Βαλεντίνο Ρόσι

noodles

new member
Δημοσιεύσεις
82
Ηλικία
34
Περιοχή
εξοριστος στην 8η λεωφορο
Μοτοσυκλέτα
Gsxr 1000 L9
Όνομα
Βαγγελης
To ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ πουλούσε... Πουλάει... Και θα πουλάει....
cdefg

Να πω κι αυτό.
Από τότε που σταμάτησε να τρέχει δεν λιώνω να δω motoGP.
Μάλλον δεν ήμουν φαν των αγώνων αλλά του Rossi.
ooops
τωρα που ειναι το καλυτερο τωρα σταματησες? ε προφανως και δεν ησουν φαν του motogp αλλα μονο καποιου προσωπου.

οι αγωνες πλεων ειναι τελειοι, χωρις ταρζανιες και κολπα, καλο μοτερ και χερια=αποτελεσμα...
κριμα που φευγει η Suzuki, θα σταματησω να βλεπω Tooth
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Συμπάθειες υπάρχουν παιδιά,απλά δεν παθιάζομαι όπως πριν.Δεν με τραβάει να στηθώ στην οθόνη,να μάθω το πρόγραμμα αγώνων κλπ.

Θυμάμαι να έχω πιάσει τρελούς σφυγμούς σε κόντρα τελευταίων γύρων Vale με Max Biaggi..

Τώρα στα γεράματα μαθ'Ωμεγα γράμματα.. Tooth
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Συμπάθειες υπάρχουν παιδιά,απλά δεν παθιάζομαι όπως πριν.Δεν με τραβάει να στηθώ στην οθόνη,να μάθω το πρόγραμμα αγώνων κλπ.

Θυμάμαι να έχω πιάσει τρελούς σφυγμούς σε κόντρα τελευταίων γύρων Vale με Max Biaggi..

Τώρα στα γεράματα μαθ'Ωμεγα γράμματα.. Tooth


VALE -Max.
VALE- cibernau.
VALE- Stoner.
VALE- Jorze.
VALE- Marquez
Κοινώς παρανομαστής ο VALE.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Valentino Rossi – Δημοπρατήθηκε προσωπικό του σκούτερ σε εξωφρενική τιμή​

1388e2b49b4785fe66777e1fa6d4ea89_XL.jpg

Ένα Yamaha Giggle 50 που χρησιμοποίησε ο Γιατρός ως pit bike το 2008 και 2009 έγινε ανάρπαστο σε δημοπρασία.
Στα πλαίσια της εκδήλωσης Minardi Day στην πίστα της Imola στην Ιταλία (28-29 Αυγούστου 2022) το πρόγραμμα προέβλεπε δημοπρασία αντικειμένων από τον χώρο των μηχανοκίνητων αγώνων και ανάμεσα στα διάφορα αντικείμενα ποιυ προσφέρθηκαν εκεί ήταν και ένα πολύ ξεχωριστό σκούτερ.

Ο λόγος για ένα μικρό Yamaha Giggle 50 που ο ίδιος ο Valentino Rossi χρησιμοποίησε ως pit bike για δύο χρόνια, το 2008 και 2009, δηλαδή τις χρονιές που πήρε τα δύο του τελευταία παγκόσμια πρωταθλήματα, καθώς με αυτό γυρνούσε στον χώρο των paddock, αλλά και έκανε την επισκόπηση της πίστας πριν τους αγώνες.
Rossi Roller 169Gallery abb88367 1930543

Το μικρό δίχρονο σκουτεράκι δεν έχει βγει ποτέ σε δημόσιο δρόμο και χρησιμοποιήθηκε από τον ίδιο τον Rossi και τον προσωπικό του φίλο και φωτογράφο Gigi Soldano. Το σκούρερ φέρει πλέον υπογραφή του Rossi, αλλά ακόμη και χωρίς αυτή είναι ήδη σπανιότατο καθώς είναι το ένα από τα δύο που έχουν φτιαχτεί ποτέ στα χρώματα και γραφικά του Ιταλού πρωταθλητή.
Το προσωπικό Giggle 50 του Rossi έπιασε τελικά €17,000 στη δημοπρασία, ποσόν ιδιαίτερα εντυπωσιακό για ένα τυπικό, οικονομικό πενηντάρι, ως δείγμα της δημοφιλίας του Ιταλού, ενώ το σημαντικότερο είναι πως τα έσοδα θα διατεθούν στη φιλανθρωπική οργάνωση "Medea La Nostra Famiglia", η οποία θα τα διαθέσει για τη φροντίδα αυτιστικών παιδιών.
Rossi Roller 169Gallery ae1925a9 1930542

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Valentino Rossi: “Όταν έρχεσαι από το MotoGP, είναι δύσκολο να βρεις κάτι που να σε ενθουσιάζει περισσότερο από αυτό”​


