- Δημοσιεύσεις
- 3.758
- Μοτοσυκλέτα
- Multistrada 1200s DVT
- Όνομα
- Yannis
- Περιοχή
- Ελευσίνα
Ο συμπλέκτης στο Multistrada (και σχεδόν σε όλα τα Ducati) είναι βαρύς με αποτέλεσμα σε περιπτώσεις όπου απαιτείται η συχνή σύμπλεξη και αποσύμπλεξη να είναι επίπονο για το αριστερό χέρι!
Σκέφτομαι να αλλάξω το κάτω έμβολο (slave cylinder) με κάποιο μεγαλύτερο π.χ. 30mm (αρχή Pascal) όπου σίγουρα θα *****ώσει την μανέτα του συμπλέκτη, ωστόσο φοβάμαι ότι θα μειωθεί η διαδρομή που κάνει το έμβολο με πιθανό αποτέλεσμα να μην αποσυμπλέκει σωστά και οι ταχύτητες να μπαίνουν “καρφωτές”!
Οι πιο ψαγμένοι/γνώστες το έχετε αντιμετωπίσει αυτό το ερώτημα;
Ισχύει αυτό που σκέφτομαι;
Σκέφτομαι να αλλάξω το κάτω έμβολο (slave cylinder) με κάποιο μεγαλύτερο π.χ. 30mm (αρχή Pascal) όπου σίγουρα θα *****ώσει την μανέτα του συμπλέκτη, ωστόσο φοβάμαι ότι θα μειωθεί η διαδρομή που κάνει το έμβολο με πιθανό αποτέλεσμα να μην αποσυμπλέκει σωστά και οι ταχύτητες να μπαίνουν “καρφωτές”!
Οι πιο ψαγμένοι/γνώστες το έχετε αντιμετωπίσει αυτό το ερώτημα;
Ισχύει αυτό που σκέφτομαι;