Ανορθωτής ή κάτι άλλο;

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Τι ξημερώματα ρε 8 πήγε.. Φάγαμε και το χάπι για την παλινδρομηση
....δίνεις δικαιώματα, μια δεν του μιλάς και θες Τράνσαλπ μια το αγαπάς και μια το μΠουλάς, τέτΧιος είσαι ..... Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.482
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
....δίνεις δικαιώματα, μια δεν του μιλάς και θες Τράνσαλπ μια το αγαπάς και μια το μΠουλάς, τέτΧιος είσαι ..... Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling
Ντόκτωρ τζέκιλ το πρωί μίστερ χάιντ το βράδυ. Το μεσημέρι θα πει σιγά μην το πουλήσω. Rolling RollingRolling
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Μήπως το er6 ηταν συνεργασία Honda kawa i?
Πρόλαβες και το διόρθωσες το Σουτζούκι......ούτε τι είναι το ER6 ωρέ?
Τόσο Γερμανός πΧιά ? Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.482
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Λοιπόν παιδιά μάλλον είμαι πολύ τυχερός(μην πείτε τίποτα άλλο δεν ισχύει γιατί είμαι αδύνατος και δεν έχω μεγάλο κώ...). Κατέβηκα στην μηχανή έλυσα τον ανορθωτή για να τσεκάρω καλώδια και γενικά να κάνω μετρήσεις σε πηνία και μπαταρία. όταν πήρα τον ανορθωτή στο χέρι θυμήθηκα ότι στην αποθήκη μου είχα βολάν πηνία και ανορθωτή από ninja 250(από το eliminator που έχω γράψει σε άλλο νήμα). Λοιπόν ο ανορθωτής είναι ίδιος kavlasaki γαρ και κούμπωσε κανονικά στην φύσα. Το δοκίμασα και το μοτόρι πήρε μια χαρά με την μίζα και δείχνει να φορτίζει την μπαταρία σωστά. Θα δείξει αν όντως ήταν ο ανορθωτής τις προσεχείς ημέρες. Dancing Tooth
Αυτά είναι τα καλά ΜΠΑΜΠΗ όταν έχεις japan μηχανή. cdeΌταν πουλήσεις το καράβι έλα να σου πουλήσω το er6 μήπως έχεις επιτέλους καλή μηχανή.RollingRolling
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Λοιπόν παιδιά μάλλον είμαι πολύ τυχερός(μην πείτε τίποτα άλλο δεν ισχύει γιατί είμαι αδύνατος και δεν έχω μεγάλο κώ...). Κατέβηκα στην μηχανή έλυσα τον ανορθωτή για να τσεκάρω καλώδια και γενικά να κάνω μετρήσεις σε πηνία και μπαταρία. όταν πήρα τον ανορθωτή στο χέρι θυμήθηκα ότι στην αποθήκη μου είχα βολάν πηνία και ανορθωτή από ninja 250(από το eliminator που έχω γράψει σε άλλο νήμα). Λοιπόν ο ανορθωτής είναι ίδιος kavlasaki γαρ και κούμπωσε κανονικά στην φύσα. Το δοκίμασα και το μοτόρι πήρε μια χαρά με την μίζα και δείχνει να φορτίζει την μπαταρία σωστά. Θα δείξει αν όντως ήταν ο ανορθωτής τις προσεχείς ημέρες. Dancing Tooth
Αυτά είναι τα καλά ΜΠΑΜΠΗ όταν έχεις japan μηχανή. cdeΌταν πουλήσεις το καράβι έλα να σου πουλήσω το er6 μήπως έχεις επιτέλους καλή μηχανή.RollingRolling
Βρε είχα καβα κάτι ανταλλακτικά απ το k1100.. Και μπαίνουν και στο μποξερ..
Οικονομία λέγεται όλοι το κανουν

