητής. Όλα αυτά τα χρόνια και σε όλους τους χώρους, το έχουμε πει πολλές φορές και θα το ξαναπούμε: οι μοτοσυκλέτα δεν είναι το πρόβλημα, οι μοτοσυκλέτα αποτελεί μέρος της λύσης.

Πηγήhttps://www.femamotorcycling.eu/ignoring-motorcycles/

Μετάφραση: Παναγιώτης Καλαϊτζής

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Stefan Pierer, KTM: Οι πραγματικοί μοτοσυκλετιστές δεν αγοράζουν ηλεκτρικά​

43390c0bdffd16e16be57aa7a247fa2c_XL.jpg

Φήμες λένε ότι ήδη οι πωλήσεις της KTM ανεβαίνουν μετά από αυτή την δήλωση.
Καυτές αναμένονται οι αντιδράσεις στον χώρο του μοτοσυκλετισμού, μετά από τις δηλώσεις του «ισχυρού ανδρός» της KTM, Stefan Pierer! Μεταξύ άλλων, ο Αυστριακός Businessman καυτηρίασε την τάση «ηλεκτρικοποίησης» των μοτοσυκλετιστών, με κουβέντες που, αν μη τι άλλο, δεν περιμένεις να ακούσεις από επικεφαλής εταιρείας!

«Τα ηλεκτρικά είναι ανοησίες»
Πιο συγκεκριμένα, όπως αναφέρουν οι συνάδελφοι μας εκ Γερμανίας, ο Pierer φέρεται να δήλωσε μεταξύ άλλων, ότι «οι πραγματικοί μοτοσυκλετιστές δεν αγοράζουν ηλεκρικά» και χαρακτήρισε τα τελευταία ως «ανοησίες». Παράλληλα, ο Pierer δεν παρέλειψε να υπογραμμίσει την σημασία των συνθετικών καυσίμων, στην αναζήτηση λύσεων για το μέλλον της κινητικότητας, χαρακτηρίζοντας τα ως «την τέλεια λύση».

«Οι Κινέζοι πρέπει να πληρώνουν την τεχνολογία που αντιγράφουν»
Γνωστός για το ότι δεν μασάει τα λόγια του, ο Pierer προέβη σε δηλώσεις σχετικά με τις κινεζικές μάρκες μοτοσυκλετών, που αντιγράφουν ασύστολα τεχνολογίες και προϊόντα: «Όποιος φέρνει πνευματική ιδιοκτησία στην Κίνα, πλέον, πρέπει να βάζει μια τιμή σε αυτή.» Μάλιστα, από τα σχόλια του Pierer δεν έλειψε μια αναφορά, ακόμη και στην CFMOTO, με την οποία η ΚΤΜ συνεργάζεται! Ο Αυστριακός σχολίασε τις ειδήσεις περί ανάπτυξης νέων V2 και V4 κινητήρων από την CFMOTO, αποσυνδέοντας την KTM από αυτή και λέγοντας χαρακτηριστικά: «Δεν ξέρω από πού πήραν αυτά τα μοντέλα, πάντως όχι από εμάς».

Το KTM RC890 έρχεται το 2025
Μέσα από αυτή την συνέντευξη, που ο Pierer παραχώρησε στους Γερμανούς, αποκαλύψθηκαν και δύο ακόμη πληροφορίες: Αρχικά, το ολοκαίνουργιο RC890 θα γίνει πραγματικότητα, ως μοντέλο 2025. Επιπλέον, αναμένουμε ένα εντελώς νέο RC390, παρά το γεγονός ότι το μοντέλο ανανεώθηκε πλήρως πριν πολύ λίγο καιρό.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Kove – Ξεκινά η διάθεση των μοτοσυκλετών της στην Ιταλία​

4cb90da533b658d44685f9d7be4eac3d_XL.jpg

Μπορεί να έχουμε ακούσει πολλά για την κινέζικη εταιρεία, ωστόσο φαίνεται πως το πράγμα σοβαρεύει με την είσοδο της στη γειτονική χώρα.
Με ένα συνοπτικό δελτίο τύπου στην επίσημη ιστοσελίδα της Kove, ανακοινώθηκε η συμφωνία διανομής της στην Ιταλία με την Pelpi International, πρώην διανομέα της F.B. Mondial κ.α..
Πρόκειται για μια συμφωνία που προαναγγέλλει την άφιξη στις ιταλικές αντιπροσωπείες των μοτοσυκλετών που στην EICMA 2022 γνώρισαν μεγάλη επιτυχία στο κοινό για τον εξοπλισμό και τα χαρακτηριστικά τους. Υπενθυμίζουμε πως η Kove είναι μια πολύ «φρέσκια» μάρκα, της οποίας ο ιδρυτής, Zhang Xue, κυμαινόταν κυριολεκτικά από τον ρόλο του μηχανικού έως τον ρόλο του αρχηγού της εταιρείας.
kove23a.jpg

Οι μοτοσυκλέτες για χώμα της Kove έχουν ιντριγκάρει πολλούς Ευρωπαίους αναβάτες για τον εξοπλισμό και τα χαρακτηριστικά τους, ενώ πρόσφατα μπήκε και στην αγορά των supersport τετρακύλινδρων με το 400RR ενώ έφερε και τις μοτοσυκλέτες της στο Ντακάρ -μετά από τρία χρόνια προετοιμασίας- με εξαιρετικά αποτελέσματα.

Στα παραπάνω αξίζει να προσθέσουμε πως η είσοδος της εν λόγω εταιρείας στην Ελληνική αγορά αναμένεται σύντομα.

Πηγή: Kove/Moto.it
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Mario Biondi: H Ducati δε θα φτιάξει μικρές μοτοσυκλέτες.​

780c5e5f273a787f9d0515597c3c0a37_XL.jpg

Το στέλεχος της Ducati Asia & Pacific σε συνέντευξη αποκλείει το ενδεχόμενο να ασχοληθεί το Borgo Panigale με μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού, ενώ η ηλεκτροκίνηση μπορεί να περιμένει.

O Mario Biondi είναι αντιπρόεδρος πωλήσεων και μάρκετινγκ της ασιατικής πτέρυγας της Ducati, υπεύθυνος για το άνοιγμα των Ιταλών στις αγορές της Ασίας. Αν μη τι άλλο, είναι ο κατάλληλος άνθρωπος για να εξηγήσει τα μελλοντικά σχέδια της Ducati σε χώρες όπου τα 500 κυβικά θεωρούνται όνειρο απατηλό για ένα πελατολόγιο που κατά κόρον ψωνίζει κάτω από τα 300 κυβικά εκατοστά.

