Γυναίκες κασκαντέρ

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Γυναίκες κασκαντέρ: μία ιστορία που ξεκινά πολλά χρόνια πριν​

motobirds-2.jpg
To 1972, η 17χρονη τότε Mary Connors διαβάζοντας μία εφημερίδα, είδε την εξής αγγελία: “Ζητούνται κορίτσια να οδηγήσουν μοτοσυκλέτες, παρέχεται πλήρης εκπαίδευση”.
“Νόμιζα ότι πρόκειται για delivery πίτσας”, λέει η Mary -με τωρινό επώνυμο Weston-Webb. “Αλλά είχα βαρεθεί τόσο πολύ τη δουλειά μου που αποφάσισα να πάω να δω τι είναι αυτό.”
Όταν έφτασα, η πινακίδα στην πόρτα έγραφε: ‘Σχολή κασκαντέρ για γυναίκες, άνοιξε την πόρτα με καρατιά’.
Όταν μπήκε, η Mary κατάλαβε ότι η ζωή της επρόκειτο να αλλάξει για πάντα και ότι η έφηβη που βαριόταν θα μεταμορφωνόταν σε διεθνούς φήμης κασκαντέρ, μέλος των Motobirds, της πρώτης γυναικείας βρετανικής ομάδας κασκαντέρ.

Κάτι διαφορετικό​

Πνευματικό παιδί του Jon Weston Web, η ομάδα Motobirds δημιουργήθηκε για να γίνει κάτι διαφορετικό στον χώρο.
Ήδη ο Joe είχε μία ομάδα, την Destruction Squad, στην οποία υπήρχε μία κοπέλα, η Tereza King που έκανε κάτι απίθανα κόλπα σε διάφορες επιδείξεις. Κάποια στιγμή του ήρθε η ιδέα να δημιουργήσει μία αμμιγώς γυναικεία ομάδα πράγμα που δεν υπήρχε καθόλου την εποχή εκείνη. Ο Joe είχε εκπαιδεύσει την Teresa να κάνει ακροβατικά με μηχανές και αποφάσισε να βάλει μία αγγελία για να έρθουν και άλλες κοπέλες.
“Η ανταπόκριση υπήρξε μεγάλη και στο τέλος διάλεξε εμένα και δύο ακόμη κορίτσια για να μας εκπαιδεύσει”, λέει η Mary.
H εκπαίδευση ξεκίνησε από τα βασικά καθώς κανένα από τα κορίτσια δεν είχε εμπειρία και σιγά σιγά προστέθηκαν πιο δύσκολοι χειρισμοί.
Το επόμενο πράγμα που μάθαμε ήταν πώς να κάνουμε σούζα. Φάγαμε πολλές τούμπες η αλήθεια είναι αλλά αυτό μας έκανε πολύ σκληρές.
Η Mary -στο κέντρο- με τις Motobirds το 1974

Motobirds εναντίον White Helmets​

Την δεκαετία του 70 η ομάδα Motobirds έγινε μεγαλύτερη, και περνούσαν τα καλοκαίρια τους περιοδεύοντας στο Ηνωμένο Βασίλειο και γνωρίζοντας από κοντά (κάποιες φορές από πολύ κοντά) τους σταρς της εποχής εκείνης.
“Εγώ έκανα τα μεγάλα άλματα”, λέει η Mary. Καμιά φορά έπρεπε να πηδήξουμε πάνω από τα άλλα κορίτσια ή φωνάζαμε εθελοντές από το κοινό.


