Βαλεντίνο Ρόσι

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.217
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Μαλλον εννοει πως ναι μεν θα συνεχισει να καβαλαει μηχανη για προσωπικη τερψη αλλα θα του κακοφανει τα μαλα αφου θα πληρωνει την βενζινα απο την τσεπη του πλεον ....!facepalm 2
Δεν εχει κανει ουτε μια δηλωση αυτοκριτικης αποδεχομενος το φυσιολογικο για καθε ανθρωπο ... την φθορα του χρονου ....! ooops
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Δεν εχει κανει ουτε μια δηλωση αυτοκριτικης αποδεχομενος το φυσιολογικο για καθε ανθρωπο ... την φθορα του χρονου ....! ooops
Είπε πρόσφατα:

"Θα πάρω GS όπως πίνω & Amstel.
Γιατί έτσι μας αρέσει.."

Τι άλλο μένει να πει ρε Στέλιο;
Bike
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
vALENCIA_Rossi (2).png

Η Valencia αποδίδει φόρο τιμής στον Valentino Rossi
Με μια ειδικά σχεδιασμένη αφίσα για αυτόν


To Grand Prix της Valencia (12-14 Νοεμβρίου) θα είναι το τελευταίο στην καριέρα του Valentino Rossi. Την Κυριακή 14 Νοεμβρίου, ο Rossi θα πει αντίο στους οπαδούς του και θα περάσει την γραμμή του τερματισμού για μια τελευταία φορά. Η πίστα της Valencia, θέλοντας να αποδώσει τιμή στον θρύλο αυτό των MotoGP, αποφάσισε να του αφιερώσει την αφίσα του event. Η αφίσα παρουσιάστηκε από τους Aron Canet, Hector Garzo, Jaume Masia και Sergio Garcia.
Η εικόνα του γιατρού πάνω στην Yamaha της Petronas κοσμεί την αφίσα προώθησης του Grand Prix, όπως συνέβη και με την αφίσα για την προώθηση του Grand Prix του Misano, αυτή την εβδομάδα.
"Θα είναι ένα γεγονός που θα αποτελέσει απόδοση τιμής στον Ιταλό αναβάτη, που θα μας αποχαιρετήσει εδώ, στην πίστα μας, και στον οποίο αφιερώσαμε την αφίσα", δήλωσε o Josep Miquel Moya, γενικός διευθυντής των σπορ στο Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού.



Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Misano 2021 – Ο τελευταίος αγώνας του Rossi στην Ιταλία, ίσως να… μην είναι ο τελευταίος!​

0d11afdc2058219117fa6f802f61727b_XL.jpg
Όλοι ετοιμάζονται να αποχαιρετήσουν τον Valentino Rossi στον αγώνα της Κυριακής, ο οποίος θα είναι ο τελευταίος του Ιταλού θρύλου μπροστά στους φιλάθλους του. Ή μήπως όχι;
Το Misano και χιλιάδες Ιταλοί (και όχι μόνο) ετοιμάζονται να αποχαιρετήσουν το είδωλό τους, τον Valentino Rossi.

Σε λίγες ώρες, ο Ιταλός θρύλος θα μπει στην πίστα για τα πρώτα ελεύθερα και το μεσημέρι της Κυριακής για τον τελευταίο του αγώνα επί ιταλικού εδάφους.
Ωστόσο οι εκατομμύρια φίλοι του Valentino Rossi σε όλο τον κόσμο δεν χρειάζεται να απελπίζονται. Ειδικά μετά τις δηλώσεις του Uccio στο Mowmag.

Ο παιδικός φίλος του Vale και δεξί του χέρι εδώ και πολλά χρόνια, είπε πολλά στη συνέντευξή του, αλλά ένα από αυτά έχει και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον.
«Ο Valentino μας έχει διαβεβαιώσει ότι θα είναι συχνά στο γκαράζ, ενώ θα συνεχίσει να προπονείται 100% σαν να είναι ενεργός αθλητής».
«Θα συνεχίσει να γυμνάζεται στο γυμναστήριο και να προπονείται με τα παιδιά της ακαδημίας στο ράντσο του».

Και μετά ακολουθεί η «μελωδία» στα αυτιά όλων των οπαδών του: «Μας είπε ότι θέλει να κάνει και δύο έκτακτες συμμετοχές κάθε χρόνο».
«Μάλιστα μας έδωσε εντολή να ετοιμάσουμε και το πρόγραμμα. Έχει τουλάχιστον 4 μοτοσυκλέτες δικές του στο grid. Αν θέλει άλλη, θα πρέπει να το ζητήσει».
Οι τέσσερεις μοτοσυκλέτες είναι αυτές της ομάδας του Valentino Rossi στη μεγάλη κατηγορία, που θα κάνει το ντεμπούτο της το 2022.

Οι μοτοσυκλέτες αυτές θα είναι της Ducati και μπορεί ακόμα επισήμως να μην έχει ανακοινωθεί το δίδυμο που θα της οδηγεί, αλλά όλοι περιμένουν ότι θα είναι ο Luca Marini και ο Marco Bezzecchi.
Οι δύο έκτακτες συμμετοχές που θέλει να κάνει ο Vale θα είναι μάλλον για το Misano και για το Mugello.

Αν θέλει όμως να αγωνιστεί εκεί με μοτοσυκλέτα της Yamaha και όχι με τις δικές του Ducati, τότε θα πρέπει να ζητήσει μία από το εργοστάσιο που φανταζόμαστε δεν θα πει όχι στο μεγαλύτερο πιλότο που πέρασε από το γκαράζ του!

