Βελτίωση υδραυλικού συμπλέκτη

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
3.758
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα
Ο συμπλέκτης στο Multistrada (και σχεδόν σε όλα τα Ducati) είναι βαρύς με αποτέλεσμα σε περιπτώσεις όπου απαιτείται η συχνή σύμπλεξη και αποσύμπλεξη να είναι επίπονο για το αριστερό χέρι!

Σκέφτομαι να αλλάξω το κάτω έμβολο (slave cylinder) με κάποιο μεγαλύτερο π.χ. 30mm (αρχή Pascal) όπου σίγουρα θα *****ώσει την μανέτα του συμπλέκτη, ωστόσο φοβάμαι ότι θα μειωθεί η διαδρομή που κάνει το έμβολο με πιθανό αποτέλεσμα να μην αποσυμπλέκει σωστά και οι ταχύτητες να μπαίνουν “καρφωτές”!

Οι πιο ψαγμένοι/γνώστες το έχετε αντιμετωπίσει αυτό το ερώτημα;
Ισχύει αυτό που σκέφτομαι;
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Ο συμπλέκτης στο Multistrada (και σχεδόν σε όλα τα Ducati) είναι βαρύς με αποτέλεσμα σε περιπτώσεις όπου απαιτείται η συχνή σύμπλεξη και αποσύμπλεξη να είναι επίπονο για το αριστερό χέρι!

Σκέφτομαι να αλλάξω το κάτω έμβολο (slave cylinder) με κάποιο μεγαλύτερο π.χ. 30mm (αρχή Pascal) όπου σίγουρα θα *****ώσει την μανέτα του συμπλέκτη, ωστόσο φοβάμαι ότι θα μειωθεί η διαδρομή που κάνει το έμβολο με πιθανό αποτέλεσμα να μην αποσυμπλέκει σωστά και οι ταχύτητες να μπαίνουν “καρφωτές”!

Οι πιο ψαγμένοι/γνώστες το έχετε αντιμετωπίσει αυτό το ερώτημα;
Ισχύει αυτό που σκέφτομαι;
Η σίγουρη λύση είναι η μεγαλύτερη τρόμπα Γιάννη...
 

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
3.758
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα
Η σίγουρη λύση είναι η μεγαλύτερη τρόμπα Γιάννη...
Την έχω σκεφτεί και αυτή την λύση αλλά δεν έχω ψαχτεί αρκετά!

Με αυτή την αλλαγή μετά λογικά θα πρέπει να αλλάξω και την τρόμπα του φρένου για να είναι ίδιες εκτός και αν μπορώ να χρησιμοποιήσω τον εργοστασιακό λεβιέ!
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Την έχω σκεφτεί και αυτή την λύση αλλά δεν έχω ψαχτεί αρκετά!

Με αυτή την αλλαγή μετά λογικά θα πρέπει να αλλάξω και την τρόμπα του φρένου για να είναι ίδιες εκτός και αν μπορώ να χρησιμοποιήσω τον εργοστασιακό λεβιέ!
Γιατί έχει ίδια σε παροχή με τα φρένα;
 

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
3.758
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα
Γιατί έχει ίδια σε παροχή με τα φρένα;
Δεν νομίζω απλά ότι τρόμπες συμπλέκτη έχω δει πάνε μαζί με την μανέτα!

Επειδή οι μανέτες δεν θα είναι ίδιες, ως ψυχαναγκαστικός θα πρέπει να αλλάξω και την τρόμπα του φρένου!!!!
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.217
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Μπλεξαμε τα μπουτια μας με τις μανετες .....! Τι σχεση εχει η δεξια φρενο-τρομπα-μανετα με την .....αριστερα ? Εννοεις να ειναι ομοιομορφες?

Οσο για τον συμπλεκτη , καλως ηλθατε στο club της ducati ....!
Kαι να σκεφτεις συρματοσχοινο εγω .... χερι ιταλο-πιθηκου που λενε .....! abcdefghgk
 

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
3.758
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα
Μπλεξαμε τα μπουτια μας με τις μανετες .....! Τι σχεση εχει η δεξια φρενο-τρομπα-μανετα με την .....αριστερα ? Εννοεις να ειναι ομοιομορφες?