Μία φορά, σε μία επίδειξη ήμασταν με τον Chris Tarrant και την ομάδα Tiswas. Πρέπει να ήταν αρκετά μεθυσμένοι γιατί τους πείσαμε να ξαπλώσουν κάτω και εγώ να πηδήξω από πάνω τους. Την τελευταία στιγμή, την ώρα που η μοτοσυκλέτα μου ετοιμαζόταν να προσγειωθεί, ο Chris Tarrant σηκώθηκε όρθιος και αναγκάστηκα να κάνω έναν φοβερό ελιγμό για να μην τον σκοτώσω. Μετά από αυτό αποφασίσαμε να γίνουμε λίγο πιο προσεκτικοί.
Παρόλο που η μοτοσυκλέτα ήταν ένα σπορ καθαρά ανδροκρατούμενο την εποχή εκείνη, ο κόσμος υποδέχτηκε θερμά την ομάδα Motobirds ακόμα και όταν ήταν να συγκριθούν με τους θρυλικούς White Helmets, την ομάδα των Royal Signals.
Στην αρχή ήμασταν τρομοκρατημένοι για το τι θα σκέφτονταν οι άλλοι οδηγοί μοτοσυκλέτας. Δεν είχαμε καν δίπλωμα οδήγησης. Πιστεύαμε ότι ο κόσμος θα μας κοροϊδεύει, παρόλα αυτά στο κοινό μας υπήρχαν πολλοί μοτοσυκλετιστές.
Μία φορά ήμασταν στην ίδια επίδειξη με τους White Helmets και είχαμε τρομερή αγωνία. Πώς θα μπορούσαν να ανταγωνιστούν 6 άπειρα κορίτσια τους επαγγελματίες αναβάτες;
Στο φινάλε της επίδειξής τους, οι Signals έπρεπε να πηδήξουν πάνω από ένα αυτοκίνητο. Ο Joe τότε, μπήκε στην αρένα και τους προκάλεσε, λέγοντάς τους ότι οι Motobirds θα πηδούσαν πάνω από 2 αυτοκίνητα. Για την ακρίβεια δεν είχαμε καν δυο αυτοκίνητα και θα ζητούσαμε το αυτοκίνητο των Signals για να το κάνουμε αυτό.
Φυσικά ήταν αρνητικοί αλλά το κοινό είχε αρχίσει ήδη να γιουχάρει και έπρεπε να υποκύψουν στην πίεση.
Βγήκα μπροστά και πέρασα πάνω από τα 2 αυτοκίνητα. Το κοινό μας λάτρεψε. Είχαμε νικήσει τους White Helmets!


Μοναχική καριέρα​

Μετά από τέσσερα χρόνια περιοδείας σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο και έχοντας συμμετάσχει σε πολλές παραστάσεις, ο Joe και η Mary αποφάσισαν να αποκοπούν από την υπόλοιπη ομάδα.
“Όταν παντρευτήκαμε, ξεκινήσαμε να γυρίζουμε όλο τον κόσμο και εγώ έκανα ατομικές επιδείξεις. Έκανα τηλεόραση, ταινίες και διαφημίσεις και τελικά κατόρθωσα να συμμετάσχω στο Equity Stunt Register στο οποίο σπάνια εμφανίζονταν γυναίκες. Θυμάμαι ότι κάποια στιγμή ντούμπλαρα τον John Cleese, ήταν πολύ περίεργο αν το σκεφτείς, έπρεπε να καβαλήσω την μοτοσυκλέτα φορώντας τεράστια παπούτσια. Δεν κατάλαβα καν γιατί με διάλεξαν!”.
“Θυμάμαι μία διαφήμιση που έκαναν για τα τσιγάρα Benson and Hedges, όπου έπρεπε να κάνω ένα άλμα μέσα από φωτιά και θυμάμαι ότι το μοντέλο που είχαν προσλάβει, το οποίο είχε υπέροχα χέρια και νύχια -όχι σαν τα δικά μου- είχε πάρει περισσότερα χρήματα από εμένα.
Δεν μπορούσαν όμως να χρησιμοποιήσουν τα δικά μου χέρια γιατί ήταν χέρια μηχανόβιας, βρώμικα και γεμάτα μελανιές”.
Μετά από 12 χρόνια καριέρας, η Mary αποφάσισε να κάνει οικογένεια με τον Joe.
“Ήταν υπέροχα”, θυμάται. “Κάναμε τόσα πολλά πράγματα και ζήσαμε τόσες ωραίες εμπειρίες. Ο κόσμος μας αγαπούσε πολύ, μας ζητούσαν αυτόγραφα, είχαμε ακόμα και fanclub δικό μας! “
“Μέχρι να φτιαχτούν οι Motobirds ήμασταν κάποια συνηθισμένα κορίτσια από το Leicester. Εγώ μέχρι τότε δεν είχα πάει ποτέ στη ζωή μου σε εστιατόριο και κατέληξα να τρώω με stars, να γυρίζω τον κόσμο και να βγάζω πιο πολλά χρήματα από τον πατέρα μου”.
“Αυτές οι επιδείξεις δεν είναι τόσο δημοφιλείς πια. Ο κόσμος φοβάται. Βέβαια ο Joe το έκανε τότε να είναι όσο πιο ασφαλές γίνεται. Μπορεί να φαινόταν παράτολμο αλλά είχαμε κάνει πολλές πρόβες για κάθε επίδειξη”.

