Αγορά Τζιν Μηχανής

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Τζιν μοτοσυκλέτας: Προστασία, άνεση και εμφάνιση​

Για όλες τις χρήσεις​




Ένας μοτοσυκλετιστικό παντελόνι είναι ότι πιο δύσχρηστο στην καθημερινότητα και παρότι παρέχει προστασία οι αναβάτες το χρησιμοποιούν μόνο σε ταξίδια, οπότε τα τζιν δίνουν την λύση ώστε να κυκλοφορείτε καθημερινά προστατευμένοι και με casual εμφάνιση


Σε λίγο καιρό θα μπορούμε να οδηγούμε ξανά προς όποιο προορισμό θέλουμε. Τα lockdown θα χαλαρώσουν, ο υγρός, κρύος και καταθλιπτικός χειμώνας θα δώσει την θέση του σε ζεστό καιρό και ηλιόλουστες ημέρες. Τα υφασμάτινα μοτοσυκλετιστικά μπουφάν και παντελόνια παρέχουν υψηλό επίπεδο προστασίας από τις καιρικές συνθήκες, ενώ τα δερμάτινα προσφέρουν μέγιστη προστασία. Κανένα όμως δεν μπορούμε να πούμε πως είναι ιδιαίτερα εύχρηστο σε οδήγηση με ζέστη, όπως επίσης δεν δείχνουν το ίδιο ωραία πάνω σας, όταν κατέβετε από την μοτοσυκλέτα. Και κάπου εκεί έρχονται τα τζιν που είναι ειδικά σχεδιασμένα για τις ανάγκες μας.

Σε αντίθεση με τη δημοφιλή άποψη, τα τζιν μοτοσυκλετών με επένδυση (συνήθως με Kevlar) παρέχουν στην πραγματικότητα μεγαλύτερη αντοχή στην τριβή από τα υφασμάτινα παντελόνια. Είναι ελαφρύτερα, χειρίζονται καλύτερα τη θερμότητα και φαίνονται ωραία όταν δεν είστε καθισμένοι στη σέλα. Φυσικά, όταν πρόκειται για ταξίδι μεγάλων αποστάσεων ή για οδήγηση υπό βροχή, δεν αποδίδουν τόσο καλά όσο τα υφασμάτινα με αδιάβροχες επενδύσεις, αλλά για οδήγηση στην για μεγάλα διαστήματα ελληνική καλοκαιρία είναι προτιμότερα.

jean motosykletas 1


Κατά τη γνώμη μας, ένα καλό τζιν μοτοσυκλέτας πρέπει να πληροί μερικά πρότυπα. Το πρώτο και πιο προφανές είναι η προστασία. Είτε πρόκειται για επένδυση Kevlar ή Covec, πρέπει να προσφέρουν αντοχή στην τριβή. Η προσθήκη προστατευτικών στα ισχία και τα γόνατα είναι επίσης εξαιρετικά χρήσιμα και αναμφισβήτητα απαραίτητα.

Πρέπει επίσης να είναι ωραία. Ας είμαστε ειλικρινείς, ο κύριος λόγος για τον οποίο θα φορούσατε τζιν μοτοσυκλέτας είναι ο ίδιος που θα φορούσατε ένα casual παντελόνι, ώστε όταν περπατάτε στην πόλη να μην χρειάζεται να το κάνετε με τα βαριά, ιδρωμένα μοτοσυκλετιστικά παντελόνια.
jean-motosykletas-2.jpg
Αυτό οδηγεί στην ανάγκη να είναι άνετα. Ορισμένες επενδύσεις είναι σκληρές με αποτέλεσμα όταν φοριούνται για πολλές ώρες να προκαλούν δυσφορία, οπότε όταν επιλέγετε ένα μοτοσυκλετιστικό τζιν θα θέλετε να είναι όσο άνετο είναι και ένα casual.

Όσον αφορά την προστασία, παρ’ ότι υπάρχουν «ζώνες» στο σώμα που τραυματίζονται πιο εύκολα σε περίπτωση πτώσης, είμαστε της άποψης ότι η πλήρης επένδυση είναι πάντα καλύτερη.

jean motosykletas 3


Αντοχή και προστασία

Όποιος έχει πέσει από το δίκυκλο γνωρίζει πολύ καλά τι πάει να πει πόνος. Αυτοί που έχουν νοιώσει πολύ πόνο είναι όσοι δεν φόραγαν προστατευτικό εξοπλισμό. Όποτε, Kevlar, Covec ή όποια άλλη επένδυση χρησιμοποιεί ο κατασκευαστής του τζιν, αρκεί να υπάρχει κάτι ανθεκτικό στην θερμότητα και την τριβή, που θα εμποδίσει την επαφή του σώματος με την άσφαλτο.
Η αντοχή στην τριβή και οι επιπτώσεις στην κρούση είναι δύο εντελώς ξεχωριστά πράγματα. Και ενώ μια επένδυση Kevlar θα σας προστατεύσει από το σύρσιμο, θα προσφέρει λίγα όταν χτυπάτε στο έδαφος. Πολλά παντελόνια στην αγορά διαθέτουν αφαιρούμενη επένδυση για τα γόνατα και τα ισχία, η οποία προσφέρει την πρόσθετη ασφάλεια του να γνωρίζουμε ότι αν συμβεί το χειρότερο, υπάρχει κάποιος βαθμό προστασίας σε μέρη που υπάρχει περίπτωση να τραυματιστούν ευκολότερα.