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP Misano: "Grazie Vale" σε όλο του το μεγαλείο!​

Ο αποχαιρετισμός του G.O.A.T. μέσα στο "σπίτι" του

Ο δεύτερος αγώνας φέτος στο Misano ήταν ένα ορόσημο για την Ιστορία των MotoGP, καθώς ήταν ο τελευταίος αγώνας του Valentino Rossi μέσα στην πατρίδα του. Για την ακρίβεια στο σπίτι του, μιας και η Tavullia, η ιδιαίτερη πατρίδα και τόπος κατοικίας του Rossi, απέχει μόλις 10 χιλιόμετρα από την θρυλική πίστα που φέρει το όνομα του αδικοχαμένου Marco Simoncelli.
Είναι λοιπόν απόλυτα λογικό, ένα τέτοιο ορόσημο να γιορταστεί με την ανάλογη συναισθηματική φόρτιση, αλλά και μεγαλοπρέπεια που του αξίζει. Στον πρώτο αγώνα του Misano, όπως μπορείτε να διαβάσετε και στο αφιέρωμα που θα φιλοξενεί MOTO που θα κυκλοφορήσει την Παρασκευή 29 Οκτωβρίου, οι εκδηλώσεις λατρείας και σεβασμού από τον κόσμο και τους ανθρώπους των GP ήταν εντυπωσιακές. Όταν όμως τον περασμένο Αύγουστο ανακοινώθηκε πως ακυρώνεται το GP της Μαλαισίας και στην θέση του θα έμπαινε ένας δεύτερος αγώνας στο Misano, κοντά δηλαδή και στο ημερολογιακό τέλος της σεζόν, ήταν βέβαιο πως το τελευταίο αγωνιστικό αντίο στον μεγαλύτερο –ίσως- αναβάτη όλων των εποχών, θα άφηνε το στίγμα του στην Ιστορία.

Η αρχή έγινε με μια… έκπληξη, από την ίδια του την ομάδα, και εννοούμε την VR46. Όλοι οι αναβάτες και οι μοτοσυκλέτες τους, συμπεριλαμβανομένου και του αδερφού του Luca Marini που αγωνίζεται κι αυτός στην μεγάλη κατηγορία, ήταν ντυμένοι στο χαρακτηριστικό "κίτρινο Rossi" χρώμα με ένα μεγάλο "Grazie Vale" πάνω τους. Αυτό ήταν μάλιστα κάτι που, όπως δήλωσε αργότερα, το έκαναν οι αναβάτες του ως δική τους πρωτοβουλία από μόνοι τους, χωρίς αυτός να γνωρίζει τίποτα.

Φυσικά όπως σε κάθε αγώνα επί ιταλικού εδάφους και σε αυτόν ακόμη παραπάνω, ο Rossi είχε ετοιμάσει μαζί με τον Aldo Drudi ένα ιδιαίτερο κράνος, με βάση μια πραγματική φωτογραφία από τους οπαδούς του στις κερκίδες που κρατούν τις κλασσικές κίτρινες σημαίες, και πλαισιώνουν μια μεγάλη κίτρινη καρδιά, αφιερωμένη σε όλους αυτούς.

Με αυτό το κράνος ο Vale στήθηκε στην σχάρα εκκίνησης του αγώνα και παρότι ξεκίνησε τελευταίος, τερμάτισε στην δέκατη θέση, μέσα σε ένα σχεδόν καθολικό standing ovation. Ήταν από τις ελάχιστες φορές που ο Rossi συγκινήθηκε κλαίγοντας στον γύρο μετά τον τερματισμό, με πολλές γνωστές προσωπικότητες των GP, αλλά και απλούς οπαδούς να προσπαθούν να του δείξουν με μια αγκαλιά την τεράστια ευγνωμοσύνη τους. Η πιο συγκινητική όμως εικόνα, ήταν όταν ο αδερφός του, Luca Marini, σταμάτησε δίπλα του να τον αγκαλιάσει, με τον "Γιατρό" να ανταποδίδει με ένα αδερφικό χάδι στο κράνος. Είναι σίγουρα μία φωτογραφία που η μητέρα τους, η Stefania Palma, θα έχει για πάντα σε περίοπτη θέση στο σπίτι της.

Σε κάθε στροφή που περνούσε ο Rossi, το πλήθος ανεξάρτητα από τα "χρώματα" που ήταν βαμμένο, σηκωνόταν όρθιο για να τον χειροκροτήσει και να τον επευφημήσει, τον άνθρωπο που όχι απλώς άλλαξε την εικόνα του αθλήματος, αλλά έγινε το ίδιο το άθλημα. Κι ό ίδιος ο Rossi όμως δεν τους αφήνει παραπονεμένους. Σταματάει στην άκρη της πίστας και σκαρφαλωμένος πάνω στα προστατευτικά, αφού του χαρίζει μια βαθιά υπόκλιση, του πετάει τα γάντια του και στο τέλος το κράνος του.



Ναι, αυτό το μοναδικό κράνος που φέρεσαι ο Rossi όταν έτρεξε για τελευταία φορά στην Ιταλία, κατέληξε στα χέρια ενός τυχερού από τις εξέδρες, που μάλλον θα κάνει πολλά βράδια να κοιμηθεί!

Γυρνώντας στα πιτς, φίλοι αλλά και αντίπαλοι φροντίζουν να ανεβάσουν την συναισθηματική φόρτιση στα ύψη, καθώς δακρυσμένοι αγκαλιάζουν τον μέντορά τους, τον μεγάλο τους αντίπαλο, τον φίλο τους… Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Bagnaia που μετά την άσχημη κατάληξη του αγώνα του, πήγε να συγχαρεί πρώτα τον Quartararo και μετά έσφιξε στην αγκαλιά του τον δάσκαλό του. Ο ίδιος δηλώνει ότι έζησε τον καλύτερο αποχαιρετιμσό. Είπε μάλιστα χαριτολογώντας, πως ήταν τόσο καλός που σκέφτεται να μην τρέξει στους δύο τελευταίους αγώνες της φετινής σεζόν, ώστε να του μείνει αυτό ως τελευταία ανάμνηση.

