ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
18.594
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Euro NCAP Vision 2030 - Για πρώτη φορά η μοτοσυκλέτα σε κεντρικό ρόλο​

Νέα στάνταρ με εκτεταμένες δοκιμές και crash-test ειδικά για μηχανοκίνητα δίκυκλα

Στις 9 Νοεμβρίου του 2022, ο οργανισμός αξιολόγησης ασφαλείας αυτοκινήτων European New Car Assessment Programme (Euro NCAP) παρουσίασε το όραμα του που τιτλοφορείται Vision 2030: a Safer Future for Mobility, και αναλύει τα στάνταρ ασφαλείας οχημάτων του άμεσου μέλλοντος, με τη μοτοσυκλέτα να διαδραματίζει για πρώτη φορά κεντρικό ρόλο.
Στο κοντινό παρελθόν, τόσο η Ομοσπονδία των Ευρωπαϊκών Ενώσεων Μοτοσυκλέτας FEMA όσο και ο οργανισμός Connected Motorcycle Consortium (CMC) είχαν εκφράσει την πεποίθηση τους πως τα μηχανοκίνητα δίκυκλα πρέπει να συμπεριληφθούν στην εξέλιξη των δοκιμαστικών διαδικασιών όσον αφορά στα Προηγμένα Βοηθητικά Συστήματα Οδηγού (Advanced Driver Assistance Systems ή ADAS). Συστήματα όπως το γνωστό μας πλέον και στις μοτοσυκλέτες Advanced Cruising Control (ACC), το ABS, το Traction Control, το Brake Assist, το Blind Spot Monitor, κ.α., τα οποία δεν έχουν δοκιμαστεί εκτενώς σε σενάρια και crash-test με μοτοσυκλέτες, και κάποιες φορές (ειδικά υπό κακές καιρικές συνθήκες) δεν αντιλαμβάνονται τα μηχανοκίνητα δίκυκλα, με αποτέλεσμα πολλές φορές την πρόκληση ατυχήματος.
Τώρα, το όραμα του Euro NCAP για το μέλλον περιλαμβάνει εκτεταμένα σενάρια δοκιμών των ADAS με μηχανοκίνητα δίκυκλα, με στόχο τη βελτιστοποίηση της λειτουργίας των συστημάτων απέναντι στις μοτοσυκλέτες και τα λιγότερα τροχαία ατυχήματα.
Στο νέο όραμα του Euro NCAP οι μοτοσυκλέτες παίζουν σημαντικό ρόλο, όπως θα δούμε στα παρακάτω 9 σημεία στα οποία γίνεται αναφορά στα μηχανοκίνητα δίκυκλα (PTWs):
  1. Οι δοκιμές αποφυγής τροχαίου ατυχήματος θα επεκταθούν με νέα σενάρια που θα περιλαμβάνουν πεζούς, ποδηλάτες και για πρώτη φορά αναβάτες μηχανοκίνητων δικύκλων!
  2. Οι πραγματικές δοκιμές θα γίνουν πιο πολύπλοκες με καλύτερη προσομοίωση του περιβάλλοντος οδήγησης, και θα περιλαμβάνουν και το interface μεταξύ ανθρώπου και βοηθημάτων.
  3. Ο Euro NCAP προτίθεται να ξεκινήσει δοκιμές στη συνδεσιμότητα όλων των ειδών στα οχήματα: (4G/5G), όχημα με όχημα, όχημα με VRU (Vulnerable Road User, ήτοι Ευάλωτους Χρήστες του Δρόμου), και οχημάτων με υποδομές.



