Βαλεντίνο Ρόσι

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Valentino Rossi: “Ο Marquez δεν φοβάται, ψάχνει συνεχώς για το όριο”


Η συνέντευξη του Valentino Rossi στον ιταλικό ραδιοφωνικό σταθμό “Radio Deejay” έχει ήδη γίνει μια ετήσια παράδοση.


Ο Ιταλός οδηγός πήγε ξανά κατά τη διάρκεια του χειμερινού διαλείμματος μπροστά στο ραδιοφωνικό μικρόφωνο μαζί με τους Linus και Nicola σε άλλη μια ευχάριστη συνέντευξη στην οποία έπαιξε πολλά τραγούδια.


Ο Rossi, ο οποίος θα γιορτάσει τα 40του γενέθλια στις 16 Φεβρουαρίου, σχολίασε ότι δεν περίμενε τρέχει ακόμα στα 40 του: «Οι αγώνες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ήταν το όνειρό μου, αλλά δεν ποτέ δεν πίστευα ότι θα τρέχω μέχρι το 40. Είναι κάτι ασυνήθιστο, αλλά είναι κάτι που μπορούν να κάνουν και άλλοι στο μέλλον, το σημαντικό είναι να παραμείνω ανταγωνιστικός.»

«Η εμπειρία είναι σημαντική, αλλά οι νέοι είναι πιο γενναίοι, δεν φοβούνται να τραυματιστούν». Μιλώντας για τους νέους, ο Βαλεντίνο έδειξε ότι οι Bagnaia και Morbidelli είναι από τις πιο ελπιδοφόρους νέους οδηγούς.


Ο Valentino μίλησε επίσης για τον Marc Márquez και δεν δίστασε να επαινέσει το στυλ του: «Ο Márquez, είναι ένας οδηγός που ριψοκινδυνεύει πολύ. Είναι πολύ, πολύ τολμηρός, δεν φοβάται να πέφτει πολύ, ψάχνει συνεχώς για το όριο, κάνει αυτά τα απίστευτα πράγματα με την μοτοσυκλέτα και είναι μόλις 25 ετών.»


Ο Ιταλός αναγνωρίζει ότι μελετά τους άλλους οδηγούς, που είναι μια κοινή πρακτική μεταξύ των αντιπάλων: «Αυτό που συμβαίνει μεταξύ των οδηγών. Όλοι θέλουμε να ξέρουμε αυτό που κάνουν οι άλλοι, τι τρώνε, τι πίνουν … Κοιτάς τον συμπαίκτη σου, ακολουθείς την προπόνηση, τι βάζει στα κοινωνικά δίκτυα … Είμαστε όλοι πολύ περίεργοι για το τι κάνουν οι άλλοι ».

Πηγη BikerSpirit
 

ekos

well know member
Δημοσιεύσεις
2.765
Όνομα
d
Ο Valentino μίλησε επίσης για τον Marc Márquez και δεν δίστασε να επαινέσει το στυλ του: «Ο Márquez, είναι ένας οδηγός που ριψοκινδυνεύει πολύ. Είναι πολύ, πολύ τολμηρός, δεν φοβάται να πέφτει πολύ, ψάχνει συνεχώς για το όριο, κάνει αυτά τα απίστευτα πράγματα με την μοτοσυκλέτα και είναι μόλις 25 ετών.»
Τι εγινε ρε παιδια;
Αρχιζουν να τα βρισκουνε;
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Του χρόνου υπάρχει καλή δικαιολογία για να παρακολουθούμε και τα αυτοκίνητα στο Dakar! Ο Rossi αποδέχτηκε την πρόσκληση...



Ο Valentino Rossi στο Dakar το 2020 με Toyota! | MOTOMAG
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
15.jpg
Rossi: Για να κερδίζεις στα 40
Πρέπει να υποφέρεις!

Μια πολύ μεγάλη συνέντευξη έδωσε ο Valentino Rossi, με αφορμή τη χτεσινή παρουσίαση της Yamaha στην Jakarta.

Ο Vale μίλησε για πάρα πολλά θέματα, ξεκινώντας με αυτό της ηλικίας, μιας και σε λίγες ημέρες – στις 16 του μήνα – θα κλείσει τα 40 του χρόνια.

«Δυστυχώς, θα είμαι 40 σύντομα», σχολίασε. «Είμαι λίγο μεγάλος, αλλά για μένα είναι μια πρόκληση να παραμείνω ανταγωνιστικός σ’ αυτή την ηλικία».

