Βαλεντίνο Ρόσι

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

O Marc Marquez γίνεται 30 ετών: Τι έχει καταφέρει ως τώρα σε σχέση με τον Rossi στην ίδια ηλικία​

Σε μια πολύ ενδιαφέρουσα σύγκριση προχώρησε η Ιταλική ιστοσελίδα Moto.it​




Πως περνάνε τα χρόνια; Ο Marc στις 17 Φεβρουαρίου γίνεται 30. 14 χρόνια πριν και μια μέρα νωρίτερα γεννήθηκε ο Valentino Rossi. Η σύγκριση που ακολουθεί αφορά τα επιτεύγματα των δύο αναβατών σε αυτήν την ηλικία.
Στα 30 τους Rossi (2009) και Marquez (2023) έχουν από οχτώ τίτλους. Ο Ισπανός βέβαια δεν ήταν ανταγωνιστικός τις τελευταίες τρεις σεζόν, εξαιτίας του τραυματισμού του, όμως έτσι είναι οι αγώνες.
Επιπλέον ο Ιταλός έχει περισσότερες νίκες και βάθρα. 97 νίκες και 150 τερματισμούς sτο podium, έναντι 85 και 139.
Ο Rossi κέρδισε τον πρώτο του αγώνα στην πρώτη του σεζόν και έγινε Παγκόσμιος Πρωταθλητής στην δεύτερη σε ηλικία 18 ετών.
Ο Marquez ανέβηκε στην ψηλότερη θέση του βάθρου στην τρίτη του σεζόν που πήρε και τον πρώτο του τίτλο σε ηλικία 17 ετών.
Ο Ισπανός κατέκτησε τον τίτλο στα 125 στα 17, ενώ ο Rossi στα 18. Στην Moto2 ο ΜΜ93 ήταν πρωταθλητής στα 19, ενώ ο VR46 όταν πήρε τίτλο στα 250 ήταν 20. Στην κορυφαία κατηγορία ο Ισπανός ήταν 20 ετών όταν πήρε το Πρωτάθλημα, ενώ ο Ιταλός ήταν 22.
Ο Ισπανός έχει κάνει δύο μεγάλα σερί. Μία φορά κέρδισε τρία πρωταθλήματα, από το 2012 έως το 2014 και άλλη μία τέσσερα, από το 2016 έως το 2019. Ο Ιταλός από την άλλη έχει πέντε σερί τίτλους από το 2001 έως το 2005.
Έτσι έχει εξελιχθεί η καριέρα δύο κορυφαίων αναβατών στην ιστορία του αθλήματος μέχρι την ηλικία των 30 ετών. Η παραπάνω σύγκριση δεν γίνεται για να πούμε ποιος είναι ο καλύτερος. Άλλωστε υπάρχει αμέτρητοι λόγοι για να υποστηρίξει κάποιος ποιος είναι ο καλύτερος.
Marc Marquez 2023Valentino Rossi 2009
Εκκινήσεις231222
Νίκες8597
Θέσεις στο βάθρο139150
Pole positions9150
Ταχύτεροι γύροι7553
Παγκόσμια Πρωταθλήματα88
Σεζόν1513

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Valentino Rossi - 6ος στον αγώνα αυτοκινήτου Bathurst 12 Hour​

Εντυπωσιακό τετράτροχο ντεμπούτο του "γιατρού" στην αυστραλέζικη πίστα
Valentino Rossi Bathurst 12hr


Η BMW M Team WRT ολοκλήρωσε το 1o event του 2023 Intercontinental GT Challenge, με τον αγώνα Bathurst 12 hour, με τον Valentino Rossi να τερματίζει 6ος στο ντεμπούτο του στην αυστραλέζικη πίστα.
Μετά από 12 ώρες αγώνα σε ηλιόλουστες συνθήκες, τα πληρώματα των 2 αυτοκινήτων της BMW M Team WRT τερμάτισαν στις θέσεις 4 (Sheldon van der Linde, Dries Vanthoor και Charles Weerts) και 6, (Augusto Farfus, Maxime Martin και Valentino Rossi.
Στην αρχή του αγώνα το #46 BMW M4 GT3 ξεκίνησε από την 6η θέση, ενώ το αυτοκίνητο με τον αριθμό #32 από την 9η. Μετά από αρκετά ατυχήματα άλλων αγωνιζόμενων, τα 2 αυτοκίνητα της BMW βρέθηκαν για λίγο στην πρώτη τριάδα, αλλά αργότερα έχασαν ξανά θέσεις, με το αυτοκίνητο του “γιατρού” να χάνει πολύτιμο χρόνο όταν μπήκε στα pits για να διορθώσουν οι τεχνικοί ένα τεχνικό πρόβλημα με τα… φώτα των φρένων πίσω. Αν δεν ήταν αυτό το τεχνικό θέμα, ο Ιταλός θα είχε τερματίσει πιο μπροστά, αλλά αυτοί είναι οι αγώνες.
Rossi Bathurst


Για τον 2ο αγώνα του 2023 Intercontinental GT Challenge, ο Rossi θα αντικατασταθεί από τον Philipp Eng.
Rossi Bathurst

Valentino Rossi: “Η πρώτη μου εμπειρία στον 12ωρο αγώνα Bathurst ήταν πολύ καλή, πρώτα απ’ όλα γιατί η πίστα είναι φανταστική. Για εμάς τους Ευρωπαίους, είναι ένα θρυλικό μέρος, ενώ μέχρι σήμερα τη γνώριζα μόνο μέσα από το… playstation. Πρέπει να είσαι συνέχεια συγκεντρωμένος, αλλά η οδήγηση εδώ είναι πολύ διασκεδαστική. Νομίζω πως η ταχύτητα και η επίδοση μου ήταν πολύ καλή. Νιώθω καλά στο αυτοκίνητο, αλλά στον αγώνα, ειδικά στις ζεστές συνθήκες, χρειαζόμαστε ταχύτερο ρυθμό. Θα μπορούσαμε να είχαμε τερματίσει στην πρώτη πεντάδα, αλλά γενικά ήταν ένας καλός αγώνας, και μια θετική πρώτη εμπειρία εδώ.