To er κράτα το βρε άγγελε, μη στο στερησω
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Πρόλαβες και το διόρθωσες το Σουτζούκι......ούτε τι είναι το ER6 ωρέ?
Τόσο Γερμανός πΧιά ? Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling
ολα τα πατινια ιδια μουρη εχουν Rolling
Ρωτα με για goldwingPraising να στα πω ολα
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.482
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
ολα τα πατινια ιδια μουρη εχουν Rolling
Ρωτα με για goldwingPraising να στα πω ολα
Τώρα κατάλαβα φίλε. Αν η μοτοσυκλέτα δεν έχει μέγεθος και βάρος αυτοκινήτου δεν σου αρέσει. Rolling Tooth Rolling
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Τώρα κατάλαβα φίλε. Αν η μοτοσυκλέτα δεν έχει μέγεθος και βάρος αυτοκινήτου δεν σου αρέσει. Rolling Tooth Rolling
και γιατι να το κρυψομεν αλλωστε Rolling
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Τώρα κατάλαβα φίλε. Αν η μοτοσυκλέτα δεν έχει μέγεθος και βάρος αυτοκινήτου δεν σου αρέσει. Rolling Tooth Rolling
Τι αυτοκινήτου?
Εδώ μιλάμε για DAF πούναι μικρά για να μην πω για καράβια - πλοία της αγάπης !
Χαρά δε μεγάλη επικρατεί ! Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling

 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.482
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Τι αυτοκινήτου?
Εδώ μιλάμε για DAF πούναι μικρά για να μην πω για καράβια - πλοία της αγάπης !
Χαρά δε μεγάλη επικρατεί ! Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling

Ρε Σάββα ίδιος ο Μπάμπης με στολή είναι. Rolling Rolling Rolling Rolling
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Λοιπόν τα φώτα σας και εδώ.
Το hornet πριν λίγο καιρό δεν είχε καθόλου μπαταρία.
Οκ.
Λέω απ' το καθισιο δεν είναι,,η μπαταρία μηνών.
Την φορτίζω.
Το δούλευα συνεχόμενα όλα καλά..
Το αφήνω
Έκανα να το πάρω κάνα δυο βδομάδες.
Πλάι τα ίδια.
Το βάζω μπροστά με καλώδια.
Το πηγαίνω σε ένα συνεργείο βγάζει την φίσα του ανόρθωση βάζει δοκιμαστικό.
Το φως τρεμοπαιζε.
Μου λέει Πηνεία.
Αλλά για σιγουριά αλλάζετε και ανορθωτη.
Ακούω γνώμες
 

cool

new member
Δημοσιεύσεις
32
Ηλικία
50
Περιοχή
Λαμια
Μοτοσυκλέτα
versys 650 MK3
Όνομα
θανασης
Περιοχή
Λαμια
επειδη με δοκιμαστικο δε βγαζεις ακρη βαλε μπρος τη μηχανη και παρε πολυμετρο βαλτο για αρχη στους πολους της μπαταριας να δεις τι volt βγαζει ρελαντι και με γκαζι.κανονικα πρεπει να δεις απο 13,5 και πανω για να ειναι σωστο,αν δεις μικρο νουμερο μετα πρεπει να μετρηθουν τα πηνια βασει κατασκευαστη τι volt και τι αντισταση πρεπει να εχουν,αν τα πηνια ειναι σωστα τοτε θες ανορθωτη
 

The Owl.

well know member
Δημοσιεύσεις
2.021
Όνομα
George
Ένα σοβαρό ποστ από τότε που τα φόρουμ είχαν κάτι να πουν..

Βγάζεις το φις που πηγαίνει από τα πηνία στον ανορθωτή, συνήθως τρία κίτρινα. Με σβηστό το μηχανάκι και με ένα πολύμετρο στην ένδειξη των Ohm, μετράς τα ζεύγη 1-2, 1-3 & 2-3. Η αντίσταση των πηνίων κυμαίνεται από 0,8 Ohm έως 1,2 Ohm. Αυτό αν μετράς με πολύμετρο της προκοπής (απίθανο), άρα πρώτα βραχυκυκλώνεις τα άκρα του πολυμέτρου και βλέπεις την αντίσταση των καλωδίων, συνήθως από 0,4 Ohm έως 0,6 Ohm, και προσθέτεις στα παραπάνω. δηλαδή να μετράς αντίσταση από (0,8 + Rκαλωδίων) έως (1,2 +Rκαλωδίων) Ohm. Με τη μέτρηση αυτή διαπίστωσες ότι τα πηνία σου δεν έχουν διακοπή.