  4. Οι δοκιμές θα επεκταθούν από την οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο και στα υπόλοιπα οδηγικά περιβάλλοντα. Αυτό σημαίνει την επέκταση των προδιαγραφών του ACC, συμπεριλαμβανομένων δοκιμών αυτοκινήτων-μοτοσυκλετών από το 2024, κάτι που αναμένεται να βοηθήσει ιδιαίτερα στο να κάνει ορατές τις μοτοσυκλέτες στα συγκεκριμένα συστήματα των αυτοκινήτων.
  5. Στις δοκιμές αυτόματης πέδησης σε κατάσταση ανάγκης (Automatic Emergency Braking – AEB) προστέθηκαν δοκιμές με πεζούς, ποδηλάτες και μοτοσυκλετιστές, ενώ αναμένεται να προστεθούν και καταστάσεις όπου μια μοτοσυκλέτα πλησιάζει με μεγαλύτερη ταχύτητα απ’ ότι τα συστήματα μπορούσαν μέχρι σήμερα να προβλέψουν.
  6. Ο Euro NCAP προτίθεται να δώσει μεγάλο βάρος για πρώτη φορά σε δοκιμές με συνθήκες χαμηλού φωτισμού, και δυσδιάκριτων οχημάτων όπως τις μοτοσυκλέτες, ώστε αυτές να γίνονται ορατές από τα ADAS σε πραγματικές και όχι μόνο σε ιδανικές συνθήκες.
  7. Ως πρώτο βήμα για τη βελτίωση των ADAS σε κακές καιρικές συνθήκες (ομίχλη, βροχή, χιόνι), ο Euro NCAP ξεκινά έρευνα πάνω στην μειωμένη λειτουργικότητα τους σε ανάλογα περιβάλλοντα.
  8. Πέρα από τα σχεδιαζόμενα νέα τεστ συγκρούσεων με μοτοσυκλέτες, ο Euro NCAP σχεδιάζει να εξελίξει αυτά τα τεστ αυξάνοντας την ταχύτητα κίνησης των μοτοσυκλετών στις δοκιμές, και εισάγοντας σενάρια με μηχανοκίνητα δίκυκλα στις δοκιμές συγκρούσεων των βαν αλλά και των οχημάτων με υποβοηθούμενη / αυτόνομη οδήγηση.
  9. Προτάθηκε στον Euro NCAP να παρέχει καθοδήγηση στους αναβάτες μοτοσυκλέτας μέσω της αξιολόγησης συστημάτων ασφαλείας όπως τα συστήματα αντιμπλοκαρίσματος στα φρένα, τα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης, συνδυασμένης πέδησης, προειδοποίησης για όχημα σε τυφλό σημείο του καθρέπτη, κ.α., προτείνοντας εκείνα με τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στην ασφάλεια των αναβατών, ξεκινώντας με μια δοκιμαστική καμπάνια. Θα μπορούσε επίσης να τονίσει άλλες ανάγκες, όπως του eCall για τις μοτοσυκλέτες. Αυτό σημαίνει όχι μόνο crash tests αυτοκινήτων με μοτοσυκλέτες, αλλά και δοκιμές μοτοσυκλετών και προστατευτικού εξοπλισμού (PPE).
Τα παραπάνω είναι σίγουρα εξαιρετικά νέα για τους αναβάτες μοτοσυκλέτας και την ασφάλεια μας, και θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε θεαματική βελτίωση της λειτουργίας των ADAS που με τη σειρά της έχει τη δυναμική να μειώσει εξίσου θεαματικά τα τροχαία ατυχήματα με μοτοσυκλέτα, ειδικά όσον αφορά σε σενάρια που εμπλέκονται αυτοκίνητα.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
18.594
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Avon Tyres – Κλείνει το τελευταίο της εργοστάσιο στην Αγγλία​