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Marquez - Σφοδρή επίθεση σε Rossi: «Δεν θέλω να τα ξαναβρούμε»​

fbc3541ed882ae8abe64d33d843f8430_XL.jpg

Γυρνά ξανά στην διαλυμένη πλέον σχέση του με τον Valentino Rossi ο Marc Marquez, κάνοντας επίθεση και κατηγορώντας τον Ιταλό για τακτικές εκφοβισμού.

Το τι έχει συμβεί μεταξύ Valentino Rossi και Marc Marquez, είναι πασίγνωστο σε όσους ασχολούνται έστω και λίγο με το MotoGP. Για να σας φρεσκάρουμε την μνήμη, το 2015 και στον αγώνα της Μαλαισίας, οι δύο αναβάτες ενεπλάκησαν σε μια αμφιλεγόμενη στιγμή, όταν ο Rossi κατηγορήθηκε ότι έριξε εσκεμμένα τον Marquez από την μοτοσυκλέτα του, με κλωτσιά.

Τότε, ο Rossi τιμωρήθηκε, ενώ στην συνέχεια έχασε την ευκαιρία να πάρει τον 10ο τίτλο του, με τον Marquez να κατηγορείται ότι «συμμάχησε» με τον συμπατριώτη του Jorge Lorenzo, αλλοιώνοντας το αποτέλεσμα του τελευταίου αγώνα της σεζόν. Τελοσπάντων, πάμε στα «φρέσκα»!

Χωρίς να μασήσει τα λόγια του, ο Marc Marquez επανήλθε στο καυτό θέμα της κατεστραμμένης του, πλέον, σχέσης με τον Valentino Rossi. Είπε, μεταξύ άλλων: «Η δημόσια επίθεση που μου άσκησε στην συνέντευξη τύπου ήταν κακία. Ο Rossi είχε τον αριθμό μου και εγώ τον δικό του. Δεν τηλεφωνηθήκαμε καν. Εγώ ήμουν 22, αυτός είναι πάνω από 10 χρόνια μεγαλύτερος μου, είχε εμπειρία. Ο Μαλαισιανός τύπος ήρθε στην συνέντευξη και αντί ο Rossi να μου μιλήσει ιδιαιτέρως, μου επιτέθηκε δημόσια. Ήταν ασέβεια και εκφοβισμός».

«Με έριξε επίτηδες στην πίστα. Είναι άλλο πράγμα να πιέζεις πολύ και να χάνεις τον έλεγχο και να εμπλέκεσαι σε ατύχημα με αντίπαλο, αλλά δεν είναι σύμπτωση που βρίσκεσαι δίπλα στον αντίπαλο σου, τον κοιτάς και τον χτυπάς με το πόδι. Ήταν εσκεμμένο»

«Στην αρχή ήθελα να τα βρούμε, αλλά όχι πια. Θα αδιαφορήσω. Δεν χρειάζεται να είμαι φίλος με όλους»

Πηγη www.bikeit.gr

Ειπε ο γαιδαρος το πετεινο κεφαλα facepalm 2facepalm 2
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
_gg18018.gallery_full_top_lg.jpg

Χρόνια πολλά Vale!
Ο Θρύλος των MotoGP γίνεται 44!


Στις 16 Φεβρουαρίου 1979 γεννιέται στο Urbino της Ιταλίας ο Valentino Rossi. Γιος της Stefania Palma και του παλιού αγωνιζόμενου στα 500cc και στα 250cc, ο Valentino ακολούθησε σύντομα τα χνάρια του πατέρα του, μετά από μια σύντομη θητεία στα καρτ.

Έφτασε στο Παγκόσμιο επίπεδο το 1996 στην κατηγορία των 125cc, όπου κέρδισε τον πρώτο του αγώνα στο Brno της Τσεχίας. Την επόμενη χρονιά, 11 νίκες θα τον έφερναν στην κορυφή του κόσμου και στην κατάκτηση του πρώτου του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος.

Το 1998 ανεβαίνει στα 250cc, όπου σε κάθε αγώνα που τερμάτισε εκείνη τη χρονιά ήταν στο βάθρο. Η πρώτη νίκη ήρθε στο Assen της Ολλανδίας, ακολουθούμενη από 4 συνεχόμενες νίκες στο τέλος της σεζόν. Εκείνη τη χρονιά κατέκτησε τη δεύτερη θέση, όμως όλα έδειχναν ότι ο Valentino κινείται προς την κορυφή.

Το 1999 ήταν η χρονιά του και μετά από 9 σαρωτικές νίκες κατέκτησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα των 250cc και πήρε την πολυπόθητη "προαγωγή" για την μεγάλη κατηγορία, τότε τα 500cc.

Μεταβαίνοντας εκεί έφυγε από την Aprilia, με την οποία είχε φτάσει στους θριάμβους του στις μικρές κατηγορίες και εντάχθηκε στην Honda, όπου την πρώτη χρονιά πάλεψε για το Πρωτάθλημα με τον Kenny Roberts Jr., με την πρώτη νίκη να έρχεται στο Donington Park της Μεγάλης Βρετανίας. Το τέλος της χρονιάς βρήκε τον rookie στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας, έτοιμο να κάνει το μεγάλο βήμα.

Αριστερά ο Graziano Rossi (16) και ο Kenny Roberts (1) στο Βελγικό Grand Prix των 500cc το 1980. Δεξιά οι γιοί τους, Valentino Rossi (46) και Kenny Roberts Jr. (2) παλεύουν για τον τίτλο των 500cc το 2000.
Το 2001 ήταν η τελευταία χρονιά των δίχρονων 500cc, πριν η κατηγορία περάσει στα τετράχρονα 990cc. Ο Valentino Rossi έμελλε να είναι ο τελευταίος Πρωταθλητής σε αυτή την ιστορική κατηγορία, με 11 νίκες σε 16 αγώνες. Ο νεαρός Ιταλός ήταν πλέον Παγκόσμιος Πρωταθλητής στην μεγάλη κατηγορία του κορυφαίου Πρωταθλήματος ταχύτητας μοτοσυκλέτας.

Ακολούθησαν άλλα 2 Πρωταθλήματα με την Honda στη νέα εποχή των MotoGP (2002,2003) πριν ο Rossi πάρει ένα από τα μεγαλύτερα ρίσκα της καριέρας του. Να μετακομίσει στην τότε ελαφρώς υποδυέστερη Yamaha. H παντρειά πέτυχε και με 9 νίκες σε 16 αγώνες ο Rossi κατέκτησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 2004, εαναλαμβάνοντας την επιτυχία του και το 2005.

