Βαλεντίνο Ρόσι

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

46 96 - O Valentino Rossi οδηγεί δίπλα στον Axell Hodges!​

Δείτε τον αστέρα του Freestyle MX, Axell Hodges να επισκέπτεται τον τρισμέγιστο Valentino Rossi στην Ταβούλια, για να οδηγήσουν θεαματικά στο ράντσο του "γιατρού" τόσο στην πίστα ΜΧ όσο και σε εκείνη του Flat Track!
Ο Καλιφορνέζος Hodges έχει γίνει γνωστός για τα άλματα του που καταλήγουν σε προσγείωση με σούζα, αλλά και στις προσγειώσεις του με endo, ενώ τα Freestyle MX βίντεο του σπάνε ρεκόρ θέασης στο Youtube.

Τώρα, ο αναβάτης με το νούμερο 96 επισκέπτεται τον Valentino Rossi στην Tavullia, για να κάνει σούζες στους δρόμους του χωριού, και κατόπιν να περάσει τη μέρα του με τον VR46 στο ράντσο του τελευταίου, για Motocross και Flat Track!
Απολαύστε Hodges και Rossi στο παρακάτω βίντεο.


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

O Valentino Rossi και τα εκατομμύρια που ζαλίζουν!​

201f62787ae065e1a23ebf9076c174a4_XL.jpg
Πόσο, αλήθεια, αξίζει το όνομα Valentino Rossi στο οικοσύστημα του MotoGP; Μια ερώτηση που δεν είναι εύκολο να απαντηθεί, για ένα θρύλο που έλαμψε τα προηγούμενα 26 χρόνια στο paddock όσο κανείς…
Με αφορμή την απόσυρση του Ιταλού σούπερ σταρ, το Todocircuito προσπάθησε να αποτιμήσει σε αξία τον Valentino Rossi των 9 παγκόσμιων τίτλων, των 115 νικών και των 26 σεζόν στις πίστες.

Το αποτέλεσμα είναι γνωστό και ας πούμε μόνο ότι ο Vale δεν θα έχει το παραμικρό πρόβλημα – οικονομικής φύσεως – τώρα που σταμάτησε τους αγώνες. Ούτε το παιδί του ή τα παιδιά των παιδιών του.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις λοιπόν, ο Rossi πρέπει να έπαιρνε κατά μέσο όρο γύρω στα 20.000.000€ ανά σεζόν (από 10 έως 30 εκατομμύρια το υπολογίζουν) και αυτά είναι μόνο από χορηγούς.

Υπήρχε φυσικά και η αμοιβή του από τα εκάστοτε συμβόλαια, μια αξία που υπολογίζεται κατά μέσο όρο σε 10.000.000€ ετησίως (8-12 εκατ.)
Επιπλέον υπάρχουν και τα χρήματα που κερδίζει από τα δικαιώματα που έχει αποκτήσει για ρουχισμό και εξοπλισμό με το όνομα μερικών εκ των κορυφαίων πιλότων του MotoGP.
Διότι ο Vale συνειδητοποίησε γρήγορα – όπως λίγοι αθλητές παγκοσμίως – και την ευκαιρία να βγάζει χρήματα ως επιχειρηματίας.

Σε γενικές γραμμές, οι Ιταλοί υπολογίζουν ότι η περιουσία του φτάνει ή και ξεπερνά τα 250.000.000€ και συνεχώς αυξάνεται.
Άλλωστε η VR46 είναι μια κερδοφόρα εταιρεία που συνεχώς προσθέτει υψηλούς τζίρους για λογαριασμό του Valentino, ο οποίος πέραν των άλλων έχει αποδειχτεί και καταπληκτικός επιχειρηματίας.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Marc Marquez: “Η κληρονομιά του Valentino Rossi, παραμένει μοναδική”​

Από τον BikerSpirit

Ο Marc Marquez και ο Valentino Rossi, από το 2015 και μετα, δεν είχαν καλές σχέσεις. Τις επόμενες σεζόν όμως σίγουρα υπήρξαν άλλες εντάσεις.



Στις 14 Νοεμβρίου 2021, ο Valentino Rossi οδήγησε τον τελευταίο του αγώνα στο MotoGP.

Ο Marquez και ο Valentino Rossi δεν θα συναντηθούν αγωνιστικά πλέον από το 2022, και ο Ισπανός μιλώντας για τον «Γιατρό» και την αποχώρηση του δήλωσε: «Δεν θα είναι εκεί την επόμενη χρονιά. Αλλά είμαι σίγουρος ότι το κίτρινο χρώμα θα συνεχίσει να κυριαρχεί στις πίστες. Περισσότερες από τις μισές κερκίδες θα είναι κίτρινες»

«Η αθλητική του καριέρα του Valentino και όσα έχει κάνει για το MotoGP είναι μοναδικά. Και όλα αυτά θα είναι πάντα μοναδικά. Η επανάληψη όλων αυτών δεν είναι εφικτή για κανέναν αναβάτη»

«Κέρδισε πολλά και έκανε πολλά για τη μοτοσικλέτα. Αλλά πάνω από όλα, ενθουσίασε πολλούς θαυμαστές με το άθλημα. Αυτό είναι κάτι που δεν μπορεί να επαναληφθεί. Το MotoGP πρέπει να τον ευχαριστήσει.»



