Αμα θες παντως πεταγομαι να το δω...Έστειλα την αγγελία αυτή σε φίλο στο φβ....αυτό μου λέει κόβει βόλτες εδώ και χρόνια στο car
Αμα θες παντως πεταγομαι να το δω...Έστειλα την αγγελία αυτή σε φίλο στο φβ....αυτό μου λέει κόβει βόλτες εδώ και χρόνια στο car
Λάθος κάνειςΜπάμπη εγκυκλοπαιδικά ρωτάω για την στατιστική μου , είσαι εμβολιασμενος κανονικά ή κάνω λάθος?
Εάν έχεις σκοπό να το πας συνέχεια πάνω απο 5-6000 σσλ. για να περπατάει οκ...Εψαχνα για κανα χωματινο,αλλα επεσα πανω σε αυτο.
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/317099670-honda-ax-1
Πιθανοτατα δεν εχει τα χιλιομετρα που λεει,αλλα οπως και να χει φαινεται καλουτσικη ευκαιρια.
Εάν έχεις σκοπό να το πας συνέχεια πάνω απο 5-6000 σσλ. για να περπατάει οκ...
Aνεμβολιαστος ακομα, περιμενω το εμβολιο της bmwΜπάμπη εγκυκλοπαιδικά ρωτάω για την στατιστική μου , είσαι εμβολιασμενος κανονικά ή κάνω λάθος?
Λεπτομέρεια: έχει βάλει aftermarket εξάτμιση, ΑΛΛΑ στο μοντέλο αυτό, η μαμά εξάτμιση, παίζει ρόλο υποπλαισίου, δηλαδή γεφυρώνει ένα χάσμα του υποπλαισίου. Όταν λοιπόν βάζουμε aftermarket εξάτμιση στο ΑΧ1, κάνουμε κάποια πατέντα, να γεφυρώσουμε με κάποια φτιαχτή δοκό, τα κομμάτια που δεν ενώνονται πια. Στην εικόνα, το μωβ βέλος, δείχνει αυτό που λέω.Εψαχνα για κανα χωματινο,αλλα επεσα πανω σε αυτο.
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/317099670-honda-ax-1
Πιθανοτατα δεν εχει τα χιλιομετρα που λεει,αλλα οπως και να χει φαινεται καλουτσικη ευκαιρια.
Νeos εχεις μετρησει καταναλωση?Λεπτομέρεια: έχει βάλει aftermarket εξάτμιση, ΑΛΛΑ στο μοντέλο αυτό, η μαμά εξάτμιση, παίζει ρόλο υποπλαισίου, δηλαδή γεφυρώνει ένα χάσμα του υποπλαισίου. Όταν λοιπόν βάζουμε aftermarket εξάτμιση στο ΑΧ1, κάνουμε κάποια πατέντα, να γεφυρώσουμε με κάποια φτιαχτή δοκό, τα κομμάτια που δεν ενώνονται πια. Στην εικόνα, το μωβ βέλος, δείχνει αυτό που λέω.
View attachment 41019
Αν δεν το κάνουμε, και κάνουμε συχνά δικάβαλα, πέφτει όλο το βάρος στην πάνω μεριά του τριγώνου, και αρχίζουν τα ραγίσματα και τα στραβώματα.
Πήρα κι εγώ ΑΧ1, (κι όχι οποιοδήποτε ΑΧ1, πήρα τον ''Joey'' )έχοντας μια μοτοσυκλετιστική πορεία, ΜΟΝΟ σε sport τετρακύλινδρες μοτοσυκλέτες. Δεν είχα ποτέ κάτι σαν το ΑΧ1. Από τότε που το πήρα, και το έκανα και πάλι λειτουργικό, δεν έχει πάψει ούτε στιγμή, να αποτελεί το καθημερινό μου μέσο μετακίνησης.
Είναι φτηνό, και σαν απόκτηση και σαν συντήρηση και σαν κατανάλωση.
Είναι εύκολο. ΠΟΛΥ εύκολο. Το πιο εύκολο δίτροχο που έχω οδηγήσει ποτέ μου.
Είναι άνευ ψυχολογικής ''ζημειάς''. Δεν σε νοιάζει αν θα πάθει κάτι. Να κι αν έκλεισε το stand κι έπεσε, να κι αν το έριξε κάποιος που ξεπάρκαρε, να σε όλα. Απλά δεν σε νοιάζει. Εχεις το ΑΧ1 για να μην σε νοιάζει, και το ''καλό'' για όταν σε νοιάζει, αμόλυντο από καθημερινότητα.