Εφόσον σε αυτά είσαι εντάξει, πας στη μέτρηση δύο. Πάλι με σβηστό μηχανάκι, μετράς κάθε ένα καλώδιο με ένα μεταλλικό μέρος της μοτοσικλέτας σου με το πολύμετρο στη θέση των Ohm. Η κλίμακα έως 200Ω είναι καλή. Θα πρέπει να μην έχεις μέτρηση, δηλαδή τα πηνία σου να μην "χάνουν" απευθείας ρεύμα προς τη μοτοσικλέτα. Αν έχεις ένδειξη, σημαίνει ότι τα πηνία σου θέλουν ή αντικατάσταση ή περιέληξη. Με τη μέτρηση αυτή ελέγχεις την ηλεκτρική τους απομόνωση ως προς το κύκλωμα της μοτοσικλέτας.



Εφόσον είσαι εντάξει και με τα παραπάνω και τα πηνία σου δεν κάνουν σώμα, πάς στη μέτρηση τρία. Χωρίς να συνδέσεις το καλώδιο, βάζεις μπρος το μηχανάκι και γυρίζεις το πολύμετρο σου στη μέτρηση εναλλασσόμενης τάσης. Μετράς πάλι τα ζευγάρια 1-2, 1-3 & 2-3. Στο ρελαντί (πες περίπου 1.000rpm) θα πρέπει να μετράς σε κάθε ζεύγος περίπου 15-18Volt. Παραπάνω από 15 δεν είναι πρόβλημα, το παρακάτω είναι κάπως ανησυχητικό. Με τη βοήθεια ενός φίλου σου, ανέβασε στροφές περίπου στις 3.000rpm και κράτα εκεί σταθερά και επανέλαβε την παραπάνω μέτρηση. Η τάση που θα μετρήσεις, θα πρέπει να είναι σχεδόν ακέραιο πολλαπλάσιο του 3. (τριπλάσιες στροφές, τριπλάσια τάση) Με τη μέτρηση αυτή διαπίστωσες την ηλεκτρική απομόνωση των τυλιγμάτων των πηνίων μεταξύ τους. Σε κάποιο βαθμό το βήμα αυτό ταυτίζεται με την πρώτη μέτρηση, αλλά με περισσότερη ασφάλεια και ακρίβεια.
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.482
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Λοιπόν τα φώτα σας και εδώ.
Το hornet πριν λίγο καιρό δεν είχε καθόλου μπαταρία.
Οκ.
Λέω απ' το καθισιο δεν είναι,,η μπαταρία μηνών.
Την φορτίζω.
Το δούλευα συνεχόμενα όλα καλά..
Το αφήνω
Έκανα να το πάρω κάνα δυο βδομάδες.
Πλάι τα ίδια.
Το βάζω μπροστά με καλώδια.
Το πηγαίνω σε ένα συνεργείο βγάζει την φίσα του ανόρθωση βάζει δοκιμαστικό.
Το φως τρεμοπαιζε.
Μου λέει Πηνεία.
Αλλά για σιγουριά αλλάζετε και ανορθωτη.
Ακούω γνώμες
Μήπως Δημήτρη του έχεις πάνω συναγερμό ή κάτι άλλο που τραβάει ρεύμα; Γιατί όπως τα λες στο κάνει όταν έχεις μέρες να κινήσεις την μηχανή. Λογικά κάπου έχεις διαρροή ρεύματος ή η μπαταρία δεν είναι καλή. Όπως σου είπαν και τα παιδιά μετράς τάση μπαταρίας με αναμμένη την μοτό πάνω από 13,5 volt στους πόλους της μπαταρίας. Όσο ανεβάζεις στροφές τόσο θα ανεβαίνουν και τα volt. Αν στο κάνει αυτό σίγουρα δεν είναι ανορθωτής. Τα πηνία τα μετράς όπως σου αναφέρει σωστά ο The Owl.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Μήπως Δημήτρη του έχεις πάνω συναγερμό ή κάτι άλλο που τραβάει ρεύμα; Γιατί όπως τα λες στο κάνει όταν έχεις μέρες να κινήσεις την μηχανή. Λογικά κάπου έχεις διαρροή ρεύματος ή η μπαταρία δεν είναι καλή. Όπως σου είπαν και τα παιδιά μετράς τάση μπαταρίας με αναμμένη την μοτό πάνω από 13,5 volt στους πόλους της μπαταρίας. Όσο ανεβάζεις στροφές τόσο θα ανεβαίνουν και τα volt. Αν στο κάνει αυτό σίγουρα δεν είναι ανορθωτής. Τα πηνία τα μετράς όπως σου αναφέρει σωστά ο The Owl.
Όχι τίποτα.
Ούτε συναγερμό ούτε τίποτα.
Απλά διάβαζα το άλλο ποστ με την απομόνωση του Φαναρίου κατά την εκκίνηση.
Και είπα μπας και...
Αλλά προφανώς δεν έχει σχέση.
Γιατί έτσι ήταν πάντα και δούλευε χωρίς πρόβλημα
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Ένα σοβαρό ποστ από τότε που τα φόρουμ είχαν κάτι να πουν..

