ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Hayabusa – Snowmobile VIDEO: Έφτιαξαν στις ΗΠΑ το ταχύτερο Snow-Bike!​

Σίγουρα και ένα από τα πιο βαριά
Hayabusa - Snowmobile


Ακόμη μία χρήση του κινητήρα της Suzuki και της Hayabusa ως σύνολο, αυτή τη φορά για χρήση στο χιόνι. Οι άνθρωποι της Grind Hard Plumbing Co που έχουν γίνει γνωστοί από τις κατασκευές τους κυρίως τοποθετώντας μεγάλους κινητήρες σε παλιά ηλεκτρικά παιδικά αυτοκίνητα, έπιασαν στα χέρια τους τώρα μία Hayabusa. Δεν είναι η πρώτη φορά που ασχολούνται με δίκυκλα και πάντα ξεκινούν από το να προσθέτουν τροχούς.
Αυτή την φορά όμως σειρά είχε μία ερπύστρια. Πρόκειται για μία Timbersled Riot 3 Premium που κατασκευάζεται για χρήση σε μοτοσυκλέτες Motocross. Κοστίζει περίπου 6.900 Ευρώ, με τωρινές ισοτιμίες όπως πρόσφατη είναι και η μετατροπή, χωρίς το εμπρός σκι. Φυσικά το η Timbersled που ανήκει στην Polaris, δεν έχει κάτι αντίστοιχο για Hayabusa οπότε χρειαζόντουσαν αρκετές μετατροπές για να ταιριάξει με την βαριά -για την χρήση- street μοτοσυκλέτα. Το σύστημα της ερπύστριας από μόνο του ζυγίζει περίπου 50 κιλά, που σημαίνει πως προσθέτει βάρος πίσω, με την κατανομή της γενιάς αυτής να είναι κοντά στο 50% εμπρός και πίσω σε αντίθεση με τις μεταγενέστερες.
Η συγκεκριμένη είναι μία Suzuki Hayabusa 2005 όπου η ζωή δεν της είχε φερθεί με το γάντι καθώς συμμετείχε σε αγώνες dragster και διάφορες κόντρες πριν πέσει στα χέρια των παιδιών από το Β. Άϊνταχο κοντά στα σύνορα του Καναδά και μετατραπεί σε Snow – Bike όπου ποτέ ξανά δεν θα πατήσει στην άσφαλτο.

Η περιοχή γύρω από την μεγάλη λίμνη Pend Oreille (380 τετ.χιλ.) όπου είναι πλέον το νέο σπίτι της Hayabusa, καλύπτεται από πυκνό χιόνι για αρκετές ημέρες κάθε χρόνο, οπότε το πεδίο δράσης της δεν θα είναι περιορισμένο. Έχοντας την εμπειρία οδήγησης ενός κανονικού Snow Bike, αντιλαμβανόμαστε αυτό που λένε και οι δημιουργοί, πως θα χρειαστεί περισσότερη δουλειά για να βγει στο βουνό για να κάνει διαδρομή η οποία σίγουρα πρέπει να είναι με παρέα έτοιμη και εξοπλισμένη ώστε να μπορεί να το ρυμουλκήσει σε περίπτωση που «στουμπώσει» κάπου, πράγμα καθόλου δύσκολο από την στιγμή που λίγα πράγματα μπορεί να κάνει ο αναβάτης που βασίζεται μόνο στην ερπύστρια και την ροπή και πρέπει συνέχεια να είναι σε κίνηση.
Δείτε το VIDEO:


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αμερική: Τέλος στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες​

telos_sta_ilektrika.jpg

Αν δε θες να αποχωριστείς τη βενζίνη, η πολιτεία Wyoming των Ηνωμένων Πολιτειών ανακοίνωσε ότι θα απαγορεύσει τα ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2035.

Όχι στα ηλεκτρικά ναι στη βενζίνη​

Πρόκληση, τρέλα ή μήπως κοινή λογική; Η πολιτεία του Wyoming στα βορειοδυτικά των Ηνωμένων Πολιτειών, μόλις ψήφισε τροπολογία που δεσμεύει τον νομοθέτη «να ενθαρρύνει τις βιομηχανίες και τους πολίτες να περιορίσουν την πώληση και την αγορά νέων ηλεκτρικών οχημάτων, με στόχο την σταδιακή κατάργηση τους έως το 2035». Η λεγόμενη "phase out", είναι έκφραση που χρησιμοποιείται στη βιομηχανία για να υποδηλώσει την έξοδο από την παραγωγή ή μάλλον την απόσυρση απαρχαιωμένων μοντέλων. Τα τελευταία χρόνια προωθείται, οι κινητήρες εσωτερική καύσης φθίνουν έως την πλήρη απαγόρευση τους, γεγονός που εγκρίθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά και από άλλες πολιτείες της Αμερικής, όπως η Καλιφόρνια, η Νέα Υόρκη και το Όρεγκον, για το 2035.

Η μοναδική πολιτεία που θα συνεχίσει με βενζινοκίνητα​

Την ίδια ημερομηνία και με την προϋπόθεση ότι τα πράγματα δεν αλλάξουν στο μεταξύ, το Wyoming θα κινηθεί προς την αντίθετη κατεύθυνση, απαγορεύοντας τη χρήση ηλεκτρικών οχημάτων υπέρ των παραδοσιακών. Έτσι, αν θέλετε να διατηρήσετε το υπάρχον βενζινοκίνητο όχημα σας ή ακόμα και να αγοράσετε ένα καινούργιο μετά το 2035, είστε ευπρόσδεκτοι στο Wyoming. Μια πολιτεία που, εκτός από το πάρκο του Yellowstone προσφέρει σκηνικά και διαδρομές που κόβουν την ανάσα σε άσφαλτο και χώμα. Δεν είναι τυχαίο ότι μεγάλοι Ευρωπαίοι κατασκευαστές όπως η BMW και η KTM είναι παρόντες στο Wyoming με πολυάριθμες προτάσεις για ταξίδια περιπέτειας.

Η ενεργειακή μετάβαση κοστίζει θέσεις εργασίας​

Πέρα από τον αντίκτυπο που μπορεί να έχει στην παγκόσμια σκηνή η απόφαση μιας πολιτείας με μόλις μισό εκατομμύριο κατοίκους , υπογραμμίζει για άλλη μια φορά τις δυσκολίες και το κόστος της ενεργειακής μετάβασης. Το πετρέλαιο είναι μια από τις κύριες πηγές εργασίας και πλούτου στο Wyoming ( όγδοο σε παραγωγή πετρελαίου στις ΗΠΑ) και οι υποστηρικτές του αναφέρουν την τοπική εξορυκτική βιομηχανία ως έναν από τους λόγους που έχει δημιουργήσει «έναν ανυπολόγιστο αριθμό θέσεων εργασίας», ενώ το βενζινοκίνητο αυτοκίνητο προώθησε την οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη του Κράτους. Το κόστος μετάβασης στα ηλεκτρικά οχήματα είναι σύνθετο. Τα μειονεκτήματα αφορούν τα υλικά που απαιτούνται για την κατασκευή των μπαταριών, την ανάγκη για σταθμούς επαναφόρτισης και την κατάλληλη υποδομή κ.λπ. Τα πλεονεκτήματα έχουν περιβαλλοντολογικό αντίκτυπο και για αυτό έχουν βρει ευρεία υποστήριξη στον πληθυσμό. Εν ολίγοις, η μάχη για το μέλλον της μετακίνησης αναμένεται πολύ σκληρή.