«Είμαι ο πρώτος που το κάνω στο MotoGP. Ίσως και στο μέλλον να υπάρξουν άλλοι που θα συνεχίσουν ν’ αγωνίζονται στα 40. Το σημαντικό είναι να έχεις το σωστό κίνητρο».

«Το μεγάλο πρόβλημα είναι η φυσική κατάσταση. Πρέπει να προπονείσαι κάθε μέρα. Δεν αλλάζουν πολλά από τα 36 στα 40, αλλά σίγουρα αλλάζουν πολλά από τα 25 στα 40».

http://www.motograndprix.gr//gmcms/media/_2019/MotoGP/02_Φεβρουάριος/04_02/Yamaha/Rossi/14.jpg?w=725
«Θεωρώ όμως ότι μπορεί κανείς ν’ αταπεξέλθει. Ακόμα και σ’ αυτή την ηλικία έχεις ό,τι χρειάζεται για να είσαι στο MotoGP».

«Ευτυχώς που η φυσική κατάσταση στο άθλημά μας είναι σημαντική, αλλά όχι τόσο όσο για έναν που τρέχει 100άρι ή για έναν ποδηλάτη».

«Στα 25 όλα είναι εύκολα. Προφανώς πρέπει να προπονείσαι, αλλά ο χρόνος ανάρρωσης είναι μικρότερος. Το διασκεδάζεις πιο πολύ».

«Μπορεί να μην κοιμηθείς πολύ το βράδυ, αλλά θα είσαι σε φόρμα την επόμενη ημέρα. Μπορείς να τρως περισσότερο. Όσο μεγαλώνεις, πρέπει να τα προσέχεις όλα αυτά».

«Πρέπει να προπονείσαι περισσότερο, να υποφέρεις περισσότερο. Να δουλεύεις πιο σκληρά στο σπίτι. Ειδικά αυτό».

http://www.motograndprix.gr//gmcms/media/_2019/MotoGP/02_Φεβρουάριος/04_02/Yamaha/Rossi/13.jpg?w=725
Για πολλούς στην ηλικία του, ίσως από τα πιο δύσκολα πράγματα είναι να βρεις αυτό το «σωστό κίνητρο», όπως προ-είπε και ο ίδιος.

«Το μεγαλύτερο κίνητρο για μένα είναι ότι οδηγώ μοτοσυκλέτα, γιατί αυτό μ’ αρέσει πολύ. Αλλά πάνω απ’ όλα είναι το ωραίο συναίσθημα που έχεις μετά τον Αγώνα, μετά από μια νίκη ή ένα βάθρο».

«Δεν σκέφτομαι πολύ το παρελθόν, αλλά το παρόν. Για μένα, είναι πάρα πολύ σημαντικό να είσαι ανταγωνιστικός. Τα τωρινά αποτελέσματα είναι πιο σημαντικά από τα παρελθοντικά. Αυτό είναι ένα καλό κίνητρο».

«Αν είμαι ανταγωνιστικός, αν φεύγω από το σπίτι και ξέρω ότι μπορώ να είμαι γρήγορος, τότε όλα γίνονται πιο εύκολα. Δουλεύεις σκληρά, βέβαια, γι’ αυτό».

Φέτος, ο Vale θα διανύσει την 24η χρονιά του στα GP. Πολλά έχουν αλλάξει όλα αυτά τα χρόνια και ο ίδιος εξηγεί:

http://www.motograndprix.gr//gmcms/media/_2019/MotoGP/02_Φεβρουάριος/04_02/Yamaha/Rossi/12.jpg?w=725
«Φυσικά και έχουν αλλάξει πολλά και το επίπεδο έχει δυναμώσει. Οι οδηγοί πλέον είναι κανονικοί αθλητές. Προπονούνται περισσότερο. Όλοι θέλουν να βελτιώσουν την παραμικρή λεπτομέρεια».

«Αλλά και οι κατασκευαστές δουλεύουν πιο πολύ. Οι μοτοσυκλέτες είναι διαφορετικές και πολλή δουλειά γίνεται με τα ηλεκτρονικά. Αυτά, σ’ αυτή την ιστορική στιγμή του MotoGP, είναι πολύ σημαντικά».

«Αυτό που κάνει τη διαφορά είναι το σύνολο: οδηγός, μοτοσυκλέτα και ομάδα. Τώρα δουλεύει πολύ περισσότερο, σε σχέση με 10 χρόνια πριν».