Οσο για τον συμπλεκτη , καλως ηλθατε στο club της ducati ....!
Kαι να σκεφτεις συρματοσχοινο εγω .... χερι ιταλο-πιθηκου που λενε .....! abcdefghgk
Εεεε ναι, όταν αναφέρω την τρόμπα του φρένου μιλάω για το αισθητικό κομμάτι!
Είμαι ικανοποιημένος με το φρένο οπότε δεν σκέφτομαι κάποια αλλαγή/βελτίωση.

Εσύ Στέλιο τι λες σε σχέση με την διαδρομή;
Αν αλλάξω το κάτω έμβολο με μεγαλύτερη διάμετρο θα μειωθεί η διαδρομή ή θα παραμείνει αμετάβλητη;
Δεν θέλω με τίποτα να αρχίσουν να γίνονται καρφωτές οι αλλαγές!
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.217
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Οχι μονο θα μειωθει η διαδρομη .... αλλα δεν θα απομονωνει για νεκρα στα φαναρια .....!
Καλα αυτο με την απομονωση της νεκρας ειναι αλλο κεφαλαιο που καποια στιγμη θα το διαβασουμε ....! cde

Πρεπει ολο το πακετο πανω κατω να αλλαχθει ... με αρκετο κοστος μαλλον και εαν πετυχει ο συνδυασμος ... μην πας στην τυχη.
 

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
3.758
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα
Οχι μονο θα μειωθει η διαδρομη .... αλλα δεν θα απομονωνει για νεκρα στα φαναρια .....!
Καλα αυτο με την απομονωση της νεκρας ειναι αλλο κεφαλαιο που καποια στιγμη θα το διαβασουμε ....! cde

Πρεπει ολο το πακετο πανω κατω να αλλαχθει ... με αρκετο κοστος μαλλον και εαν πετυχει ο συνδυασμος ... μην πας στην τυχη.
Στους Ιταλούς που διαβάζω, πλην ελαχίστων που λένε για προβλήματα οι περισσότεροι λένε ότι έλυσαν το “πρόβλημα” μόνο αλλάζοντας το κάτω έμβολο είτε στα 28mm είτε στα 30mm!

Με την νεκρά δεν αντιμετωπίζω κανένα πρόβλημα!
Είτε σταματημένος είτε εν κινήσει θα βρω την νεκρά!
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.217
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Στους Ιταλούς που διαβάζω, πλην ελαχίστων που λένε για προβλήματα οι περισσότεροι λένε ότι έλυσαν το “πρόβλημα” μόνο αλλάζοντας το κάτω έμβολο είτε στα 28mm είτε στα 30mm!

Με την νεκρά δεν αντιμετωπίζω κανένα πρόβλημα!
Είτε σταματημένος είτε εν κινήσει θα βρω την νεκρά!

Mε μεγαλυτερη διαμετρο εμβολου κατω οπως καταλαβαινεις και .... ξερεις τον Πασκαλ τον ιδιο .... και εφοσον θα παραμεινει η ιδια ογκομετρικη παροχη απο το επανω εμβολο ..... η κατω διαδρομη θα μειωθει (σαν δυναμη θα αυξηθει).

Αν ομως υπαρχει περισσεια διαδρομης ( δεν το γνωριζω) στην πανω τρομπα, ολα καλα.
Προχωρα και god bless ducati owners .....! Stoned Emoticon
 
Τελευταία επεξεργασία:

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Mε μεγαλυτερη διαμετρο εμβολου κατω οπως καταλαβαινεις και .... ξερεις τον Πασκαλ τον ιδιο .... και εφοσον θα παραμεινει η ιδια ογκομετρικη παροχη απο το επανω εμβολο ..... η κατω διαδρομη θα μειωθει (σαν δυναμη θα αυξηθει).

Αν ομως υπαρχει περισσεια διαδρομης ( δεν το γνωριζω) στην πανω τρομπα, ολα καλα.
Προχωρα και god bless ducati owners .....! Stoned Emoticon
"Oπως στα λέει και ο Στέλιος, ογκομετρικά θα παραμείνει ίδια , θα στέλνει την ίδια ποσότητα υγρού αλλά με μεγαλύτερη επιφάνεια άρα θα μειωθεί η διαδρομή, η δύναμη ενέργειας όμως θα παραμείνει η ίδια, για ψάξτο λίγο, η γνώμη μου είναι ότι πρέπει να πας σε μεγαλύτερη τρόμπα, ρώτα την Ducati. Νομίζω και κάποια ΚΤΜ είχαν ίδιο θέμα στο παρελθόν...
 

