Γυναίκα και μοτοσυκλέτα

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Μηχανόβια ετών… 76 ταξιδεύει με μια Indian για καλό σκοπό

Για την 76χρονη Aase Bonde από τη Δανία, αυτό το καλοκαίρι δεν είναι μόνο περίοδος διακοπών αλλά και μια ευκαιρία για να κάνει μια καλή πράξη.

Για την ακρίβεια, η Aase οδηγεί την Indian της γυρνώντας τη Δανία ώστε να μαζέψει χρήματα για τo χωριό Τουρούμπα της πολύπαθης Μπουρκίνα Φάσο. Όνειρο της είναι η εγκατάσταση παροχής καθαρού νερού αλλά και ποτίσματος ενός κήπου λαχανικών. Όταν θα συμβεί αυτό, οι 3000 κάτοικοι του χωριού θα είναι αυτάρκεις.


«Αν και πολλοί ανησυχούν για την Πανδημία, είναι εξίσου σημαντικό να βοηθάμε και άλλα μέρη στον κόσμο και πάντα ήταν στόχος μου να βοηθήσω την Αφρική-ποτέ δεν είναι αργά άλλωστε», λέει η Aase χαμογελώντας αναφερόμενη στην ηλικία της. Για αυτό το λόγο οδηγεί εδώ και πάνω από 2 εβδομάδες τη μοτοσυκλέτα της, συγκεντρώνοντας χρήματα και αποδεικνύοντας πως «ποτέ δεν είναι αργά για να κάνεις αυτό που αγαπάς ή για να κάνεις μια αλλαγή στον κόσμο».



Δεν είναι η πρώτη φορά που η Aase βοηθάει την Αφρική, καθώς αυτό είναι το όνειρο της από όταν σπούδαζε νοσηλευτική στο Sønderborg. H Aase έχει ιδρύσει επίσης στη Μπουρκίνα Φάσο ένα δημοτικό σχολείο, με περίπου 550 μαθητές και 9 εκπαιδευτικούς. Ενδιαφέρον έχει πως συμμετείχε και οικονομικά στα υλικά κατασκευής του σχολείου ενώ παράλληλα έβρισκε και άλλους χορηγούς.

Επίσης, έχει οργανώσει και την ποδοσφαιρική ομάδα, η οποία καθαρίζει την κοινότητα 2 φορές το μήνα, ενώ στις δράσεις της είναι και η οργάνωση ενός υφαντικού συνεταιρισμού για τα νεαρά κορίτσια της Τουρούμπα, όπου παράλληλα διδάσκονται και θέματα διατροφής και μαγειρικής. Τέλος, με ιατρικό εξοπλισμό από τη Δανία, 6 νοσοκομεία έχουν αναβαθμιστεί με μηχάνημα ακτίνων Χ, ενώ επίσης έχουν αναβαθμιστεί μαιευτικές και οδοντιατρικές κλινικές.

Γενικά, η προσέγγιση της βιωσιμότητας μέσω μακροχρόνιων αλλαγών έχει σημασία για την Aase. Το τι θα κάνει ακόμα ή το πως θα μπορούσατε να την βοηθήσετε και εσείς στο φιλανθρωπικό της έργο, μπορείτε να το μάθετε με ένα κλικ στον ιστότοπο της.
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.444
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Μηχανόβια ετών… 76 ταξιδεύει με μια Indian για καλό σκοπό

Για την 76χρονη Aase Bonde από τη Δανία, αυτό το καλοκαίρι δεν είναι μόνο περίοδος διακοπών αλλά και μια ευκαιρία για να κάνει μια καλή πράξη.

Για την ακρίβεια, η Aase οδηγεί την Indian της γυρνώντας τη Δανία ώστε να μαζέψει χρήματα για τo χωριό Τουρούμπα της πολύπαθης Μπουρκίνα Φάσο. Όνειρο της είναι η εγκατάσταση παροχής καθαρού νερού αλλά και ποτίσματος ενός κήπου λαχανικών. Όταν θα συμβεί αυτό, οι 3000 κάτοικοι του χωριού θα είναι αυτάρκεις.


«Αν και πολλοί ανησυχούν για την Πανδημία, είναι εξίσου σημαντικό να βοηθάμε και άλλα μέρη στον κόσμο και πάντα ήταν στόχος μου να βοηθήσω την Αφρική-ποτέ δεν είναι αργά άλλωστε», λέει η Aase χαμογελώντας αναφερόμενη στην ηλικία της. Για αυτό το λόγο οδηγεί εδώ και πάνω από 2 εβδομάδες τη μοτοσυκλέτα της, συγκεντρώνοντας χρήματα και αποδεικνύοντας πως «ποτέ δεν είναι αργά για να κάνεις αυτό που αγαπάς ή για να κάνεις μια αλλαγή στον κόσμο».



Δεν είναι η πρώτη φορά που η Aase βοηθάει την Αφρική, καθώς αυτό είναι το όνειρο της από όταν σπούδαζε νοσηλευτική στο Sønderborg. H Aase έχει ιδρύσει επίσης στη Μπουρκίνα Φάσο ένα δημοτικό σχολείο, με περίπου 550 μαθητές και 9 εκπαιδευτικούς. Ενδιαφέρον έχει πως συμμετείχε και οικονομικά στα υλικά κατασκευής του σχολείου ενώ παράλληλα έβρισκε και άλλους χορηγούς.

Επίσης, έχει οργανώσει και την ποδοσφαιρική ομάδα, η οποία καθαρίζει την κοινότητα 2 φορές το μήνα, ενώ στις δράσεις της είναι και η οργάνωση ενός υφαντικού συνεταιρισμού για τα νεαρά κορίτσια της Τουρούμπα, όπου παράλληλα διδάσκονται και θέματα διατροφής και μαγειρικής. Τέλος, με ιατρικό εξοπλισμό από τη Δανία, 6 νοσοκομεία έχουν αναβαθμιστεί με μηχάνημα ακτίνων Χ, ενώ επίσης έχουν αναβαθμιστεί μαιευτικές και οδοντιατρικές κλινικές.

