Έσοδα ρεκόρ δημοπρασίας

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Kawasaki Ninja 900 – Πρωτότυπο προπαραγωγής σε δημοπρασία!​

bb52e0aeb50e13a376958ea356ca68d3_XL.jpg

Το ευρύτερα γνωστό και ως Kawasaki GPZ900R, γενάρχης των «Ninja» αλλά και μοτοσυκλέτα του Tom Cruise στο Top Gun του 1986, βγαίνει στο σφυρί. Το εν λόγω Kawasaki Ninja 900 μάλιστα, πρόκειται για μοτοσυκλέτα προ-παραγωγής, κάτι που το καθιστά μοναδικό στο είδος του.
Όντας στην κατοχή ενός πρώην στελέχους της Kawasaki, του John Hoover, «έζησε» ως μια μοτοσυκλέτα επίδειξης για σχεδόν 40 χρόνια. Η μοτοσυκλέτα του Hoover, αναφέρεται ότι δεν έχει δεχθεί ποτέ σέρβις από αντιπρόσωπο και παρουσιάζεται όπως ήταν το 1984 όταν παραδόθηκε για πρώτη φορά από το εργοστάσιο στην Ιαπωνία.
Με μόλις 5,8 μίλια στο χιλιομετρητή –κάτι λιγότερο από 10 χλμ δηλαδή- πιθανότατα πρόκειται για το Ninja 900 με τα λιγότερα χιλιόμετρα στον κόσμο. Κάτι λογικό αν σκεφτεί κανείς πως έχει εκτεθεί και μόνο μεταξύ άλλων σε χώρους παγκόσμιας κλάσης, συμπεριλαμβανομένου του Μουσείου Guggenheim της Νέας Υόρκης στην έκθεση «The Art of the Motorcycle» το 1998, ενώ αργότερα παρουσιάστηκε και στην αντίστοιχη έκθεση στο Μπιλμπάο της Ισπανίας.
GPZ900c.jpg

Ιστορικά μιλώντας, ο «θρύλος» των Ninja ξεκίνησε όταν κυκλοφόρησε το GPZ900R για πρώτη φορά το 1984, σαν η πιο γρήγορη μοτοσυκλέτα παραγωγής στη γη, ικανή να φτάσει τα 243χλμ/ώρα. Το μυστικό για την ταχύτητα του Ninja 900 ήταν η σωρεία των εξελίξεων της μηχανικής που είχε η Kawasaki σε αυτό ως το superbike της επόμενης γενιάς.
Ο εγκάρσια τοποθετημένος τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας ήταν υγρόψυκτος, είχε διπλούς εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο που του έδιναν 115 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και πάνω από 8,5 κιλά ροπής στις 8.500 σ.α.λ. Αναπτύχθηκε και ένα νέο πλαίσιο που χρησιμοποιούσε τον κινητήρα ως δομικό του στοιχείο, εξαλείφοντας τους μπροστινούς κάτω δοκούς, μειώνοντας το βάρος και αυξάνοντας παράλληλα την ακαμψία.
GPZ900d.jpg

Έπειτα ήρθε το Top Gun τον Ιούνιο του 1985, μόλις ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία του Kawasaki Ninja 900, ή για την ακρίβεια τα γυρίσματα του. Ήταν πολύ λογικό ότι ένας κορυφαίος πιλότος μαχητικών θα επέλεγε την ταχύτερη και πιο προηγμένη μοτοσυκλέτα που θα μπορούσε να βρει, έτσι η 900 επιλέχθηκε για τον Tom Cruise. Η εισπρακτική επιτυχία του Top Gun βοήθησε να καθιερωθεί η Kawasaki ως η πιο… cool μοτοσυκλέτα της εποχής, ίσως ακόμη και η πιο cool της δεκαετίας του 1980, μια φήμη που εξακολουθεί να απολαμβάνει μέχρι σήμερα. Και για το σίκουελ μάλιστα, το «Top Gun: Maverick», επιλέχθηκε το υπερτροφοδοτούμενο Kawasaki Ninja H2 Carbon, σαν ένας σύγχρονος απόγονος του πρώτου.
Πλέον, συνοδευόμενη με τα αυθεντικά φυλλάδια, τα βιβλία μουσείων και διάφορα ανταλλακτικά δημοπρατείται. Για να υποβάλετε την.. προσφορά σας –μέχρι τέλη Ιανουαρίου, ε- ή έστω να τη δείτε σε όλη της τη δόξα, πατήστε εδώ..

