Βαλεντίνο Ρόσι

Timos_Tsamis

member
Δημοσιεύσεις
556
Ηλικία
26
Περιοχή
Agrinio
Μοτοσυκλέτα
Honda CBR600 F4i 2002
Honda CB400 Super Four 1992
Όνομα
Tsamis Timoleon
Περιοχή
Agrinio
Ένα νέο κεφάλαιο: Η πρώτη βόλτα του Rossi σε χρώματα Petronas SRT

Ο γιατρός ολοκληρώνει τους πρώτους γύρους του στο 2021 M1 για τη στολή της Μαλαισίας!

Δείτε πρώτοι το βίντεο εδώ με τα εκπληκτικά νέα χρώματα του γιατρού και της M1 του!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
46-valentino-rossi_lg64774.gallery_full_top_lg.jpg

Rossi: Το νέο φέρινγκ μας δίνει καλύτερη τελική!
343,9χλμ/ώρα είχε ο Ιταλός και ήταν η καλύτερη Yamaha


Μία από τις μεγαλύτερες αδυναμίες της Yamaha είναι η τελική ταχύτητα. Φέτος ειδικά, με το πάγωμα των κινητήρων, αυτό δεν είναι εύκολο να αντιμετωπιστεί. Οι Ιάπωνες μηχανικοί ωστόσο, προσπαθούν να βρουν άλλους τρόπους για να αυξήσουν την τελική ταχύτητα της M1.
Χτες στο Qatar, τόσο ο Valentino Rossi όσο και ο Franco Morbidelli, δοκίμασαν ένα πιο μεγάλο σε μέγεθος μπροστινό fairing. Αυτό έχει ένα διαφορετικό, πιο πλατύ σχήμα και φαίνεται ότι βοηθά αρκετά με την τελική ταχύτητα.
«Ναι, είναι αλήθεια ότι βελτιωθήκαμε σε τελική και αυτό είναι θετικό ακόμα κι αν οι Ducati είναι ακόμα πολύ μακριά», έλεγε ο Valentino Rossi. Τα λεγόμενα του επιβεβαιώνονται και από τα δεδομένα της χθεσινής ημέρας. Ο Vale ήταν η καλύτερη Yamaha με 343,9χλμ/ώρα. Βέβαια η Ducati είναι σε άλλο επίπεδο αν σκεφτούμε ότι ο Zarco έκανε νέο ρεκόρ τελικής με 352,9χλμ/ώρα. Από την άλλη ο Valentino ήταν πολύ πιο γρήγορος από τους υπόλοιπους οδηγούς της Yamaha, τουλάχιστον στην ευθεία! Οι άλλοι τρεις δεν ξεπέρασαν τα 339,6χλμ/ώρα.

Πηγη https://mgp.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
46-valentino-rossi_lg66816.gallery_full_top_lg.jpg

Rossi: Ποτέ δεν ήμουν τόσο γρήγορος στο Qatar!

Στα 42 του ο Valentino Rossi συνεχίζει να ενθουσιάζει με την απόδοσή του! Το έκανε και πάλι χτες, όταν κατάφερε να κάνει 1:53.993 που είναι και ο καλύτερος χρόνος που έχει πετύχει ποτέ στη συγκεκριμένη πίστα! Ένας χρόνος που του έδωσε την 8η θέση. «Ποτέ δεν ήμουν τόσο γρήγορος εδώ! Είναι το πρώτο μου 1:53 και είμαι πολύ ικανοποιημένος. Είναι αλήθεια ότι τα ελαστικά και οι μοτοσυκλέτες έχουν βελτιωθεί, αλλά αυτό δεν είναι εύκολο να το πετύχεις. Σημαίνει ότι είμαι ακόμα εδώ και ότι οδηγώ καλά. Σήμερα είχα καλή αίσθηση, βελτίωσα την απόδοσή μου δουλεύοντας πολύ και βρίσκοντας νέες λύσεις. Όλοι ήταν πολύ γρήγοροι, αλλά βελτιώσαμε τη θέση μας και το ρυθμό μας. Ήταν μια θετική ημέρα».
Ποια ήταν η αιτία που κατάφερε να κάνει αυτό το βήμα; «Οι ρυθμίσεις πάνω από όλα. Βρήκαμε λύσεις εκεί. Μετά είναι και τα εξαρτήματα που έφερε η Yamaha. Μιλάω για το πλαίσιο του 2021. Όσο πιο πολλά χιλιόμετρα κάνουμε με αυτό, τόσο περισσότερο το καταλαβαίνω. Πέρυσι είχα κάνει κάποια λάθη, μετά κόλλησα Covid-19 και όταν επέστρεψα δυσκολευόμουν πολύ. Δεν ήμουν τόσο καλός. Αυτό το τεστ είναι σημαντικό γιατί δείχνω και πάλι ότι έχω καλή απόδοση».