Ο Valentino Rossi , ο πρώην αναβάτης MotoGP που κέρδισε το παγκόσμιο πρωτάθλημα 9 φορές, επέστρεψε στο Circuit de Catalunya – Barcelona , αλλά αυτή τη φορά δεν το έκανε με μοτοσικλέτα, αλλά με αυτοκίνητο.
Ο Rossi αγωνίζεται στο GT World Challenge Europe. Είναι η πρώτη σεζόν του Valentino Rossi που αγωνίζεται με αυτοκίνητο, αφού αποσύρθηκε από το MotoGP πέρυσι. Ο Ιταλός δεν αντιμετωπίζει αυτή την πρόκληση μόνος του, το κάνει με τον Βέλγο Frédéric Vervisch και τον Ελβετό Nico Müller με ένα Audi R8 LMS Evo II.
«Είναι δύσκολο να πω ποια είναι η αγαπημένη μου πίστα, αλλά είμαι σίγουρος ότι αυτή είναι ανάμεσα στις τρείς αγαπημένες μου γιατί εδώ είχα πάντα σπουδαία αποτελέσματα και έζησα αξέχαστες στιγμές της καριέρας μου. Το μέρος είναι φανταστικό, η Βαρκελώνη είναι μια υπέροχη πόλη » δήλωσε ο Rossi
Ο Rossi κέρδισε σε αυτή την πίστα δέκα φορές, επτά από αυτές στην κορυφαία κατηγορία. Η πρώτη φορά που ο Ιταλός κέρδισε ήταν το 1996. Τώρα με το αυτοκίνητο είναι διαφορετικά, « η πρόκληση μου τώρα με το αυτοκίνητο, ειλικρινά, δεν θεωρώ ακόμα ότι μπορώ να κερδίσω αγώνες, ειδικά στις δοκιμές αντοχής όπου πολλά πράγματα μπορούν να συμβούν. Πάντα προσπαθώ να τερματίσω στην πρώτη πεντάδα , να πλησιάσω πιο κοντά στο βάθρο και τα καταφέρνουμε ».
Ο Valentino Rossi τελειώνει την πρώτη του σεζόν στο GT World Challenge Europe «Θα ήθελα να είχα κάνει ένα βάθρο πριν από το τέλος της χρονιάς. Ήξερα ότι δεν θα ήταν εύκολο, αλλά νιώθω ότι είμαι έτοιμος να παλέψω γι’ αυτό ».
Αν και ο Rossi είναι επικεντρωμένος στους 4 τροχούς, θυμάται στιγμές από την εποχή του στο MotoGP. «Όταν προέρχεσαι από το MotoGP, είναι δύσκολο να βρεις κάτι που να σε ενθουσιάζει περισσότερο από αυτό. Αλλά το καλό είναι ότι, παρόλα αυτά, μου αρέσει πολύ να οδηγώ το αυτοκίνητο » , παραδέχτηκε ο Ιταλός. « Το να οδηγείς ένα MotoGP σημαίνει να λαμβάνεις μια μόνιμη και πολύ δυνατή έκρηξη αδρεναλίνης. Δεν υπάρχει τίποτα συγκρίσιμο με αυτό. Ήταν ενδιαφέρον να πάω από “καβαλάρης” σε “οδηγό”. Αλλά μου αρέσει επίσης να οδηγώ αυτό το είδος αυτοκινήτου, και το καλύτερο: να παρατηρώ πώς προχωράω από την αρχή της σεζόν, κάτι που είναι πολύ καλό », πρόσθεσε ο 9 φορές πρωταθλητής MotoGP.
Και είναι ότι ο Valentino Rossi αναγνωρίζει ότι η αλλαγή δεν ήταν εύκολη, « υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες για έλεγχο που δεν περίμενα, γιατί από έξω δεν φαίνεται τόσο περίπλοκο. Το MotoGP είναι λιγότερο περίπλοκοι αγώνες από αυτούς, γιατί εκεί βγαίνεις και προσπαθείς να τρέξεις όσο περισσότερο μπορείς μέχρι το τέλος.»

Παρόλο που ο Valentino Rossi έχει απομακρυνθεί φυσικά από το MotoGP, το μυαλό του είναι ακόμα εκεί μαζί με την ομάδα του και τον αδερφό του, « Τώρα, όταν βλέπω έναν αγώνα, ακόμα κι αν δεν είναι το ίδιο όπως όταν αγωνιζόμουν σε αυτόν, νιώθω ακόμα μεγάλη έκρηξη αδρεναλίνης. Έχω ακόμα πολύ ένταση, γιατί ο αδερφός μου είναι εκεί αγωνιζόμενος και συνεχίζω να το ζω στο έπακρο γιατί είναι μια υπέροχη παράσταση ».
Ο οδηγός του Audi R8 LMS Evo II είναι ήδη ξεκάθαρος για τον στόχο του για την επόμενη σεζόν, « το 2023 θα επαναλάβω ακριβώς το ίδιο πρωτάθλημα και πρόγραμμα, χωρίς να λάβω υπόψη τη σειρά Le Mans ακόμα. Αλλά νομίζω ότι αν η εξέλιξη συνεχιστεί όπως ελπίζω, θα είμαι έτοιμος να είμαι στις 24 ώρες το 2024 . Αυτός είναι ο στόχος, αλλά ειλικρινά, τώρα ζω αγώνα με τον αγώνα, χωρίς να σκέφτομαι πολύ μακροπρόθεσμα ».

