Γιατί ο Ιάπωνας είναι αλλιώς....

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Δε θα γράψω πολλά γιατί έχω Ευρωπαϊκό μηχανάκι και θα γίνει "πόλεμος" με άλλους Ευρωπαίους που καβαλάνε σίδερα με "χαρακτήρα". :eek:

Θα πω αυτό.
Μία χώρα με 4 εταιρίες αυτοκέφαλες,"χτυπιέται" από 6-7 χώρες και κοντά 10 μάρκες εταιριών.Κάποιες από αυτές πουλήθηκαν και ξαναπουλήθηκαν.Άλλες αναστήθηκαν από Ασιατικά ή άλλα Ευρωπαϊκά κεφάλαια κλπ κλπ.
Γιατί;
Μήπως είναι ανώριμες και γουστάρουν άλλους "συντρόφους" κάθε 3 και λίγο ή τελικά είναι "κακομαθημένος" με προβληματικό "χαρακτήρα";

Να λέγονται αλήθειες..

Λοιπές αναλύσεις σε άλλο θέμα.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Δε θα γράψω πολλά γιατί έχω Ευρωπαϊκό μηχανάκι και θα γίνει "πόλεμος" με άλλους Ευρωπαίους που καβαλάνε σίδερα με "χαρακτήρα". :eek:

Θα πω αυτό.
Μία χώρα με 4 εταιρίες αυτοκέφαλες,"χτυπιέται" από 6-7 χώρες και κοντά 10 μάρκες εταιριών.Κάποιες από αυτές πουλήθηκαν και ξαναπουλήθηκαν.Άλλες αναστήθηκαν από Ασιατικά ή άλλα Ευρωπαϊκά κεφάλαια κλπ κλπ.
Γιατί;
Μήπως είναι ανώριμες και γουστάρουν άλλους "συντρόφους" κάθε 3 και λίγο ή τελικά είναι "κακομαθημένος" με προβληματικό "χαρακτήρα";

Να λέγονται αλήθειες..

Λοιπές αναλύσεις σε άλλο θέμα.
Εχ ρε Μήτσο, κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις τι γίνεται με τις Ευρωπαικές.
Παλιότερα επαναπαύθηκαν στις δάφνες τους και άφησαν τους Ιάπωνες που ήταν να το πω λαϊκά "πεινασμένοι" να κάνουν παιχνίδι. Μέχρι να πάρουν χαμπάρι τι γίνεται βρέθηκαν σε ένα καινούριο σκηνικό, όπου οι πόροι R&D ήταν περιορισμένοι λόγω χαμηλών πωλήσεων και όλο έφθιναν. Και έκαναν εκπτώσεις σε κάποια πράγματα και έβγαιναν BUG και τα βάφτιζαν χαρακτήρα. Σαφώς υπάρχουν και εξαιρέσεις βέβαια.

Εταιρίες που βασίζονταν σε μεγάλα κεφάλαια σαν όμιλοι εταιριών, στάθηκαν στα πόδια τους (όπως BMW, Piaggio κλπ). Την triumph την ανέστησε ένας ιδεολόγος απο το μηδέν και μπράβο του. Εταιρίες που πρακτικά ήταν μικρές βιοτεχνίες δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν. Κάποιες όπως Aprilia, Ducati, Motoguzzi είχαν δόξα όταν έτυχαν σε αφεντικά με χρήμα που ήθελαν να τα χώσουν και στην συνέχεια απορροφήθηκαν απο άλλες μεγάλες εταιρίες και συνεχίζουν. Η ΚΤΜ ξεχωριστή περίπτωση δεν εμπίπτει σε καμία παραπάνω κατηγορία. Γιγαντώθηκε μόνη της στο σήμερα και σαν εταιρία αποκλειστικά μοτοσυκλετών και είναι η εξαίρεση.