Αφού χώρισαν οι δρόμοι τους το 1976, κάποιες από τις Motobirds συναντήθηκαν πάλο στο One Show του BBC, το 2016. “Είμαστε όλες 60αρες τώρα”, λέει γελώντας η Mary “αλλά είναι τρομερό να σκέφτεσαι το τι έχουμε πετύχει”.

Η επόμενη γενιά των γυναικών κασκαντέρ​


Η Sarah Lezito από την Γαλλία θεωρείται μάλλον η κορυφαία γυναίκα κασκαντέρ παγκοσμίως. Στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Stunt συμμετείχε με BMW και έχει ντουμπλάρει διάσημες ηθοποιούς όπως η Scarlett Johannson στην ταινία Avengers 2.
Ξεκίνησε από τα 13 της να καβαλά την γουρούνα του πατέρα της και έφτασε να οδηγεί μια BMWS1000R. Τώρα οδηγεί μία Kawasaki ZX-6R 636. “Οι άντρες έχουν περισσότερη δύναμη γι’ αυτό επικεντρώνομαι στην ισορροπία και την ομαλότητα στις κινήσεις μου περισσότερο” λέει η Sarah.

H Vicki Golden, η πρωταθλήτρια ΗΠΑ στο freestyle MX, τον Ιούλιο του 2019 πέρασε με την Indian FTR1200S της, από 13 φλεγόμενους φράχτες
σε μία εκδήλωση προς τιμήν του κασκαντέρ Evel Knievel. Με το ακροβατικό αυτό έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ και το αφιέρωσε στον πατέρα της ο οποίος έμεινε παράλυτος μετά από ατύχημα και ήταν μεγάλος φαν του Evel Knievel.


Η Mary Perkins από την Νέα Ζηλανδία, γνωστή και ως “Scary Mary” για το άγριο στυλ οδήγησής της, είναι η κάτοχος του παγκόσμιου ρεκόρ για το μεγαλύτερο άλμα από γυναίκα οδηγό, το 2005 (48,5 μέτρα).
Η Mary, μέλος του περίφημου Crusty Demons of Dirt, αποσύρθηκε νωρίς μετά από ένα ατύχημα που είχε καθώς και μία διάγνωση καρκίνου το 2009. Αυτή τη στιγμή ασχολείται με τη Σχολή Χωμάτινης Οδήγησης που έχει φτιάξει με τον σύζυγό της στη Νέα Ζηλανδία.

Πηγη https://motoria.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η συναρπαστική ζωή της Debbie Evans. Από τους αγώνες με μηχανές στο Fast & Furious​

Εάν έχετε δει τις ταινίες Terminator 2, The Matrix Reloaded, Batman & Robin, το πιο πιθανό είναι να έχετε δει την Debbie Evans σε κάποιο από τα ακροβατικά της. Είναι εκατοντάδες οι ταινίες που έχει πάρει μέρος η 60χρονη, σήμερα, Debbie και ακόμη είναι στις επάλξεις. Πρόσφατα, ντουμπλάρισε την ηθοποιό Michelle Rodriquez στο Fast & Furious 8, όμως η Debbie είναι κασκαντέρ από το 1978 όταν την προσέλαβε η Factory Pro Yamaha για τον πρώτο της ρόλο στην ταινία Deathsport.

