Γνώμες για επιλογή μεταχειρισμένης μέχρι 3500€

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.375
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Λοιπόν ειδου το δικό μου πώς το έχω φτιάξει


Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κούκλα ρε φίλε .
Καλά χιλιόμετρα και με αυτή να εχειςabc
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
ΔΑΓΚΩΤΟ!!!(για fazet s2)
Αν ήταν να πάρει τετρακύλινδρο μπορούσε να κρατήσει και το CBF1000.
Θα μου πεις είναι πολλά τα κυβικά.. Δίκιο...

Το ανάλογο 600 της Honda(CBF) είναι πιο φιλικό από το Yamaha λόγω ροπής από πολύ χαμηλά.
Δεν θα χρειάζεται μέσα στην πόλη να δουλεύει τόσο το πόδι με ανεβοκατεβάσματα όπως το fazer.

Λέω εγώ.. cdefghigi


Υ.Γ.Μη χάνεσαι ρε Πέτρο..
Εντάξει πήρες Ιαπωνέζικο και ησύχασες.Μη μας κάνεις και μπούλινγκ.. Tooth
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.375
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Αν ήταν να πάρει τετρακύλινδρο μπορούσε να κρατήσει και το CBF1000.
Θα μου πεις είναι πολλά τα κυβικά.. Δίκιο...

Το ανάλογο 600 της Honda(CBF) είναι πιο φιλικό από το Yamaha λόγω ροπής από πολύ χαμηλά.
Δεν θα χρειάζεται μέσα στην πόλη να δουλεύει τόσο το πόδι με ανεβοκατεβάσματα όπως το fazer.

Λέω εγώ.. cdefghigi


Υ.Γ.Μη χάνεσαι ρε Πέτρο..
Εντάξει πήρες Ιαπωνέζικο και ησύχασες.Μη μας κάνεις και μπούλινγκ.. Tooth
Δεντοίδιο Μητσε.
Το σιμπι το 600 είναι 250 κιλά ,το φέηζερ είναι κάτω από 200 .
Έχουμε μια" μικρή"διαφορά εδώ.
Μιας που ανέφερε το βάρος ο φίλος .
Αλλιώς και το 1000μια χαρά θα ήταν και θα το κρατουσε
 

Marharkon

new member
Δημοσιεύσεις
7
Ηλικία
47
Περιοχή
Θράκη
Όνομα
Haris
Ο βασικός λόγος της αλλαγής μοτοσυκλετας ήταν το βάρος.
Γιατί διαφορετικά το CBF 1000 δεν υπήρχε λόγος να το δώσω.
Με πήγαινε παντού ξεκούραστα και είχα το κεφάλι μου ήσυχο στο θέμα αξιοπιστίας.
Fazer S2
Kawasaki Z750 S
Kawasaki ER-6f
Hornet 600
προς το παρόν ξεχωρίζουν.
Ελαφριά αξιόπιστα και οικονομικά.
 

Captainslow

new member
Δημοσιεύσεις
210
Ηλικία
56
Μοτοσυκλέτα
Peugeot2
Όνομα
captainslow
Το fazer είναι πολύ ελαφρύ κάτω από 200... Αλλά σαν αίσθησή είναι ακόμα πιο ελαφρύ....

Αυτό όμως που το κάνει να ξεχωρίζει από το cbf είναι ότι χαμηλά δουλεύει ηλεκτρικά και ότι και να κάνεις δεν σκορτσαρει ή δεν κάνει απότομα ξεσπάσματα τπτ δλδ.... Ότι πρέπει μέσα σε πόλη με κίνηση δλδ... Και αν θέλεις γκάζια μετά τις 7000 είναι 100 ίπποι περίπου.... Οπότε τα καλύπτει όλα σε θέμα χρηστικότητας....

Κάτι σαν

Και π********να και Παρθένα ένα πράμα....

Θου Κύριε φυλακή τω στόματι μου πάλι λέω καλά λόγια για Γιαπωνέζικο.... Ωωω τι έχω πάθει τελευταίος... :)

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Το fazer είναι πολύ ελαφρύ κάτω από 200... Αλλά σαν αίσθησή είναι ακόμα πιο ελαφρύ....

Αυτό όμως που το κάνει να ξεχωρίζει από το cbf είναι ότι χαμηλά δουλεύει ηλεκτρικά και ότι και να κάνεις δεν σκορτσαρει ή δεν κάνει απότομα ξεσπάσματα τπτ δλδ.... Ότι πρέπει μέσα σε πόλη με κίνηση δλδ... Και αν θέλεις γκάζια μετά τις 7000 είναι 100 ίπποι περίπου.... Οπότε τα καλύπτει όλα σε θέμα χρηστικότητας....