Ένα ερώτημα που του έκαναν ήταν και σχετικά με την ηλικία του. Στα 42, λοιπόν, μπορεί να είναι κάποιος γρήγορος; «Αυτό που ξέρω είναι ότι με την ηλικία το μόνο πρόβλημα είναι ότι πρέπει να προπονείσαι πολύ περισσότερο. Αλλά αν τα καταφέρνεις τότε μπορείς να βγάλεις έναν Αγώνα 45 λεπτών με καλή απόδοση. Στην κανονική ζωή πάντως δυσκολεύομαι να ανέβω τις σκάλες μετά από γυμναστική. Η μεγάλη διαφορά είναι ο χρόνος ανάκαμψης», είπε γελώντας.

Για τη δουλειά του στη νέα του ομάδα είπε: «Τα πηγαίνω καλά με τον David (σ.σ. εννοεί τον Munoz, τον αρχιμηχανικό του) και είμαι περισσότερο συγκεντρωμένος στην οδήγηση. Του λέω τι νιώθω και μετά όλα τα άλλα τα αφήνω σε αυτόν. Μου αρέσει η ατμόσφαιρα στην ομάδα». Για το φέρινγκ είπε: «Προσφέρει κάποιες βελτιώσεις αλλά δεν μου αρέσει γιατί κάνει τη μοτοσυκλέτα πιο δύσκολη στην οδήγηση. Είναι σημαντικό να βελτιώσουμε την τελική ταχύτητα. Πίεσα πολύ την Yamaha για να δουλέψει σε αυτό το κομμάτι και έκαναν καλή δουλειά. Χάνουμε πάλι 10χλμ/ώρα από τις Ducati, αλλά η διαφορά είναι μικρότερη σε σχέση με πέρυσι».

Χθες οι Yamaha κυριάρχησαν στην πίστα καθώς έκαναν το 1-2-3 στην κορυφή της λίστας με τους χρόνους. «Αυτό είναι ένα πολύ καλό σημάδι. Είμαστε όλοι σε καλή κατάσταση, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε για τον πρώτο Αγώνα για να καταλάβουμε πώς θα είναι τα πράγματα όταν θα είμαστε όλοι μαζί. Είδα ότι ο Vinales ήταν πολύ δυνατός, όπως και ο Quartararo, μετά είναι ο Morbidelli, οι δύο εργοστασιακές Ducati και οι Suzuki. Εχουμε παρόμοιο ρυθμό κι εγώ δεν είμαι μακριά από τους καλύτερους».

Γεια σου Γιατρε μου δωσε πονο HappyHappyHappy

Πηγη https://mgp.gr
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
View attachment 28796

Rossi: Ποτέ δεν ήμουν τόσο γρήγορος στο Qatar!

Στα 42 του ο Valentino Rossi συνεχίζει να ενθουσιάζει με την απόδοσή του! Το έκανε και πάλι χτες, όταν κατάφερε να κάνει 1:53.993 που είναι και ο καλύτερος χρόνος που έχει πετύχει ποτέ στη συγκεκριμένη πίστα! Ένας χρόνος που του έδωσε την 8η θέση. «Ποτέ δεν ήμουν τόσο γρήγορος εδώ! Είναι το πρώτο μου 1:53 και είμαι πολύ ικανοποιημένος. Είναι αλήθεια ότι τα ελαστικά και οι μοτοσυκλέτες έχουν βελτιωθεί, αλλά αυτό δεν είναι εύκολο να το πετύχεις. Σημαίνει ότι είμαι ακόμα εδώ και ότι οδηγώ καλά. Σήμερα είχα καλή αίσθηση, βελτίωσα την απόδοσή μου δουλεύοντας πολύ και βρίσκοντας νέες λύσεις. Όλοι ήταν πολύ γρήγοροι, αλλά βελτιώσαμε τη θέση μας και το ρυθμό μας. Ήταν μια θετική ημέρα».
Ποια ήταν η αιτία που κατάφερε να κάνει αυτό το βήμα; «Οι ρυθμίσεις πάνω από όλα. Βρήκαμε λύσεις εκεί. Μετά είναι και τα εξαρτήματα που έφερε η Yamaha. Μιλάω για το πλαίσιο του 2021. Όσο πιο πολλά χιλιόμετρα κάνουμε με αυτό, τόσο περισσότερο το καταλαβαίνω. Πέρυσι είχα κάνει κάποια λάθη, μετά κόλλησα Covid-19 και όταν επέστρεψα δυσκολευόμουν πολύ. Δεν ήμουν τόσο καλός. Αυτό το τεστ είναι σημαντικό γιατί δείχνω και πάλι ότι έχω καλή απόδοση».