09fe6efff6dac06ba3e369c295d26dca_XL.jpg

Περίπου 350 Άγγλοι εργαζόμενοι αντιμέτωποι με την ανεργία, καθώς η επιχείριση μεταφέρεται επί ευρωπαϊκού εδάφους.
Η αμερικανική Cooper Tire and Rubber, θυγατρική της Goodyear και μητρική της Avon Tyres, ανακοίνωσε πως μέσα στο 2023 θα κλείσει το εργοστάσιο της πόλης Melksham που τα τελευταία χρόνια παρήγαγε αποκλειστικά λάστιχα μοτοσυκλετών.
Ήδη από το 2018 και με την απειλή του Brexit προ των πυλών, η Cooper είχε αρχίσει να μεταφέρει την παραγωγή της εκτός Αγγλίας, προβλέποντας πως η έξοδος της χώρας από την Ε.Ε. θα τραυμάτιζε την κερδοφορία της. Κάπως έτσι, τα τελευταία χρόνια η μονάδα στη Melksham έγινε η μοναδική επί αγγλικού εδάφους για την ιστορική Avon, που κατασκεύαζε λάστιχα στο ίδιο εργοστάσιο από το 1904.
Η παραγωγή των ελαστικών για τετράτροχα είχε ήδη μετακινηθεί σε άλλη χώρα, συρρικνώνοντας τη μονάδα στη Melksham σε μόνο μοτοσυκλετιστική παραγωγή, αλλά όπως όλα δείχνουν σε λίγους μήνες θα πάψει να λειτουργεί και αυτή.
Η επίσημη ανακοίνωση δόθηκε από τον διευθυντή ανθρώπινου δυναμικού της Cooper Tire and Rubber, Gavin Champion:
“Με μεγάλη λύπη ανακοινώσαμε την πρόθεσή μας να ξεκινήσουμε μια συμβουλευτική διαδικασία σχετικά με το προτεινόμενο κλείσιμο της μονάδας παραγωγής ελαστικών στη Melksham.
“Το εργοστάσιο αυτό προσπάθησε να παραμείνει ανταγωνιστικό για αρκετό καιρό και όλοι όσοι δουλεύουν εκεί προσπάθησαν εξαιρετικά σκληρά να κρατήσουν τη μονάδα σε λειτουργία για όσο το δυνατόν περισσότερο. Ωστόσο, αυτό έχει γίνει ολοένα και πιο πολύ δύσκολο στο τρέχον επιχειρηματικό περιβάλλον.
“Θα θέλαμε να επιβεβαιώσουμε πως αυτές οι προτάσεις είναι ανοικτές για συζήτηση με τα σχετικά όργανα εκπροσώπησης των εργαζομένων και παραμένουμε δεσμευμένοι να λειτουργήσουμε υπεύθυνα και δίκαια, προσφέροντας κατάλληλη υποστήριξη σε όσους επηρεάζονται.”

Αυτά βέβαια έρχονται τώρα σε πλήρη αντίθεση με τα λεγόμενα του γενικού διευθυντής της Cooper, Jaap van Wessum, όταν το 2018 διαβεβαίωνε τους πάντες πως η μετακίνηση της παραγωγής ελαστικών αυτοκινήτων εκτός Αγγλίας δε θα επηρέαζε το μοτοσυκλετιστικό κομμάτι στη Melksham, το οποίο δεν υπήρχαν σχέδια να μετακομίσει αλλού. Αυτά βέβαια τότε, διότι φαίνεται πως το κλίμα που διαμορφώθηκε έκτοτε δεν άφησε και πολλά περιθώρια.
Σύμφωνα με τον αγγλικό Τύπο, η βασική αιτία της απομάκρυνσης της Avon από τους Αμερικανούς ιδιοκτήτες της είναι το Brexit, καθώς μάλιστα η εφημερίδα MCN αναφέρει πως το 1993 η κερδοφορία του συγκεκριμένου εργοστασίου έφτανε στα 4.3 εκατομμύρια στερλίνες, ενώ το 2020 μόλις στις 6,873 λίρες...