Τις επόμενες 2 χρονιές έχασε το Πρωτάθλημα από τους Nicky Hayden και Casey Stoner αντίστοιχα, πριν επιστρέψει στην κορυφή του κόσμου το 2008 και το 2009. Θα ήταν το τελευταίο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του Valentino Rossi, ο οποίος το 2011 πήγε για 2 χρόνια στην Ducati, χωρίς όμως αυτή η συνεργασία να αποφέρει καρπούς.

Επέστρεψε στη Yamaha, με την τελευταία νίκη του να έρχεται στο Assen to 2017 και το τελευταίο του βάθρο στη Jerez το 2020, 24 χρόνια μετά την αρχή της καριέρας του!

Ο Valentino Rossi αποσύρθηκε εν μέσω ενός απίστευτου εορτασμού στο τέλος της σεζόν του 2021, ολοκληρώνοντας μια χρυσή καριέρα στους αγώνες που απέφερε 115 νίκες, 235 βάθρα και 9 Παγκόσμια Πρωταθλήματα.

Ο Ιταλός θρύλος συνεχίζει να τρέχει σε αγώνες αυτοκινήτων (όπως είχε δηλώσει εδώ και πολλά χρόνια ότι θα έκανε όταν θα έφευγε από τα MotoGP), ενώ η παρουσία του συνεχίζει να γίνεται αισθητή στο paddock μέσω της ομάδας του, Mooney VR46, ενώ η ακαδημία του, VR46 Academy τροφοδοτεί το Πρωτάθλημα με αναβάτες όπως ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2022, Francesco Bagnaia.


O Θρύλος των αγώνων μοτοσυκλέτας, Valentino Rossi, γίνεται σήμερα 44 ετών και του ευχόμαστε χρόνια πολλά και πολλές επιτυχίες τόσο στον ίδιο (στους αγώνες αυτοκινήτων) όσο και στην ομάδα του στα MotoGP.
Che Spettacolo!

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Marquez vs Rossi: Ποιος είναι «καλύτερος» στα 30 του;​

9e2da3f907bc5ee03b24ea9a71f1d3ac_XL.jpg

Ο Marc Marquez γίνεται σήμερα 30 ετών και ήδη έχει επιτύχει κάτι, που μόνο ένας αναβάτης το έχει ξεπεράσει μέχρι τώρα, στην ιστορία των MotoGP: Ο Valentino Rossi. Τι είχε πετύχει όμως ο Rossi, όταν ήταν 30 ετών;
17 Φεβρουαρίου σήμερα και μπορούμε να πούμε τα χρόνια μας πολλά, στον Marc Marquez, ο οποίος γίνεται σήμερα 30 ετών. Ο Marc Marquez Alentá, όπως είναι το πλήρες όνομα του, γεννήθηκε στην Cervera της Ισπανίας το 1993 και ξεκίνησε την καριέρα του στους αγώνες στην κατηγορία των 125GP, το 2008. Το τι ακολούθησε στην καριέρα του… όλοι το γνωρίζουμε: Μετά από 2 παγκόσμιους τίτλους στα 125GP και την Moto2, ο Marquez ντεμπούταρε στα MotoGP το 2013 και… τα σάρωσε όλα σαν οδοστρωτήρας, παίρνοντας όλα τα πρωταθλήματα πλην ενός, από το 2013 έως και το 2019. Ποιος μπορεί να ξεχάσει, επίσης, την ασταμάτητη από το 2015 κόντρα του με τον Valentino Rossi
Ο τελευταίος, γινόταν 30 ετών το 2009, στις 16 Φεβρουαρίου –οι δύο superstar των αγώνων έχουν μόλις μία μέρα διαφορά στα γενέθλια τους. Αξίζει να ρίξουμε μία ματιά στα στατιστικά του καθενός, όταν και οι δύο μόλις έγιναν 30 ετών. O Valentino Rossi ήταν ένα «φαινόμενο» σαν ελάχιστα άλλα στους αγώνες, ενώ μάλιστα στο τέλος του 2009 θα σήκωνε και τον 9ο και τελευταίο τίτλο του στους αγώνες μοτοσυκλέτας. Δείτε τα στατιστικά του Rossi στην αρχή του 2009:
  • Εκκινήσεις: 222.
  • Νίκες: 97, Βάθρα: 150
  • Pole positions: 50
  • Ταχύτεροι γύροι: 53
  • Σεζόν: 13
  • Παγκόσμιοι τίτλοι: 8
  • Ποσοστό νικών/συμμετοχών: 43,7%
  • Ποσοστό βάθρων/συμμετοχών: 67,6%
Ας δούμε τώρα και τα στατιστικά του Marc Marquez: Όπως θα διαπιστώσετε και από τους αριθμούς, δεν είναι τυχαίο που ο Marquez ανήκει στους κορυφαίους όλων των εποχών, καθώς τα νούμερα είναι παραπλήσια, ενώ τα πρωταθλήματα τους είναι τα ίδια! Όμως, ο Marquez «χάνει» στα σημεία από τον Ιταλό σταρ…
  • Εκκινήσεις: 231
  • Νίκες: 85, βάθρα: 139
  • Pole positions: 91
  • Ταχύτεροι γύροι:75
  • Σεζόν: 15
  • Παγκόσμιοι τίτλοι: 8
  • Ποσοστό νικών/συμμετοχών: 36,8%
  • Ποσοστό βάρθων/συμμετοχών: 60,2%
Φαίνεται πως ο Marquez υπερτερεί σημαντικά από τον Rossi, στις Pole Positions και στους ταχύτερους γύρους, όμως ο Rossi είχε πετύχει καλύτερα αποτελέσματα, εκεί που «μετρούσαν» πραγματικά. Μην ξεχνάμε όμως ότι και οι δύο αναβάτες είναι δύο «τέρατα» της αγωνιστικής ιστορίας, που έχουν αφήσει εποχή ο καθένας για τους δικούς του λόγους.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP 2023: Αυτή είναι η ομάδα του Valentino Rossi​

