ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ!!!!

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.093
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μερικές «συστάσεις» - γνώμες από το Ride Apart .

Είναι γεγονός ότι η αγορά μεταχειρισμένης μοτοσυκλέτας από τη μια μπορεί να μας γλιτώσει από μεγάλα έξοδα αλλά από την άλλη όμως ενέχει και κινδύνους για μεγλαλα έξοδα.

Η αλήθεια πάντως είναι ότι όταν μας μπει το σαράκι της αλλαγής μοτοσυκλέτας δύσκολα θα σταματήσουμε και θα «κάτσουμε στα αυγά μας».

Κατάλληλη εποχή

Υπάρχει αλήθεια εποχή κατάλληλη για αγορά μοτοσυκλέτας; Η «ευκαιρία» μπορεί να παρουσιαστεί μπροστά μας σε ανύποπτο χρόνο. Οι περισσότεροι «ειδικοί» πάντως λένε για φθινόπωρο. Είναι η εποχή που οι περισσότεροι πωλητές έχουν τελειώσει με τις βόλτες του καλοκαιριού και κάποιοι από αυτούς έχουν ανακαλύψει ότι δεν τους κάνει η μοτοσυκλέτα.

Μη διστάζετε να ταξιδέψετε

Άμα κι όταν βρεθεί μια ευκαιρία τι μας εμποδίζει να κάνουμε ένα κοντινό ταξιδάκι; Τα λεφτά που θα ξοδέψουμε θα είναι πολύ έως πάρα πολύ λιγότερα από μια αποτυχημένη φτηνότερη κοντινή αγορά. Άλλωστε υπάρχει κι η περίπτωση να υπάρχει φθηνότερη ευκαιρία σε άλλη πόλη μόνο και μόνο λόγω της μεγάλης ζήτησης του συγκεκριμένου μοντέλου στη δική μας πόλη.

Τα χιλιόμετρα;

Εντάξει όλοι μας γνωρίζουμε ότι τα λίγα χιλιόμετρα είναι το ιδανικό. Κι είναι σίγουρο ότι όλοι θα δελεαστούμε από μια μοτοσυκλέτα με λιγότερα χιλιόμετρα έναντι κάποιας άλλης με περισσότερα. Είναι όμως πραγματικά τα χιλιόμετρα κι άρα τα λιγότερα; Κι αλήθεια ποιο μπορεί να είναι πιο καλοσυντηρημένο μοτέρ ; και στη χρήση ; Ενα καλοσυντηρημένο σε ολα του ακόμα και στην χρηση μοτερ δεν καταλαβαίνει τίποτα (ή σχεδόν τίποτα) από χιλιόμετρα.

Αξία Αξεσουάρ

Μια μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα με πολλά αξεσουάρ μπορεί να μας γλιτώσει από πολλά επιπλέον έξοδα π.χ. βαλίτσες, tankbag κ.α. συναφή. Κάποια άλλα αξεσουάρ βέβαια υπάρχει περίπτωση να δηλώνουν και τον τρόπο χρήσης της μοτοσυκλέτας. Τις περισσότερες όμως φορές οι ιδιοκτήτες τους ζητούν κάτι περισσότερο-παραπάνω στην αξία της μοτοσυκλέτας τους. Έχω ακούσει να υπολογίζουν ακόμη και τα έξοδα τοποθέτησης…. Στον πραγματικό κόσμο μια πολύ μικρή αύξηση της τιμής της μοτοσυκλέτας με αξεσουάρ θα την κάνει δελεαστικότερη από κάποια άλλη. Επίσης νέα ελαστικά, πρόσφατο σέρβις θα μας γλιτώσουν από άμεσα επιπλέον έξοδα.

Εικόνα μοτοσυκλέτας

Μια καλοδιατηρημένη μοτοσυκλέτα φαίνεται όχι μόνο στο μοτέρ αλλά και σε όλα της τα πλαστικά μέρη. Μια φρεσκοπλυμένη μοτοσυκλέτα δεν έχει τίποτα να κρύψει επάνω της ενώ μια βρώμικη πιθανόν να κρύβει σκουριές κι άλλα «ωραία».

Ιστορικό συντηρήσεων – βιβλία service

Εξυπακούεται ότι μια καλοσυντηρημένη μοτοσυκλέτα δεν πρέπει μόνο να λέγεται και να φαίνεται αλλά και να αποδεικνύεται. Πως; Μα με το βιβλίο service της. Πρέπει όμως να δείξουμε και την πρέπουσα προσοχή σε αυτό το βιβλίο. Έγιναν όλα όπως πρέπει στα τακτά κι ορισμένα διαστήματα; Μήπως γράφει κάτι παράξενο; Έχει σφραγίδες από πιστοποιημένους τεχνικούς;

Πιστοποιημένος έλεγχος

Εάν υπάρχει η δυνατότητα επίσκεψης σε συνεργείο για έλεγχο της μοτοσυκλέτας μη φοβηθείτε τα «ψιλά» που μπορείτε να δώσετε σε μια τέτοια ενέργεια. Είναι σίγουρο ότι μια πιστοποιημένη αναφορά ελέγχου θα σας γλιτώσει από τυχόν πολλά «χοντρά» έξοδα στο μέλλον.

Test Ride

Στην Αμερική γίνεται. Εδώ πλέον στην Ευρώπη με τις τόσες κλοπές μοτοσυκλετών είναι σπάνια περίπτωση. Παρ’ όλα αυτά αν καταφέρνετε να δημιουργήσετε κλίμα εμπιστοσύνης στον πωλητή ένα test ride θα σας δώσει την απαραίτητη πληροφόρηση τουλάχιστον για το αν κάνετε εσείς για αυτήν τη μοτοσυκλέτα.

Καλές Αγορές…..
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.447
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Μια μηχανη με 20000 χλμ αν δεν εχει συντηρηθει σωστα,μπορει να ειναι σε πολυ χειροτερη κατασταη απο μια αλλη με τα τετραπλασια χλμ την οποια την ειχε ατομο που εκανε σωστη συντηρηση.