Στο box της ομάδας τον περιμένει όλη του η οικογένεια. Είναι εκεί η έγκυος κοπέλα του και η μητέρα του και τα δάκρυα είναι εξαιρετικά δύσκολο να συγκρατηθούν. Το κοινό εξακολουθεί να παραμένει όρθιο και να χειροκροτεί φωνάζοντας το όνομά του. Μετά από λίγο ξαναβγαίνει στην πίστα για να λάβει μια πολύ σπουδαία διάκριση και ένα εντυπωσιακό βραβείο. Ο Υπουργός Εξωτερικών της Ιταλίας, Luigi Di Maio του απονέμει το βραβείο του πρεσβευτή "Made in Italy". "Με αυτή την αναγνώριση λέμε ευχαριστώ σε έναν χαρακτήρα που όχι μόνο πρωταγωνίστησε στο άθλημα και εκπροσώπησε όλη Ιταλία παγκοσμίως κάνοντας το κοινό να ονειρεύεται, αλλά έκανε και το "Made in Italy" να ταξιδέψει πάνω σε δύο ρόδες με μεγάλη ταχύτητα", δήλωσε ο Υπουργός.

Το βραβείο ήταν σχεδιασμένο από τον Aldo Drudi και κατασκευασμένο στο ιστορικό εργοστάσιο κρυστάλλων Barovier & Toso στο Murano. Ήταν διακοσμημένο με εννέα ράμφη από χρυσό 24 καρατίων, ενώ φυσικά έχει πάνω του και το νούμερο 46. Τα βεγγαλικά που άνοιξαν στον αέρα την ώρα της απονομής δεν κατάφεραν να καλύψουν τις επευφημίες του κόσμου που αποχαιρετούσε με τον τρόπο του το G.O.A.T. Τον μεγαλύτερο αναβάτη όλων των εποχών…

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο τυχερός που πήρε το κράνος του Rossi – «Δεν θέλω να το πουλήσω… κάποιοι ήθελαν να το νοιώσουν αν και ήταν βουτηγμένο στον ιδρώτα!»​

da3dab8efd6816d9e21c6c9cc3c68772_L.jpg
Η στιγμή μετά το τέλος του αγώνα στο Misano στις 24 Οκτωβρίου 2021 θα μείνει χαραγμένη στη μνήμη του Ιταλού που κέρδισε το κράνος του Valentino Rossi! Η ζωή του από εκεί και πέρα άλλαξε!
Ο ίδιος, από ένας ανώνυμος φίλαθλος μέσα στο πλήθος, απέκτησε ξαφνικά οντότητα και έγινε αμέσως γνωστός: είναι ο Michele Quirini, 33 ετών.

Όπως ο ίδιος εξομολογήθηκε μετά τον αγώνα, καθόταν εκεί με τους φίλους του και περίμεναν τον Rossi.
«Μου είπαν να γράψω video με το κινητό, αλλά ήξερα ότι θα γέμιζαν τα social με τέτοιου είδους video και στην αρχή δεν ήθελα. Όμως το έκανα για χατίρι τους και… ξαφνικά το κράνος κατέληξε στα χέρια μου!»

«Δεν έκανα καν προσπάθεια να το πιάσω! Απλά ήρθε! Παραλίγο να πάθω συγκοπή! Το σήκωσα στον αέρα, κάποιοι έβγαλαν φωτογραφία, αλλά βιάστηκα να φύγω, αφού το έβαλα στη τσάντα μου».
«Πάντως ήταν τρελό… υπήρχαν κάποιοι που ήθελαν να το πάρουν, να το μυρίσουν να το νοιώσουν, αν και ήταν βουτηγμένο στον ιδρώτα».
Και η επόμενη ημέρα δεν ήταν η ίδια… η καθημερινότητα του τυχερού Quirini άλλαξε!

«Πήγα στην τράπεζα αμέσως και άνοιξα θυρίδα και το έβαλα εκεί. Ήξερα ότι το όνομά μου θα εμφανιζόταν στις εφημερίδες και ήθελα να είναι ασφαλές».
Έχει πλάνα για το μέλλον και το πολύτιμο αυτό δώρο που του έκανε ο Valentino Rossi;
«Για την ώρα όχι… δεν θέλω να το πουλήσω. Θέλω να το μοιραστώ με τους οπαδούς και δεν θα έλεγα όχι να το βάλουμε σε κάποια έκθεση, αν και πρέπει να δω πως λειτουργεί το θέμα της ασφάλειας και της μεταφοράς λειτουργεί».

Φυσικά γνωρίζει καλά την αξία του αποκτήματός του, το οποίο αποτιμάται από εξαψήφιο νούμερο και πάνω…
«Δεν σκέφτομαι να το πουλήσω», επαναλαμβάνει. Εκτός «…αν βρεθεί κάποιος να μου δώσει καλά λεφτά!».

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Valentino Rossi: "Σε δέκα μέρες θα είμαι οδηγός αυτοκινήτων"!​

Δήλωση ξεκάθαρη του "Γιατρού" για το μέλλον του

Με το τέλος της καριέρας του στα MotoGP να απέχει κάτι λιγότερο από μία εβδομάδα, ο Rossi ξεκίνησε τις ετοιμασίες για το μέλλον του ως οδηγός αγώνων αυτοκινήτου με τις δοκιμές ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου στο Misano την προηγούμενη εβδομάδα.
"Τώρα έχουμε δύο αγώνες σερί (σ.σ. η δήλωση έγινε πριν τον αγώνα της πορτογαλίας) οπότε μου μένουν δέκα μέρες. Φανταστείτε, δέκα μέρες σε σύγκριση με 26 χρόνια! Ένα τίποτα…", είπε ο Rossi για τις μέρες που του απομένουν στα MotoGP. "Είναι μια πολύ συναισθηματικά φορτισμένη στιγμή, ειλικρινά", συνέχισε τις δηλώσεις του, "και θέλω να προσπαθήσω να μείνω συγκεντρωμένος για να δώσω το μέγιστο των δυνατοτήτων μου στο τέλος της σεζόν."
"Είναι πολύ σημαντικό για μένα, γιατί στο Misano ο αγώνας μου δεν ήταν τόσο κακός και θέλω να αποδώσω τα μέγιστα, χωρίς να σκέφτομαι τι θα συμβεί την Δευτέρα μετά την Valencia! Είμαι ακόμη αναβάτης αγώνων και θέλω να τα δώσω όλα και να απολαύσω τους τελευταίους αγώνες."