Γενικά, η προσέγγιση της βιωσιμότητας μέσω μακροχρόνιων αλλαγών έχει σημασία για την Aase. Το τι θα κάνει ακόμα ή το πως θα μπορούσατε να την βοηθήσετε και εσείς στο φιλανθρωπικό της έργο, μπορείτε να το μάθετε με ένα κλικ στον ιστότοπο της.

cdefg
 

karad-geo

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.512
Ηλικία
47
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
HONDA Varadero 1000cc MK2
Όνομα
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Μηχανόβια ετών… 76 ταξιδεύει με μια Indian για καλό σκοπό

Για την 76χρονη Aase Bonde από τη Δανία, αυτό το καλοκαίρι δεν είναι μόνο περίοδος διακοπών αλλά και μια ευκαιρία για να κάνει μια καλή πράξη.

Για την ακρίβεια, η Aase οδηγεί την Indian της γυρνώντας τη Δανία ώστε να μαζέψει χρήματα για τo χωριό Τουρούμπα της πολύπαθης Μπουρκίνα Φάσο. Όνειρο της είναι η εγκατάσταση παροχής καθαρού νερού αλλά και ποτίσματος ενός κήπου λαχανικών. Όταν θα συμβεί αυτό, οι 3000 κάτοικοι του χωριού θα είναι αυτάρκεις.


«Αν και πολλοί ανησυχούν για την Πανδημία, είναι εξίσου σημαντικό να βοηθάμε και άλλα μέρη στον κόσμο και πάντα ήταν στόχος μου να βοηθήσω την Αφρική-ποτέ δεν είναι αργά άλλωστε», λέει η Aase χαμογελώντας αναφερόμενη στην ηλικία της. Για αυτό το λόγο οδηγεί εδώ και πάνω από 2 εβδομάδες τη μοτοσυκλέτα της, συγκεντρώνοντας χρήματα και αποδεικνύοντας πως «ποτέ δεν είναι αργά για να κάνεις αυτό που αγαπάς ή για να κάνεις μια αλλαγή στον κόσμο».



Δεν είναι η πρώτη φορά που η Aase βοηθάει την Αφρική, καθώς αυτό είναι το όνειρο της από όταν σπούδαζε νοσηλευτική στο Sønderborg. H Aase έχει ιδρύσει επίσης στη Μπουρκίνα Φάσο ένα δημοτικό σχολείο, με περίπου 550 μαθητές και 9 εκπαιδευτικούς. Ενδιαφέρον έχει πως συμμετείχε και οικονομικά στα υλικά κατασκευής του σχολείου ενώ παράλληλα έβρισκε και άλλους χορηγούς.

Επίσης, έχει οργανώσει και την ποδοσφαιρική ομάδα, η οποία καθαρίζει την κοινότητα 2 φορές το μήνα, ενώ στις δράσεις της είναι και η οργάνωση ενός υφαντικού συνεταιρισμού για τα νεαρά κορίτσια της Τουρούμπα, όπου παράλληλα διδάσκονται και θέματα διατροφής και μαγειρικής. Τέλος, με ιατρικό εξοπλισμό από τη Δανία, 6 νοσοκομεία έχουν αναβαθμιστεί με μηχάνημα ακτίνων Χ, ενώ επίσης έχουν αναβαθμιστεί μαιευτικές και οδοντιατρικές κλινικές.

Γενικά, η προσέγγιση της βιωσιμότητας μέσω μακροχρόνιων αλλαγών έχει σημασία για την Aase. Το τι θα κάνει ακόμα ή το πως θα μπορούσατε να την βοηθήσετε και εσείς στο φιλανθρωπικό της έργο, μπορείτε να το μάθετε με ένα κλικ στον ιστότοπο της.
PraisingcdefgcdefgcdefgPraisingcdefgcdefgcdefg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
87f84f1a0211ef491d181baa4fc4d7da_XL.jpg

Moto Femmes και Δήμητρα Λαδά - Υποστήριξη σε Race for the Cure και Άλμα Ζωής

Οι Moto Femmes και η γνωστή αγωνιζόμενη στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας Δήμητρα Λαδά φωτογραφήθηκαν μαζί δηλώνοντας έμπρακτα αλληλεγγύη σε όλες τις γυναίκες που παλεύουν με τον καρκίνο του μαστού, βοηθώντας στην ευαισθητοποίηση του κοινού πάνω στο θέμα.

Οι Moto Femmes, και η "Τζο" Λαδά, συμμετείχαν στον αγώνα δρόμου Race for the Cure 2020, που φέτος έγινε στις 25-27 Σεπτεμβρίου σελόγω Cov19.Το Race for the Cure είναι η μεγαλύτερη αθλητική διοργάνωση με στόχο την ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού στον κόσμο.

Στην Ευρώπη, βοηθά οργανώσεις για τον καρκίνο του μαστού και νοσοκομεία με στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού αλλά και τη συγκέντρωση πόρων.

Με περισσότερες από 500.000 νέες περιπτώσεις ασθένειας κάθε χρόνο και 125.000 θανάτους από καρκίνο του μαστού στην Ευρώπη, οι πόροι αυτοί είναι ζωτικής σημασίας.

Στην ίδια γραμμή, οι Moto Femmes αλλά και η Τζο υποστηρίζουν και το «Άλμα Ζωής».

Για όσους και όσες δεν γνωρίζουν, ο Πανελλήνιος Σύλλογος Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής» είναι Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο και ιδρύθηκε το 1988 από γυναίκες που είχαν βιώσει προσωπικά τον καρκίνο του μαστού.

Η μοναδικότητά του έγκειται στο γεγονός ότι όλα τα μέλη του, οι εθελόντριες και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου είναι γυναίκες με καρκίνο του μαστού.

Το σύνθημά στο «Άλμα Ζωής» είναι η «ζωή με ποιότητα». Έμπειροι ψυχολόγοι – ψυχοθεραπευτές και κοινωνικοί λειτουργοί μπορούν να στηρίξουν τόσο την ίδια τη γυναίκα όσο και τα μέλη της οικογένειάς της δωρεάν για όσο χρονικό διάστημα χρειαστεί, με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής.

Ο Σύλλογος οργανώνει τα προγράμματά του γύρω από τρεις βασικούς άξονες:

α. κάθε γυναίκα που νοσεί να έχει τη ψυχοκοινωνική στήριξη που έχει ανάγκη σε οποιαδήποτε περιοχή της Ελλάδας κι αν βρίσκεται,

β. κάθε γυναίκα που νοσεί να έχει πλήρη και έγκυρη ενημέρωση για όλα τα θέματα που την αφορούν και

γ. να μειωθούν οι θάνατοι από την ασθένεια ως αποτέλεσμα της έγκαιρης διάγνωσης.