Κάτι σαν

Και π********να και Παρθένα ένα πράμα....

Θου Κύριε φυλακή τω στόματι μου πάλι λέω καλά λόγια για Γιαπωνέζικο.... Ωωω τι έχω πάθει τελευταίος... :)

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
δεν εχω καβαλησει κανενα....
θεωρητικα ..κανω υποθεσεις
Το ψηλοστροφο fazer εχει πιο ηλεκτρικο δουλεμα χαμηλα απ το πιο χαμηλοροπο cbf600...??
Δε σκορτσαρει ...4 κυλίνδρο γαρ, .αλλα το μπιελωνεις...παει?

Παντως φιλος που ειχε το παλιο 8βαλβιδο diversion 600 και μετα πηγε στο πρωτο καρμπυρατερατο φειζερ, ειχε φαει μεγαλο ξενερωμα με την ελειψη ροπης χαμηλα
 

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
3.819
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα
Ποιο ηλεκτρικό δούλεμα στις χαμηλές από το CBF (τουλάχιστον το 600) δεν παίζει να έχει άλλο μηχανάκι!

6η με 50χλμ και να ανοίγεις γκάζι χωρίς να υπάρχει ίχνος διαμαρτυρίας από το σασμάν!
 

Marharkon

new member
Δημοσιεύσεις
7
Ηλικία
47
Περιοχή
Θράκη
Όνομα
Haris
Ένα πράγμα πού γουσταρα τρελά στο CBF1000 ήταν αυτή η ροπή από τα χαμηλά.
Είχε τόση γραμμικοτητα στο άνοιγμα του γκαζιού από τις χαμηλές.
Κι επίσης είχε για μηχανή 15ετιας απίστευτα φρένα.
Γενικά πέρα του βάρους της δεν έβρισκα αρνητικά.
 

Beast

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.284
Ηλικία
57
Μοτοσυκλέτα
SUZUKI GSF 1250 !!!
Όνομα
Κυριακος
Περιοχή
Nεα. Σμυρνη
Αυτο για το fazer με ξενιζει που ακουω, οτι δλδ απο χαμηλα ειναι σαν ηλεκτρικο !!
Εγω θυμαμαι επειδη συμβιωσα μ ενα τετοιο για ενα 3ημερο πριν απο χρονια,θυμαμαι οτι μεσα στη πολη μου εβγαλε τη Παναγια επειδη σερνοτανε χαμηλα,και μολις περναγε τις 6000στρ,ειχε ξεσπασμα πραγμα που δε μ αρεσε καθολου ,γι αυτο και προχωρησα στην αγορα διαφορετικου μοτοσακο!!
 

Captainslow

new member
Δημοσιεύσεις
210
Ηλικία
56
Μοτοσυκλέτα
Peugeot2
Όνομα
captainslow
Γιατί σας φαίνεται παράλογο.... Ναι το s2 δουλεύει χαμηλά σαν ηλεκτρικό.... ή 3 έχεις ή 6 στο σαζμαν με 1500 στροφές δεν σκορτσαρει και δεν είναι καθόλου νευρικό μέχρι τις 7000 όσο απότομα η χαλαρά και να ανοίξεις το γκάζι ... Αν δεν είναι αυτό ηλεκτρικό τότε τι είναι ρε παιδιά?

Επίσης το ότι έχει διπλή λειτουργία είναι υπέρ του....

Χαμηλά παπί χωρίς δύναμη αλλά και χωρίς να σκορτσαρει αλλά να ρολάρει (ιδανικό για πόλη) και ψηλά για να έχεις γκάζι και δύναμη σε ταξίδι προσπεράσεις ταρζανιες κλπ

Επίσης όλα τα παραπάνω είναι καθαρά υποκειμενικά και είναι προσωπικές απόψεις ανάλογα με τα θέλω ή την εμπειρία ή τις ανάγκες του καθενός...

Αν το δούμε αντικειμενικά το θέμα όμως πάλι θα διαπιστώσετε ότι πάλι υπερτερεί το fazer έναντι των υπολοίπων γιαπωνεζικων της κατηγορίας του και εποχής του ...

Σαν μοντέλο είναι από το 2004 και μετά ειδικά το s2 από το 2007 και μετά... Αν δείτε τα χαρακτηριστικά του λοιπόν σε σύγκριση με cbf sv κλπ κλπ είναι μακράν καλύτερο σαν πακέτο... Το μόνο που υπερτερεί σε κάποια σημεία είναι το Triple της triumph αλλά υστερεί σε άλλα..