«Δεν έχουμε καλή σχέση, αλλά δεν έχω πρόβλημα να αναγνωρίσω πόσο σημαντικός ήταν για το άθλημα. Δεν ήμασταν άμεσοι αντίπαλοι τα τελευταία χρόνια και δεν εξαρτάται από εμένα αν αλλάξει η σχέση μας. Αυτό είναι κάτι που δεν με ενδιαφέρει πραγματικά» , είπε ο Ισπανός, ο οποίος έδωσε πολλές σκληρές μονομαχίες. με τον Rossi.


Πηγη https://bikerspirit.net
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
RollingRollingRolling abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk ........ τελικα ειναι πολλα τα λεφτα του μαρκετινγκ ...... Αρη .....! Banging head
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP – Οριστικά εκτός η Aramco. Ποιος είναι ο νέος χορηγός της VR46;​

c5144786acf570de07437b64326bb8df_XL.jpg
Η ομάδα του Valentino Rossi στη μεγάλη κατηγορία, ανακοίνωσε τον νέο της μεγάλη χορηγό και αφήνει πίσω της τα όποια σενάρια αφορούσαν την Aramco και τη συνεργασία της με τους Σαουδάραβες.
Το 2022 η ομάδα του Valentino Rossi θα κάνει την παρουσία της – για πρώτη φορά – στη μεγάλη κατηγορία του παγκοσμίου πρωταθλήματος.

Ως μεγάλος χορηγός της VR46 ακουγόταν για καιρό ότι θα ήταν η Σαουδαραβική Aramco, ένα deal που τελικά όμως ναυάγησε.
Η ίδια η Aramco πάντως, από την πρώτη στιγμή που κυκλοφόρησαν οι φήμες, έβγαλε ανακοίνωση λέγοντας ότι δεν υπάρχει τέτοια συμφωνία.

Από την άλλη, οι άνθρωποι της ομάδας του Valentino Rossi αλλά και ο ίδιος ο Ιταλός θρύλος του MotoGP, άφηναν να εννοηθεί ότι η συμφωνία ήταν κοντά.
Στα μέσα Νοεμβρίου είχε κυκλοφορήσει και η λίστα συμμετοχών για το 2022 και εκεί δεν υπήρχε η Aramco ως βασικός χορηγός της VR46.
To «διαζύγιο» με τους Σαουδάραβες πάντως, είχε αρχίσει να φαίνεται από πιο νωρίς, ήδη από τα μέσα Σεπτεμβρίου.

Τώρα, η VR46 ανακοίνωσε ότι ο νέος της χορηγός θα είναι η τραπεζική εταιρεία Mooney και η ομάδα (τόσο στη Moto2 όσο και στο MotoGP) εφεξής θα είναι γνωστή ως Mooney VR 46.
Σε ανακοίνωσή της, η ομάδα αναφέρει:
«Η Mooney, η πρώτη ιταλική εταιρεία Proximity Banking & Payments, θα είναι ο νέος μεγάλος χορηγός της VR46 Racing Team, της ομάδας που δημιούργησε ο Valentino Rossi και η οποία πρωταγωνιστεί στο MotoGP αλλά και στη Moto2».

Επικεφαλής θα είναι ο Pablo Nieto – το αφεντικό της VR46 στην Moto2 – ενώ η ομάδα παίρνει τη θέση της Avintia στη μεγάλη κατηγορία.
Στην Moto2 η ομάδα του Rossi θα έχει για πρώτη φορά δύο ομάδες στο grid, έχοντας δημιουργήσει για φέτος και την VR46 Master Camp.

Πηγη www.bikeit.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ρε! αυτος θα σκασει .... βρητε του εναν αιματο-χρηματοδοτη να ησυχασουμε απο τις ανακοινωσεις ... ! Banging head
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
1641555432214.png

MotoGP – Συνεχίζεται η κακοτυχία για την οικογένεια του Valentino Rossi

Μετά τις περιπέτειες με την υγεία του πατέρα του Valentino και το γεγονός ότι ο Rossi θα χάσει τον 12ωρο αγώνα στο Abu Dhabi, ήρθε να… τριτώσει το κακό!
Αυτό το διάστημα σίγουρα δεν είναι και το καλύτερο για την οικογένεια Rossi.

Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που ο πατέρας του Θρύλου του MotoGP, ο Graziano Rossi, είχε περιπέτειες με την υγεία του.
Νοσηλεύτηκε σε νοσοκομείο με νευρολογικά προβλήματα, τα οποία ευτυχώς ξεπέρασε και πήρε εξιτήριο.