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Valentino Rossi στο Misano με την Yamaha R1 GYTR VR46 Tribute​

Back in action​



Ο Rossi πήρε το δώρο της Yamaha, φόρεσε τα καινούργια του δερμάτινα και έκανε μερικούς γύρους στην πίστα του Misano για να μείνει σε φόρμα

Στην EICMA 2021 είδαμε για πρώτη φορά το δώρο που έκανε η Yamaha στον 9 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, με αφορμή το τέλος της καριέρας του μετά από 26 χρόνια.
Ένα μοναδικό Yamaha R1 με εξαρτήματα της σειράς GYTR (Genuine Yamaha Technology Racing) που έχουν εξελιχθεί μέσα από τους αγώνες WorldSBK και εμφάνιση σε σχέδιο του Aldo Drudi.
Valentino Rossi Misano 5

Φέρινγκ και υποπλαίσιο από ανθρακονήματα, ρεζερβουάρ με αυξημένη χωρητικότητα 22 λίτρα, όλα σχεδιασμένα με γνώμονα την εξοικονόμηση βάρους. Τα φρένα της Brembo έχουν εξελιχθεί για ακόμη καλύτερη απόδοση, ενώ η ECU REX 140 Marelli διαχειρίζεται την ισχύ του πανίσχυρου superbike.
Από τον κατάλογο GYTR 2022
  • GYTR Ηλεκτρονικό γκάζι
  • GYTR Συμπλέκτης ολίσθησης
  • GYTR Φλάντζα κεφαλή
  • GYTR Ψυγεία
  • GYTR Σετ αεραγωγών
  • GYTR Clip On
  • GYTR Διακόπτες
  • GYTR Προστατευτικό μανέτας φρένου
  • GYTR Σύστημα εργοστασιακής εξάτμισης Akrapovic
  • GYTR Ζάντες Marchesini
Valentino Rossi Misano 3

Ειδικά εξαρτήματα από την εξέλιξη στο WorldSBK:
  • Εργοστασιακή δεξαμενή καυσίμου 22 L
  • Υποπλαίσιο Full Carbon
  • Γέφυρα ψαλιδιού
  • Ρυθμιζόμενες τιμονόπλακες
  • Φέρινγκ carbon
  • ECU REX 140 Marelli
  • Καλωδίωση Marelli REX140 ECU
  • Κιτ αισθητήρων
  • Φίλτρο αέρα προδιαγραφών WorldSBK
  • Σταμπιλιζατές τιμονιού Öhlins
  • Πιρούνι Öhlins Factory
  • Öhlins Factory ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ
  • Τρόμπα μπροστινού φρένου Brembo
  • Σετ δίσκων Brembo
  • Σετ Πίσω Δαγκάνας Brembo
  • Σετ μπροστινής δαγκάνας Brembo
  • Πίνακας οργάνων Chrome Lite με GPS
Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP 2022 - Ο Valentino Rossi θα είναι στον «τελικό» της Valencia​

303394faeb22f68c96bb703a3ef32a8f_XL.jpg

Ο Ιταλός Πολυπρωταθλητής θα δώσει το παρών στην πίστα της Valencia, εκεί που θα κριθεί το αν ο «μαθητής» του από την ακαδημία VR46, Francesco Bagnaia, πάρει τον Τίτλο του 2022 ή όχι.
Με κάθε επισημότητα λοιπόν, ανακοινώθηκε πως εν όψει του πιθανώς πρώτου Πρωταθλήματος στη μεγάλη κατηγορία για τον Pecco, δίπλα του θα είναι ο «συνταξιούχος» πια, 9 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Valentino Rossi.

Πριν από ένα χρόνο άλλωστε, θα βλέπαμε το «Γιατρό» να ρίχνει την αυλαία της καριέρας του στα Grand Prix. Μπορεί τότε να ήταν το τέλος μιας εποχής, ωστόσο στο παρόν θα μπορούσαμε να δούμε τους καρπούς της δουλειάς του Rossi με το Bagnaia να κοιτάζει έναν δεύτερο Παγκόσμιο Τίτλο (μετά από εκείνον της Moto2 το 2018) και ίσως γίνει ο πρώτος αναβάτης της «VR46 Academy» που θα κερδίσει έναν στην κορυφαία κατηγορία. Επιπλέον και για τους… λάτρεις της στατιστικής, ο Pecco στοχεύει να είναι ο πρώτος Ιταλός που θα κερδίσει τον τίτλο του MotoGP μετά από τον Rossi το 2009.
Φυσικά όπως είναι αναμενόμενο, ο Rossi θα κάνει.. επίβλεψη και στο μικρό του αδερφό, Luca Marini και την ομάδα του Mooney VR46 Racing Team, καθώς ελπίζουν να τερματίσουν ψηλά στο ήδη επιτυχημένο παρθενικό τους ταξίδι στο MotoGP, με το Marco Bezzecchi να έχει επιβεβαιωθεί ως ο Rookie της Χρονιάς για το 2022.