Προτιμησα να παρω το tiger με 70000 χλμ μονο και μονο γιατι ηξερα ποιος την ειχε και πως την συντηρουσε.Καποιοι αλλοι που πηραν την ιδια μηχανη και μαλιστα με πολυ λιγοτερα χλμ απο τη δικη μου σταθηκαν ατυχοι.
 

BULMONT

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.307
Ηλικία
60
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Μοτοσυκλέτα
ΚΤΜ 1190
Όνομα
BAΓΓΕΛΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
To βιβλίο σέρβις πάντως είναι σαν τα βιβλιάρια καταθέσεων...

Μόνο κάτι γριές τα 'χουν.......

Εγκυρες πληροφορίες μέσα από την ιδια την εταιρεια μεσω υπολογιστή.....
 

grigoris gs

well know member
Δημοσιεύσεις
3.486
Ηλικία
51
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GS ADVE
Όνομα
ΓΡΗΓΟΡΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑΣ
Με την προυποθεση οτι καταχωρουν τα δεδομενα και ειναι επαγγελματιες. Προηγουμενος αντιπροσωπος γνωστης τευκτονικης φιρμας τα ειχε γραψει ολα εκει που δεν πιανει μελανι. Ειχα κανει ανακληση η οποια δεν περαστηκε ποτε στο συστημα αλλα ειχα επιμεινει και μου την ειχε γραψει στο book service. Εγω πιστευω πρωτα βλεπουμε οτι υπαρχει ενημερωμενο book service και μετα κλεινουμε ραντεβου για ελεγχο σε μηχανικο.

Στάλθηκε από το SM-A310F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

johnnie

well know member
Δημοσιεύσεις
2.281
Ηλικία
47
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Γιά όλα τα γούστα
Όνομα
Γιάννης Παντίδος
Σχολαστικα συμπληρωμενο το βιβλίο service, όλα τα τιμολόγια των εργασιών που έχουν γίνει και φυσικά το αρχείο του συνεργείου. Έλεγχός σε συνεργείο επιλογής του αγοραστή.
 

ta-sio

new member
Δημοσιεύσεις
347
Ηλικία
43
Περιοχή
ΚΕΡΚΥΡΑ
Μοτοσυκλέτα
To NC750X, το γκρί, το καλό, το αντβέντσιουρρρ
Yamaha virago 250
Όνομα
TASOS
Δηλ εμεις που αλλαζουμε μονοι μας λαδια-ξυδια, φιλτρα κτλ η αξια της εχει πεσει κατακορυφα;
Οχι τιποτε αλλο αλλα εχω να πω πολλα για "πιστοποιημενους" μαστορες που τους πας την μηχανη για απλη αλλαγη λαδιων και βαζουν οτι θελουν σε οτι ποσοτητα θελουν.
Η καταςταςη της μοτοσυκλετας φαινεται επισης και απο τα "μουτρα" του ιδιοκτητη.
 

doryforos

new member
Δημοσιεύσεις
301
Ηλικία
49
Μοτοσυκλέτα
Piaggio Liberty i Get 125 abs
Honda Cb 500x
Όνομα
Νίκος
Νομίζω οτι στην Ελλάδα μόνο αν ξέρεις την μοτοσυκλέτα ποιος την είχε και τι την έκανε μπορείς να ποντάρεις στην αγορά της.Αλλιώς αλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Ξεκινάμε απ το απλό.Ποιο συνεργείο είναι της προκοπής να πάς να τσεκάρουν την μηχανή. Μετά πάμε σε αυτά που δεν φαίνονται.Ας πούμε εγω οταν ξεκινάω με την δική μου , ξεκινάω σιγά σιγά με λίγες στροφές και ο κινητήρας θερμαινεται ομοιόμορφα γρηγορότερα και σωστά .Δεν νομίζω να είναι στην ιδια κατάσταση αυτος ο κινητηρας με εναν άλλο ή αν αυτό μπορεί να το δει ο μηχανικός.Που φαινεται ας πουμε πως οτι ντιζα υπάρχει λαδωνεται σε κάθε service ή οτι οι δαγκανες καθαριζονται και αυτές. Και αντε πες είναι ολα γραμμένα στο book service , τα γραφόμενα πραγματοποιήθηκαν κιόλας?
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.447
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Δηλ εμεις που αλλαζουμε μονοι μας λαδια-ξυδια, φιλτρα κτλ η αξια της εχει πεσει κατακορυφα;
Οχι τιποτε αλλο αλλα εχω να πω πολλα για "πιστοποιημενους" μαστορες που τους πας την μηχανη για απλη αλλαγη λαδιων και βαζουν οτι θελουν σε οτι ποσοτητα θελουν.
Η καταςταςη της μοτοσυκλετας φαινεται επισης και απο τα "μουτρα" του ιδιοκτητη.

Για καποιους λειτουργει αποτρεπτικα αυτο.Φυσικα προτιμουν να βλεπουν σφραγιδες και ας μην εγιναν οι εργασιες,η αν εγιναν τα αναλωσιμα μπορει να μην ειχαν τις σωστες προδιαγραφες.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Τα μεγάλα λάθη όταν αγοράζεις μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα​

Τα έχουμε κάνει όλοι

Προφανώς ό,τι γράφουμε παρακάτω είναι βασισμένο σε εμπειρίες που έχουμε ζήσει εμείς οι ίδιοι, είτε σε προσωπικό επίπεδο, είτε στο άμεσο φιλικό μας περιβάλλον. Οπότε πρόθεσή μας δεν είναι να σας το παίξουμε έξυπνοι (αφού ήδη την έχουμε κάνει την πατάτα και εμείς…), αλλά να σας βοηθήσουμε να αποφύγετε να κάνετε τα ίδια λάθη. Όοοοσο περνάει από το χέρι μας βέβαια, διότι το συγκεκριμένο λάθος που θα μας απασχολήσει σε αυτό το κείμενο, επαναλαμβάνεται διαρκώς, ακόμα και από ανθρώπους που ήδη την έχουν πατήσει πολλές φορές! Μιλάμε φυσικά για την αγορά της λάθος μεταχειρισμένης μοτοσυκλέτας. Λάθος μοτοσυκλέτα, όχι με βάσει τον τύπο , το μοντέλο ή την μάρκα, αλλά με βάσει την τσέπη μας.