Έτσι η αποκλειστική συνέντευξη στο ινδικό Zigwheels προφανώς και είχε ως κεντρικό θέμα το ενδεχόμενο να δούμε σύντομα μικρές και οικονομικά προσιτές Ducati. Ο κύριος Biondi ωστόσο το ξέκοψε με το καλημέρα:

“Έχουμε μια ξεκάθαρη στρατηγική, να κατασκευάζουμε υψηλού επιπέδου (premium) πολυτελή προϊόντα. Δε θα μπούμε στη μαζική αγορά. Επικεντρωνόμαστε σε αυτά τα πολυτελή προϊόντα, ως τώρα δεν έχουμε αποφασίσει να ασχοληθούμε με μοτοσυκλέτες για νέους αναβάτες. Δε μπορείς να αγοράσεις μια Porsche για €10,000, το ίδιο ισχύει για τη Ducati.”
Αναγνωρίζοντας πως ο μέσος όρος ηλικίας των πελατών της Ducati σήμερα είναι γύρω στα 45, ο Biondi συνεχίζει:

“Δε στοχεύουμε σε πελάτες 16-18 ετών, ο δικός μας νεότερος πελάτης θα είναι 25 ετών και η μοτοσυκλέτα γι’ αυτόν θα ήταν η Hypermotard, την οποία θέλουμε να κάνουμε ακόμη πιο γοητευτική για νέους. Αυτό είναι το πλάνο μας, όχι οι πολύ νέοι.
“Αναζητούμε μια πλατφόρμα για να κάνουμε τα προϊόντα μας διαθέσιμα σε νεότερους πελάτες, αλλά αυτό δεν σημαίνει κάτι για όλους. Θέλουμε κάτι που να μπορείς να το χρησιμοποιείς καθημερινά στην πόλη, θα είναι ένας κινητήρας που θα μπαίνει σε διαφορετικές μοτοσυκλέτες, σε αυτό επικεντρωνόμαστε. Αυτό θα μας βοηθήσει με μεγαλώσουμε στο μέλλον, ο μεσαίος χώρος, μια μοτοσυκλέτα στην πολυχρηστική λογική των supersport που να μπορεί να κάνει τα πάντα.”


Στη συνέχεια μάλιστα ο Ιταλός αποκάλυψε πως η Ducati προς το παρόν δεν έχει κανένα πλάνο να φτιάξει γραμμές παραγωγής στην Ινδία για φορολογικούς λόγους.

Εδώ βέβαια αντιλαμβανόμαστε πως όταν η Ducati μιλά για "μεσαίους" κινητήρες εννοεί κάτι στο πεδίο 800-950 cc, ως είναι σήμερα τα Scrambler ή το Hypermotard που χρησιμοποιήθηκε ως παράδειγμα παραπάνω. Για τους Ευρωπαίους κατασκευαστές, αυτός είναι ο μεσαίος χώρος της μοτοσυκλέτας πια.

Στην ουσία τα λόγια του Biondi απηχούν ακριβώς τις ανάλογες δηλώσεις που έχουν κατά καιρούς βγει από το Borgo Panigale, ακόμη και από το στόμα του μεγάλου αφεντικού, Claudio Domenicali.
abe14ecc4f

Η συζήτηση πέρασε μετά στις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες, όπου ο Biondi ήταν εξίσου απόλυτος, αλλά και απολύτως συντονισμένος με όσα έχει κατά καιρούς πει επ’ αυτού ο Domenicali:

“Η παράδοσή μας είναι ελαφριές μοτοσυκλέτες υψηλής απόδοσης, κάτι που με τις μπαταρίες γίνεται περίπλοκο. Η αγωνιστική MotoE είναι σαν την Panigale, λίγο πιο κάτω σε απόδοση, είναι πολύ γρήγορη μα αντέχει μόνο για 8 γύρους. Σκεφτόμαστε πώς να φτιάξουμε ένα προϊόν σαν κι αυτό που να απευθύνεται σε όλους, μα οι ενεργειακές πυκνότητες των σημερινών μπαταριών δεν είναι στο επίπεδο που απαιτείται για μοτοσυκλέτες δρόμου υψηλής απόδοσης.

“Δεν είναι λοιπόν κάτι που το σπρώχνουμε έντονα από πλευράς μας, αλλά το μελετάμε προσεκτικά. Αργά ή γρήγορα θα αναγκαστούμε να το κάνουμε, μα όσο δεν υπάρχει η τεχνολογία παραμένει ανέφικτο, διαφορετικά θα έχουμε μια μοτοσυκλέτα 350 κιλών, κάτι που απλά δε μας αντιπροσωπεύει.”
>>> Στην κεντρική φωτογραφία απεικονίζεται το Ducati Scrambler Sixty2 με V2 κινητήρα 400 κυβικών, το μικρότερο μοντέλο της σύγχρονης εποχής της που πλέον απουσιάζει από τη νέα γενιά (Next Gen) Scrambler του 2023.


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Triumph - Πάει «σφαίρα» με τρίτο ρεκόρ παγκόσμιων πωλήσεων σερί​

d5d6b773c7f2f1a5ca307d0aa6e113e6_XL.jpg

Το Βρετανικό φλέγμα έχει τις επιτυχίες του σε όλο τον πλανήτη.

Τα τελευταία 3 χρόνια είναι εξαιρετικά για την Triumph, με την βρετανική εταιρεία να πετυχαίνει ισάριθμα ρεκόρ πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο. Πιο συγκεκριμένα, για το 2022 η εταιρεία κατέγραψε αύξηση πωλήσεων κατά 1,8%, αγγίζοντας τις 82.057 μοτοσυκλέτες παγκοσμίως και σπάζοντας για μία ακόμη φορά το ρεκόρ πωλήσεων όλων εποχών.
Να σημειώσουμε εδώ, ότι η Triumph πέτυχε μια τρομερή επίδοση για το 2021, καθώς με τις 80.583 πωλήσεις που έκανε ξεπέρασε τις επιδόσεις του 2020 κατά 30,8%, ενώ ταυτόχρονα αύξησε τις πωλήσεις της σε όλες τις αγορές του κόσμου.

Σημαντική αύξηση στην Νότια Αμερική, απώλειες στην Ασία
Η μεγαλύτερη αύξηση που είδε η Triumph στις πωλήσεις καταγράφηκε στην Χιλή, όπου και υπερδιπλασιάστηκαν με +104,2% (!), ενώ και στην Γουατεμάλα σημειώθηκε το απίστευτο +60,8% και τον τομέα της Νότιας Αμερικής να κλείνει με κέρδη 11,1% στον αριθμό πωλήσεων. Πολύ σημαντικές απώλειες σημείωσε η αγορά της Ινδονησίας με -32,4%, ενώ μείωση κατέδειξαν τα νούμερα και στις αγορές της Κίνας (-20,9%) και της Ταϊλάνδης (-19,3%).

