Αγγελίες που μας εκαναν εντυπωση

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Έστειλα την αγγελία αυτή σε φίλο στο φβ....αυτό μου λέει κόβει βόλτες εδώ και χρόνια στο car Tooth cdefghigi
Αμα θες παντως πεταγομαι να το δω...
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Όμικρον θα κοληστε ουλοι δε γλυτωνετε

Μπάμπη εγκυκλοπαιδικά ρωτάω για την στατιστική μου , είσαι εμβολιασμενος κανονικά ή κάνω λάθος?
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.352
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Μπάμπη εγκυκλοπαιδικά ρωτάω για την στατιστική μου , είσαι εμβολιασμενος κανονικά ή κάνω λάθος?
Λάθος κάνεις Rolling
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.468
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Εψαχνα για κανα χωματινο,αλλα επεσα πανω σε αυτο.

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/317099670-honda-ax-1

Πιθανοτατα δεν εχει τα χιλιομετρα που λεει,αλλα οπως και να χει φαινεται καλουτσικη ευκαιρια.
 

thenos

member
Δημοσιεύσεις
1.332
Ηλικία
48
Όνομα
Θανάσης
Εψαχνα για κανα χωματινο,αλλα επεσα πανω σε αυτο.

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/317099670-honda-ax-1

Πιθανοτατα δεν εχει τα χιλιομετρα που λεει,αλλα οπως και να χει φαινεται καλουτσικη ευκαιρια.
Εάν έχεις σκοπό να το πας συνέχεια πάνω απο 5-6000 σσλ. για να περπατάει οκ...
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.468
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Εάν έχεις σκοπό να το πας συνέχεια πάνω απο 5-6000 σσλ. για να περπατάει οκ...

Δεν το κοιταζω καν.Το ανεβασα για καποιον που ψαχνετε για πολη.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Μπάμπη εγκυκλοπαιδικά ρωτάω για την στατιστική μου , είσαι εμβολιασμενος κανονικά ή κάνω λάθος?
Aνεμβολιαστος ακομα, περιμενω το εμβολιο της bmw
 
Τελευταία επεξεργασία:

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Εψαχνα για κανα χωματινο,αλλα επεσα πανω σε αυτο.

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/317099670-honda-ax-1

Πιθανοτατα δεν εχει τα χιλιομετρα που λεει,αλλα οπως και να χει φαινεται καλουτσικη ευκαιρια.
Λεπτομέρεια: έχει βάλει aftermarket εξάτμιση, ΑΛΛΑ στο μοντέλο αυτό, η μαμά εξάτμιση, παίζει ρόλο υποπλαισίου, δηλαδή γεφυρώνει ένα χάσμα του υποπλαισίου. Όταν λοιπόν βάζουμε aftermarket εξάτμιση στο ΑΧ1, κάνουμε κάποια πατέντα, να γεφυρώσουμε με κάποια φτιαχτή δοκό, τα κομμάτια που δεν ενώνονται πια. Στην εικόνα, το μωβ βέλος, δείχνει αυτό που λέω.
02 γδυσιμο.jpeg
Αν δεν το κάνουμε, και κάνουμε συχνά δικάβαλα, πέφτει όλο το βάρος στην πάνω μεριά του τριγώνου, και αρχίζουν τα ραγίσματα και τα στραβώματα.

Πήρα κι εγώ ΑΧ1, (κι όχι οποιοδήποτε ΑΧ1, πήρα τον ''Joey'' )έχοντας μια μοτοσυκλετιστική πορεία, ΜΟΝΟ σε sport τετρακύλινδρες μοτοσυκλέτες. Δεν είχα ποτέ κάτι σαν το ΑΧ1. Από τότε που το πήρα, και το έκανα και πάλι λειτουργικό, δεν έχει πάψει ούτε στιγμή, να αποτελεί το καθημερινό μου μέσο μετακίνησης.