Πέρυσι, αλλά και πρόπερσι, η Yamaha τα βρήκε πολύ σκούρα στη μεγάλη κατηγορία και φέτος έγιναν πολλές αλλαγές στη δομή της αγωνιστικής ομάδας.

http://www.motograndprix.gr//gmcms/media/_2019/MotoGP/02_Φεβρουάριος/04_02/Yamaha/Rossi/11.jpg?w=725
«Ναι, υποφέραμε πάρα πολύ το ’18. Όλη η ομάδα θέλει να είναι πιο δυνατή φέτος κι έχουμε όλα τα εφόδια για να παλέψουμε για τη νίκη».

«Έπρεπε να βελτιώσουμε τη μοτοσυκλέτα σε ορισμένους τομείς, ώστε να γίνουμε πιο ανταγωνιστικοί. Αυτό ήταν πολύ σημαντικό για μένα».

«Τα τελευταία χρόνια, οι άλλοι και ειδικά η Ducati, άλλαξαν πολύ τη μέθοδο δουλειάς τους. Έφεραν περισσότερους ανθρώπους στην πίστα και οργανώθηκαν περισσότερο στα πρότυπα της F1».

«Πρέπει κι εμείς ν’ ακολουθήσουμε αυτό το μονοπάτι και φαίνεται ότι κάτι άλλαξε και στην Yamaha. Νομίζω είμαστε πιο δυνατοί, αλλά καλύτερα να περιμένουμε προτού μιλήσουμε».

«Υπέφερα πολύ, ειδικά στο δεύτερο μισό της χρονιάς και δεν θα είναι εύκολο να επιστρέψουμε στην κορυφή τόσο σύντομα. Αλλά είναι σημαντικό να δούμε αν είμαστε στο σωστό δρόμο».

http://www.motograndprix.gr//gmcms/media/_2019/MotoGP/02_Φεβρουάριος/04_02/Yamaha/Rossi/10.jpg?w=725
«Πολλά άλλαξαν στην ομάδα και ξέρω καλά τον καινούργιο Project Leader και νομίζω ότι είναι καλός».

«Μιλήσαμε πολύ με τον Tsuji και με όλους τους Ιάπωνες στο τέλος της προηγούμενης σεζόν και αυτά που ζητήσαμε ήταν ξεκάθαρα».

«Ξέρω ότι στην Ιαπωνία δούλεψαν πολύ όλο το διάστημα αυτό και θα έχουμε αρκετά νέα πράγματα στην Μαλαισία. Πρέπει όμως να δούμε πως θα είναι στην πίστα».

«Δεν περιμένω αμέσως να είμαι σούπερ ανταγωνιστικός στο τεστ αυτό, αλλά ελπίζω να δω κάποιες βελτιώσεις για να καταλάβουμε αν δουλεύουμε στη σωστά κατεύθυνση».

«Θα έχουμε διάφορα να δοκιμάσουμε στο τεστ της Sepang. Όπως έχω πει όμως, το πιο σημαντικό είναι η διαχείριση των ελαστικών».

http://www.motograndprix.gr//gmcms/media/_2019/MotoGP/02_Φεβρουάριος/04_02/Yamaha/Rossi/09.jpg?w=725
«Δουλεύουμε σε όλη τη μοτοσυκλέτα, έτσι ώστε να τα κάνουμε να δουλεύουν λιγότερο και να είναι σε καλύτερη κατάσταση στο δεύτερο μισό του Αγώνα».

Στη συνέχεια, ο Valentino μίλησε για τους αντιπάλους του μέσα στις πίστες, ιδιαίτερα για τον Petrucci αλλά και για τους δικούς του οδηγούς, από την Ακαδημία.

«Πολλοί περιμένουν να δουν τι θα κάνει ο Jorge στην Honda. Έχουν μια πολύ δυνατή ομάδα με τον Jorge και τον Marc, που είναι – στη θεωρία – ο πιο δυνατός».

«Όμως και η Ducati θα είναι δυνατή. Θα έχει ενδιαφέρον ο Petrucci στην εργοστασιακή μοτοσυκλέτα. Είναι και οι δυο Ιταλοί. Ο Danilo έδειξε στα τεστ ότι μπορεί να είναι γρήγορος και νομίζω ότι θα είναι ακόμα ένας δύσκολος αντίπαλος για να νικήσεις».

http://www.motograndprix.gr//gmcms/media/_2019/MotoGP/02_Φεβρουάριος/04_02/Yamaha/Rossi/08.jpg?w=725
«Ο Franco (σ.σ. Morbidelli) είναι ένας πολύ ευαίσθητος οδηγός πάνω στη μοτοσυκλέτα και θα έχει ενδιαφέρον να συγκρίνουμε τα δεδομένα μας».