Λίγο πριν αναχωρήσει για το Portimao, ο Rossi μπήκε στην πίστα με ένα Kessel Ferrari, μαζί με τον αδερφό του Luca Marini και τον Uccio Salucci της VR46, προκειμένου να προετοιμαστούν για τον ετήσιο χειμερινό τους αγώνα στο "Gulf 12 hours".

Αυτή τη φορά όμως η προετοιμασία ήταν πιο σοβαρή, σηματοδοτώντας την απαρχή της καριέρας του Rossi στους τέσσερις τροχούς, με τον εννέα φορές παγκόσμιο πρωταθλητή να επιβεβαιώνει πως θα συμμετέχει σε τουλάχιστον ένα μεγάλο πρωτάθλημα αυτοκινήτων το 2022.



"Δοκίμασα το Ferrari στο Misano γιατί θα τρέξουμε στο Abu Dhabi τον Ιανουάριο με τον Luca και τον Uccio", δήλωσε ο Rossi. "Είναι ο αγώνας που πάντα συμμετέχουμε τα τελευταία τρία χρόνια και γενικώς το κάνουμε για διασκέδαση. Κάναμε όμως δοκιμές- δυστυχώς χωρίς καλό καιρό- αλλά το ευχαριστηθήκαμε πολύ. Δεν τα πήγα κι άσχημα. Αισθάνομαι καλά. Του χρόνου θα γίνω οδηγός αγώνων αυτοκινήτου! Οπότε, από εδώ και στο εξής, η προσέγγιση και η προσπάθεια για τους αγώνες αυτοκινήτων θα είναι διαφορετική. Αυτός ο αγώνας όμως εξακολουθεί να αποτελεί για εμάς διασκέδαση και μετά από αυτόν θα αποφασίσουμε πιο πρωτάθλημα θα ακολουθήσουμε του χρόνου."

Ο αδερφός του, Luca Marini, είπε στις δηλώσεις του: "Ειλικρινά ο Vale ήταν πολύ γρήγορος και δυνατός. Πίεζε το αυτοκίνητο πολύ σε συνθήκες που είχαν αρκετά βρεγμένα σημεία της πίστας. Κατάφερε να μου ρίξει ένα δευτερόλεπτο. Ήταν πραγματικά γρήγορος και πίεζε στο όριο. Εγώ ανησυχούσα γι' αυτό λίγο περισσότερο και δεν ήθελα να κάνω καμία ζημιά."
"Και ο Uccio όμως ήταν γρήγορος στο βρεγμένο. Στο στεγνό είχε λιγότερο χρόνο για να βελτιώσει το γυρολόγιό του, αλλά έκανε καλές δοκιμές και αυτός. Ήμασταν πολύ κοντά. Απείχα ένα δευτερόλεπτο από τον Vale και ο Uccio απείχε 1,5-2 δευτερόλεπτα από εμένα. Με το αυτοκίνητο όμως είναι πιο δύσκολο να μιλήσουμε για χρόνους. Η ισορροπία της απόδοσης μπορεί να αλλάξει πολύ όταν φθαρούν τα ελαστικά."

Ο Rossi πρόσθεσε πως η απόφαση για το ποιο πρωτάθλημα GT θα συμμετάσχει μετά το "Gulf 12 Hours" δεν έχει παρθεί, αλλά έχει στραμμένο το βλέμμα του στη νέα Hyperclass για το 2023.

Πηγη www.motomag.gr
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
.... οχι παλι ρε γμτ .....! facepalm 2facepalm 2facepalm 2
Σε χαλάει που ο Ρόσσι συνεχίζει να αγωνίζεται στα 40κατι και δεν πάει για τσάι.

Εσύ που έχεις γίνει Φαντομας..
Δεν ξέρουμε που θα ξημερώσεις με το SH κάθε μέρα...
Για δεν πας για χαμομήλι;;

Stelino Rossi είσαι κι εσύ μικρέ.. Bcdefgh

abc
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Valentino Rossi: Η αρχή ενός Θρύλου!​

5641d51fedfea4bdfd3a9608551f8438_XL.jpg
Στο ταξίδι των 21 ετών παρουσίας του στη μεγάλη κατηγορία, λίγοι άνθρωποι ξέρουν καλύτερα τον Valentino Rossi από τον βετεράνο μηχανικό του, Alex Briggs.
Ο Alex Briggs ήταν στο πλάι του νεαρού Valentino Rossi, όταν αυτός έκανε το ντεμπούτο του στα 500cc το 2001 κι έμεινε μαζί του έως και πέρυσι, όταν και αποφάσισε να αποσυρθεί.

Στο μεγάλο ταξίδι τους, οι δυο άντρες πέτυχαν πάρα πολλά μαζί, κατακτώντας τίτλους με διαφορετικούς κατασκευαστές και με διαφορετικές (δίχρονες-τετράχρονες) μοτοσυκλέτες, αντιμετωπίζοντας μερικούς από τους πιο γρήγορους οδηγούς στην ιστορία του παγκοσμίου πρωταθλήματος.
Εκείνο που προκαλεί περισσότερη εντύπωση, από τα λεγόμενα του Alex Briggs όταν αναφέρεται στον οδηγό του, είναι το γεγονός πως ο Valentino πολύ λίγο έχει αλλάξει μέσα στο διάβα των δύο αυτών δεκαετιών.