Είναι φτηνό, και σαν απόκτηση και σαν συντήρηση και σαν κατανάλωση.
Είναι εύκολο. ΠΟΛΥ εύκολο. Το πιο εύκολο δίτροχο που έχω οδηγήσει ποτέ μου.
Είναι άνευ ψυχολογικής ''ζημειάς''. Δεν σε νοιάζει αν θα πάθει κάτι. Να κι αν έκλεισε το stand κι έπεσε, να κι αν το έριξε κάποιος που ξεπάρκαρε, να σε όλα. Απλά δεν σε νοιάζει. Εχεις το ΑΧ1 για να μην σε νοιάζει, και το ''καλό'' για όταν σε νοιάζει, αμόλυντο από καθημερινότητα.
Είναι εύκολο και για τον ερασιτέχνη μηχανικό να κάνει τακτική συντήρηση και κάποιες επισκευές αν χρειαστούν.
Πάει καλά (για το είδος του). Είναι το πιο δυνατό μονοκύλινδρο πολιτικό 250 μοτέρ όλων. Λόγω προδιαγραφών euro παίζει να παραμείνει για πάντα το πιο δυνατό.

Αν όλα τα παραπάνω, σου κάνουν, πήγαινε δες το, κι αν δεν έχει κάποια μεγάλη καταστροφή πάνω του, πάρτο ΧΘΕΣ.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Λεπτομέρεια: έχει βάλει aftermarket εξάτμιση, ΑΛΛΑ στο μοντέλο αυτό, η μαμά εξάτμιση, παίζει ρόλο υποπλαισίου, δηλαδή γεφυρώνει ένα χάσμα του υποπλαισίου. Όταν λοιπόν βάζουμε aftermarket εξάτμιση στο ΑΧ1, κάνουμε κάποια πατέντα, να γεφυρώσουμε με κάποια φτιαχτή δοκό, τα κομμάτια που δεν ενώνονται πια. Στην εικόνα, το μωβ βέλος, δείχνει αυτό που λέω.
View attachment 41019
Αν δεν το κάνουμε, και κάνουμε συχνά δικάβαλα, πέφτει όλο το βάρος στην πάνω μεριά του τριγώνου, και αρχίζουν τα ραγίσματα και τα στραβώματα.

Πήρα κι εγώ ΑΧ1, (κι όχι οποιοδήποτε ΑΧ1, πήρα τον ''Joey'' )έχοντας μια μοτοσυκλετιστική πορεία, ΜΟΝΟ σε sport τετρακύλινδρες μοτοσυκλέτες. Δεν είχα ποτέ κάτι σαν το ΑΧ1. Από τότε που το πήρα, και το έκανα και πάλι λειτουργικό, δεν έχει πάψει ούτε στιγμή, να αποτελεί το καθημερινό μου μέσο μετακίνησης.

Είναι φτηνό, και σαν απόκτηση και σαν συντήρηση και σαν κατανάλωση.
Είναι εύκολο. ΠΟΛΥ εύκολο. Το πιο εύκολο δίτροχο που έχω οδηγήσει ποτέ μου.
Είναι άνευ ψυχολογικής ''ζημειάς''. Δεν σε νοιάζει αν θα πάθει κάτι. Να κι αν έκλεισε το stand κι έπεσε, να κι αν το έριξε κάποιος που ξεπάρκαρε, να σε όλα. Απλά δεν σε νοιάζει. Εχεις το ΑΧ1 για να μην σε νοιάζει, και το ''καλό'' για όταν σε νοιάζει, αμόλυντο από καθημερινότητα.
Είναι εύκολο και για τον ερασιτέχνη μηχανικό να κάνει τακτική συντήρηση και κάποιες επισκευές αν χρειαστούν.
Πάει καλά (για το είδος του). Είναι το πιο δυνατό μονοκύλινδρο πολιτικό 250 μοτέρ όλων. Λόγω προδιαγραφών euro παίζει να παραμείνει για πάντα το πιο δυνατό.