Στη συνέχεια, μόλις πριν από μερικές ώρες, έγινε γνωστό πως ο Valentino Rossi δεν θα συμμετάσχει στον αγώνα στο Abu Dhabi αυτό το Σ/Κ.
Τώρα έγινε γνωστό πως ο Graziano Rossi ήταν πρωταγωνιστής σε ένα τροχαίο, χτυπώντας με το αμάξι του έναν πεζό.
Ευτυχώς η σύγκρουση δεν ήταν σφοδρή και ο πεζός χτύπησε στο πόδι του και χρειάστηκε μεταφορά με ασθενοφόρο στο πλησιέστερο νοσοκομείο.

Σύμφωνα με τους γιατρούς θα χρειαστεί ένα διάστημα πέντε ημερών για να γίνει καλά.
Στο μεταξύ, ο Graziano Rossi έδωσε τα στοιχεία του στους αστυνομικούς ενώ έκανε και το απαραίτητο αλκοτέστ που βγήκε αρνητικό.
Η χαμηλή ταχύτητα με την οποία οδηγούσε ήταν ο λόγος που αποφεύχθηκαν τα χειρότερα.

Επιπλέον, όπως φαίνεται, ο πεζός γλύτωσε έναν σοβαρότερο τραυματισμό και χάρη στον ελιγμό που έκανε τελευταία στιγμή ο Graziano.
Η τοπική αστυνομία έχει αναλάβει την υπόθεση, χωρίς να έχουμε περισσότερες πληροφορίες προς το παρόν.

Πηγη www.bikeit.gr

ΥΓ προσσεχε της θα γραψεις stelios62 ToothTooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Valentino Rossi – «Αναντικατάστατος, αλλά η ζωή (και το MotoGP) συνεχίζονται​

0e3d998914fc6fc84de02a9ad8e3cfde_XL.jpg
Πόσο μεγάλο αντίκτυπο θα έχει η απόσυρση του Valentino Rossi από το MotoGP, που ετοιμάζεται να ξεκινήσει τη νέα του σεζόν με τις δοκιμές στην Sepang;
Σε λίγες εβδομάδες το MotoGP θα ξεκινήσει μια νέα αγωνιστική χρονιά, την πρώτη χωρίς την παρουσία ενός από τους πλέον εμβληματικούς αναβάτες του, τον Valentino Rossi.

Το τι αντίκτυπο θα έχει αυτό στην τηλεθέαση και στην παρουσία φιλάθλων στις πίστες, δεν μπορεί – ακόμα τουλάχιστον – να εκτιμηθεί ακριβώς.
Η παρουσία του Vale πάντως δεν θα λείψει από το paddock, αν και πάλι κανείς δεν ξέρει στα σίγουρα πόσο συχνά θα είναι στο γκαράζ της ομάδας του για τους αγώνες.

Το βέβαιο είναι ότι το MotoGP θα συνεχίσει να υφίσταται και να προσελκύει κόσμο, όπως κάθε άλλο άθλημα που έχανε αθλητές σούπερ σταρ στο παρελθόν.
«Σίγουρα όλοι επωφεληθήκαμε από τον κόσμο που έφερε στο άθλημα, όμως όλα τα αθλήματα συνεχίζονται και το έχουμε δει στο παρελθόν αυτό», λέει ο Lin Jarvis, ένας από τους ανθρώπους που γνωρίζει καλά τον Rossi, έχοντας περάσει μαζί του 16 ολόκληρα χρόνια.
Anantikatastatos-Rossi-hjk3.jpg


Την ίδια γνώμη έχει και ο Paolo Ciabatti της Ducati: «Συμφωνώ με τον Lin. Ο Valentino είναι αναντικατάστατος και μόνο με τον Giacomo Αgostini, στην εποχή του, μπορώ να τον συγκρίνω».
«Σίγουρα δεν θα είναι εύκολο να προσελκύσουμε το ίδιο ενδιαφέρον από τον κόσμο, από την άλλη όμως προσφέρουμε πλούσιο θέαμα κι έχουμε πολλούς νέους οδηγούς που είναι ταχύτατοι».

Για τον Alberto Puig της Honda, το πιο σημαντικό συστατικό στοιχείο που κάνει επιτυχημένο το MotoGP είναι η ίδια η ποιότητά του.

«Στην ιστορία αυτού του αθλήματος υπήρξαν πολλοί σπουδαίοι οδηγοί και ο Valentino σίγουρα είναι ένας από αυτούς».
«Η ζωή όμως συνεχίζεται… οι νέες γενιές έρχονται και δεν νομίζω να επηρεαστεί το άθλημα αν λείψει ένας οδηγός. Το πιο σημαντικό είναι το ίδιο το άθλημα».


Εδώ να σημειώσουμε μερικά νούμερα ακολούθων σε ένα από τα πιο δημοφιλή social media παγκοσμίως, το Instagram.
Anantikatastatos-Rossi-hjk2.jpg

Εκεί ο Valentino Rossi έχει 12.7 εκατομμύρια ακολούθους περισσότερους από το ίδιο το MotoGP που έχει 11.9 εκατομμύρια!
Κάτι ανάλογο συμβαίνει και στην περίπτωση της Formula 1 με τον Lewis Hamilton. Ο Marquez έχει 5.6 εκατομμύρια, ο Quartararo 1.7 εκατ. o Dovizioso 1.4 εκατ. και ο Vinales 1.3 εκατ.
Οι υπόλοιποι πιλότοι είναι αρκετά κάτω από το ένα εκατομμύριο.