Κράτα καβάτζα

Όλα ξεκινούν στραβά από το γεγονός ότι έχεις 1000€ στην τσέπη και κοιτάς στις αγγελίες μοτοσυκλέτες που πωλούνται 2000€. Αν έχεις 2000€ στην τσέπη κοιτάς όσες κάνουν 3000€-4000€ και πάει λέγοντας. Στην περίπτωση της αγοράς μιας καινούριας μοτοσυκλέτας αυτό θεωρείται φυσιολογικό και η αλήθεια είναι πως οι λόγοι για να μην το κάνεις είναι λίγοι. Οι καινούριες μοτοσυκλέτες καλύπτονται από 2 χρόνια εγγύηση, έχουν φυσικά καινούρια λάστιχα, καινούριες αλυσίδες και το μόνο που θα χρειαστούν οι περισσότερες από αυτές μετά από 10.000 χιλιόμετρα χρήσης είναι μια αλλαγή λαδιών και φίλτρων. Αν έχεις λεφτά να πληρώνεις το δάνειο, την ασφάλεια, τα τέλη κυκλοφορίας και τις βενζίνες σου είσαι ΟΚ.
Όμως στην περίπτωση μιας μεταχειρισμένης μοτοσυκλέτας, τίποτα απολύτως δεν είναι δεδομένο. Ακόμα και μοτοσυκλέτες φίλων, που ξέρεις πως τις πρόσεχαν σα να ήταν μωρά στην κούνια, μπορεί να χρειαστούν πανάκριβες επισκευές. Διότι ΟΛΑ τα μηχανήματα φθείρονται και χαλάνε και όλα τα υλικά έχουν ένα χρονικό όριο ζωής. Ειδικά τα πλαστικά, τα καλώδια και τα ηλεκτρονικά, μπορεί να δείχνουν σαν καινούρια απ’ έξω αλλά από μέσα τα πράγματα να θυμίζουν στοιχειωμένο δάσος. Ξεχάστε τις μπούρδες του τύπου “αυτά δεν χαλάνε”. Οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα έχει φάει τον ελληνικό ήλιο στο κεφάλι για δέκα χρόνια ή έχει ψηθεί μέσα στο κέντρο της πόλης, είναι βέβαιο πως κάποια περιφερειακά εξαρτήματα θα χρειαστούν αντικατάσταση. Πιθανόν να χρειαστεί μια ντίζα γκαζιού (από 10€ έως και 300€ σε κάποιες περιπτώσεις), ίσως μια πλαστική ή λαστιχένια βάση για τα όργανα, το φαίρινγκ κ.τλ..
Κάτι τέτοιες “χαζές” ζημιές που παραμελήθηκαν, έχουν οδηγήσει στην ολική καταστροφή πολλές μοτοσυκλέτες. Οπότε, ακόμα κι αν η μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα που σκοπεύετε να πάρετε είναι “καλύτερη κι από καινούρια” εσείς κρατήστε στον κουμπαρά σας ένα ποσό για κάποια “μικροέξοδα”.

Αν ήταν ακριβή καινούρια θα έχει ακριβή συντήρηση

Ουάου! Με 3000€ παίρνω Hayabusa! Όταν 3000€ έχει πλέον ένα καινούριο ταϊλανδέζο παπί ή scooter με μόλις 125 κυβικά, είναι σίγουρα δελεαστικό να μπορείς να αγοράσεις με τα ίδια χρήματα μια μοτοσυκλέτα που έχει 180 ίππους και ξεπερνάει τα 300km/h. Όμως αυτό δεν σημαίνει πως τα ανταλλακτικά του Hayabusa κοστίζουν το 1/10 της τιμής που είχαν όταν η μοτοσυκλέτα ήταν καινούρια. Μάντεψε! Τα καινούρια ανταλλακτικά έχουν τιμές… καινούριων ανταλλακτικών! Οπότε μια μοτοσυκλέτα που έκανε 15.000€ και το ρεζερβουάρ της ως ανταλλακτικό έκανε 2000€, συνεχίζει ακόμα και σήμερα να κάνει 2.000€.
Κι αν το παράδειγμα της Hayabusa είναι εξόφθαλμο λόγω επιδόσεων, τα πράγματα δεν είναι τόσο ευδιάκριτα με τα χρηστικά μοντέλα μοτοσυκλετών, όπως ας πούμε τα On-Off.
Ένα BMW R 1200 GS του 2007 ήταν από τις ακριβότερες μοτοσυκλέτες της αγοράς. Το γεγονός πως τώρα το αγοράζεις ως μεταχειρισμένο μεταξύ 4.000€-6.000€ δεν σημαίνει πως η BMW θα σου πουλάει τα ανταλλακτικά με έκπτωση -90%.
Θα πρέπει να καταλάβεις πως με 4000€ αγόρασες μοτοσυκλέτα των 20.000€ και το κόστος συντήρησής της, εξακολουθεί να είναι αντίστοιχο με μια μοτοσυκλέτας των 20.000€, όχι των 4.000€. Ακόμα χειρότερα, επειδή είναι μεταχειρισμένη οι ανάγκες της για συντήρηση είναι ακόμα μεγαλύτερες.

Συνεχιζεται..........