Πάνω από τις μισές Triumph πωλούνται στην Δυτική Ευρώπη
Ο τομέας της Δυτικής Ευρώπης είναι και ο κυριότερος για την Triumph, σημειώνοντας αύξηση 4% σε σχέση με το 2021, ενώ και η Βόρεια Αμερική σημείωσε μια μικρή αύξηση πωλήσεων της τάξης του 2%.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Σκάνδαλο «150 εκατομμυρίων» με τα καύσιμα στην Ιταλία​

d673539c2ee8f000f17a262192e547a7_XL.jpg

Εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση στην Ιταλία, που πωλούσε παράνομη βενζίνη σε «παραμυθένιες» τιμές και είχε απομυζήσει αμύθητα ποσά σε κέρδη.

Στα ιταλικά μέσα δημοσιεύθηκε, προ ολίγων ωρών, η εξάρθρωση εγκληματικής οργάνωσης στον τομέα των υγρών καυσίμων, που είχε διαπράξει φορολογική απάτη ύψους 150 εκατομμυρίων ευρώ. Στην απάτη ενεπλάκησαν 17 «ανεξάρτητα πρατήρια» τα οποία διακινούσαν καύσιμα με παράνομο τρόπο, διαφεύγοντας την φορολόγηση και πουλώντας βενζίνη και πετρέλαιο κίνησης, σε τιμές πολύ χαμηλότερες από την μέση της αγοράς.

Πως δρούσε το κύκλωμα
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, το κύκλωμα αγόραζε τα καύσιμα μέσω εταιρειών-φαντάσματα από την Σλοβενία και την Κροατία, διαφεύγοντας έτσι από την υποχρέωση καταβολής ΦΠΑ. Στην συνέχεια, πωλούσαν τα καύσιμα αυτά στην λιανική, σε τιμές πολύ χαμηλότερες από αυτές της αγοράς, εισπράττοντας έτσι μεγάλα κέρδη. Τα «πλοκάμια» του κυκλώματος έφταναν μέχρι και το Dubai, το Miami και την Νάπολη, ενώ δεν αναφέρθηκε αν τα καύσιμα που πωλούνταν από τα πρατήρια του κυκλώματος ήταν νοθευμένα ή όχι.

Κατασχέθηκαν περιουσιακά στοιχεία αξίας 150 εκατομμυρίων ευρώ
Οι ιταλικές αρχές είχαμ ξεκινήσει την έρευνα τους για την υπόθεση το 2019, όταν και εντοπίστηκαν για πρώτη φορά οι εξαιρετικά χαμηλές τιμές, που το κύκλωμα χρησιμοποιούσε στην πώληση των καυσίμων που έφερνε. Η ζημιά στα κρατικά ταμεία υπολογίζεται περίπου στα 90 εκατομμύρια ευρώ και το κύκλωμα θα αντιμετωπίσει κατηγορίες σύστασης εγκληματικής οργάνωσης και διάπραξης φορολογικής απάτης. Έχει ήδη διαταχθεί η κατάσχεση όλων των περιουσιακών στοιχείων του κυκλώματος, συνολικής αξίας περίπου 150 εκατ. Ευρώ.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

5χρονη στις ΗΠΑ αγόρασε 10 μοτοσυκλέτες χρεώνοντας τη μητέρα της... 4.000 δολάρια!​

19e991a4947d5c8bfb0cffef2c9903ee_XL.jpg

Τελικά, η επίβλεψη των παιδιών όταν βρίσκονται στο διαδίκτυο δεν είναι μόνο για τη δική τους προστασία.

Αλλά και των γονιών, καθώς μια μητέρα από τη Μασαχουσέτη παρέλαβε στο κατώφλι του σπιτιού της παραγγελίες από την Amazon αξίας 4.000 δολαρίων. Σύμφωνα με το αμερικανικό CNN, εντός των δεμάτων υπήρχαν μοτοσυκλέτες, τις οποίες είχε παραγγείλει η 5χρονη κόρη της όταν είχε πάρει το κινητό της όσο έκαναν βόλτα με το αυτοκίνητο.

«Παρήγγειλε πέντε ροζ μοτοσυκλέτες, πέντε μπλε μοτοσυκλέτες, 10 ζευγάρια μπότες καουμπόικες και ένα τζιπ», ήταν τα λόγια της μητέρας του... γκαζιάρικου παιδιού. Κατά τα άλλα, η μικρή αγόρασε 10 μοτοσυκλέτες «γιατί ήθελε μία». Προσοχή λοιπόν στην υπερβολική τριβή των παιδιών με την τεχνολογία για ένα ακόμη λόγο.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

To ChatGTP «καταλαβαίνει τι σημαίνει να είσαι μοτοσυκλετιστής»​

a2578f9a0773fb0e4ea890cb09e891d2_XL.jpg

Η τεχνητή νοημοσύνη μίλησε και, από ότι φαίνεται, ξέρει περισσότερα από πολλούς…

Αυτά πρέπει να βλέπουν οι πολιτικοί που νομοθετούν χωρίς να ξέρουν καν τι πάει να πει μοτοσυκλέτα!

Το ChatGTP έχει αναδειχθεί στο απόλυτο viral θέμα των τελευταίων μηνών, αφού μας δίνει μια ματιά στο τι «σκέφτεται» ένας αλγόριθμος τεχνητής νοημοσύνης – και επιτρέπει ατελείωτο σχολιασμό στα κοινωνικά δίκτυα. Φυσικά, ήταν αναπόφευκτο η συζήτηση να φτάσει και στις μοτοσυκλέτες και οι απαντήσεις που έδωσε το ChatGTP είναι… αυτό που περιμέναμε!

Πιο συγκεκριμένα, όταν το bot ερωτήθηκε το «τι σημαίνει για εσένα να είσαι μοτοσυκλετιστής;», αποκρίθηκε: «Ως μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης, δεν έχω συναισθήματα ή γνώμες, αλλά μπορώ να πω ότι για πολλούς ανθρώπους, το να είσαι μοτοσυκλετιστής είναι κάτι παραπάνω από το απλώς να οδηγείς μια μοτοσυκλέτα. Είναι ένας τρόπος ζωής και ένα πάθος που μοιράζεσαι με άλλους.

Το να είσαι μοτοσυκλετιστής υπαινίσσεται μια στάση ζωής που συχνά συνδέεται με την ελευθερία, την περιπέτεια, την συντροφικότητα και μια λατρεία για οδήγηση σε δύο τροχούς. Ακόμα, οι μοτοσυκλετιστές τείνουν να μοιράζοναι αξίες όπως η υπευθυνότητα, ο σεβασμός και η ασφάλεια στο δρόμο. (…) Είναι το να είσαι μέρος μιας μοναδικής και συναρπαστικής κοινότητας και κουλτούρας»!