Πηγη www.mototriti.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Μόνο οι Βρετανοί μας καταλαβαίνουν: Το C90 είναι το δημοφιλέστερο κλασικό​

Μπροστά από Triumph Bonneville​



Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύει η ιστοσελίδα MCN, στους Βρετανικούς δρόμους κυκλοφορούν 1.278 «παπιά» ενώ αυτά που βρίσκονται σε ακινησία και σκονίζονται σε κάποια αποθήκη υπολογίζονται σε 4.035

Εκτός από την Ελλάδα πουθενά αλλού στην Ευρώπη δεν κυκλοφορούν «παπιά». Σε πολλές χώρες δεν γνωρίζουν την ύπαρξή τους, ενώ σε άλλες που υπάρχουν ελάχιστα, οι ιδιοκτήτες τους αναγκάζονται να ψάχνουν για ανταλλακτικά στη χώρα μας.

Η μοναδική χώρα που κυκλοφορούν «παπιά» είναι η Μ. Βρετανία. Τα καινούργια μοντέλα είναι ελάχιστα, ενώ αμφιβάλουμε αν κυκλοφορούν "νικελωμένα" και αυτά που μεσουρανούν, στην πλειοψηφία τους, είναι τα C90. Υπάρχει λέσχη ιδιοκτητών, ενώ τα τελευταία χρόνια, σύμφωνα με στοιχεία της Honda, υπάρχει αύξηση των πωλήσεων, εξαιτίας του νέου Super Cub.

Συνολικά στη Μ.Βρετανία είναι καταγραμμένα 275.012 δίκυκλα άνω των 30 ετών. Υπάρχουν επιπλέον 349.793 που βρίσκονται σε ακινησία, οπότε συνολικά τα «κλασσικά» είναι 624.805.

Τα Honda είναι τα περισσότερα με 38.894 δίκυκλα. Την ακολουθούν τα BSA με 28.713 και τα Triumph με 26.142. Στην πρώτη δεκάθα βρίσκονται ακόμη η Norton, η Velocette, οι υπόλοιποι Ιάπωνες και η BMW.
Πίσω από το C90 βρίσκονται τα Triumph Bonneville με 891 δίκυκλα και η Lambretta GP 150 με 659 δίκυκλα.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η.Π.Α.: Πως πωλούνται ακόμη ρυπογόνες μοτοσυκλέτες με καρμπυρατέρ;​

Τα δεδομένα θα αλλάξουν σύντομα και εκεί​




Οι κανονισμοί που ισχύουν στις Ηνωμένες Πολιτείες έχουν «κολλήσει» στο 1999 και στα επίπεδα των προδιαγραφών Euro1

Από την μία έχουμε την Καλιφόρνια, η οποία ήταν η πρώτη που θέσπισε μέτρα, στα τέλη της δεκαετίας του ’70, για τις εκπομπές καυσαερίων των μοτοσυκλετών. Οι προδιαγραφές ήταν παρόμοιες που αυτές που ίσχυαν στην Ευρώπη στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Παρ’ όλα αυτά, από τότε δεν έχουν αλλάξει, σε αντίθεση με τις συνεχείς ενημερώσεις που έχουν δεχθεί στη «Γηραιά ήπειρο».

Σε σύγκριση με τις προδιαγραφές Euro5, το επιτρεπόμενο επίπεδο CO2 (διοξείδιο του άνθρακα) στις H.Π.Α. αντιστοιχεί σε αυτό των Euro1 του 1999 (Η.Π.Α. 12 g/km – Euro1 13 g/km) και ο συνδυασμός εκπομπών υδρογονανθράκων και οξειδίων του αζώτου (HC+NOx) είναι 0,8 g/km, τιμή που αντιστοιχεί μεταξύ προδιαγραφών Euro2 που ίσχυαν το 2003 (1,3 g/km) και Euro3 που ίσχυαν το 2006 (0,55 g/km).

Αυτός είναι και ο λόγος που πωλούνται ακόμη στις Η.Π.Α. μοντέλα με μεγάλους μονοκύλινδρους κινητήρες με καρμπυρατέρ, όπως τα Honda XR 650, Suzuki DR 650 και Kawasaki KLR 650, αλλά και supersport με τετρακύλινδρους 600 κ.εκ. και 750 κ.εκ. που παραμένουν ίδιες για πολλά χρόνια.

Όλα αυτά φαίνεται πως θα τελειώσουν σύντομα καθώς το California Air Research Board έχει κάνει γνωστό πως θέλει να εναρμονιστεί με τα Ευρωπαϊκά πρότυπα από το 2024. Με αυτόν τον τρόπο τα τελευταία μονοκύλινδρα με καρμπυρατέρ θα εξαφανιστούν και η αρχή θα γίνει και πάλι από την Καλιφόρνια.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Σοβαρό ατύχημα για τον Jay Leno με μια παλιά Indian​

2ffb671bb6205aa31b1e4d30e06f9d46_XL.jpg

Ο Αμερικανός παρουσιαστής και συλλέκτης έσπασε αρκετά κόκκαλα δοκιμάζοντας μια Indian του 1940.

Ο Jay Leno είναι πασίγνωστος στις ΗΠΑ για την πολυτετή τηλεοπτική του παρουσία, ωστόσο στα μέρη μας ίσως είναι γνωστότερος για την τεράστια συλλογή κλασικών μοτοσυκλετών και αυτοκινήτων (και άλλων περίεργων οχημάτων) που παρουσιάζει σε μια εκπομπή που είναι προσιτή και μέσω YouTube με τίτλο Jay Leno’s Garage.

Πριν λίγες μέρες ο 72χρονος Leno είχε μια άτυχη στιγμή με μια πολύ παλιά Indian, καθώς, ενόσω την οδηγούσε δοκιμαστικά στον δρόμο, μύρισε έντονη οσμή βενζίνης και έσπευσε να βγει αμέσως στο πρώτο μεγάλο πάρκινγκ που συνάντησε.

Εκεί, για ατυχία του, κάποιος είχε απλώσει σύρμα χωρίς την απαραίτητη σήμανση, έτσι ο παρουσιαστής το είδε μόνο όταν ήταν πολύ αργά, μπλέχτηκε μαζί του και έπεσε από τη μοτοσυκλέτα. Ο απολογισμός είναι δυσάρεστος: σπασίματα σε κλείδα, δύο πλευρά, δύο γόνατα.

Παρόλα αυτά, και παρά την ηλικία του, ο Leno δηλώνει πως θα συνεχίσει τη δουλειά του κανονικά, δηλαδή τις τηλεοπτικές του εμφανίσεις, καθώς και τις παρουσίες σε εκδηλώσεις που είναι προγραμματισμένες για το άμεσο μέλλον.

Αυτό είναι το δεύτερο ατύχημα που παθαίνει ο Leno στο πρόσφατο παρελθόν, καθώς μόλις τον Νοέμβριο είχε αποκομίσει εγκαύματα δεύτερου βαθμού καθώς επισκεύαζε τη γραμμή τροφοδοσίας σε ένα παλιό αυτοκίνητο.