Τσέπες

Στην ουσία, τα τζιν έχουν πέντε τσέπες: τρεις στο μπροστινό μέρος (συμπεριλαμβανομένης της σχεδόν άχρηστης μικρής) και δύο στο πίσω μέρος. Οι τσέπες είναι πρακτικές όταν δεν οδηγείτε, αλλά δεν είναι σοφό να τοποθετείτε το πορτοφόλι ή το κινητό σε αυτές, καθώς είναι πολύ πιθανό να σας πέσουν, αλλά και να σας τραυματίσουν σε περίπτωση πτώσης.

jean motosykletas 5


Εφαρμογή

Σε αντίθεση με τα υφασμάτινα παντελόνια, είναι εξαιρετικά σπάνιο τα τζιν να διαθέτουν ρυθμιζόμενη μέση και ακόμη πιο ασυνήθιστο να έχουν ζώνη (θα έπρεπε να διατίθεται από τους κατασκευαστές). Οπότε αξιοποιήστε τις θηλιές και εφαρμόστε το παντελόνι στα μέτρα σας, με μια ζώνη του γούστου σας.

Ενισχυμένες ραφές
Όταν σκέφτεστε τις δυνάμεις που θα εφαρμοστούν σε ένα παντελόνι λόγω πτώσης, είναι σημαντικό τα τζιν μοτοσυκλέτας να έχουν ενισχυμένες ραφές, για να αποτραπεί το σκίσιμο του παντελονιού, αφήνοντάς σας απροστάτευτους.

Στα καταστήματα Moto Market και στο motomarket-shop.gr μπορείτε να βρείτε μια μεγάλη γκάμα τζιν παντελόνιών διαφόρων εταιρειών

Πηγη https://2wo.gr
 

ANGELO

member
Δημοσιεύσεις
1.137
Ηλικία
51
Περιοχή
ΛΑΜΙΑ
Μοτοσυκλέτα
YAMAHA MT07
Όνομα
ΑΓΓΕΛΟΣ
Περιοχή
ΛΑΜΙΑ
spam on
Εγώ θα αγόραζα ένα τζιν που γουστάρω και θα φορούσα κι επιγονατίδες με μπότες...στυλ Bulmont.
Βαγγέλη θεός ρε!
spam off
Ομορφόπαιδο @notakos600 , το moto jean δεν είναι απλά ένα συνηθισμένο jean με προστασίες στα γόνατα και και τους γοφούς.
Έχει να κάνει με την ύφανση και την εσωτερική επένδυση του jean, δηλ αν πέσεις με τη μηχανή και συρθείς με 30χλμ/ώρα, το moto jean αντέχει στις θερμοκρασίες που θα ανεβάσει το jean λόγω της τριβής στη άσφαλτο.
Αντιθέτως, αν πέσεις με το καθημερινό jean θα ψάχνεις για το δέρμα που θα αφήσεις στην άσφαλτο.
Όπως λέει και ο @apache, με πορδές δεν βάφεις αυγά. :cool:
 
Τελευταία επεξεργασία:

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Βεβαια στον ηλιο οταν εκτειθεσαι για πολυ ωρα σηκωνουν μια θερμοκρασια που σχεδον καιγεσαι ...... ευτυχως εχουν καποιες εσωτερικες υφασματινες ενισχυσεις και καπως απομονωνουν το δερμα με την αμεση επαφη ....!
Αψογα ομως κατα τ΄αλλα για σνετη προστασια ... εντος των τειχων.eye
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Δοκιμή: Παντελόνι PMJ New Rider​

Προστασία με στιλ!