Πηγη www.bikeit.gr
 
  • Like
Reactions: plg

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Honda του Μαραντόνα πωλείται για 200.000 δολάρια​

Το είχε στην κατοχή του τη δεκαετία του ΄90​


Το 1993 ο θρύλος του ποδοσφαίρου επέστρεψε στην Αργεντινή για να συνεχίσει στην καριέρα του. Και ενώ χορηγός της ομάδας που θα αγωνιζόταν ήταν η Yamaha, αγόρασε ένα Honda!
Ο Μαραντόνα υπήρξε παγκόσμιος σταρ, σύμβολο της Αργεντινής και είδωλο για ένα μεγάλο μέρος των ποδοσφαιρόφιλων. Η κληρονομιά του είναι τεράστια και κάθε αντικείμενο που του άνηκε είναι συλλεκτικό με ανυπολόγιστη αξία. Ότι συμβαίνει και με την Honda που είχε στην κατοχή του τη δεκαετία του '90.

Honda Diego Maradona 4

Η διεύθυνση που αναγράφεται στην «πράσινη κάρτα» είναι το διάσημο σπίτι στη γειτονιά του Μπουένος Άιρες, Villa Devoto, Cantilo 4575, το οποίο έγινε ο χώρος των εορτασμών μετά την κατάκτηση του Παγκόσμιου Κυπέλλου του Κατάρ από την Εθνική Αργεντινής.
Η αγγελία περιλαμβάνει φωτογραφικό υλικό του ίδιου του Μαραντόνα που αν δεν κάνουμε λάθος οδηγεί Fusion 250 και όχι Elite. Η κωδική ονομασία του Fusion ήταν CN 250, ενώ του Elite είναι CH 250. Στα έγγραφα που παρουσιάζονται στην «αγγελία» το μοντέλο αναφέρεται ως Elite CN 250. Πιθανότατα να πρόκειται για τυπογραφικό λάθος.
Honda Diego Maradona 3

Στις φωτογραφίες εμφανίζεται ο Ντιέγκο να οδηγεί το sooter με τις δύο κόρες του, Dalma και Gianina. Αναμφίβολα χρησιμοποιήθηκε από τον Μαραντόνα και αυτό προσθέτει αρκετές χιλιάδες δολάρια στην τιμή, η οποία έφτασε από περίπου 3.000 δολάρια σε αξία -σύμφωνα με τον πωλητή- στα 200.000 δολάρια ΗΠΑ.
Αυτή δεν είναι η μοναδική μοτοσυκλέτα του Ντιέγκο. Είχε πάρει δώρο και μια custom Harley-Davidson από ποδοσφαιρικό σύλλογο της Λευκορωσίας.
Honda Diego Maradona 2

Ο Μαραντόνα ήξερε πώς να είναι παγκόσμιος σταρ, σύμβολο της Αργεντινής και είδωλο για ένα μεγάλο μέρος των ποδοσφαιρόφιλων. Η κληρονομιά του είναι τεράστια και κάθε αντικείμενο που του άνηκε είναι συλλεκτικό με ανυπολόγιστη αξία. Ότι συμβαίνει και με την Honda που είχε στην κατοχή του τη δεκαετία του '90.

Η συλλογή οχημάτων που είχε στην κατοχή του ο Μαραντόνα περιλαμβάνει πολυτελή οχήματα όπως η περίφημη μαύρη Ferrari που του είχε κάνει δώρο ο πρόεδρος της Νάπολη και σε όλη του τη ζωή οδήγησε όλα τα είδη οχημάτων. Από μοτοσικλέτες μέχρι και τανκ. Τις τελευταίες ημέρες, μια νέα ανακάλυψη ήρθε στο φως της δημοσιότητας. Ο Ντιέγκο είχε στην κατοχή του και σε φωτογραφίες φαίνεται να οδηγεί μια Honda που έφερε απευθείας από την Ιαπωνία.

Μια δημοσίευση στο Marketplace του Facebook έγινε viral. Ο Brian -το όνομα του ατόμου που δημοσίευσε την αγγελία - μοιράστηκε φωτογραφίες από την άδεια κυκλοφορίας και την ασφάλεια ενός Honda Elite CN 250 του 1993 στο όνομα Μαραντόνα. Το συμβόλαιο έχει ημερομηνία 22/3/1993, την χρονιά που επέστρεψε στην Αργεντινή για να παίξει στην ομάδα της Νιούελς Ολντ Μπόις του Ροζάριο. Το παράδοξο είναι πως χορηγός της ομάδας ήταν η Yamaha. Αυτός ήταν ο Μαραντόνα.

Η διεύθυνση που αναγράφεται στην «πράσινη κάρτα» είναι το διάσημο σπίτι στη γειτονιά του Μπουένος Άιρες, Villa Devoto, Cantilo 4575, το οποίο έγινε ο χώρος των εορτασμών μετά την κατάκτηση του Παγκόσμιου Κυπέλλου του Κατάρ από την Εθνική Αργεντινής.
Η αγγελία περιλαμβάνει φωτογραφικό υλικό του ίδιου του Μαραντόνα που αν δεν κάνουμε λάθος οδηγεί Fusion 250 και όχι Elite. Η κωδική ονομασία του Fusion είναι CN 250, ενώ του Elite είναι CH 250. Στα έγγραφα που παρουσιάζονται στην «αγγελία» το μοντέλο αναφέρεται ως Elite CN 250. Πιθανότατα να πρόκειται για τυπογραφικό λάθος.

Στις φωτογραφίες εμφανίζεται ο Ντιέγκο να οδηγεί το sooter με τις δύο κόρες του, Dalma και Gianina. Αναμφίβολα χρησιμοποιήθηκε από τον Μαραντόνα και αυτό προσθέτει αρκετές χιλιάδες δολάρια στην τιμή, η οποία έφτασε από περίπου 3.000 δολάρια σε αξία -σύμφωνα με τον πωλητή- στα 200.000 δολάρια ΗΠΑ.

Αυτή δεν είναι η μοναδική μοτοσυκλέτα του Ντιέγκο. Είχε πάρει δώρο και μια custom Harley-Davidson από ποδοσφαιρικό σύλλογο της Λευκορωσίας.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
3376911.jpg

Οι Ducatisti από όλο τον κόσμο ζεσταίνουν τους κινητήρες τους για την εκδήλωση "We Ride As One"

Η "We Ride As One" είναι μια παγκόσμια εκδήλωση που οργανώνει η Ducati σε συνεργασία με τους τοπικούς Αντιπρόσωπους και τα Επίσημα Club της Ducati (DOC).
Οι λάτρεις της Ducati θα συγκεντρωθούν στους κατά τόπους αντιπροσώπους της μαρκας απο το Borgo Panigale, σε κάθε γωνιά του πλανήτη, για να οδηγήσουν μαζί σε πορείες που θα δώσουν χρώμα Ducati στους δρόμους κάθε πόλης και θα κάνουν κάθε Ducatista περήφανο που ανήκει στη μεγάλη οικογένεια της Ducati.

