Αγγελίες που μας εκαναν εντυπωση

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
σορρυ ρε παιδια, αλλα δε μπορω
εγιναν κλασσικες ....και οι κλασομπανιερες??

 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.437
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Αμα την δωσει δυο χιλιάρικα ευχαριστούμενος να ναι, διοτι μοιαζει σε καλη κατασταση....

Αποτυχια μεγαλη, ανύπαρκτα ανταλλακτικά
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.483
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
σορρυ ρε παιδια, αλλα δε μπορω
εγιναν κλασσικες ....και οι κλασομπανιερες??

Πριν 1-2 χρόνια φίλε έβλεπες στον δρόμο πεταμένες μηχανές δεκαετίας 80-90-2000 τώρα τις έχουν μαζέψει όλες για συλλεκτικές. Παπάκι 12βολτο ακόμα και 2000-2500 τα ζητάνε για συλλεκτικά!!!!
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Πριν 1-2 χρόνια φίλε έβλεπες στον δρόμο πεταμένες μηχανές δεκαετίας 80-90-2000 τώρα τις έχουν μαζέψει όλες για συλλεκτικές. Παπάκι 12βολτο ακόμα και 2000-2500 τα ζητάνε για συλλεκτικά!!!!
Με όλη αυτή την ρετρολαγνεία/ρετροβλακεία επι δικαίων και αδίκων, και την εκτόξευση των τιμών, προτιμότερο ένα πιο συγχρονο μηχανάκι και συνήθως σε πολύ καλύτερη τιμή απο την παλιατζούρα.

Αντε....τα βαφτίσανε όλα κλασικά και ζητάν την μάνα και τον πατέρα τους!Bcdef
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
To Honda που ήθελε να μοιάσει σε αυτοκίνητο. Υποτίθεται ήτανε φτιαγμένη ως μια μηχανή για να είναι "φιλική" σε μη-μοτοσυκλετιστές που ερχόταν απο αυτοκίνητα.

Ελλάδα ζήτημα να υπάρχουν το πολύ 3 τέτοιες.

Το θέμα με τις τιμές στα "κλασσικά" μηχανάκια δεν το κατάλαβα ποτέ. Βλέπεις πχ στο car.gr ένα C50 6βολτο αρκετά μέτριο εξωτερικά να το δίνει 1300€. Που στα 1300€ μπορείς να βρεις παπί 125 μεταχειρισμένο σε πολύ καλή κατάσταση και χρονολογίας απο το 2005 και μετά.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
οδηγησα μια τετοια καποτε...
απο στεργιου μεταμορφωση, μεχρι γεφυρα αγ. στεφανου και πισω..
ψοφιμι...χειροτερο απο τρανσαλπ! ..μοτερ αφρικα στα 800 κυβικα, +50 κιλα τουλαχιστο

ενα τετοιο κοκκινο ειχε και ο atlas bike(αποστολης) πολυ γνωστος μαστορας για στεφανια κεντρα πλεξιματα
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
οδηγησα μια τετοια καποτε...
απο στεργιου μεταμορφωση, μεχρι γεφυρα αγ. στεφανου και πισω..
ψοφιμι...χειροτερο απο τρανσαλπ! ..μοτερ αφρικα στα 800 κυβικα, +50 κιλα τουλαχιστο

ενα τετοιο κοκκινο ειχε και ο atlas bike(αποστολης) πολυ γνωστος μαστορας για στεφανια κεντρα πλεξιματα
ΤΟ ΤΡΑΝΣΑΛΠ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΒΡΙΣΕΙΣ! HateΤΟ ΤΡΑΝΣΑΛΠ!
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Εγώ θα το πάω αλλιώς.

Ποιος το κρίνει για το τι αξίζει να γίνει κλασικό και να πληρωθεί Χ λεφτά;

Έχει δικαίωμα να βγάλει πινακίδες κλασικού ένα όχημα με την πάροδο 25/30ετών(δε θυμάμαι ακριβώς) αν είναι σε μαμά κατάσταση;
Έχει..