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Βρες έναν δότη!​

Ας περάσουμε για λίγο από το πιο γενικό, στο πιο ειδικό, διότι ως Έλληνες θα πούμε «λύσεις πάντα υπάρχουν» και υπάρχουν! Απλά δεν κάνουν για όλους! Δηλαδή: Έστω πως έχουμε αγοράσει ένα μεταχειρισμένο Enduro με 1.500 Ευρώ, όπως και έχουμε κάνει οι ίδιοι, μιας και όπως είπαμε στην αρχή δεν σας μιλάμε τυχαία. Κι έστω πως μετά από λίγο "καρφώνει σασμάν". Δεν θα πούμε την μάρκα επίτηδες, για να μην εστιάσει κανείς στην μάρκα μιας και το κοινό των εντουράδων έχει την τάση να θεωρεί πως κάποια πράγματα συμβαίνουν μονάχα σε λίγους... Η πρώτη λύση σε αυτή την περίπτωση, είναι να παραγγείλεις ανταλλακτικά που φτάνουν μερικές φορές να είναι ακριβότερα από την ίδια την αγορά της μοτοσυκλέτας, στην προκειμένη περίπτωση πάνω από χίλια Ευρώ ακριβότερα από το αρχικό κόστος απόκτησης! Ουσιαστικά δεν είναι λύση λοιπόν και το μόνο που μένει είναι να βρεις μία μεταχειρισμένη ή ακόμη καλύτερα ένα ολόκληρο κιβώτιο και είτε μόνος σου, είτε με κάποιο φίλο μηχανικό να ασχοληθείς με την αντικατάσταση. Αυτό όμως, το να βρεις ένα μεταχειρισμένο ή τρακαρισμένο, δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση, παρόλο που θα σου την προτείνουν όλοι ως την πρώτη λύση! Στην πράξη είναι χρονοβόρα διαδικασία η οποία δεν ταιριάζει σε όλους και μόνο αν είσαι πολύ τυχερός καταλήγεις να ξεμπερδεύεις γρήγορα, έχοντας ξοδέψει και σε αυτή την περίπτωση αρκετό χρόνο.



Δεν ξέρεις αν έχει τρακάρει!​

Κι έστω πως έχεις κάνει την δουλειά που πρέπει, έχεις αποφασίσει σε ένα μοντέλο με βάση το κριτήριο για το τι μπορεί να σου ζητήσει στα επόμενα χιλιόμετρα κι αν ταιριάζει στην χρήση για την οποία την θέλεις. Ποιος όμως μπορεί να σου πει, η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ που θέλεις να αγοράσεις, αν δεν έχει τρακάρει, αν στην πρώτη λακκούβα, ή μεγάλο ταξίδι δεν θα δεις το πλαίσιο να σε χαιρετά; Μέχρι τώρα αυτό στην χώρα μας μπορούσε να γίνει μονάχα με κάποιον «ειδικό», συνήθως τον μάστορα που ξέρεις προσωπικά, και που έπρεπε να βασιστείς στην εμπειρία του μετά από μία δεκάλεπτη βόλτα. Εξαιρετικά δύσκολο να τα βρει όλα σε μία τέτοια βόλτα, όσο κι αν ριψοκινδυνεύει μέσα στην κίνηση για να δει αν κουνάει στα πολλά χιλιόμετρα… Η λεπτομέρεια εδώ, είναι πως από φέτος στην Ελλάδα ο ίδιος ο μάστορας –δεν πας αλλού δηλαδή- έχει στα χέρια του ένα νέο εργαλείο στο μικρότερο κόστος της Ευρώπης. Καλεί την MotoCert και παίρνει πιστοποιητικό και διάγνωση από 3D lazer, χωρίς να λύσει βίδα: Ότι κι αν έχει η συγκεκριμένη που θέλεις να αγοράσεις, θα βρεθεί με ακρίβεια σε υποδιαίρεση του χιλιοστού. Υπάρχει και σε αυτό το πρόβλημα λύση λοιπόν!

Ψέματα κι αλήθειες

Υπάρχει λόγος που μια μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα είναι φτηνότερη από μια καινούρια. Κι ο λόγος αυτός είναι πως ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορεί να σου εγγυηθεί ότι δεν θα χαλάσει.

Στην πραγματικότητα δεν υπάρχουν ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ μηχανάκια, που κατουράς μέσα στο ρεζερβουάρ και δουλεύουν χωρίς πρόβλημα για τα επόμενα σαράντα χρόνια. Σαφώς υπάρχουν μοντέλα που αντέχουν περισσότερο ή εμφανίζουν λιγότερες φθορές με το πέρασμα του χρόνου, όμως ό,τι δουλεύει χαλάει κιόλας.

web-YAM-7L1O9536-1024x685.jpg

Μην σας παρασύρουν όλα αυτά τα παραμύθια που παλιά κυκλοφορούσαν από στόμα σε στόμα και τώρα έχουν γίνει σχόλια στο διαδίκτυο. Στο facebook και στα site γράφουν σχόλια μόνο όσοι είναι συναισθηματικά φορτισμένοι. Σκέψου το λίγο… Θετικό σχόλιο θα γράψεις αν γουστάρεις με τρέλα τη μοτοσυκλέτα σου και αρνητικό σχόλιο αν σου έχει βγάλει την ψυχή. Έτσι δεν είναι τυχαίο που τα περισσότερα σχόλια που διαβάζεις είναι γεμάτα με υπερβολικά θετικούς ή αρνητικούς χαρακτηρισμούς. Η Honda, η Suzuki, η Yamaha, η Kawasaki πουλάνε ΚΑΘΕ χρόνο εκατομμύρια δίκυκλα, αλλά δεν υπάρχουν εκατομμύρια σχόλια. Ακόμα και μικρότερες σε μέγεθος εταιρείες, όπως η Harley, η Ducati, η BMW πουλάνε χιλιάδες μοτοσυκλέτες κάθε χρόνο. Ούτε όλες χαλάνε, ούτε όλες είναι αλεξίσφαιρες. Οπότε πριν δώσεις τα λεφτά για την αγορά της επόμενης μεταχειρισμένης μοτοσυκλέτας σου, λάβε υπόψη τις παρακάτω συμβουλές μας:



1- Κράτα ένα ποσό στην άκρη για πιθανές βλάβες.

Δώσε μικρότερη προκαταβολή και αναλόγως του είδους της μοτοσυκλέτας, κράτησε στην άκρη ένα ποσό για τα “πρώτα έξοδα”.