Εντωμεταξύ, ο Valentino δοκίμαζε και την καινούρια του δερμάτινη φόρμα στο Misano, λέτε να τη φορέσει ξανά στο Ricardo Tormo;

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
VR46_MAIN.jpg

"Φέτος διασκεδάσαμε αλλά είμαστε έτοιμοι για το 2023"
O Rossi θέτει ψηλά τον πήχη για την VR46


Η ακαδημία του Rossi έστεψε τον πρώτο της Παγκόσμιο Πρωταθλητή MotoGP το περασμένο Σαββατοκύριακο, όταν ο Francesco Bagnaia έγινε ο πρώτος Ιταλός που πήρε τον τίτλο μετά από τον ίδιο τον Rossi, το 2009.
Η VR46 Racing Team, που ανήκει στον Rossi, είδε τον Marini να τερματίζει 12ος στην βαθμολογία των MotoGP και τον Bezzecchi να είναι 14ος, αλλά το αφεντικό θέλει να δει περισσότερα.

"Κατά τη γνώμη μου την επόμενη χρονιά θα είναι πολύ δυνατοί", είπε ο Rossi στο Sky sports. "Πρέπει να καταλάβουμε τι μοτοσυκλέτα θέλουμε να έχουμε το 2023, πρέπει να την δοκιμάσουμε".
"Ο Marco και ο Luca έχουν και οι δύο μεγάλες δυνατότητες. Ο Luca μεγαλώνει βήμα-βήμα, αλλά είναι πάντα πολύ σταθερός. Ο Bezz είχε μερικούς υπέροχους αγώνες, πήρε και βάθρο. Φέτος διασκεδάσαμε, αλλά είμαστε έτοιμοι για το 2023".

"Θα ήθελα να ανεβάσω περαιτέρω το επίπεδο της Ακαδημίας VR46 από πολλές απόψεις, αλλά αυτή τη στιγμή αποφασίσαμε να επικεντρωθούμε στην ιστορική μας ομάδα, γιατί έχουμε τόσους πολλούς πολύ δυνατούς αναβάτες . Θέλουμε να τους δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό, είναι οι αναβάτες με τους οποίους ξεκινήσαμε".
Ο Marini, ετεροθαλής αδερφός του Rossi, ολοκλήρωσε τη δεύτερη σεζόν του στην μεγάλη κατηγορία. Η κορύφωση ήρθε με διαδοχικούς τερματισμούς στην τέταρτη θέση στην Αυστρία και το San Marino.
Ο Bezzecchi τα πήγε ακόμα καλύτερα. Στην πρώτη του χρονιά πήρε την pole position στο Assen και τερμάτισε δεύτερος.

Ο Ιταλός αναβάτης είχε πει προηγουμένως για τον Rossi: "Όντας πάντα θαυμαστής του Vale, είναι φανταστικό να οδηγείς με το όνομά του στη μοτοσυκλέτα μας. Για μένα, είναι ένα πολύ μεγάλο όνειρο γιατί το να φτάσω μαζί του στα MotoGP σημαίνει κάτι περισσότερο".
"Ήμουν πάντα ένας τεράστιος θαυμαστής του. Είχα την μεγάλη τύχη να τον γνωρίσω και να μπω στην Ακαδημία πολλά χρόνια αργότερα. Είναι πολύς καιρός που είμαστε μαζί. Κρατάμε επαφή. Μου δίνει συμβουλές. Είναι καλός, καλός φίλος και φανταστικός προπονητής".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Valentino Rossi ανακοίνωσε τη λίστα των οδηγών για το 100 Km of Champions 2022 που θα γίνει στο Ράντζο του στην Tavullia​