Θυμίζουμε πως στο ίδιο πλαίσιο και μετά από απουσία 13 ετών από το πανελλήνιο πρωτάθλημα ταχύτητας, η συνεργάτιδα του Bikeit Δήμητρα (Τζο) Λαδά, επανήλθε δυναμικά στην κατηγορία SS300 για καλό σκοπό.

Σκοπός της συμμετοχής της είναι η ευαισθητοποίηση γύρω από τον καρκίνο του μαστού, ένα θέμα που αποτελούσε ταμπού μέχρι πριν λίγα χρόνια και που με την έγκαιρη πρόγνωσή του είναι ιάσιμος κατά 95%.

Δίπλα της στην προσπάθεια αυτή είναι από την πρώτη στιγμή η KTM South East Europe, το περιοδικό BikeIt! , η S1nioris Racing, η ZenOne racing και φυσικά ο σύλλογος γυναικών με καρκίνο του μαστού "Άλμα Ζωής".

Πηγη www.bikeit.gr/
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
ΟΜΟΡΦΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ: ΟΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ ΤΟΥ ΜΑΣΤΟΥ
Ηταν μια όμορφη και συγκινητική στιγμή την Κυριακή 25 Οκτωβρίου στην πίστα των Μεγάρων, καθώς οι κυρίες της μοτοσυκλέτας έκαναν δύο γύρους με τις μοτοσυκλέτες τους, εκφράζοντας την συμπαράστασή τους, αλλά και το θάρρος τους, στην Παγκόσμια ημέρα κατα του καρκίνου του μαστού. Πολλά μπράβο σε όλους και σε όλες.

122702877_3460041670745475_2444923719873644780_o.jpg 122806273_3460042334078742_5000471900806034072_o.jpg 122900440_3460042040745438_4018171902468201081_o.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Δυστύχημα στο Rally Σαρδηνίας για την Sara Lenzi - Δήλωση Petrucci​

Ο Danilo Petrucci έπαιρνε μέρος με KTM 450 για προπόνηση

Η δεκαοχτάχρονη Sara Lenzi έχασε την ζωή της ενώ βρισκόταν μεταξύ δύο ειδικών διαδρομών σε δημόσιο δρόμο, τηρώντας σύμφωνα με τους μάρτυρες το όριο ταχύτητας. Ωστόσο σε ένα πολύ στενό κατηφορικό δρόμο δεν μπόρεσε να αποφύγει την μετωπική σύγκρουση με ένα SUV που ανέβαινε εκείνη την στιγμή. Η βοήθεια έφτασε γρήγορα αλλά ήταν μάταιη, καθώς ο θάνατος ήταν ακαριαίος.
Ο κακός καιρός και η ολισθηρότητα του δρόμου έπαιξαν βασικό ρόλο στο δυστύχημα. Εκείνη την στιγμή η Sara ήταν δεύτερη στην κατηγορία γυναικών, ενώ αποτελούσε ένα από τα φαβορί του Ιταλικού Enduro και είχε γίνει πρόσφατα μέλος της ομάδας Beta Dirt Racing.

Το δυστύχημα έγινε στην περιοχή Alà dei Sardi στις 14:00 τοπική ώρα την Κυριακή, με τις τοπικές εφημερίδες να μεταδίδουν πως έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας φρενάροντας μπροστά από το αυτοκίνητο και το κράνος της χτύπησε στον προφυλακτήρα βρίσκοντας ακαριαίο θάνατο.

Η ιταλική ομοσπονδία μοτοσυκλέτας και οι διοργανωτές του Motorally εκφράζουν τα θερμά τους συλλυπητήρια στην οικογένεια της νεαρής αναβάτριας με τον πρόεδρο της ομοσπονδίας να λέει χαρακτηριστικά: «Είμαι πολύ κοντά στην οικογένεια της Sara που η απώλεια που νιώθουν μας αγγίζουν όλους μας βαθιά. Στους γονείς της Sara, τους αγαπημένους της και τους φίλους της, στέλνω τα θερμά μου συλλυπητήρια όπως και ολόκληρης της ιταλικής ομοσπονδίας».
Ο Danillo Petrucci έπαιρνε μέρος στο Rally Σαρδηνίας για προπόνηση και διατήρηση της φυσικής του κατάστασης χωρίς να έχει τους ίδιους κινδύνους όπως στο motocross όπως δήλωσε τις προηγούμενες ημέρες στους συμμετέχοντες. Στα κοινωνικά δίκτυα δήλωσε συντετριμμένος για την απώλεια της Sara.
Σήμερα το Rally διακόπτει την πορεία του σε ένδειξη πένθους για την Σάρα. Θα συνεχίσει με την τελευταία ημέρα την Τρίτη, αφιερώνοντάς την στην μνήμη της Sara Lenzi.

Κριμα νεο κοριτσι cdefghigcdefghig

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Πέντε κορίτσια από το Παρίσι στα ψηλά περάσματα των Ιμαλαΐων​

Five-French-Girls-Ride-The-Himalayas-1024x768.jpg

Μια αγάπη για περιπέτεια, 5 μοτοσικλέτες και πέντε νέες και ελκυστικές Γαλλίδες βρέθηκαν να οδηγούν στους πρόποδες των Ιμαλαΐων. Οι πέντε φίλες ήξεραν ότι θα βρίσκονταν για μια φορά στη ζωή τους εδώ, αλλά δεν είχαν ιδέα ότι θα ξετρελάνουν τόσο κόσμο με τα κατορθώματα τους, πέρα από τις ζώνες άνετης και μοντέρνας ζωής τους στο περίπλοκο Παρίσι.
Για να τεκμηριώσουν την εμπειρία τους μια φορά στη ζωή τους, κατάφεραν ένα επεξεργασμένο όμορφα βίντεο, το αποτέλεσμα, είναι ένας θαυμάσιος λογαριασμός τριών ημερών του ταξιδιού τους, που διασχίζει τους υψηλότερους δρόμους στον κόσμο στη βορειοδυτική Ινδία.

Από την ινδική πρωτεύουσα του Νέου Δελχί, φτάνουν στο Μανάλι στα βορειοδυτικά, όπου συναντιούνται με έναν εκσυγχρονισμένο στόλο του θρυλικού Royal Enfield Bullet.