--- Η κεντρική εικόνα προέρχεται από εκπομπή του Leno με μια Indian του 1940

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

RIP Giorgio Minarelli (1932-2023)​

f56b95d47626cb05f67a6e4584495f13_XL.jpg

Έφυγε από τη ζωή στα 91 του χρόνια ο γιος του ιδρυτή της Motori Minarelli και ηγέτης της στα πιο λαμπρά χρόνια της ιστορίας της εταιρείας.
Η φημισμένη ιταλική εταιρεία Motori Minarelli ιδρύθηκε στα μέσα της δεκαετίας του 1950 από τον Vittorio Minarelli, ενώ πέρασε στα χέρια του γιου του, Giorgio, το 1980. Αυτή ήταν η πιο λαμπρή περίοδος στην ιστορία της εταιρείας, καθώς στο διάστημα από το 1978 ως το 1981 κατέκτησε τέσσερεις φορές τον τίτλο στο παγκόσμιο πρωτάθλημα GP125.
Το 1990 ο έλεγχος της Minarelli πέρασε στη Yamaha και η εταιρεία εξελίχθηκε σε σημαντική κατασκευάστρια τετράχρονων κινητήρων για σκούτερ (με αυτόματη μετάδοση), φτιάχνοντας τους κινητήρες για μια μεγάλη σειρά σκούτερ της ιαπωνικής εταιρείας – και όχι μόνο.
minarelli 5
Το 2020 η Motori Minarelli πέρασε πλήρως (100% ιδιοκτησία) στη Fantic Motor, στα πλαίσια μιας ευρύτερης συμφωνίας που στο μεταξύ είχε συναφθεί μεταξύ Yamaha και Fantic.
minarelli 4
Η ανακοίνωση της εταιρείας για τον θάνατο το Giorgio Minarelli:
“Η Motori Minarelli αγκαλιάζει ζεστά την οικογένεια του Giorgio Minarelli ο οποίος, μετά από μια έντονη ζωή γεμάτη πάθος για τους κινητήρες και την τέχνη, ολοκλήρωσε τη διαδρομή του στη Γη.
“Επιθυμούμε να εκφράσουμε την ευγνωμοσύνη μας προς έναν άνθρωπο που ανέλαβε την τύχη της εταιρείας που ίδρυσε ο πατέρας του και με θάρρος, ευφυείς επιλογές συνεργατών, κοινωνική υπευθυνότητα και αγάπη για τη δουλειά του, ανέπτυξε τη Motori Minarelli σε αυτό είναι σήμερα, μια εταιρεία στην κορυφή του κόσμου της Μοτοσυκλέτας και σημείο αναφοράς για πολλές οικογένειες στην περιοχή.
“Ο Giorgio θα συνεχίσει να είναι παρών στη Motori Minarelli, στο μυαλό και την καρδιά όλων μας.”

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Το πιο ακριβό κράνος ever; Αγόρασε ένα Shoei έναντι... 18.700 ευρώ!​

b530966f4c88a3720627650074f8e940_XL.jpg

Απίστευτο περιστατικό αισχροκέρδ... ΕΕΕ ελεύθερης αγοραπωλησίας ενός κράνους στην Μαλαισία.

Φαίνεται ότι οι παρανοϊκές τιμές σε πολλά μεταχειρισμένα ήδη, δεν είναι αποκλειστικό φαινόμενο της Ελλάδας, αλλά μαστίζουν και άλλα σημεία του κόσμου, όπως την Μαλαισία. Μάλιστα, το ανάλογο ρεπορτάζ αναφέρει ξεκάθαρα τις λέξεις «Μόνο στην Μαλαισία αυτά...» και εμείς είμαστε εδώ για να τους πούμε ότι δεν είναι μόνοι. Ετοιμαστείτε, όμως, να διαβάσετε το ρεπορτάζ και να σας πέσουν τα μαλλιά.

Τι συνέβη; Σύμφωνα με ένα post στα κοινωνικά δίκτυα, ένα συγκεκριμένο κατάστημα στην Μαλαισία πούλησε ένα κράνος Shoei JForce 2, κίτρινου χρώματος, στην απίστευτη τιμή των 18.765,40 ευρώ. Ναι, καλά διαβάσατε. 18.745,40 ευρώ. Για ένα κράνος. (Συγκεκριμένα, 86000 ρινγκίτ Μαλαισίας, δείτε και την ισοτιμία μόνοι σας). Θα μπορούσε να είναι κάλλιστα, το ακριβότερο κράνος που έχει πωληθεί ποτέ, οπουδήποτε. Διαβάστε το ανάλογο post στο Facebook εδώ.

Από ότι φαίνεται, αυτό το φαινόμενο είναι κάτι που παρατηρείται γενικά στην Μαλαισία και ειδικότερα, στον χώρο της μοτοσυκλέτας. Ενδεικτικά, τα ρεπορτάζ από την χώρα κάνουν λόγο για υπερτιμήσεις μοτοσυκλετών stock σε επίπεδο που ξεπερνά κάθε λογική, όπως π.χ. για την πώληση μίας Yamaha RX-Z στοκ, στην απίστευτη τιμή των 70.000 Ρινγκίτ ή περίπου 15.200 ευρώ!

Ενδεικτικά, το Shoei JForce είναι ένα από τα πιο αγαπητά κράνη στην Μαλαισία και η τιμή του είναι, σύμφωνα με πηγές, περίπου 1.800 ρινγκίτ ή περίπου 400 ευρώ. Όμως κάποια από τα σχέδια και τα χρώματα του δεν παράγονται πλέον, με αποτέλεσμα η ζήτηση για όσα υπάρχουν να αυξάνεται κατακόρυφα. Ναι, δεκτόν... αλλά όταν κάποιος δίνει σχεδόν 19.000 ευρώ για ένα κράνος, κάτι μυρίζει!

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Πολωνική αστυνομία αποκτά πεντακόσιες BMW R 1250 RT​

Polish Police (Πόλις… Πολίς)

Ούτε πέντε, ούτε δέκα, αλλά 503 μοτοσυκλέτες BMW απέκτησε η Πολωνική Αστυνομία και μάλιστα όχι ένα μικρό, “τυχαίο” μοντέλο, αλλά το θηριώδες BMW R 1250!
Η Πολωνοί αστυνομικοί φαίνεται πως προτιμούν τις ογκώδεις, εντυπωσιακής όψης μοτοσυκλέτες, τύπου “USA – Old School” που “ψαρώνουν” τους πολίτες με την όψη τους, παρά πιο ευέλικτες, εύχρηστες και χρήσιμες μοτοσυκλέτες.

Το BMW Group Πολωνίας συνεργάζεται με την πολωνική αστυνομία εδώ και πολλά χρόνια, κι εκτός από τα αυτοκίνητα BMW που χρησιμοποιούνται ήδη, οι πολωνικές αρχές θα χρησιμοποιούν από σήμερα και μοτοσυκλέτες της BMW.

Έτσι λοιπόν οι πάνω από πέντε εκατοντάδες BMW R 1250 RT-P (όπου “Ρ”= Police) ειδικά διαμορφωμένες με αστυνομικό εξοπλισμό και (εντυπωσιακά) αντανακλαστικά χρώματα, θα τεθούν σε υπηρεσία στους πολωνικούς δρόμους, είτε για αστυνομικές επιχειρήσεις σε αυτοκινητόδρομους, είτε για υπηρεσίες συνοδείας στην πόλη.

Πέρα από τον μεγάλο όγκο και την τεράστια μετωπική επιφάνεια που έχει γίνει ακόμα πιο μεγάλη λόγω των προστατευτικών κάγκελων, με τις δύο (!) μεγάλες σειρήνες, η μοτοσυκλέτα έχει ασύρματο, μπαγκαζιέρες και φάρο.

Επίσης διαθέτει και εξτρά προστατευτικά σίδερα μπροστά από τις μπαγκαζιέρες – για να μην πλακώνονται, εκτός των άλλων τα πόδια των αναβατών, σε περίπτωση πτώσης της μοτοσυκλέτας.

Τουλάχιστον από image, άνεση και ροπή από τον μπόξερ κινητήρα της BMW, οι Πολωνοί αστυνόμοι δεν θα έχουν πρόβλημα έτσι;

Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Πως το smartwatch έσωσε την ζωή ενός αναβάτη μοτοσυκλέτας​

7bb33973bd13749a719acda573606d07_XL.jpg

Τελικά, το να σε παρακολουθούν 24/7 έχει και τα καλά του. Μάλλον.