Το πρώτο κύπελο στην ηλικία των εννέα ετών. Ακόμα είναι το αγαπημένο της βραβείο
Όλες τις ικανότητες και την επιτυχία της στον κινηματογράφο η Debbie Evans τις αποδίδει στην εμπειρία που απέκτησε οδηγώντας στο χώμα από τα έξι της. Στον πρώτο της αγώνα συμμετείχε όταν ήταν εννιά και, όταν έγινε 15 ετών, ήταν η μοναδική κοπέλα που έπαιρνε μέρος σε αγώνες pro trials. Αγωνίστηκε για αρκετά χρόνια και τα κατάφερε να φτάσει μέχρι το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Σκωτίας Six Day Trials, όπου και έκλεισε πολλά στόματα τερματίζοντας 109η ανάμεσα σε 280 συμμετοχές στα 175 κ.εκ. της Yamaha. Ήταν η μόνη γυναίκα που συμμετείχε στο πρωτάθλημα. Τότε ήταν που τράβηξε και το ενδιαφέρον του Τύπου, όχι μόνο για τους αγώνες που συμμετείχε αλλά και για τα shows που έδινε με την μοτοσυκλέτα της.
“Μπορούσα να κάνω αυτό το πράγμα που στηρίζεσαι ανάποδα με το κεφάλι στη σέλα της μοτοσυκλέτας και έτσι η Yamaha με έστελνε όσο ήμουν στο λύκειο στο Houston Astrodome για τους αγώνες Pro της Camel και τους αγώνες Supercross όπως επίσης και στο Anaheim Stadium και το Pontiac Silverdome”, λέει.
Πριν αρχίσουν οι αγώνες, η Debbie έκανε ακροβατικά. “Ήμουν πραγματικά πολύ ντροπαλή, απορώ πώς τα έκανα όλα αυτά μπροστα σε τόσο κόσμο” αναρωτιέται ακόμα.
Η Debbie με τον μπαμπά της οδηγώντας στην έρημο με enduro.
Το γεγονός ότι η Debbie ήταν η κόρη του David Evans, ενός αγωνιζόμενου μοτοσυκλετιστή, βοήθησε αρκετά την πορεία της. Ήταν ο πρώτος της χορηγός στο να πραγματοποιήσει τα ακροβατικά της, μεταξύ των οποίων το άλμα 20 μέτρων για την ταινία Deathsport με μία DT400.

