Αλλαγή λαδιών και τσιμούχες σε μπροστινό σύστημα

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.482
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Καλησπέρα σε όλη την παρέα του forum.
Θα ήθελα την γνώμη σας σχετικά με αλλαγή τσιμούχες και λάδια στο μπροστινό της kawasaki er6 μου. Έχω βρει στην SKF τσιμούχες σε καλή τιμή και έχω κολλήσει στο θέμα λαδιού. Στο service manual λέει αυτά KAYABA KHL34-G10 or equivalent αλλά έχω ακούσει ότι σε 15άρι λάδι δουλεύει καλύτερα. Έχει δοκιμάσει κανείς αυτή την αλλαγή και εντυπώσεις του;
Τι μάρκα λαδιού κατά την γνώμη σας να βάλω;
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Καλησπέρα σε όλη την παρέα του forum.
Θα ήθελα την γνώμη σας σχετικά με αλλαγή τσιμούχες και λάδια στο μπροστινό της kawasaki er6 μου. Έχω βρει στην SKF τσιμούχες σε καλή τιμή και έχω κολλήσει στο θέμα λαδιού. Στο service manual λέει αυτά KAYABA KHL34-G10 or equivalent αλλά έχω ακούσει ότι σε 15άρι λάδι δουλεύει καλύτερα. Έχει δοκιμάσει κανείς αυτή την αλλαγή και εντυπώσεις του;
Τι μάρκα λαδιού κατά την γνώμη σας να βάλω;