Η σύγχρονη τεχνολογία των παντοδύναμων ηλεκτρονικών συσκευών δεν είναι γνωστή μόνο για τις δυνατότητες που έχει δώσει στην ανθρωπότητα. Τα τελευταία χρόνια γίνεται όλο και περισσότερος λόγος, για το κατά πόσο οι συσκευές smartphone και τα παρελκόμενα τους παρακολουθούν τους ανθρώπους και συλλέγουν τόνους δεδομένα για τον καθένα προσωπικά. Κι όμως, αυτό το χαρακτηριστικό της σημερινής τεχνολογίας, μπορεί να σώσει και ζωές.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ειδήσεις από τις ΗΠΑ, ένα smartwatch κυριολεκτικά έσωσε την ζωή ενός μοτοσυκλετιστή, στην κομητεία Washington της Utah. Ο μοτοσυκλετιστής έπεσε σε έναν γκρεμό ύψους 13 μέτρων και τραυματίστηκε σοβαρά. Ωστόσο, το smartwatch που φορούσε, ενεργοποίησε την λειτουργία κλήσης έκτακτης ανάγκης και έστειλε άμεσα ειδοποίηση στις τοπικές αρχές. Χάρη σε αυτή την ειδοποίηση, οι διασώστες μπόρεσαν να επέμβουν γρήγορα και διέσωσαν τον αναβάτη, ο οποίος διακομίστηκε σε κρίσιμη κατάσταση στο νοσοκομείο. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ο αναβάτης αναμένεται να επιβιώσει και να αναρρώσει,.

Μερικά smartwatch διαθέτουν την τεχνολογία τηλεματικής, που θυμίζει τις δυνατότητες Emergency Call που σιγά σιγά μπαίνουν στις μοτοσυκλέτες. Αν το ρολόι ανιχνεύσει ατύχημα και δεν λαμβάνει ανταπόκριση ή εντολή από τον χρήστη του για ένα διάστημα, στέλνει αυτόματα σήμα κινδύνου σε κέντρο λήψης σημάτων, το οποίο στην συνέχεια κινητοποιεί τις υπηρεσίες άμεσης επέμβασης. Αξίζει να αναφέρουμε εδώ, ότι δεν είναι η πρώτη φορά, που «έξυπνη» προσωπική συσκευή έχει σώσει την ζωή χρήστη της, αφού παλαιότερα έχουν υπάρξει και άλλες ιστορίες εντοπισμού ανθρώπων, χάρη στο κινητό τους τηλέφωνο.

Δείτε παρακάτω, και ένα ανάλογο βίντεο από την ιστορία, σε ειδησεογραφικό κανάλι της Αμερικής.


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η αυτόνομη οδήγηση ίσως αλλάξει τους φωτεινούς σηματοδότες​

b3250d8b9aa26305246996481bed0e7c_XL.jpg

Έρευνα του πανεπιστημίου της Βόρειας Καρολίνας, προτείνει αλλαγές στους φωτεινούς σηματοδότες του μέλλοντος.

Για την ακρίβεια, οι εν λόγω ερευνητές πρότειναν την προσθήκη του λευκού φαναριού. Το χρώμα αυτό θα υποδεικνύει ότι στη συγκεκριμένη διασταύρωση έχει δοθεί η εντολή στα αυτόνομα οχήματα είτε να περάσουν είτε να ακινητοποιηθούν. Ίσως κάτι αναναμενόμενο για την ασφαλή αλλά και την απρόσκοπτη κυκλοφορία των αυτόνομων και των ημι-αυτόνομων οχημάτων στους δρόμους, καθώς θα απαιτηθούν παρεμβάσεις στο οδικό δίκτυο με την προσθήκη ή την αναβάθμιση του απαραίτητου τεχνικού εξοπλισμού.

Δεν είναι απίθανο η έρευνα του πανεπιστήμιου να συμβάλει στη συνύπαρξη αυτόνομων και μη αυτόνομων αυτοκινήτων, καθώς ήδη εξετάζονται διάφορες λύσεις ώστε οι φωτεινοί σηματοδότες να συμπορεύονται με τις τεχνολογικές εξελίξεις στον κόσμο της αυτοκίνησης. Η ασύρματη επικοινωνία ενός φωτεινού σηματοδότη με τα αυτόνομα και τα ημι-αυτόνομα οχήματα θα αποτελέσει μία από τις λύσεις που πρόκειται να εφαρμοστούν, όχι όμως και η μοναδική.

Το προαναφερθέν λευκό φανάρι, θα είναι μια δικλείδα ασφαλείας για την ομαλή κίνηση των οχημάτων καθώς σύμφωνα με την έρευνα του πανεπιστημίου της Βόρειας Καρολίνας, θα υποδεικνύει ότι στη συγκεκριμένη διασταύρωση έχει δοθεί η εντολή στα αυτόνομα οχήματα είτε να περάσουν είτε να ακινητοποιηθούν. Η χρήση του λευκού χρώματος – ή white phase αν προτιμάτε- θα προστίθεται σε αυτά ενός τυπικού φωτεινού σηματοδότη, επιτρέποντας και στους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου να γνωρίζουν αν μπορούν ή όχι να διασχίσουν τη διασταύρωση.

Την έρευνα με τίτλο, «Έλεγχος διασταύρωσης λευκής φάσης μέσω κατανεμημένου συντονισμού: Παράδειγμα φορητού ελεγκτή σε μικτό ρεύμα κυκλοφορίας», μπορείτε να διαβάσετε -ξεσκονίζοντας τα αγγλικά σας- αναλυτικά εδώ.

Η τεχνολογία εξελίσσεται, με τα συστήματα της να γίνονται όλο και πιο περίπλοκα. Μήπως θα έπρεπε να τη στρέψουμε στην απλότητα όμως, αφαιρώντας και όχι προσθέτοντας ενδεχόμενα αστοχίας και περισσότερης πληροφορίας;

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Indian Riders Fest 2023 – Τον Ιούνιο στην Τσεχία​

290ab8b22fb700ea5efcf52552e26082_XL.jpg

Η ευρωπαϊκή συγκέντρωση ιδιοκτητών μοτοσυκλετών της αμερικανικής εταιρείας στοχεύει σε ρεκόρ συμμετοχών για την Indian Motorcycle.
Με οδηγό την περσινή εκδήλωση που συγκέντρωση περισσότερες από 2,500 μοτοσυκλέτες και ολοκληρώθηκε με μια μεγαλειώδη παρέλαση περίπου 1,200 Indian, το φεστιβάλ του 2023 πρόκειται να γίνει ξανά στην τσέχικη πόλη České Budějovice (Budweis) από τις 9 ως και τις 11 Ιουνίου 2023.