To πρώτο ακροβατικό της Debbie στην ταινία Deathsport με μία Yamaha DT400
“Έξι μήνες πριν, είχα δεχτεί ένα τηλεφώνημα από την Gene Hartline για την ταινία Deathsport. Είχα δει μία εκπομπή στην τηλεόραση όπου οδηγούσε μία κοπέλα μια μοτοσυκλέτα, αλλά την κοπέλα την ντούμπλαρε ένας τεράστιος άντρας και έτσι φαινόταν στην ταινία ότι δεν ήταν κοπέλα. Είπα “μπορώ να το κάνω εγώ αυτό! Αυτός είναι άντρας ενώ θα έπρεπε να είναι γυναίκα!’. Λίγες ήταν οι ευκαιρίες εκείνη την εποχή για μία γυναίκα κασκαντέρ. Εκτός από την Wonder Woman (την οποία ντουμπλάρισε η Debbie) δεν υπήρχαν πολλές γυναίκες ηθοποιοί που να έπρεπε να ντουμπλάρεις. Η Debbie εμφανίστηκε ακριβώς την κατάλληλη στιγμή, όταν όλο αυτό έπρεπε να αλλάξει.
-Πώς είναι μία μέρα γυρισμάτων σε μία ταινία όπως το Fast & Furious;
-Συνήθως ο επικεφαλής παίρνει όλα τα αμάξια μινιατούρες και κάνει ένα διάγραμμα πώς είναι οι δρόμοι στην περιοχή που θα γίνουν τα γυρίσματα. Έχουμε λοιπόν όλα τα αυτοκινητάκια με τα ονόματα μας γραμμένα επάνω και τα κινούμε πάνω σε αυτό το διάγραμμα για να δούμε πώς θα πάμε. Τις περισσότερες φορές είναι όλα έτοιμα. Εμείς απλά οδηγούμε με χαμηλή ταχύτητα κάνοντας τις πρόβες. Μετά κάνουμε το πραγματικό γύρισμα σε γρήγορη ταχύτητα. Τα γυρίσματα παίρνουν πολλές ώρες συνήθως.
-Άρα ο επικεφαλής έχει ήδη μία άποψη για τα ακροβατικά που θα γίνουν και εσείς απλά κάνετε αυτά που σας λέει;
-Ναι κάπως έτσι ξεκινά, πάντα βοηθά να ξέρεις το σενάριο. Αν ο χαρακτήρας που ντουμπλάρεις είναι μεθυσμένος ή τρελός ή βιαστικός, θα πρέπει να τα ξέρεις όλα αυτά. Και πρέπει να δίνεις και μία προσωπικότητα στο ίδιο το μέσο είτε είναι αυτοκίνητο είτε μοτοσυκλέτα.
-Ποιος είναι ο αγαπημένος σου χαρακτήρας;
-Ο Herbie στο “Κατσαριδάκι για Πάντα”
-Ναι αυτό σκέφτηκα όταν άκουσα τη λέξη “προσωπικότητα”.
-Ναι πέρασα υπέροχα με αυτό. Και φυσικά όταν ντουμπλάρισα την Carrie Anne Moss στο The Matrix Reloaded. Οδηγούσα την Cadillac CTS και την Ducati 996. Πέρασα τέλεια αλλά ήταν και πολύ επικίνδυνο.
Σκηνή από την ταινία The Matrix Reloaded με την Debbie και έναν άλλον κασκαντέρ πίσω. Δεν κάλυψαν το πρόσωπό της αφού έμοιαζε αρκετά με την Trinity.
-Έγινε κάποιο ατύχημα σε αυτά τα γυρίσματα;
-Ναι, είχαμε γυρίσει τέσσερις φορές την σκηνή αυτή και είχε πάει τέλεια. Εγώ οδηγούσα αντίθετα από το ρεύμα κυκλοφορίας και τέσσερα από τα αυτοκίνητα που έρχονταν έπρεπε να αλλάξουν λωρίδα. Την πέμπτη φορά όμως κάποιο από αυτά δεν άλλαξε λωρίδα. Είναι φοβερό το πόσο γρήγορα λειτουργεί ο εγκέφαλος σε αυτές τις περιπτώσεις. Σκέφτηκα ότι κάνω λάθος στην αρχή αλλά όταν είδα τη σκηνή μετά είπα όχι, δεν έκανα λάθος απλά συνειδητοποίησα γρήγορα ότι αν έκανα την ίδια κίνηση που έπρεπε να κάνω από την αρχή θα τον χτυπούσα, εγώ όμως άλλαξα κατεύθυνση προφανώς επειδή κατάλαβα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Το ατύχημα που έγινε ήταν πολύ μικρότερο από αυτό που θα γινόταν αν ακολουθούσα την αρχική μου διαδρομή. Πήγα στο νοσοκομείο. Ήταν φοβερό ατύχημα αλλά δεν είχα σπάσει τίποτα! Εκείνο το βράδυ έβαλα πολλές φορές πάγο στο πόδι μου και το άφηνα όσο μπορούσα να αντέξω. Την επόμενη μέρα πήγα πάλι στη δουλειά.
-Πραγματικά είναι απίστευτο που δεν έπαθες κάτι σοβαρό. Πρέπει να ήταν φοβερό όλο αυτό.
-Υπήρχε ένα ακόμα χειρότερο περιστατικό στη σκηνή που ο πράκτορας μεταμορφώνεται σε οδηγό φορτηγού, εγώ οδηγούσα πίσω και ενώ την είχα υπολογίσει ακριβώς αυτή τη σκηνή πολλές φορές με μεγάλη ακρίβεια, άκουσα τα πίσω λάστιχα να ουρλιάζουν και τότε έπεσα στα φρένα και και πήγα προς τα δεξιά όσο μπορούσα και το πάνω μέρος, το πίσω μέρος του φορτηγού, το τρέιλερ, πέρασε από το μπροστινό μου φτερό, και χτύπησε τον τοίχο ακριβώς μπροστά μου. Δεν υπήρχε πουθενά να πάω. Δεν χτύπησε την μοτοσυκλέτα, αλλά το τρέιλερ πέρασε ακριβώς από τον μπροστινό τροχό. Και αυτό είναι το πιο κοντινό που έχω έρθει ποτέ, ξέρεις πού… Θυμάμαι ότι όταν τελείωσε η σκηνή αυτή ήθελα να κάνω εμετό.
-Αυτή ήταν η σκηνή που όταν την είδα προσπάθησα να μάθω ποιος οδηγούσε και έτσι έμαθα για σένα.
-Αλήθεια; Πολύ ενδιαφέρον! Και ξέρεις γιατί; Γιατί είμαι πραγματικά περήφανη γι’ αυτό που έκανα εκεί. Δουλεύαμε τρεις μήνες τη σκηνή αυτή. Είχε γυριστεί στο Ναυτικό Αεροδρόμιο της Alameda στα Oakland και κατασκεύασαν τότε έναν ολόκληρο αυτοκινητόδρομο για τις ανάγκες του έργου.