Οι μοτοσικλέτες αυτές είναι χαμηλής περιστροφής των 500cc αποδεικνύωντας σοβαρά εργαλεία για το ταξίδι των 1.000 μιλίων (2,000 χλμ.) που μοιράζετε 80% σκληρής ασφάλτινης διαδρομής και 20% δύσκολης χωμάτινης. Όχι μόνο αυτό, οι μοτοσικλέτες είναι πάνω από 220 κιλά (100 κιλά) αποσκευών και επιπλέον καύσιμα, οι οποίες συμπεριφέρθηκαν άψογα στα χέρια των μικρών πιλότων τους.

Οι πέντε νέες και ελκυστικές Γαλλίδες βγαίνουν στους γκρεμούς των Ιμαλάιων

Λίγα από τα περάσματα στα Ιμαλάια προστατεύονται από εμπόδια και απόκρημνα βράχια, οι οδικές συνθήκες ποικίλλουν από την ομαλή άσφαλτο μέχρι τις τρύπες με λάσπη στα τρομακτικά κομμάτια που περιμένουν να διασχίσουν τα κορίτσια, ένας απροσδόκητος τόπος για αναβάτη. Ο κίνδυνος πτώσης βράχων υπάρχει και ίσως ακόμη πιο δύσκολο είναι η ανθρωποκτονική οδήγηση άλλων οδηγών του οδικού δικτύου.

Μερικές από τις μεγαλύτερες προκλήσεις τους, περιλάμβανε μια τρομακτική νυχτερινή οδήγηση και την κατάκτηση υψηλών περασμάτων Ιμαλαΐων. Η οδήγηση στους υψηλότερους δρόμους του κόσμου, έρχεται για τα κορίτσια με τις δυσκολίες που δεν ήταν έτοιμες για την ασθένεια του υψομέτρου. Με δρόμους που αγγίζουν το ύψος των 16.000 ποδιών (περίπου 5.000 μέτρα), μάχονται με τη ναυτία, τους πονοκεφάλους και την εξάντληση.
large-58333-1.jpg
Τα κορίτσια L’équipée, περνούν από τα περίφημα ψηλά περάσματα των Ιμαλαΐων.

Το ταξίδι τους επίσης, δίνει μια σπάνια ματιά στην κουλτούρα των θεατών. Αγωνίζονται με την τοπική κουζίνα στην αρχή, σύντομα μαθαίνουν να εκτιμούν τις λεπτές αποχρώσεις και τις ιδιαιτερότητες του μαγειρέματος των Ιμαλαΐων.

Το ταξίδι τους στα Ιμαλάια είναι κάτι περισσότερο από μια απίστευτη περιπέτεια. είναι μια βαθιά συναισθηματική μοτοσικλετιστική διαδρομή, που δοκιμάζει την ψυχική αποφασιστικότητά τους, όσο έχει να κάνει με τη φυσική τους αντοχή, μετριάζεται με μια υγιή δόση χιούμορ και την παρήγορη άνεση των Royal Enfields.


Το ταξιδι εγινε το 2015
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
IMG_9199.jpg

Ασταμάτητη η Ana Carrasco
Ξανά στη δράση μετά τον τραυματισμό

Η Πρωταθλήτρια της κατηγορίας SSP300 του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος WSBK, η Ισπανίδα Ana Carrasco είχε στις 10 Σεπτεμβρίου του 2020 ένα σφοδρό ατύχημα στο Εστορίλ, με κάταγμα σε δύο σπονδύλους. Στο απαραίτητο χειρουργείο που έγινε μπήκαν δύο πλάκες εκεί και αυτήν την εβδομάδα που πέρασε, 4 μήνες μετά το ατύχημα, οι πλάκες βγήκαν και η ίδια είναι σε πολύ καλή διάθεση - “Ασταμάτητη”, όπως έγραψε – έτοιμη για τις προπονήσεις ενόψει της φετινής χρονιάς.


Μπραβο κοπελα μου PraisingPraisingPraising
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

harni Pinfold - Αποσύρεται από τους αγώνες μοτοσυκλέτας λόγω έλλειψης σεβασμού προς τις γυναίκες​

3c663680a37934005c6f97b3fa864a95_XL.jpg

“Οι περισσότερες προκλήσεις που έχω αντιμετωπίσει οφείλονται σε έλλειψη σεβασμού και υποτιμητική αντιμετώπιση προς τις γυναίκες...”
Η ιστορία της Sharni Pinfold κανονικά θα έπρεπε να γίνει παγκοσμίως γνωστή για την επιμονή και προσήλωση στον στόχο, για την επιτυχία της να φτάσει σε υψηλότατα αγωνιστικά επίπεδα με το σπαθί της, δίχως να προέρχεται από “επώνυμη” οικογένεια ή μια στέρεη οικονομική βάση να τη στηρίζει.

Κι όμως, αν μαθαίνουμε σήμερα για τη νεαρή Αυστραλέζα οφείλεται σε έναν εντελώς λάθος λόγο. Με μια λιτή ανακοίνωση στα κοινωνικά της δίκτυα, η Pinfold ανακοινώνει πως εγκαταλείπει τους αγώνες μοτοσυκλέτας εξαιτίας του ευρύτερου αγωνιστικού περιβάλλοντος που αποδεικνύεται τοξικό για γυναίκες.

Η Sharni Pinfold είχε ένα όνειρο, να αναδειχθεί στους αγώνες ταχύτητας μοτοσυκλετών, και για να το καταφέρει ήταν διατεθειμένη να κάνει μεγάλες θυσίες. Παρότι ο πατέρας της είχε πεθάνει πριν αυτή αρχίσει να αγωνίζεται και η οικογένειά της δεν ήταν ούτε πλούσια ούτε δικτυωμένη, η νεαρή Αυστραλέζα δούλεψε σκληρά για τον στόχο της.