Ένα ερώτημα που του έκαναν ήταν και σχετικά με την ηλικία του. Στα 42, λοιπόν, μπορεί να είναι κάποιος γρήγορος; «Αυτό που ξέρω είναι ότι με την ηλικία το μόνο πρόβλημα είναι ότι πρέπει να προπονείσαι πολύ περισσότερο. Αλλά αν τα καταφέρνεις τότε μπορείς να βγάλεις έναν Αγώνα 45 λεπτών με καλή απόδοση. Στην κανονική ζωή πάντως δυσκολεύομαι να ανέβω τις σκάλες μετά από γυμναστική. Η μεγάλη διαφορά είναι ο χρόνος ανάκαμψης», είπε γελώντας.

Για τη δουλειά του στη νέα του ομάδα είπε: «Τα πηγαίνω καλά με τον David (σ.σ. εννοεί τον Munoz, τον αρχιμηχανικό του) και είμαι περισσότερο συγκεντρωμένος στην οδήγηση. Του λέω τι νιώθω και μετά όλα τα άλλα τα αφήνω σε αυτόν. Μου αρέσει η ατμόσφαιρα στην ομάδα». Για το φέρινγκ είπε: «Προσφέρει κάποιες βελτιώσεις αλλά δεν μου αρέσει γιατί κάνει τη μοτοσυκλέτα πιο δύσκολη στην οδήγηση. Είναι σημαντικό να βελτιώσουμε την τελική ταχύτητα. Πίεσα πολύ την Yamaha για να δουλέψει σε αυτό το κομμάτι και έκαναν καλή δουλειά. Χάνουμε πάλι 10χλμ/ώρα από τις Ducati, αλλά η διαφορά είναι μικρότερη σε σχέση με πέρυσι».

Χθες οι Yamaha κυριάρχησαν στην πίστα καθώς έκαναν το 1-2-3 στην κορυφή της λίστας με τους χρόνους. «Αυτό είναι ένα πολύ καλό σημάδι. Είμαστε όλοι σε καλή κατάσταση, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε για τον πρώτο Αγώνα για να καταλάβουμε πώς θα είναι τα πράγματα όταν θα είμαστε όλοι μαζί. Είδα ότι ο Vinales ήταν πολύ δυνατός, όπως και ο Quartararo, μετά είναι ο Morbidelli, οι δύο εργοστασιακές Ducati και οι Suzuki. Εχουμε παρόμοιο ρυθμό κι εγώ δεν είμαι μακριά από τους καλύτερους».

Γεια σου Γιατρε μου δωσε πονο HappyHappyHappy

Πηγη https://mgp.gr
Πες του να ερθει Σερρες με τον Βυζαντιο αληταρχη!
Και να του λεει οι ξυστρες ελιωσαν, να πας να αλλαξεις!
Τον εχω στην Κ1 κλειστη δεξια, βγαινω με 2αρα "πνιγμενος" Happy
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Ξηροκαμπανο (ξηρος συμπλεκτης) το racing γιαμαχακι ......... σαν κατι πολυ αγρια μηχανακια εμποριου .......! cde


View attachment 28275

για ευκολία αλλαγής δίσκων η για βάρος λες Στέλιο?

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
για ευκολία αλλαγής δίσκων η για βάρος λες Στέλιο?...................

Μηδαμινη ολισθηση δισκων συμπλεκτη, οσο το δυνατον, για μεγιστη αποδοση ισχυος κυριως αφου δεν παρεμβαλλεται καθολου λαδι αναμεσα τους ...... και καθαροτερο λαδι απο τα τριμματα των δισκων αλλα αυτο ειναι αμελητεα ποσοτητα με την συγχρονη τεχνολογια των λαδιων πλεον.
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
25 χρόνια Valentino Rossi - Ένα υπέροχο Video - φόρος τιμής στον "γιατρό" από το MotoGP

Ο πιτσιρικάς έτρεχε,κέρδιζε και μάθαμε/συνηθίσαμε να τρέχουμε & να κερδίζουμε μαζί του..
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΠΠΟΥΣ..ΜΑ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ..ΜΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ....ΦΑΠΠΠΠΠ DOCTORR

Pecco Bagnaia 24 χρονων
Fabio Quartararo 21 χρονων
Maverick Viñales 26 χρονων
VALENTINO ROSSI 42 χρονων.