Απ οτι είδα το G10 αναφέρεται σε ρευστότητα.
Δηλαδή το λάδι είναι αυτό που λέμε δεκαρακι.
Τώρα όσον αφορα την αλλαγή σε 15αρι.
Ενδεχομένως να σκληρύνει κάπως το μπροστινό λόγω παχύτερου λαδιού.
Αυτό ( η σκλήρυνση) επιτυγχάνεται είτε βάζοντας λίγο παραπάνω παοσοτητα απο αυτό που ηδη φοράμε, ειτε βάζοντας ποιο χοντρό λάδι είτε ( και εδώ αλλάζει δραματικά) αλλάζοντας τα ελατήρια με αφτερ μάρκετ.
Λάδι δεν έχω να σου προτείνω αλλά οποιοδήποτε επώνυμο θα σου κάνει δουλειά.
Επίσης μην τρως παπάδες
Η ΚΥΒ δεν φτιάχνει λάδια, είναι κάποιας άλλης εταιρείας και βάζει το ΚΥΒ σαν brand name .
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Καλησπέρα σε όλη την παρέα του forum.
Θα ήθελα την γνώμη σας σχετικά με αλλαγή τσιμούχες και λάδια στο μπροστινό της kawasaki er6 μου. Έχω βρει στην SKF τσιμούχες σε καλή τιμή και έχω κολλήσει στο θέμα λαδιού. Στο service manual λέει αυτά KAYABA KHL34-G10 or equivalent αλλά έχω ακούσει ότι σε 15άρι λάδι δουλεύει καλύτερα. Έχει δοκιμάσει κανείς αυτή την αλλαγή και εντυπώσεις του;
Τι μάρκα λαδιού κατά την γνώμη σας να βάλω;
Δεν υπάρχει καλύτερα.. Είναι θέμα γούστου.
Με 15αρι θα έχεις λιγότερο βύθισμα αλλά θα χάσεις σε άνεση.. Θυμάμαι είχα βάλει σε αφρικα 15αρι και μετά δε μπορούσα να τη στριψω όπως πριν λόγω πιο αργής γεωμετρίας στα φρένα πριν τη στροφη.. Και ξαναβαλα 10αρι.
Πρέπει να δεις τι θες απ τη μοτο σου.. Επίσης μπορείς να ανακατέψεις ιξωδη και να φτιάξεις π.χ.12.5
Belray λαδάκι είναι μια χαρά.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ενα κοινο υδραυλικο λαδι ειναι , απλως διαλεξε την ρευστοτητα που θελεις να πειραματιστεις ( 5,7,10,15 μεχρι 20 εχω δει) .... βεβαια αμα αλλαξεις και τα ελατηρια με after market ισως δεις αξιοσημειωτη διαφορα.
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.482
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Απ οτι είδα το G10 αναφέρεται σε ρευστότητα.
Δηλαδή το λάδι είναι αυτό που λέμε δεκαρακι.
Τώρα όσον αφορα την αλλαγή σε 15αρι.
Ενδεχομένως να σκληρύνει κάπως το μπροστινό λόγω παχύτερου λαδιού.
Αυτό ( η σκλήρυνση) επιτυγχάνεται είτε βάζοντας λίγο παραπάνω παοσοτητα απο αυτό που ηδη φοράμε, ειτε βάζοντας ποιο χοντρό λάδι είτε ( και εδώ αλλάζει δραματικά) αλλάζοντας τα ελατήρια με αφτερ μάρκετ.
Λάδι δεν έχω να σου προτείνω αλλά οποιοδήποτε επώνυμο θα σου κάνει δουλειά.
Επίσης μην τρως παπάδες
Η ΚΥΒ δεν φτιάχνει λάδια, είναι κάποιας άλλης εταιρείας και βάζει το ΚΥΒ σαν brand name .
Δημήτρη το ξέρω ότι η KYB δεν έχει λάδια αλλά είναι από συνεργαζόμενη εταιρία. ΄Εχω ακούσει για motul ότι είναι αξιόπιστο αλλά ήθελα γνώμη και για κανένα άλλο λάδι. Παραπάνω λάδι δεν θέλω να βάλω γιατί θα μου χαλάσει τις τσιμούχες. Το μπροστινό μου δεν έχει ιδιαίτερο πρόβλημα αλλά το ήθελα λίγο πιο σκληρό για αυτό είπα για 15άρι αλλά επειδή δεν το έχω κάνει ποτέ ήθελα γνώμες. Σε ευχαριστώ για τις συμβουλές σου. Smileys drinking beer Emoticon
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.482
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Δεν υπάρχει καλύτερα.. Είναι θέμα γούστου.
Με 15αρι θα έχεις λιγότερο βύθισμα αλλά θα χάσεις σε άνεση.. Θυμάμαι είχα βάλει σε αφρικα 15αρι και μετά δε μπορούσα να τη στριψω όπως πριν λόγω πιο αργής γεωμετρίας στα φρένα πριν τη στροφη.. Και ξαναβαλα 10αρι.
Πρέπει να δεις τι θες απ τη μοτο σου.. Επίσης μπορείς να ανακατέψεις ιξωδη και να φτιάξεις π.χ.12.5
Belray λαδάκι είναι μια χαρά.
Δηλαδή Μπάμπη με ίδια ποσότητα λαδιού σε 15άρι αλλάζει πολύ η βύθιση του μπροστινού; Αν είναι έτσι δεν κάνω τίποτα 10άκι και όλα καλά.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Αν τα ελατήρια σου δεν είναι κουρασμένα θα δεις θεαματική διαφορά.
Αν είναι θα έρθει στα ίσα του.
Όπως ειπαν και ποιο πανω είναι ενα καλό σημείο. Πειραματισμού ειδικά αφού το μπροστινού σου δεν έχει ρυθμίσεις ,αλλά δεν είναι και η ποιο εύκολη δουλειά βάλε - βγάλε καλάμια ,μετρα λάδια, άλλαξε τσιμουχες...
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Δηλαδή Μπάμπη με ίδια ποσότητα λαδιού σε 15άρι αλλάζει πολύ η βύθιση του μπροστινού; Αν είναι έτσι δεν κάνω τίποτα 10άκι και όλα καλά.
Στο αφρικα ναι.. Και έγινε και ολίγον κούτσουρο.. Παχυτερα λάδια ταιριάζουν καλά όταν βάλεις αφτερμαρκετ σκληρότερα ελατήρια, για να έχεις απόσβεση επαναφοράς..
Πολλοί όμως βαζουν κ σε μαμά ελατήρια...ειναι trial end error φάση δεν μπορείς να ξέρεις από πριν
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.482
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Στο αφρικα ναι.. Και έγινε και ολίγον κούτσουρο.. Παχυτερα λάδια ταιριάζουν καλά όταν βάλεις αφτερμαρκετ σκληρότερα ελατήρια, για να έχεις απόσβεση επαναφοράς..
Πολλοί όμως βαζουν κ σε μαμά ελατήρια...ειναι trial end error φάση δεν μπορείς να ξέρεις από πριν
Αν είναι Μπάμπη να χτυπάω φραπέ στις λακούβες δεν το σκέφτομαι καθόλου το 15άρι απλώς τα er6 έχουν λίγο *****ή ανάρτηση από την μάνα τους και λόγω της ευκαιρίας στις αλλαγές τσιμουχών έλεγα να πειραματιστώ.cdefghigi Θα το σκεφτώ ως την Δευτέρα και θα δω. Καλή ιδέα είναι και αυτό με την μίξη ιξώδους στο 12,5 σε ίδια μάρκα και ποιότητα.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Αν είναι Μπάμπη να χτυπάω φραπέ στις λακούβες δεν το σκέφτομαι καθόλου το 15άρι απλώς τα er6 έχουν λίγο *****ή ανάρτηση από την μάνα τους και λόγω της ευκαιρίας στις αλλαγές τσιμουχών έλεγα να πειραματιστώ.cdefghigi Θα το σκεφτώ ως την Δευτέρα και θα δω. Καλή ιδέα είναι και αυτό με την μίξη ιξώδους στο 12,5 σε ίδια μάρκα και ποιότητα.
είναι κάτι που συνηθίζεται η μίξη αυτή..
Αφού είναι *****ο μπροστινό, παίξε on the safe side, 1/3 15αρι.. 2/3 10αρι..... Το πολύ πολύ ναναι πάλι *****ό!
 