Αν όλα τα παραπάνω, σου κάνουν, πήγαινε δες το, κι αν δεν έχει κάποια μεγάλη καταστροφή πάνω του, πάρτο ΧΘΕΣ.
Νeos εχεις μετρησει καταναλωση?
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Σημεία προσοχής:

1-Ψάξε παντού το πλαίσιο, και τα λαμάκια στις βάσεις του κινητήρα, για ρωγμές. Συχνά από κακομεταχείριση, παρατεταμένο παράτημα στις καιρικές συνθήκες, το πλαίσιο σκουριάζει, και σπάει. Όχι ότι και να έχει κάνει κάπου ρωγμούλες δεν φτιάχνεται εύκολα, αλλά καλόν είναι να ξέρεις.

2-αυτό με το υποπλαίσιο. Οσο παραμένουμε στο υποπλαίσιο, το αριστερό καπάκι της ουράς, είναι και άνω καπάκι του φιλτρόκουτου. Αν λείπει πάει λίγο καλύτερα μεν στις ψηλές στροφές, καίει δε ΠΟΛΥ περισσότερο.

3-να μην καίει λάδια. Να παίρνει μπροστά απίκο, και το μοτέρ να δουλεύει χωρίς δισταγμούς. ΠΡΟΣΟΧΗ στο ψυκτικό, αν δεις σημάδια σκουριάς, καφετίλας, βρωμάς μέσα του, έχει έρθει η ώρα της φλάντζας.

4-ηχοι καδένας-τεντωτήρα. Ο μαμά τεντωτήρας στο μοντέλο είναι μια *****ία σχεδίαση και μισή, και χαλάει συνέχεια. Μηχανικός και ξενοιάζεις. Προσοχή όμως, να το δει μηχανικός, μην είναι στα τελευταία τους οι γλύστρες της καδένας. ΔΕΝ υπάρχουν πια σαν ανταλλακτικό από την Honda.

5-αν έχει after market αμορτισέρ, που συχνά κρατάγαν το ψαλίδι σε άλλο ύψος, τσέκαρε μην έχει φάει η αλυσίδα την γλύστρα της και το ίδιο το ψαλίδι τέρμα μπροστά.

6-λάστιχα φοράει περίεργες διαστάσεις και έχουν αρχίσει να γίνονται δυσεύρετα. Αν φοράει καλά λάστιχα πάνω, και δεν θέλουν άμεσα αλλαγή, γλυτώνεις για αρκετό καιρό ένα ψάξιμο

και από τα πιο σημαντικά....

7-τα σαιλεντ μπλοκ στο μοντελο αυτό ΔΕΝ αλλάζονται. Αλλάζει όλος ο τροχός. Γίνεται και πατέντα με τεφλόν, αλλά ου μπλεξεις. Αν έχει τζόγο στο γρανάζι, θα χρειαστεί άλλος τροχός ή πατεντιάρης μάστορας να χώσει άλλο υλικό. ΕΠΙΣΗΣ προσοχή και στον άξονα του γραναζιού κίνησης, πάσχει κάποιες φορές από το σύνδρομο transalp-africatwin, τρώγεται το καρέ του. Βγάλε καπάκι και δες σε τι κατάσταση είναι.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.352
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Aνεμβολιαστος ακομα, περιμενω το εμβολιο της bmw
Και εμβόλιο να βγει ,μετά το πεμφε το χάος
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.468
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Λεπτομέρεια: έχει βάλει aftermarket εξάτμιση, ΑΛΛΑ στο μοντέλο αυτό, η μαμά εξάτμιση, παίζει ρόλο υποπλαισίου, δηλαδή γεφυρώνει ένα χάσμα του υποπλαισίου. Όταν λοιπόν βάζουμε aftermarket εξάτμιση στο ΑΧ1, κάνουμε κάποια πατέντα, να γεφυρώσουμε με κάποια φτιαχτή δοκό, τα κομμάτια που δεν ενώνονται πια. Στην εικόνα, το μωβ βέλος, δείχνει αυτό που λέω.
View attachment 41019
Αν δεν το κάνουμε, και κάνουμε συχνά δικάβαλα, πέφτει όλο το βάρος στην πάνω μεριά του τριγώνου, και αρχίζουν τα ραγίσματα και τα στραβώματα.