165639961_4238900936194647_1190871573476926549_o.jpg165979548_2942075722777869_3331439997205362231_o.jpg
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΠΠΟΥΣ..ΜΑ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ..ΜΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ....ΦΑΠΠΠΠΠ DOCTORR

Pecco Bagnaia 24 χρονων
Fabio Quartararo 21 χρονων
Maverick Viñales 26 χρονων
VALENTINO ROSSI 42 χρονων.

View attachment 29604View attachment 29602



Παππούς?
Μπαρμπας??


Ναι
Αλλά ο ταχύτερος αυτών.

Βρε κουτά
Χωρίς τον VALE τι θα βλεπατε και τι θα μισουσατε ( οι haters)

Μπορεί να είναι η τελευταία του χρονιά στο grid.
Μπορεί και όχι


Εύχομαι να τα παει αύριο και σε κάθε αγώνα καλά και να γουσταρει αυτό που κάνει

VAI VALE #46
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
51076880602_89f3e23f66_h.jpg

Rossi: Υπάρχουν και θετικά!
Ελπίζω να λύσουμε τα θέματα με τα λάστιχα

Δεν χρειάζεται να πούμε ότι το περασμένο Σ/Κ ήταν ένα που γρήγορα στην Petronas (για τη μεγάλη κατηγορία) θα θέλουν να ξεχάσουν. Μετά τις πολύ καλές κατατακτήριες και τις ελπίδες που γεννήθηκαν για μια καλή παρουσία του Valentino στον Αγώνα, τα δεδομένα άλλαξαν. Τόσο ο Valentino, όσο και ο Franco Morbidelli – για διαφορετικούς λόγους – δεν κατάφεραν να κάνουν τον Αγώνα που ήθελαν.
Τώρα θα πρέπει να μελετήσουν τις τηλεμετρίες και να ετοιμαστούν για την επόμενη «μάχη» που θα γίνει αυτό το Σ/Κ και πάλι στην Losail, στο Qatar. Ο Valentino το ξέρει καλά αυτό και λέει: «Περιμέναμε περισσότερα από αυτόν τον Αγώνα, αλλά είχα δυσκολίες με το πίσω ελαστικό. Πάντως υπάρχουν και κάποια θετικά, πάνω στα οποία μπορούμε να πατήσουμε για τον επόμενο Αγώνα. Άλλωστε η 4η θέση στις κατατακτήριες ήταν ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα».
«Ήταν ο ταχύτερός μου γύρος σ’ αυτή την πίστα και είμαι πολύ χαρούμενος που τα κατάφερα. Τώρα, για τις επόμενες ημέρες, έχουμε λίγο χρόνο να αναλύσουμε τις τηλεμετρίες πριν τις πρώτες ΕΔ1. Ελπίζω να βρούμε λύσεις στα προβλήματα που είχαμε. Μόνο έτσι θα βελτιώσουμε την αίσθησή μου πάνω στη μοτοσυκλέτα και θα μπορέσουμε να κυνηγήσουμε ένα καλύτερο αποτέλεσμα».

Πηγη https://mgp.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
51120956814_68f882aeb1_h.jpg