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
18.594
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda Thanks Day 2022: Από τον Marc Marquez μέχρι τον Max Verstappen (Video)​

Μπροστά σε 20.000 κόσμο​

Μπροστά σε 20 χιλιάδες κόσμο πραγματοποιήθηκε και φέτος στο Motegi η Honda Thanks Day με την συμμετοχή αγωνιζόμενων από τους δύο και τέσσερις τροχούς
Οι κορυφαίοι οδηγοί της Honda, μετά από ένα διάλειμμα τριών ετών λόγω της πανδημίας, συναντήθηκαν για την «Ημέρα των Ευαριστιών». Μαζί με τους superstar της F1 και του MotoGP, ήταν και ο Παγκόσμιος Πρωταθλήτης Motocross Tim Gajser, οι αναβάτες του HRC στο WorldSBK, Iker Lecuona και Xavi Viegre, ο καλύτερος όλων των εποχών στο Trial, Toni Bou, οι πρωταγωνιστές του Rally Dakar, Ricky Brabec και Adrien Van Beveren, οι πιλότοι της F1, Sergio Perez, Yuki Tsunoda και Pierre Gasly, οι καθώς και οι κορυφαίοι Ιάπωνες που αγωνίζονται σε πρωταθλήματα της χώρας τους.
Στο Motegi οι πρωταγωνιστές ήταν οι Marc Marquez από το MotoGP και Max Verstappen από την F1. Μαζί με τον Tim Gajser από το MXGP, συνολικά στην Ιαπωνική πίστα συγκεντρώθηκαν 14 Παγκόσμιοι τίτλοι. Οι 8 του Marquez, οι 4 του Gajser και οι 2 του Verstappen.
Μετά από μια κουραστική χρονιά, οι «celebrity» της Big H διασκέδασαν σε πίστα kart, όπου το δίδυμο Marquez - Verstappen κέρδισε τους Perez – Gajser, που ανέβηκαν στο δεύτερο σκαλί του βάθρου και τους Tsunoda – Tomoyuki Ogawa που κατετάγησαν τρίτοι.

Ο πρωταθλητής της F1 δεν έχασε την ευκαιρία να ανέβει πάνω – αν και δυσκολεύτηκε (!) στην RC213V του Μarc.
Όπως θα δείτε και στα highlights έγιναν φιλικοί αγώνες με αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες και όλοι οι αγωνιζόμενοι με τις ομάδες της Honda αλλά και οι θεατές το διασκέδασαν.


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
18.594
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ρουμανία: Νίκη των αναβατών - Δεν θα χρειάζεται να κουβαλούν πυροσβεστήρα​

Ούτε ανακλαστικά τρίγωνα, ούτε φαρμακείο

Όπως σας είχαμε γράψει τον Ιούνιο του 2022, ένας ασαφής νόμος στη Ρουμανία οδηγούσε την αστυνομία να ερμηνεύει κατά το δοκούν τα γραπτά του νομοθέτη που δεν διαχώριζε οδηγούς ΙΧ και αναβάτες δικύκλων, μοιράζοντας κλήσεις σε αναβάτες μοτοσυκλέτας που δεν έφεραν μαζί τους… πυροσβεστήρα, ανακλαστικά τρίγωνα και κιτ πρώτων βοηθειών. Ευτυχώς χάρη στην αντίδραση της ομοσπονδίας μοτοσικλετιστών της Ρουμανίας MotoADN, τέλος καλό, όλα καλά.
Πέρα από την έλλειψη χώρου σε μια μοτοσυκλέτα, ώστε να μπορεί ο αναβάτης να κουβαλά πυροσβεστήρα, τρίγωνα και φαρμακείο, σε περίπτωση ατυχήματος το πεπιεσμένο αέριο του πυροσβεστήρα μπορεί να αποδειχθεί επικίνδυνο, τα τρίγωνα είναι αχρείαστα αφού μετακινείς τη μοτοσυκλέτα εύκολα, ο τεχνικός εξοπλισμός προστατεύει συνήθως από γδαρσίματα και ελαφρούς τραυματισμούς, ενώ αν τα τραύματα είναι σοβαρά, κανένα φορητό φαρμακείο δεν θα βοηθήσει.