Πήρα κι εγώ ΑΧ1, (κι όχι οποιοδήποτε ΑΧ1, πήρα τον ''Joey'' )έχοντας μια μοτοσυκλετιστική πορεία, ΜΟΝΟ σε sport τετρακύλινδρες μοτοσυκλέτες. Δεν είχα ποτέ κάτι σαν το ΑΧ1. Από τότε που το πήρα, και το έκανα και πάλι λειτουργικό, δεν έχει πάψει ούτε στιγμή, να αποτελεί το καθημερινό μου μέσο μετακίνησης.

Είναι φτηνό, και σαν απόκτηση και σαν συντήρηση και σαν κατανάλωση.
Είναι εύκολο. ΠΟΛΥ εύκολο. Το πιο εύκολο δίτροχο που έχω οδηγήσει ποτέ μου.
Είναι άνευ ψυχολογικής ''ζημειάς''. Δεν σε νοιάζει αν θα πάθει κάτι. Να κι αν έκλεισε το stand κι έπεσε, να κι αν το έριξε κάποιος που ξεπάρκαρε, να σε όλα. Απλά δεν σε νοιάζει. Εχεις το ΑΧ1 για να μην σε νοιάζει, και το ''καλό'' για όταν σε νοιάζει, αμόλυντο από καθημερινότητα.
Είναι εύκολο και για τον ερασιτέχνη μηχανικό να κάνει τακτική συντήρηση και κάποιες επισκευές αν χρειαστούν.
Πάει καλά (για το είδος του). Είναι το πιο δυνατό μονοκύλινδρο πολιτικό 250 μοτέρ όλων. Λόγω προδιαγραφών euro παίζει να παραμείνει για πάντα το πιο δυνατό.

Αν όλα τα παραπάνω, σου κάνουν, πήγαινε δες το, κι αν δεν έχει κάποια μεγάλη καταστροφή πάνω του, πάρτο ΧΘΕΣ.
Ναι αλλα εγω ψαχνω κατι για χωμα .cde

Παρολα αυτα πολυ χρησιμες οι πληροφοριες.Smileys drinking beer Emoticon
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Ναι αλλα εγω ψαχνω κατι για χωμα .cde
Ναι αλλά εγώ λέω για τα ΑΧ1 , σαν αυτό που έδειξες στην αγγελία. Bcdefgh
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.772
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Ναι αλλα εγω ψαχνω κατι για χωμα .cde
KLX250?

Τίμιο και αρκετά αξιόπιστο. Το injection μοντέλο, αρκετά "πνιγμένο" (Euro 3), αλλά με λίγο DIY, κάνεις μια πατέντα στα καλώδια της ECU και απελευθερώνεις αρκετή δύναμη από το μοτέρ του.

Επίσης, DR200? Πρακτικά άθραυστο μηχανάκι...
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Ναι αλλα εγω ψαχνω κατι για χωμα .cde

Παρολα αυτα πολυ χρησιμες οι πληροφοριες.Smileys drinking beer Emoticon
Αν έχεις σκοπό να ρισκάρεις με μηχανάκι του 1821... ΟΚ.

Αν θες κάτι πιο πρόσφατο εδώ είσαι.Η αγγελία μου φαίνεται καλή.


Μη μου πεις πολλά τα 2200.Δες πόσο ζητάνε οι υπόλοιποι 250αρια 15τίας- 20τίας+..
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.468
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Ναι αλλά εγώ λέω για τα ΑΧ1 , σαν αυτό που έδειξες στην αγγελία. Bcdefgh
Αυτο το καταλαβα,αλλα σε ειδα που μου εδινες πληροφοριες και ειπα μηπως καταλαβες λαθος.
KLX250?

Τίμιο και αρκετά αξιόπιστο. Το injection μοντέλο, αρκετά "πνιγμένο" (Euro 3), αλλά με λίγο DIY, κάνεις μια πατέντα στα καλώδια της ECU και απελευθερώνεις αρκετή δύναμη από το μοτέρ του.