Η Indian Riders Fest (IRF) είναι πνευματικό τέκνο του διοργανωτή Jean-Marie Guyon, ο οποίος δήλωσε σχετικά: “Το IRF 2023 θα περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία που έφεραν επιτυχία στις προηγούμενες διοργανώσεις, ξεκινώντας από την ελευθερία και τη φιλία. Είναι ένα διεθνές φεστιβάλ, με συμμετοχές από 37 κράτη και η οργανωτική επιτροπή με χαρά καλωσορίζει ξανά την Indian Motorcycle ως κεντρικό συνεργάτη.”
indian fest 23 6
“Οι λέσχες των αναβατών Indian Motorcycle από όλη την Ευρώπη βρίσκονται σε ανοδική πορεία τα τελευταία χρόνια και η επιθυμία τους για ξεχωριστές διοργανώσεις ήταν ξεκάθαρη μετά τη μοναδική επιτυχία της IRF 2022,” είπε ο αντιπρόεδρος της Indian, Grant Bester. “Το ενδιαφέρον για το φεστιβάλ του 2023 διαρκώς διογκώνεται και είμαι βέβαιο πως αυτή θα είναι η μεγαλύτερη συνάντηση ιδιοκτητών Indian σε όλον τον κόσμο.”
Λίγο πιο έξω από το κέντρο της πόλης, ο χώρος του φεστιβάλ θα υποδεχτεί τους επισκέπτες με έναν μεγάλο χώρο αφιερωμένο στις μοτοσυκλέτες της Indian και η έναρξη του φεστιβάλ θα δοθεί με μια μεγάλη συναυλία και στη συνέχεια πάρτι με γνωστούς DJ το βράδυ της Παρασκευής (9/6).
indian fest 23 2
Στον χώρο του φεστιβάλ θα υπάρχει κατάστημα με επίσημα αξεσουάρ και είδη ρουχισμού της εταιρείας, ενώ εκεί θα βρεθεί το φορτηγό του Indian Motorcycle Roadshow με μοτοσυκλέτες για test rides σε όλα τα νέα μοντέλα της εταιρείας, καθώς και κλιμάκιο της επίσημης αντιπροσωπείας που θα προσφέρει υπηρεσίες συντήρησης και σέρβις.
Παράλληλα περισσότεροι από 100 εκθέτες θα εμπλουτίσουν την ατμόσφαιρα του φεστιβάλ, καθώς θα τρέχει ένας διαγωνισμός με μεγάλο έπαθλο μια custom Indian Challenger.
indian fest 23 3
Παράλληλα με πολλές συναυλίες μουσικής σε όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, θα τρέξει ένα Custom Indian Motorcycle Show, ενώ η ομάδα The Lucky Daredevils θα προσφέρει θέαμα με τον διάσημο Τοίχο του Θανάτου (Wall of Death) και ο Martin Krátky θα εκτελέσει ένα ακροβατικό πρόγραμματα με την Indian FTR.
Η κορύφωση του φεστιβάλ θα είναι η μεγάλη παρέλαση του Σαββάτου (10/6), η οποία πρωτοξεκίνησε με 465 μοτοσυκλέτες στην πρώτη εκδήλωση του 2019 και έφτασε στις 1,200 πέρυσι. Οι διοργανωτές σχεδιάζουν μια νέα διαδρομή 25 χιλιομέτρων σε δρόμους που θα έχουν κλείσει για την κυκλοφορία ειδικά για την περίσταση και σκοπεύουν φέτος να σπάσουν το ρεκόρ των 2,000 μοτοσυκλετών, με τις γυναίκες της Indian να οδηγούν την παρέλαση με την ομάδα Ladies First.
indian fest 23 4
Για όσους θα ήθελαν να λάβουν μέρος στο φεστιβάλ μα δε μπορούν να φτάσουν εκεί οδικώς, θα προσφερθεί η δυνατότητα ενοικίασης μιας Indian επιτόπου για διάρκεια από 4 ως 6 μέρες μέσω του επίσημου συνεργάτη της εταιρείας, ZM-Moto.
Οι μοτοσυκλέτες προς ενοικίαση θα είναι διαθέσιμες από την Τρίτη 6/6 και περιλαμβάνουν 27 μοντέλα Indian από τις οικογένειες Scout, FTR, Chief, Chieftain και Springfield. Οι τιμές ξεκινούν από €184 ανά ημέρα – ενδεικτική τιμή για πακέτο έξι ημερών με Indian Scout.
Για περισσότερες πληροφορίες:
Ιστοσελίδα Indian Riders Fest: IndianRidersFest.eu
e-Shop για ενοικίαση μοτοσυκλέτας: eShop.IndianRidersfest.eu/imrental
Facebook: facebook.com/IndianRidersFestBudweis
Instagram: instagram.com/indianridersfest/
YouTube: youtube.com/@indianridersfest


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Το 2035 όλα τα οχήματα θα είναι ηλεκτρικά. Τι γίνεται με τις μοτοσυκλετες;​

Ψηφίστηκαν τα νέα μέτρα από την Ευρωπαϊκή Ένωση​





Στο πλαίσιο της δέσμης μέτρων στο πακέτο Fit for 55, η Ευρωπαϊκή επιτροπή ενέκρινε την απαγόρευση των πωλήσεων οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035

Αυτή είναι η απόφαση που προβλέπει την μείωση των ρυπογόνων εκπομπών κατά 100% το 2035. Να θυμίσουμε πως ο πρωταρχικός στόχος του Fit for 55 είναι η μείωση των ρυπογόνων εκπομπών στο μισό, στα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, έως το 2030.

Τα μέτρα αυτά αφορούν τα αυτοκίνητα και τα ημι-φορτηγά. Τι γίνεται με τα δίκυκλα;
Για τον κλάδο δεν έχει αποφασιστεί ακόμη τίποτα για την μετάβαση στις μηδενικές εκπομπές ρύπων, ο οποίος παράλληλα με την εξέλιξη των ηλεκτρικών εστιάζει και στα συνθετικά καύσιμα.

Η απόφαση πιθανότατα να προκύπτει από τις ταξινομήσεις που είναι πολύ λιγότερες από αυτές των αυτοκινήτων και φυσικά από τις εκπομπές ρύπων που είναι κατά πολύ λιγότερες από τον μέσο όρο των εκπομπών που εκλύονται από τα αυτοκίνητα. Οι νέες πιο αυστηρές προδιαγραφές Euro5+, που θα ισχύσουν από το 2024, μειώνουν ακόμη περισσότερο τον κλιματικό αντίκτυπο.

Για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα, τα όσα θα ισχύσουν από το 2035 αφορούν μόνο τις πωλήσεις καινούργιων οχημάτων, οπότε δεν θα απαγορεύεται η κυκλοφορία με οχήματα που τροφοδοτούνται από κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Άσφαλτος με ειδικό πρόσθετο που λιώνει τον πάγο​

613018029c07896c81b629167e5de626_XL.jpg

Κινέζοι επιστήμονες παρουσίασαν μια ουσία που, αν προστεθεί στην άσφαλτο, την κάνει να λιώνει το χιόνι και τον πάγο και η δράση της διαρκεί για χρόνια.

Η δημοσίευση ερευνητικής ομάδας από το Πανεπιστήμιο Hebei της Κίνας δημοσίευσε μια μελέτη στο έγκυρο έντυπο American Chemical Society όπου παρουσιάζουν μια χημική ουσία που, αν προστεθεί στο μίγμα της ασφάλτου, εξασφαλίζει πως το χιόνι θα λιώνει πάνω της χωρίς ποτέ να πιάνει πάγο, ενώ μειώνει και τη θερμοκρασία σχηματισμού του πάγου στο οδόστρωμα.
Η ομάδα αυτή ξεκίνησε να αναζητά μια εναλλακτική μεθοδολογία αντιμετώπισης του πάγου στους δρόμους, με αφετηρία το δεδομένο πως οι υπάρχουσες λύσεις συχνά δεν είναι επαρκείς και συνοδεύονται από διάφορα προβλήματα.

Όλοι γνωρίζουμε πως το αλάτι που χρησιμοποιείται στους δρόμους έχει διαβρωτικές ιδιότητες ιδιαίτερα επιβλαβείς για τα μέταλλα όπως αυτά των μοτοσυκλετών και αυτοκινήτων, ενώ και η χρήση του στους δρόμους δεν είναι πρακτική. Αφενός είναι μια διαδικασία χρονοβόρα και κοστοβόρα, όπως και η χρήση βαριών μηχανημάτων για τον καθαρισμό των δρόμων από το χιόνι, αφετέρου αυτά συχνά προκαλούν μεγαλύτερη φθορά στο οδόστρωμα.

