Από πότε λαδώνουν στην Ελλάδα για να πάρουν δίπλωμα

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Από πότε λαδώνουν στην Ελλάδα για να πάρουν δίπλωμα​

Screenshot-2021-05-22-at-1.19.20-PM.png
Ενα απόσπασμα από το βιβλίο “Η ιστορία του ελληνικού Μοτοσυκλετισμού”

Τον Ιανουάριο του 1925 με αστυνομική διάταξη απαγορεύτηκε η κυκλοφορία των οχημάτων που δεν διέθεταν αριθμό κυκλοφορίας και φώτα ενώ στα δίτροχα αρκούσε μόνο το εμπρός φανάρι. Την ίδια χρονιά καθορίστηκαν επίσης ποινές για τις παραβάσεις: για υπερβολική ταχύτητα αφαίρεση της άδειας οδήγησης επί ένα μήνα, για οδήγηση χωρίς άδεια κυκλοφορίας, αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας για δύο μήνες, για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας επί έξι μήνες. Όσον αφορά την έκδοση άδειας οδήγησης, το υπουργείο Σιδηροδρόμων (Διεύθυνση Αυτοκινήτων) όρισε κατώτερη ηλικία αυτή των 20 ετών ενώ απαιτούνταν πιστοποιητικό ότι δεν είχες καταδικαστεί πάνω από δύο φορές σε ένα χρόνο για οδικό παράπτωμα. Τις πινακίδες κυκλοφορίας των μοτοσυκλετών έπρεπε να τις κατασκευάσει ο ιδιοκτήτης της μοτοσυκλέτας. “Οι ιδιοκτήται αυτοκινήτων δικύκλων (motocyclettes) δέον να εγγράφητε τους αριθμούς εις πινακίδαν χρώματος λευκού διά μελανών στοιχείων ύψους 10. εκ. και πάχους 1,5 εκ. Οι παραβάται διώκονται.” Το Δεκέμβριο του 1929, τέλος, καταρτίστηκε σχέδιο νόμου που προέβλεπε για πρώτη φορά το διαχωρισμό της άδειας οδήγησης “αυτοκινήτων ποδηλάτων” από τα υπόλοιπα είδη αδειών οδήγησης. Ως κατώτερο όριο ηλικίας για τους οδηγούς ορίστηκε το 19ο έτος ενώ για τα “αυτοκίνητα ποδήλατα” υπήρχε η σκέψη να καθοριστεί μικρότερο όριο ηλικίας. Τα απαραίτητα πιστοποιητικά για προσκόμιση ήταν τρία: το πιστοποιητικό γέννησης, το πιστοποιητικό ποινικού μητρώου “αμέμπτου διαγωγής” και δύο ιατρικά διαγνωστικά. Αυτό το νομοσχέδιιο επέτρεπε και την ίδρυση ιδωτικών σχολών εκπαίδευσης οδηγών, με φοίτηση από έξι μήνες έως ένα χρόνογια τους επαγγελματίες.

Στη διάδοση της αυτοκίνησης και επομένως του μοτοσυκλετισμού ήρθαν για πρώτη φορά στη δεκαετία του ’20 να συνδράμουν και οι εκδόσεις διαφόρων αθλητικών και τεχνικών εντύπων που ασχολούνταν αποκλειστικά ή κατά περίσταση με το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα. Πρώτη απ΄ όλα βέβαια η “Εφημερίς των Αυτοκινήτων”, που ξεκινά το 1923 και πρώτη ίσως αποκαλύπτει το 1925 ένα από τα μεγαλύτερα και διαχρονικά σκάνδαλα στην ιστορία του ελληνικού μοτοσυκλετισμού και αυτοκινητισμού: Υπεδείξαμεν εις τους αρμοδίους ότι ο τρόπος της διενεργείας των εξετάσεων και της παροχής διπλωμάτων ικανότητος οδηγού είναι τελείως ακατάλληλος και παραδίδει εις την ελευθέραν κίνησιν οδηγούς, πλειστάκις αποτελούντας πραγματικόν κίνδυνον διά την κοινωνίαν…

Το 1927 πρωτοεκδόθηκε και το δεκαπενθήμερο περιοδικό “Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ” στο οποίο εμφανίστηκε το πρώτο είδος “τεστ μοτοσυκλέτας” στην Ελλάδα. Το 1934 το περιοδικό δημοσίευσε οδηγίες για την επισκευή των ελαστικών, τα οποία πριν το 1930 παράγονταν ακόμα από το φυσικό λατέξ της Βραζιλίας, του Περού, της Κεϋλάνης και των Ολλανδικών Ινδιών. Το συνθετικό καουτσούκ θα εφευρίσκετο λίγο μετά το 1930 στη Γερμανία: “Καθαρίζεις με γκαζολίνην το σκίσιμο εξωτερικά, αλείβεις με τσιμέντο (στόκο ελαστικών) εξωτερικά γύρω από το σκίσιμο. Το σκεπάζεις με κάτι βαρύ, να είναι καλυμμένο όλο το σκίσιμο. Αφού στεγνώση το πρώτο χέρι, περνάς το δεύτερο. Μόλις στεγνώση κι αυτό βγάζεις μία ποσότητα από το δοχείο δύο φορές περισσότερη απ’ όσο νομίζεις ότι θα φτάσει για να κλείση το σκίσιμο, το ζυμώνεις με τις παλάμες να γίνη ένας σβώλος. Σπρώχνεις δυνατά τον στόκο από την μέσα μεριά του σκισίματος και κοπανάς με το κατσαβίδι. Μόλις στεγνώση ο στόκος, μαζεύει μέσα στο σκίσιμο, έτσι πρέπει να αφήσης απ έξω άλλη τόση ποσότηταμ για να έρθη πρόσωπο με το πέλμα του ελαστικού. Το αφήνεις όλη την νύχτα να το πίεζη το βάρος (της μοτοσυκλέτας). “

