Αναβάθμιση αναρτήσεων σε ΧΤ 600e

drade

new member
Δημοσιεύσεις
12
Ηλικία
46
Περιοχή
Hellas
Όνομα
Μιχάλης
Καλησπέρα σε όλους,

Έχω ένα ΧΤ 600e του 2003, σε εξαιρετική κατάσταση με μόλις 20.000 χλμ (δεν το έχω από καινούργιο αλλά πιστεύω πως ήταν τα αληθινά χλμ). Το έχω ενάμιση χρόνο και γενικά μπορώ να μπω ότι με βολεύει για αυτό που θέλω εκτός από το κομμάτι του ζυγίσματος-ανάρτησης.

Η μοτοσικλέτα έχει ζαντολάστιχα supermoto , (φρέσκια Dunlop mutant) και βελτιωμένα φρένα (ικανοποιημένος από φρένα) με τρόμπα brembo μπροστά, μεγαλύτερο δίσκο μπροστά, σωληνάκια υψηλής μπροστά και πίσω. Έχει και γέφυρα στο μπροστινό σύστημα, γενικά είναι φορτωμένο με πολλά χρήματα από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη και αρκετά από εμένα. Το λέω αυτό για να καταλάβετε οτι δεν το έχω σαν χρέπι προσωρινής ανάγκης για να κάνω την δουλειά μου μέχρι να καταφέρω να πάρω κάτι άλλο.

Στο δια ταύτα: θέλω να βελτιώσω όσο μπορώ, μέσα σε σχετικά λογικά πλαίσια, το στήσιμο της μοτοσικλέτας μου δηλαδή τις αναρτήσεις (δεν νομίζω να μένει και κάτι άλλο) οι οποίες είναι οι εργοστασιακές. Σε άλλες συζητήσεις του φόρουμ είδα ότι κάποιοι κάτοχοι χτ 600 έχουν αλλάξει τις αναρτήσεις τους οπότε οι εμπειρίες τους είναι πολύτιμες.

Σκοπός μου είναι (αργά ή γρήγορα) να αλλάξω πίσω ανάρτηση και μπροστινά ελατήρια αλλά ακούω γενικότερα τις απόψεις σας. Από πίσω ανάρτηση συν ελατήρια μπροστά έχω βρει Wilbers και Hagon, ίσως και hyper pro αν και δεν είμαι σίγουρος. Σκέτο αμορτισέρ έχω βρει YSS (δεν είναι κακή έχω διαβάσει αλλά θα ήθελα κάτι καλύτερο) Bitubo (στο scooter ήταν η καλύτερη αναβάθμιση που έχω κανει σε δίτροχο) και Ohlins. Σε μπροστινά ελατήρια υπάρχουν και τα WP αλλά πίσω ανάρτηση WP δεν βρίσκω.

Υπόψιν είμαι 1.90 ύψος και γυρω στα 110 κιλα, συνήθως μονοκάβαλος. Να και η μοτοσικλέτα μου:


IMG_20201111_152320_3-min.jpg
 

drade

new member
Δημοσιεύσεις
12
Ηλικία
46
Περιοχή
Hellas
Όνομα
Μιχάλης
Ναι είναι δημοφιλής λύση, η αλήθεια είναι για hagon έχω ακουσει αλλά για wilbers, bitubo και ohlins δεν έχω ακούσει απόψεις και εμπειρίες.
 

The Owl.