Σε μεγάλο βαθμό το ενδιαφέρον του κόσμου θα εξαρτηθεί και από την κατάσταση της υγείας του άλλου μεγάλου αστέρα των GP, του Marc Marquez.
Ένας Marquez που θα είναι σε θέση να παλέψει για τον τίτλο φέτος, απέναντι σε μερικούς από τους καλύτερους οδηγούς της νέας γενιάς, θα ωφελήσει σε σημαντικό βαθμό τα νούμερα του MotoGP.
Το πρόβλημα είναι ότι για μεγάλο χρονικό διάστημα ο Ισπανός ταλαιπωρείται από τραυματισμούς και μόλις πριν από λίγες ημέρες ξεκίνησε προπονήσεις με μοτοσυκλέτα.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Valentino Rossi: Πλήρης εμπλοκή στο πρωτάθλημα GT​

Στο Fanatec GT World Challenge Europe​



O θρυλικός Ιταλός αναβάτης μπορεί να «πήρε σύνταξη» από τα motoGP αλλά κανείς μας δεν πίστεψε ούτε λεπτό ότι δεν θα κάθεται στην Tanullia με τις πιτζάμες του και να αναπολεί τα περασμένα

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος​

Ήταν θέμα χρόνου λοιπόν , ο Valentino Rossi να ανακοινώσει τα νέα του αγωνιστικά σχέδια για το 2022 και τουλάχιστον όσον αφορά τα αυτοκίνητα, αυτά έχουν να κάνουν με την πλήρη εμπλοκή του στα GT.
Φυσικά θα τρέχει με το νούμερο 46, σε αγώνες Ταχύτητας και Αντοχής με την τρομερά επιτυχημένη ομάδα της WRT. Το αγωνιστικό καλεντάρι συμπεριλαμβάνει τον 24ωρο του Spa αλλά και αγώνες στην πατρίδα του, δηλαδή στις πίστες της Imola και του Misano.
Ο 9 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής μπορεί να κρέμασε την δερμάτινη φόρμα του στο τέλος του 2021 αλλά αμέσως άρπαξε την ευκαιρία να κάνει αυτό που ήθελε χρόνια τώρα όμως οι αγωνιστικές του υποχρεώσεις δεν του επέτρεπαν λόγω έλλειψης χρόνου. Μετά από επιτυχημένες δοκιμές με την Team WRT στην πίστα της Valencia πριν από περίπου ένα μήνα, ο Rossi αποφάσισε να συμφωνήσει και να οδηγήσει στο Fanatec GT World Challenge Europe και τους δέκα γύρους που αυτό περιλαμβάνει.
rossi 2

Με την απόφαση να μπει στο ρόστερ της Team WRT, ο Rossi έχει πολλές πιθανότητες για διακρίσεις (και) στον χώρο του αυτοκινήτου, αφού τα εργοστασιακά Audi έχουν καταφέρει σχεδόν το απόλυτο ρεκόρ, δηλαδή 28 τίτλους (ομάδας και οδηγών) από το 2011.
Όπως θα θυμάται κανείς, ο Rossi δεν είναι κάποιος αρχάριος στον χώρο του αυτοκινήτου, αφού εκτός από τις δοκιμές με F1 αλλά και WRC, ο Ιταλός έχει τρέξει σε αγώνες αντοχής τόσο στην Monza όσο και στο Nürburgring (παρόλο που ήταν δέκα χρόνια πριν).
Τα επίσημα δοκιμαστικά αρχίζουν στις 7-8 Μαρτίου στην πίστα Paul Ricard, ο πρώτος αγώνας Αντοχής γίνεται στην πίστα της Imola, ενώ ο πρώτος αγώνας Ταχύτητας στο Brands Hatch, στις 30 Απριλίου.
Ο ίδιος δήλωσε: «είμαι χαρούμενος που μπαίνω στην Team WRT για μια πλήρη εμπλοκή στο Fanatec GT World Challenge Europe. Όλοι γνωρίζουν ότι ήμουν ανέκαθεν ένας φίλος του αγωνιστικού αυτοκινήτου και αμέσως μετά τη λήξη της καριέρας μου στα motoGP θα πήγαινα στους 4 τροχούς. Τώρα μπορώ να εμπλακώ με την αγωνιστική οδήγηση αυτοκινήτου σε υψηλό επίπεδο και με τον σωστό επαγγελματισμό. Η Team WRT είναι η τέλεια ομάδα και ανυπομονώ για την περιπέτεια στο Fanatec GT World Challenge Europe powered by AWS with them».