Γιατί το λοιπόν τόση απαξίωση στο συγκεκριμένο Honda; Επειδή δεν αφήνει λάστιχο κάτω;Δεν έσπαγε δε χαλαγε. Γιατί λατρεία σε άλλα "κλαμπατσίμπανα" που από τις 10 μερες οι 9 είναι συνεργείο ή θηρία της Χ-Ψ εταιρίας υψηλού budget;

Δεν θα πω αν βρίσκω πολλά η λίγα τα λεφτά.
Τα αξίζει ένα GS1200 του 05' ενώ δεν τα αξίζει το Pacific Coast του 93'..
ΟΚ.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.483
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Για να θεωρηθει κατι συλλεκτικο πρεπει να υπαρχει κοσμος που να τα συλλεγει για καποιο λογο.

Συλλεγουν συνηθως μηχανακια που για καποιο λογο ξεχωρισαν στην εποχη τους,ητε για το στυλ.ητε για τις επιδοσεις,ητε γιατι καναν την διαφορα.

Τα περισσοτερα απο αυτα υπηρξαν best sellers ακομη και αν κουβαλουσαν επανω τους ενα σκασμο προβληματα.

Το συγκεκριμενο προσπαθει να το ξεχασει και η ιδια η Honda.Ωραιο να το εχει καποιος στην συλλογη του αν ειναι σε αριστη κατασταση,αλλα οταν με τα ιδια λεφτα βρισκει το 100αρι το dakar του 80 πολυ φοβαμαι οτι αυτο ουτε θα γυρισει να το κοιταξει.

Εγω δεν θα εδινα πανω απο 2000-2500 και παλι θα το σκεφτομουν.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Εγώ θα το πάω αλλιώς.

Ποιος το κρίνει για το τι αξίζει να γίνει κλασικό και να πληρωθεί Χ λεφτά;

Έχει δικαίωμα να βγάλει πινακίδες κλασικού ένα όχημα με την πάροδο 25/30ετών(δε θυμάμαι ακριβώς) αν είναι σε μαμά κατάσταση;
Έχει..

Γιατί το λοιπόν τόση απαξίωση στο συγκεκριμένο Honda; Επειδή δεν αφήνει λάστιχο κάτω;Δεν έσπαγε δε χαλαγε. Γιατί λατρεία σε άλλα "κλαμπατσίμπανα" που από τις 10 μερες οι 9 είναι συνεργείο ή θηρία της Χ-Ψ εταιρίας υψηλού budget;

Δεν θα πω αν βρίσκω πολλά η λίγα τα λεφτά.
Τα αξίζει ένα GS1200 του 05' ενώ δεν τα αξίζει το Pacific Coast του 93'..
ΟΚ.
Η αγορά και η ζήτηση καθορίζει τις τιμές, και τι θα ανεβάσει τιμή από αυτά που παλιωνουν..

Και για να μείνουμε στην κατηγορία μπανιέρα... 3000 με 3.500 χιλαρικα παίζουν οι goldwing 1200 των 80ς..μασίφ σίδερα Αμερικανιες.. .. .
Αυτή την πλαστικούρα της αγγελίας Μήτσο μου..δε τη θέλει κανένας..


Δε γίνεται ότι παλιώνει συλλεκτικό..
Μια alfa Romeo μπορει να γίνει, ένα huyndai pony, excel, πάει για τη χωματερή.
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.483
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Η αγορά και η ζήτηση καθορίζει τις τιμές, και τι θα ανεβάσει τιμή από αυτά που παλιωνουν..

Και για να μείνουμε στην κατηγορία μπανιέρα... 3000 με 3.500 χιλαρικα παίζουν οι goldwing 1200 των 80ς..μασίφ σίδερα Αμερικανιες.. .. .
Αυτό της αγγελίας Μήτσο μου..δε το θέλει κανενας