Όλες οι υπόλοιπες απλά ήταν μικρές. Και συνέβη αυτό που θα συμβαίνει πάντα στον καπιταλισμό. Όπως κλείνει το βιβλιοπωλείο ή το κομπιουτεράδικο και πάνε οι ιδιοκτήτες υπάλληλοι στο ΠΛΑΙΣΙΟ και το PUBLIC. Όλα έχουν να κάνουν με το πως θα αφουγκραστεί μια εταιρία την αγορά για να γιγαντωθεί ή να σβήσει. Απο τις δεκάδες Ευρωπαϊκές εταιρίες πριν απο 30-40-50 χρόνια σήμερα έμειναν λιγότερες απο 10 Ευρωπαϊκών συμφερόντων και πολλές στους ίδιους ομίλους.

Σήμερα ζούμε την δεύτερη μοτοσυκλετιστική επανάσταση. Στην θέση των Ευρωπαίων βρίσκονται οι Ιάπωνες που μάλλον δεν έχουν καταλάβει τι γίνεται ακόμη με τους Κινέζους. Κινδυνεύουν και αυτοί σε δεκα - εικοσι χρόνια να τραβάνε τις κωλότριχες τους.
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Εχ ρε Μήτσο, κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις τι γίνεται με τις Ευρωπαικές.
Παλιότερα επαναπαύθηκαν στις δάφνες τους και άφησαν τους Ιάπωνες που ήταν να το πω λαϊκά "πεινασμένοι" να κάνουν παιχνίδι. Μέχρι να πάρουν χαμπάρι τι γίνεται βρέθηκαν σε ένα καινούριο σκηνικό, όπου οι πόροι R&D ήταν περιορισμένοι λόγω χαμηλών πωλήσεων και όλο έφθιναν. Και έκαναν εκπτώσεις σε κάποια πράγματα και έβγαιναν BUG και τα βάφτιζαν χαρακτήρα. Σαφώς υπάρχουν και εξαιρέσεις βέβαια.

Εταιρίες που βασίζονταν σε μεγάλα κεφάλαια σαν όμιλοι εταιριών, στάθηκαν στα πόδια τους (όπως BMW, Piaggio κλπ). Την triumph την ανέστησε ένας ιδεολόγος απο το μηδέν και μπράβο του. Εταιρίες που πρακτικά ήταν μικρές βιοτεχνίες δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν. Κάποιες όπως Aprilia, Ducati, Motoguzzi είχαν δόξα όταν έτυχαν σε αφεντικά με χρήμα που ήθελαν να τα χώσουν και στην συνέχεια απορροφήθηκαν απο άλλες μεγάλες εταιρίες και συνεχίζουν. Η ΚΤΜ ξεχωριστή περίπτωση δεν εμπίπτει σε καμία παραπάνω κατηγορία. Γιγαντώθηκε μόνη της στο σήμερα και σαν εταιρία αποκλειστικά μοτοσυκλετών και είναι η εξαίρεση.

Όλες οι υπόλοιπες απλά ήταν μικρές. Και συνέβη αυτό που θα συμβαίνει πάντα στον καπιταλισμό. Όπως κλείνει το βιβλιοπωλείο ή το κομπιουτεράδικο και πάνε οι ιδιοκτήτες υπάλληλοι στο ΠΛΑΙΣΙΟ και το PUBLIC. Όλα έχουν να κάνουν με το πως θα αφουγκραστεί μια εταιρία την αγορά για να γιγαντωθεί ή να σβήσει. Απο τις δεκάδες Ευρωπαϊκές εταιρίες πριν απο 30-40-50 χρόνια σήμερα έμειναν λιγότερες απο 10 Ευρωπαϊκών συμφερόντων και πολλές στους ίδιους ομίλους.

Σήμερα ζούμε την δεύτερη μοτοσυκλετιστική επανάσταση. Στην θέση των Ευρωπαίων βρίσκονται οι Ιάπωνες που μάλλον δεν έχουν καταλάβει τι γίνεται ακόμη με τους Κινέζους. Κινδυνεύουν και αυτοί σε δεκα - εικοσι χρόνια να τραβάνε τις κωλότριχες τους.
.... η ινδική Bajaj κατέχει το 48% της ΚΤΜ και ότι η ροή ινδικών ρουπιών προς το αυστριακό εργοστάσιο, μα και η επιτυχία των μικρών ΚΤΜ 390 που κατασκευάζονται στην Ινδία, βοήθησαν το αυστριακό εργοστάσιο να φτάσει στο πολύ καλό σημείο που βρίσκεται σήμερα....
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.447
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα

Η ΚΤΜ ομως επαιρνε και παιρνει τις αποφασεις.Μοναδικη ισως περιπτωση στην Ευρωπη μιας και δεν ειχε πλατες απο πουθενα.