Luca Marini και Marco Bezzecshi στην σέλα των Ducati Desmosedici​


Με τον αδελφό του Luca Marini και τον συμπατριώτη του Marco Bezzecchi για δεύτερη χρονιά, η ομάδα του Rossi παρουσιάστηκε στο κοινό παρουσία και του ίδιου

Η ομάδα έκανε ντεμπούτο το 2021 με τον Luca Marini σε συνεργασία με την Avintia και ένα χρόνο μετά, οι δύο κιτρινόμαυρες μοτοσυκλέτες της Mooney VR46, στήθηκαν στο grid της κορυφαίας κατηγορίας με τον Marco Bezzecchi να πλαισιώνει τον Marini.
mooney vr46 motogp team 2023 2

Το 2022 ο Marini συμμετείχε με την Desmosedici GP22, καταλαμβάνοντας την 12η θέση, έναντι της 14ης του team mate του, που κατέκτησε την πρώτη θέση σε βάθρο για την ομάδα στον αγώνα του Assen με μια μοτοσυκλέτα προδιαγραφών 2021.
Η νέα εμφάνιση των μοτοσυκλετών έχει περισσότερο μαύρο, ενώ από το ουραίο τμήμα απουσιάζει ο αριθμός του αναβάτη.
Και οι δύο θα αγωνιστούν με τις μοτοσυκλέτες της εργοστασιακής ομάδας της Ducati του 2022.
mooney vr46 motogp team 2023 14

Η ομάδα του Valentino Rossi αποσύρθηκε μετά την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος του 2020 από την κατηγορία Moto3 για να επικεντρωθεί στο project του MotoGP. Το 2023 η ομάδα VR46 της Moto2 θα συμμετέχει με τα χρώματα της Fantic.
Το συμβόλαιο με την Ducati λήγει το 2024 και υπάρχει έντονη φημολογία πως η Yamaha έχει πλησιάσει τον GOAT για την στελέχωση δορυφορικής ομάδας στο μέλλον.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Ο Ρόσσι τους έκλασε κανονικά

Ο σκηνοθέτης του all in που ήταν αφιερωμένο στον Μάρκεζ ζήτησε από το Ρόσσι να εμφανιστεί και να πει κάτι αλλά αυτός απάντησε μ ένα ξερό
ΟΧΙ!
Είχε το δικαίωμά να το κάνει είπε ο σκηνοθέτης.
Secco no di Valentino Rossi a Marc Marquez: il retroscena
SPORTAL.IT
Secco no di Valentino Rossi a Marc Marquez: il retroscena
=AT1ehzS5AEfQxCUHySJRqybhXXW0w20BidnCC_zVv7qrE3UyeQ5QiSRN1kjn8-T27xDdsP8p07KAaWduNRBmwNrwfY6OULfc43bzw7uTGDew3pRKE_y5U2zehRrOueVtq8tbvAljHxRIN4Fw4Cme4ZbIZaa2P8wveH8kKwA']Il regista della serie "All-In" dedicata al campione: "Abbiamo contattato Valentino ma ha detto no"
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
valentino-rossi-and-franco-mor.jpg

O Rossi εστιάζει περισσότερο στον Morbidelli τώρα
Από ότι στην υπόλοιπη Ακαδημία


Ο Franco Morbidelli ήταν ένας από τους πρώτους αναβάτες που βρέθηκε υπό την αιγίδα του Rossi όταν ιδρύθηκε η Ακαδημία VR46 το 2014, με τον Ιταλό να κατακτά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Moto2 το 2017.
Έχοντας ανεβεί στα MotoGP το 2018, ο Morbidelli έχασε το Πρωτάθλημα το 2020 από τον Joan Mir για μόλις 13 βαθμούς αφού σημείωσε τρεις νίκες και πέντε βάθρα.
Αλλά από τότε η φόρμα του Morbidelli έχει εξαφανιστεί, με έναν τραυματισμό στο γόνατο να τον ταλαιπωρεί όλο το 2021 και τις δυσκολίες προσαρμογής στην εργοστασιακή Yamaha που οδήγησαν σε μια πολύ κακή σεζόν το 2022.

Τελειώνοντας την περσινή χρονιά με μόλις 42 βαθμούς, στη 19η θέση της βαθμολογίας, η φόρμα του Morbidelli είναι ένα μυστήριο για το δεξί χέρι του Rossi και διευθυντή της ομάδας VR46, Uccio Salucci.

"Δεν ξέρω, για να είμαι ειλικρινής", απάντησε ο Salucci, ερωτηθείς τι πήγε στραβά με τον Morbidelli. "Θα σας πω ένα πράγμα, η Ακαδημία και ο Vale προσωπικά, αυτή τη στιγμή 60% επικεντρώνεται στον Franco Morbidelli και 40% στους άλλους αναβάτες".

"Δουλεύουμε πολύ μαζί του. Δεν είναι εύκολο, αλλά δεν είμαι σε θέση να απαντήσω στην ερώτησή σας τι του συμβαίνει".

"Δεν είναι μόνο ένα πράγμα, είναι πολλά μικρά πράγματα που ενώνονται και δεν μπορούμε να καταλάβουμε. Ελπίζουμε ότι φέτος μπορεί να είναι ανταγωνιστικός. Αλλά τώρα, δυστυχώς, δεν μπορώ να σας δώσω απάντηση".
Ο Morbidelli υπέγραψε διετές συμβόλαιο με τη Yamaha στα μέσα του 2021, διατηρώντας τη θέση του στην εργοστασιακή ομάδα για το 2023 παρά τις δυσκολίες του την περασμένη σεζόν.

Εάν η Yamaha δεν καταφέρει να εξασφαλίσει μια δορυφορική ομάδα για το 2024 και ο Morbidelli συνεχίσει να ζορίζεται, θα μπορούσε να δει τη θέση του στην ομάδα του εργοστασίου υπό απειλή, από τον Toprak Razgatlioglu, τον Jorge Martin ή τον Alonso Lopez και με τους 3 αναβάτες να έχουν συνδεθεί φημολογικά με τη Yamaha.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Τον Valentino Rossi θα τιμήσει η πόλη της Tavullia με το κλειδί της πόλης​

Τον Valentino Rossi θα τιμήσει η πόλη της Tavullia, με την απονομή του κλειδιού της πόλης όπως ανακοίνωσε η δήμαρχος Francesca Paolucci.