Η σεζόν 2022 του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος ολοκληρώθηκε, αλλά πριν από τις διακοπές πολλοί αναβάτες θα έχουν ακόμα την ευκαιρία να βρεθούν στην πίστα, αυτό το Σαββατοκύριακο στον αγώνα «100 Km of Champions» στο ράντζο Tavullia Ranch του Valentino Rossi.
Στην φετινή διοργάνωση που είναι η 8η χρονιά που γίνεται θα λάβουν μέρος έως και σαράντα αναβάτες, μεταξύ αυτών και οκτώ αναβάτες MotoGP.
Παρών θα είναι εκτός από τον πρωταθλητή MotoGP Pecco Bagnaia , και ο πρωταθλητής Moto2, Augusto Fernández , ο οποίος την επόμενη χρονιά θα κάνει το ντεμπούτο του στην κορυφαία κατηγορία με την GasGas-Tech3. Επίσης θα είναι και οι καλύτεροι rookies της σεζόν και στις δύο κατηγορίες, ο Marco Bezzecchi και ο Pedro Acosta . Η λίστα συνεχίζεται με τους Fabio Di Giannantonio , Jorge Martin , Franco Morbidelli , Alex Rins και τον αδερφό του Valentino, Luca Marini , ο οποίος κατέχει το ρεκόρ πίστας και είναι συνήθως το ζευγάρι του Rossi σε αυτόν τον αγώνα, ο οποίος διεξάγεται σε ομάδες δύο οδηγών.
Επίσης θα είναι και οι Andrea Dovizioso , Danilo Petrucci και ο Tito Rabat , μαζί με άλλους σημαντικούς συμμετέχοντες, όπως ο Albert Arenas , ο Xavier Artigas , ο Manu González και ο Καταλανός Ferran Cardús.
Ο αγώνας των 100 Km of Champions αποτελείται από έναν ατομικό αγώνα το βράδυ της Παρασκευής, στον οποίο υπολογίζεται ο μέσος όρος μεταξύ των δύο μελών της ομάδας. Το Σάββατο θα διεξαχθεί ένας αγώνας με εκκίνηση τύπου Le Mans, προγραμματισμένος για 50 γύρους με αλλαγή οδηγού κάθε πέντε γύρους.
  1. VALENTINO ROSSI
  2. PEDRO ACOSTA
  3. NICCOLO ANTONELLI
  4. ALBERT ARENAS
  5. XAVIER ARTIGAS
  6. FRANCESCO BAGNAIA
  7. LORENZO BALDASSARRI
  8. ELIA BARTOLINI
  9. AXEL BASSANI
  10. MARCO BELLI
  11. MARCO BEZZECCHI
  12. FERRAN CARDUS
  13. RAFFAELE DE ROSA
  14. FABIO DI GIANNANTONIO
  15. ANDREA DOVIZIOSO
  16. FILIPPO FARIOLI
  17. AUGUSTO FERNANDEZ
  18. MATTEO FERRARI
  19. FEDERICO FULIGNI
  20. FILIPPO FULIGNI
  21. LORENZO GABELLINI
  22. PAULIN GAUTIER
  23. MANUEL GONZALEZ
  24. ALESSANDRO GRAMIGNI
  25. SAMMY HALBERT
  26. STEFANO MANZI
  27. LUCA MARINI
  28. JORGE MARTIN
  29. ANDREA MIGNO
  30. FRANCO MORBIDELLI
  31. MATTIA PASINI
  32. MATTEO PATACCA
  33. DANILO PETRUCCI
  34. TITO RABAT
  35. MICHAEL RINALDI
  36. ALEX RINS
  37. ALEX SALVINI
  38. ALBERTO SURRA
  39. CELESTINO VIETTI
  40. ALESSANDRO ZACCONE



Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

100km dei Campioni 2022 - Η αφρόκρεμα των αναβατών του MotoGP σε αγώνα flat-track στο ράντσο του Rossi​

Bartolini & Baldasari πρώτοι, δεύτεροι οι Rossi & Marini

Η βροχή που έπεσε το Σάββατο 26/11 οδήγησε σε διακοπή του φιλικού αγώνα flat-track που κάνει σε ετήσια βάση στο ράντσο του στην Tavullia ο Valentino Rossi, με τον αγώνα να διεξάγεται τελικά την Κυριακή.
Ο αγώνας ξεκίνησε με το ζέσταμα στις 2.30 το μεσημέρι, σε ηλιόλουστες αυτή τη φορά συνθήκες, με μεγάλο αριθμό θεατών, ιταλικούς μεζέδες, κρασί (όχι για τους αγωνιζόμενους) και δυνατή μουσική. Μετά την ανάκρουση του Εθνικού Ύμνου της Ιταλίας, ο αγώνας ξεκίνησε, και οι αγωνιζόμενοι ξεχύθηκαν για την 8η έκδοση των 100 χιλιομέτρων των Πρωταθλητών.

Ο ανταγωνισμός ήταν κορυφαίου επιπέδου, όπως μπορεί κανείς να καταλάβει από τις 40 συμμετοχές, με ένα σκασμό Παγκόσμιους αναβάτες, νυν και πρώην αγωνιζόμενους από MotoGP, WSBK, MX, Supermoto, Enduro, κ.α.: Valentino Rossi, Luca Marini, Pedro Acosta, Francesco Bagnaia, Axel Bassani, Marco Bezzechi, Franco Morbidelli, Danilo Petrucci, Alex Rins, Alex Salvini, Andrea Dovizioso, και ένα σωρό ακόμα.

Οι αγωνιζόμενοι ήταν χωρισμένοι σε ομάδες (δυο αναβάτες στην κάθε μία), με τελικούς νικητές μετά από 50 γύρους, τους Lorenzo Baldasari & Andrea Bartolini, δεύτερους τους “οικοδεσπότες” Valentino Rossi & Luca Marini (που είχαν την pole position, ενώ είχαν νικήσει πέρυσι) και τρίτους τους Celestino Vieti & Niccolo Antonell. Την πρώτη πεντάδα έκλεισαν τέσσερις ακόμα Ιταλοί, οι Franco Morbidelli & Andrea Migno, και ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP 2022 Francesco Bagnaia με τον Marco Bezzecchi.


Ο Rossi δήλωσε μεταξύ άλλων: “Γνωρίζαμε πως ο Elia και ο Balda ήταν πολύ γρήγοροι, και ξεκινήσαμε τη μάχη από τον πρώτο κιόλας γύρο. Τελικά τερματίσαμε δεύτεροι. Ήταν ένα φανταστικό σαββατοκύριακο, με τον αγώνα να γίνεται ολοένα και πιο ανταγωνιστικός, χρόνο με τον χρόνο. Έτσι τελειώνει η σεζόν με τον καλύτερο τρόπο.”

Στον τερματισμό οι νικητές πήραν ως βραβεία τεράστια... χοιρομέρια και αρμαθιές με... λουκάνικα! Το τοπικό χρώμα...