well know member
Δημοσιεύσεις
2.021
Όνομα
George
Ναι είναι δημοφιλής λύση, η αλήθεια είναι για hagon έχω ακουσει αλλά για wilbers, bitubo και ohlins δεν έχω ακούσει απόψεις και εμπειρίες.
Κάποια είναι αποδεδειγμένα ανώτερα αλλά κ ακριβότερα σαφώς..
Δεν χρειάζεσαι κάτι παραπάνω (νομίζω)
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Ξεκινάς το ψάξιμο με το τι θέλεις να φτιάξεις. Τι ακριβώς σε χαλάει δηλαδή στις υπάρχουσες αναρτήσεις.
Είναι «λίγες»; Είναι κλασμένες; Είναι αρύθμιστες;
κι από εκεί ψάχνεις να βρεις τι θέλεις
σφιχτότερη ανάρτηση να μπαίνες ακούνητος στην στροφή ή *****ώτερη για άνεση στο ταξίδι και την καθημερινότητα;
Οι φτηνές λύσεις YSS και HAGON είναι συνήθως one size fits all
Με τα κιλά σου δεν θα κάνεις δουλειά με φτηνή ανάρτηση. Αν είναι να πας σε φτηνή, επισκεύασε την μαμά ανάρτηση πίσω και βάλε σφιχτότερα ελατηρια μπροστά. Θα την βγάλεις οικονομικότερα και ίσως και με καλύτερα αποτελέσματα.

Τώρα αν έχεις σκοπό να τα χώσεις, πας σε WP ή Ohlins, σε μετράνε, και φτιάχνουν την ανάρτηση στα κιλά σου. Κόστος μεγάλο, αλλά έχεις ένα μηχανάκι Στημένο για εσένα.

Προσωπικά θα πήγαινα στην λύση επισκευής της μαμά και ελατήρια μπροστά. Οι επιδόσεις του ΧΤ600 δεν χρειάζονται κάτι περισσότερο.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.772
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Sorry για το άκυρο, αλλά είναι ίσως το πιο προσεγμένο ΧΤ που έχω δει μέχρι στιγμής. Σε σχέση με κάτι άλλα λιωμένα ΧΤ που έχω δει, αυτό είναι βιτρίνα πραγματικά.

Τώρα για τα αμορτισέρ, για να είμαι ειλικρινής YSS πιο πολύ σε μικρά κυβικά τα βλέπω. Στο δικό μου (Address 125) έκαναν φοβερή δουλειά σε σχέση με τα εργοστασιακά πίσω, τώρα σε μηχανές δεν ξέρω πως θα είναι.

Ohlins κορυφή όπως και να το κάνουμε....
 

cube

new member
Δημοσιεύσεις
448
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
Αλυσοπρίονο.
Όνομα
Γιωργος
Έβαλα αμορτισέρ Hagon επάνω και άλλαξε όλο το μηχανάκι.

βέβαια όλο το πρόβλημα να το πω έτσι μεταφέρθηκε μπροστά τώρα αλλα άλλο θέμα αυτό.

Αργότερα ένα σετ ελατήρια μπροστά της ίδιας εταιρίας και τέλος.

βεβαια υπάρχουν και καλύτερα Αμορτησερ αλλα πιστεύω ότι ο τάφος που έχω Cb500x δεν θα μπορεί να εκμεταλλευτεί όλες τις δυνατότητες ενός καλύτερου Αμορτησερ. (είχα βρει με 500€ μπροστινό ανάποδο.)

ΑΛΛΑ ……γιατί πάντα υπάρχει ένα ΑΛΛΑ.

Τα καλύτερα σετ να βάλεις επάνω στο μηχανάκι σου όπως και το δικό μου ποτέ μα ποτέ δεν πρόκειται να τα εκμεταλλευτούν / δουλέψουν 100% γιατί υπάρχει κι το θέμα πλαίσιο / ψαλίδι.

Η γνώμη μου , για να μην παρεξηγηθώ, βάζεις ένα σετακι σε νορμαλ τιμή και το αφήνεις έτσι.
 

drade

new member
Δημοσιεύσεις
12
Ηλικία
46
Περιοχή
Hellas
Όνομα
Μιχάλης
Ξεκινάς το ψάξιμο με το τι θέλεις να φτιάξεις. Τι ακριβώς σε χαλάει δηλαδή στις υπάρχουσες αναρτήσεις.
Είναι «λίγες»; Είναι κλασμένες; Είναι αρύθμιστες;
κι από εκεί ψάχνεις να βρεις τι θέλεις
σφιχτότερη ανάρτηση να μπαίνες ακούνητος στην στροφή ή *****ώτερη για άνεση στο ταξίδι και την καθημερινότητα;
Οι φτηνές λύσεις YSS και HAGON είναι συνήθως one size fits all
Με τα κιλά σου δεν θα κάνεις δουλειά με φτηνή ανάρτηση. Αν είναι να πας σε φτηνή, επισκεύασε την μαμά ανάρτηση πίσω και βάλε σφιχτότερα ελατηρια μπροστά. Θα την βγάλεις οικονομικότερα και ίσως και με καλύτερα αποτελέσματα.