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Kawasaki Z1 900 του 1973 πουλήθηκε για 55.000 δολάρια​

kawa3_30123.jpg

Πλήρως ανακατασκευασμένη και λειτουργική εμφανίστηκε να κυκλοφορεί στους δρόμους του Λας Βέγκας.

50 χρόνια μετά την πρώτη της κυκλοφορίας​

Η μοτοσυκλέτα βγήκε από το εργοστάσιο το 1973, και σήμερα μετά την πλήρη ανακατασκευή της, βρέθηκε σε δημοπρασία. Ο κινητήρας δέχθηκε τις απαραίτητες εργασίες με τοποθέτηση καινούριων ανταλλακτικών και επισκευή όσων χρειάζονταν. Στρόφαλος, πιστόνια, κύλινδρος αλλάχτηκαν και τοποθετήθηκε νέο σύστημα ηλεκτρονικής ανάφλεξης. Μετά από τα μηχανικά μέρη, σειρά είχε η εξωτερική εμφάνιση, η οποία μετά τις απαραίτητες επιδιορθώσεις, «περάστηκε» με κεραμική επίστρωση για να αναδειχθεί και να προστατευτεί το χρώμα της. Με αυτό το αποτέλεσμα ο πρώην ιδιοκτήτης ήταν απόλυτα ικανοποιημένος, παρόλα αυτά, έμεινε έκπληκτος όταν η προσφορά πέρασε τα 55.000 δολάρια στη δημοπρασία.


Προσοχή στην κάθε λεπτομέρεια​

Από τη διαδικασία της ανακατασκευής δεν παραλείφθηκε κανένα σημείο. Καινούρια αλυσίδα, νέο σύστημα εξάτμισης, καθώς και έλεγχος όλων των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών μερών ήταν απαραίτητος. Ολόκληρο το μπροστινό σύστημα ανάρτησης επισκευάστηκε με καινούρια ανταλλακτικά και τοποθετήθηκαν ζάντες αγορασμένες από την Αγγλία για να ταιριάζουν στα πρότυπα της τότε εποχής. Ο σκελετός δέχθηκε αμμοβολή και ενίσχυση στα σημεία που κρίθηκε απαραίτητο. Καινούρια αυτοκόλλητα και σήματα τοποθετήθηκαν, έπειτα από ειδική παραγγελία για να τονίσουν την αυθεντική της εμφάνιση. Γυαλίστηκαν ξανά και βάφτηκαν με χρώμιο τα απαραίτητα εξαρτήματα για να φτάσει στο σημείο, να έχει τόσο ολοκληρωμένο αποτέλεσμα, ώστε να μπει στην πρώτη δεκάδα των πιο εμπορικών οχημάτων της δημοπρασίας.

Πηγη www.mototriti.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Hildebrand & Wolfmuller: Πωλήθηκε η πρώτη μοτοσυκλέτα παραγωγής στον κόσμο​

Η μοτοσυκλέτα του 1894 πωλήθηκε 195 χιλιάδες ευρώ​




Η πρώτη μοτοσυκλέτα παραγωγής στον κόσμο, με κινητήρα εσωτερικής καύσης, πρόσφατα άλλαξε χέρια

Σε δημοπρασία του οίκου Bonhams η αξία της έφτασε τις 195 χιλιάδες ευρώ. Η Hildebrand & Wolfmuller είχε δικύλινδρο κινητήρα εσωτερικής καύσης χωρητικότητα 1.489 κ.εκ., απέδιδε 2,5 ίππους στις 240 σ.α.λ. η τελική της ταχύτητα ήταν 45 χλμ. και το βάρος της 50 κιλά.