Πηγη https://motoria.gr
 

thimiospoul

member
Δημοσιεύσεις
719
Ηλικία
46
Περιοχή
ΚΟΖΑΝΗ
Μοτοσυκλέτα
fz6 s2 2007
Όνομα
ΘΥΜΙΟΣ
Προπαγάνδα και λασπολογία.Δεν συμβαίνουν αυτά στην Ελλάδα.Εκτος από έναν γνωστό μου κάτοικο εξωτερικού που το χρειαζόταν τσακ μπαμ.Η ανάγκη τον έσπρωξε.Και καμία δεκαριά ακόμα (ανεπιβεβαιωτες) περιπτώσεις.
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Το λαδωμα η αλλιως ταισμα, ζει και βασιλευει.
Ειμαστε πιστευω συνυπευθυνοι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

User S-T

well know member
Δημοσιεύσεις
3.640
μην προεξοφλαμε χωρις να ξερουμε. υπαρχουν πολων ειδων λαδωματα. αλλο φεριπιν να λαδωσης για να το παρης σε 2 μερες, αφου εισαι κυριος στα υποληπα, αντι σε ενα μηνα, και αλλο να στο φερουν σπιτι σου χωρις να εχεις πατηση στην σχολη. καλημερα σας.
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.636
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
μην προεξοφλαμε χωρις να ξερουμε. υπαρχουν πολων ειδων λαδωματα. αλλο φεριπιν να λαδωσης για να το παρης σε 2 μερες, αφου εισαι κυριος στα υποληπα, αντι σε ενα μηνα, και αλλο να στο φερουν σπιτι σου χωρις να εχεις πατηση στην σχολη. καλημερα σας.
καμμια προεξοφληση.
απλως αναρωτιεμαι.
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.408
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Ο ντενεκές με τη σφέλα θεωρείται κι αυτός 'λάδωμα' ?
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.408
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
ΜΟΝΟ αν ακολουθειται ,απο εναν τενεκε 17κιλο με περσυνο,ή φετεινο λαδι.ΑΛΛΙΩΣ ΟΧΙ.
Συν ένα τσκάλι παστό.
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Ρε τι μουφα ήταν αυτό. Το είχα δοκιμάσει και άφησε και σημάδι κανονικά όμως.
Όχι... για να δεις την ποιότητα του Ελληνικού λαδώματος!!!



Έξτρα παρθένο...
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Ξερω 2 παλικαρια που το πηραν με τενεκε τυρι Yes

Τενεκές με τενεκέ έχει διαφορά.. Bcdefgh



Δεν μπορείς να πετάς έτσι στο φλου(όχι @Babis flou ) τενεκές...

Αιγοπρόβειο,γνήσια φέτα ή αγελαδινό λευκό τυρί; cdefghigi

Αυτά είναι καίρια ερωτήματα Μιχάλη..
ooops
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
H πρώην γυναίκα μου έδωσε για δίπλωμα πριν χρόνια μαζί με μια φίλη της.
Η δικιά μου λαδώσε...η άλλη όχι.
Η δικιά μου πέρασε με 10 λεπτα εξεταση.. Η άλλη κόπηκε... Την έσκισαν.
Στην επόμενη λαδώσε και η άλλη και το πήρε... Αχαχαχα
 
Τελευταία επεξεργασία:

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.472
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Δυστυχώς σε ωθούν στο να λαδωσεις και να τυρεψεις. Τοσες φορές που θα σε κόψουν, το λάδωμα σου έρχεται πιο φθηνό από τα παράβολα που θα σκας κάθε φορά που θα πληρώνεις για επανεξέταση. Εκεί στηρίζονται. Μεγάλη βρωμιά που ποτέ δεν θα καθαρίσει δυστυχώς.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Οταν εδινα για δίπλωμα αυτοκινήτου, αρχές 90,πέρασα ένα stop σαν το κεφάλι μου..δε με κόψανε, γιατί ήταν γνωστοί..
Όταν πάλι έδινα για κάρτα ταξί.. Ηταν κι ένα παιδί που είχε πεθάνει ο ταξιτζης πατέρας του, και αναγκαστικά θα πιανε το τιμόνι... Δεν ήξερε τίποτα γιατί είχε μάθει ποιηματάκι τις απαντήσεις με ABΓ... και στην εξέταση τα γράμματα απουσίαζαν.... Αχαχαχα...
Του τα σφυριξα όλα, και έκαναν τα στραβά μάτια, γιατί γνώριζαν την περίπτωση..

Στη Σπάρτη αυτά, άλλες εποχές, άλλες νοοτροπιες.
 
Top Bottom