Συνεχιζεται......

Πηγη https://motoria.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η συναρπαστική ζωή της Debbie Evans.​

-Ποια άλλη είναι αγαπημένη σου ταινία;
Στα γυρίσματα της ταινίας The Jerk, η Debbie υπέστη εγκαύματα που την έστειλαν 2 εβδομάδες στη μονάδα εγκαυμάτων.
-Α μου άρεσε πολύ ένα ακροβατικό που είχα κάνει στο The Jerk με τον Steve Martin. Πήγα εκεί και μου είπαν “λοιπόν τι μπορείς να κάνεις;” και τους είπα “Έχετε ένα Volkswagen να περάσω από πάνω του;”. Ήρθε κάποιος με ένα Volkswagen και μου το έδωσε και πέρασα από πάνω του με μια Bultaco Sherpa T. Ήταν πραγματικά διασκεδαστικό που μπορούσα να χρησιμοποιήσω όλες τις ικανότητες οδήγησης που είχα εξασκήσει πολλά χρόνια.
-Έχετε εισπράξει τεράστια αναγνώριση. Ποια είναι τα βραβεία που σας κάνουν περήφανη;
-Πήρα το βραβείο Helen Gibson. Είναι σαν το βραβείο Pioneering Stunt Woman. Έχω επτά βραβεία κασκαντέρ Torres World. Μπήκα στο American Motorcycle Hall of Fame το 2003 για το οποίο είμαι πολύ, πολύ περήφανη. Έχω προταθεί για βραβεία Screen Actors Guild και Emmys.
H Debbie είναι στο American Motorcycle Hall of Fame μαζί με τους C.E. Altman, Tom Heininger, Linton Kuchler, Del Kuhn, Jeremy McGrath, Scott Parker, Duke Pennell, Jay Springsteen, Fred Toscani, Bruce Walters. Danny Laporte, Danny Hansen και Chuck Sun.
-Πιστεύεις ότι θα συνεχίσεις να το κάνεις αυτό όσο σου το επιτρέπει το σώμα σου;

Η Debbie έχει τρία παιδιά, 40, 27 και 24 ετών. Στη φωτογραφία ο μεσαίος της γιος ο Daniel που έχει γίνει και αυτός κασκαντέρ.
-Ακόμα πιστεύω ότι είμαι 20 χρονών στο μυαλό μου. Λατρεύω τη δουλειά μου και είμαι ευγνώμων που μπορώ ακόμα να την κάνω. Εκπαιδευόμουν όλη μου τη ζωή γι’ αυτό χωρίς να το ξέρω. Όσο τα αντανακλαστικά μου είναι καλά δεν υπάρχει λόγος να σταματήσω.