Rossi: Ανησυχώ…
Ξεκινώ από πίσω και δεν έχω καλό ρυθμό

Ήταν ένα ακόμα «μαύρο» Σάββατο για τον Valentino Rossi και το προηγούμενο για τον Ιταλό, δυστυχώς, δεν ήταν πριν από πολύ καιρό. Ο Vale θα ξεκινήσει τον Αγώνα αύριο από την 17η θέση και ξέρει ότι, όπως και στο Qatar, θα δυσκολευτεί πολύ. Ελπίζει όμως ότι μπορεί κάτι να βρει για να τον βοηθήσει.
«Νοιώθω πολύ άσχημα. Ανησυχώ και ανησυχώ περισσότερο επειδή οι εργοστασιακοί είναι πιο γρήγοροι από εμένα. Ανησυχώ… ήθελα να είμαι περισσότερο ανταγωνιστικός. Ο μόνος τρόπος τώρα είναι να δουλέψουμε και βήμα-βήμα να βελτιωθούμε. Είναι δύσκολο να κάνω βήματα εμπρός. Ειλικρινά. Εδώ, σε σχέση με τον δεύτερο αγώνα στο Qatar είμαι καλύτερος, αλλά δεν είμαι στους πρώτους. Είμαι λίγο πιο γρήγορος από πέρυσι, αλλά δεν είναι αρκετό. Έτσι θα είναι δύσκολα και αύριο όταν ξεκινήσω από τόσο πίσω και ο ρυθμός μου δεν είναι κάτι το φανταστικό. Στο ζέσταμα θα δοκιμάσουμε κάτι άλλο κι ελπίζουμε να μας δώσει λίγη περισσότερη ταχύτητα».
Τέλος αναφέρθηκε και στις περιπτώσεις των Vinales και Bagnaia, οι γύροι των οποίων ακυρώθηκαν. «Για τον Vinales φαίνεται ότι δεν πάτησε στο πράσινο σημείο. Όμως φέτος έχουμε τους σένσορες στις πίστες και αυτοί λένε ότι βγήκε. Πρέπει απλά να μένουμε μακριά από την άκρη της πίστας. Ο Pecco; Ήταν αδύνατον να δει την κίτρινη σημαία. Ήταν πλαγιασμένος αριστερά και οι σημαίες ήταν δεξιά. Δυστυχώς έτσι είναι ο κανονισμός. Οι σημαίες είναι παρωχημένες πια. Θέλουμε περισσότερα φωτεινά πάνελ σε πολλά σημεία της πίστας. Κι αυτό χρειάζεται χρήματα».

Πηγη https://mgp.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
51123963125_08f409c4a6_c.jpg

Rossi: “Το 2006 'πέταξα' τον 10ο Τίτλο, το 2015 μου τον κλέψανε”
Συνέντευξη στην la Gazzetta dello Sport

Ο φίλος συνάδελφος δημοσιογράφος Paolo Ianieri, βρέθηκε τις προηγούμενες ημέρες στην Ταβούλια και έκανε μια ωραία συνέντευξη με τον Valentino Rossi. O “γιατρός” μίλησε για όλα και εξηγεί το γιατί συνεχίζει μετά από 26 χρόνια να νιώθει την ταραχή που νιώθει και ένας πρωτάρης αγωνιζόμενος, την Κυριακή πριν τον Αγώνα.
Η γνωστή Ιταλική εφημερίδα la Gazzetta dello Sport φιλοξένησε στις σελίδες της τα όσα είπε ο 9 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής:
“Ο λόγος που συνεχίζω είναι πολύ απλός και για μένα είναι περίεργο που κάποιοι δεν το καταλαβαίνουν, ίσως ο τρόπος που σκέφτομαι είναι διαφορετικός. Μου αρέσει αυτό που νιώθω, η αίσθηση, η αδρεναλίνη του να κερδίζω, να ανεβαίνω στο βάθρο ή απλά να κάνω έναν καλό αγώνα. Είναι εντάξει για μερικές μέρες. Μου αρέσει αυτό που νιώθω εκεί. Ξέρω πολύ καλά ότι στο τέλος ο χρόνος θα κερδίσει, ατυχώς αυτό συμβαίνει σε όλους, αλλά προσπαθώ με όλες μου τις δυνάμεις να το κάνω όσο πιο δύσκολο γίνεται. Αυτός είναι ο μόνος λόγος που ακόμη αγωνίζομαι”.

Ο Βαλεντίνο δεν μετανιώνει που δεν αποσύρθηκε ως νικητής:
“Αυτό που χάνεις σταματώντας αυτό που σου αρέσει, είναι μεγαλύτερο από αυτό που κερδίζεις αν αποσυρθείς όταν είσαι στην κορυφή της καριέρας σου. Και όπως και νάχει, ποτέ δεν ξέρεις εάν πραγματικά έχει τελειώσει: το 2013 όταν επέστρεψα στην Yamaha για όλους ήμουν ήδη τελειωμένος. Αντίθετα, αν δεν μου είχαν κλέψει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα το 2015, θα είχα κερδίσει άλλο ένα, θα ήταν το δέκατο και θα επέκτεινε την αγωνιστική μου νικηφόρα πορεία για ακόμη 6 χρόνια. Δεν θέλω να τερματίζω 12ος ή 16ος, βέβαια, αλλά ήθελα να αποσυρθώ στην κορυφή έπρεπε να το είχα κάνει μερικά χρόνια νωρίτερα. Αλλά πιστεύω σε αυτό και ακόμη θέλω να το προσπαθήσω”.