thenos

member
Δημοσιεύσεις
1.332
Ηλικία
48
Όνομα
Θανάσης
Καλησπέρα σε όλη την παρέα του forum.
Θα ήθελα την γνώμη σας σχετικά με αλλαγή τσιμούχες και λάδια στο μπροστινό της kawasaki er6 μου. Έχω βρει στην SKF τσιμούχες σε καλή τιμή και έχω κολλήσει στο θέμα λαδιού. Στο service manual λέει αυτά KAYABA KHL34-G10 or equivalent αλλά έχω ακούσει ότι σε 15άρι λάδι δουλεύει καλύτερα. Έχει δοκιμάσει κανείς αυτή την αλλαγή και εντυπώσεις του;
Τι μάρκα λαδιού κατά την γνώμη σας να βάλω;
Καλησπέρα!
Σε KLE 500 (με παρεμφερή μπροστινό) συστήνεται αλλαγή με 15αρι λάδι με σαφή βελτίωση της λειτουργίας του.
Δεν χρειάζεται αλλαγή της στάθμης μετά από αυτό ούτε του ελατηρίου.
Στα δικά μου WP καλάμια σε πρόσφατη αλλαγή έβαλα Eurol 5αρι μετά από προτροπή ανθρώπων που τα έχουν χρησιμοποιήσει.
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.482
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Κάπου είχα ακούσει και εγώ Θανάση για την αλλαγή σε 15άρι λάδι αλλά δεν θυμάμαι πού(όσο μεγαλώνει ο άνθρωπος λένε θυμάται καλύτερα- τρίχες) και δεν θέλω σκληρό μπροστινό με την αλλαγή.
 