Η MotoADN δημιούργησε λίστα υπογραφών για το ζήτημα, μαζεύοντας σε λίγες μέρες 8.000 υπογραφές για ρύθμιση του νόμου. Κατόπιν κατέθεσε τη λίστα στο Υπουργείο Μεταφορών της Ρουμανίας αλλά και στη Βουλή, ζητώντας την εξαίρεση των μηχανοκίνητων δικύκλων από τον νόμο.
Ευτυχώς για τους Ρουμάνους αναβάτες, το αίτημα της MotoADN εισακούστηκε, και ψηφίστηκε -με 117 ψήφους υπέρ, καμία κατά και μία αποχή- αναθεώρηση του νομοθετικού πλαισίου, που θα εξαιρεί τους μοτοσυκλετιστές από τη συγκεκριμένη υποχρέωση.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
18.594
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

H νέα γενιά SENSING στα αυτοκίνητα της Honda θα υπολογίζει και τις μοτοσυκλέτες​


Η Honda παρουσίασε τη νέα γενιά συστημάτων ασφάλειας και υποστήριξης οδήγησης SENSING για τα αυτοκίνητά της σε δύο αναβαθμισμένες πλατφόρμες, 360 και Elite.
Η τεχνολογία SENSING, δηλαδή μια ευρεία σουίτα ηλεκτρονικών συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης, βρίσκεται πλέον στο 99% των αυτοκινήτων που κατασκευάζει η Honda για τις αγορές της Ιαπωνίας και των ΗΠΑ, καθώς και στο 86% των τετράτροχων που πουλά σε όλον τον κόσμο.
Πρόκειται για τον κεντρικό άξονα ανάπτυξης του εταιρικού δόγματος της Honda, Ασφάλεια για Όλους, που οραματίζεται την εξάλειψη των τροχαίων ατυχημάτων που εμπλέκονται οχήματα (πάσης φύσεως) της Honda κατά 50% ως το 2030 και πλήρως ως το 2050.
Honda SENSING 360 Next Technologies
Τώρα ανακοινώνει τη νέα γενιά SENSING, το επόμενο στάδιο εξέλιξης που θα περιλαμβάνει την τεχνολογία αυτή σε δύο επίπεδα: SENSING 360 και SENSING Elite.
Το κομμάτι της είδησης που μας αφορά κατά κύριο λόγο είναι η ανακοίνωση πως από το 2030 αυτή η ηλεκτρονική σουίτα θα διαθέτει ειδική εφαρμογή για την ανίχνευση μοτοσυκλετών, ένα ζήτημα που τα τελευταία χρόνια έχει αναχθεί σε μείζον πρόβλημα καθώς αποκαλύπτεται πως οι περισσότεροι κατασκευαστές συστημάτων αυτόνομης ή υποβοηθούμενης οδήγησης δε λαμβάνουν υπόψη τους τις ιδιαιτερότητες της κίνησης των μοτοσυκλετών στις δοκιμές τους, συχνά με επικίνδυνα αποτελέσματα.
Το πακέτο SENSING περιλαμβάνει αρκετά υποσυστήματα που το καθένα αναλαμβάνει να υποστηρίξει την οδήγηση με γνώμονα την ασφάλεια, ενώ η βασική διαφορά μεταξύ των 360 και Elite είναι πως το δεύτερο θα κάνει χρήση τεχνολογίας Honda AI, δηλαδή τεχνητής νοημοσύνης, όπου τα ηλεκτρονικά συστήματα θα μαθαίνουν και θα προσαρμόζονται στον κάθε οδηγό.
Honda SENSING 360 Next Technologies
Η νέα γενιά SENSING 360 και Elite προβλέπει τα εξής συστήματα ασφαλείας:
Advanced In Lane Driving with Hands-off Function – Το σύστημα επεμβαίνει σε γκάζι, φρένο και τιμόνι για να διατηρήσει το όχημα στη λωρίδα του.
Advanced Lane Change with Hands-off Function – Όταν είναι ενεργοποιημένο αυτό το σύστημα και εντοπίσει μπροστά και στην ίδια λωρίδα όχημα που κινείται πιο αργά, το αυτοκίνητο ενημερώνει τον οδηγό και συνδράμει στην ασφαλή αλλαγή προσπέραση και επιστροφή στη λωρίδα κυκλοφορίας χωρίς ο οδηγός να πιάσει το τιμόνι.