Είναι εύκολο και για τον ερασιτέχνη μηχανικό να κάνει τακτική συντήρηση και κάποιες επισκευές αν χρειαστούν.
Πάει καλά (για το είδος του). Είναι το πιο δυνατό μονοκύλινδρο πολιτικό 250 μοτέρ όλων. Λόγω προδιαγραφών euro παίζει να παραμείνει για πάντα το πιο δυνατό.
Αν όλα τα παραπάνω, σου κάνουν, πήγαινε δες το, κι αν δεν έχει κάποια μεγάλη καταστροφή πάνω του, πάρτο ΧΘΕΣ.
Και εμβόλιο να βγει ,μετά το πεμφε το χάοςAνεμβολιαστος ακομα, περιμενω το εμβολιο της bmw
Ναι αλλα εγω ψαχνω κατι για χωμα .Λεπτομέρεια: έχει βάλει aftermarket εξάτμιση, ΑΛΛΑ στο μοντέλο αυτό, η μαμά εξάτμιση, παίζει ρόλο υποπλαισίου, δηλαδή γεφυρώνει ένα χάσμα του υποπλαισίου. Όταν λοιπόν βάζουμε aftermarket εξάτμιση στο ΑΧ1, κάνουμε κάποια πατέντα, να γεφυρώσουμε με κάποια φτιαχτή δοκό, τα κομμάτια που δεν ενώνονται πια. Στην εικόνα, το μωβ βέλος, δείχνει αυτό που λέω.
View attachment 41019
Αν δεν το κάνουμε, και κάνουμε συχνά δικάβαλα, πέφτει όλο το βάρος στην πάνω μεριά του τριγώνου, και αρχίζουν τα ραγίσματα και τα στραβώματα.
Πήρα κι εγώ ΑΧ1, (κι όχι οποιοδήποτε ΑΧ1, πήρα τον ''Joey'' )έχοντας μια μοτοσυκλετιστική πορεία, ΜΟΝΟ σε sport τετρακύλινδρες μοτοσυκλέτες. Δεν είχα ποτέ κάτι σαν το ΑΧ1. Από τότε που το πήρα, και το έκανα και πάλι λειτουργικό, δεν έχει πάψει ούτε στιγμή, να αποτελεί το καθημερινό μου μέσο μετακίνησης.
Είναι φτηνό, και σαν απόκτηση και σαν συντήρηση και σαν κατανάλωση.
Είναι εύκολο. ΠΟΛΥ εύκολο. Το πιο εύκολο δίτροχο που έχω οδηγήσει ποτέ μου.
Είναι άνευ ψυχολογικής ''ζημειάς''. Δεν σε νοιάζει αν θα πάθει κάτι. Να κι αν έκλεισε το stand κι έπεσε, να κι αν το έριξε κάποιος που ξεπάρκαρε, να σε όλα. Απλά δεν σε νοιάζει. Εχεις το ΑΧ1 για να μην σε νοιάζει, και το ''καλό'' για όταν σε νοιάζει, αμόλυντο από καθημερινότητα.
Είναι εύκολο και για τον ερασιτέχνη μηχανικό να κάνει τακτική συντήρηση και κάποιες επισκευές αν χρειαστούν.
Πάει καλά (για το είδος του). Είναι το πιο δυνατό μονοκύλινδρο πολιτικό 250 μοτέρ όλων. Λόγω προδιαγραφών euro παίζει να παραμείνει για πάντα το πιο δυνατό.
Αν όλα τα παραπάνω, σου κάνουν, πήγαινε δες το, κι αν δεν έχει κάποια μεγάλη καταστροφή πάνω του, πάρτο ΧΘΕΣ.
Ναι αλλά εγώ λέω για τα ΑΧ1 , σαν αυτό που έδειξες στην αγγελία.Ναι αλλα εγω ψαχνω κατι για χωμα .
KLX250?Ναι αλλα εγω ψαχνω κατι για χωμα .
Αν έχεις σκοπό να ρισκάρεις με μηχανάκι του 1821... ΟΚ.Ναι αλλα εγω ψαχνω κατι για χωμα .
Παρολα αυτα πολυ χρησιμες οι πληροφοριες.
Αυτο το καταλαβα,αλλα σε ειδα που μου εδινες πληροφοριες και ειπα μηπως καταλαβες λαθος.Ναι αλλά εγώ λέω για τα ΑΧ1 , σαν αυτό που έδειξες στην αγγελία.
Τασο δεν κανουμε τετοιες πατεντες στα μηχανακια.Αν θελουμε περισσοτερη δυναμη παιρνουμε κατι μεγαλυτερο η δυνατοτερο.KLX250?