«Είναι ειλικρινής κι ένας άνθρωπος με πολύ χιούμορ. Ξέρει να διασκεδάζει», λέει ο Briggs για τον Rossi.
«Έχει ενδιαφέρον το ότι του αρέσει πολύ να βλέπει τους άλλους να περνούν καλά. Από την άλλη δεν είναι τα πάντα διασκέδαση γι’ αυτόν. Ξέρει πράγματα για σένα που δεν του τα έχεις πει… απλά παρατηρώντας σε!»
«Ο χαρακτήρας του δεν έχει αλλάξει καθόλου, όπως και ο τρόπος δουλειάς του. Ο τρόπος που οδηγεί, ο τρόπος που εργάζεται στο γκαράζ… όλα είναι ίδια απ’ όταν ήταν παιδί».

«Αυτό που έχει αλλάξει είναι οι υποχρεώσεις του με τα media, αλλά τώρα το διαχειρίζεται κι αυτό. Κι όσο το διαχειρίζεται, τόσο λιγότερο τον βλέπουμε εμείς».
«Όταν ήταν νέος ερχόταν στο γκαράζ για να ξεφύγει από διάφορα, αλλά τώρα δεν μπορεί να το κάνει αυτό. Η ουσία του δεν έχει αλλάξει, αλλά τόσο αυτός όσο και το δεξί του χέρι, ο Uccio, έχουν μεγαλώσει».
«Ήταν παιδιά και τώρα είναι άντρες με οικογένεια, παιδιά κι επιχειρήσεις. Συνέβη τόσο αργά που δεν το κατάλαβα καν! Όλα άλλαξαν κι όμως τίποτα δεν άλλαξε».

Rossi-arxh-thrylou-klw2.jpg

Η Honda, με την οποία ο Rossi έκανε το ντεμπούτο του στο MotoGP, τον είχε στο ραντάρ της πολύ πριν ο Ιταλός κάνει το ντεμπούτο του στο παγκόσμιο πρωτάθλημα το 1996 στα 125cc, όπως αποκάλυψε ο Alex Briggs.

«Είχε έρθει σαν παιδί τότε στο γκαράζ και του έκαναν ξενάγηση. Δεν ήταν οδηγός αγώνων ακόμα. Ήταν πριν ξεκινήσει στα 125cc».
«Την επόμενη φορά που τον είδα, δεν θυμάμαι ακριβώς πότε και που, έκανε σούζες με ένα ποδήλατο στο πίσω μέρος του γκαράζ μας».
«Κάποιος μου είπε: το παιδί αυτό είναι ο Valentino Rossi κι εγώ είπα: ε, και; τι με ενδιαφέρει;»
«Την πρώτη φορά που μιλήσαμε ήταν στο τεστ της Jerez τότε. Είχα δουλέψει με τον Mick Doohan κι εκείνο το πιτσιρίκι θα τον αντικαθιστούσε και νομίζω ήταν ενθουσιασμένος που θα οδηγούσε για το HRC».
Rossi-arxh-thrylou-klw3.jpg


Το επιτελείο του νεαρού τότε Valentino Rossi αποτελούνταν από έμπειρους μηχανικούς, οι οποίοι είχαν κατακτήσει πέντε παγκόσμιους τίτλους με τον Doohan.
O Vale έφερε μια φρεσκάδα στο γκαράζ της Honda και γρήγορα έγινε αγαπητός, τόσο χάρη στην ταχύτητά του, όσο και στην προσωπικότητά του.
«Ήταν εξαιρετικός ήδη από εκείνες τις 2-3 μέρες στην Jerez», συνεχίζει ο Alex Briggs. «Ήξερε τα ονόματά μας, από πού καταγόμασταν και τι είχαμε πετύχει».
«Έκανε πολλές ερωτήσεις, όχι επειδή ήξερε ότι έτσι έπρεπε να κάνει, αλλά επειδή ενδιαφερόταν ειλικρινά για όλα αυτά».
«Ξέρω άλλους μηχανικούς που έχουν δουλέψει με αναβάτες οι οποίοι δεν ήξεραν καλά-καλά τα ονόματά τους. Και μιλάμε για συνεργασίες 5 ή 6 ετών».
«Αναφερόντουσαν σε αυτούς με χαρακτηρισμούς όπως: αυτός εκεί με τα σγουρά μαλλιά! Και μιλάμε για μηχανικούς που φρόντιζαν να σταματάει η μοτοσυκλέτα σου».
«Από τον πρώτο γύρο που έκανε στην πίστα, κατάλαβα ότι αυτό το παιδί είναι πολύ ιδιαίτερο. Ξέραμε, βλέποντάς τον στα 125cc και στα 250cc ότι ήταν καταπληκτικός οδηγός. Όμως από τον πρώτο γύρο ήταν γρήγορος. Πολύ γρήγορος».
«Οι Ιάπωνες στο επιτελείο το κατάλαβαν και μετά από μισή ντουζίνα αγώνες άρχισαν πραγματικά να ακούν το τι τους έλεγε».
Rossi-arxh-thrylou-klw4.jpg