Επίσης, DR200? Πρακτικά άθραυστο μηχανάκι...
Τασο δεν κανουμε τετοιες πατεντες στα μηχανακια.Αν θελουμε περισσοτερη δυναμη παιρνουμε κατι μεγαλυτερο η δυνατοτερο.
Αν έχεις σκοπό να ρισκάρεις με μηχανάκι του 1821... ΟΚ.

Αν θες κάτι πιο πρόσφατο εδώ είσαι.Η αγγελία μου φαίνεται καλή.


Μη μου πεις πολλά τα 2200.Δες πόσο ζητάνε οι υπόλοιποι 250αρια 15τίας- 20τίας+..
Το πολλα και τα λιγα ειναι αναλογα τι ζητα ο καθενας.Εγω θα ηθελα κατι που βγηκε αναμεσα στην Ελληνικη επανασταση και τον πρωτο παγκοσμιο γιατι μπορω να βαζω χερι και να περναει η ωρα μου.Ετσι και αλλιως στο χωμα παω αναγκαστικα χαλαρα γιατι εχω θεμα με το γονατο.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Σημεία προσοχής:

1-Ψάξε παντού το πλαίσιο, και τα λαμάκια στις βάσεις του κινητήρα, για ρωγμές. Συχνά από κακομεταχείριση, παρατεταμένο παράτημα στις καιρικές συνθήκες, το πλαίσιο σκουριάζει, και σπάει. Όχι ότι και να έχει κάνει κάπου ρωγμούλες δεν φτιάχνεται εύκολα, αλλά καλόν είναι να ξέρεις.

2-αυτό με το υποπλαίσιο. Οσο παραμένουμε στο υποπλαίσιο, το αριστερό καπάκι της ουράς, είναι και άνω καπάκι του φιλτρόκουτου. Αν λείπει πάει λίγο καλύτερα μεν στις ψηλές στροφές, καίει δε ΠΟΛΥ περισσότερο.

3-να μην καίει λάδια. Να παίρνει μπροστά απίκο, και το μοτέρ να δουλεύει χωρίς δισταγμούς. ΠΡΟΣΟΧΗ στο ψυκτικό, αν δεις σημάδια σκουριάς, καφετίλας, βρωμάς μέσα του, έχει έρθει η ώρα της φλάντζας.

4-ηχοι καδένας-τεντωτήρα. Ο μαμά τεντωτήρας στο μοντέλο είναι μια *****ία σχεδίαση και μισή, και χαλάει συνέχεια. Μηχανικός και ξενοιάζεις. Προσοχή όμως, να το δει μηχανικός, μην είναι στα τελευταία τους οι γλύστρες της καδένας. ΔΕΝ υπάρχουν πια σαν ανταλλακτικό από την Honda.

5-αν έχει after market αμορτισέρ, που συχνά κρατάγαν το ψαλίδι σε άλλο ύψος, τσέκαρε μην έχει φάει η αλυσίδα την γλύστρα της και το ίδιο το ψαλίδι τέρμα μπροστά.

6-λάστιχα φοράει περίεργες διαστάσεις και έχουν αρχίσει να γίνονται δυσεύρετα. Αν φοράει καλά λάστιχα πάνω, και δεν θέλουν άμεσα αλλαγή, γλυτώνεις για αρκετό καιρό ένα ψάξιμο

και από τα πιο σημαντικά....

7-τα σαιλεντ μπλοκ στο μοντελο αυτό ΔΕΝ αλλάζονται. Αλλάζει όλος ο τροχός. Γίνεται και πατέντα με τεφλόν, αλλά ου μπλεξεις. Αν έχει τζόγο στο γρανάζι, θα χρειαστεί άλλος τροχός ή πατεντιάρης μάστορας να χώσει άλλο υλικό. ΕΠΙΣΗΣ προσοχή και στον άξονα του γραναζιού κίνησης, πάσχει κάποιες φορές από το σύνδρομο transalp-africatwin, τρώγεται το καρέ του. Βγάλε καπάκι και δες σε τι κατάσταση είναι.
χρησιμες πληροφοριες, αλλα ναμαι ειλικρινης ...αποτρεπτικες...
Δεν θα το παιρνα για εργατη
 
Top Bottom