2- Οι ακριβές μοτοσυκλέτες έχουν ακριβά ανταλλακτικά

Όσο πιο περίπλοκη τεχνολογικά είναι μια μοτοσυκλέτα, τόσο πιο ακριβά κοστίζουν οι βλάβες της



3- Τα χρόνια είναι το ίδιο σημαντικά με τα χιλιόμετρα

Είναι λάθος να νομίζεις πως μια μοτοσυκλέτα 10-20 ετών που έχει κάνει μόνο 10.000km δεν θα έχει προβλήματα. Ο χρόνος προκαλεί φθορές στα πλαστικά, τις τσιμούχες και τα καλώδια, τόσο εξωτερικά του κινητήρα, όσο και μέσα στον κινητήρα, ανεξάρτητα από την χρήση.



4- Πάρε μαζί σου έναν εξειδικευμένο μηχανικό

Τα πρώτα λεφτά που πρέπει να δώσεις όταν αγοράζεις μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα είναι σε έναν εξειδικευμένο μηχανικό για να την ελέγξει πριν δώσεις προκαταβολή. Όχι απλά σε ένα φίλο που “ξέρει”, ούτε απλά σε έναν οποιοδήποτε μηχανικό. Βρες έναν που έχει εξειδικευμένες γνώσεις πάνω στη μοτοσυκλέτα που θέλεις να αγοράσεις και ο οποίος να γνωρίζει πόσο θα σου κοστίσει η κάθε βλάβη ή φθορά που έχει η μοτοσυκλέτα που ενδιαφέρεσαι να αγοράσεις. Υπάρχουν μοτοσυκλέτες που είναι καλύτερο να λείπει ο κινητήρας τους, παρά το φαίρινγκ τους! Κι από εκεί και πέρα, ζήτα από αυτόν τον μηχανικό που ήδη ξέρεις και εμπιστεύεσαι και που μπορεί να σου απαντήσει πόσο θα σου κοστίσει μία βλάβη, να πιστοποιήσει την συγκεκριμένη που σκοπεύεις να αγοράσεις μέσω της MotoCert, καθώς δεν υπάρχει αυτή την στιγμή πιο γρήγορος και άμεσος τρόπος στην Ελλάδα, να δεις με απόλυτη ακρίβεια πόσο κοντά σε κατάσταση καινούριας, είναι η γεωμετρία της μοτοσυκλέτας, που σε ενδιαφέρει. Να ξέρεις με κάθε βεβαιότητα αν έχει πέσει ή όχι.

Μην πεις ποτέ: “Έλα μωρέ, ένα φανάρι θέλει…” αν δεν ξέρεις πόσο κοστίζει, διότι το φανάρι μπορεί να κάνει πιο ακριβά από την μοτοσυκλέτα που θέλεις να αγοράσεις.

Τι σου λέμε, με λίγα λόγια, να μην πάρεις μεταχειρισμένη; Σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση, το ακριβώς αντίθετο: Πάρε μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα! Απλά να πάρεις εκείνη που θα είναι κατάλληλη για εσένα προσωπικά, να την ελέγξεις καλά πριν την κάνεις δική σου, ώστε στο τέλος αυτό που θα σου μείνει να είναι μονάχα η ευχαρίστηση να την κάνεις βόλτα! Τόσο απλά, και καλά χιλιόμετρα από εμάς!

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΗ​



Πριν πάρετε τους δρόμους…

Τι προσέχουμε όταν αγοράζουμε μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα από ιδιώτη; Τι κοιτάμε και τι ελέγχουμε στον πιθανά μελλοντικό μας καθημερινό, δίτροχο σύντροφο; Πού πρέπει να ρίξουμε ιδιαίτερο βάρος; Ποιες είναι οι παγίδες, τα “δόκανα κι οι ενέδρες”;

Kείμενο: Βασίλης Αντζουλάτος


Ας υποθέσουμε πως έχετε αποφασίσει να μην αγοράσετε από κατάστημα μοτοσυκλετών τη μελλοντική σας μοτοσυκλέτα, εφόσον έχετε διαπιστώσει πως στην “ελεύθερη αγορά” των ιδιωτών, θα βρείτε “καλύτερη ποιότητα, σε χαμηλότερες τιμές”.

Η προσοχή που πρέπει να επιδείξετε είναι μεγάλη, ειδικά στην περίπτωση μεταχειρισμένης μοτοσυκλέτας – γιατί μετά την αγορά της υπάρχει πιθανότητα να ξεκινήσει και μια μεγάλη περιπέτεια εξόδων και προβλημάτων, ιδίως αν ο πρώην ιδιοκτήτης σάς έχει αποκρύψει την αλήθεια.

Αντίθετα, μέσα από διαδικασίες ασφαλείας στην αρχική επιλογή οι πιθανότητες εξαπάτησης μειώνονται – προσοχή δεν εξαφανίζονται – ιδιαίτερα όταν μιλάμε για αγορά από ιδιώτη και όχι από κατάστημα. Και αν η αγορά σας, πέρα από οικονομική, αποδειχτεί και σωστή, τότε μια πολυετής και απροβλημάτιστη συμβίωση με τη μοτοσυκλέτα σας απλώνεται μπροστά σας.
Μπες στο Internet και ψάξε
Ακολουθείτε, όπως είναι λογικό, τη γνωστή διαδικασία: ιστοσελίδες με εκατοντάδες προσφορές, κι ας υποθέσουμε πως έχετε αποφασίσει ποιο μοντέλο σας ταιριάζει ή έχετε προσδιορίσει τα 2-3 από αυτά που σας ενδιαφέρουν, κι είστε έτοιμοι να ξαμοληθείτε στους δρόμους… τους διαδικτυακούς αρχικά και τους πραγματικούς δρόμους του κόσμου αργότερα, για να αναζητήσετε την “τέλεια αγορά”.
Διαβάζοντας την αγγελία
Η πραγματική ανάγνωση της αγγελίας και η αποκρυπτογράφησή της, καθώς και της φωτογραφίας που βλέπετε, είναι μεγάλη υπόθεση. Οι σύντομες, απλές και ξεκάθαρες αγγελίες, που όμως δεν ξεχνούν να καλύψουν βασικούς τομείς είναι και οι καλύτερες, ιδιαίτερα αν συνοδεύονται και από την τιμή.
Πολλοί πιστεύουν πως αν αναφέρουν στην αγγελία τους το περίφημο “σε τιμή ευκαιρίας” ή το καταπληκτικό “1 ευρώ” θα προκαλέσουν πλήθος τηλεφώνων από περίεργους που έλκονται από το δόλωμα που τους έχει ριχθεί… και δεν μπορούν να κρατηθούν.