Driver Emergency Support System – Εφόσον διαγνώσει πως οδηγός δεν παίρνει τον έλεγχο του οχήματος προβάλλει οπτικές και ηχητικές προειδοποιήσεις. Αν ακόμη και τότε ο οδηγός δεν αναλάβει τον χειρισμό του αυτοκινήτου, το σύστημα το επιβραδύνει και το σταματά στη λωρίδα που βρίσκεται, προειδοποιώντας τους τριγύρω με σινιάλα, φλας και κόρνα.
Exit Warning – Αυτή η πολύ χρήσιμη εφαρμογή θα είναι ιδιαιτέρως εκτιμητέα και από τους δικυκλιστές. Πρόκειται για ένα σύστημα που προειδοποιεί αν κάτι έρχεται από πίσω την ώρα που ανοίγεις την πόρτα του αυτοκινήτου για να βγεις.
Driver Attention Warning and Collision Warning – Αντίδοτο στην αφηρημάδα, όταν διαγνώσει κίνδυνο ατυχήματος με άλλο όχημα, πεζό ή ποδήλατο και δε βλέπει αντίδραση οδηγού, αναλαμβάνει να επιβραδύνει το όχημα κρατώντας το σταθερά στη λωρίδα που βρίσκεται.
In-Lane Collision Avoidance Assist Technology – Υποβοηθά τον οδηγό να σταματήσει εγκαίρως το αυτοκίνητο χωρίς να αλλάξει λωρίδα, αν διαγνωστεί κίνδυνος σύγκρουσης με πεζό, ποδήλατο ή άλλο όχημα.
Emergency Steering Support Technology – Διαγνώνοντας το ενδεχόμενο σύγκρουσης με πεζό, ποδήλατο ή άλλο όχημα, αλλά και την κίνηση του οδηγού να αλλάξει κατεύθυνση με το τιμόνι προς αποφυγή του, τον υποβοηθά με επέμβαση σε γκάζι και τιμόνι.
Honda SENSING 360 Next Technologies
Ειδικότερα για την Elite έκδοση του SENSING, η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης έρχεται να προσφέρει μερικά επιπλέον βοηθήματα.
Driver assistance on non-expressway roads – Υποβοήθηση εκτός αυτοκινητοδρόμων, δηλαδή εκεί που τα εμπόδια και οι πιθανοί κίνδυνοι είναι πολλοί και πιο απρόβλεπτοι. Οι τεχνολογίες που σκοπεύει να εισάγει η Honda εδώ βασίζονται στην ικανότητα εκτίμησης ρίσκου από το σύστημα, καθώς και σε υπάρχουσες εφαρμογές όπως το Adaptive Cruise Control και το Lane Keeping Assist System, στοχεύοντας σε μια τελική λύση που θα επιτρέπει στο αυτοκίνητο να οδηγείται με ασφάλεια στην πυκνή αστική κίνηση χωρίς να χρειάζεται να κρατά τιμόνι ο οδηγός.
Automatic parking assist – Στο υπάρχον πακέτο Honda SENSING Elite προβλέπεται ήδη το αυτόνομο παρκάρισμα του αυτοκινήτου σε προκαθορισμένα σημεία στάθμευσης, αλλά το επόμενο στάδιο θα επιτρέπει τη χρήση του παντού.
Driver assistance for all expressway driving situations – Η Honda διαθέτει ήδη στα αυτοκίνητά της συστήματα διατήρησης στη λωρίδα ή υποβοηθούμενη αλλαγή λωρίδας, καθώς και την εφαρμογή Traffic Jam Pilot για πλοήγηση στα μποτιλιαρίσματα, ενώ στην επόμενη φάση θα αποκτήσει και υποστήριξη για είσοδο και έξοδο από τον αυτοκινητόδρομο.
Σύμφωνα με τα εξαγγελθέντα πλάνα της Honda, οι νέας γενιάς τεχνολογίες SENSING θα αρχίσουν να εφαρμόζονται από φέτος. Συγκεκριμένα, ο SENSING 360 θα μπει σε δοκιμαστική λειτουργία στην Κίνα φέτος, με στόχο να είναι στα αυτοκίνητα όλου του κόσμου από το 2024. Όσο για το επόμενο στάδιο SENSING Elite, η Honda θα αρχίσει να περνά στην παραγωγή από το 2025 και μετά.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
18.594
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Έξυπνοι αυτοκινητόδρομοι – ίσως όχι και τόσο​