Κοιτώντας το παρελθόν, υπάρχει μια ημερομηνία με την οποία ακόμη δεν έχει συμφιλιωθεί...
“Η Βαλένθια το 2006. Εκεί “πέταξα” ένα Tίτλο που θα μπορούσα να είχα κερδίσει και θα ήταν το 10ο όπως και νάχει, ακόμη και μετά την κλεψιά του 2015”, είπε χαρακτηριστικά.
Ο Rossi αποτελεί το σύμβολο του μοτοσυκλετισμού τα τελευταία χρόνια και αυτό το ξέρει καλά.
“Ήμουν ο πρώτος μοντέρνος οδηγός MotoGP, ήμουν ο πρώτος που έκανα πολλά πράγματα τα οποία έγιναν τώρα μάθημα για πολλούς οδηγούς. Ξεκίνησα πολύ νέος, αλλά στα 20 ήμουν ήδη στα 500 και το μονοπάτι μου ακολουθήθηκε από όλους. Υπάρχουν αρκετά πράγματα που έχω κάνει και όλοι τα έχουν δει”.

Επίσης αναφέρθηκε στο πως είναι στην Petronas...
“Δεν θέλω να δαγκώσω το χέρι που με τάισε, γιατί ήμουν καλά στην εργοστασιακή ομάδα της Yamaha. Αλλά στην Petronas είναι πολύ ωραία, υπάρχει σπουδαία ατμόσφαιρα, πολλοί νέοι άνθρωποι, μια ελεύθερη ομάδα. Το πρωί αυτό μου δίνει μεγάλη ευχαρίστηση στο να μπαίνω στο γκαράζ, υπάρχουν άνθρωποι που δίνουν την ψυχή τους”.


Πηγη https://mgp.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
...δεν είναι η αίσθηση της ανάγκης να αγωνίζεται με μοτοσυκλέτα και πολύ λογικο αλλωστε .... είναι η έλλειψη ωριμότητας που του λείπει και εκφράζει στο να αποδεχθεί τους νεώτερους και καλυτερους οδηγούς απ'αυτον πλέον ....!
Τον νιώθω κι 'γω κάθε φορά που με περνάει παπάκι από την ...εξωτερική....!tongue
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Τον νιώθω κι 'γω κάθε φορά που με περνάει παπάκι από την ...εξωτερική....!tongue
Δεν πειραζει παιδια τη να τα κανουμε ToothTooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Επίσημο: Η ομάδα VR46 του Valentino Rossi θα είναι στο MotoGP από το 2022​

Από τον BikerSpirit

Ο Valentino Rossi ανακοίνωσε επίσημα την άφιξη της ομάδας VR46 στο MotoGP από το 2022, με βασικό χορηγό την πετρελαϊκή ARAMCO

Η Tanal Entertainment Sport & Media, εταιρεία του Πρίγκιπα Abdulaziz bin Abdullah Al Saud, ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας της με την VR46 Team, την εταιρεία του Valentino Rossi, με στόχο την είσοδο στο MotoGP.

Μόλις σήμερα τα δύο μέρη ανακοίνωσαν επίσημα την επίτευξη της συμφωνίας χορηγίας, η οποία ισχύει για τα επόμενα τέσσερα χρόνια. Τα αραβικά πετροδολάρια θα επιτρέψουν επομένως στην ομάδα του Rossi, να μπει στην μεγάλη κατηγορία MotoGP με νέο όνομα που θα είναι Aramco Racing Team VR46

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ VR46: «”Η Tanal Entertainment Sport & Media, η εταιρεία χαρτοφυλακίου του Βασιλείου του Πρίγκιπα Αμπντουλαζίζ Μπιν Αμπντουλάχ Αλ Σαουντ, είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει μια σημαντική στρατηγική συμφωνία με την VR46 Team, την εταιρεία Valentino Rossi, για το εγγύς μέλλον του Moto GP. Το 2022 η ομάδα VR46 θα κάνει το ντεμπούτο της στην κατηγορία MotoGP μαζί με την Tanal Entertainment Sport & Media με τη Saudi Aramco ως ο νέος κύριος χορηγός για την περίοδο 2022-2026: στην πίστα η νέα ARAMCO Racing Team VR46 θα είναι με την υποστήριξη άλλων σημαντικών χορηγών του παγκόσμιου πανοράματος»

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ARAMCO: «”Η Tanal Entertainment Sport & Media και η ομάδα VR46 που στοχεύουν στην επικοινωνία σημαντικών έργων, που αναπτύχθηκαν μετά την προηγούμενη συμφωνία χορηγίας για την αθλητική σεζόν του 2021, με τους συνεργάτες τους. Κοινές στρατηγικές και όραμα, και η σύνοψη της αμοιβαίας ανταλλαγής στόχων , οδήγησε στην επέκταση αυτής της συνεργασίας υπογράφοντας αυτήν τη σημαντική πενταετή συμφωνία: μια εκτεταμένη κοινοπραξία μεταξύ της Tanal Entertainment Sport & Media και της VR46 Team που παρουσιάζει επίσης την ενεργοποίηση και τη διαχείριση της επικοινωνίας”»