Ολοι σχεδον οι δικοι μας κατασκευαστες-μικροβιοτεχνες ειχαν απεναντι τους κολοσσους με παραλληλες δραστηριοτητες και ενω αυτοι κατασκευαζαν τα μηχανακια σε παραγκες οι Ιαπωνες στηναν τεραστιες γραμμες παραγωγης.

Καταφεραν να βγαλουν φθηνοτερα και καλυτερα μηχανακια απο τα ευρωπαικα τα οποια τα φτιαχναν στο ποδι μηχανικοι οι οποιοι μεχρι τα ξημερωματα πιναν μπυρες στις pub η κοιτουσαν το ρολοι ποτε θα σχολασουν για να πανε να κυνηγησουν καμμια τσαχπινα Ιταλιδα.
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Η ΚΤΜ ομως επαιρνε και παιρνει τις αποφασεις.Μοναδικη ισως περιπτωση στην Ευρωπη μιας και δεν ειχε πλατες απο πουθενα.

Ολοι σχεδον οι δικοι μας κατασκευαστες-μικροβιοτεχνες ειχαν απεναντι τους κολοσσους με παραλληλες δραστηριοτητες και ενω αυτοι κατασκευαζαν τα μηχανακια σε παραγκες οι Ιαπωνες στηναν τεραστιες γραμμες παραγωγης.

Καταφεραν να βγαλουν φθηνοτερα και καλυτερα μηχανακια απο τα ευρωπαικα τα οποια τα φτιαχναν στο ποδι μηχανικοι οι οποιοι μεχρι τα ξημερωματα πιναν μπυρες στις pub η κοιτουσαν το ρολοι ποτε θα σχολασουν για να πανε να κυνηγησουν καμμια τσαχπινα Ιταλιδα.
Δεν γνωρίζω - έχω διαβάσει ποιος παίρνει τις αποφάσεις. Υπάρχει κάποιο λινκ άρθρου να ενημερωθούμε σχετικά?
Αυτό που γνωρίζω σίγουρα είναι πως όταν κάθονται οι μέτοχοι στο τραπέζι έχουν ψήφους.
Προφανώς το πλειοψηφικό πακέτο ανήκει στην ΚΤΜ με όποιες επιπτώσεις στην λήψη αποφάσεων πλην όμως και εκεί εστιάζεται η απάντηση, δεν γιγαντώθηκε από μόνη της από κάποιο σημείο και μετά αλλά μετά από συνεργασίες όπως και οι λοιποί αναφερόμενοι στο ποστ του αγαπητού Απόστολου. Στην ΙΣΤΟΡΙΑ (λινκ) της βέβαια τίποτα από τα περί πωλήσεως πακέτου μετοχών αναφέρεται.
Αναγκαστικά βέβαια και λόγο των φαινομένων των καιρών μας.

Επίσης παρακάτω στο άρθρο αναφέρεται και η TRIUMPH.
Γενικά οι συνεργασίες ανθούν.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.447
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Δεν γνωρίζω - έχω διαβάσει ποιος παίρνει τις αποφάσεις. Υπάρχει κάποιο λινκ άρθρου να ενημερωθούμε σχετικά?
Αυτό που γνωρίζω σίγουρα είναι πως όταν κάθονται οι μέτοχοι στο τραπέζι έχουν ψήφους.
Προφανώς το πλειοψηφικό πακέτο ανήκει στην ΚΤΜ με όποιες επιπτώσεις στην λήψη αποφάσεων πλην όμως και εκεί εστιάζεται η απάντηση, δεν γιγαντώθηκε από μόνη της από κάποιο σημείο και μετά αλλά μετά από συνεργασίες όπως και οι λοιποί αναφερόμενοι στο ποστ του αγαπητού Απόστολου. Στην ΙΣΤΟΡΙΑ (λινκ) της βέβαια τίποτα από τα περί πωλήσεως πακέτου μετοχών αναφέρεται.
Αναγκαστικά βέβαια και λόγο των φαινομένων των καιρών μας.