Η λύση που προτείνουν οι Κινέζοι επιστήμονες εστιάζει σε ένα άλας οξικού νατρίου στο οποίο προστίθενται διοξείδιο του πυριτίου, διττανθρακικό νάτριο και σκουριά υψικαμίνου (blast furnace slag, υποπροϊόν μεγάλων βιομηχανικών μονάδων). Αυτό το μίγμα δημιουργεί μια λεπτή πούδρα, η οποία στη συνέχεια καλύπτεται με ένα πολυμερές διάλυμμα, σχηματίζοντας μικροκάψουλες.
Αυτό το τελικό υλικό αναμιγνύεται με το μίγμα της ασφάλτου και εξασφαλίζει πως το χιόνι θα λιώνει πάνω της με το που πέφτει, ενώ ένα δευτερεύον όφελος είναι πως στην επιφάνεια του δρόμου το νερό παγώνει σε χαμηλότερη θερμοκρασία απ’ ότι κανονικά, στους -6 βαθμούς Κελσίου.

Σύμφωνα με τη μελέτη, μια στρώση 5 εκατοστών από αυτή την άσφαλτο μπορεί να διατηρήσει τις αντιπαγωτικές της ιδιότητες για επτά ως οκτώ χρόνια χωρίς να απαιτηθεί καμιά συντήρηση ή επέμβαση σε αυτή.
Επιπλέον, η μελέτη ισχυρίζεται πως αυτό το μίγμα είναι πολύ πιο φιλικό στο περιβάλλον από τα συνήθη αλάτια που χρησιμοποιούνται κατά του πάγου και τα οποία περιέχουν χλώριο.

Προφανώς μια τέτοια λύση θα είναι πολύ ευεργετική για τοποθεσίες που η χιονόπτωση και οι παγωμένοι δρόμοι απασχολούν μεγάλο μέρος του χρόνου, καθώς έτσι εξασφαλίζεται σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό η οδική ασφάλεια, χωρίς γιγάντιες κινητοποιήσεις του κρατικού μηχανισμού και με λιγότερη επιβάρυνση του περιβάλλοντος.

Πηγή: American Chemical Society μέσω New Atlas
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Μαλαισία – 20.000.000 δολάρια για την κατασκευή σταθμών φόρτισης​

7e37e714f52e81675c77943c5eb72f0b_XL.jpg

Όταν σε χώρες που σέρνουν το χορό στη μικροκινητικότητα επενδύονται εκατομμύρια στην ηλεκτροκίνηση, τότε ξέρουμε πως δεν υπάρχει.. γυρισμός.

Εντάξει, μεγαλοποιούμε ίσως λίγο τα πράγματα, μιας και μιλάμε για συνολικά 10 νέους σταθμούς φόρτισης από τον πάροχο ενέργειας της Μαλαισίας, εντός όμως μόνο του 2023. Είναι προφανείς οι κινήσεις που γίνονται ειδικά στις δέουσες «αγορές», ώστε να επιτευχθεί η ενσωμάτωση των ηλεκτρικών οχημάτων στον κύριο τομέα των μεταφορών.

Στην Ασία, ειδικότερα, υπήρξε ένας συντριπτικός αριθμός ηλεκτρικών δίτροχων με τη μορφή μικρών σκούτερ και μοτοσυκλετών που έχουν σχεδιαστεί κυρίως για τις καθημερινές μετακινήσεις. Η χώρα μας εντωμεταξύ, αν μη τι άλλο φυλάει τις «Θερμοπύλες» των «παπιών» και των μικρών scooter επί ευρωπαϊκού εδάφους.

Με το συγκεκριμένο παράδειγμα της Tenaga Nasional Berhad (TNB) ή National Energy Limited αν προτιμάτε (ο μοναδικός πάροχος ενέργειας παρεμπιπτόντως της Μαλαισίας), βλέπουμε ένα «σημείο των καιρών». Τα περίπου 20 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ για την κατασκευή σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων είναι πάρα πολλά χρήματα, αν αναλογιστούμε τα οικονομικά δεδομένα της χώρας αφενός, το μονοπώλιο της μιας εταιρείας αφετέρου.

Είναι όμως μια κίνηση αναγκαία ώστε οι κάτοχοι ηλεκτρικών οχημάτων της Μαλαισίας να μην έχουν ζητήματα αυτονομίας από άκρη σε άκρη του κεντρικού οδικού άξονα της χώρας. Αυτό δηλαδή που προβληματίζει και πολλούς «ηλεκτρικούς» υποψήφιους, εδώ στα μέρη μας.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ιταλική αστυνομία: Αφησαν να σαπίζουν 60 καινούριες μοτοσυκλέτες​

1677319901777.jpeg

60 μοτοσυκλέτες Moto Guzzi που έχει εφοδιαστεί το αστυνομικό τμήμα της Ρώμης, είναι καθηλωμένες σε γκαράζ 1 χρόνο λόγω έλλειψης προστατευτικού εξοπλισμού για τους αναβάτες αστυνομικούς.

B_motooma-1.jpg

Μοτοσυκλέτες αξίας 900.000 ευρώ παρατημένες σε γκαράζ​

Η ιταλική αστυνομία, ανανέωσε το στόλο των μοτοσυκλετών της πριν περίπου ένα χρόνο, καθώς είναι τακτική της χώρας να ανανεώνει με φρέσκα και αξιόπιστα οχήματα τα σώματα ασφαλείας της. Κάτι τέτοιο βέβαια δεν ισχύει στην Ελλάδα από ότι βλέπουμε, καθώς οι περισσότερες μοτοσυκλέτες των αστυνομικών, έχουν εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα και κακή συντήρηση. Από τις πολλές μοτοσυκλέτες που αγοράστηκαν, 60 δόθηκαν σε τοπικό αστυνομικό τμήμα της πόλης της Ρώμης, συνολικής αξίας περίπου 900.000 ευρώ.

Αφήνουν τους αστυνομικούς χωρίς εξοπλισμό ασφαλείας​

Υπάρχει έλλειψη όμως εξοπλισμού ασφαλείας για τους αναβάτες αστυνομικούς (υπεράριθμοι σε σχέση με τις μοτοσυκλέτες) όπως: γάντια, κράνη, μπότες, μπουφάν και προστατευτικά ποδιών. Αυτό έχει αναγκάσει το αστυνομικό τμήμα να αποθηκεύσει τις μοτοσυκλέτες σε γκαράζ και ουσιαστικά να μένει αναξιοποίητη η επένδυση που έγινε για την αλλαγή του στόλου των οχημάτων.

Οι πολίτες αντέδρασαν αμέσως μόλις πληροφορήθηκαν την είδηση αυτή, καθώς τα χρήματα έχουν δοθεί από την φορολογία τους και θεωρούν αδιανόητο να μην αγοράζεται ο εξοπλισμός που απαιτείται και έχει πολύ μικρό κόστος συγκριτικά με την αγορά των μοτοσυκλετών. Δηλώνουν μάλιστα ότι θέλουν να βλέπουν περισσότερες περιπολίες για να νιώθουν πιο ασφαλείς και να μειωθεί η εγκληματικότητα.

Βέβαια μάλλον είναι σε καλύτερη μοίρα οι πολίτες της γειτονικής χώρας, καθώς το θέμα πήρε μεγάλη έκταση και θα βρεθούν λύσεις, ενώ στη χώρα μας πάσχουμε από έλλειψη μοτοσυκλετών( η πλειοψηφία των ενεργών σε κυκλοφορία είναι σε άσχημη κατάσταση όσον αφορά τη συντήρηση και παλιάς τεχνολογίας), έλλειψη αστυνομικών και εξοπλισμού.