Ποιος είπε ότι το να φοράς, όχι απλώς τον απαραίτητο, αλλά και τον καλύτερο με τις υψηλότερες προδιαγραφές προστατευτικό εξοπλισμό, σε βγάζει αυτομάτως από την λίστα των… στιλάτων αναβατών; Ποιος θεωρεί ότι ο μοτοσυκλετιστικός εξοπλισμός του περιορίζει τις ενδυματολογικές επιλογές για την καθημερινή μετακίνηση και τις βόλτες του;
Και στις δύο περιπτώσεις, όποιο κι αν είναι αυτό το υποθετικό-ρητορικό πρόσωπο, είναι εντελώς λάθος! Το έχουμε πει και το λέμε εδώ και χρόνια παρουσιάζοντας αμέτρητα παραδείγματα, αλλά το πιο πρόσφατο, το νέο jean παντελόνι PMJ New Rider Twaron Single Layer, είναι ίσως το πιο χαρακτηριστικό.
Το συγκεκριμένο παντελόνι είναι επίσης και η πιο πρόσφατη προσθήκη στον εξοπλισμό μας, παίρνοντας μάλιστα το "βάπτισμα του πυρός" σε δύσκολες συνθήκες, καθώς το φορέσαμε στην παρουσίαση των νέων ελαστικών της Bridgestone T32, με 800 χιλιόμετρα οδήγησης σε δύο μέρες, με τα μισά από αυτά σχεδόν υπό βροχή και κρύο!

Τι είναι όμως αυτό που κάνει τόσο ιδιαίτερο το συγκεκριμένο παντελόνι της ιταλικής PMJ; Αρχικά πρόκειται για μια καινοτόμα τεχνολογία κατασκευής, η οποία πραγματικά αποτελεί επανάσταση στον τομέα των casual μοτοσυκλετιστικών παντελονιών. Ο λόγος για την τεχνολογία που ονομάζεται single-layer και αλλάζει τα δεδομένα σε ό,τι αφορά την παραδοσιακή χρήση του αραμιδίου σε συνδυασμό με το denim. Εδώ να σημειώσουμε ότι η PMJ κατασκευάζει jeans για πολλές μεγάλες φίρμες στο χώρο της ένδυσης κι αυτό έχει παίξει πολύ μεγάλο ρόλο στην εφαρμογή και την γραμμή των δικών της προϊόντων, όπως θα δούμε παρακάτω.
Οι προδιαγραφές και τα στάνταρ για την κατασκευή του συγκεκριμένου παντελονιού τέθηκαν από το ίδιο το εργοστάσιο πολύ ψηλά από την αρχή, καθώς το ζητούμενο ήταν ένα jean παντελόνι κατασκευασμένο ως single layer, με την πλέξη δηλαδή του αραμιδίου με το denim σε όλη την επιφάνεια (T-Tex) και όχι ως ενισχυτική στρώση σε επιλεγμένα σημεία, το οποίο θα μπορεί να φορεθεί όπως ένα κανονικό jean. Θα έπρεπε επίσης να προσφέρει αντίσταση κατά της τριβής σε επίπεδα αντίστοιχα με το δέρμα και ταυτόχρονα να διατηρηθεί το κόστος χαμηλό. Επιπλέον απαραίτητη προϋπόθεση η ευκολία στο πλύσιμο και με slim εφαρμογή, αλλά να μπορεί να φορεθεί πάνω από μια street μπότα! Φυσικά, οι υποδοχές για προστασίες σε γοφούς και γόνατα, ήταν εκ των ων ουκ άνευ.
Οι δοκιμές για την αντοχή του δέρματος που έγιναν σε ειδικά μηχανήματα με το πρωτόκολλο ΕΝ 13595, έδειξαν μια αντοχή στην τριβή της τάξης των 2,1 δευτερολέπτων, ενώ η πιστοποίηση του jean σύμφωνα με τον κανονισμό 17092-4 CE της Ε.Ε. ήταν επιπέδου Α.




Κι αν όλα αυτά στα χαρτιά ακούγονται εντυπωσιακά, στην πράξη το αποτέλεσμα είναι ακόμη καλύτερο! To πρώτο πράγμα που διαπιστώσαμε, έχοντας και την εμπειρία από αντίστοιχα μοτοσυκλετιστικά jean, είναι το πόσο *****ό και ελαφρύ ήταν το ύφασμα, σε σχέση με αντίστοιχα παντελόνια άλλων εταιρειών, που χωρίς υπερβολή είχαν το σχεδόν διπλάσιο βάρος. Η γραμμή του PMJ New Rider είναι slim (και όχι skinny) ενώ είναι και ελαστικό, γεγονός που βοηθά στο να φορεθεί πάνω από μια street ή και touring μπότα, όπως αυτή που φορούσαμε στην παρουσίαση των ελαστικών της Bridgestone. Η γραμμή του δεν ξεχωρίζει σε τίποτα από αυτή ενός συμβατικού jean, χωρίς εξωτερικές ραφές, ενώ και η εφαρμογή είναι εξόχως άνετη με το νούμερο της μέσης να ανταποκρίνεται ακριβώς στα αντίστοιχα των απλών casual jeans.
Το μικρότερο βάρος και όγκος έχει και ευεργετική επίδραση στην θερμοκρασία που "ανεβάζεις" φορώντας το, κάτι που είχαμε την ευκαιρία να το διαπιστώσουμε στην διαδρομή από το Λάτιο μέχρι την Τοσκάνη όπου αλλάξαμε τουλάχιστον δέκα φορές εποχές… Από καλοκαίρι μέχρι χειμώνα σε μερικά μόλις χιλιόμετρα, με το παντελόνι της PMJ να επιδεικνύει μέχρι και… ισοθερμικές ιδιότητες. Μόνο στα πολύ κρύα ορεινά περάσματα μπορούσα να αισθανθώ την πτώση της εξωτερικής θερμοκρασίας που έφτανε μέχρι και τους 10 βαθμούς, χωρίς όμως ποτέ να νιώσω την ανάγκη να βάλω και ένα ισοθερμικό από μέσα. Αντίστοιχα, στα πιο ζεστά μέρη και σε συνδυασμό με μοτοσυκλέτες που εξέπεμπαν αρκετή θερμότητα από τον κινητήρα τους, τα πόδια μου δεν θύμιζαν μπριζολάκια σε μπάρμπεκιου, με τις "μονωτικές" ικανότητες του παντελονιού να παίρνουν άριστα.