Τέλος, τον αγώνα του Σαββάτου “La Americana” στην οβάλ πίστα του ράντσου κέρδισε ο Luca Marini, δεύτερος ήταν ο Morbidelli και τρίτος ο Vietti.


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Valentino Rossi, θα αγωνιστεί στο LIQUI MOLY Bathurst 12 Hour 2023​

Αφήνει τις σούζες και πιάνει τα παντιλίκια ο μεγάλος άσσος των δύο τροχών, ο 43χρονος Ιταλός, επτά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής στο MotoGP Valentino Rossi. Θα οδηγήσει μια BMW M4 GT3, στον αγώνα 12 ωρών, Bathurst, για την ομάδα που τον είχε κερδίσει το 2018, την Team WRT. Η αγωνιστική εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 3-5 Φεβρουαρίου του επόμενου έτους.
Ο Rossi θα είναι ο οδηγός με το υψηλότερο προφίλ που θα συμμετάσχει στον διεθνή αγώνα αντοχής της Αυστραλίας από την επανέναρξή του το 2007. Έχοντας αποσυρθεί από τους αγώνες μοτοσυκλετών μετά τη σεζόν του 2021, ο Rossi έστρεψε την προσοχή του στους αγώνες αυτοκινήτων και φέτος αγωνίστηκε για το WRT στο GT World Challenge Europe Sprint and Endurance Championships, και στον διάσημο αγώνα Spa 24 Hour.

2023-Bathurst-12-Hour-Valentino-Rossi-6-1024x807.jpg


Αυτή η εμφάνιση θα είναι η πρώτη του στη διοργάνωση αν και ο Rossi συνηθίζει να πετυχαίνει πρωτιές στην Αυστραλία, κατέχει το ρεκόρ του οκτώ φορές νικητή του Grand Prix της Αυστραλίας στο Phillip Island. Συνοδηγοί του θα είναι οι έμπειροι στα GT και Endurance, ο Βέλγος Maxime Martin και ο Βραζιλιάνος Augusto Farfus. Και οι δύο έχουν στο ενεργητικό τους προηγούμενη εμπειρία στο Bathurst. Ο Martin το 2020 και ο Farfus σε τρεις περιπτώσεις, το 2018, το 19 και το 2020 συμπεριλαμβανομένου του τερματισμού του στην πέμπτη θέση στον αγώνα του 2019 με τον Chaz Mostert ως συνοδηγό. Το αυτοκίνητο του Rossi θα έχει φυσικά το εμβληματικό του νούμερο 46.

2023-Bathurst-12-Hour-Valentino-Rossi-10.jpg


Στο 2023 LIQUI MOLY Bathurst 12 Hour η καινούρια BMW M4 GT3 θα κάνει το αγωνιστικό της ντεμπούτο στην Αυστραλία. Η BMW, μια μάρκα με ιστορία στο Bathurst που χρονολογείται από τις αρχές της δεκαετίας του 1980, δεν κέρδισε ποτέ τον 12ωρο αγώνα, ωστόσο σημείωσε μία pole position στον αγώνα του 2018. Η WRT (W Racing Team) με έδρα το Βέλγιο ιδρύθηκε το 2009 και έχει γίνει μία από τις πιο επιτυχημένες ομάδες GT, Touring Car και Endurance Racing στην Ευρώπη. Έχει κερδίσει περισσότερα από 50 πρωταθλήματα και μεγάλους αγώνες, συμπεριλαμβανομένων των 24 ωρών του Nürburgring, του Dubai 24 Hour και του Suzuka 10 Hours. Το 2018, ενώ έτρεχε με την Audi, κέρδισε στο Όρος Πανόραμα (Mount Panorama) σε ένα δραματικό Bathurst 12 Hour.

Πηγή: Mcnews.com.au.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Brivio_Rossi.jpg

Όταν η Suzuki ήθελε τον Valentino Rossi
Μέσα από την διήγηση του Davide Brivio


Νέες λεπτομέρειες αποκαλύφθηκαν για το πώς η Suzuki προσπάθησε να δελεάσει τον Valentino Rossi να ενταχθεί στην ομάδα της στα MotoGP.
Η ιστορία ανακαλείται από τον Davide Brivio, βασική επιρροή στην καριέρα του Rossi. Έχει ξαναμιλήσει για το ενδιαφέρον της Suzuki για τον Rossi αλλά ποτέ με αυτές τις αποκαλύψεις.

"Πρέπει να ξεκινήσουμε από το 2011, όταν δούλευα για τον Valentino", είπε ο Brivio στο Slick Magazine στην Ιταλία. "Έφυγα κι εγώ από τη Yamaha στα τέλη του 2010, όπως αυτός. Στα τέλη του 2011 η Suzuki [έφυγε από τα MotoGP], αλλά στα paddock ήταν γνωστό ότι ήθελαν να σταματήσουν ήδη στα τέλη του 2010, οπότε το 2011 έτρεξαν – έχοντας μόνο μία μοτοσυκλέτα – μόνο και μόνο για να τιμήσουν το συμβόλαιο με την Dorna".