Επίσης παρακάτω στο άρθρο αναφέρεται και η TRIUMPH.
Γενικά οι συνεργασίες ανθούν.

Ρε Σαββα η πορεια της ειναι ανοδικη και αυτη παιρνει τις αποφασεις.Το 48% το εχουν επενδυτες που ελπιζουν να αποκομισουν κερδη απο την χρηματοδοτηση που κανουν.

Οταν ειναι κερδοφορα μια εταιρεια οι επενδυτες δεν εχουν τον πρωτο λογο.Στην αντιθετη περιπτωση πουλαν το κουφαρι-φιρμα και αρκουνται στα ψιχουλα που θα τους πεταξουν.
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Ρε Σαββα η πορεια της ειναι ανοδικη και αυτη παιρνει τις αποφασεις.Το 48% το εχουν επενδυτες που ελπιζουν να αποκομισουν κερδη απο την χρηματοδοτηση που κανουν.

Οταν ειναι κερδοφορα μια εταιρεια οι επενδυτες δεν εχουν τον πρωτο λογο.Στην αντιθετη περιπτωση πουλαν το κουφαρι-φιρμα και αρκουνται στα ψιχουλα που θα τους πεταξουν.
ΟΚ δεν έχω κάνει επενδυτής, μόνο Τζαπάνια παίρνω και δεν ξέρω, γιαυτό ρωτάω. ooops
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Σαββα, η ΚΤΜ γιγαντώθηκε πριν αρχίσουν οι συνεργασίες που μετράνε μόλις λίγα χρονια. Την ίδια περίοδο μεταξύ 1990-2010 που άλλες Ευρωπαικές εξαφανίζονταν. Το ίδιο και η Triumph.
Δεν έγραψα για την κατάσταση του σήμερα. Ετσι κι αλλιώς σήμερα όλες οι εταιρίες είναι περισσότερο παγκόσμιες, παρά τοπικές σε κάθε χώρα. Όλοι κατασκευάζουν για όλους, παντού.
Αναφέρθηκα σε μια διαχρονική στρατηγική των Ευρωπαίων τα τελευταία 30-50 χρόνια.
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Σαββα, η ΚΤΜ γιγαντώθηκε πριν αρχίσουν οι συνεργασίες που μετράνε μόλις λίγα χρονια. Την ίδια περίοδο μεταξύ 1990-2010 που άλλες Ευρωπαικές εξαφανίζονταν. Το ίδιο και η Triumph.
Δεν έγραψα για την κατάσταση του σήμερα. Ετσι κι αλλιώς σήμερα όλες οι εταιρίες είναι περισσότερο παγκόσμιες, παρά τοπικές σε κάθε χώρα. Όλοι κατασκευάζουν για όλους, παντού.
Αναφέρθηκα σε μια διαχρονική στρατηγική των Ευρωπαίων τα τελευταία 30-50 χρόνια.
Κατασκευάζουν ή έχουν συνεργασίες και η HONDA - YAMAHA - KAWASAKI - SUZUKI? Δεν αναφέρομαι σε εργοστάσια παγκοσμίως ούτε για <<δάνεισμα>> κινητήρα σε άλλους ή περιφερειακών αλλά σε αντίστοιχες εξαγορές - συνεργασίες όπως οι παραπάνω.
Και ναι ας μιλήσουμε για το σήμερα μιας και αυτό μας ενδιαφέρει ως καταναλωτές και αφού δεν έχουμε να κάνουμε κάτι καλύτερο όπως το να πάμε καμιά βόλτα ε?

Δεν αντιμαχόμαστε κάτι, απλά να μαθαίνουμε.
 
Top Bottom