Η εξέλιξη είχε περάσει ως ένα βαθμό στα χέρια του αμούστακου Valentino, ενώ και στα κεντρικά του HRC στην Ιαπωνία, δεν άργησαν να ξεχωρίσουν τον νεαρό rookie, που θα τους χάριζε τον τίτλο (τον τελευταίο της εποχής των 500cc) ένα χρόνο αργότερα.
«Είχαμε τότε μια μοτοσυκλέτα που είχε εξελίξει ο Alex Criville και είχε τρομερή δύναμη. Το παιδί στο δυναμόμετρο ήταν όλο χαμόγελα! Όμως γενικά η μοτοσυκλέτα δεν ήταν εύκολη στην οδήγηση και ο Valentino το κατάλαβε αμέσως».
«Είχαμε αρκετές πτώσεις. Περίεργες πτώσεις και όλες είχαν να κάνουν με την απόδοση ισχύος. Το είχε καταλάβει και οι μηχανικοί συνειδητοποίησαν ότι άξιζε να ακούσουν εκείνο το παιδί παρά το ότι δεν ήταν στην εργοστασιακή ομάδα. Ήξεραν ότι ήταν ιδιαίτερος».
«Την επόμενη χρονιά έκαναν έναν κινητήρα περισσότερο στραμμένο προς τις κατευθύνσεις που είχε δώσει ο Valentino κι όλα μπήκαν στη θέση τους!»
Rossi-arxh-thrylou-klw5.jpg

Ο Valentino Rossi, ο Alex Briggs και οι περισσότεροι από εκείνη την ομάδα, έμειναν μαζί μέχρι και τον τελευταίο αγώνα του Vale με την εργοστασιακή Yamaha, στο Portimao στο τέλος της αγωνιστικής σεζόν του 2020.
Είναι ξεκάθαρο ότι η σχέση του Valentino Rossi με την ομάδα του ήταν παραπάνω από επαγγελματική, έστω κι αν ο Briggs επί παραδείγματι, προσπαθούσε να κρατήσει αποστάσεις έτσι ώστε να εξασφαλίσει ότι και οι δυο τους θα έκαναν σωστά τη δουλειά τους.
«Η πιο συνηθισμένη ερώτηση που μου κάνουν, όπου κι αν πηγαίνω, είναι: πως είναι στ’ αλήθεια; Και η στάνταρ απάντησή μου είναι: ό,τι βλέπετε στην τηλεόραση είναι κατά 95% ο Valentino».
«Τα άλλα 5% είναι λόγια που δεν θα πεις στην τηλεόραση, αλλά τα λες στον περίγυρό σου. Είχαμε και επαφές εκτός γκαράζ. Όταν συνέβαινε κάτι, κάποιο πρόβλημα, στέλναμε μηνύματα στο WhatsApp».
«Όμως ποτέ δεν ξεπερνούσα τα όρια. Αν είσαι πολύ καλός φίλος με αυτόν που δουλεύεις μαζί, κάτι τέτοιο μπορεί να θολώσει την κρίση σου. Είναι φίλος μου, αλλά όχι κολλητός μου. Διαφορετικά θα ήταν σαν να είσαι γιατρός και να δουλεύεις με την οικογένειά σου».
«Ποτέ δεν αναζήτησα το κάτι παραπάνω. Είναι φίλος μου και ενδιαφέρομαι γι’ αυτόν και ανησυχώ όταν τα πράγματα δεν πάνε καλά. Τον ξέρω τόσο πολύ, που καταλαβαίνω από το πρόσωπό του όταν είναι λυπημένος, ή χαρούμενος ή εκνευρισμένος με κάτι».
Rossi-arxh-thrylou-klw6.jpg

Χαρακτηριστικά είναι και τα τελευταία λόγια του Alex Briggs για τον Valentino Rossi.
«Όσοι τον έχουν δει πως οδηγεί στο ράντσο, ξέρουν. Όσοι τον έχουν δει να κάνει kart, ξέρουν. Αν έχεις οδηγήσει mini-bikes μαζί του, ξέρεις».
«Δεν έχει σημασία το που και το τι. Αν έχει ρόδες, ο Valentino θέλει να είναι ο πιο γρήγορος. Δεν ξέρω τι του λέει η καρδιά του, αλλά το μυαλό του πάντα του λέει να κερδίζει».
«Ακόμα και στο φέρετρό του ρόδες θα έχει για να είναι ο πιο γρήγορος! Δεν ξέρει κάτι το διαφορετικό. Η ταχύτητα είναι ταχύτητα».

Πηγη www.bikeit.gr
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.474
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Θα αργήσει πολλά χρόνια να βγει ένας όμοιος του ! Δίδαξε με το παράδειγμα του και δίδαξε σε πολλά επίπεδα, όχι μόνο οδήγηση!
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.217
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ηταν αυτο που λεμε .... Ο Κωλοφαρδος ( πραγμα θεμιτο βεβαια ) ..... σε ολη την πορεια της καριερας του.
Οτι ισαξια ή και καλυτερα ταλεντα περασανε ταυτογχρονα στην πορεια του ( Στονερ, Λορεντζο, Μαρκεθ κ.α.) αλλα δεν τους εκατσε η συνεχεια λογω ατυχηματων ή προβληματα υγειας ειναι γνωστο τοις πασι.
Ομως ενας εγωιστικα φανφαρονος μικροψυχος χαρακτηρας δεν δικαιουται να εχει ...... την αιγλη ενος μποεμ ηρωα παγκοσμιων αγωνων
ως απεδειχθη απο τις συνεντευξεις του και τις αντιδρασεις του μεσα στην πιστα.
Και παρ΄ολο που ειναι ηδη φτασμενος και αναγνωρισμενος πολυ-πρωταθλητης , φευγει αμεσως απο την Ιταλικη Ducati μολις ειδε τα σκουρα αναδεικνυοντας ετσι και την φιλαργυρια του ως αποκλειστικο ενδιαφερον ..... πραγμα θεμιτο βεβαιως και αυτο ....!