Πηγη www.mototriti.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Ducati «τελειώνει» τους V2 - «Μόνο V4 στα δυνατά μας μοντέλα»​

b9e6966098e1a8b87cc9cf599399114c_XL.jpg

Τα σχέδια της για το μέλλον ανακοίνωσε η Ducati, αλλάζοντας τα δεδομένα όσον αφορά τους κινητήρες της, ενώ δεν κρύβει ότι σκοπεύει να γίνει η «πιο ποθητή μάρκα μοτοσυκλετών στον κόσμο».
Η Ducati διανύει τις καλύτερες χρονιές της ιστορίας της, βλέποντας τις πωλήσεις της να χτυπούν νέα ρεκόρ την μία χρονιά μετά την άλλη, αλλά και το σήμα της να αναβαθμίζεται σε premium και να χτυπά νέα επίπεδα desirability. Σύμφωνα με δηλώσεις που έκαναν άνθρωποι της Ducati στο βρετανικό Motorcycle News, ο ρόλος των παραδοσιακών V2 κινητήρων για την εταιρεία αλλάζει, με τους V4 να περνάνε στο προσκήνιο.

Ο project manager του Diavel V4, Stefano Tarabusi, δήλωσε συγκεκριμένα: «Η πλατφόρμα V4 είναι πολύ σημαντική. Η Ducati έχει επενδύσει και συνεχίζει να επενδύει πόρους στην πλατφόρμα αυτή, γιατί πιστεύουμε ότι σε αυτή θα βασιστεί το μέλλον μας. Προς το παρόν η στρατηγική μας είναι να έχουμε έναν V4 κινητήρα σε όλα τα κορυφαία μας μοντέλα και οι V2 θα μείνουν στα μεσαία μοντέλα μας. Είναι μία τεχνική επιλογή, διότι κάτω από 150-155 ίππους, ο καλύτερος συμβιβασμός είναι ο δικύλινδρος.»
Μάλιστα ο Tarabusi, ερωτηθείς για το αν θα δούμε Ducati XDiavel V4, που προς το παρόν έχει τον παλιό V2 κινητήρα των 1.262 κ.εκ., δεν το αρνήθηκε και… πλαγίως, το επιβεβαίωσε στους Βρετανούς: «Ένα κι ένα κάνουν δύο, είναι ένα λογικό συμπέρασμα»

Στόχος να γίνει η Ducati το πιο ποθητό σήμα μοτοσυκλέτας στον κόσμο

Ο αντιπρόεδρος τομέα After Sales και πωλήσεων της Ducati παγκοσμίως, Francesco Milicia, συμπλήρωσε τις δηλώσεις του Tarabusi γενικεύοντας την εικόνα: «Προσπαθούμε να εκτελέσουμε το όνειρο και το όραμα μας, που είναι να κάνουμε τις Ducati την πιο επιθυμητή μάρκα μοτοσυκλετών. Προσπαθούμε να το κάνουμε προσφέροντας την καλύτερη εμπειρία και το καλύτερο προϊόν που μπορούμε. Για να παράγεις καλά προϊόντα, χρειάζεσαι επενδύσεις. Για να κάνεις επενδύσεις, χρειάζεσαι μια αναπτυσσόμενη επιχείρηση. Ανοίξαμε πάνω από 200 αντιπροσωπείες και αυτό στηρίζει την ανάπτυξη μας. Η εταιρεία δεν ήταν ποτέ τόσο δυνατή όσο είναι τα τελευταία 2 με 3 χρόνια».

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Παγκόσμια πρωτιά Yamaha - Θα χρησιμοποιεί «πράσινο» αλουμίνιο​


Τα νέα αποτελούν κομμάτι της ευρύτερης στρατηγικής της Yamaha για μετάβαση σε υλικά ουδέτερα ως προς τον άνθρακα.
Μπορεί το αλουμίνιο να είναι ένα από τα υλικά υψηλής τεχνολογίας που έχουν μεταμορφώσει την κατασκευή οχημάτων τον τελευταίο αιώνα, όμως είναι ένα από τα δύσκολα και ενεργοβόρα υλικά, στην διαδικασία παραγωγής του. Σε μία παγκόσμια πρωτιά, η Yamaha Motor ανακοίνωσε ότι ήρθε σε συμφωνία με έναν προμηθευτή «πράσινου αλουμινίου» εντός του Φεβρουαρίου, ένα υλικό που θα χρησιμοποιείται από τούδε και στο εξής, στην κατασκευαστική διαδικασία μοτοσυκλετών.

Θα μας ρωτήσετε εύλογα: Τι είναι το πράσινο αλουμίνιο; Σύμφωνα με την ανάλογη ενημέρωση από την Yamaha, είναι αλουμίνιο το οποίο προέρχεται από διαδικασία παραγωγής που χρησιμοποιεί ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές, ενώ παράλληλα εκπέμπει μικρότερες ποσότητες διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα.

Σύμφωνα με το δελτίο της Yamaha, το αλουμίνιο αποτελεί από το 12% μέχρι το 31% της μάζας μιας σημερινής μοτοσυκλέτας και έτσι, η χρήση του «πράσινου αλουμινίου» στην παραγωγική διαδικασία, συμβάλλει στην μείωση των εκπομπών ρύπων σε επίπεδο βιομηχανίας.
Στην αρχή της χρήσης του «πράσινου αλουμινίου», η Yamaha θα κατασκευάζει τμήματα μοτοσυκλετών μεγάλου κυβισμού και αγωνιστικών εκτός δρόμου, ενώ στην συνέχεια θα το επεκτείνει και σε άλλα μοντέλα της. Δείτε, για παράδειγμα, στην εικόνα, μερικές από τις χρήσεις στις οποίες θα εφαρμοστεί το πράσινο αλουμίνιο.

Αξίζει εδώ να σημειώσουμε, ότι ήδη η Yamaha κάνει ευρεία χρήση ανακυκλωμένου αλουμινίου στα μοντέλα μοτοσυκλετών της, που ανέρχεται στο 80% της συνολικής ποσότητας που η Yamaha αξιοποιεί.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Sinnis Motorcycles – Κινέζικες μεν, με 7 χρόνια εγγύηση δε​


Η Sinnis Motorcycles απευθύνεται κυρίως σε πρωτόλειους αναβάτες στο Ηνωμένο Βασίλειο. Ωστόσο, μας απασχολεί λόγω.. εγγύησης.

Η γκάμα της εταιρείας περιλαμβάνει γυμνά, σπορ και adventure μοντέλα καθώς και scooter, τα περισσότερα από τα οποία είναι εξοπλισμένα με μονοκύλινδρους κινητήρες 125κ.εκ. Με έδρα το Μπράιτον του Ηνωμένου Βασιλείου, η Sinnis είναι σε θέση να εμπορεύεται τα μοντέλα της σε ελκυστικές τιμές χάρη στην κινεζική κατασκευή που πραγματοποιείται σε συνεργαζόμενα εργοστάσια.

Το «εντυπωσιακό» στην όλη υπόθεση, είναι το επταετές πρόγραμμα εγγύησης απεριόριστων χιλιομέτρων, που ανακοίνωσε πρόσφατα, όντας η πρώτη εταιρεία επι βρετανικού εδάφους που προσφέρει αυτού του είδους την εκτεταμένη κάλυψη εγγύησης. Σύμφωνα με το επίσημο δελτίο τύπου της Sinnis, καλύπτονται όλα τα κύρια εξαρτήματα της μοτοσυκλέτας, διασφαλίζοντας ότι οι αναβάτες μπορούν να κάνουν τα ταξίδια τους με ασφάλεια. Σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά, η Sinnis λέει ότι έχει χιλιάδες ανταλλακτικά και ανταλλακτικά σε απόθεμα στην αποθήκη της που εδρεύει στο Ηνωμένο Βασίλειο, όλα διαθέσιμα με παράδοση την επόμενη μέρα.
sinn2.jpg

Στο πρόγραμμα εγγύησης περιλαμβάνεται και η οδική βοήθεια όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, αν και είναι διαθέσιμη μόνο για το πρώτο έτος. Φυσικά, ισχύουν άλλες τυπικές καλύψεις εγγύησης, όπως η επισκευή ή η αντικατάσταση εξαρτημάτων και εξαρτημάτων ως αποτέλεσμα κατασκευαστικού ελαττώματος. Καλύπτεται μάλιστα και η εργασία των εξουσιοδοτημένων συνεργείων Sinnis σε περίπτωση που πρέπει να γίνουν επισκευές που σχετίζονται με την εγγύηση.
sinn3.jpg

Στην περίπτωση δε της μεταπώλησηw, γίνεται μεταφορά της εγγύησης στον επόμενο ιδιοκτήτη, επιτρέποντας στους ανθρώπους που θέλουν να αγοράσουν μια μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα της Sinnis να απολαύσουν επίσης την ηρεμία που προσφέρει το πρόγραμμα εκτεταμένης εγγύησης.