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Το παρασκήνιο της απόφασης του Valentino Rossi να αφήσει τη Honda για τη Yamaha​

Από το DVD της Yamaha, στο συμβόλαιο με το τελεσίγραφο στο "ψυγείο"​

valentino-rossi-vs-honda.jpg

Ανέκαθεν οι παρασκηνιακές ιστορίες που συνδέονται με σημαντικές αποφάσεις παρουσίαζαν και παρουσιάζουν εξαιρετικό ενδιαφέρον, πόσω δε μάλλον όταν σε αυτές πρωταγωνιστούν προσωπικότητες που έχουν αφήσει το στίγμα τους στο παγκόσμιο γίγνεσθαι

Αυτό ισχύει και στην περίπτωση του Valentino Rossi ο οποίος το 2003 πήρε μια ιστορική απόφαση αφήνοντας την κραταιά Honda για να μετακομίσει στην -παραπαίουσα εκείνη την εποχή- Yamaha. Mια απόφαση που ο ίδιος ο Ιταλός σούπερ σταρ έχει χαρακτηρίσει «τρελή» (διαβάστε εδώ σχετικό δημοσίευμα του 2WO) σε δηλώσεις του στο παρελθόν γιατί όπως λέει «το να αφήσεις την Repsol Honda εκείνη την εποχή δεν ήταν λογικό». Στο έκτο επεισόδιο της σειράς «Tales of Valentino» που έχει επιμεληθεί το motogp.com, νέες λεπτομέρειες βλέπουν το φως της δημοσιότητας σχετικά με αυτήν την πολυσυζητημένη απόφαση που σημάδεψε το σπορ.

Ο ρόλος του DVD​

Στο εν λόγω επεισόδιο ο Davide Brivio που πρωταγωνίστησε στη «μεταγραφή του αιώνα» όντας εκείνη την εποχή team manager της Yamaha, θυμάται πως ξεκίνησε το φλερτ με τον Valentino Rossi. «Η πρώτη φορά που συζητήσαμε ήταν στην Ibiza τον Φλεβάρη του 2003. Ήταν μια απλή κουβέντα. Του είπα 'χρειαζόμαστε έναν αναβάτη σαν εσένα στην ομάδα μας, γιατί δεν έρχεσαι;' και στη συνέχεια του έδειξα ένα DVD με φωτογραφίες των Πρωταθλητών της Yamaha: του Agostini, του Roberts, του Lawson, του Rainey. Και μετά του εξήγησα: 'μπορείς να γίνεις ο πέμπτος Πρωταθλητής μας».

To τελεσίγραφο​

Παρά τις νίκες και τους τίτλους οι σχέσεις του VR46 με την Honda βρίσκονταν σε κρίση. Ο Mick Doohan που έγραψε ιστορία με την Honda, θυμάται: «Οι άνθρωποι της Honda επέδειξαν αλαζονική συμπεριφορά. Ήταν πολύ σίγουροι για τη μοτοσυκλέτα τους και δεν σεβάστηκαν τη δουλειά που έκανε ο Valentino». Aυτός ήταν και ο λόγος που ώθησε τον Doctor να αποδεχθεί την πρόκληση της Yamaha θέοντας να αποδείξει πως ο αναβάτης -εκείνη την εποχή τουλάχιστον- έκανε τη διαφορά.
Το τέλος της σχέσης οριστικοποιήθηκε στο Motegi όπου διεξαγόταν το Ιαπωνικό GP (σ.σ. 5 Οκτωβρίου 2003).
Οι άνθρωποι της Honda θεώρησαν καλό να κρεμάσουν το νέο συμβόλαιο στο ψυγείο του ξενοδοχείου που διέμενε η ομάδα. Συνοδευόταν μάλιστα από τελεσίγραφο με αποδέκτη τον Rossi που ανέφερε: «Έχεις περιθώριο μέχρι την Κυριακή για να υπογράψεις, αλλιώς είσαι εκτός».
Ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι θυμάται ο κολλητός του VR46, Uccio Salucci.
«Ο Valentino μου είπε να το αφήσω εκεί μέχρι την Κυριακή. Όταν οι άνθρωποι της Honda ήρθαν στο ξενοδοχείο, κοίταξαν το συμβόλαιο και είδαν πως δεν υπήρχε καμία υπογραφή».

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Valentino Rossi: Κλείνει τα 43 ο μεγαλύτερος αναβάτης όλων των εποχών​

Ο Rossi γίνεται 43​




Aυτός που οι περισσότεροι είχαν και έχουν αφίσα στο δωμάτιό τους, που τον θαύμαζαν από την τηλεόραση, που παρακαλούσαν για ένα αυτόγραφο ή μια φωτογραφία μαζί του, που ήθελαν να του μοιάσουν