Οι αντιπροσωπείες Ducati σε κάθε χώρα, με την υποστήριξη των Επίσημων Club της Ducati (DOC), εργάζονται για τη δημιουργία εκδηλώσεων που θα είναι μοναδικές και διαφορετικές για κάθε τοποθεσία.
Για παράδειγμα, στη Ρώμη οι Ducatisti θα λάβουν μέρος σε μια εντυπωσιακή παρέλαση στο ιστορικό κέντρο της πόλης με επικεφαλής τον αναβάτη της Gresini Racing Team MotoGP, Fabio Di Giannantonio.

Στην πόλη Kawasaki στην Ιαπωνία, οι λάτρεις της Ducati θα επισκεφθούν όλοι μαζί μαζί το Hakone Venetian Glass Museum, όπου θα απολαύσουν μεσημεριανό γεύμα μέσα στο Μουσείο με θέα στο όρος Fuji.
Στη Ρεν της Γαλλίας οι συμμετέχοντες θα πάνε όλοι μαζί μαζί στον όμορφο κόλπο του Mont Saint Michel.
Οι Ducatisti από την Μπογκοτά και το Μεντεγίν της Κολομβίας θα ξεκινήσουν ένα ταξίδι από τις αντίστοιχες πόλεις τους για να συναντηθούν στα μισά του δρόμου όπου θα έχουν δείπνο όλοι μαζί.
Αντίστοιχες εκδηλώσεις και πορείες έχουν προγραμματισθεί και σε πολλές άλλες πόλεις ανάμεσά τους: το Λονδίνο, το Δουβλίνο, η Μαδρίτη, το Μόναχο το Άμστερνταμ, οι Βρυξέλλες, το Μιλάνο, το Τόκιο της Ιαπωνίας, το Ρίο ντε Τζανέιρο της Βραζιλίας, η Σαγκάη της Κίνας το Σίδνεϊ και πολλές άλλες πόλεις σε όλο τον κόσμο.

Η επίσημη σελίδα της Ducati στο Instagram θα έχει ζωντανή αναφορά των εκδηλώσεων, μοιράζοντας στα Stories τις συναρπαστικές εικόνες και τα βίντεο από πορείες και συγκεντρώσεις με τα επίσημα hashtags #WeAreDucati #WeRideAsOne.

Το ραντεβού είναι για τις 6 Μαΐου στις κατά τόπους αντιπροσωπείες της Ducati.
Οι ενδιαφερόμενοι Ducatisti μπορούν να επικοινωνήσουν ή να πάνε στον τοπικό αντιπρόσωπο για να ενημερωθούν σχετικά με τις λεπτομέρειες της εκδήλωσης στην πόλη τους.

Πηγη www.zougla.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Βρήκαν την μοτοσυκλέτα του 27 χρόνια μετά!​


Βρήκαν την μοτοσυκλέτα του 27 χρόνια μετά!

Ένας μοτοσυκλετιστής από το Κεντ, του οποίου η κλασσική Ariel είχε κλαπεί το 1996, πήρε επιτέλους τη μοτοσυκλέτα του πίσω - και έχει αναπαλαιωθεί πλήρως. Ο Stephen Betts είχε χάσει κάθε ελπίδα ότι θα έβλεπε ξανά την Red Hunter του 1949, όμως η υπηρεσία αδειών οχημάτων του Ηνωμένου Βασιλείου (DVLA) ήρθε σε επαφή μαζί του για να του πει ότι ένας νέος ιδιοκτήτης προσπαθούσε να το καταχωρήσει.
"Ο νέος ιδιοκτήτης είχε αγοράσει τη μοτοσυκλέτα από το eBay πριν από λίγο καιρό χωρίς να συνειδητοποιήσει ότι είχε κλαπεί και αποφάσισε να προχωρήσει στην αναπαλαίωσή του κατά τη διάρκεια του lockdown του Covid", είπε ο Betts. "Είχε βάλει πραγματικά την ψυχή του στη διαδικασία της αναπαλαίωσης και ξόδεψε πολλά χρήματα, οπότε ήταν κατανοητό το γεγονός ότι ήταν αναστατωμένος όταν ανακάλυψε ότι η μοτοσυκλέτα είχε προηγουμένως κλαπεί".

"Ήταν πολύ ευγενικός όμως και καταφέραμε να καταλήξουμε σε μια συμφωνία με την οποία θα τον αποζημίωσα για το χρόνο και τα χρήματά του, καθώς είχε κάνει εξαιρετική δουλειά με τη μοτοσυκλέτα".

Η DVLA ανακάλυψε ότι η μοτοσυκλέτα ήταν ακόμα καταχωρημένη στον Mr Betts χρησιμοποιώντας τους αριθμούς κινητήρα και πλαισίου καθώς η πινακίδα κυκλοφορίας άλλαξε μετά την κλοπή. Το θέμα παραπέμφθηκε στην αστυνομία του Κεντ για περαιτέρω έρευνες. Στη συνέχεια, με την υποστήριξη της Μονάδας Οργανωμένου Εγκλήματος Οχημάτων της Met, πραγματοποιήθηκε εξέταση του οχήματος προτού γίνουν ρυθμίσεις για την επιστροφή του στον αρχικό του ιδιοκτήτη.

Ο Betts αρχικά ξόδεψε χρόνο επισκεπτόμενος ράλι χωριών και συναντήσεις μοτοσυκλετιστών στην περιοχή ελπίζοντας να εντοπίσει τη μοτοσυκλέτα του, την οποία του πήραν από ένα υπόστεγο στη φάρμα του, που ξέχασε να κλειδώσει.
Και πρόσθεσε: "Όλοι δούλεψαν πολύ σκληρά για να εντοπίσουν τη μοτοσυκλέτα και να τη φέρουν πίσω σε εμένα και είμαι πολύ ευγνώμων. Ήμουν πραγματικά αναστατωμένος εκείνη τη στιγμή… Δεν φανταζόμουν ότι θα την ξαναέβλεπα ποτέ".

Πηγη www.zougla.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Nurburgring - Θεσπίζεται ελάχιστη τελική ταχύτητα οχημάτων στα 130 χλμ/ώρα​

Διπλασιασμός από το προηγούμενο όριο των 60 χλμ/ώρα, για μεγαλύτερη ασφάλεια
Nurburgring


Η θρυλική πίστα Nordschleife αποφάσισε να ανεβάσει το όριο ελάχιστης τελικής ταχύτητας οχήματος στα 130 χλμ/ώρα, ώστε να αποφευχθούν τα διάφορα ευτράπελα που συνέβαιναν τα τελευταία χρόνια με πούλμαν, βαν και τροχόσπιτα που αλώνιζαν με χαμηλές ταχύτητες στα Touristenfahrten (TF) session (τουριστικές επισκέψεις), βάζοντας σε κίνδυνο τους άλλους οδηγούς και αναβάτες.