Τώρα αν έχεις σκοπό να τα χώσεις, πας σε WP ή Ohlins, σε μετράνε, και φτιάχνουν την ανάρτηση στα κιλά σου. Κόστος μεγάλο, αλλά έχεις ένα μηχανάκι Στημένο για εσένα.

Προσωπικά θα πήγαινα στην λύση επισκευής της μαμά και ελατήρια μπροστά. Οι επιδόσεις του ΧΤ600 δεν χρειάζονται κάτι περισσότερο.
Η ανάρτηση μου δεν έχει χαλάσει, είναι ρυθμισμένη. Μπροστά άλλαξα λάδια πριν 1000 χλμ αλλά μου φαίνεται *****ή και είναι. Μετά τα 120 δεν μου αρέσει η σταθερότητα της μοτοσικλέτας, γνωστή αδυναμία αυτή για το 600αρι. Οι επιδόσεις εμένα μου φτάνουν, θέλω όμως να είναι όσο καλύτερα ζυγισμένο και τρένο γίνεται (στα πλαίσια δυνατοτήτων του ΧΤ). Η ohlins και η wp φτιάχνουν αναρτήσεις στα μέτρα μου για το ΧΤ; Μόνο για την Hagon και την Wilbers ήξερα. Για δώσε πληροφορίες και τιμές αν ξέρεις.

Ευχαριστώ
 

drade

new member
Δημοσιεύσεις
12
Ηλικία
46
Περιοχή
Hellas
Όνομα
Μιχάλης
Έβαλα αμορτισέρ Hagon επάνω και άλλαξε όλο το μηχανάκι.

βέβαια όλο το πρόβλημα να το πω έτσι μεταφέρθηκε μπροστά τώρα αλλα άλλο θέμα αυτό.

Αργότερα ένα σετ ελατήρια μπροστά της ίδιας εταιρίας και τέλος.

βεβαια υπάρχουν και καλύτερα Αμορτησερ αλλα πιστεύω ότι ο τάφος που έχω Cb500x δεν θα μπορεί να εκμεταλλευτεί όλες τις δυνατότητες ενός καλύτερου Αμορτησερ. (είχα βρει με 500€ μπροστινό ανάποδο.)

ΑΛΛΑ ……γιατί πάντα υπάρχει ένα ΑΛΛΑ.

Τα καλύτερα σετ να βάλεις επάνω στο μηχανάκι σου όπως και το δικό μου ποτέ μα ποτέ δεν πρόκειται να τα εκμεταλλευτούν / δουλέψουν 100% γιατί υπάρχει κι το θέμα πλαίσιο / ψαλίδι.

Η γνώμη μου , για να μην παρεξηγηθώ, βάζεις ένα σετακι σε νορμαλ τιμή και το αφήνεις έτσι.
Προφανώς δεν περιμένω να στρίβει σαν r1 της εποχής του, απλά θέλω να βελτιώσω το κράτημα όσο μπορώ, να αλλάζει κατεύθυνση πιο άνετα, να κρατάει καλύτερα στην στροφή, να μην βυθίζεται τόσο πολύ το μπροστινό όταν φρενάρω, κλπ. Άλλωστε η εργοστασιακή ανάρτηση ήταν για ψευδοεντούρο βαρύ όχι για πολιτικό supermoto.