Κείμενο: Μένιος Κατής​

Κάποιοι αθλητές στο πέρασμα των χρόνων γιγαντώνονται, αποκτούν θρυλική υπόσταση και κάποιες φορές ξεπερνούν τα όρια του σπορ που αγωνίζονται. Δεν είναι πολλοί αυτοί. Ήταν ο Maradona στο ποδόσφαιρο, ο Ayrton (Senna) στην Formula 1, ο Michael Jordan στο μπάσκετ, ο Tom Brady στο NFL. Στα MotoGP και γενικότερα στους αγώνες μοτοσυκλέτας, είναι ο Valentino Rossi που σήμερα, 16 Φεβρουαρίου 2022, κλείνει τα 43 του (16/02/1979).
Το ότι το σπορ έχει φτάσει σε τέτοιο επίπεδο δημοφιλίας, αρέσει δεν αρέσει, οφείλεται στον VR46 και στα κατορθώματά του εντός πίστας. Ο χρόνος όμως είναι αμείλικτος. Και έτσι φέτος τον Vale δεν θα τον βλέπουμε στις πίστες του Παγκοσμίου ως αγωνιζόμενο. Όμως και μόνο η παρουσία του θα δίνει ξεχωριστή αίγλη στο σπο που λάτρεψε.
Μετά από 26 συνεχόμενες χρονιές στο MotoGP o Doctor δεν θα "στηθεί στην εκκίνηση". Όταν έκανε το ντεμπούτο του στα 125 κ. εκ. το 1996 οι περισσότεροι από τους αναβάτες των ομάδων της κορυφαίας κατηγορίας δεν υπήρχαν ούτε καν ως ιδέα στο μυαλό των γονιών τους.
Σε όλη αυτήν την αξιοζήλευτη πορεία ο απολογισμός του είναι εντυπωσιακός: 115 νίκες, 235 παρουσίες στο βάθρο, 65 pole positions, 96 ταχύτεροι γύροι και φυσικά 9 Παγκόσμια Πρωταθλήματα (7 στα 500 κ. εκ. / MotoGP, 1 στα 250 κ. εκ. και 1 στα 125 κ. εκ.).
Χρόνια πολλά Valentino, σ' ευχαριστούμε για τις μαγικές στιγμές που μας έχεις χαρίσει!

Στην φωτογραφία:
Πάνω αριστερά: Jorge Martin
Πάνω δεξιά: Luca Marini
Κέντρο: Joan Mir
Κάτω αριστερά: Μαντέψτε...
Κάτω δεξιά: Miguel Oliveira & Maverick Vinales

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

O Valentino Rossi στο Magny-Cours για δοκιμές με το Audi R8 LMS GT3​

To 3ήμερο 1-3 Απριλίου το αγωνιστικό του ντεμπούτο στην Imola.​




Ανήμερα της γιορτής των ερωτευμένων (14/2) ο Valentino Rossi βρέθηκε στην πίστα Magny Cours στη Γαλλία για να πραγματοποιήσει δοκιμές με την νέα του ομάδα, την Βελγική WRT, με την οποία θα λάβει μέρος φέτος στο Πρωτάθλημα GT World Challenge Europe.

Kείμενο: Μένιος Κατής​

Μετά την αποχώρησή του από τους αγώνες των MotoGP, o Doctor έχει την ευκαιρία να δοκιμάσει τις δυνάμεις του στον κόσμο των τεσσάρων τροχών με τον οποίο φλερτάρει εδώ και χρόνια. Στο παρελθόν μάλιστα όπως άλλωστε έχει παραδεχθεί και ο ίδιος, είχε βρεθεί πολύ κοντά στο να αγωνιστεί στη Formula 1 με την Scuderia Ferrari. Τώρα πια απαλλαγμένος από τις αγωνιστικές υποχρεώσεις έχει την ευκαιρία να αφοσιωθεί στους αγώνες αντοχής (Endurance) που τόσο του αρέσουν.
Φέτος, λοιπόν, το νέο του... γραφείο θα είναι το κόκπιτ του Audi R8 LMS GT3. Στο Magny-Cours είχε την ευκαιρία να πραγματοποιήσει ιδιωτικές δοκιμές με το νέο του αγωνιστικό και να περάσει περισσότερο χρόνο με τους ανθρώπους της ομάδας. Ο στόχος που έχει θέσει ο Ιταλός σούπερ σταρ είναι κάποια στιγμή να λάβει μέρος στον θρυλικό 24ωρο αγώνα Le Mans. Για να γίνει αυτό όμως θα πρέπει πρώτα να κάνει το... αγροτικό του σε μικρότερου βεληνεκούς διοργανώσεις ώστε να εξοικειωθεί με τα αυτοκίνητα και να αποκτήσει την εμπειρία και την ταχύτητα που χρειάζεται.