Τίμιο και αρκετά αξιόπιστο. Το injection μοντέλο, αρκετά "πνιγμένο" (Euro 3), αλλά με λίγο DIY, κάνεις μια πατέντα στα καλώδια της ECU και απελευθερώνεις αρκετή δύναμη από το μοτέρ του.
Επίσης, DR200? Πρακτικά άθραυστο μηχανάκι...
Το πολλα και τα λιγα ειναι αναλογα τι ζητα ο καθενας.Εγω θα ηθελα κατι που βγηκε αναμεσα στην Ελληνικη επανασταση και τον πρωτο παγκοσμιο γιατι μπορω να βαζω χερι και να περναει η ωρα μου.Ετσι και αλλιως στο χωμα παω αναγκαστικα χαλαρα γιατι εχω θεμα με το γονατο.Αν έχεις σκοπό να ρισκάρεις με μηχανάκι του 1821... ΟΚ.
Αν θες κάτι πιο πρόσφατο εδώ είσαι.Η αγγελία μου φαίνεται καλή.
Kawasaki KLX 250 '14 - Car.gr
Μεγάλη Ευκαιρία, όποιος προλάβει!Σε άριστη κατάσταση, κλεισμένο σε γκαράζ, με κουκούλα! Δεκτός κά...www.car.gr
Μη μου πεις πολλά τα 2200.Δες πόσο ζητάνε οι υπόλοιποι 250αρια 15τίας- 20τίας+..
χρησιμες πληροφοριες, αλλα ναμαι ειλικρινης ...αποτρεπτικες...Σημεία προσοχής:
1-Ψάξε παντού το πλαίσιο, και τα λαμάκια στις βάσεις του κινητήρα, για ρωγμές. Συχνά από κακομεταχείριση, παρατεταμένο παράτημα στις καιρικές συνθήκες, το πλαίσιο σκουριάζει, και σπάει. Όχι ότι και να έχει κάνει κάπου ρωγμούλες δεν φτιάχνεται εύκολα, αλλά καλόν είναι να ξέρεις.
2-αυτό με το υποπλαίσιο. Οσο παραμένουμε στο υποπλαίσιο, το αριστερό καπάκι της ουράς, είναι και άνω καπάκι του φιλτρόκουτου. Αν λείπει πάει λίγο καλύτερα μεν στις ψηλές στροφές, καίει δε ΠΟΛΥ περισσότερο.
3-να μην καίει λάδια. Να παίρνει μπροστά απίκο, και το μοτέρ να δουλεύει χωρίς δισταγμούς. ΠΡΟΣΟΧΗ στο ψυκτικό, αν δεις σημάδια σκουριάς, καφετίλας, βρωμάς μέσα του, έχει έρθει η ώρα της φλάντζας.
4-ηχοι καδένας-τεντωτήρα. Ο μαμά τεντωτήρας στο μοντέλο είναι μια *****ία σχεδίαση και μισή, και χαλάει συνέχεια. Μηχανικός και ξενοιάζεις. Προσοχή όμως, να το δει μηχανικός, μην είναι στα τελευταία τους οι γλύστρες της καδένας. ΔΕΝ υπάρχουν πια σαν ανταλλακτικό από την Honda.
5-αν έχει after market αμορτισέρ, που συχνά κρατάγαν το ψαλίδι σε άλλο ύψος, τσέκαρε μην έχει φάει η αλυσίδα την γλύστρα της και το ίδιο το ψαλίδι τέρμα μπροστά.
6-λάστιχα φοράει περίεργες διαστάσεις και έχουν αρχίσει να γίνονται δυσεύρετα. Αν φοράει καλά λάστιχα πάνω, και δεν θέλουν άμεσα αλλαγή, γλυτώνεις για αρκετό καιρό ένα ψάξιμο
και από τα πιο σημαντικά....
7-τα σαιλεντ μπλοκ στο μοντελο αυτό ΔΕΝ αλλάζονται. Αλλάζει όλος ο τροχός. Γίνεται και πατέντα με τεφλόν, αλλά ου μπλεξεις. Αν έχει τζόγο στο γρανάζι, θα χρειαστεί άλλος τροχός ή πατεντιάρης μάστορας να χώσει άλλο υλικό. ΕΠΙΣΗΣ προσοχή και στον άξονα του γραναζιού κίνησης, πάσχει κάποιες φορές από το σύνδρομο transalp-africatwin, τρώγεται το καρέ του. Βγάλε καπάκι και δες σε τι κατάσταση είναι.