Έχοντας λύσει το οικονομικό πρόβλημα, ο Valentino Rossi, το μόνο που μένει είναι να υπογράψει τη σύμβαση με έναν κατασκευαστή για να εγγυηθεί τις δορυφορικές μοτοσυκλέτες

Εκτός από την Yamaha οπού για από πολλά χρόνια έχει συνεργασία με τον εννέα φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, υπάρχουν ακόμη δύο εναλλακτικές. Η πρώτη είναι αυτή της Ducati , αντικαθιστώντας αποτελεσματικά την ομάδα της Avintia με την οποία η VR46 έχει ήδη συνεργαστεί φέτος, με την οποία τρέχει ο μικρός αδερφό του, Luca Marini.

Η δεύτερη επιλογή είναι της Aprilia , για το οποία μιλάνε όλο και περισσότερο επίμονα αυτές τις μέρες. Για τον Valentino Rossi θα ήταν επομένως μια επιστροφή με τη μάρκα με την οποία έκανε το ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και κέρδισε τους δύο πρώτους παγκόσμιους τίτλους του στις κατηγορίες 125 και 250.

Παράλληλα, η ομάδα θα παραμείνει στην Moto2, διατηρώντας την παρουσία της στην μεσαία κατηγόρια του πρωταθλήματος.

Πηγη www.bikerspirit.net
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ

Επίσημο: Η ομάδα VR46 του Valentino Rossi θα είναι στο MotoGP από το 2022​

Από τον BikerSpirit

Ο Valentino Rossi ανακοίνωσε επίσημα την άφιξη της ομάδας VR46 στο MotoGP από το 2022, με βασικό χορηγό την πετρελαϊκή ARAMCO

Η Tanal Entertainment Sport & Media, εταιρεία του Πρίγκιπα Abdulaziz bin Abdullah Al Saud, ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας της με την VR46 Team, την εταιρεία του Valentino Rossi, με στόχο την είσοδο στο MotoGP.

Μόλις σήμερα τα δύο μέρη ανακοίνωσαν επίσημα την επίτευξη της συμφωνίας χορηγίας, η οποία ισχύει για τα επόμενα τέσσερα χρόνια. Τα αραβικά πετροδολάρια θα επιτρέψουν επομένως στην ομάδα του Rossi, να μπει στην μεγάλη κατηγορία MotoGP με νέο όνομα που θα είναι Aramco Racing Team VR46

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ VR46: «”Η Tanal Entertainment Sport & Media, η εταιρεία χαρτοφυλακίου του Βασιλείου του Πρίγκιπα Αμπντουλαζίζ Μπιν Αμπντουλάχ Αλ Σαουντ, είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει μια σημαντική στρατηγική συμφωνία με την VR46 Team, την εταιρεία Valentino Rossi, για το εγγύς μέλλον του Moto GP. Το 2022 η ομάδα VR46 θα κάνει το ντεμπούτο της στην κατηγορία MotoGP μαζί με την Tanal Entertainment Sport & Media με τη Saudi Aramco ως ο νέος κύριος χορηγός για την περίοδο 2022-2026: στην πίστα η νέα ARAMCO Racing Team VR46 θα είναι με την υποστήριξη άλλων σημαντικών χορηγών του παγκόσμιου πανοράματος»

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ARAMCO: «”Η Tanal Entertainment Sport & Media και η ομάδα VR46 που στοχεύουν στην επικοινωνία σημαντικών έργων, που αναπτύχθηκαν μετά την προηγούμενη συμφωνία χορηγίας για την αθλητική σεζόν του 2021, με τους συνεργάτες τους. Κοινές στρατηγικές και όραμα, και η σύνοψη της αμοιβαίας ανταλλαγής στόχων , οδήγησε στην επέκταση αυτής της συνεργασίας υπογράφοντας αυτήν τη σημαντική πενταετή συμφωνία: μια εκτεταμένη κοινοπραξία μεταξύ της Tanal Entertainment Sport & Media και της VR46 Team που παρουσιάζει επίσης την ενεργοποίηση και τη διαχείριση της επικοινωνίας”»


Έχοντας λύσει το οικονομικό πρόβλημα, ο Valentino Rossi, το μόνο που μένει είναι να υπογράψει τη σύμβαση με έναν κατασκευαστή για να εγγυηθεί τις δορυφορικές μοτοσυκλέτες

Εκτός από την Yamaha οπού για από πολλά χρόνια έχει συνεργασία με τον εννέα φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, υπάρχουν ακόμη δύο εναλλακτικές. Η πρώτη είναι αυτή της Ducati , αντικαθιστώντας αποτελεσματικά την ομάδα της Avintia με την οποία η VR46 έχει ήδη συνεργαστεί φέτος, με την οποία τρέχει ο μικρός αδερφό του, Luca Marini.