Δε γίνεται ότι παλιώνει συλλεκτικό..
Μια alfa Romeo μπορει να γίνει, ένα huyndai pony, excel, πάει για τη χωματερή.
Η δική μου γνώμη είναι ότι όλα μπορεί να γίνουν συλλεκτικά ακόμη και τα φθηνά αλλά δεν μπορεί ρε φίλε να ζητάνε ένα σκασμό λεφτά. Σίγουρα κάποια μοντέλα είναι δυσεύρετα και ανεβάζουν αξία αλλά πάρε το honda z50 σε γνήσιο που το ζητάνε στα 2500-3000 ευρώ και η τιμή έχει παρασύρει και τα κινέζικα ζετάκια που ζητάνε ότι θέλουν.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Η δική μου γνώμη είναι ότι όλα μπορεί να γίνουν συλλεκτικά ακόμη και τα φθηνά αλλά δεν μπορεί ρε φίλε να ζητάνε ένα σκασμό λεφτά. Σίγουρα κάποια μοντέλα είναι δυσεύρετα και ανεβάζουν αξία αλλά πάρε το honda z50 σε γνήσιο που το ζητάνε στα 2500-3000 ευρώ και η τιμή έχει παρασύρει και τα κινέζικα ζετάκια που ζητάνε ότι θέλουν.
Δεν έχει να κάνει με το αν ήταν φθηνό η ακριβό..
Παράδειγμα.. Τη δεκαετία 90.. Τα r100r και r100gs ήταν πολύ φθηνότερα απ το k1100lt. Σχεδόν μισή τιμή.
Δες τώρα σε τι τιμές πωλούνται.. Ενω το k1100lt το πήρα πρόπερσι 2300
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Η δική μου γνώμη είναι ότι όλα μπορεί να γίνουν συλλεκτικά ακόμη και τα φθηνά αλλά δεν μπορεί ρε φίλε να ζητάνε ένα σκασμό λεφτά. Σίγουρα κάποια μοντέλα είναι δυσεύρετα και ανεβάζουν αξία αλλά πάρε το honda z50 σε γνήσιο που το ζητάνε στα 2500-3000 ευρώ και η τιμή έχει παρασύρει και τα κινέζικα ζετάκια που ζητάνε ότι θέλουν.
Έτσι πάει, το ένα παρασύρει το άλλο..
Παράδειγμα.. Ειναι ενα κοκκινο k1100lt στην καλαματα, πάνω από 3 χρόνια στο car.
Τον είχα πάρει τηλ παλιότερα όταν το εδινε 3000. Βγηκε πριν κάτι μήνες ένα στην Κέρκυρα στα 4000, και μετά το βάλε και ο Καλαματιανός 4000..
Δεν πουλήθηκε τόσα χρόνια στα 3.. Το βάλε 4.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Συλλεκτικό κάποιος μπορεί να θεωρεί και το στυλό που έγραφε όταν πήγαινε Δημοτικό.
Αν όμως δεν ορίζεται κάτι σαν συλλεκτικό με καθολικά αποδεκτά κριτήρια, τότε είναι συλλεκτικό μόνο στο μυαλό του ιδιοκτήτη του.

Το να ονομάζει κάτι κάποιος συλλεκτικό, επειδή το έχει σε καλή οριτζιναλ κατάσταση, έχει συλλεκτική αξία μόνο για τον ίδιο.

Απο εκει και πέρα, ακόμη και συλλεκτικό με συλλεκτικό έχει διαφορά.
Υπάρχουν πχ συλλεκτικά νομισματα των 2 ευρώ για τους Ολυμπιακούς αγώνες, που πωλούνται 3 ευρώ (άρα μισή φορά πάνω απο την ονομαστική τους αξία), αλλά υπάρχουν και συλλεκτικά νομίσματα των 2 ευρώ που πωλούνται 300 ευρώ (150 φορές πάνω απο την ονομαστική τους αξία). Συλλεκτικά και τα δύο
 

tedvj23

member
Δημοσιεύσεις
859
Περιοχή
Patra City
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μεγάλη συζήτηση για αξια - συλλεκτικό ειδικά στην Ελλάδα...
Πάντως για το συγκεκριμένο μοντέλο θα πω ότι για 500 ευρώ υπήρχε η παρακάτω στο καρ.γρ εδώ και κάτι χρόνια και μετά έγινε 1000 ευρώ και τώρα τέλος...




 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Έτσι πάει, το ένα παρασύρει το άλλο..
Παράδειγμα.. Ειναι ενα κοκκινο k1100lt στην καλαματα, πάνω από 3 χρόνια στο car.
Τον είχα πάρει τηλ παλιότερα όταν το εδινε 3000. Βγηκε πριν κάτι μήνες ένα στην Κέρκυρα στα 4000, και μετά το βάλε και ο Καλαματιανός 4000..
Δεν πουλήθηκε τόσα χρόνια στα 3.. Το βάλε 4.


Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.529
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη

Πότε μια μοτοσυκλέτα γίνεται συλλεκτική​

Τα κριτήρια που καθορίζουν τη συλλεκτική αξία

Το κείμενο αυτό θα μπορούσε άνετα να έχει μέγεθος εγκυκλοπαίδειας 100 τόμων σε ηλεκτρονική μορφή, όμως θα κάνουμε μια προσπάθεια να περιοριστούμε στα βασικά. Το θέμα μας φυσικά είναι οι μοτοσυκλέτες που έχουν ή πρόκειται να αποκτήσουν συλλεκτική αξία στο μέλλον. Να πούμε δηλαδή για ποιους λόγους κάποια μοντέλα κρατούν ή πολλαπλασιάζουν την εμπορική τους αξία στο πέρασμα του χρόνου, ενώ κάποια άλλα πωλούνται για ένα κομμάτι ψωμί ή για παλιοσίδερα.

Παλιό δεν σημαίνει συλλεκτικό
Όποιος έχει πεταμένη μια παλιά μοτοσυκλέτα στην αποθήκη του ή βρίσκει στο σπίτι του παππού του ένα σκουριασμένο ριμάδι, αυτομάτως νομίζει πως βρήκε ένα μπαούλο με χρυσά νομίσματα. Φυσικά το πρώτο πράγμα που κάνει είναι να το βάλει αγγελία γράφοντας: Πωλείται συλλεκτική αντίκα, για γνώστες μπλα, μπλα μπλα, τιμή 5 εκατομμύρια ευρώ. Τηλ κ.τ.λ. Καθώς δεν έχει πληρώσει τίποτα για το συγκεκριμένο δίκυκλο ή είχε ξεχάσει πως το είχε, μπορεί να περιμένει για αιώνες μέχρι να βρεθεί το κορόιδο που θα το αγοράσει. Στην πραγματικότητα όμως η συλλεκτική αξία (ξεκαθαρίζουμε πως μιλάμε από οικονομική σκοπιά και όχι από συναισθηματική) καθορίζεται αυστηρά από τους ακόλουθους παράγοντες:

Ιστορία:
Αυτός είναι ο βασικότερος παράγοντας που επηρεάζει την τιμή μιας μοτοσυκλέτας στο μέλλον. Ένα μοντέλο που έχει σημαδέψει μια εποχή ή κουβαλά μαζί της μια ξεχωριστή κουλτούρα και φιλοσοφία σχεδιασμού που δεν ήταν δυνατόν να επαναληφθεί τα επόμενα χρόνια (π.χ. δίχρονα V4), αυτομάτως αποκτά συλλεκτική αξία. Επίσης, υπάρχουν περιπτώσεις που συγκεκριμένες μοτοσυκλέτες και όχι το συγκεκριμένο μοντέλο, έχουν ιδιαίτερη ιστορία (π.χ. μια Harley του Elvis ή μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα ενός παγκόσμιου πρωταθλητή). Σε αυτή την τελευταία περίπτωση όμως, η αξία της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας μεγαλώνει και μικραίνει ανάλογα με τη χρονική στιγμή που την πουλάς και καθορίζεται από την μόδα που επικρατεί.

Σπανιότητα:
Με τον χαρακτηρισμό “σπανιότητα” δεν αναφερόμαστε μόνο στα μοντέλα που παράχθηκαν σε λίγα αντίτυπα. Πολλές φορές, μοντέλα που παράχθηκαν σε χιλιάδες αντίτυπα και ήταν best seller τώρα πια είναι πολύ πιο σπάνια να τα βρεις (π.χ. τετρακύλινδρα supersport 400 από Ιαπωνία των 90ies) διότι κανείς δεν νοιάστηκε να τα συντηρήσει σωστά ή τις περισσότερες φορές, το κόστος συντήρησης ήταν εξωπραγματικό για την αξία που είχε η μοτοσυκλέτα εκείνη τη χρονική περίοδο. Αντιθέτως μια Ducati 916 SPS ή χρησιμοποιώντας το ακόμα πιο ακραίο παράδειγμα της Honda NR 750, οι πλούσιοι ιδιοκτήτες τους τις φρόντιζαν σαν να ήταν μωρά και σχεδόν όλες τους βρίσκονται σε άριστη κατάσταση έως σήμερα.