Το 2017 πούλησε ό,τι είχε και δεν είχε, εγκατέλειψε οικογένεια και φίλους και μετακόμισε στην Αγγλία, στην άλλη άκρη του κόσμου από την πατρίδα της δηλαδή, για να αγωνιστεί σε υψηλότερο επίπεδο. Η πορεία της αυτή ανταπέδωσε φέτος με ένα νέο συμβόλαιο στο Γερμανικό πρωτάθλημα IDM και την κατηγορία SSP300 με Kawasaki Ninja 400 για το 2021, ωστόσο δεν έμελλε να τρέξει σε αυτό το νέο πρωτάθλημα.

pinfold1

Η ανακοίνωση της Pinfold δεν εστιάζει σε κάποιο συγκεκριμένο συμβάν ή πρόσωπο, μα περιγράφει μιαν εικόνα διόλου κολακευτική για τον χώρο των αγώνων μοτοσυκλέτας – αλλά και την κοινωνία μας εν γένει:

“Σε όλη την πορεία μου στους αγώνες μοτοσυκλέτας έχω βιώσει πολλές προκλήσεις, μερικές για τις οποίες δυσκολεύομαι ακόμη και να μιλήσω. Οι περισσότερες από αυτές οφείλονται στην έλλειψη σεβασμού και υποτιμητικές συμπεριφορές προς τις γυναίκες. Είναι πράγματα που ξέρω πως δεν θα είχα βιώσει ποτέ αν ήμουν άντρας.

“Φτάνει ένα σημείο που δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια, νομίζω πως έφτασα στο σημείο αυτό. Αισθάνομαι πως δεν θέλω άλλο να εκθέτω τον εαυτό μου σε τέτοιες συμπεριφορές ή να αντιμετωπίζομαι έτσι.”


Δοθείσης της πορείας της και των θυσιών που έκανε η Pinfold, η απόφαση αυτή οπωσδήποτε δεν ήρθε καθόλου εύκολα. Το να εγκαταλείψεις ένα όνειρο μόλις στα 25 σου, ακριβώς τη στιγμή που αυτό έχει αρχίσει να απογειώνεται και δίχως να συντρέχουν λόγοι υγείας ή ανωτέρας βίας, μάλλον δείχνει πως η κατάσταση πίσω από το δημόσιο πρόσωπο των αγώνων είναι πολύ πιο σάπια.

Κι αν υπάρχει μια Ana Carrasco (WorldSSP300), μια Laia Sanz (Rally) και μια Maria Herrera (MotoE), πίσω τους ενδεχόμενα υπάρχουν πολλές ακόμη κοπέλες με δυνατότητες αντιστρόφως ανάλογες των ευκαιριών που (δεν) βρίσκουν απέναντι στους άντρες αντιπάλους τους, με μόνη "αμαρτία" το φύλλο τους. H Laia Sanz έχει αναφερθεί άλλωστε εκτενώς στα προβλήματα που αντιμετώπιζε ως γυναίκα σε ένα ανδροκρατούμενο άθλημα και δεν είναι η μόνη.

Μπορείτε να διαβάσετε την πλήρη ανακοίνωση της αθλήτριας εδώ: Sharni Pinfold Racing (Facebook)

Πηγη www.bikeit.gr


Κομπλεξικοι παντου γαμω τη π********να μου μια χαρα κοπελα να μη παει μπροστα BcdefBcdef
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Ana Carrasco παίρνει το βραβείο Rey Juan Carlos σαν η αθλητική αποκάλυψη του 2018​

Από τον BikerSpirit

Η Ana Carrasco πήρε το βραβείο Rey Juan Carlos σαν την αθλητική αποκάλυψη του 2018.


Τα Εθνικά Βραβεία Αθλητισμού του 2018, πραγματοποιήθηκαν σε μια τελετή υπό την προεδρία των βασιλέων της Ισπανίας Felipe VI και Letizia με την παρουσία του Υπουργού Πολιτισμού José Manuel Rodrigues Uribes και του πρόεδρου του Ανώτατου Αθλητικού Συμβουλίου Irene Lozano.


Ένα σημαντικό βραβείο που αξίζει περισσότερο από τον παγκόσμιο τίτλο Supersport 300 που πέτυχε εκείνη την χρονιά και για το πώς επέστρεψε μετά τον τραυματισμό που υπέστη τον περασμένο Σεπτέμβριο, σε μια ιδιωτική προπόνηση στην πίστα Estoril όπου υπέστησαν ζημιές δύο σπόνδυλοι, D4 και D6.


Η Ισπανίδα, η οποία παρόλο που υπέστη ατύχημα που την κράτησε εκτός των αγώνων τους τελευταίους μήνες του 2020, έχει ανακάμψει και είναι έτοιμη να επιστρέψει στις πίστες.

Το βραβείο που πήρε η Ισπανίδα οδηγός δεν είναι μόνο επειδή ήταν η μεγάλη αποκάλυψη της χρονιάς στα Supersport 300. Έγραψε επίσης ιστορία σαν την πρώτη γυναίκα που κέρδισε ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα ταχύτητας μοτοσυκλέτας, φέρνοντας τον τίτλο στην Ισπανία. Η Carrasco επέστρεψε στην μοτοσυκλέτα της στην Kawasaki, πέντε μήνες μετά το κάταγμα δύο σπονδύλων και οι αισθήσεις είναι καλύτερες από ό, τι περίμενε.

Πηγη www.bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Milena Koerner: Η πρώτη γυναίκα team manager στα MotoGP​

"Όταν είσαι γυναίκα στο πάντοκ των MotoGP δεν σου επιτρέπονται λάθη"​

Milena-Koern.jpg

Σε έναν μέχρι πρότινος καθαρά ανδροκρατούμενο χώρο, η Milena Koerner έρχεται να ανατρέψει τα στερεότυπα, όντας η πρώτη και η μοναδική μέχρι σήμερα team manager ομάδας στο πάντοκ των MotoGP
Γλωσσομαθής (μιλά πέντε γλώσσες - γερμανικά, ιταλικά, αγγλικά, ισπανικά και γαλλικά), με σπουδές στον τομέα της οικονομίας και της διαπολιτισμικής επικοινωνίας η Milena Koerner ηγείται από το 2019 του Team Forward MV Agusta που αγωνίζεται στη Moto2.

«Όταν είσαι γυναίκα στο πάντοκ των MotoGP δεν σου επιτρέπονται λάθη. Έχω κερδίσει το σεβασμό και την εμπιστοσύνη με σκληρή δουλειά. Όταν όμως σου παρουσιάζεται μια νέα πρόκληση, αισθάνεσαι ότι πρέπει να αποδείξεις ότι το αξίζεις», λέει σε συνέντευξή της στο ιταλικό MOW.