Οι περιορισμοί του πλαισίου είναι γνωστοί. Το κακό είναι ότι δεν έχω οδηγήσει Χt σαν το δικό μου με σοβαρή ανάρτηση ώστε να δω αν αξίζει η επένδυση.
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.482
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Η ανάρτηση μου δεν έχει χαλάσει, είναι ρυθμισμένη. Μπροστά άλλαξα λάδια πριν 1000 χλμ αλλά μου φαίνεται *****ή και είναι. Μετά τα 120 δεν μου αρέσει η σταθερότητα της μοτοσικλέτας, γνωστή αδυναμία αυτή για το 600αρι. Οι επιδόσεις εμένα μου φτάνουν, θέλω όμως να είναι όσο καλύτερα ζυγισμένο και τρένο γίνεται (στα πλαίσια δυνατοτήτων του ΧΤ). Η ohlins και η wp φτιάχνουν αναρτήσεις στα μέτρα μου για το ΧΤ; Μόνο για την Hagon και την Wilbers ήξερα. Για δώσε πληροφορίες και τιμές αν ξέρεις.

Ευχαριστώ
Προσπάθησε να βάλεις λίγο πιο χοντρό λάδι από αυτό που έβαλες και θα δεις αρκετή διαφορά. Το έκανα εγώ στην μηχανή μου και η διαφορά είναι αισθητή στον δρόμο και στα φρενάρισμα της.
 

drade

new member
Δημοσιεύσεις
12
Ηλικία
46
Περιοχή
Hellas
Όνομα
Μιχάλης
Προσπάθησε να βάλεις λίγο πιο χοντρό λάδι από αυτό που έβαλες και θα δεις αρκετή διαφορά. Το έκανα εγώ στην μηχανή μου και η διαφορά είναι αισθητή στον δρόμο και στα φρενάρισμα της.
Έχει ήδη γίνει αυτή η αλλαγή με πιο χοντρό λάδι.
 

cube

new member
Δημοσιεύσεις
448
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
Αλυσοπρίονο.
Όνομα
Γιωργος
Ξεχασα να πω ότι μπροστά εκτός από διαφορετικό ιξώδες λαδιού μπορείς να φτιάξεις σε μηχανουργείο 3-4 διαφορετικούς σε μέγεθος αποστάτες για μπροστά.

απο ότι βλέπω από την φωτογραφία δεν έχει ούτε ρύθμιση για προφορτιση μπροστά όποτε ίσως σου δουλέψουν λίγο οι αποστάτες.

Να προφορτισεις λίγο το μαμά ελατήριο.
 

Sothrhs

new member
Δημοσιεύσεις
17
Ηλικία
48
Περιοχή
Λαρισα
Όνομα
Σωτήρης
Αναρτήσεις.....μεγαλη συζήτηση....
Θα μιλήσω μονο για τις αλλαγές που έκανα στο ταπεινό στρομ
Πισω θεώρησα σωστό να βάλω μια Wilbers, η οποία ήρθε σεταρισμενη στα δεδομένα και θέλω μου.Δε μετάνιωσα ουτε λεπτο,και αξίζει το κάθε ευρώ που κοστίζει. Έχω αυτή την άποψη διότι οδηγησα κατα καιρούς και επισκευασμενες, και μονο με αλλαγη ελατηρίου αλλα προσωπικά δε με κάλυπτε ολο αυτο
Εμπρός ένα σετακι της matris, με αποστάτες, ελατηρια,Βαλβίδα ροής λαδιού και τάπες προφορτησης ελατηρίου της εταιρίας, μεταμορφωνουν τελείως το μπροστινό
Έχω οδηγήσει με ελατήρια αλλα απλως,με intiminators,με χοντροτερο λαδι,με αποστάτες απο τεφλον μπας και κόψει το γκαπ παντού...
Matris εν τέλει και ησύχασα
Δεν έγινε wp 48 ,του 990 που ειχα,αλλα τηρουμένων των αναλογιών της μοτο, ειναι αξιοπρεπεστατο
Αυτά..
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Η ανάρτηση μου δεν έχει χαλάσει, είναι ρυθμισμένη. Μπροστά άλλαξα λάδια πριν 1000 χλμ αλλά μου φαίνεται *****ή και είναι. Μετά τα 120 δεν μου αρέσει η σταθερότητα της μοτοσικλέτας, γνωστή αδυναμία αυτή για το 600αρι. Οι επιδόσεις εμένα μου φτάνουν, θέλω όμως να είναι όσο καλύτερα ζυγισμένο και τρένο γίνεται (στα πλαίσια δυνατοτήτων του ΧΤ). Η ohlins και η wp φτιάχνουν αναρτήσεις στα μέτρα μου για το ΧΤ; Μόνο για την Hagon και την Wilbers ήξερα. Για δώσε πληροφορίες και τιμές αν ξέρεις.