Σίγουρα θα έχετε δει φωτογραφίες ή βίντεο από το θρυλικό Nurburgring -το ΜΟΤΟ οδήγησε εκεί το Kawasaki H2- εκεί όπου οδηγοί οχημάτων διαφόρων τύπων προσπαθούν να βρουν τα όρια τους και να θέσουν νέα ρεκόρ γύρου. Ωστόσο τα τελευταία χρόνια έχουμε δει οχήματα πάσης φύσεως -πούλμαν, βαν, αυτοκινούμενα τροχόσπιτα κλπ.- να εισέρχονται στην «Πράσινη κόλαση» με σκοπό όχι να γράψουν κάποιον γρήγορο γύρο αλλά να κάνουν τη βόλτα τους στην πίστα. Αυτό όμως πλέον πρόκειται να σταματήσει καθώς το Nurburgring θέσπισε όριο ελάχιστης τελικής ταχύτητας στα 130 χλμ/ώρα -σύμφωνα με τα έγγραφα του κατασκευαστή του κάθε οχήματος.

Παράλληλα τίθεται και μέγιστο βάρος οχήματος στους 3,5 τόνους, και αποκλείονται διάφοροι τύποι οχημάτων όπως φορτηγά, βαν, τρίκυκλα, γουρούνες και αυτοκινούμενα, με τους νέους κανονισμούς να κάνουν λόγο μόνο για αυτοκίνητα ή μοτοσυκλέτες.
Nurburgring

Το προηγούμενο όριο των 60 χλμ/ώρα έδινε τη δυνατότητα να εισέλθουν στη διάσημη πίστα εξαιρετικά αργά οχήματα, με αποτέλεσμα αρκετά ατυχήματα αλλά και “μποτιλιάρισμα” οχημάτων πίσω από τους αργούς.
digitalization

Επιπρόσθετα το Nurburgring ανακοίνωσε ένα έργο ψηφιοποίησης 11 εκατομμυρίων ευρώ για την ασφάλεια, σε συνεργασία με τη Fujitsu, που θα τεθεί σε λειτουργία έως το 2025. Το εν λόγω έργο αφορά κάμερες και προγράμματα τεχνητής νοημοσύνης τα οποία θα παρακολουθούν-επιβλέπουν και τα 21 χιλιόμετρα της διαδρομής.

Για να αναλογιστούμε τι συμβαίνει στην «Πράσινη Κόλαση» σε ένα πολυσύχναστο Σαββατοκύριακο, φτάνει μόνο να σας πούμε πως μπορεί να περάσουν από την πύλη των διοδίων έως και 2.000 οχήματα πάσης φύσεως, ενώ μπορεί ταυτόχρονα να γυρίζουν στο Ring έως και 250 οχήματα!
Με το νέο σύστημα οι ταχύτεροι οδηγοί θα ωφεληθούν περισσότερο, ενώ ταυτόχρονα θα αυξηθεί θεωρητικά και η ασφάλεια.
Nurburgring

Σημειώστε πως τα κλασικά οχήματα θα μπορούν να συμμετέχουν σε ειδικά event της πίστας, όπου θα συνεχίσει να υφίσταται το όριο ελάχιστης τελικής ταχύτητας των 60 χλμ/ώρα.
Nurburgring

Θυμίζουμε πως το ρεκόρ γύρου με μοτοσυκλέτα -επτά λεπτά και δέκα δευτερόλεπτα χωρίς να έχει απαγορευτεί η κίνηση άλλων οχημάτων στην πίστα- στο Nurbugring έχει με Yamaha R1 από το 2012 ο Andy Carlile (φωτό άνω, δείτε το βίντεο του ρεκόρ παρακάτω), του οποίου έχετε διαβάσει αποκλειστική συνέντευξη στο ΜΟΤΟ.


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Σκοτώθηκε ο Youtuber Agastay Chauhan προσπαθώντας να πιάσει τα 300 χλμ/ώρα​

dd79410f83b458980a5c46773cfcfe8a_XL.jpg

Ο 22χρονος είχε καταφέρει να έχει πάνω από 1 εκατ. συνδρομητές στο Youtube.
Δυστυχώς, μια ακόμη δημόσια προσωπικότητα της νέας εποχής στην μοτοσυκλέτα, έχασε την ζωή της στους δημόσιους δρόμους – αυτή την φορά, μιλάμε για τον μόλις 22 ετών Youtuber από την Ινδία, Agastay Chauhan.

Ο Chauhan είχε στην κατοχή του κανάλι στην πασίγνωστη ιστοσελίδα βίντεο, στο οποίο είχε καταφέρει να συγκεντρώσει πάνω από 1 εκατομμύριο συνδρομητές. Στο κανάλι, παρουσίαζε μοτοσυκλέτες υψηλών επιδόσεων , ενώ δημοσίευε και κλιπ από οδήγηση υψηλής ταχύτητας -σε ένα από τα τελευταία του βίντεο, ο Chauhan εμφανίζεται να οδηγεί με 279 χλμ./ώρα.

Ο Chauhan έχασε την ζωή του μετά από ένα σφοδρότατο ατύχημα, κοντά στο Δελχί της Ινδίας: Κατά την διάρκεια της οδήγησης του, ο 22χρονος Ινδός έχασε τον έλεγχο και χτύπησε ένα διαχωριστικό στηθαίο, με αποτέλεσμα η μοτοσυκλέτα του να συντριβεί και ο ίδιος να τραυματιστεί θανάσιμα. Σύμφωνα με κάποιες πηγές, ο Chauhan προσπαθούσε να σπάσει το φράγμα των 300 χλμ/ώρα, με μια Kawasaki ZX-10R.

H αστυνομία της Ινδίας έχει απευθύνει την προφανή έκκληση, σε όλους τους οδηγούς, να είναι προσεκτικοί και να οδηγούν με ασφάλεια στους δρόμους της χώρας, η οποία αποτελεί την μεγαλύτερη αγορά μοτοσυκλέτας στον πλανήτη και αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς.

Πηγη www.bikeit.gr

22 χρονων....... cdefghigicdefghigicdefghigi
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Kawasaki ZX-6R 2024 - Πράσινη ανάσα ζωής για τους 4κύλινδρους εν σειρά​

d06dc11b7652c474dc272e6ee946591e_XL.jpg

Ένα από τα ελάχιστα παραδείγματα του είδους του φαίνεται ότι παίρνει παράταση ζωής για λίγο ακόμα.