Πριν λίγο καιρό είχαμε δημοσιεύσει στο 2wo ένα σχετικό θέμα για μια άλλη γυναίκα που βρίσκεται στο πάντοκ, την μετρ των ηλεκτρονικών Jenny Anderson που εντάχθηκε φέτος στο team μηχανικών του Marc Marquez. Η παρουσία δυναμικών και ιδιαίτερα καταρτισμένων γυναικών στο πάντοκ είναι η νέα πραγματικότητα και για να πούμε την αλήθεια μας αρέσει πολύ.

«Ο αριθμός των γυναικών στο πάντοκ αυξάνεται και αυτό είναι καλό. Ωστόσο ακόμα εξακολουθεί να είναι δύσκολο το να σε αποδεχθούν», σημειώνει η 36χρονη team manager η οποία ηγείται μιας ομάδας που αποτελείται συνολικά από 22 άνδρες συμπεριλαμβανομένων των αναβατών, Simone Corsi και Stefano Manzi. Όπως και να το κάνουμε δεν το λες και εύκολη υπόθεση για μια γυναίκα να κρατήσει τις ισορροπίες στην ομάδα, να εμπνεύσει τους συναδέλφους της και να κερδίσει το σεβασμό τους.

Milena-Koern.jpg

«Το πιο δύσκολο πράγμα για έναν team manager είναι να δημιουργήσει μια ομάδα ενωμένη που δουλεύει αρμονικά. Στη σχέση με τον αναβάτη είναι σημαντικό να καταλαβαίνεις πότε πρέπει να είσαι σκληρός ώστε να τον πιέσεις να φτάσει στα όριά του και πότε χρειάζεται να ακούσει μια καλή κουβέντα. O Stefano (Manzi) μου εξηγεί λεπτομερώς όλες τις τεχνικές λεπτομέρειες και αυτό μου δίνει τρομερή ικανοποίηση ιδιαίτερα όταν ακολουθεί τις συμβουλές μου. Το ίδιο ισχύει και για τον Simone (Corsi). Τόσο γι' αυτούς όσο και για τους μηχανικούς, είμαι μια από αυτούς. Το ότι είμαι γυναίκα δεν αποτελεί πρόβλημα».

Υπάρχει όμως εξήγηση πίσω από την απόφασή της να ασχοληθεί με ένα τόσο απαιτητικό επάγγελμα. «Γεννήθηκα 17 Γενάρη, την ίδια μέρα που γεννήθηκε ο Μοχάμεντ Άλι και ο Αλ Καπόνε. Προφανώς αυτός είναι ο λόγος που έχω αποκτήσει σκληρότητα και τέτοιο πάθος για τις δύσκολες δουλειές», δηλώνει με χιούμορ.

Η ζωή για την «φυλή» των MotoGP κάθε άλλο παρά εύκολη είναι. Απαιτεί ατελείωτες ώρες δουλειάς και συνεχόμενα ταξίδια. Οπότε ο χρόνος για προσωπική ζωή είναι περιορισμένος. «Προς το παρόν δεν έχω μετανιώσει καθόλου, αν και γνωρίζω καλά πως αυτό το επάγγελμα δεν σου αφήνει πολλά περιθώρια για να δημιουργήσεις οικογένεια. Είναι μια δύσκολη ζωή καθώς για 220 ήμερες το χρόνο βρίσκεσαι μακριά από το σπίτι σου. Ξεκίνησα να εργάζομαι στο πάντοκ πριν μπω στο πανεπιστήμιο. Τότε σκεφτόμουν πως αυτός είναι ένας καλός τρόπος ζωής αλλά για λίγο και πως με τον καιρό θα έβρισκα μια πιο σοβαρή δουλειά. Να όμως που βρήκα αυτή τη δουλειά εδώ!».

Η πανέμορφη Γερμανίδα με τα γαλάζια μάτια και το εντυπωσιακό παρουσιαστικό, γεννήθηκε στην πόλη Gera, που βρίσκεται 20 χιλιόμετρα μακρυά από την πίστα του Sachsenring. «Από πιτσιρίκα μου άρεσε πολύ να παρακολουθώ αγώνες και μετά να περιγράφω στον πατέρα μου που συχνά έλειπε για δουλειά, τι έγινε. Η πρώτη φορά που πήγα σε πίστα ήταν στα 13 μου χρόνια. Με πήγε η γιαγιά μου με ένα sidecar. Θυμάμαι μου πήρε δύο ώρες μέχρι να πείσω έναν άνθρωπο της ασφάλειας να μου επιτρέψει να μπω στο πάντοκ καθώς δεν είχα πάσο», θυμάται.

Όταν ενηλικιώθηκε, της δόθηκε η ευκαιρία να μπει στο χώρο των αγώνων ως grid girl. Στη συνέχεια ασχολήθηκε με τις δημόσιες σχέσεις και το 2012 ανάλαβε υπεύθυνη Τύπου της Tech 3, θέση την οποία διατήρησε για σχεδόν πέντε χρόνια. Στο δυναμικό της MV Agusta εντάχθηκε τον Νοέμβριο του 2016 και από το 2019 ανέλαβε καθήκοντα team manager της ομάδας που έχει η εταιρεία στη Moto2.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Μοτοσυκλέτα και γυναίκες, η καλύτερη εποχή​

72274229_2492213881003345_2050281889482145792_o.jpg

Επιτέλους, περισσότερες γυναίκες από ποτέ οδηγούν μοτοσυκλέτα. Τα στερεότυπα καταρρίπτονται και άλλος ένας μέχρι πρότινος «ανδροκρατούμενος» χώρος αλλάζει.​

Οι γυναίκες κατάφεραν,πέρα από τα βασικά ανθρώπινα δικαιώματα, να εξασφαλίσουν μέσα από αγώνα ετών και μια θέση σε έναν μέχρι πρότινος ανδροκρατούμενο χώρο και να καταρρίψουν το στερεότυπο που θέλει την μοτοσυκλέτα αποκλειστική δραστηριότητα των ανδρών.