Πχ Έχει ads ενώ όλα τα υπόλοιπα της εποχής του δεν έχουν

Είναι φθηνό γι αυτό που είναι ακόμα και σήμερα

Έχει απίστευτο πλαίσιο σε σχέση με τα υπόλοιπα της εποχής του.... Μακράν καλύτερο από τον ανταγωνισμό του... Ακόμα και σήμερα..

Έχει πολύ καλό μπροστινό.... Ναι ας ακούγεται περίεργο... Αυτό το 43 συμβατικό *****ό πιρούνι είναι πολύ καλό για all around χρήση....

Έχει πολυ καλό και ποιοτικό ψαλίδι που προσφέρει ακαμψία και στιβαρότητα στο ήδη γαματο πλαίσιο....

Στρίβει πολύ και σαν παπί στην πόλη και σαν soupersport εκτός αν θέλεις γκάζια..

Έχει πολύ καλά φρένα σε σχέση με τα υπόλοιπα της εποχής του αλλά και αρκετά νέα καινούργια μοντέλα....

Μοτέρ αλεξίσφαιρο....

Και πολλά πολλά άλλα.......

Θέλεις κύριέ μου ένα πολυεργαλείο που θα κάνει τα πάντα... Ε τότε είναι ιδανικό... Υπ όψιν στα λέει αυτά ο Άνθρωπος που γουστάρει Μόνο Ευρωπαϊκά και αντιπαθεί τα γιαπωνέζικα....Δεν μου αρέσει το fazer αλλά σαν all around εργαλείο που τα κάνει όλα τότε ναι μου κάνει και βγάζω το καπέλο στους καταραμένους σχιστοματιδες...

Θου Κύριε φυλακή τω στόματι μου πάλι γράφω καλά λόγια για γιαπωνέζικο μηχανάκι.... Βρε τι πάθαμε :)

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Beast

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.284
Ηλικία
57
Μοτοσυκλέτα
SUZUKI GSF 1250 !!!
Όνομα
Κυριακος
Περιοχή
Nεα. Σμυρνη
Εγω παλι θεωρω ενα μοτερ ηλεκτρικο, οταν απ τις 3000στρ ροπιαζει κι ανεβαζει αγογγυστα ,και δε παιζω με το συμπλεκτη συνεχως!!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Ένα πράγμα πού γουσταρα τρελά στο CBF1000 ήταν αυτή η ροπή από τα χαμηλά.
Είχε τόση γραμμικοτητα στο άνοιγμα του γκαζιού από τις χαμηλές.
Κι επίσης είχε για μηχανή 15ετιας απίστευτα φρένα.
Γενικά πέρα του βάρους της δεν έβρισκα αρνητικά.
Χαρι αυτη η ροπη που λες απο χαμηλα δεν υπαρχει στα 600cc απλα ανοιγεις το γκαζι και δεν σκορτσαρει
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Γιατί σας φαίνεται παράλογο.... Ναι το s2 δουλεύει χαμηλά σαν ηλεκτρικό.... ή 3 έχεις ή 6 στο σαζμαν με 1500 στροφές δεν σκορτσαρει και δεν είναι καθόλου νευρικό μέχρι τις 7000 όσο απότομα η χαλαρά και να ανοίξεις το γκάζι ... Αν δεν είναι αυτό ηλεκτρικό τότε τι είναι ρε παιδιά?

Επίσης το ότι έχει διπλή λειτουργία είναι υπέρ του....

Χαμηλά παπί χωρίς δύναμη αλλά και χωρίς να σκορτσαρει αλλά να ρολάρει (ιδανικό για πόλη) και ψηλά για να έχεις γκάζι και δύναμη σε ταξίδι προσπεράσεις ταρζανιες κλπ

Επίσης όλα τα παραπάνω είναι καθαρά υποκειμενικά και είναι προσωπικές απόψεις ανάλογα με τα θέλω ή την εμπειρία ή τις ανάγκες του καθενός...

Αν το δούμε αντικειμενικά το θέμα όμως πάλι θα διαπιστώσετε ότι πάλι υπερτερεί το fazer έναντι των υπολοίπων γιαπωνεζικων της κατηγορίας του και εποχής του ...

Σαν μοντέλο είναι από το 2004 και μετά ειδικά το s2 από το 2007 και μετά... Αν δείτε τα χαρακτηριστικά του λοιπόν σε σύγκριση με cbf sv κλπ κλπ είναι μακράν καλύτερο σαν πακέτο... Το μόνο που υπερτερεί σε κάποια σημεία είναι το Triple της triumph αλλά υστερεί σε άλλα..