Βγάζεις το φις που πηγαίνει από τα πηνία στον ανορθωτή, συνήθως τρία κίτρινα. Με σβηστό το μηχανάκι και με ένα πολύμετρο στην ένδειξη των Ohm, μετράς τα ζεύγη 1-2, 1-3 & 2-3. Η αντίσταση των πηνίων κυμαίνεται από 0,8 Ohm έως 1,2 Ohm. Αυτό αν μετράς με πολύμετρο της προκοπής (απίθανο), άρα πρώτα βραχυκυκλώνεις τα άκρα του πολυμέτρου και βλέπεις την αντίσταση των καλωδίων, συνήθως από 0,4 Ohm έως 0,6 Ohm, και προσθέτεις στα παραπάνω. δηλαδή να μετράς αντίσταση από (0,8 + Rκαλωδίων) έως (1,2 +Rκαλωδίων) Ohm. Με τη μέτρηση αυτή διαπίστωσες ότι τα πηνία σου δεν έχουν διακοπή.



Εφόσον σε αυτά είσαι εντάξει, πας στη μέτρηση δύο. Πάλι με σβηστό μηχανάκι, μετράς κάθε ένα καλώδιο με ένα μεταλλικό μέρος της μοτοσικλέτας σου με το πολύμετρο στη θέση των Ohm. Η κλίμακα έως 200Ω είναι καλή. Θα πρέπει να μην έχεις μέτρηση, δηλαδή τα πηνία σου να μην "χάνουν" απευθείας ρεύμα προς τη μοτοσικλέτα. Αν έχεις ένδειξη, σημαίνει ότι τα πηνία σου θέλουν ή αντικατάσταση ή περιέληξη. Με τη μέτρηση αυτή ελέγχεις την ηλεκτρική τους απομόνωση ως προς το κύκλωμα της μοτοσικλέτας.



Εφόσον είσαι εντάξει και με τα παραπάνω και τα πηνία σου δεν κάνουν σώμα, πάς στη μέτρηση τρία. Χωρίς να συνδέσεις το καλώδιο, βάζεις μπρος το μηχανάκι και γυρίζεις το πολύμετρο σου στη μέτρηση εναλλασσόμενης τάσης. Μετράς πάλι τα ζευγάρια 1-2, 1-3 & 2-3. Στο ρελαντί (πες περίπου 1.000rpm) θα πρέπει να μετράς σε κάθε ζεύγος περίπου 15-18Volt. Παραπάνω από 15 δεν είναι πρόβλημα, το παρακάτω είναι κάπως ανησυχητικό. Με τη βοήθεια ενός φίλου σου, ανέβασε στροφές περίπου στις 3.000rpm και κράτα εκεί σταθερά και επανέλαβε την παραπάνω μέτρηση. Η τάση που θα μετρήσεις, θα πρέπει να είναι σχεδόν ακέραιο πολλαπλάσιο του 3. (τριπλάσιες στροφές, τριπλάσια τάση) Με τη μέτρηση αυτή διαπίστωσες την ηλεκτρική απομόνωση των τυλιγμάτων των πηνίων μεταξύ τους. Σε κάποιο βαθμό το βήμα αυτό ταυτίζεται με την πρώτη μέτρηση, αλλά με περισσότερη ασφάλεια και ακρίβεια.


Η αλήθεια είναι ότι τα πολλά τεχνικα θέματα μου λείπουν.
Και οπότε ανεβαίνεις τα ξεκοκκαλιζω.
 
Top Bottom