Η τελετή θα πραγματοποιηθεί στις 19 Μαΐου και ο εννιά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής θα λάβει επίσης την εικονική αγκαλιά της κοινότητάς του και εκατομμυρίων θαυμαστών σε όλο τον κόσμο. Δείτε τι έγραψε η Δήμαρχος στα social media.

Δηλώσεις της Francesca Paolucci, δήμαρχου της Tavullia για τον Valentino Rossi: «Ευχαριστώ Valentino! Γιατί μας χάρισες απερίγραπτα συναισθήματα στα περισσότερα από 25 χρόνια καριέρας, για το ότι έφερες εκατομμύρια ανθρώπους πιο κοντά σε ένα υπέροχο άθλημα όπως η μοτοσικλέτα, που μας έκανες ακόμα πιο περήφανους που είμαστε Ιταλοί και που έκανες το όνομα της Tavullia γνωστό σε όλο τον κόσμο.»

« Για αυτούς και πολλούς άλλους λόγους αποφασίσαμε, μαζί με την Περιφέρεια Marche, να σας ευχαριστήσουμε με μια επίσημη τελετή που θα πραγματοποιηθεί στις 19 Μαΐου στη Tavullia. Κατά τη διάρκεια του #TavulliaVale, μαζί με πολλούς φίλους, θα σας δώσουμε τα κλειδιά της πόλης. Θα είναι η εικονική αγκαλιά της κοινότητάς σας και των εκατομμυρίων θαυμαστών σε όλο τον κόσμο.»

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
752500e9f01d693f78a338e84845ee98.jpg

Carlos Checa: Δεν περιμέναμε ότι ο Rossi θα κέρδιζε
Μιλώντας για την χρονιά του δίπλα στον Θρύλο


Λίγοι θα στοιχημάτιζαν στον Valentino Rossi το 2004, την πρώτη του χρονιά με τη Yamaha, μετά από τρεις διαδοχικούς παγκόσμιους τίτλους, σε μια εποχή που ο Ιάπωνας γίγαντας κυριαρχούσε, στην εποχή μετάβασης από τα 500cc και MotoGP. Και αν το 2002 η Yamaha πήρε 12 βάθρα, συμεριλαμβανομένων 2 νικών του Max Biaggi, το 2003 ήταν μια πολύ κακή σεζόν, με μόλις ένα βάθρο, χάρη στον Alex Barros στη Γαλλία.

Ακριβώς για αυτόν τον λόγο, ανάμεσα σε αυτούς που δεν περίμεναν ποτέ να δουν τον Γιατρό να κερδίζει με την M1, ήταν και ο τότε ομόσταυλος του Rossi, Carlos Checa, ο οποίος στο τελευταίο επεισόδιο του "La Caja de DAZN" επέστρεψε για να μιλήσει για τη χρονιά που πέρασε δίπλα στον θρύλο των MotoGP.
"Δεν πιστεύαμε ότι ο Valentino μπορούσε να κερδίσει με τη Yamaha και το έκανε", ανέφερε ο Checa. "Ήταν επίσης ένα μάθημα για μένα γιατί νομίζω ότι επαναπαυτήκαμε λίγο όταν βρήκαμε τα όρια στη μοτοσυκλέτα, ενώ ο Valentino έφτασε με ενέργεια, στην καλύτερή του στιγμή".


"Νομίζω ότι ήταν σαν εκδίκηση για αυτόν: "Πιστεύεις ότι κερδίζω επειδή έχω Honda; Δες με τώρα. Η Yamaha δούλεψε επίσης πολύ. Άρχισε μια δραστική αλλαγή, όταν υπέγραψαν με τον Valentino".
Παρόλο που το 2004 δεν έδωσε στον Ισπανό σπουδαία αποτελέσματα, 7ος στο πρωτάθλημα με 117 βαθμούς και μόλις ένα βάθρο, ο Carlos δεν στερήθηκε μιας ικανοποιητικής στιγμής: "Δουλέψαμε πολύ με τη μοτοσυκλέτα, νομίζω ότι κάναμε απίστευτη δουλειά με τη Yamaha, αλλά η ικανοποίηση είναι ότι την επόμενη χρονιά κατασκεύασαν μια νέα μοτοσυκλέτα και έπρεπε να επιστρέψουν στην παλιά, που ήταν αυτή που αφήσαμε εμείς", εξομολογήθηκε ο Checa, ο οποίος έχει μόνο επαινετικά λόγια για τον Valentinο.

"Ήταν πολύ διαφανής, όπως τον βλέπουμε, πολύ ανταγωνιστικός, είχε τεράστιες ικανότητες και πάνω απ' όλα μια ικανότητα νοητικής διαχείρισης. Νομίζω ότι ήταν ένας διαφορετικός άνθρωπος, που ήθελε να μάθει".

"Έχω μια εξαιρετική σχέση μαζί του και ήταν επίσης μια εξαιρετική ευκαιρία να μοιραστώ το γκαράζ, τις εμπειρίες, τις στιγμές και τη δουλειά με έναν από τους καλύτερους αναβάτες που υπήρξαν ποτέ".

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

H Tavullia μετατρέπεται σε υπαίθριο μουσείο​

Έργα τέχνης με θέμα τον Valentino Rossi​


Στην μικρή πόλη που γεννήθηκε ο μεγαλύτερος αναβάτης όλων των εποχών, Valentino Rossi, αποκαλύφθηκε ένα από τα έργα τέχνης που θα την μετατρέψουν σε υπαίθριο μουσείο
Ο Valentino εγκαινίασε μια τεράστια τοιχογραφία του καλλιτέχνη Andrea Buglisi. Είναι φανερό πως ο συμπατριώτης του superstar των αγώνων μοτοσυκλέτας είναι επηρεασμένος από το εξώφυλλο του μουσικό άλμπουμ «Alladin Shane» του David Bowie που κυκλοφόρησε το 1973.
Η δημιουργικότητα της μουσικής του Bowie συνδυάστηκε με μια εξαιρετική εικόνα στο εξώφυλλο, φωτογραφημένη από τον Brian Duffy (1933 – 2010).
Η εικόνα του ροκ σταρ με τα κόκκινα μαλλιά και το αστραφτερό μακιγιάζ έχει γίνει ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα σύμβολα της ποπ κουλτούρας και της μουσικής ιστορίας.
toixografia rossi tavullia 4