Η αλήθεια είναι πως η πλειονότητα των ανθρώπων που διαβάζει αγγελίες κοιτάζει κυρίως τις τιμές και σίγουρα βαριέται να μπει στον κόπο να πάρει 10 τηλέφωνα αγγελιών χωρίς τιμή.
Εξάλλου, το “τιμή 1 ευρώ” μεταφράζεται διαφορετικά για τον καθένα και εξαρτάται από το τι κουβαλάει ο καθένας στο κεφάλι του. Ο μπάρμπας που πουλάει το καταταλαιπωρημένο, κακομεταχειρισμένο του Transalp 600 για 4.000 ευρώ, πιστεύοντας ότι πουλάει “λουλούδι”, είναι εκτός πραγματικότητας.

Το ίδιο και ο τύπος με το GSXR 1000 του “τότε”- που βγάζανε καλά μηχανάκια – και ζητάει 15.000 ευρώ επειδή έχει μόλις 6.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ και “τόσο πουλιούνται σήμερα τα καινούργια 1000άρια”, παραβλέποντας ότι πρόκειται – συν τοις άλλοις – για μοντέλο… του “τότε”.
Τι σημαίνει “άριστη κατάσταση”;
Το αστείο είναι πως ενώ στο εξωτερικό όταν ένας άνθρωπος συντάσσει την αγγελία του, δεν διανοείται να πει ψέματα για την κατάσταση του οχήματός του, στην Ελλάδα το ψέμα αποτελεί κανόνα.
Ξέρετε στο εξωτερικό υπάρχει διαβάθμιση καταστάσεων. Ποτέ ένας Γερμανός ή ένας Άγγλος π.χ. δεν θα έγραφε ότι η μοτοσυκλέτα του είναι σε καλή κατάσταση, αν αυτό δεν ίσχυε πραγματικά.
Η κατάσταση ενός σκούτερ, μιας μοτοσυκλέτας, ενός αυτοκινήτου κυμαίνεται από Κακή, Μέτρια, Καλή, Πολύ Καλή και φτάνει μέχρι και Άριστη.

Στην Ελλάδα, η συντριπτική πλειοψηφία των αγγελιών αναφέρει πως το όχημα είναι σε άριστη κατάσταση, κι ας φαίνεται “συντρίμμι” στις φωτογραφίες.
Με λίγα λόγια, οι περισσότεροι ψεύδονται. Άριστη είναι μια μοτοσυκλέτα που έχει κάνει το πολύ 3-4.000 χιλιόμετρα από τη μέρα που αγοράστηκε, που παρέμενε σε κλειστό χώρο όταν δεν κυκλοφορούσε και έχει φυλαχτεί με ευλάβεια. Μόνο τότε είναι άριστη.
Έχουμε συναντήσει δεκάδες “άριστα” μεταχειρισμένα δίκυκλα όλα αυτά τα χρόνια, τα οποία εύκολα θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν από “σκουπίδια” και “μπάζα”, μέχρι “απόπειρες δολοφονίας εξ αμελείας”.

Συνεχιζεται....
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΗ​


Ίσως να άξιζε να γράψει κανείς ένα ξεχωριστό άρθρο γι’ αυτές τις περιπτώσεις, αφού εγγυημένα θα έβγαζε πολύ γέλιο.
Ευτυχώς που οι αγγελίες συνοδεύονται σχεδόν πάντα από πολλές φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης, κι έτσι μπορεί ο ενδιαφερόμενος να πάρει μια πρώτη ιδέα. Αν δεν περιεργαστείς όμως από κοντά, ζωντανά τη μοτοσυκλέτα, δεν πρόκειται να βγάλεις συμπέρασμα.
Κι έχουν δει πολλά τα μάτια μας. Από μηχανάκια που ήταν βαμμένα με πινέλο μέχρι τελευταίας βίδας και ακτίνας (!), μέχρι μοτοσυκλέτες “σε δόσεις”, “σε τεύχη” που λένε, με τα κομμάτια τους μοιρασμένα άτακτα σε καφάσια, κούτες, κουτάκια και σακούλες. Κι όλα ήταν σε “άριστη κατάσταση”.

Το αν μια μοτοσυκλέτα είναι άριστη ή όχι, αυτό είναι κάτι που θα το αποφασίσει ο αγοραστής και κυρίως ο εξειδικευμένος μηχανικός, κι όχι ο πωλητής-ιδιοκτήτης.
Για την ακρίβεια, ο ιδιοκτήτης είναι ο πιο ακατάλληλος άνθρωπος για να κρίνει αν η μοτοσυκλέτα του είναι άριστη.
Μη βιαστείς να βγεις από το σπίτι
Μην αρχίσετε να τρέχετε από δω κι από κει, πίσω από κάθε αγγελία που βλέπετε. Χρησιμοποιήστε το διαδίκτυο, τα social media, το Messenger, τα SMS, αλλά και το τηλέφωνο για να εξοικονομήσετε χρόνο.
Κάνετε τις συνεννοήσεις και τα παζάρια από το τηλέφωνο και δείτε τις αντιδράσεις του πωλητή χωρίς να χάνετε πολύτιμο χρόνο, τρέχοντας από ‘δω κι από ‘κει άδικα.
Χαμένος χρόνος λογίζεται το να μιλήσεις με κάποιον στο τηλέφωνο, να κανονίσεις τη συνάντηση, να πας, να ελέγξεις τη μοτοσυκλέτα, να την κάνεις βόλτα και τελικά να φτάσεις στη συζήτηση, όπου πιθανά να αντιμετωπίσεις μια παράλογη ή αμετακίνητη στάση από την πλευρά του πωλητή στο θέμα της μείωσης της τιμής. Και τελικά να πάει στράφι όλο το τρέξιμο. Άρα το πρώτο τηλεφώνημα έχει μεγάλη σημασία.
Προετοιμάζομαι και καταγράφω
Όταν φτάσει η ώρα του τηλεφωνήματος θα πρέπει να είστε προετοιμασμένοι. Δεν μιλάμε για ψυχολογική προετοιμασία και για το ποιος θα επικρατήσει στη συζήτηση, αλλά ούτε και για το ύφος που πρέπει να έχει κανείς στο τηλέφωνο (δηλαδή να μην δείχνει πως καίγεται να αγοράσει το σκούτερ που πουλάει ο άλλος και πως είναι η σούπερ-ευκαιρία που δεν θέλει με τίποτε να χάσει).
Αν βέβαια, θα θέλατε να πούμε μια κουβέντα σχετικά με το ύφος… τότε να την πούμε: γενικά μιλάμε αργά, καθαρά, γνωρίζοντας πως εμείς έχουμε το πάνω χέρι, αφού προσφέρουμε χρήματα. Αρκεί, βέβαια, να μην το παρακάνουμε, πράγμα που σημαίνει πως όλα τα παραπάνω πρέπει να εκφράζονται με ευγένεια και όχι με διάθεση επιβολής, ειρωνείας και εξυπνακίστικο στυλ του τύπου “εγώ τα ξέρω όλα”.