Εμφάνιση


Ξεχάστε την μπούρδα που λένε πως η εμφάνιση είναι θέμα υποκειμενικό. Τουλάχιστον όχι σε ό,τι αφορά τη συλλεκτική αξία μιας μοτοσυκλέτας. Εδώ καθοριστικό ρόλο παίζει πρωτίστως η ξεχωριστή εμφάνιση και δευτερευόντως η ομορφιά. Μοτοσυκλέτες που τις αποκαλούσαν άσχημες στην εποχή τους, κάνουν πολλούς σήμερα να τις ονειρεύονται (π.χ. GPz 900R).

Αυθεντικότητα
Αν οποιαδήποτε βίδα ή αυτοκόλλητο που υπάρχει πάνω στη μοτοσυκλέτα δεν είναι αυθεντικό, αναλόγως πέφτει η αξία της μοτοσυκλέτες. Υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις σε ό,τι αφορά σπάνια after market εξαρτήματα (π.χ. εξαρτήματα του οίκου Magni σε μοτοσυκλέτες της MV Agusta), αλλά αυτό αφορά πολύ συγκεκριμένο και μικρό αριθμό περιπτώσεων

Η γενιά των 50άρηδων
Το πιο συνηθισμένο φαινόμενο που επηρεάζει το πότε και ποιες μοτοσυκλέτες θα γίνουν συλλεκτικές, είναι εκείνο που μια γενιά μοτοσυκλετιστών γίνεται 50 ή 60 ετών. Σε αυτή την ηλικία οι μοτοσυκλετιστές έχουν την οικονομική και κοινωνική δυνατότητα να αγοράσουν την μοτοσυκλέτα που ονειρεύονταν όταν ήταν 20 χρονών αλλά δεν μπορούσαν τότε ή να ξαναπάρουν την μοτοσυκλέτα που είχαν τότε. Έτσι, οι μοτοσυκλέτες με ηλικία 20-30 ετών αποκτούν ξαφνικά ζήτηση και οι τιμές μεταπώλησης αυξάνονται απότομα (π.χ. τα αεροελαιόψυκτα GSX-R 750-1100πρώτης γενιάς και τα αντίστοιχα CBR900RR).

Επενδύοντας στις συλλεκτικές μοτοσυκλέτες
Ακούγοντας τις τιμές μεταπώλησης κάποιων συλλεκτικών μοτοσυκλετών είναι εύκολο να πιστέψεις πως πρόκειται για μια πολύ καλή επένδυση χρημάτων. Σήμερα αγοράζεις μια παλιά μοτοσυκλέτα με 1000€ και την πουλάς σε 10 χρόνια για 100.000€. Πρόκειται περί μύθου, ο οποίος συντηρείται με την περιπτωσιολογία. Πράγματι υπάρχουν ορισμένες περιπτώσεις που η αξία μια μοτοσυκλέτας εκτοξεύτηκε με το πέρασμα των χρόνων, όμως αν κάτσεις να δεις την συνολική εικόνα, τα πράγματα είναι ακριβώς αντίθετα. Για να πετύχεις υψηλή τιμή μεταπώλησης, η κατάσταση της μοτοσυκλέτας θα πρέπει να είναι άριστη. Για να έχεις σε άριστη κατάσταση μια παλιά μοτοσυκλέτα χρειάζονται ΠΟΛΛΑ λεφτά. Όσα χρήματα φαντάζεσαι πως χρειάζονται για ένα service καρμπυρατέρ, πολλαπλασίασέ τα επί πέντε για να βρεις το πραγματικό κόστος μέχρι να δουλέψει πραγματικά. Τις περισσότερες φορές, μια Brough Superior που πωλείται για 100.000€ έχει κοστίσει στον ιδιοκτήτη της πάνω από 150.000€ σε ανακατασκευές όσα χρόνια την είχε στα χέρια του. Αν δεν είχε ξοδέψει αυτά τα χρήματα, η τιμή μεταπώλησης της μοτοσυκλέτας θα ήταν πολύ χαμηλότερη, ίσως και μικρότερη από εκείνη που την είχε αγοράσει. Εξαιρέσεις πάντα θα υπάρχουν, αλλά στην πραγματικότητα οι αριθμοί λένε την σκληρή αλήθεια.


Πηγή Motomag
 
Top Bottom