Στην τοιχογραφία το πρόσωπο του Rossi φέρει έναν κεραυνό στο αριστερό μέρος του προσώπου, ενώ ο Bowie είχε ζωγραφισμένο τον κεραυνό στο δεξί μέρος.
Κάτω από τον GOAT υπάρχει η φράση «TO BE A ROCK AND NOT TO ROLL» που προέρχεται από στίχο του εμβληματικού τραγουδιού των Led Zeppelin «Stairway to Heaven».
Μέχρι τις 11 Μαΐου που είναι προγραμματισμένη τελετή παράδοσης του κλειδιού της πόλης της Tavullia στον Valentino θα δούμε και άλλα έργα που θα είναι εμπνευσμένα από την ζωή και την καριέρα του.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Valentino Rossi – Κρέμασε και την τελευταία του αγωνιστική φόρμα​

82149c4a502d513c0d56a47270559e5e_XL.jpg

Σε ένα άκρως φορτισμένο συναισθηματικά video, o «Γιατρός» έβαλε την ύστατη φόρμα που φόρεσε στο MotoGP στο χρονοντούλαπο της δικής του ιστορίας.
Ο Ιταλός Πολυπρωταθλητής, έχει οργανώσει από το 2006 ένα δικό του χώρο, το μουσείο του όπως λέει ο ίδιος, στο οποίο έχει συγκεντρώσει κομμάτια από την αγωνιστική του πορεία.
Ανάμεσα σε αυτά είναι και ο εξοπλισμός ασφαλείας του, με δεκάδες αγωνιστικές φόρμες να είναι εκεί. Ιδιαίτερη περίπτωση αποτελεί εκείνη της τελευταίας που φόρεσε ποτέ σε αγώνα MotoGP, με τα χρώματα της Petronas Yamaha, όταν και έφυγε από την ενεργό δράση στο τέλος της σεζόν του 2021.
Δείτε το γλυκόπικρο video που δημοσίευσε στα social media του εδώ.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

TavulliaVale - Στις 19/5 το βράδυ η παράδοση των κλειδιών της Tavullia στον Valentino Rossi​

Ξεκίνησαν οι εγγραφές για όσους θέλουν να παρευρεθούν στην τιμητική εκδήλωση του 9 φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή MotoGP
TavuliaValle


Ο Δήμος της Tavullia συστήνει στους φίλους του Valentino Rossi που θέλουν να παρευρεθούν στην τελετή παράδοσης των κλειδιών της γενέτειρας του στον “γιατρό”, να κάνουν ηλεκτρονική εγγραφή, ώστε η βράβευση του θρύλου των αγώνων μοτοσυκλέτας να πραγματοποιηθεί με ομαλό τρόπο.

Σας είχαμε γράψει στο ΜΟΤΟ πως πριν από μερικές ημέρες στην Tavullia, η δήμαρχος της πόλης Francesca Paolucci με τον Valentino Rossi, έδωσαν το παρών στην παρουσίαση της τοιχογραφίας του street artist Andrea Buglisi, που ζωγράφισε τον “γιατρό” στον τοίχο ενός σπιτιού, χαρίζοντας του στιλ Rock Star. Στην εν λόγω παρουσίαση ο Rossi είχε προσθέσει και τη δική του υπογραφή δίπλα στου καλλιτέχνη.

Αυτή ήταν η πρώτη εκδήλωση προς τιμήν του 9 φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή MotoGP, με τις εκδηλώσεις να συνεχίζονται για να κορυφωθούν με την παράδοση των κλειδιών της Tavullia στις 19 Μαΐου στις 20:30 το απόγευμα ώρα Ιταλίας.
Andrea Buglisi


Καθώς η πόλη της Tavullia θα δεχθεί χιλιάδες επισκέπτες, ο Δήμος με ανακοίνωση του κάλεσε τον κόσμο που θέλει να παρευρεθεί στην εκδήλωση να φροντίσει για την εγγραφή του ΕΔΩ.

Στο εν λόγω site οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν σύντομα να βρουν περισσότερες πληροφορίες για τα όσα αναμένεται να συμβούν στην Tavullia καθώς και για τις επερχόμενες εκδηλώσεις οι οποίες σχετίζονται με τον Ιταλό άσσο.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
valentino-rossi-yamaha-brand-a-1.png

O Valentino Rossi πρεσβευτής της Yamaha

Ο Valentino Rossi πήγε στη Yamaha το 2004 και πήρε 2 συνεχόμενα Πρωταθλήματα το 2004 και το 2005. Ο Ιταλός θα έφτανε στην κορυφή άλλες 2 φορές με τη Yamaha το 2008 και, πέρα από 2 χρόνια με τη Ducati, ολοκλήρωσε την καριέρα του στα MotoGP με τη Yamaha στα τέλη του 2021.

Από τις 89 νίκες του σε αγώνες MotoGP, οι 56 από αυτές ήταν με τη Yamaha και είναι ο πιο επιτυχημένος αναβάτης της ιαπωνικής εταιρείας στην ιστορία των Grand Prix.

Από την αποχώρησή του το 2021, ο Rossi έχει ξεκινήσει να συμμετέχει σε αγώνες αυτοκινήτων στο GT World Challenge Europe και είναι ιδιοκτήτης της ομάδας VR46 που αγωνίζεται στα MotoGP.

Ο Rossi συνδέθηκε με την Ducati για το ντεμπούτο της ομάδας του το 2022, αν και έχει υπάρχουν φήμες ότι θα προχωρήσει σε μια συμφωνία με την Yamaha, μετά το 2024 που λήγει το συμβόλαιό του με τη Ducati.

Τώρα ο Rossi γίνεται πρεσβευτής της Yamaha και αυτό θα μπορούσε να θεωρηθεί ως ένα από τα πρώτα βήματα για μια ευρύτερη συνεργασία Yamaha - VR46 στο μέλλον.