Καλό είναι να αποφεύγονται οι προσβλητικές ατάκες του στυλ “Σαν πολλά δεν είναι ρε μεγάλε;” και τα “Τόσα ζητάς γιατί τόσα σου λείπουνε;”, επειδή η μοτοσυκλέτα που πωλείται τελικά μπορεί πράγματι να είναι πολύ καλή και προσεγμένη και να μας συμφέρει να την αγοράσουμε, αλλά να χαλάσει η διαπραγμάτευση λόγω μιας τέτοιας δικής μας αγενούς αντιμετώπισης από το τηλέφωνο, για την οποία θα μετανιώσουμε πικρά αργότερα.
Οργάνωση με λίστα
Προσπαθήστε κατ’ αρχήν να επικοινωνήσετε με τον άνθρωπο που πουλάει το σκούτερ, κι όχι με κάποιον που τον εκπροσωπεί. Όταν μιλήσετε στο τηλέφωνο με τον ιδιοκτήτη/πωλητή , αποσπάστε συγκεκριμένες και όχι γενικές πληροφορίες. Μην αναλωθείτε σε ερωτήσεις του τύπου : “Είναι κόκκινη όπως φαίνεται στη φωτογραφία…” ή “τα χιλιόμετρα που αναφέρετε στην αγγελία είναι πραγματικά” κ.α. που δεν θα σας διαφωτίσουν ιδιαίτερα.
Προετοιμασία πριν από το τηλεφώνημα δεν σημαίνει απλά να διαβάσεις ξανά και ξανά την αγγελία μέχρι να τη μάθεις απέξω.
Ούτε χρειάζεται να κοιτάζεις επί ώρες τις φωτογραφίες μέχρι να κοκκινίσουν τα μάτια σου – απλώς γράφεις σε ένα χαρτί ή στο PC σου όλες τις σημαντικές, παράπλευρες πληροφορίες που θέλεις να μάθεις. Κατάσταση, Ζημιές, Εμπλοκή σε ατύχημα, Σέρβις, Κατάσταση, Έξτρα εξαρτήματα, Τελική τιμή.
Κατάσταση: Ρωτήστε για την εξωτερική κατάσταση, γρατσουνιές, μικρο-χτυπήματα και αν η φύλαξή της γινόταν σε εξωτερικό χώρο ή σε γκαράζ, πυλωτή, κ.λπ. Επίσης ζητήστε να μάθετε για την κατάσταση των ελαστικών, αλυσιδογράναζων και των δισκόφρενων.
Ζημιές: Χτυπημένη έστω και λίγο, πεσμένη ή τρακαρισμένη μοτοσυκλέτα αποκλείεται αυτομάτως. Ρωτήστε καλού-κακού αν έχει εμπλακεί σε ατύχημα. Αν απαντήσει θετικά ο πωλητής, ευχαριστήστε και χαιρετήστε τον, ακόμα κι αν σας την προσφέρει στη μισή τιμή.
Σέρβις: Ενημερωθείτε για το συνεργείο που γινόταν η συντήρηση και αν υπάρχει καταγραφή. Επίσης ρωτήστε αν υπάρχει βιβλιαράκι σέρβις με σφραγίδες από το εξουσιοδοτημένο, κατά προτίμηση, συνεργείο. Ρωτήστε αν είχε παρουσιαστεί κάποιο μηχανικό πρόβλημα και αν η μοτοσυκλέτα έχει δεχθεί οποιουδήποτε είδους επισκευή ή μετατροπή.
Τελική τιμή: Την τελική τιμή τη ρωτάτε τελευταία. Ρωτάτε ξανά για πολλούς λόγους, όπως επειδή μπορεί ο πωλητής να μην έχει δεχτεί τηλεφώνημα για πολύ καιρό και με αυτή την ερώτηση να είναι έτοιμος να την κατεβάσει.

Από δω και πέρα είναι που αρχίζετε την τηλεφωνική διαπραγμάτευση και ρωτάτε αν η τιμή είναι συζητήσιμη και τι περιθώρια μείωσης υπάρχουν.
Μόλις ολοκληρώσετε τη συμπλήρωση της λίστας, δώστε στον πωλητή το όνομά σας και πείτε συγκεκριμένα πότε θα ξανατηλεφωνήσετε.
Η παραπάνω λίστα οργάνωσης για κάθε αγγελία που ενδιαφέρεστε θα σας φανεί πολύτιμη, αφού με μία ματιά θα ξέρετε ακριβώς τις πληροφορίες της κάθε μοτοσυκλέτας, κι όλα αυτά πριν καν τη δείτε ζωντανά.

