Βελτίωση glx

DimitrisGlx

new member
Δημοσιεύσεις
6
Ηλικία
22
Περιοχή
Kalamata
Μοτοσυκλέτα
Honda Glx
Όνομα
Dimitris
Καλησπέρα παιδιά έχω ένα glx 72cc. Και θα γίνει αλλαγή στον στρόφαλο. Βρήκα καινούργια στρόφαλομπιελα 54mm από ένα παλιο project όπου δεν έγινε ποτέ δωρεάν. Τι λέτε θα μπορέσει το glx να γίνει 47x54 ή θα έχω προβληματα.
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Αν τα βάλεις μόνος σου βάλτο και αν ανοίξει στα δύο ξαναβαζεις. Θέλει πιο παχιά custom φλάντζα 1 χιλιοστό τουλάχιστον, αλλιώς θα πάει συμπίεση 14. Αν στα βάλει άλλος και τα πληρώσεις τότε θα σου πει αυτός αν γινεται

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
3.818
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα
Καλησπέρα παιδιά έχω ένα glx 72cc. Και θα γίνει αλλαγή στον στρόφαλο. Βρήκα καινούργια στρόφαλομπιελα 54mm από ένα παλιο project όπου δεν έγινε ποτέ δωρεάν. Τι λέτε θα μπορέσει το glx να γίνει 47x54 ή θα έχω προβληματα.
Για να είναι 72cc σημαίνει ότι είναι κοντόμπιελο! (Δηλαδή έχει στρόφαλο από 50cc και μπήκαν κυλινδρομπίστονα 47mm για να γίνει 72cc)

Τα 54 χιλιοστά είναι πολλά για αυτή την μπιέλα, καλύτερα να μην ανέβεις πάνω από τα 50mm αν θέλεις να δουλεύει για αρκετό καιρό!
 

DimitrisGlx

new member
Δημοσιεύσεις
6
Ηλικία
22
Περιοχή
Kalamata
Μοτοσυκλέτα
Honda Glx
Όνομα
Dimitris
Σε
Για να είναι 72cc σημαίνει ότι είναι κοντόμπιελο! (Δηλαδή έχει στρόφαλο από 50cc και μπήκαν κυλινδρομπίστονα 47mm για να γίνει 72cc)

Τα 54 χιλιοστά είναι πολλά για αυτή την μπιέλα, καλύτερα να μην ανέβεις πάνω από τα 50mm αν θέλεις να δουλεύει για αρκετό καιρό!
Και στρόφαλος και μπιέλα θα μπει θα το φτιάξω εγω μαζί με τον ξάδερφος μου που είναι μηχανικος .ναι το μηχανακι έχει 47 mm κύλινδροπιστονο.Απλα είπα να πάρω και μια δεύτερη γνωμη
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Γιατί απλά, να μην το κάνεις 54x54?

Έχεις ήδη στροφαλομπιέλα 54αρα, με ένα 54mm κυλινδροπίστονο, θα γίνει 123cc. Θα έχει καλή δύναμη, και δεν θα κρεμάει πουθενά γιατί θα είναι τετράγωνη η όλη γεωμετρία του μοτέρ.

Έχε στον νου σου πως θα χρειαστούν άνοιγμα τα κάρτερ....για καρμπυρατέρ, με ένα 22αρι θα δουλεύει μια χαρά. Και αν θες να είναι και πιο οικονομικό, και με 18αρι από Innova θα δουλεύει εξίσου καλά.
 

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
3.818
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα
Σε

Και στρόφαλος και μπιέλα θα μπει θα το φτιάξω εγω μαζί με τον ξάδερφος μου που είναι μηχανικος .ναι το μηχανακι έχει 47 mm κύλινδροπιστονο.Απλα είπα να πάρω και μια δεύτερη γνωμη
Υπολόγισε ότι στα 54mm το πάχος του χιτωνίου στο τμήμα του κυλίνδρου που μπαίνει μέσα στο κάρτερ αρχιζει να γίνεται πολύ λεπτό με μεγάλη πιθανότητα να σπάσει.

Για εμένα προσωπικά τα 53mm είναι το ανώτατο όριο για ένα μοτέρ GLX εκείνης της εποχής.
Για μεγαλύτερη διάμετρο θέλει κανονικά άνοιγμα και το κάρτερ.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Κοτόπουλο διάβασα... abcdefghgk abcdefghgk abcdefghgk
Για να είναι 72cc σημαίνει ότι είναι κοντόμπιελο!

Είτε 40mm είτε 39.5mm διαδρομή έχει, όλα τα 50αρια έτσι είναι. Και τα σημερινά κινέζικα 50αρια, ίδιες διαστάσεις με GLX50 έχουν.

Λίγο πιο αναλυτικά, τώρα που μου ήρθανε στο μυαλό...

Με την μανίσια μπιέλα, και με 50mm πιστόνι θα γίνει 78cc, με 53mm θα πας στα 88.2cc....αυτά τα δυο πάντως, να ξέρεις είναι τα πιο safe γιατί, και τα κάρτερ δεν χρειάζονται άνοιγμα, και το μηχανάκι θα κρατήσει μια ζωή με την ανάλογη συντήρηση. Τώρα, αν θες να ανεβάσεις και άλλο τον κυβισμό, αναγκαστικά θα πας σε στροφαλομπιέλα, την οποία ήδη έχεις.

Astrea φίλου, 54x54, με ένα καρμπυρατέρ 22αρι και έναν εκκεντροφόρο, πάει μια χαρά. Αλλά εγώ τι θα έκανα στην θέση σου...