"Φυσικά, αυτή είναι μια σπουδαία στιγμή για τη Yamaha και είναι επίσης μια συναισθηματική εξέλιξη για τους οπαδούς, στους οποίους σίγουρα λείπει η παρουσία του Valentino στα MotoGP από τότε που αποσύρθηκε από την επιτυχημένη καριέρα του", είπε ο Jarvis. "Ο Valentino και η Μ1 του μοιράζονταν έναν ιδιαίτερο δεσμό. Η άφιξή του στη Yamaha ήταν ο καταλύτης που άλλαξε εντελώς το αγωνιστικό μας πρόγραμμα MotoGP σε σημείο που ο Valentino και η Yamaha σχεδόν έγιναν συνώνυμα".

"Μαζί πετύχαμε πολλές νίκες, βάθρα και κατακτήσαμε τέσσερα πρωταθλήματα, και μετά υπάρχουν και οι στιγμές στα παρασκήνια: η σκληρή δουλειά αλλά και τα διασκεδαστικά μέρη και το κοινό πάθος για τους αγώνες".

"Πάντα θεωρούσαμε τον Valentino ως «οικογένεια» και μόλις εξέφρασε την επιθυμία του να συνεχίσει να χρησιμοποιεί μοτοσυκλέτες Yamaha και να γίνει πρεσβευτής της εταιρεαίς, βάλαμε τα δυνατά μας ώστε να το πραγματοποιήσουμε. Είμαστε ενθουσιασμένοι που ο Valentino είναι πλέον επίσημα ο πρεσβευτής μας".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ποια είναι η μοτοσυκλέτα που θέλει ο Rossi;​

Την NSR 500 που κατέκτησε τον τίτλο του 2021​


Με μια πλούσια αγωνιστική καριέρα πίσω του και νέους στόχους ως ιδιοκτήτης ομάδας ο Valentino Rossi είναι ο απόλυτος θρύλος των αγώνων μοτοσυκλέτας. Όμως κάτι του λείπει…
Ο Ιταλός συλλέγει τις μοτοσυκλέτες με τις οποίες πρωταγωνίστησε στην καριέρα του. Τις έχει σχεδόν όλες, αλλά μία Honda αποτελεί διακαή πόθο του/

Η Honda έχει στο μουσείο της την NSR 500 με την ο οποία ο Doctor κέρδισε τον πρώτο τίτλο στην μεγάλη κατηγορία το 2021. Η μοτοσυκλέτα ήταν μία από αυτές που ανέβηκε ο Rossi κατά την τελετή αποχώρησης του στο MotoGP στην Βαλένθια το 2021. Και τότε με δηλώσεις του είχε πει πως «μιλάω με τον Alberto Puig και ζήτησα – τουλάχιστον – τα 500, επειδή αυτό είναι το δικό μου».
ROSSI NSR 500 3

«Είναι η μοτοσυκλέτα που έπρεπε να μου δώσει η Honda…αλλά για κάποιο λόγο, δεν έφτασε ποτέ στα χέρια. Θα ήμουν χαρούμενος αν η Honda αλλάξει γνώμη και μου την χαρίσει».

Εδώ θα πρέπει να θυμίσουμε την σχέση του Rossi με την Honda. Η πρώτη ρήξη στις σχέσεις τους ήρθε κατά την περίοδο που το HRC ήθελε να ανανεώσει την συνεργασία του με τον Ιταλό, αλλά αυτός προτίμησε την Yamaha. Η δεύτερη ήρθε τη σεζόν 2015 όταν σύμφωνα με την Honda ο Rossi κλώτσησε τον Marquez στην επίμαχη φάση του αγώνα της Μαλαισίας. Τότε λέγετε πως η Honda ήθελε να δημοσιεύσει video που αποδείκνυε την ενοχή του Valentino, όμως μετά από παρέμβαση της Dorna το επίμαχο video έμεινε σε κάποιο αρχείο.
ROSSI NSR 500 2

Ο Alberto Puig, επικεφαλής της ομάδας της Honda, απάντησε όταν ρωτήθηκε εάν η Honda θα εξετάσει το αίτημα του Rossi για το NSR500:
«Είναι μια δύσκολη περίπτωση… οπότε δεν μπορώ να απαντήσω, αλλά αυτό η μοτοσυκλέτα είναι επίσης πολύ σημαντική για εμάς και την έχουμε στο μουσείο μας.

Η Honda είναι πολύ περήφανη για τους τίτλους που πήραμε, αλλά και για τους τίτλους που πήρε ο Valentino για εμάς. Σίγουρα θέλουμε να το έχουμε ως ένα πολύ σημαντικό έκθεμα στο μουσείο μας για να δείξουμε στους λάτρεις της Honda ότι κερδίσαμε τον τίτλο με αυτήν την μοτοσυκλέτα».


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Valentino Rossi - Πρώτο βάθρο στο Fanatec GT World Challenge Europe με τη BMW M Team​

Δεύτερη θέση στο Brands Hatch, μαζί με τον Maxime Martin
Valentino Rossi πρώτο βάθρο στο Fanatec Cup


Στον δεύτερο αγώνα του Brands Hatch την Κυριακή 14/5, ο Valentino Rossi, μαζί με τον έτερο οδηγό του αυτοκινήτου της BMW M Team, Maxime Martin πήραν τη δεύτερη θέση, που ήταν το πρώτο βάθρο του “γιατρού” στο κύπελο Fanatec στις δύο σεζόν που συμμετέχει στον θεσμό, και ο καλύτερος τερματισμός του μετά την 3η θέση στον αγώνα των 24 ωρών του Dubai τον Ιανουάριο.