Κατασκευάστηκε από το 1894 έως το 1897 με 2.000 μονάδες να βγαίνουν από την Γερμανική βιοτεχνία που έκλεισε μετά τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο το 1919.

Παρ’ ότι έμοιαζε περισσότερο με ποδήλατο κατοχυρώθηκε ως μοτοσυκλέτα (Motorrad). Εκθέματα υπάρχουν στα μουσεία Deutsches Zweirad-und NSU-Museum στο Neckarsulm της Γερμανίας, στο Μουσείο Επιστημών του Λονδίνου, στο The Henry Ford στο Ντιτρόιτ του Μίσιγκαν , στο Lalu Lintas στη Surabaya της Ινδονησίας, στο Εθνικό Τεχνικό Μουσείο στην Πράγα και στο Barber Vintage Motorsport Museum στο Μπέρμιγχαμ της, Αλαμπάμα.

Μία από τις μοτοσυκλέτες που βρισκόταν στα χέρια του Ισπανού συλλέκτη Carlos Carriga από το 1990, που βρισκόταν στην εργοστασιακή του κατάσταση. Ήταν το μοντέλο με έτος παραγωγής το 1894, αριθμό πλαισίου 619 και αριθμό κινητήρα 69 και την περασμένη εβδομάδα πωλήθηκε σε δημοπρασία του οίκου Bonhams αντί 195 χιλιάδων ευρώ.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

«Μπιμπελό» Honda Fireblade 954 πιάνει 10χίλιαρο σε δημοπρασία!​













Εσύ πόσα χρήματα θα έδινες για το ομορφότερο Fireblade της ιστορίας, σε κατάσταση βιτρίνας και μόλις με 3.700 χιλιόμετρα;
Το Honda CBR954RR Fireblade προκάλεσε αίσθηση, όταν παρουσιάστηκε το 2002, για αρκετούς λόγους. Αρχικά, ήταν το τελευταίο Fireblade της Honda, στην δημιουργία του οποίου συμμετείχε ο αρχιτέκτονας της σειράς, Tadao Baba, υπεύθυνος για το ριζοσπαστικό CBR900RR του 1992. Στην συνέχεια, η 954 Fireblade έφερε μία από τις πιο… αντισυμβατικές σχεδιάσεις μοτοσυκλέτας που η Honda μας έχει ποτέ δείξει!

Η εμφάνιση της ακόμα θεωρείται φετίχ, ενώ τα «νούμερα» της συγκινούσαν για την εποχή (στεγνό βάρος μόλις 168 κιλά και ισχύς στο επίπεδο των 150 ίππων). Ας μην ξεχνάμε, επίσης, ότι από πολλούς η 954 ακόμα θεωρείται καλύτερη, από την… CBR 1000 RR που την αντικατέστησε το 2004.

Η συγκεκριμένη 954 βρίσκεται στην Florida των ΗΠΑ και αναζητά τον επόμενο ιδιοκτήτη της, στην ιστοσελίδα δημοπρασιών Bring a Trailer. Και εμείς είδαμε την αγγελία και μας χτύπησε παράκρουση, αφού η μοτοσυκλέτα είναι κυριολεκτικά μπιμπελό, με μόλις 2.300 μίλια στο κοντέρ (3.700 χιλιόμετρα), αφού άλλαξε μόλις δύο ιδιοκτήτες. Στην μοτοσυκλέτα έχει γίνει σέρβις μόλις αυτό το μήνα, με αλλαγές λαδιών και υγρών φρένων μεταξύ άλλων εργασιών, ενώ στο «πακέτο» περιλαμβάνονται 2 κλειδιά, αντίγραφο του πρώτου συμβολαίου πώλησης της, το εγχειρίδιο χρήσης και φυσικά, η άδεια κυκλοφορίας της California.