"Στην επίσημη δήλωση που ανήγγειλε την αποχώρηση έγραφε «θα επιστρέψουμε», οπότε στο paddock ήταν γνωστό ότι η ιστορία δεν θα τελείωνε εκεί.
"Αλλά σίγουρα εγώ, εκείνη τη στιγμή, δεν πίστευα ότι σύντομα θα έπρεπε να ασχοληθώ με τη Suzuki".
Εν τω μεταξύ, ο Rossi βρισκόταν στα μισά της "θητείας" του στη Ducati. Ένας Ιταλός θρύλος των αγώνων μοτοσυκλέτας που εντάσσεται σε μια εμβληματική ιταλική εταιρία μοτοσυκλετών, τι μπορεί να πάει στραβά;

Ήταν ήδη 9 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, αλλά, σε ηλικία 31 ετών και κυνηγώντας ακόμα περισσότερα, άφησε τη Yamaha - την ομάδα που είναι συνώνυμη με τον Rossi.
Ο Rossi και η Ducati δεν τα κατάφεραν ποτέ. Μετά από μια κακή πρώτη σεζόν σεζόν το 2011, σκεφτόταν ήδη να μετακομίσει αλλού.
"Στις αρχές του 2012, ο Shinichi Sahara επικοινώνησε μαζί μου", συνέχισε ο Brivio. "Είπε: «Θέλουμε πραγματικά να επιστρέψουμε και θα το κάνουμε το 2014, οπότε θα ήθελα να μάθω αν ο Valentino ενδιαφέρεται να συμμετάσχει στο έργο»".

"Το είπα στον Valentino – γνωρίζοντας ότι το συμβόλαιο με τη Ducati ίσχυε μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος του 2012 – και μου είπε ότι χρειαζόταν μια μοτοσυκλέτα για το 2013, όχι για το 2014. Έτσι δεν μπορούσε να περιμένει τη Suzuki".
"Και αυτό ακριβώς είπα στον Shinichi Sahara: «Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας, αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα»", εξήγησα. "Το σημείωσε και για λίγο καιρό δεν είχαμε άλλη επικοινωνία. Αλλά μετά από λίγο καιρό, ο Sahara επικοινώνησε ξανά μαζί μου. Και αυτή τη φορά μου είπε: "Αν κρατούσαμε την Ιταλία ως βάση για τη νέα ομάδα της Suzuki, θα σε ενδιέφερε να τη διαχειριστείς;".

"Όταν o Sahara επικοινώνησε μαζί μου για τον Valentino, μου είχε πει επίσης ότι θα ήταν πρόθυμοι να κάνουν την έδρα της ομάδας στην Ιταλία, για να την κρατήσουν κοντά του. Έτσι, η ιδέα της δημιουργίας μιας βάσης στην Ιταλία ήταν ήδη εκεί".

"Τέλος πάντων, αυτή τη φορά απάντησα: «Ναι, με ενδιαφέρει». Ήταν το καλοκαίρι του 2012 και στις αρχές του φθινοπώρου πήγα στην Ιαπωνία για να αρχίσω να μιλάω για το νέο έργο".
Ο Brivio έγινε το αφεντικό της Suzuki στα MotoGP το 2013 και την ίδια στιγμή ο Rossi επανήλθε στη Yamaha.
Ο Rossi ολοκλήρωσε εννέα ακόμη σεζόν στα MotoGP, ο Brivio, εν τω μεταξύ, οδήγησε τον αναβάτη της Suzuki Joan Mir στην κατάκτηση του Παγκοσμίοθ Πρωταθλήματος του 2020.
Τι θα μπορούσε να είχε συμβεί αν τα αστέρια είχαν ευθυγραμμιστεί και ο Rossi πήγαινε στη Suzuki;

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Valentino Rossi – Προπόνηση με καρτ!​

44ab4bb1fa1051a804c2a58927169a80_XL.jpg

Διακοπές τέλος για τον Γιατρό, ο οποίος μετά τη σεζόν με την Audi ετοιμάζεται να κάνει το ντεμπούτο του στις 24 ώρες αντοχής του Dubai με το νέο του αυτοκίνητο.
Για να προετοιμαστεί για αυτό, έχει επιλέξει το καρτ. Πρέπει να υπενθυμίσουμε κάπου εδώ πως ο Valentino έγινε πλέον επίσημος οδηγός για τη BMW και θα διαγωνιστεί το 2023 στο GT World Challenge με την ομάδα WRT.
«Νομίζω ότι θα μπορούσαμε να είμαστε ανταγωνιστικοί την επόμενη σεζόν. Η BMW M Motorsport μου το έχει δώσει ευκαιρία να αγωνιστώ με δύο πολύ καλούς οδηγούς το 2023, το Maxime Martin και τον Auqusto Farfus.», δήλωσε ο Rossi.
«Ο Valentino Rossi δεν χρειάζεται συστάσεις» -ήταν η απάντηση του Andreas Roos, διευθυντή της BMW M Motorsport. «Οι επιτυχίες του στην πίστα με τη μοτοσυκλέτα και η προσωπικότητά του δικαίως τον έχουν κάνει ζωντανό θρύλο. Ο Valentino έχει επίσης αποδειχθεί εξαιρετικός οδηγός στους τέσσερις τροχούς. Είναι υπέροχο που ο Valentino θα μπει στην οικογένεια της BMW M Motorsport ως νέο επίσημος οδηγός για το επόμενο έτος Ανυπομονούμε να δουλέψουμε μαζί!»
vrkart2.jpg