318debf2cbc49fb0c3b3b918738cfcb0_XL.jpg

Email με ανησυχητικό περιεχόμενο διέρρευσαν σχετικά με τη λειτουργία των «έξυπνων αυτοκινητόδρομων» στην Αγγλία. Σε αυτά, τα οποία έδωσε στη δημοσιότητα η ομάδα δράσης Smart Autoways Kill δίνουν μια ανησυχητική εικόνα για την κατάσταση του δικτύου έξυπνων αυτοκινητοδρόμων του Ηνωμένου Βασιλείου.
Στα email, τα ανώτερα στελέχη των Εθνικών Αυτοκινητοδρόμων σχεδιάζουν τη βελτίωση του συστήματος DYNAC. Το DYNAC είναι η μέθοδος ελέγχου από υπολογιστή των ηλεκτρονικών πινακίδων στο δίκτυο έξυπνων αυτοκινητοδρόμων του Ηνωμένου Βασιλείου. Στα email αναφέρεται ότι το προσωπικό της πρώτης γραμμής δεν έχει εμπιστοσύνη στο σύστημα, με ένα από τα πρώτα σημεία που πρέπει να διορθωθούν να είναι η «παροχή μιας αξιόπιστης πλατφόρμας που αποδίδει και στην οποία το προσωπικό μας έχει εμπιστοσύνη». Πιθανώς ακόμη πιο ανησυχητικό από αυτό, το τελευταίο σημείο στη λίστα υποχρεώσεων των Εθνικών Αυτοκινητοδρόμων, είναι εκεί που αναφέρεται κατά κάποιο τρόπο ότι το σύστημα δεν έχει μελετηθεί πλήρως πριν τεθεί σε λειτουργία. Λέει, «αναγνωρίστε ότι το CHARM (η ομάδα έργου που αναπτύσσει το DYNAC) δεν είναι πλέον ένα πρότζεκτ, αλλά η εφαρμογή ενός λειτουργικού συστήματος. Ως εκ τούτου, πρέπει να καθιερώσουμε έναν τρόπο με τον οποίο το σύστημα και η εφαρμογή μπορούν να διατηρηθούν και να αναβαθμιστούν…».

SMK-leaked-emails.jpg


Τώρα τα παραπάνω σφάλματα θα ήταν αποδεκτά, αναμενόμενα ακόμη και αν το δίκτυο έξυπνων αυτοκινητοδρόμων του Ηνωμένου Βασιλείου βρισκόταν στο στάδιο δοκιμών και ανάπτυξης. Ωστόσο, αυτό δεν συμβαίνει, πρόκειται για ένα ζωντανό, ανοιχτό και εξαιρετικά πολυσύχναστο οδικό δίκτυο, που διακινούνται περισσότερα από 70.000 οχήματα ανά μίλι κατά μέσο όρο (με βάση τα δεδομένα του 2021 από το RAC). Αυτά τα οχήματα μεταφέρουν εργαζόμενους, οικογένειες, παιδιά σχολείου, προσωπικό έκτακτης ανάγκης και πολλά άλλα. Αυτές οι επιδιορθώσεις που ζητούνται από την Εθνική Οδό δεν είναι αριθμοί σε υπολογιστικό φύλλο, είναι πραγματικοί άνθρωποι. Η SMK ισχυρίζεται επίσης ότι πρόκειται να υπάρξει διακοπή του συστήματος DYNAC, αυτό το Σάββατο και το επόμενο Σάββατο.

Πηγή: Visordown
 
Top Bottom