Το Audi R8 LMS GT3 Evo II βασίζεται στο Audi R8 V10 performance Coupé από το οποίο προέρχεται το 50% των εξαρτημάτων. Τροφοδοτείται από ατμοσφαιρικό V10 5.2 λίτρων που αποδίδει 585 hp και 550 Nm ροπής. Το θηριώδες μοτέρ βρίσκεται τοποθετημένο κεντρικά και πίσω και η ισχύς μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων που ελέγχεται μέσω paddles στο τιμόνι.
Το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με σύστημα ASR καθώς και ABS τα οποία απουσιάζουν από τα αγωνιστικά της κατηγορίας GTE. Οι αλουμινένιοι τροχοί είναι 18 ιντσών, ενώ το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει δισκόφρενα διαμέτρου 380 mm μπροστά και 355 mm πίσω. Tο συγκεκριμένο αγωνιστικό κοστίζει σε μια ιδιωτική ομάδα 429.000 ευρώ χωρίς να υπολογίζονται οι φόροι.
Το Πρωτάθλημα GT World Challenge Europe περιλαμβάνει 10 γύρους, μεταξύ αυτών και τον 24ωρο αγώνα του Spa. Ο Valentino Rossi θα λάβει μέρος σε όλο το Πρωτάθλημα με το αγωνιστικό του ντεμπούτο να πραγματοποιείται στην πίστα της Imola το τριήμερο 1-3 Απριλίου.


Πηγη https://2wo.gr/
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Έγινε πατέρας ο Rossi!​

Η μικρή Giuletta ήρθε στον κόσμο

Αμφίβολη πλέον η παρουσία του ιδιοκτήτη της ομάδας Mooney VR46, του Valentino Rossi, στον πρώτο αγώνα των MotoGP στο Qatar, καθώς πριν από λίγες ώρες ήρθε στον κόσμο η κόρη του. Ο Rossi που πριν λίγες μέρες έκλεισε τα 43 του χρόνια και η σύντροφός του Francesca Sofia Novello (28 ετών) έγιναν γονείς για πρώτη φορά και το ανακοίνωσαν από κοινού στα social media, ανεβάζοντας μια φωτογραφία από το μαιευτήριο, με το ποδαράκι της μικρής Giuletta –όπως είναι το όνομα του μωρού.
Ο τίτλος του πατέρα είναι ίσως ο μεγαλύτερος τίτλος στην καριέρα του "Γιατρού", έστω κι αν δεν τον έχει κερδίσει μέσα στην πίστα. Η μικρή Giuletta γεννήθηκε στο νοσοκομείο του Urbino (που απέχει ελάχιστα χιλιόμετρα από την Tavullia) και σύμφωνα με την "Corriere Adriatico" το βρέφος είναι υγιέστατο, ζυγίζει 3,05 κιλά και έχει ύψος 50 εκατοστών.


Να θυμίσουμε ότι ο Rossi είχε ανακοινώσει την εγκυμοσύνη της Francesca Sofia τον περασμένο Αύγουστο, αποκαλύπτοντας μάλιστα και το φύλο του μωρού, ενώ στον αγώνα του Misano είχε τρέξει με το κράνος του διακοσμημένο με μια ροζ κορδέλα.

Η ανάρτηση της φωτογραφίας στα social media συνοδεύεται και από το μήνυμα των δύο νεοφώτιστων γονιών που αναφέρει "Η μαμά και ο μπαμπάς είναι στον έβδομο ουρανό! Καλωσήρθες Giuletta Rossi".

Πηγη www.motomag.gr

Αυτο ειναι το δεκατο γεια σου Γιατρε μου με τη κορακλα YesYes
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Κανένα μπουρμπουαρ να άφησε άραγε στις νοσοκόμες του μαιευτηρίου? ..... ! cde abcdefghgk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