Ευχαριστώ
Δεν γνωρίζω καθόλου.
Αλλά υπολόγισε διπλάσια χρήματα απο τις φτηνές και άρχισε να ανεβαίνεις. Στα περισσότερα μοντέλα κάπως έτσι πηγαίνουν.
Κάνε και ένα τηλέφωνο στους αντιπροσώπους. Θα σε κατατοπίσουν πρωτίστως τι βγαίνει για το μοντέλο σου.
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
... αλλά μου φαίνεται *****ή και είναι. Μετά τα 120 δεν μου αρέσει η σταθερότητα της μοτοσικλέτας, γνωστή αδυναμία αυτή για το 600αρι. Οι επιδόσεις εμένα μου φτάνουν, θέλω όμως να είναι όσο καλύτερα ζυγισμένο και τρένο γίνεται (στα πλαίσια δυνατοτήτων του ΧΤ).
Προφανώς δεν περιμένω να στρίβει σαν r1 της εποχής του, απλά θέλω να βελτιώσω το κράτημα όσο μπορώ, να αλλάζει κατεύθυνση πιο άνετα, να κρατάει καλύτερα στην στροφή, να μην βυθίζεται τόσο πολύ το μπροστινό όταν φρενάρω, κλπ. Άλλωστε η εργοστασιακή ανάρτηση ήταν για ψευδοεντούρο βαρύ όχι για πολιτικό supermoto.

Οι περιορισμοί του πλαισίου είναι γνωστοί. Το κακό είναι ότι δεν έχω οδηγήσει Χt σαν το δικό μου με σοβαρή ανάρτηση ώστε να δω αν αξίζει η επένδυση.
Για να εκτιμήσεις τι έχεις τώρα,βρες έναν μαμά ΧΤ και κάνε το βόλτα φίλε.(δεν έχεις ανεβάσει όνομα στο προφίλ)

Γράφεις ότι κουνάει στα 120 με γέφυρα κάτω και ψηλό φτερό με στήριγμα.
Ακόμα και με μαμά ρόδα βελτιώνεται σε μεγάλο βαθμό η σταθερότητα των XT με γέφυρα και στήριγμα φτερού οπότε μην περιμένεις πολλά..

Ότι ανάρτηση και να βάλεις το έγραψες και μόνος σουμΤο πλαίσιο έχει "ελαστικότητα".
Είσαι και 110κιλά.(κοντά είμαστε Bcdefgh ) Όπως και να το κάνουμε δουλεύει υπερωρίες το μπροστινό... και το πίσω.

Λες να αλλάζει κατεύθυνση πιο εύκολα..
ΠΟΣΟ πιο εύκολα;Αφού ήδη έχει κατεβασμένες τις πλάκες κι εξέχουν οι μπουκάλες επάνω!

Με λίγα λόγια ζητάς συμπεριφορά καλού street από έναν σουμιέ ψευδοεντούρο που έστησαν για super motard.

Δεν θέλω να σε πικράνω.Αν το μηχανάκι σου κάνει, βρες ένα σετ ελατήρια να κρατούν το βάρος σου και μην δώσεις λεφτά εκεί που ΔΕΝ μπορείς να δεις πλήρη μεταμόρφωση.

Αυτό είναι το XT.