Στον συγκεκριμένο αγώνα, ο Rossi πήρε το τιμόνι στην BMW M4 GT3 με το νούμερο #46, αντικαθιστώντας τον Martin που είχε ξεκινήσει από την τρίτη θέση στη σχάρα εκκίνησης. Στο δεύτερο μισό του αγώνα ο Ιταλός κατάφερε να αντέξει στην πίεση του Weerts με το νούμερο #32, περνώντας τη γραμμή του τερματισμού στη δεύτερη θέση. Στον πρώτο αγώνα του βρετανικού γύρου Rossi & Martin τερμάτισαν στην 14η θέση.
Valentino Rossi

Ο Andreas Roos, επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της BMW M έδωσε συγχαρητήρια στον Rossi, τονίζοντας πως “είναι εντυπωσιακό το πόσο γρήγορα έχει εγκλιματιστεί στους αγώνες αυτοκινήτου, καταφέρνοντας να είναι ανταγωνιστικός με τους επαγγελματίες μόλις στη 2η σεζόν του στον θεσμό”.
Rossi


Ο Rossi δήλωσε “περήφανος και απόλυτα ενθουσιασμένος με το πρώτο μου βάθρο στο GTWC! Δουλέψαμε σκληρά για αυτό, όλο το σαββατοκύριακο, εστιάζοντας στην εξάσκηση αλλαγής οδηγών, κάτι που απέδωσε καρπούς στα πολύ γρήγορα pit stop μας. Ο Maxime έκανε σπουδαία δουλειά στα προκιρματικά, και μου έδωσε το αυτοκίνητο σε πολύ καλή θέση. Βρήκα ωραίο ρυθμό αρκετά γρήγορα, και μπόρεσα να τερματίσω στη 2η θέση. Αυτό είναι ένα σημαντικό βάθρο για μένα, καθώς είχαμε φτάσει κοντά του αρκετές φορές πέρυσι, όπως και στη Monza πριν λίγες εβδομάδες. Αυτή τη φορά όλα πήγαν καλά. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα μου και τον Maxime!”

Με τη σιερά του ο Maxime Martin δήλωσε “ενθουσιασμένος από το πρώτο μου βάθρο στο Sprint Cup και από το πρώτο βάθρο στο GTWC του Valentino. Δεν έκανε κανένα λάθος, τερματίζοντας δεύτερος, μετά από ένα πολύ καλό pit-stop που αλλάξαμε θέση. Αυτή ήταν μια καλή αρχή σε μια σεζόν που ελπίζω θα μας φέρει πολλά αντίστοιχα σπουδαία αποτελέσματα.”
Άντε και με τον τίτλο γιατρέ!

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Valentino Rossi – Όταν η νυν ομάδα του, του έκανε… πλάκα​

e3d587744a5b00f5470b48acf77d6014_XL.jpg

Το καλό κλίμα και η «χαλαρότητα» πλέον του «Γιατρού» δεν κρύβονται στη νέα του ομάδα, φέρνοντας και τα σωστά αποτελέσματα.
Κάπως έτσι ήρθε προ ημερών και το πρώτο βάθρο στο Fanatec GT World Challenge Europe με τη BMW M Team. Πρόκειται για μια δεύτερη θέση στο Brands Hatch, μαζί με τον Maxime Martin.

Λίγο νωρίτερα ωστόσο, «έπαιξε» και αυτό το video στα social της BMW Motorsport, η οποία του έκανε μια πλάκα και ένα δώρο. Μπήκε στο αγωνιστικό του αυτοκίνητο με το τιμόνι να λείπει, για να του δώσουν ένα με… clip ons.

Στο τέλος λέτε να τον δούμε και πάνω σε Μ1000RR; Όντας «πρεσβευτής» της Yamaha, μάλλον δύσκολο…

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

O Valentino Rossi νικητής και στα αυτοκίνητα​


O Valentino Rossi νικητής και στα αυτοκίνητα

Στην περίφημη πίστα του Le Mans στην Γαλλία, ο Θρύλος του MotoGP Valentino Rossi, πήρε την πρώτη του νίκη με αυτοκίνητο στον υποστηρικτικό Αγώνα στα πλαίσια του θεσμού “Road to Le Mans”, που δίνει το εισιτήριο σε οδηγούς που θέλουν στο μέλλον να αγωνιστούν στον σπουδαιότερο Αγώνα Αντοχής στον κόμσο, τις 24 Ώρες του Le Mans.

Ως επίσημος εργοστασιακός οδηγός της BMW M ο Valentino Rossi με την ομάδα BMW M Team WRT, οδηγώντας μαζί με τον Jérôme Policand, μια BMW M4 GT3, πήρε τη νίκη στην κατηγορία GT3.


Ο Αγώνας του “Road to Le Mans”, είναι μέρος του Κυπέλλου “Michelin Le Mans Cup” και το #46 στις πόρτες της BMW M4 GT3, συμμετείχε σε δύο Αγώνες των 55 λεπτών ο καθένας, με τον Γάλλο Jérôme Policand να εναλλάσσεται πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου. Ο Rossi στον προτελευταίο γύρο του Αγώνα έκανε ένα ωραίο προσπέρασμα, με το οποίο πήρε την πρώτη του νίκη στην GT3.

Μάλιστα ήταν η πρώτη εμπλοκή της BMW M Motorsport στο Le Mans, ενόψει της πρεμιέρας της BMW M Hybrid V8 στη μεγάλη κατηγορία το 2024. Φέτος η ομάδα μπαίνει για τελευταία φορά στις 24 Ώρες με αυτοκίνητα LMP2.

Ο Valentino Rossi (#46 BMW M4 GT3, BMW M Team WRT) δήλωσε: “Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που κερδίσαμε. Ήταν η πρώτη νίκη με την BMW, και επίσης ήταν μια σπουδαία εμπειρία το να έρθουμε εδώ στα πλαίσια της προετοιμασίας του Αγώνα μας στις 24 Ώρες για την επόμενη χρονιά. Είχαμε καλό ρυθμό από την πρώτη μέρα και στις Κατατακτήριες, αλλά ήμασταν λίγο άτυχοι στον πρώτο Αγώνα, έτσι θέλαμε πολύ το βάθρο στο δεύτερο. Ο Jérôme ήταν πολύ καλός στο πρώτο μισό και τελικά καταφέραμε και κερδίσαμε. Είχα καλό ρυθμό αγώνα και κατάφερα να κάνω κάποια προσπεράσματα. Είμαστε πάρα πολύ χαρούμενοι”.

Αμέσως μετά τη νίκη του στην Γαλλία, ο Rossi πέταξε μέχρι την Φλωρεντία για να βοηθήσει από κοντά τους οδηγούς της Ακαδημίας VR|46 στον Ιταλικό MotoGP, όπου είδε τον Pecco Bagnaia να κυριαρχεί, αλλά και τους υπόλοιπους οδηγούς της Ακαδημίας να παίρνουν εξαιρετικά αποτελέσματα.
 
Top Bottom