Είναι λυπηρή, από μία άποψη, η πραγματικότητα του θανάτου –κυριολεκτικά- της κατηγορίας των μεσαίων supersport μοτοσυκλετών με κινητήρες 3 και 4 κυλίνδρων, μια κατηγορία στην οποία έχει τελεστεί σφαγή για την κυριαρχία στις αγορές, πριν από 15-20 χρόνια. Οι προδιαγραφές ρύπων και τα υψηλότατα κόστη ανάπτυξης έχουν τελειώσει τα 4κύλινδρα supersport εδώ και χρόνια, όμως η Kawasaki φαίνεται ότι δεν θέλει να παραδώσει ακόμα το όπλο της.

Όπως αποκαλύπτουν έγγραφα για κατοχύρωση στην υπηρεσία EPA των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής, η Kawasaki κατέθεσε και εξασφάλισε, την κατοχύρωση και την έγκριση για κυκλοφορία, του ZX-6R 2024, με τον κινητήρα των 636 κ.εκ.. Για την Αμερική, οι απαιτήσεις από την υπηρεσία προστασίας του περιβάλλοντος πιθανότατα θα φέρουν και την απώλεια 5,4 ίππων ισχύος, με το ZX-6R 2024 να δηλώνεται στα 122 άλογα, αντί 127,4 του τρέχοντος μοντέλου.

Τα ενδιαφέροντα δεδομένα σχετικά με την είδηση, είναι ότι οι πηγές του εξωτερικού δεν αποκλείουν και την επιστροφή της ανανεωμένης ZX-6R, και στην Ευρώπη. Κατά αυτό τον τρόπο, η Kawasaki γίνεται ξαφνικά… πρέσβειρα των τετρακύλινδρων supersports, από τα 250 μέχρι και τα 1000 κυβικά, την στιγμή που οι περισσότεροι ίσως τις θεωρούν χαμένη υπόθεση.

Προς το παρόν δεν αποκαλύπτεται κάτι περισσότερο για τα σχέδια της Kawasaki, όσον αφορά το νέο ZX-6R, όμως με την εταιρεία να έχει επιβεβαιώσει, μέχρι τώρα, όλες τις μεγαλεπήβολες ανακοινώσεις της, μάλλον πρέπει να κρατηθούμε καλά για αυτό που έρχεται!


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ιταλία – Έκλεισε λακούβα μόνος του και του... έριξαν πρόστιμο 882 ευρώ!​

058cdef27e16e625211530d182f4e3c8_XL.jpg

Τα ευτράπελα της γραφειοκρατίας και η αδιαφορία των αρμόδιων.

Συζητήσεις και αντιδράσεις έχει προκαλέσει η είδηση από την γειτονική μας Ιταλία, σχετικά με μία λακούβα 30 εκατοστών σε μία διάβαση πεζών στην Μπαρλασίνα και την πρωτοβουλία ενός Ιταλού συνταξιούχου, να την επιδιορθώσει. Ο Claudio Trenta, ηλικίας 72 ετών, παρατηρώντας την ανοικτή λακούβα που παρέμενε χωρίς επισκευή από τις τοπικές αρχές, αποφάσισε να την επισκευάσει μόνος του και την έκλεισε με κρύα άσφαλτο.

Δυστυχώς για αυτόν, μόλις η πράξη του έγινε αντιληπτή από τις αρχές της Ιταλίας, κλήθηκε να πληρώσει πρόστιμο 882 ευρώ, για πραγματοποίηση εργασιών σε δημόσιο χώρο χωρίς άδεια και αρμοδιότητα, ενώ διατάχθηκε να επαναφέρει την… λακούβα, στην πρότερη της κατάσταση!

Όμως αυτή η κίνηση του Trenta ήταν αρκετή, ώστε να ξεσηκώσει ένα κύμα αλληλεγγύης προς το πρόσωπο του, από τους κατοίκους ολόκληρης της Ιταλίας, ενώ ο 72χρονος μάλιστα κλήθηκε να μιλήσει και στην τηλεόραση για το θέμα. Μάλιστα, όπως ο ίδιος δήλωσε, έχει σκοπό όχι απλά να μην υποκύψει στην επιβολή του προστίμου, αλλά και να αντεπιτεθεί κάνοντας αγωγή κατά του συμβουλίου, για αμέλεια!

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Yamaha και Riders for Health: Φιλανθρωπικό έργο στην Αφρική​

Οι δύο τροχοί στην υπηρεσία των γιατρών της Αφρικής

Η Yamaha έχει εδραιώσει συνεργασία τριετούς πλάνου με την οργάνωση Riders for Health, με στόχο την κάλυψη των αναγκών μετακίνησης με μοτοσυκλέτα ιατρικού προσωπικού σε απομακρυσμένες περιοχές της Γκάμπια, στην Αφρική.
Το 2022, το πρώτο έτος της τριετούς συνεργασίας με την Riders for Health, η Yamaha επικεντρώθηκε στην υποστήριξη βασικών αναγκών του προγράμματος του οργανισμού.

Η ομάδα είχε επείγουσα ανάγκη να αντικαταστήσει έναν παλιό στόλο μοτοσυκλετών AG100 που χρησιμοποιούνταν για την παροχή αξιόπιστων μεταφορών στους εργαζομένους στον τομέα της υγείας της κοινότητας, οι οποίοι παρέχουν φροντίδα σε απομακρυσμένες περιοχές.


Μέχρι το τέλος του έτους, η Riders for Health κατάφερε να αγοράσει για την Γκάμπια 16 νέες μοτοσυκλέτες Yamaha AG100.
Το 2023 η Yamaha συνεχίζει να συγκεντρώνει κεφάλαια για το πρόγραμμα Riders for Health, The Gambia, καθώς η αντικατάσταση του γερασμένου στόλου AG100 παραμένει ο πιο επείγων στόχος.

Η Yamaha αποφάσισε να ξεκινήσει τη φετινή δραστηριότητα δωρίζοντας ακόμα 16 μοτοσυκλέτες AG100.
Εκτός από τη δωρεά των μοτοσυκλετών, η Yamaha θα προσφέρει διαδικτυακά πολύ ενδιαφέροντα συλλεκτικά αντικείμενα, για να συγκεντρώσει περαιτέρω κεφάλαια για το έργο.


Οι φίλοι της μοτοσυκλέτας και των αγώνων θα μπορούν να συμμετέχουν στην προσπάθεια, λαμβάνοντας μέρος σε κληρώσεις επάθλων και δημοπρασίες που θα τους δίνουν την ευκαιρία να κερδίσουν αντικείμενα της Yamaha, συμπεριλαμβανομένων ειδικών καρτών προσκεκλημένων σε αγώνες WorldSBK και MXGP σε όλη την Ευρώπη, καθώς και πολύ ιδιαίτερα αναμνηστικά αγώνων WorldSBK και MXGP.