Βλέπω κι άλλους που έκαναν κάποια ΧΤ550 να στέκονται πιο ψηλά κι από τον Όλυμπο.Ειπαμε να έχουμε μηχανάκι..
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Καλησπέρα σε όλους,

Έχω ένα ΧΤ 600e του 2003, σε εξαιρετική κατάσταση με μόλις 20.000 χλμ (δεν το έχω από καινούργιο αλλά πιστεύω πως ήταν τα αληθινά χλμ). Το έχω ενάμιση χρόνο και γενικά μπορώ να μπω ότι με βολεύει για αυτό που θέλω εκτός από το κομμάτι του ζυγίσματος-ανάρτησης.

Η μοτοσικλέτα έχει ζαντολάστιχα supermoto , (φρέσκια Dunlop mutant) και βελτιωμένα φρένα (ικανοποιημένος από φρένα) με τρόμπα brembo μπροστά, μεγαλύτερο δίσκο μπροστά, σωληνάκια υψηλής μπροστά και πίσω. Έχει και γέφυρα στο μπροστινό σύστημα, γενικά είναι φορτωμένο με πολλά χρήματα από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη και αρκετά από εμένα. Το λέω αυτό για να καταλάβετε οτι δεν το έχω σαν χρέπι προσωρινής ανάγκης για να κάνω την δουλειά μου μέχρι να καταφέρω να πάρω κάτι άλλο.

Στο δια ταύτα: θέλω να βελτιώσω όσο μπορώ, μέσα σε σχετικά λογικά πλαίσια, το στήσιμο της μοτοσικλέτας μου δηλαδή τις αναρτήσεις (δεν νομίζω να μένει και κάτι άλλο) οι οποίες είναι οι εργοστασιακές. Σε άλλες συζητήσεις του φόρουμ είδα ότι κάποιοι κάτοχοι χτ 600 έχουν αλλάξει τις αναρτήσεις τους οπότε οι εμπειρίες τους είναι πολύτιμες.

Σκοπός μου είναι (αργά ή γρήγορα) να αλλάξω πίσω ανάρτηση και μπροστινά ελατήρια αλλά ακούω γενικότερα τις απόψεις σας. Από πίσω ανάρτηση συν ελατήρια μπροστά έχω βρει Wilbers και Hagon, ίσως και hyper pro αν και δεν είμαι σίγουρος. Σκέτο αμορτισέρ έχω βρει YSS (δεν είναι κακή έχω διαβάσει αλλά θα ήθελα κάτι καλύτερο) Bitubo (στο scooter ήταν η καλύτερη αναβάθμιση που έχω κανει σε δίτροχο) και Ohlins. Σε μπροστινά ελατήρια υπάρχουν και τα WP αλλά πίσω ανάρτηση WP δεν βρίσκω.

Υπόψιν είμαι 1.90 ύψος και γυρω στα 110 κιλα, συνήθως μονοκάβαλος. Να και η μοτοσικλέτα μου:


View attachment 32952
Kαλημερα.

Οτι είπαν οι αποπαν.
Δοκιμασε να μετρήσεις και το sag, υπάρχουν οδηγίες στο νετ... Μπορεί να είσαι way off, τα χεις τα κιλακια σου.
Αν αγοράσεις αμορτισέρ, το βασικό είναι να είναι για τα κιλά σου..οχι η μάρκα.

Στα 110 κιλά.. Και ντυμένος πλήρης εξάρτησης βάλε κι άλλα.. Είσαι στο άνω όριο.. Και ίσως κάποια αμορτισέρ της σειράς (hagon) δε σε καλύψουν όχι γιατί είναι μουφα, αλλά είναι φτιαγμένα να αποδίδουν από 60-100 κιλά.

Αφού φτιάξεις σωστό sag, μένουν οι αποσβέσεις.. Οι σωστές αποσβέσεις θα κάνουν τη μηχανή να μπαίνει τρένο χωρίς κούνημα.. Αν όμως έχεις πολλές ελαστικοτητες σε πλαίσιο κ πηρουνι όπως το ΧΤ.. Θαχεις κούνημα από εκεί..
.. Ότι και να κάνεις, τη στιβαρή αίσθηση ενός vstrom πχ δεν θα την έχεις ποτέ...
Στείλε μνμ στο notakos600, έχει 2 XT ένα για χώμα ένα για δρόμο..
 