Πηγη https://motorbike.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.221
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Δεν πρέπει να έχει σχέση με την αγορά ο δημοσιογράφος , μα καμμία ..... είτε με την ελληνική είτε με την ευρωπαϊκή.....!:cool:
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Ερχεται ένας μπάρμπας εχθες στο μαγαζί με ένα κόκκινο παλιό transalp. Από αυτά, που τα βλέπεις και λες, πόσο καλά φτιαγμένα τα έκανε η Honda, που δεν έχει δεχθεί τρεις δεκαετίες ούτε ένα σκέπασμα ΠΟΤΕ, δεν έχει πλυθεί ΠΟΤΕ, δεν έχει δεχθεί κανενός είδους φροντίδα ΠΟΤΕ, δεν έχει μπει μέσα να μην το καίει ήλιος-βροχή-χιόνι-χαλάζι-αμμοθύελα ΠΟΤΕ, και πάλι εξακολουθεί το καημένο και δουλεύει.

Πρώτο ΚΑΚΟ σημάδι πελάτη, ότι πάει να μπουκάρει απευθείας με την μηχανή του ΜΕΣΑ στο συνεργείο.

Δεν χωράει γιατί ήταν ανοικτή η μισή πόρτα και το παρατάει τελικά, και παρκάρει απέξω, οπως θα έκανε εξ αρχής κάθε άνθρωπος που έχει στοιχειώδη σχέση με λογική κι ευγένεια.

Μπαίνει μέσα, ρωτάει για λαμπάκι στο φλας, του το αλλάζουμε, ρωτάει αν μπορούμε να του βρούμε πράγματα που θέλει.

Θα περιγράψω μόνο ένα: Το φανάρι πίσω, το ''κρύσταλο'' είναι χιλιοσπασμένο και κολλημένο με λόγκο, ξανά και ξανά. ΜΕ ΛΟΓΚΟ.

Αυτός ο άνθρωπος, αύριο μεθαύριο θα βάλει αγγελία, και θα πρέπει να συννενοηθεί ο υποψήφιος αγοραστής μαζί του, για το ''αριστη κατάσταση'' που περιγράφει και να ''καταγράψει λίστα με τιμές και εκπτώσεις''. Εχει να ακούσει ''αυτά δεν χαλάνε'' και ''δεν έχει ανάγκη'' και ''δυο-τρια μικροπράγματα θέλει'', ουουουουου. Πέθανε κι ο Πανούσης, να έβγαζε κανά τραγούδι για τον Νεοέλληνα ιδιοκτήτη-πωλητή μοτοσυκλέτας.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Εγώ πήγα είδα ένα 1100gs στα 1400ευρω..
Απ το βιβλιαρακι σέρβις,ειχε 140.000χλμ το 2012, απο κει και μετα άγνωστον
Καμμενο απ τον ήλιο. Βαμμένο με σπρέι, έβγαιναν φλούδες... λάστιχα με ρωγμές.. .. Δισκοπλακες χάλια. .δεν έχω ξαναδεί πιο μπουρδελο gs..
To πίσω σωληνάκι φρένου μπλαστρωμενο όλο με σιλικόνη... Λόγω διαρροής αχαχα..ευτυχώς που φοραγε μπαγκστερ, το τεποζιτο θα ητανε madmax φαση
Μπαταρία κάπουτ...ο τύπος ήταν γομάρι και το βάζε μπρος στην κατηφορα

Το μοτέρ πάντως ραπτομηχανή, ούτε διαρροές είχε, ούτε τζόγους πισω
Λοιπόν το κάνα βόλτα και πήγαινε...τρένο...δεν το περίμενα.
Στην αγγελία έχει βάλει φώτο απ το ιντερνετ αχαχα.Μενιδι city. Ρωσοποντιος.
Μου λέει, το πήρα πέρυσι από έναν παππού που το πρόσεχε.Αχαχα
 
Τελευταία επεξεργασία:

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Εγώ πήγα είδα ένα 1100gs στα 1400ευρω..
...
Μου λέει, το πήρα πέρυσι από έναν παππού που το πρόσεχε.Αχαχα
Μπάρμπα θα φτάσεις μέχρι τα 2.500 και θα πάρεις καλό το δυνατόν 1100 GS. Bcdefgh
Άσε τα πεθαμένα..


Θα πάρεις και τους αποστάτες που ανέβασα μετά και θα είσαι άρχοντας .. abc
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.480
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Εγώ πήγα είδα ένα 1100gs στα 1400ευρω..
Απ το βιβλιαρακι σέρβις,ειχε 140.000χλμ το 2012, απο κει και μετα άγνωστον
Καμμενο απ τον ήλιο. Βαμμένο με σπρέι, έβγαιναν φλούδες... λάστιχα με ρωγμές.. .. Δισκοπλακες χάλια. .δεν έχω ξαναδεί πιο μπουρδελο gs..
To πίσω σωληνάκι φρένου μπλαστρωμενο όλο με σιλικόνη... Λόγω διαρροής αχαχα..ευτυχώς που φοραγε μπαγκστερ, το τεποζιτο θα ητανε madmax φαση
Μπαταρία κάπουτ...ο τύπος ήταν γομάρι και το βάζε μπρος στην κατηφορα

Το μοτέρ πάντως ραπτομηχανή, ούτε διαρροές είχε, ούτε τζόγους πισω
Λοιπόν το κάνα βόλτα και πήγαινε...τρένο...δεν το περίμενα.
Στην αγγελία έχει βάλει φώτο απ το ιντερνετ αχαχα.Μενιδι city. Ρωσοποντιος.
Μου λέει, το πήρα πέρυσι από έναν παππού που το πρόσεχε.Αχαχα
Μπάμπη πάρτο με μια αλοιφή θα γίνει καινούργιο. abcdefghgk Rolling
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.480
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Ναι.. Ναι...
Θα στρώσει...

Και όμως Δημήτρη η βαζελίνη κάνει δουλειά στα πλαστικά και σε άλλα μέρη της μοτοσυκλέτας. Η βασική όμως είναι όταν δεν πουλιέται με τίποτα. Rolling Tooth
 
Top Bottom