Rossi: Δεν μου λείπουν τα MotoGP
Ήμουν μπάσταρδος με τον Biaggi

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ξεκίνησε αλλά, για πρώτη φορά μετά από ένα τέταρτο του αιώνα, χωρίς τον Valentino Rossi. Ο Doctor παρακολούθησε τον πρώτο αγώνα του Qatar σε ένα πολύ ιδιαίτερο μέρος: "Στο νοσοκομείο, με τη Giulietta που μόλις γεννήθηκε", είπε κατά τη διάρκεια μιας μεγάλης συνέντευξης από τους Benny Casadei Lucchi και Stefano Saragoni για το Il Giornale.
Το να κοιτάξει τον κόσμο του από έξω δεν ήταν σοκ για τον Valentino: "Σκέφτηκα, 'Τι τύχη που δεν ήμουν εκεί στην πίστα'. Πέρυσι, ήθελα πολύ να σταματήσω στη Valencia με χαρούμενο τρόπο, και τα κατάφερα. Έτσι , τώρα είμαι χαρούμενος που παρακολουθώ τους αγώνες από τον καναπέ μου. Είμαι μεγάλος φαν των μοτοσυκλετών. Μου αρέσει να τις παρακολουθώ παντού. Και μου αρέσει να ζητωκραυγάζω για τους αναβάτες μας".
Θα συνεχίσει να τους υποστηρίζει, ενώ θα συνεχίσει την καριέρα του ως οδηγός στους τέσσερις τροχούς, με τον πρώτο του αγώνα στο GT Challenge το επόμενο Σαββατοκύριακο.
"Θέλω να γίνω γρήγορος οδηγός. Θέλω λίγο πολύ να καταλάβω πόσο μακριά μπορώ να φτάσω και, μια μέρα, να δοκιμάσω το Le Mans 24 Hours", είπε.
Τα αυτοκίνητα είναι το μέλλον, οι μοτοσυκλέτες είναι το παρελθόν και, προς το παρόν, φαίνονται σαν ένα κλειστό κεφάλαιο. Ούτε η ευκαιρία να δοκιμάσει τη Ducati της ομάδας του, δεν τον ελκύει.
"Ας είμαστε σοβαροί", είπε ο Valentino. "Όταν ανεβαίνεις σε μια μοτοσυκλέτα MotoGP, πρέπει να το κάνεις με έναν στόχο, γιατί είναι μια βάναυση μοτοσυκλέτα που πηγαίνει πολύ γρήγορα και δεν έχει νόημα να πας στο εβδομήντα πέντε τοις εκατό. Δεν μου λείπουν τα MotoGP".
Υπάρχουν πολλές ιστορίες που θα μπορούσαν να ειπωθούν, όπως αυτές των μεγάλων αντιπάλων του: Biaggi, Stoner, Lorenzo. Πλέον η σχέση του μαζί τους είναι πολύ πιο χαλαρή.
"Με τον Casey έχουμε συμφιλιωθεί. Μου στέλνει συχνά μηνύματα από την Αυστραλία, με ρωτάει για το μωρό. Είδαμε και ο ένας τον άλλον", αποκάλυψε ο Γιατρός. "Συμφιλιώθηκα και με τον Lorenzo. Τώρα είναι φίλος. Ήρθε στα εκατό χιλιόμετρα στο Ράντσο. Χορέψαμε μαζί το ίδιο βράδυ. Και συμφιλιώθηκα και με τον Max".
Ο γιατρός παραδέχτηκε μάλιστα ότι το παράκανε με τον κουρσάρο.
"Επίσης επειδή ήμουν o κανένας, και αυτός ήταν το νούμερο ένα στην Ιταλία και ένας από τους ταχύτερους στον κόσμο, και άρχισα να του σπάω τα νεύρα. Ήμουν μπάσταρδος", είπε χαμογελώντας. "Αλλά τώρα όλα έχουν περάσει. Έχουμε έρθει πιο κοντά. Ήταν μια μεγάλη αθλητική αντιπαλότητα".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

O Valentino Rossi, ξεκινά το νέο κεφάλαιο της καριέρας του στους 4 τροχούς στην Imola​

Από τον BikerSpirit

Ενώ το MotoGP βρίσκεται στην άλλη άκρη του κόσμου, στην Αργεντινή, για το τρίτο Grand Prix της σεζόν, ο Valentino Rossi θα οδηγεί το Audi του για τον πρώτο γύρο της νέας του περιπέτειας.


Το Grand Prix της Αργεντινής MotoGP συμπίπτει αυτό το Σαββατοκύριακο με το ντεμπούτο του Valentino Rossi στους αγώνες αυτοκίνητων. Ο Doctor είναι τώρα έτοιμος να μπει και πάλι στην πίστα οδηγώντας το Audi R8 του για να ξεκινήσει το νέο κεφάλαιο της καριέρας του στο GT World Challenge Europe. Τέσσερις τροχοί τον περιμένουν και μόλις χθες πήρε μέρος σε μια δοκιμή με την ομάδα του WRT.



Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής μοτοσικλέτας αναμένεται στο Enzo e Dino Ferrari International Circuit στην Imola για το πρώτο στάδιο του GT. Οι δύο ομόστυαλοι του Rossi είναι οι Nico Muller και Frederic Vervisch, και όπως αναφέρει η ιστοσελίδα της La Gazzetta dello Sport, ο Muller είπε στο Pesaro: « Ο Rossi ήταν ένα από τα παιδικά μου είδωλα, αυτή η εμπειρία είναι πολύ ξεχωριστή για μένα. Ξεκίνησε εύκολα μαζί μας, ήταν σαν να είμαστε παρέα με έναν φίλο στο τραπέζι. Έχει εξαιρετικά κίνητρα. Δεν θέλει να οδηγεί μόνο για πλάκα, είναι επίσης αποφασισμένος να καθιερωθεί στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Η αίσθηση του με το αυτοκίνητο είναι εκπληκτική, μας βοήθησε πάνω από όλα στο στήσιμο ». Ο Rossi δεν θα είναι ο μόνος πρώην αναβάτης MotoGP στην πίστα, αλλά ο Dani Pedrosa θα οδηγήσει επίσης τη Lamborghini, στην εκκίνηση του Lamborghini Super Trofeo Europe.


Οι τέσσερις κατηγορίες είναι PRO, Silver, PRO-AM και AM για συνολικά 156 οδηγούς παρόντες στην πίστα (χωρισμένοι σε 52 ομάδες). Οι κατασκευαστές που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα είναι εννέα: Aston Martin; Audi, Bentley; BMW? Ferrari; Lamborghini; McLaren; Mercedes-AMG; Porsche.

Πηγη https://bikerspirit.net
 
Top Bottom