Και επειδη "ο νικητης εχει παντα το δικιο με το μερος του" ...... δοξαστε τον ......!facepalm 2
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Ηταν αυτο που λεμε .... Ο Κωλοφαρδος ( πραγμα θεμιτο βεβαια ) ..... σε ολη την πορεια της καριερας του.
Οτι ισαξια ή και καλυτερα ταλεντα περασανε ταυτογχρονα στην πορεια του ( Στονερ, Λορεντζο, Μαρκεθ κ.α.) αλλα δεν τους εκατσε η συνεχεια λογω ατυχηματων ή προβληματα υγειας ειναι γνωστο τοις πασι.
Ομως ενας εγωιστικα φανφαρονος μικροψυχος χαρακτηρας δεν δικαιουται να εχει ...... την αιγλη ενος μποεμ ηρωα παγκοσμιων αγωνων
ως απεδειχθη απο τις συνεντευξεις του και τις αντιδρασεις του μεσα στην πιστα.
Και παρ΄ολο που ειναι ηδη φτασμενος και αναγνωρισμενος πολυ-πρωταθλητης , φευγει αμεσως απο την Ιταλικη Ducati μολις ειδε τα σκουρα αναδεικνυοντας ετσι και την φιλαργυρια του ως αποκλειστικο ενδιαφερον ..... πραγμα θεμιτο βεβαιως και αυτο ....!

Και επειδη "ο νικητης εχει παντα το δικιο με το μερος του" ...... δοξαστε τον ......!facepalm 2
Στέλιο ήξερε να τρέχει..
Ανταγωνίστηκε μεγάλους αναβάτες..
Έφτιαχνε γύρω του καλές ομάδες..
Μάγεψε τα πλήθη..
Μάγεψε τα ΜΜΕ..
Ανέβασε τους αγώνες..
Ανέδειξε νέους αναβάτες..
Έβγαλε λεφτά..

Αυτά ΔΕΝ είναι τύχη. Bcdefgh

Είναι ικανότητα.

Και μλκα να τον πεις.Ήταν και είναι ικανός μλκς.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP – Ο Valentino Rossi μιλά για τους αντιπάλους του, τον 10ο τίτλο και την ιδιαίτερη αυτή Κυριακή​

4d1fd763fc369cab8a5d3ca3508592fe_XL.jpg
Ενόψει του τελευταίου του αγώνα, ο Rossi θυμάται τους μεγαλύτερους αντιπάλους του, μας λέει για ποια πράγματα έχει μετανοιώσει αλλά και για τη σημασία του «9» στην καριέρα του.
Σε λίγες ώρες ο Valentino Rossi θα φτάσει τα 432 Grand Prix στην απίστευτη καριέρα του στο παγκόσμιο πρωτάθλημα!

Νικητής 9 παγκόσμιων τίτλων, 115 αγώνων και δεύτερος σε άλλες έξι περιπτώσεις (με χαρακτηριστικές αυτές του 2006 και του 2015), για το μόνο που μετανοιώνει είναι ότι δεν κατάφερε να πάρει το 10ο πρωτάθλημα.
Το μεγαλύτερό του παράπονο σίγουρα είναι για το πώς εξελίχθηκε η σεζόν του 2015, αλλά αυτή τη φορά επέλεξε να μην αναφερθεί επικριτικά στους Marquez-Lorenzo.

«Πάλεψα πάρα πολύ για να πάρω τον 10ο τίτλο», είπε ο Rossi. «Επιπλέον κατάφερα να είμαι σε ένα καλό επίπεδο μετά από την κατάκτηση του τελευταίου πρωταθλήματος το 2009. Και το 2009 μοιάζει πολύ μακρινό πια».
«Θα ήμουν ευτυχής αν μπορούσα να πάρω το 10ο, για παράδειγμα το 2015. Θα έκλεινε ένας κύκλος με το 10ο. Αλλά έτσι έχουν τα πράγματα και δεν παραπονιέμαι».
Σ’ αυτή τη συνέντευξη τύπου, ο Valentino είχε μόνο καλά λόγια να πει για τους αντιπάλους του σε όλη του την τεράστια καριέρα.

Rossi-antipaloi-10osTitlos-hjb2.jpg

«Οι αντιπαλότητες σε όλα τα σπορ και ειδικά στο MotoGP, δεν είναι κάτι που σου αρέσει. Είναι όμως φανταστική γιατί σε ωθεί να δώσεις το 100% και να ξεπεράσεις τα όριά σου και να βρεις το κάτι παραπάνω που ίσως να πίστευες ότι δεν ήταν εκεί».
«Είχα πολλές αντιπαλότητες στην καριέρα μου και το διασκέδασα πολύ. Ειδικά στο πρώτο κομμάτι που κέρδιζα. Στο δεύτερο έχανα περισσότερο. Όμως το διασκέδαζα. Η μεγαλύτερη ήταν με τον Biaggi, αλλά και με τον Stoner, με τον Lorenzo και μετά με τον Marquez και με όλους τους άλλους το διασκέδαζα».

«Είναι κάτι που μετά το θυμάσαι με θετικό τρόπο, ως κάτι το πολύ ιδιαίτερο. Επίσης, από την Αυστρία και μετά όταν είπα ότι σταματάω, είχα πολλά μηνύματα και υποστήριξη, ειδικά από πιλότους του παρόντος αλλά και του παρελθόντος. Κι αυτό ήταν πολύ καλό. Καταπληκτικό».
«Είναι μεγάλη μου χαρά που είναι εδώ και όλοι οι αντίπαλοί μου που αγωνιστήκαμε μαζί. Είναι πολύ καλό σημάδι και είμαι πολύ χαρούμενος. Σίγουρα θα κρατήσουμε μια καλή σχέση και στο μέλλον κι αυτό είναι το καλύτερο νομίζω».