Με τα παραπάνω να συνοδεύονται από απεριόριστα χιλιόμετρα, φαίνεται πως έχουμε μια πολύ σοβαρή δήλωση αξιοπιστίας εκ μέρους των Κινέζων κατασκευαστών. Αλλάζουν άραγε τόσο δραστικά τα δεδομένα στην παραγωγή τους ή έχουμε απλά μη βιώσιμες κινήσεις εντυπωσιασμού;

Πηγή: Rideapart
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

KTM, Husqvarna - Νέο πρόγραμμα οδικής κάλυψης «εφ’ όρου ζωής»​

7ec8de007d18d9f4d9042e1649b4e8dc_XL.jpg

Ή, πως το Pierer Group δημιούργησε ένα από τα πιο έξυπνα προγράμματα υπηρεσιών που έχουμε δει ποτέ.
Οι KTM και Husqvarna ανακοίνωσαν –τουλάχιστον για την Μεγάλη Βρετανία και την Ιρλανδία, για την χώρα μας αναμένουμε και κάτι πιο επίσημο-, το νέο πρόγραμμα κάλυψης «εφ’ όρου ζωής». Πρόκειται για ένα πρόγραμμα με μία ποικιλία υπηρεσιών υποστήριξης, οδικής βοήθειας και after sales, τους όρους τους οποίου όσο περισσότερο διαβάζουμε, τόσο πιο ενδιαφέρον ακούγεται.

Πιο συγκεκριμένα, η υπηρεσία θα ενεργοποιείται με το πρώτο σέρβις σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο ΚΤΜ ή Husqvarna και παραμένει ενεργή για τους επόμενους 12 μήνες, ή το επόμενο σέρβις. ΠΟΛΥ ενδιαφέρον σημείο των όρων, είναι ότι η κάλυψη μπορεί να ισχύσει και για οποιοδήποτε μεταχειρισμένο μοντέλο των δύο μαρκών, με οποιοδήποτε ιστορικό συντήρησης, από την στιγμή που θα κάνει ένα service σε εξουσιοδοτημένο κατάστημα. Με το που γίνεται η συντήρηση, αυτόματα το πακέτο καλύψεων ανανεώνεται.

H εν λόγω κάλυψη περιλαμβάνει μια ποικιλία υπηρεσιών: Πρόσβαση σε πανευρωπαϊκό δίκτυο συντήρησης και service αλλά και στο κέντρο λήψης σημάτων της KTM, που λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο. Ακόμα, περιλαμβάνει κάλυψη βλαβών από μηχανικές αστοχίες, πράξεις βανδαλισμού, κλοπής ή απόπειρας κλοπής αλλά και πυρκαγιάς, ενώ προσφέρεται βοήθεια όπως επισκευές επί τόπου, ρυμούλκηση, αποθήκευση, ανάκτηση κλειδιών και αναζήτηση ανταλλακτικών.

Όμως οι προσφορές της κάλυψης εφ’ όρου ζωής δεν τελειώνει εδώ. Η KTM προσφέρει δυνατότητα κάλυψης του κόστους μεταφοράς μέχρι τον προορισμό ή επιστροφής του αναβάτη στο σπίτι του –φυσικά με συγκεκριμένους όρους.

Είναι σίγουρα ένα αρκετά πλούσιο πακέτο παροχών και υπηρεσιών. Πρακτικά, καλύπτεσαι σχεδόν για τα πάντα… αρκεί να εξακολουθείς να πηγαίνεις τη μηχανή για σέρβις στα εξουσιοδοτημένα καταστήματα.

Περισσότερες συζητήσεις, βέβαια, μπορεί να σηκώσει το πώς ακριβώς ορίζεται το «εφ’ όρου ζωής», σύμφωνα με τους Βρετανούς συναδέλφους μας. Για τα μονοκύλινδρα μοντέλα KTM και Husqvarna, οι καλύψεις ισχύουν για 60.000 χιλιόμετρα ή 8 χρόνια (ότι έρθει πρώτο), ενώ για τα δικύλινδρα πάμε στα 80.000 χιλιόμετρα ή 8 χρόνια. Περαιτέρω σχόλια, δικά σας.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Salvini - Ιταλία: Χρειαζόμαστε πολύ αυστηρές ποινές στον Κ.Ο.Κ. πλέον​

948fda1016e8e769df9aab661ee6a9d0_XL.jpg


«Σφαγή» γίνεται στους ιταλικούς δρόμους και ο Υπουργός Μεταφορών της Ιταλίας δεν είναι καθόλου ευχαριστημένος.

Αν πιστεύετε ότι μόνο η Ελλάδα είναι κόλαση στους δρόμους, τότε σας συνιστούμε να διαβάσετε το παρόν άρθρο λίγο καλύτερα. Και αυτό διότι θα μιλήσουμε λίγο για την Ιταλία: Από την αρχή του χρόνου, έχουν σημειωθεί 195 θάνατοι στους δρόμους της γειτονικής χώρας, και αυτοί μόνο τα Σαββατοκύριακα. Δηλαδή 10 νεκροί στην Ιταλία κάθε Σάββατο, ΚΑΙ κάθε Κυριακή. Τραγικό, δεν νομίζετε;

Ο Υπουργός μεταφορών της Ιταλίας, Matteo Salvini, δεν μάσησε τα λόγια του σε δηλώσεις που έκανε για το ζήτημα, προειδοποιώντας για σοβαρές ποινές, που θα έρθουν με αναθεώρηση του Κ.Ο.Κ. στην χώρα. «Δουλεύουμε με τις νέες νομοθεσίες. Οι σφαγές που γίνονται τα Σαββατοκύριακα είναι απαράδεκτες. Για να αναστρέψουμε την κατάσταση χρειαζόμαστε εκπαίδευση οδικής ασφάλειας, πρόληψη και ποινές. Πρέπει να εξηγήσουμε στους 16χρονους, τι ρισκάρουν οδηγώντας αυτοκίνητο.

Για όσους οδηγούν υπό την επήρεια ναρκωτικών ή αλκοόλ, χρειαζόμαστε πολύ αυστηρές ποινές: Να μην ξαναβλέπουν δίπλωμα οδήγησης. Η αναθεώρηση αυτή θα αγγίξει και τα ηλεκτρικά πατίνια, με νέους νόμους για δρόμο και πεζοδρόμια».

Παράλληλα, ο Salvini είπε: «Πρέπει να έχουμε πραγματική εκπαίδευση ασφάλειας στο δρόμο, όχι μια ώρα σε ένα εξάμηνο στα σχολεία, επίσης να δίνουμε επιπλέον πόντους στα διπλώματα όσων έχουν παρακολουθήσει την εκπαίδευση αυτή. Μπορούμε να φέρουμε τους γονείς ανθρώπων που έχουν χάσει την ζωή τους σε ατύχημα, να εξηγήσουν στα παιδιά τι ρισκάρεις».

Πηγη www.bikeit.gr
 
Top Bottom