Από scooter και μοτοσυκλέτες, χαλαρές βόλτες και ταξίδια,αγώνες ταχύτητας και σκληρές διαδρομές, οι μοτοσικλετίστριες είτε για χόμπι, είτε αγωνιστικά, αποδεικνύουν ότι μπορούν να ξεπεράσουν τα όρια και τις αντοχές τους.Έτσι τους δίνεται η ευκαιρία ,πλέον από την μεριά του αναβάτη και όχι του συνοδηγού, να νιώσουν και εκείνες αυτή την ενθουσιώδη ελευθερία και αδρεναλίνη που παρέχει μία βόλτα ή κούρσα με την μηχανή.

Αν και η μοτοσυκλέτα είναι ένα άθλημα που κυριαρχείται κυρίως από άνδρες, τόσο στην χώρα μας όσο και στο εξωτερικό παρατηρείται μια έντονη αύξηση της παρουσίας γυναικών σε αγώνες ταχύτητας, με κάποιες από αυτές να σημειώνουν σημαντικές επιτυχίες και νίκες. Η διάδοση αυτού του διαφορετικού αθλήματος για τις γυναίκες ξεκίνησε κυρίως μέσα από μοτοσικλετίστριες του χώρου, οι οποίες δημιούργησαν την δικιά τους κοινότητα με σκοπό την εκπαίδευσηκαι υποστήριξητων αναβατριών. Η υποστήριξη που πρόσφεραν ήταν αρκετή ώστε να παρακινήσουνμικρές και μεγάλες αναβάτριες, να καβαλήσουν μοτοσυκλέτασε αγωνιστικό και ερασιτεχνικό επίπεδο, με γνώμονα πάντα την προστασία και την οδηγική ασφάλεια.

Η έντονη παρουσία των γυναικών στον χώρο της μοτοσυκλέτας
, είναι φανερή και στην αγορά η οποία δεν τις βλέπει σαν απλές συνεπιβάτες αλλά μοτοσικλετίστριες που έχουν ανάγκη από ένα πλήρη εξοπλισμό, δίνοντας τους περισσότερα είδη εξοπλισμού σχεδιασμένα για εκείνες και όχι για το αντρικό σώμα.

Πηγη www.mototriti.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

WorldSSP300 Misano: H μεγάλη επιστροφή της Ana Carrasco​

Επέστρεψε στους αγώνες και κέρδισε​







Το 2020 ήταν εξαιρετικά δύσκολο και επίπονο για την Ana Carrasco που υπέστη κάταγμα σε δύο θωρακικούς σπονδύλους μετά από σοβαρό ατύχημα που είχε τον Σεπτέμβρη κατά τη διάρκεια δοκιμών στην πίστα του Estoril. Ένα ατύχημα που λίγο έλειψε να την αφήσει καθηλωμένη σε αναπηρικό καροτσάκι

Μετά από πολύμηνο αγώνα που έδωσε, η Πρωταθλήτρια του 2018 στην κατηγορία WorldSSP300, κατάφερε σταδιακά να επιστρέψει στη δράση.
Τον περασμένο Φλεβάρη ξεκίνησε τις δοκιμές στην πίστα με καρτ και εν συνεχεία επέστρεψε στη σέλα μοτοσυκλέτας.
Την Κυριακή 13/6 στην πίστα του Misano, η 24χρονη Ισπανίδα οδηγός της Kawasaki Provec, έκλεισε το δυσκολότερο κεφάλαιο της αγωνιστικής καριέρας, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο - επιστρέφοντας στις επιτυχίες.
Η πρώτη γυναίκα στην ιστορία των αγώνων μοτοσυκλέτας που κατάφερε να κερδίσει τους άντρες αντιπάλους της και να κατακτήσει Παγκόσμιο τίτλο, πανηγύρισε τη νίκη στο 2ο σκέλος της κατηγορίας, που είχε συναρπαστική εξέλιξη και επεισοδιακό φινάλε.
ana carasco win 4

Η πρωτιά κρίθηκε στην τελευταία στροφή με τον επικεφαλής Tom Booth-Amos (Fusport – RT Motorsports by SKM – Kawasaki) να πέφτει και την Carrasco, που ακολουθούσε σε απόσταση αναπνοής, να αντικρίζει πρώτη τη σημαία του τερματισμού.
«Είμαι τόσο χαρούμενη σήμερα γιατί ο δρόμος μέχρι εδώ μετά τον τραυματισμό ήταν πραγματικά μακρύς. Πολλοί μήνες μακριά από τους αγώνες. Και σίγουρα η επιστροφή σε τέτοιες περιπτώσεις είναι δύσκολη», σχολίασε η νεαρή οδηγός. «Ο βασικός στόχος για αυτή τη σεζόν ήταν να είμαι ανταγωνιστική, να επιστρέψω στο βάθρο... Σίγουρα, η νίκη στο Misano είναι πολύ σημαντική για εμένα. Ήρθε μόλις στον 4ο αγώνα και αυτό είναι πολύ καλό γιατί μπορούμε να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Ο τίτλος δεν είναι ο βασικός μου στόχος γιατί υπάρχουν ακόμα 12 αγώνες, οπότε ο δρόμος είναι μακρύς. Πρέπει να προσεγγίζω κάθε αγώνα ξεχωριστά. Σίγουρα γίνομαι όλο και καλύτερη αλλά ακόμα δεν είμαι στην καλύτερή μου κατάσταση, οπότε θα πρέπει να συνεχίσω να δουλεύω σκληρά ώστε να βελτιώνομαι συνεχώς. Θα πρέπει να είμαι πιο ανταγωνιστική τις Παρασκευές όπως και στη διαδικασία της Superpole. Και φυσικά θα πρέπει να προσπαθώ να κερδίζω αγώνες και στο τέλος της σεζόν θα δούμε που βρισκόμαστε. Σίγουρα όμως ο βασικός μου στόχος είναι να κερδίσω κι άλλους αγώνες».
Στην Aragon είχε τερματίσει 11η στο 1ο σκέλος και 5 στο 20, ενώ στο Misano ήταν 15η στο 1ο σκέλος, ενώ νίκησε το 2ο.
Στη βαθμολογία φιγουράρει στην 3η θέση με 42 βαθμούς, έχοντας μπροστά της τον Tom Booth-Amos (65) και τον Adrian Huertas (72).