Πχ Έχει ads ενώ όλα τα υπόλοιπα της εποχής του δεν έχουν

Είναι φθηνό γι αυτό που είναι ακόμα και σήμερα

Έχει απίστευτο πλαίσιο σε σχέση με τα υπόλοιπα της εποχής του.... Μακράν καλύτερο από τον ανταγωνισμό του... Ακόμα και σήμερα..

Έχει πολύ καλό μπροστινό.... Ναι ας ακούγεται περίεργο... Αυτό το 43 συμβατικό *****ό πιρούνι είναι πολύ καλό για all around χρήση....

Έχει πολυ καλό και ποιοτικό ψαλίδι που προσφέρει ακαμψία και στιβαρότητα στο ήδη γαματο πλαίσιο....

Στρίβει πολύ και σαν παπί στην πόλη και σαν soupersport εκτός αν θέλεις γκάζια..

Έχει πολύ καλά φρένα σε σχέση με τα υπόλοιπα της εποχής του αλλά και αρκετά νέα καινούργια μοντέλα....

Μοτέρ αλεξίσφαιρο....

Και πολλά πολλά άλλα.......

Θέλεις κύριέ μου ένα πολυεργαλείο που θα κάνει τα πάντα... Ε τότε είναι ιδανικό... Υπ όψιν στα λέει αυτά ο Άνθρωπος που γουστάρει Μόνο Ευρωπαϊκά και αντιπαθεί τα γιαπωνέζικα....Δεν μου αρέσει το fazer αλλά σαν all around εργαλείο που τα κάνει όλα τότε ναι μου κάνει και βγάζω το καπέλο στους καταραμένους σχιστοματιδες...

Θου Κύριε φυλακή τω στόματι μου πάλι γράφω καλά λόγια για γιαπωνέζικο μηχανάκι.... Βρε τι πάθαμε :)

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Νομιζω οτι η διαφορα του fazer απ τα αλλα της κατηγοριας ειναι το πιο σπορ στησιμο..
Εχει περισσοτερα αλογα,
Εχει αλουμινενιο πλαισιο,
Εχει τις εξατμισεις ψηλα κατω απ τη σελα..

Καποιος ομως που δεν ενδιαφερεται για σπορ οδηγηση,, ισως βολευτει καλυτερα με cbf
.Η ελειψη σκορτσαρισματος που λες, ειναι χαρακτηριστικο και των αλλων 4κυλινδρων.
Ομως σε ενα βουνο, ειδικα δικαβαλος, νομιζω με ενα cbf δε θα χρειαζεται να ανεβαζεις στροφες σαν το fazer!

Το αλουμινενιο πλαισιο δινει ακαμψια, αλλα απ την αλλη δεν αποσβαινει κραδασμους σαν το σιδερενιο.
Ενα μηχανακι ειχα με θηριωδες αλουμινενιο πλαισιο , το FJR..και πραγματικα το μισησα!

Οι εξατμισεις παλι εκει που ειναι , μηπως βγαζουν ζεστη?
 

Beast

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.284
Ηλικία
57
Μοτοσυκλέτα
SUZUKI GSF 1250 !!!
Όνομα
Κυριακος
Περιοχή
Nεα. Σμυρνη
Οι εξατμισεις παλι εκει που ειναι , μηπως βγαζουν ζεστη?
K@λαρακι φλαμπε Μπαμπη μουυυυυυυυ!!
 

Captainslow

new member
Δημοσιεύσεις
210
Ηλικία
56
Μοτοσυκλέτα
Peugeot2
Όνομα
captainslow
Νομιζω οτι η διαφορα του fazer απ τα αλλα της κατηγοριας ειναι το πιο σπορ στησιμο..
Εχει περισσοτερα αλογα,
Εχει αλουμινενιο πλαισιο,
Εχει τις εξατμισεις ψηλα κατω απ τη σελα..

Καποιος ομως που δεν ενδιαφερεται για σπορ οδηγηση,, ισως βολευτει καλυτερα με cbf
.Η ελειψη σκορτσαρισματος που λες, ειναι χαρακτηριστικο και των αλλων 4κυλινδρων.
Ομως σε ενα βουνο, ειδικα δικαβαλος, νομιζω με ενα cbf δε θα χρειαζεται να ανεβαζεις στροφες σαν το fazer!

Το αλουμινενιο πλαισιο δινει ακαμψια, αλλα απ την αλλη δεν αποσβαινει κραδασμους σαν το σιδερενιο.
Ενα μηχανακι ειχα με θηριωδες αλουμινενιο πλαισιο , το FJR..και πραγματικα το μισησα!