Rossi-antipaloi-10osTitlos-hjb3.jpg

Στη συνέχεια αποκάλυψε ότι δεν τον πείραξε και τόσο πολύ που δεν πήρε ποτέ το 10ο, αφού το νούμερο «9» είναι σημαντικό στην καριέρα του!
«Το 9 εμφανίζεται πολύ στην καριέρα μου», πρόσθεσε ο Ιταλός σούπερ σταρ. «Έχω 89 νίκες στο MotoGP και 199 βάθρα. Στην Jerez το 2020 πήρα το 199ο βάθρο μου και είπα ότι ίσως είναι το τελευταίο μου. Ήθελα να τα κάνω 200, αλλά είναι οκ κι έτσι».
«Δεν μπορώ να έχω παράπονα γιατί μιλάμε για μια πολύ μεγάλη καριέρα και πολλές σεζόν κατά τη διάρκεια των οποίων πάλεψα για το πρωτάθλημα ή για σημαντικές θέσεις. Πάντα η χαρά και η ευχαρίστηση του να παλεύεις στο MotoGP για νίκες ή σημαντικές θέσεις είναι μεγάλη».
Αλλά και η ημερομηνία του τελευταίου του αγώνα ως κανονική συμμετοχή στο MotoGP έχει τη σημασία της!

«Ίσως είναι σημάδι ή απλά μια σύμπτωση. Αν όμως προσθέσουμε το 14 με το 11 (Νοέμβριος) και το 21 (2021) τότε βγαίνει… 46! Είναι ωραίο! Δεν ήταν εύκολο να πείσω τον Θεό!» αστειεύτηκε στο τέλος ο Ιταλός.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Ο Valentino Rossi εχει κανει 46.500κμ σε αγώνες αδιανόητο νούμερο!!!!!!!!



O Rossi γίνεται... τοιχογραφία!
46-valentino-rossi_dsc8504.gallery_full_top_lg.jpg
Στο κτήριο που βρίσκεται δίπλα στην πίστα της Valencia ο γκραφιτάς και καλλιτέχνης δρόμου, Axe Coluors, σχεδίασε το πρόσωπο του Valentino Rossi και ο γιατρός "υπέγραψε" το έργο.


Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
H Michelin δημοσίευσε σήμερα ένα βίντεο στο οποίο κάνει ανασκόπηση στην καριέρα του Valentino Rossi, μαζεύοντας κάποιες κομβικές στιγμές από την καριέρα του Ιταλού αναβάτη, ενώ επίσης στο βίντεο σχολιάζουν άνθρωποι - κλειδιά της γαλλικής εταιρίας παραγωγής ελαστικών.

 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.474
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Στέλιο είπαμε φίλε αλλά όχι και ο Λορέντσο στον ίδιο παρανομαστή με τον Ρόσι. Ταλέντο είχε αλλά σε τι; Γιατί στις τούμπες είχε πάρει πρωτάθλημα κάθε χρόνο, τώρα τον ανταγωνίζεται ο ΜΜ93 Rolling.
Σε λίγο θα τρίζουν τα κόκαλα του Καραϊσκάκη
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.217
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Δεν κρινουμε ετσι με κατινιστικη ευκολια τους αποδεδειγμενα παγκοσμιους πρωταθλητες οτι παιρνουν .... τουμπες.
O μονος που παλεψε και απειλησε τον τιτανο-τρισμεγιστο Μαρκεθ ηταν ο Λορενθο (π.πρωταθλημα '10, '12, '15).

Βεβαια ολα αυτα δεν μειωνουν καθολου τον Ροσσι (π.π. '01,΄02,΄03,΄04,΄05,΄07,΄08,'09 ... και τελος).
Απλως το ολο υφος του απο τις εποχες της μεγαλης δοξας του αλλα και οπως αποδειχθηκε τελικα εκ των υστερων ( εφυγε απο την Yamaha για να ξαναγυρισει, λογω Λορενθο) .... δεν μπορεσε ποτε να αποδεχθει την συνυπαρξη με τους νεωτερους ανταγωνιστες του δινοντας και το κακιστο παραδειγμα στο τελος πανω στην τσαντιλα του, ( κλωτσωντας τον Μαρκεθ ) ...... αντι να χαμογελασει και να παει να τον παραδεχτει .....!

https://www.motosport.com.gr/jorge-lorenzo-honda-i-metagrafi-pou-egine-efialtis/
 

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
3.758
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα
Δεν κρινουμε ετσι με κατινιστικη ευκολια τους αποδεδειγμενα παγκοσμιους πρωταθλητες οτι παιρνουν .... τουμπες.
O μονος που παλεψε και απειλησε τον τιτανο-τρισμεγιστο Μαρκεθ ηταν ο Λορενθο (π.πρωταθλημα '10, '12, '15).

Βεβαια ολα αυτα δεν μειωνουν καθολου τον Ροσσι (π.π. '01,΄02,΄03,΄04,΄05,΄07,΄08,'09 ... και τελος).
Απλως το ολο υφος του απο τις εποχες της μεγαλης δοξας του αλλα και οπως αποδειχθηκε τελικα εκ των υστερων ( εφυγε απο την Yamaha για να ξαναγυρισει, λογω Λορενθο) .... δεν μπορεσε ποτε να αποδεχθει την συνυπαρξη με τους νεωτερους ανταγωνιστες του δινοντας και το κακιστο παραδειγμα στο τελος πανω στην τσαντιλα του, ( κλωτσωντας τον Μαρκεθ ) ...... αντι να χαμογελασει και να παει να τον παραδεχτει .....!

https://www.motosport.com.gr/jorge-lorenzo-honda-i-metagrafi-pou-egine-efialtis/
Συμφωνώ μαζί σου Στελιο αλλά για εμένα δεν υπήρξε ποτέ κλωτσιά!

Σε αυτό το βίντεο φαίνεται να αναλύει πολύ λεπτομερώς την επαφή και την πτώση.

 
Top Bottom