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
3.758
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα
Γιάννη η Ducati τι λέει/προτείνει;

Ότι έγραψες είναι λύση εκτός έτσι;
Δεν έχω βρει κάπου να αναφέρει επίσημα η Ducati έστω ως λύση Performance μια τέτοια βελτίωση!

Η στάνταρ λύση για τους κοινούς θνητούς είναι η αλλαγή του κάτω εμβόλου!
Όσοι μπαίνουν πίστα αλλάζουν και την τρόμπα για να έχουν καλύτερη συμπεριφορά και μικρότερη διαδρομή για να γίνεται πιο γρήγορα η αλλαγή.
 

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
3.758
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα
"Oπως στα λέει και ο Στέλιος, ογκομετρικά θα παραμείνει ίδια , θα στέλνει την ίδια ποσότητα υγρού αλλά με μεγαλύτερη επιφάνεια άρα θα μειωθεί η διαδρομή, η δύναμη ενέργειας όμως θα παραμείνει η ίδια, για ψάξτο λίγο, η γνώμη μου είναι ότι πρέπει να πας σε μεγαλύτερη τρόμπα, ρώτα την Ducati. Νομίζω και κάποια ΚΤΜ είχαν ίδιο θέμα στο παρελθόν...
Αυτό υποθέτω και εγώ αλλά έχω και στο μυαλό μου αυτό που ανέφερε ο Στέλιος για περίσσεια διαδρομή στην τρόμπα όπου με ένα έμβολο μεγαλύτερο στο τέλος να χάσεις αυτή την περίσσεια διαδρομή αλλά ο συμπλέκτης θα δουλεύει όπως πρέπει.
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.093
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Δεν θα μιλησω δεν θα μιλησω δεν θα μιλήσω δεν θα μιλήσω δεν θα μιλήσω δεν θα μιλήσω δεν θα μιλησω δεν θα μιλησω δεν θα μιλήσω.........

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
3.758
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα
Δεν θα μιλησω δεν θα μιλησω δεν θα μιλήσω δεν θα μιλήσω δεν θα μιλήσω δεν θα μιλήσω δεν θα μιλησω δεν θα μιλησω δεν θα μιλήσω.........

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Οοοοοοοοοοοχχχχιιιιιιιιιι!!!!
Να τα ξεράσεις όλα!!!!!!

Tooth Tooth Tooth
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Ο συμπλέκτης στο Multistrada (και σχεδόν σε όλα τα Ducati) είναι βαρύς με αποτέλεσμα σε περιπτώσεις όπου απαιτείται η συχνή σύμπλεξη και αποσύμπλεξη να είναι επίπονο για το αριστερό χέρι!

Σκέφτομαι να αλλάξω το κάτω έμβολο (slave cylinder) με κάποιο μεγαλύτερο π.χ. 30mm (αρχή Pascal) όπου σίγουρα θα *****ώσει την μανέτα του συμπλέκτη, ωστόσο φοβάμαι ότι θα μειωθεί η διαδρομή που κάνει το έμβολο με πιθανό αποτέλεσμα να μην αποσυμπλέκει σωστά και οι ταχύτητες να μπαίνουν “καρφωτές”!

Οι πιο ψαγμένοι/γνώστες το έχετε αντιμετωπίσει αυτό το ερώτημα;
Ισχύει αυτό που σκέφτομαι;
Ισχύει. Είναι γνωστό θέμα και στα Caponord. Σωστά το σκέφτεσαι και επίσης σωστό το ποσοστό που γράφεις. Γύρω στο 25-30% λιγότερη δύναμη θα απαιτείται.

Κοίταξε αν βγάζει η Oberon για το μοντέλο σου
 

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
3.758
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα
Ισχύει. Είναι γνωστό θέμα και στα Caponord. Σωστά το σκέφτεσαι και επίσης σωστό το ποσοστό που γράφεις. Γύρω στο 25-30% λιγότερη δύναμη θα απαιτείται.

Κοίταξε αν βγάζει η Oberon για το μοντέλο σου
Βγάζει και η Oberon αλλά σκεφτόμουν για CNC!
 
Top Bottom