Η Debbie σε ακροβατική επίδειξη μπροστά σε 42.000 θεατές σε αγώνα Camel Pro Series.
-Πώς μπορείς να αποφύγεις ένα σοβαρό ατύχημα; Τι συμβουλή θα έδινες στους οδηγούς;
-Ειλικρινά πιστεύω ότι όλοι οι οδηγοί πρέπει να ξεκινούν την οδήγηση σε χωμάτινη μοτοσυκλέτα. Είναι τρομερά σημαντικό. Δεν μπορώ να βλέπω ανθρώπους που δεν ξέρουν καλά καλά να οδηγήσουν, να πηγαίνουν και να αγοράζουν μοτοσυκλέτες και να βγαίνουν στο δρόμο. Στο χώμα μαθαίνεις γρήγορα τα πάντα. Αποκτάς όλο τον συντονισμό του γκαζιού και του συμπλέκτη, του φρένου και των ταχυτήτων, καταλαβαίνεις πόσο ρόλο παίζει το διαφορετικό τερέν, κατανοείς πώς γλιστράει ο πίσω τροχός, τι κάνει το σώμα σου αντίβαρο, και όλα αυτά. Δεν έχεις τέτοια εκπαίδευση όταν είσαι στο δρόμο. Το χώμα είναι αυτό που θα σε βοηθήσει να πάρεις γρήγορη απόφαση όταν κινδυνεύεις. Για παράδειγμα αν βρεθείτε ποτέ στο σημείο που βλέπετε ένα αυτοκίνητο ξαφνικά μπροστά σας και γνωρίζετε ότι δεν υπάρχει περίπτωση να σταματήσετε, προτού χτυπήσετε το αυτοκίνητο, πηδήξτε όσο πιο ψηλά και πιο μακριά μπορείτε στον αέρα.

Η Debbie ντουμπλάρει την Jamie Lee Curtiss σε κάποιο διαφημιστικό.
-Πώς είναι η κατάσταση τώρα για τις γυναίκες που θέλουν να μπουν σε αυτό το χώρο;
-Είναι πιο εύκολα τώρα απ΄ότι στην εποχή μου. Από τη στιγμή που θα μπεις βέβαια υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός. Αν έχεις εξειδίκευση σε αυτό που κάνεις και το κάνεις καλά, τότε θα σε αναζητήσουν. Και μετά θα βρεις το δρόμο σου. Υπάρχουν άνθρωποι που ξεκίνησαν για κάτι και κατέληξαν σε κάτι άλλο. Υπάρχουν άνθρωποι που παλεύουν και παλεύουν και δεν καταλήγουν κάπου. Και έτσι είναι όλο το Hollywood.
-Ποια είναι η αγαπημένη σου μοτοσυκλέτα;

Η Debbie με την Ducati 996 που κέρδισε μετά την ταινία The Matrix Reloaded.
-Εξαρτάται. Υπάρχουν τόσο πολλές καλές μοτοσυκλέτες αλλά εξαρτάται από τη χρήση τους. Η αγαπημένη μου είναι μία Ducati 996 που μου έδωσαν μετά το τέλος της ταινίας. Ανέκαθεν ήθελα να πάρω μία Ducati, πιστεύω ότι είναι πανέμορφες μοτοσυκλέτες. Και έχουν τόσο ωραίο ήχο! Όταν τέλειωσαν τα γυρίσματα ρώτησα “ξέρετε πού μπορώ να βρω μία τέτοια μηχανή;” Ο σκηνοθέτης με ρώτησε “τι χρώμα σου αρέσει;”. “Κόκκινο”, απάντησα. Αργά το βράδυ κάποιος μου έφερε την μοτοσυκλέτα και μου την έδωσε. Οι πινακίδες παρέμειναν οι ίδιες: “MATRX2.”

Πηγη https://motoria.gr
 
Top Bottom