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Δήμητρα «Τζο» Λαδά - Στο ΠΠΤΜ 2021, ενάντια στον καρκίνο του μαστού​

tzo-lada-pptm-2021-00002.jpgtzo-lada-pptm-2021-00001.jpg
Η Δήμητρα "Τζο" Λαδά συνεχίζει και φέτος την εκστρατεία της για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού, μέσω του αθλήματος που λατρεύει!
Σ' έναν κατεξοχήν ανδροκρατούμενο χώρο, τους αγώνες μοτοσυκλέτας, θέλει με τη συμμετοχή της να δείξει πως όλα είναι δυνατά, αρκεί να πιστέψεις στον εαυτό σου και τη δύναμη που κρύβεις μέσα σου.

Δίπλα της στην προσπάθεια αυτή η ομάδα "Σιφναίος Bike Performance", τα ελληνικά γυαλιά ηλίου "Okio sunglasses", η "RiAct insurance", η εταιρία "Extra Products Tasoulis", η "Tzortzopoulos moto fashion", η "Rise custom gear", οι μπουκιές δημητριακών "Energy Balls", το "Φοίβη pilates, yoga & wellness", οι "moto femmes hellas" και φυσικά το περιοδικό "bikeit.gr".

Πηγη BIKEIT.GR
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Asil Özbay από την Τουρκία θα κάνει το γύρο της Αφρικής μόνη της, πάνω στην μοτοσυκλέτα της​

1625158876266.png
Η Αφρική δεν αποτελεί μία άγνωστη ήπειρο για την Asil Özbay. Έχει ήδη πραγματοποιήσει ένα ταξίδι 60 ημερών στο Μαρόκο αλλά για πρώτη φορά θα κάνει τον γύρο της ηπείρου μόνη της. Η ακαδημαϊκός, που διδάσκει στη Σχολή Επιστημών Αθλητισμού του Πανεπιστημίου Gedik της Κωνσταντινούπολης, θέλει να αποτελέσει παράδειγμα για άλλες γυναίκες.
Ήδη έχει διανύσει χιλιάδες χιλιόμετρα σε δεκάδες χώρες σε όλη την Ευρώπη και την Ασία έχοντας όνειρο να γυρίσει όλον τον κόσμο.



Το ταξίδι της στην Αφρική θα ξεκινήσει αεροπορικά για λόγους πανδημίας, καθώς δεν μπορούσε να μεταβεί οδικώς. Όπως έκανε και στα προηγούμενα ταξίδια της, σκοπεύει να γυρίσει ντοκιμαντέρ με θέμα τις φυλές, την ζωή στα χωριά και την καθημερινότητα στην αφρικανική ήπειρο.
Μιλώντας στην Anadolu Agency για το 19χρονο πάθος της για τις μοτοσυκλέτες, η Özbay είπε ότι τα ταξίδια με μοτοσυκλέτα είναι γεμάτα προκλήσεις και γοητεία. “Προτιμώ ιδιαίτερα να επισκέπτομαι λιγότερο δημοφιλείς προορισμούς“, είπε, προσθέτοντας ότι απολαμβάνει να δημιουργεί αντικειμενικό ψηφιακό περιεχόμενο και να το μοιράζεται με διαδικτυακές κοινότητες. Η Özbay, που χαράσσει τον δρόμο της γεφύρωσης διαφορετικών πολιτισμών δήλωσε ότι το φετινό της ταξίδι στην Αφρική έχει διαφορετικό στόχο από τα προηγούμενα. “Αυτή τη φορά είναι και ταξίδι αλλά και ένα οδοιπορικό ανακάλυψης και θα είμαι ανοιχτή σε επιστημονικές συνεργασίες“, δήλωσε, προσθέτοντας ότι μαζί με το Πανεπιστήμιό της σκοπεύουν να δώσουν υποτροφίες σε φοιτητές που θα ήθελαν να σπουδάσουν στην Τουρκία.
Η Özbay προσπαθεί επίσης να καθιερώσει στα διεθνή μέσα το προφίλ μίας γυναίκας που ταξιδεύει μόνη της σε όλον τον κόσμο με την μοτοσυκλέτα της. Επισημαίνοντας την κοινωνική πτυχή των μοναχικών αυτών ταξιδιών της, η Özbay είπε ότι λαμβάνει εκατοντάδες μηνύματα εμψύχωσης. Προσπαθεί να αποδείξει στους ανθρώπους ότι δεν υπάρχει τίποτα που να μην μπορεί να επιτευχθεί όταν υπάρχει πάθος. Επίσης δεσμεύτηκε ότι θα παράγει καθημερινά ψηφιακό περιεχόμενο για να μεταφέρει όση περισσότερη γνώση μπορεί. Τόνισε επίσης ότι οι μοτοσυκλέτες θεωρούνται γενικά ανδρικό προνόμιο και πρόσθεσε: “Οι άνθρωποι εκπλήσσονται όταν με βλέπουν σε αυτήν την τεράστια μοτοσυκλέτα. Αυτό με κάνει ευτυχισμένη και μου δίνει θάρρος να συνεχίσω.

Η Özbay είπε ότι σχεδιάζει να καταγράψει τις φυλές που εξακολουθούν να ζουν στην Αφρική και είναι πολύ ενθουσιασμένη για αυτό.
Το μοναχικό ταξίδι βελτιώνει το αίσθημα ευθύνης και βελτιώνει την ικανότητά σου να δίνεις λύσεις σε στιγμές κρίσης
Πριν από το ταξίδι της, η Özbay προετοιμάστηκε για την πολλή ζέστη της αφρικανικής ηπείρου και πήρε μαζί της μία σκηνή για να μένει αν και όπως δήλωσε θα προτιμήσει να μένει σε ξενοδοχεία ή ξενώνες που διαθέτουν χώρους στάθμευσης για να είναι πιο ασφαλής η μοτοσυκλέτα της”.
Όσον αφορά στην ασφάλεια, κάνω μία έρευνα πάντα για τη χώρα που θα επισκεφθώ και έχω μαζί μου πάντα σπρέυ πιπεριού. Δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ μέχρι τώρα και ελπίζω να μην χρειαστεί.
Η αφρικανική της περιπέτεια θα ξεκινήσει από την Κένυα και θα διαρκέσει περίπου 6 μήνες, έχοντας να διανύσει 30.000 χιλιόμετρα. Θα επισκεφθεί, μεταξύ άλλων, την Αιθιοπία, την Τανζανία, την Ουγκάντα, την Ρουάντα και την Ζάμπια.

Πηγη https://motoria.gr
 
Top Bottom