«Μπορούμε να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον. Θα έχει δίπλα του τον Forcada και μαζί μπορεί να κάνουν ένα δυνατό δίδυμο».

«Θεωρώ ότι θα είναι πιο δυνατός φέτος από τον Bagnaia, μιας και ο Franco έχει ήδη ένα χρόνο εμπειρίας από την κατηγορία».

«Θα έχει καλή μοτοσυκλέτα, τον Forcada δίπλα του και θα είναι δύσκολο να τον νικήσεις. Όμως ο Pecco είναι πολύ δυνατός και πολύ ταλαντούχος».

«Ίσως χρειαστεί χρόνο προσαρμογής στο MotoGP, όμως τον περιμένω δυνατό στο δεύτερο μισό της χρονιάς. Έτσι, νομίζω ότι στο τέλος θα δίνω μάχες μαζί τους».

http://www.motograndprix.gr//gmcms/media/_2019/MotoGP/02_Φεβρουάριος/04_02/Yamaha/Rossi/07.jpg?w=725
Τις τελευταίες ημέρες, ένα αγαπημένο σενάριο στην Ιταλία, είναι το να δούμε τον Luca Marini, τον ετεροθαλή αδελφό του Rossi, να κάνει το ντεμπούτο του στη μεγάλη κατηγορία πριν αποσυρθεί ο Valentino.

«Ελπίζω να αγωνιστώ με τον Luca. Ελπίζω ότι θα είναι πιο δυνατός φέτος στην Moto2 και ότι θα έχει την ευκαιρία να αγωνιστεί στη μεγάλη κατηγορία προτού αποσυρθώ».

«Θα ήταν ωραία να δίνουμε μάχες μέσα στην πίστα. Είναι κάτι που δεν το περίμενα και κάτι που κανείς δεν περιμένει να γίνει πραγματικότητα».

Όπως πάντα, περιμένουμε να δούμε και το καινούργιο κράνος του Valentino Rossi, με τον ίδιο πάντως να λέει:

«Δεν θα έχει διαφορές με το περσινό. Θα είναι μπλε και κίτρινο. Θα έχω καινούργιο κράνος για τα τεστ, για όλα τα τεστ της χρονιάς. Θα είναι καινούργιο. Θα το δείτε. Είναι πολύ ωραίο».

Τέλος, έκλεισε τη μεγάλη συνέντευξή του, μιλώντας για το μέλλον του και αν υπάρχει σ’ αυτό η πιθανότητα να τον δούμε κάποια στιγμή στους 4 τροχούς.

«Όταν σταματήσω από το MotoGP, θα προσπαθήσω να συνεχίσω με αυτοκίνητα. Το Dakar είναι ένας πολύ ενδιαφέρον Αγώνας. Γιατί όχι;».

«Είναι πολύ δύσκολος και πρέπει να προετοιμαστείς πάρα πολύ καλά αν θέλεις να συμμετάσχεις. Αλλά θέλω να γευτώ αυτή την εμπειρία και ναι, μπορεί να γίνει πραγματικότητα».

πηγη http://www.motograndprix.gr
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.519
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Είναι τεράστιος και αφήνει μοναδική παρακαταθήκη σε όλους τους νέους, σεβασμός σε αυτό τον αθλητή με υπέροχο ήθος!
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Ναός
Προσκύνημα
Taz mahal
ΜΕΚΚΑ
Όπως θες πες τό.
Έχω και φωτό στην πινακίδα στην είσοδο τοθ χωριού με το περίφημο όριο ταχύτητας 46..
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.666
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Πέρα και από τη διαχρονική και μοναδική του καριέρα γίνεται αντιληπτός πάντα ως άνθρωπος με ενθουσιασμό για τη ζωή και με ήθος, γεγονός που μου τον κάνει ακόμα πιο αρεστό !
 

evangelos

member
Δημοσιεύσεις
1.717
Ηλικία
50
Περιοχή
Ιωάννινα
Μοτοσυκλέτα
Triumph Tiger 800 - GAS GAS EC300
Όνομα
EVANGELOS
Ο άνθρωπος είναι ο ίδιος "ιστορία". Εχει τόσες εικόνες, τόση εμπειρία, τόσο πείσμα που κερδίζει τον σεβασμό όλων.

Το εάν είναι μεγάλος ή όχι για το 10ο ... αυτό είναι μεγάλο θέμα.
Είτε το πάρει είτε όχι .... θεωρώ ότι είναι ένας βασικό λόγος για να βλέπεις MOTOGP.