thenos

member
Δημοσιεύσεις
1.332
Ηλικία
48
Όνομα
Θανάσης
Κάπου είχα ακούσει και εγώ Θανάση για την αλλαγή σε 15άρι λάδι αλλά δεν θυμάμαι πού(όσο μεγαλώνει ο άνθρωπος λένε θυμάται καλύτερα- τρίχες) και δεν θέλω σκληρό μπροστινό με την αλλαγή.
Άγγελε παρακάτω μπορείς να διαβάσεις μια συζήτηση σχετικά με το θέμα σου σε ανάρτηση ενός KLE.
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Στο tiger έχω αλλάξει σε 15αρι μπροστά, την ίδια ποσότητα που παιρνει!!
Έχει βελτιωθεί το μπροστινό σε σταθερότητα στα πολλά και σε αίσθηση /έλεγχο σε στροφιλικι αλλά έχει χάσει σε λίγο άνεση, πράγμα που για εμένα έρχεται σε δεύτερη μοίρα !!
Πιστεύω ότι αν σου αρέσει η σβέλτη οδήγηση θα σου κάτσει μια χαρά η αλλαγή σε πιο χοντρό λαδάκι και θα το ευχαριστήθεις !!
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.469
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Nομιζω οτι το 10αρι ειναι ιδανικο για την συγκεκριμενη μηχανη.Ελαφρια μηχανη ειναι και αν βαλεις 15αρι πιστευω οτι θα φ=γινει κουτσουρο μπροστα.

Μην κοιτας τωρα σου φαινεται σουμιες γιατι εχουν θεμα τα προηγουμενα λαδια.Αν βαλεις καινουργια θα δεις την διαφορα.
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.482
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Nομιζω οτι το 10αρι ειναι ιδανικο για την συγκεκριμενη μηχανη.Ελαφρια μηχανη ειναι και αν βαλεις 15αρι πιστευω οτι θα φ=γινει κουτσουρο μπροστα.

Μην κοιτας τωρα σου φαινεται σουμιες γιατι εχουν θεμα τα προηγουμενα λαδια.Αν βαλεις καινουργια θα δεις την διαφορα.
Πάνο μην σε ξεγελάει στο μάτι είναι στα 200 κιλά. Στο 10άκι όπως είπα έχουν θέμα *****ού μπροστινού από καινούργιες.
 
N

notakos600

Guest
Πάνο μην σε ξεγελάει στο μάτι είναι στα 200 κιλά. Στο 10άκι όπως είπα έχουν θέμα *****ού μπροστινού από καινούργιες.
Αλλαγή τα ελατήρια με προοδευτικά.
Δεν θα κάνεις τίποτα παίζοντας με το ιξώδες, τη μια θα είναι σώβρακο και την άλλη κούτσουρο.
Εκτός αν παίξεις με τα λάδια 10+15. 10+5 κλπ, αλλά και πάλι...
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.482
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Αλλαγή τα ελατήρια με προοδευτικά.
Δεν θα κάνεις τίποτα παίζοντας με το ιξώδες, τη μια θα είναι σώβρακο και την άλλη κούτσουρο.
Εκτός αν παίξεις με τα λάδια 10+15. 10+5 κλπ, αλλά και πάλι...
Γειά σου Παναγιώτη. Δεν γυρεύω το απόλυτο ή να χώσω λεφτά για ελατήρια το μόνο πού θέλω είναι λίγο πιο σκληρή αίσθηση στο δρόμο και στα φρένα. Σε ευχαριστώ πάντως για την συμβουλή σου.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Αγγελε δες τη μηχανη συνολικα μην κολλας στο μπροστινο.Ειναι φυσιολογικο να βυθιζεται στα φρενα.
Πισω πως εισαι?
Αν φτιαξεις τη μηχανη με λιγοτερο sag εμπρος , ενω πισω καθεται αρκετα, θα τσοπεριζει στο δρομο...οτι χειροτερο!
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.482
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Όταν λες πίσω πως είσαι να μην το πάρω σεξουαλικά έτσι; Πλάκα κάνω Μπάμπη πίσω ευτυχώς είναι ρυθμιζόμενο αμορτισέρ με σκάλες και το έχω σε μέτρια σκληρότητα(περίπου στην μέση των ρυθμίσεων).Laugh
 
Top Bottom