Οι δημοπρασίες και οι κληρώσεις των βραβείων θα διοργανωθούν από την Two Wheels for Life, το παράρτημα της εταιρίας που συγκεντρώνει κεφάλαια για το Riders for Health με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο. Φυσικά ο καθένας μπορεί να βοηθήσει και να συνδράμει στην παραπάνω προσπάθεια.
Περισσότερες πληροφορίες: www.yamahamotorforriders.com
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Σουηδία φτιάχνει τον πρώτο δρόμο που φορτίζει ηλεκτρικά οχήματα​

9ad49b81e7f33c9ee33b4386ad5a8c52_XL.jpg

Μια εναλλακτική μέθοδος φόρτισης οχημάτων εν κινήσει φαίνεται πως τα επόμενα χρόνια θα ευδοκιμήσει σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες.
Ο αυτοκινητόδρομος Ε20 βρίσκεται σε ένα κεντρικό σημείο της νότιας Σουηδίας, ανάμεσα στις τρεις μεγαλύτερες πόλεις της, Στοκχόλμη, Γκέτεμποργκ και Μάλμε. Αυτός ο δρόμος σύντομα θα γίνει ο πρώτος στον κόσμο με μόνιμη υποδομή παροχής ηλεκτρικής ενέργειας για φόρτιση οχημάτων.

Καθώς ο ορίζοντας της υποχρεωτικής μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση για την Ε.Ε. (2035) πλησιάζει ταχέως, οι χώρες οφείλουν να προετοιμάσουν τις υποδομές για μια τόσο εκτενή ενεργειακή μετάλλαξη που θα επηρεάσει εκατομμύρια ιδιοκτήτες ιδιωτικών οχημάτων σε όλη την Ευρώπη.

Η σκέψη για κύκλωμα ασύρματης φόρτισης ενσωματωμένο κάτω από την άσφαλτο του δρόμου δεν είναι νέα και προφανώς στοχεύει στο να υποστηρίξει συμπληρωματικά την κλασική διαδικασία φόρτισης στο σπίτι ή σε κάποιον σχετικό σταθμό.
Φορτίζοντας το όχημα την ώρα που κινείται στο οδικό δίκτυο σημαίνει σημαντικά κέρδη σε χρόνο και ενδεχομένως σε αυτονομία, ενώ κάνει τη μετάβαση από τη βενζίνη στις μπαταρίες πιο εύπεπτη και εφικτή για πολύ κόσμο.

Το σουηδικό πλάνο βρίσκεται ακόμη σε φάση σχεδιασμού, με τους ιθύνοντες να εξετάζουν ποια μέθοδος φόρτισης εν κινήσει να υιοθετήσουν, με τις περισσότερες πιθανότητες να αφορούν την ασύρματη φόρτιση (induction). Οι άλλες εναλλακτικές περιλαμβάνουν τη φυσική επαφή του οχήματος με το δίκτυο φόρτισης, είτε με εναέριο καλώδιο αλά ελληνικό τρόλεϊ, ή μέσω παρόμοιας διάταξης που θα τοποθετείται χαμηλότερα στον δρόμο.

Το τελευταίο σχέδιο μάλιστα τέθηκε σε πειραματική εφαρμογή στη Σουηδία το 2018 σε έναν δρόμο μήκους 2 χιλιομέτρων της Στοκχόλμης, με μια ράγα στο επίπεδο του δρόμου και βραχίονες που τοποθετήθηκαν σε ηλεκτρικά φορτηγά για να έχουν μόνιμη παροχή ενέργειας ενόσω κινούνται.

Οι μελέτες που διεξήγαγε στο μεταξύ η σουηδική υπηρεσία Trafikverket έδειξαν πως ο συνδυασμός αυτής της μεθόδου και της παραδοσιακής φόρτισης (σε σπίτι ή εξωτερικό σταθμό) μπορεί να συμβάλλει στη μείωση του όγκου μπαταριών που χρειάζεται να κουβαλά ένα ηλεκτρικό όχημα έως και κατά 70%.
Μάλιστα στα αποτελέσματα αυτά φαίνεται πως δεν υπάρχει λόγος να εξοπλιστεί όλο το οδικό δίκτυο με κυκλώματα φόρτισης, καθώς αρκεί το 25% των δρόμων να αποκτήσουν αυτήν την ικανότητα για να δουλέψει το σύστημα αποτελεσματικά.

Προφανώς αυτό δε μπορεί να είναι μια πανάκεια για όλη τη χώρα, καθώς αναπόφευκτα κάποιοι θα ζουν πιο κοντά σε εξηλεκτρισμένους δρόμους και κάποιοι όχι, αλλά το γεγονός είναι πως η λύση μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά ωφέλιμη, στη Σουηδία την πιστεύουν πολύ και δηλώνουν πως ο πρώτος αυτός δρόμος θα είναι έτοιμος ως το 2025, με άλλα 5,000 χιλιόμετρα οδικού δικτύου να ακολουθούν αμέσως μετά.

Οι Σουηδοί δεν είναι οι μόνοι που ασχολούνται με αυτή τη λύση, καθώς ανάλογες πειραματικές εφαρμογές έχουν τεθεί σε λειτουργία ή σχεδιάζονται σε Ιταλία, Αγγλία, ΗΠΑ και Ινδία, ενώ Γαλλία και Γερμανία έχουν συστήσει κοινές ομάδες εργασίας για να εξετάσουν όλες τις δυνατότητες της λύσης αυτής.

Σε πρώτη φάση φαίνεται πως είναι μια πολύ καλή ιδέα για επαγγελματικά βαριά οχήματα, όπως λεωφορεία και φορτηγά, τα οποία λόγω των πολλών χιλιομέτρων που καλύπτουν και των χρονικών περιορισμών που δεσμεύουν τις διαδρομές τους θα είναι πιο δύσκολο να αντικατασταθούν με μοντέλα μηδενικών ρύπων. Αν όμως αυτά φορτίζουν ενόσω κινούνται στον αυτοκινητόδρομο τότε αλλάζουν πολλά.
Ούτως ή άλλως αυτή η διαδικασία θα πρέπει αργά ή γρήγορα να συμπεριλάβει και τους κατασκευαστές οχημάτων ώστε να ενσωματώσουν τη δυνατότητα ασύρματης φόρτισης στα προϊόντα τους

Θα έχει πάντως ενδιαφέρον να μάθουμε αν αυτή ή τεχνολογία είναι εφαρμόσιμη σε μοτοσυκλέτες, στις οποίες συνήθως οι μπαταρίες βρίσκονται αρκετά ψηλότερα από τον δρόμο συγκριτικά με τα πατώματα αυτοκινήτων. Αν μη τι άλλο, τα δίκυκλα είναι τα πρώτα που θα ωφεληθούν από το ελάφρωμα των μπαταριών και τη διεύρυνση της αυτονομίας τους.

Πηγη www.bikeit.gr
 
Top Bottom