Εγώ θα το έκανα 51mm x 54mm...18 ή 20 mm καρμπυρατέρ, εκκεντροφόρος και κεφαλή από Astrea. Μην παίξεις με CDI κλπ, δεν θα χρειαστεί.

Θα είναι 110 κυβικά, αλλά λόγο υποτετράγωνης γεωμετρίας και όχι πολύ μεγάλου καρμπυρατέρ*, θα είχε καλύτερο τράβηγμα στις χαμηλομεσαίες. Και στο παπί κυρίως αυτό σε νοιάζει, και όχι η δύναμη στις ψηλές και τα τελικιάσματα...αυτά άστα για τις μηχανές. Και δικάβαλο θα τραβάει, και ανηφόρες θα ανεβαίνει και το κυριότερο: είναι πιο ασφαλές setup και θα κρατήσει.

*τα μικρότερα καρμπυρατέρ δίνουν ροπή

Τουλάχιστον, αυτό θα έκανα εγώ...
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Ένα-ένα μου έρχονται...

Έχε στον νου σου, πως το Astrea ναι μεν πάει καλά, αλλά με την μανίσια κεφαλή του και άγριο εκκεντροφόρο, κοπανάνε οι βαλβίδες. Αυτό ΝΑΙ, χρειάζεται την CDI κεφαλή για να μην έχει θέμα με τον εκκτρόφόρο Ή βάζει ξανά τον εργοστασιακό εκκεντροφόρο.

Αν το κάνεις, όπως θα το έκανα εγώ, αμφιβάλλω να μην δουλεύει σωστά.

Σκληρά ελατήρια κλπ όχι, απλά βάλε ένα σετ καλά δισκάκια και ελατήρια καινούρια. Για καρμπυρατέρ, μην βάλεις κάνα IQTech, θα σου βγάλει την Παναγία, μέχρι να το ρυθμίσεις σωστά.
 

DimitrisGlx

new member
Δημοσιεύσεις
6
Ηλικία
22
Περιοχή
Kalamata
Μοτοσυκλέτα
Honda Glx
Όνομα
Dimitris
Ένα-ένα μου έρχονται...

Έχε στον νου σου, πως το Astrea ναι μεν πάει καλά, αλλά με την μανίσια κεφαλή του και άγριο εκκεντροφόρο, κοπανάνε οι βαλβίδες. Αυτό ΝΑΙ, χρειάζεται την CDI κεφαλή για να μην έχει θέμα με τον εκκτρόφόρο Ή βάζει ξανά τον εργοστασιακό εκκεντροφόρο.

Αν το κάνεις, όπως θα το έκανα εγώ, αμφιβάλλω να μην δουλεύει σωστά.

Σκληρά ελατήρια κλπ όχι, απλά βάλε ένα σετ καλά δισκάκια και ελατήρια καινούρια. Για καρμπυρατέρ, μην βάλεις κάνα IQTech, θα σου βγάλει την Παναγία, μέχρι να το ρυθμίσεις σωστά.
Κοτόπουλο διάβασα... abcdefghgk abcdefghgk abcdefghgk


Είτε 40mm είτε 39.5mm διαδρομή έχει, όλα τα 50αρια έτσι είναι. Και τα σημερινά κινέζικα 50αρια, ίδιες διαστάσεις με GLX50 έχουν.

Λίγο πιο αναλυτικά, τώρα που μου ήρθανε στο μυαλό...

Με την μανίσια μπιέλα, και με 50mm πιστόνι θα γίνει 78cc, με 53mm θα πας στα 88.2cc....αυτά τα δυο πάντως, να ξέρεις είναι τα πιο safe γιατί, και τα κάρτερ δεν χρειάζονται άνοιγμα, και το μηχανάκι θα κρατήσει μια ζωή με την ανάλογη συντήρηση. Τώρα, αν θες να ανεβάσεις και άλλο τον κυβισμό, αναγκαστικά θα πας σε στροφαλομπιέλα, την οποία ήδη έχεις.

Astrea φίλου, 54x54, με ένα καρμπυρατέρ 22αρι και έναν εκκεντροφόρο, πάει μια χαρά. Αλλά εγώ τι θα έκανα στην θέση σου...

Εγώ θα το έκανα 51mm x 54mm...18 ή 20 mm καρμπυρατέρ, εκκεντροφόρος και κεφαλή από Astrea. Μην παίξεις με CDI κλπ, δεν θα χρειαστεί.

Θα είναι 110 κυβικά, αλλά λόγο υποτετράγωνης γεωμετρίας και όχι πολύ μεγάλου καρμπυρατέρ*, θα είχε καλύτερο τράβηγμα στις χαμηλομεσαίες. Και στο παπί κυρίως αυτό σε νοιάζει, και όχι η δύναμη στις ψηλές και τα τελικιάσματα...αυτά άστα για τις μηχανές. Και δικάβαλο θα τραβάει, και ανηφόρες θα ανεβαίνει και το κυριότερο: είναι πιο ασφαλές setup και θα κρατήσει.

*τα μικρότερα καρμπυρατέρ δίνουν ροπή

Τουλάχιστον, αυτό θα έκανα εγώ...
Θελω να βάλω 53 κυλινδροπιστονο αλλά αυτό θα γίνει το Μάρτιο. Μέχρι το Μάρτιο το μηχανακι θα μπορεί να δουλεύει 47x54 και τι καρμπ θεωρείται σωστό να βάλω;
Υ.Γ περιμένω να κλεισω τα 18 για να βάλω το κυλινδροπιστονο. Η στρόφαλομπιελα πρέπει να είναι aasa θα το σιγουρεψω και θα σας πω αν είναι aasa λέω να πάρω κυλινδροπιστονο aasa 54 και aasa κεφαλή
 
Top Bottom