Η δεύτερη επιλογή είναι της Aprilia , για το οποία μιλάνε όλο και περισσότερο επίμονα αυτές τις μέρες. Για τον Valentino Rossi θα ήταν επομένως μια επιστροφή με τη μάρκα με την οποία έκανε το ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και κέρδισε τους δύο πρώτους παγκόσμιους τίτλους του στις κατηγορίες 125 και 250.

Παράλληλα, η ομάδα θα παραμείνει στην Moto2, διατηρώντας την παρουσία της στην μεσαία κατηγόρια του πρωταθλήματος.

Πηγη www.bikerspirit.net
Και όμως
Υπάρχει και τρίτη και ποιο σοβαρή επιλογή
Και λέγεται SUZUKI.
Απο του χρόνου η νεα σύμβαση της sorna με τους κατασκευαστές λέει για μια επίσημη μια δορυφορική.
Η ducati δεν θέλει για να μην χάσει την τρίτη της ομάδα.
Αυτή της avintia.
Η οποία αν δεν ευοδωθούν οι πιέσεις της ducati παει προς aprilia .
Σίγουρα η suzuki είναι ποιο αννταγωνιστικη και απο την aprilia,και απο το προπερσινο ducati της avintia.
Και έχει όλα τα μπόνους της dorna σαν νέα δορυφορική ομάδα.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Kevin Schwantz για Rossi: ′′Όταν δεν μπορείς να κερδίζεις, ο αγώνας σταματά να είναι διασκεδαστικός”​


Ο Valentino Rossi συνεχίζει να συγκεντρώνει τα βλέμματα και τις απόψεις των μεγάλων οδηγών του αθλήματος για την άσχημη αρχή που έχει στην φετινή σεζόν!


Μιλώντας σε μια ειδική έκδοση του Autosport’s Tank Slappers Podcast, ο παγκόσμιος πρωταθλητής των 500cc του 1993, Kevin Schwantz, είπε για τον Rossi: «Ανησυχώ για τον Valentino, δεν μου αρέσει να τον βλέπω να αγωνίζεται πολύ πίσω.»

«Στον πρώτο αγώνα του Κατάρ φαινόταν ότι μπορούσε θα μπορούσε να πάει λίγο καλύτερα, αλλά στην Πορτογαλία και την Jerez είχε προβλήματα. Ίσως να μην είναι άνετα με τη μοτοσυκλέτα , ίσως υπάρχει κάτι νέο στη Yamaha που είναι καλύτερο για άλλους αναβάτες από ό, τι για αυτόν.»


«Είμαι σίγουρος ότι θα επιστρέψει στην ανταγωνιστικότητα και πάλι. Ο Rossi ίσως πιστεύει ότι οι αγώνες σε πίστες που ξέρει καλά και στις οποίες είχε ήδη κερδίσει θα τον βοηθήσει να προχωρήσει λίγο. Αλλά είναι προφανές ότι υποφέρει ».



Η κατάσταση του Rossi θυμίζει στον Schwantz το 1995. «Για έναν αναβάτη, το να μην διασκεδάζει με την μοτοσυκλέτα του είναι ένα από τα πιο περίπλοκα πράγματα που υπάρχει. Η κατάσταση του Rossi μου θυμίζει αυτήν που βίωσα στους πρώτους αγώνες του 1995. Τερμάτιζα πολύ πίσω, τόσο σε χρόνους όσο και στους αγώνες, και δεν μπορούσα να αγωνιστώ για το βάθρο ή να κερδίσω όπως είχα κάνει μέχρι τότε. Ως οδηγός, η παραίτηση είναι πολύ δύσκολη. Ο αγώνας είναι διασκεδαστικός γιατί σε όλους μας αρέσει να κερδίζουμε. Αλλά όταν δεν υπάρχει αυτή η επιλογή, ο αγώνας σταματά να είναι διασκεδαστικός.»

Πηγη www.bikerspirit.net
 
Top Bottom