Οι εξατμισεις παλι εκει που ειναι , μηπως βγαζουν ζεστη?

Η διαφορά του είναι πολύ απλά ότι είναι ποιο σύγχρονο από τα υπόλοιπα και έχει παραπάνω δυνατότητες σε γρήγορη οδήγηση..... Στα υπόλοιπα είναι το ίδιο.... Οπότε ναι πιστεύω ότι είναι η ποιο τίμια και οικονομική λύση στην κατηγορία αυτή και τα χρήματα αυτά....

Όσο για τις εξατμίσεις δεν έχεις κανένα απολύτως θέμα... Εννοώ και συνεπιβάτη....

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Marharkon

new member
Δημοσιεύσεις
7
Ηλικία
47
Περιοχή
Θράκη
Όνομα
Haris
Με βλέπω πάλι να επιστρέφω σε 4κύλινδρο και βαρύ μηχανάκι.
Αυτή τη φορά σε Bandit 650S.
Αν και στα ίδια κιλά περίπου με το CBF1000 πατάω καλύτερα κάτω και μπορώ να δώσω περισσότερη δύναμη με τα πόδια στο ξεπαρκάρισμα.
Πολύ κακό για το τίποτα τελικά?
Θα δείξει.

ΥΓ. Δοκίμασα το Voge 300DS και έμεινα πολύ ευχαριστημένος
για πρώτη φορά. Σίγουρα ένα 2ο τεστ drive θα βοηθούσε πιο πολύ.
Πάντως άφησε πολλές θετικές εντυπώσεις.
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Αυτο για το fazer με ξενιζει που ακουω, οτι δλδ απο χαμηλα ειναι σαν ηλεκτρικο !!
Εγω θυμαμαι επειδη συμβιωσα μ ενα τετοιο για ενα 3ημερο πριν απο χρονια,θυμαμαι οτι μεσα στη πολη μου εβγαλε τη Παναγια επειδη σερνοτανε χαμηλα,και μολις περναγε τις 6000στρ,ειχε ξεσπασμα πραγμα που δε μ αρεσε καθολου ,γι αυτο και προχωρησα στην αγορα διαφορετικου μοτοσακο!!
Χαλασμένο-κακορυθμισμένο μάλλον,

Τo fazer που είχα στην προηγούμενη εργασία ήταν ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που λέει ο φίλος.

Ηλεκτρικό γουργούρισμα χαμηλά, μπορείς να κάνεις αστική μετακίνηση όμορφα κι ωραία.

Κι όταν θέλεις γκάζια, ανεβάζεις ψηλά στις στροφές και έχεις εννενήντα τρία άλογα τροχό.

Αν έχει δυο παράπονα το fazer είναι το πολύ χαλαρό σε αποσβέσεις πηρούνι, και το καπάκι του συμπλέκτη που σου ακουμπάει στο πόδι και σε ζεματίζει το καλοκαίρι.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Είχα fazer 600, είχα και bandit 650.

Το Yamaha πολύ καλό, και πολύ δυνατό, αλλά μόνο ψηλά, που λύσσαγε. Σε χαμηλές τροφές δεν θα το χαρακτήριζα με τον όρο ηλεκτρικό, αλλά θα το έλεγα φιλικό στον αρχάριο. Μέχρι τις 4000-5000 στροφές είναι σαν να οδηγάς 250άρι μηχανάκι. Δεν τρομάζει, δεν εξιτάρει, δεν κάνει τίποτα. Είναι παπί. Ψηλά είναι killer. Νομίζω πως είναι και αυτό που πάντα με στεναχωρούσε στο fazer. Δεν μπορούσα να το ευχαριστηθώ σε ένα νορμάλ εύρος στροφών που θα ήταν σχετικές με τις ταχύτητες που νιώθω άνετα να πηγαίνω.

Το bandit 650 απο την άλλη, μου λείπει. Θα ήθελα να μπορούσα να το έχω κρατήσει. Πέρα απο το ότι το θεωρώ το πιο τίμιο μηχανάκι που πέρασε απο τα χέρια μου, θεωρώ και τον τρόπο που βάζει την δύναμη του κάτω τον πιο ιδανικό. Για έναν έμπειρο οδηγό σε μεγάλα κυβικά, θεωρώ δεν θα τον απογοητεύσει πουθενά. Λίγο μόνο (και λόγο βάρους) στο ότι φαίνεται να έχει βαρύ τιμόνι στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης, αλλά με ένα λαστιχάκι με γρήγορη κορώνα, διορθώνεται σε μεγάλο βαθμό.

Το ξαναγόραζα (αν και ξέρω πως δεν μου κάνει)
 
Top Bottom