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Valentino Rossi – Ξεκίνησε με βάθρο το 2023​

7f76e71a7b528c828db5448300e0730e_XL.jpg

Ο Valentino Rossi έκανε τον πρώτο του 24ωρο αγώνα αντοχής για το 2023, παίρνοντας την 3η θέση.
Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής του MotoGP, και νυν εργοστασιακός οδηγός της BMW, εκπροσώπησε την ομάδα WRT στο Dubai 24 Hours ανεβαίνοντας στο 3ο σκαλί του βάθρου. Με τον Dries Vanthoor να παίρνει τη νίκη και πάλι με την WRT, η βελγική ομάδα είδε επίσης τον Rossi να κάνει το 1-3 με το M4 GT3, ενώ στη δεύτερη θέση βρέθηκε η Herberth Motosport με Porsche 911 GT3 R.
vr4623b.jpg

Αυτό είναι ένα εξαιρετικά θετικό αποτέλεσμα για τον Rossi, όπως και για ολόκληρη την ομάδα, δεδομένου ότι η ομάδα WRT δεν αγωνίζεται πλέον με Audi, αλλά με BMW. Ο Rossi εντωμεταξύ έχει φορτωμένο ήδη το πρόγραμμα του, καθώς τον επόμενο μήνα θα έχει έναν ακόμη αγώνα αντοχής, τον Bathurst 12 Hour. Σε επίσημη δήλωση του, ο Rossi τόνισε ότι πέτυχε τερματισμό στο βάθρο στον πρώτο αγώνα με το νέο του αυτοκίνητο μετά από το Audi R8 LMS GT3 EVO2.
«Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί είναι το πρώτο βάθρο με την WRT για μένα και το να το κάνω στον πρώτο μου αγώνα μαζί με την BMW M Motorsport είναι υπέροχο. Είναι σημάδι. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε. Ο αγώνας ήταν καλός και το χάρηκα πολύ. Δεν ήταν εύκολο, αλλά στο τέλος φτάσαμε στο βάθρο και αυτός ήταν ο στόχος μας».

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Valentino Rossi: «Μου άξιζε να έχω 10 πρωταθλήματα»​

rossi-motogp-19123.jpg

Ο Valentino Rossi σε δηλώσεις του σημείωσε πως του άξιζε να έχει 10 πρωταθλήματα στο MotoGP, ενώ μίλησε και για τα δύο «μαύρα» χρόνια στην Ducati.

`Ανοιξε την καρδιά του ο «γιατρός»​

Ο Valentino Rossi πριν από λίγες ημέρες βρέθηκε και πάλι σε βάθρο, τερματίζοντας στην τρίτη θέση του Dubai 24 Hours, οδηγώντας μια BMW M4 GT3. Λίγο αργότερα και με αφορμή την τελευταία του επιτυχία στους αγώνες με τους τέσσερις τροχούς, ο Ιταλός θρύλος του MotoGP μίλησε στην ιταλική Gazzetta dello Sport και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στην πορεία του στο MotoGP.

«Λυπημένος που δεν πήρα το 10ο πρωτάθλημα»​

Όπως λοιπόν ανέφερε ο «γιατρός» το μοναδικό του παράπονο είναι πως δεν μπόρεσε να κατακτήσει το 10ο πρωτάθλημα. «Είμαι λυπημένος που δεν κατάφερα να κερδίσω το δέκατο πρωτάθλημα. Κυρίως γιατί πιστεύω ότι το άξιζα, με βάση το επίπεδο και την ταχύτητά μου. Δύο φορές έχασα τον τίτλο στον τελευταίο αγώνα της σεζόν. Για αυτόν το λόγο πιστεύω ότι άξιζα τον δέκατο τίτλο». Αναλύοντας περισσότερο τα λόγια του Rossi, η πρώτη φορά χρονολογείται το 2006, όταν ο Nicky Hayden με τη Honda τον κέρδισε μετά από ένα τρακάρισμα, ενώ η δεύτερη χρονολογείται το 2015, μετά από την κόντρα στην πίστα της Sepang με τον Marc Marquez.

«Δύσκολη η διετία στην Ducati»​

Από κει και πέρα ο 43χρονος Ιταλός μίλησε και για τη διετία 2011-2012, όπου αγωνίστηκε για την Ducati, πριν επιστρέψει το 2013 στη Yamaha, χαρακτηρίζοντας «μαύρα» τα χρόνια αυτά, όπου έζησε τις πιο απογοητευτικές στιγμές της καριέρας του. Παράλληλα ανέφερε: «Η περίοδος που πέρασα με την ομάδα του Borgo Panigale ήταν δύσκολη για εμένα, αλλά δεν μετανιώνω που πήρα αυτή την απόφαση. Ήταν μια μεγάλη πρόκληση: ένας Ιταλός αναβάτης σε μια ιταλική μοτοσικλέτα. Με τη νίκη, θα είχαμε γράψει ιστορία».

Πηγη www.mototriti.gr
 
Top Bottom