N

notakos600

Guest
Προσωπικά έβαλα αμορτισέρ YSS και ελατήρια Wilbers.
Το μαμίσιο αμορτισέρ είχε κλάσει εδώ και πολύ καιρό, άλλαξα όμως και τα ελατήρια για συνολική βελτίωση (αν και τα μαμίσια ελατήρια είχαν πολύ ψωμί ακόμη).
Το μηχανάκι έχει αλλάξει συμπεριφορά προς το πολύ καλύτερο.
Μην περιμένεις πάντως θαύματα, το ΧΤ έχει λαστιχένιο πλαίσιο και απλά συμβιβάζεσαι με αυτό.
Ούτε κατά τη γνώμη μου συμφέρουν οικονομικά λύσεις όπως Ohlins, White Power κλπ.
Αν θέλεις κρατήματα πούλησε το και πάρε κάτι πιο σύγχρονο, το χωματερό το έχω για να βολτάρω στα βουνά και το motard για την άσφαλτο για απλή μετακίνηση.
Δεν αξίζει να ρίξεις πολλά λεφτά σε ένα ΧΤ, αγόρασε μια κούτα λάδια, μπουζιά, φίλτρα λαδιού και αέρα και τα υπόλοιπα κάνε τα βενζίνες να γουστάρεις.
 
Last edited by a moderator:

drade

new member
Δημοσιεύσεις
12
Ηλικία
46
Περιοχή
Hellas
Όνομα
Μιχάλης
Προσωπικά έβαλα αμορτισέρ YSS και ελατήρια Wilbers.
Το μαμίσιο αμορτισέρ είχε κλάσει εδώ και πολύ καιρό, άλλαξα όμως και τα ελατήρια για συνολική βελτίωση (αν και τα μαμίσια ελατήρια είχαν πολύ ψωμί ακόμη).
Το μηχανάκι έχει αλλάξει συμπεριφορά προς το πολύ καλύτερο.
Μην περιμένεις πάντως θαύματα, το ΧΤ έχει λαστιχένιο πλαίσιο και απλά συμβιβάζεσαι με αυτό.
Ούτε κατά τη γνώμη μου συμφέρουν οικονομικά λύσεις όπως Ohlins, White Power κλπ.
Αν θέλεις κρατήματα πούλησε το και πάρε κάτι πιο σύγχρονο, το χωματερό το έχω για να βολτάρω στα βουνά και το motard για την άσφαλτο για απλή μετακίνηση.
Δεν αξίζει να ρίξεις πολλά λεφτά σε ένα ΧΤ, αγόρασε μια κούτα λάδια, μπουζιά, φίλτρα λαδιού και αέρα και τα υπόλοιπα κάνε τα βενζίνες να γουστάρεις.
Δεν περιμένω θαύματα ξέρω τι μου γίνεται. Πιο πολυ ήθελα να ακούσω απόψεις για ανθρώπους που έχουν αναβαθμίσει τις αναρτήσεις τους με aftermarket ποιοτικές. Πώς και διάλεξες wilbers μπροστά και όχι wp που βάζουν οι περισσότεροι;
 
N

notakos600

Guest
Δεν περιμένω θαύματα ξέρω τι μου γίνεται. Πιο πολυ ήθελα να ακούσω απόψεις για ανθρώπους που έχουν αναβαθμίσει τις αναρτήσεις τους με aftermarket ποιοτικές. Πώς και διάλεξες wilbers μπροστά και όχι wp που βάζουν οι περισσότεροι;
Τα πήρα πακέτο με το YSS από το ίδιο μαγαζί.
Άλλωστε τι διαφορά θα έβλεπα με οτιδήποτε άλλο;
 
Top Bottom