Οι fun του ... είναι σε άλλο επίπεδο από όλους τους υπόλοιπους, αριθμητικά, ένταση, παρουσία κλπ κλπ

Η απορία του υιού μου "όταν σταματήσει ο rossi ..... όλοι αυτοί τι θα κάνουν? με ποιον θα είναι?" (ο οποίος δεν πίστευε αυτά που έβλεπε)
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Ο άνθρωπος είναι ο ίδιος "ιστορία". Εχει τόσες εικόνες, τόση εμπειρία, τόσο πείσμα που κερδίζει τον σεβασμό όλων.

Το εάν είναι μεγάλος ή όχι για το 10ο ... αυτό είναι μεγάλο θέμα.
Είτε το πάρει είτε όχι .... θεωρώ ότι είναι ένας βασικό λόγος για να βλέπεις MOTOGP.

Οι fun του ... είναι σε άλλο επίπεδο από όλους τους υπόλοιπους, αριθμητικά, ένταση, παρουσία κλπ κλπ

Η απορία του υιού μου "όταν σταματήσει ο rossi ..... όλοι αυτοί τι θα κάνουν? με ποιον θα είναι?" (ο οποίος δεν πίστευε αυτά που έβλεπε)



Εγώ θα κόψω το ΟΤΕ ΤV για αρχή
 

kostas_366

member
Δημοσιεύσεις
787
Περιοχή
Αργολίδα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Για εμένα είναι ο αναβάτης, που έφερε κάθε λογής κόσμο στους αγώνες, με τις τρέλες που έκανε, το καλύτερο για εμένα που έβαλε τον κοτοπουλά πάνω κ τον έκανε βόλτες.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.161
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Εχω φίλο συνεργάτη Ελληνοιταλό που πήγαινε σχολείο μαζί με τον Βαλεντινίκ....
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.519
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μιας και αναφέρατε το χωριό του, αυτό που όταν περνάς σε μπαλκόνια βλέπεις κίτρινες σημαίες με το 46 να αναγράφεται, δείχνει ποσό μοναδικός είναι και ποσό όμορφο είναι, επισης μαγαζάκια με το όνομα του και διαφορά άλλα δείγματα αγάπης προς αυτόν. Έχει κάνει δε, χιλιάδες αναβάτες μηχανης και όχι μόνο να είναι φαν του γιατί ξέρει να οδηγάει, να μάχεται για πρωτιές και να δίνει μαθήματα ήθους σε νέους ταλαντούχους αλλά χωρίς ευγένεια οδηγούς ! Ονόματα δεν λέω ,cdef
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Πηγαίνοντας το 2015 εκεί δεν ήξερα τι να περιμένω.
Οτι πληροφόρηση είχα ηταν απο το ίντερνετ.
Ας πούμε η πινακίδα με το περίφημο όριο των 46 χλμ την καθαρίζουν, αλλά τις μέρες του αγώνα γεμίζει αυτοκόλλητα, απο συλλόγους ,χώρες και διάφορους πού πηγαίνουν εκεί.
Αυτό με τα μπαλκόνια είναι γεγονός.
Όχι μονο στην tavulia,αλλά σε όλη την περιοχή εκεί .
Σπίτια ξενοδοχεία κλπ.
Πριν μπεις στο χωριό ( tavulia) στα αριστερά είναι οι εγκαταστάσεις της VR46
,που σχεδιάζουν και κατασκευάζουν όλα τα επίσημα αναμνηστικά του ίδιου, και άλλων αναβατών που έχει την εκπροσώπηση τους.
Στην πλατεία του χωριού κάθε απόγευμα ( τις μέρες του αγώνα) έχει εκδηλώσεις, συναυλίες κλπ.
Τώρα για το μαγαζάκι του την πιτσαρία DA ROSSI ,προσκυνημα.
100 μέσα
1000 απ έξω !!!
Ειχαμε και μέσον τοτε τον 2Δ που ηταν μαζί μας αλλά ηταν μάταιο να περιμένουμε για να μπούμε μέσα.
Αυτό με τον παπα του χωριού και τα λάβαρα του VALE ισχύει.
Όπως και οτι όταν κερδίζει ο παπάς < σπάει > τις καμπάνες απο το χτύπημα


Μάνο
Η ξενοδοχα μου ηταν συμμαθήτρια του στο δημοτικό .
Στην αρχή δεν την πίστεψα ,μέχρι που μας έφερε φωτογραφίες.
Τις οποίες όμως δεν μας άφησε να τις < επεξεργαστουμε>...
 
Top Bottom