Στο πλύσιμο η συμπεριφορά του υφάσματος είναι αυτό που περιμένεις από ένα ποιοτικό jean, χωρίς να υπάρχει συρρίκνωση ή απώλεια χρώματος, ενώ δεν χρειάζεται και πρακτικά καθόλου σιδέρωμα, γεγονός που σίγουρα θα ενδιαφέρει όσους ή όσες έχουν αναλάβει τον τομέα "μπουγάδα" στο σπίτι…
Σε όλα τα παραπάνω, προσθέστε και το πολύ καλό επίπεδο τιμής στα 149 ευρώ, που σε σχέση με την κατηγορία είναι σε ένα άκρως ανταγωνιστικό πλαίσιο, γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι στην ουσία μιλάμε για ένα τεχνικό ρούχο μοτοσυκλέτας.
Τα παντελόνια της PMJ μπορείτε να τα βρείτε στην Moto Fashion, Καλλιρρόης 27, Νέος Κόσμος, τηλ. 210-8547681-2

Πηγη www.motomag.gr
 

User C

well know member
Δημοσιεύσεις
3.737
Πήραμε και εμείς το τζινάκι μας σήμερις....


Στάλθηκε από το M2007J3SY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τώρα στα γεραματα θα γίνεις μηχανόβιος εσυ. Περιμενω μετά το επόμενο ταξίδι αγορά δερμάτινους γιλέκου με ραφτα σήματα.
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Πήραμε και εμείς το τζινάκι μας σήμερις....


Στάλθηκε από το M2007J3SY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
αγρατζούνιστο,μεγειές...Joy
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.162
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Τώρα στα γεραματα θα γίνεις μηχανόβιος εσυ. Περιμενω μετά το επόμενο ταξίδι αγορά δερμάτινους γιλέκου με ραφτα σήματα.
Όταν ταξίδευα εγώ με την μηχανή, εσύ έβλεπες το πουλάκι σου και νόμιζες ότι είναι σφεντόνα... Νούμερο....Σηκώθηκαν τα μαρούλια να βαρέσουν τον μανάβη ...Στα διάλα...Hammer SmashRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRolling
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.162
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός

User C

well know member
Δημοσιεύσεις
3.737
Όταν ταξίδευα εγώ με την μηχανή, εσύ έβλεπες το πουλάκι σου και νόμιζες ότι είναι σφεντόνα... Νούμερο....Σηκώθηκαν τα μαρούλια να βαρέσουν τον μανάβη ...Στα διάλα...Hammer SmashRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRollingRolling
Μου λειψές.
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Θα σου στείλω ινμποξ για πιο φτηνά. Εκεί που έστειλα και τον άλλον με το africa
Στειλε και απο εδω, για ευσωμους ομως.Yes
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Θα σου στείλω ινμποξ για πιο φτηνά. Εκεί που έστειλα και τον άλλον με το africa
Θείο,θέλω και'γω !
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.162
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.162
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Θα σου στείλω ινμποξ για πιο φτηνά. Εκεί που έστειλα και τον άλλον με το africa
Αφού δεν είπα πόσο είχε και πόσο το πήρα....
Να αυτά δεν μπορώ....ToothToothToothToothToothToothToothToothTooth
 

Iraklis174

well know member
Δημοσιεύσεις
3.812
Ηλικία
53
Περιοχή
Κερατσινι
Μοτοσυκλέτα
Ότι κάτσει δεν υπάρχουν λεφτά χαχα
Όνομα
Ηρακλης
Γειά σου μανάβη μου Μανώλη
Δεν έχει σε γυναικεία γραμμή....
Με πετσωκοψες μωρη τρέλα χσχσχσ
 
Top Bottom