Πόσα πληρώνει ο κόσμος για αυτή την μοτοσυκλέτα, λοιπόν; Η τιμή της δημοπρασίας αυτή την στιγμή, έχει φτάσει στο αρμόζον νούμερο των… 10.954 (βλέπω τι έκανες εκεί…) δολαρίων, περίπου δηλαδή 10.210 ευρώ. Και, με την δημοπρασία να λήγει σε 2 ημέρες, δεν αποκλείεται να ανέβει κι άλλο… Δείτε την και εσείς, με ένα κλικ εδώ.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Δύο Honda RC45 βγαίνουν σε δημοπρασία​

Μεταξύ 50 και 60 χιλιάδων ευρώ​



Περισσότερες από 100 μοτοσυκλέτες των δεκαετιών 1920 μέχρι το 1990 βγαίνουν σε δημοπρασία από τον οίκο Charterhouse στις 30 Μαρτίου

Η αγορά συλλεκτικών μοτοσυκλετών συνεχίζει να παρουσιάζει αύξηση, σύμφωνα με τους υπεύθυνους της εταιρείας. Στην επερχόμενη δημοπρασία «βγαίνει στο σφυρί» μια μεγάλη ποικιλία μοντέλων από το 1920 μέχρι την δεκαετία του 90. Μεταξύ αυτών μια Brough Superior SS100 που εκτιμάται πως η αξία της θα φτάσει κοντά στα 300 χιλιάδες ευρώ.

Μεταξύ των συλλεκτικών μοτοσυκλετών που είναι στην διάθεση του κοινού υπάρχουν και δύο RVF 750 RC45. Του superbike με κινητήρα V4 της Honda, που αποτελεί μιας από τις καλύτερες και πιο ποθητές μοτοσυκλέτες του είδους.
1994 Honda RC45 road bike 1

Υπάρχει ένα αγωνιστικό RC45 του 1990 που έχουν οδηγήσει οι David Jefferies, Brian Gardiner και Richard (Milky) Quale, και μια «πολιτική έκδοση» του μοντέλου με 30.000 χλμ στο κοντέρ που τελευταία φορά κυκλοφόρησε στο δρόμο το 2007.

Η αξία τους θα κυμανθεί μεταξύ 50 και 60 χιλιάδων ευρώ. Περισσότερα μπορείτε να δείτε εδώ.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Σπανιότατη Indian του 1936 βγαίνει στο σφυρί​


Σπανιότατη Indian του 1936 βγαίνει στο σφυρί

Μια Indian Four σχεδόν 90 ετών αναμένεται να φτάσει από 54.000 £ έως 58.000 £ όταν βγει σε δημοπρασία στο Εθνικό Μουσείο Μοτοσυκλέτας του Ηνωμένου Βασιλείου στα τέλη Μαρτίου.
Μπορεί ένας εν σειρά τετρακύλινδρος κινητήρας να μην είναι το πρώτο πράγμα που μας έρχεται στο μυαλό όταν σκεφτόμαστε τις Indian, αλλά αυτή είναι ακριβώς η διαμόρφωση του κινητήρα που χρησιμοποιείται στη Four.

Η Indian είχε αγοράσει την ACE το 1927 και πουλούσε τη μοτοσυκλέτα με την επωνυμία Indian Ace μέχρι το 1929 - όταν η Indian Four εντάχθηκε επίσημα στη σειρά. Η παραγωγή της σταμάτησε το 1942, μαζί με όλα τα μοντέλα για πολιτική χρήση λόγω του πολέμου, και δεν επέστρεψε ποτέ μετά από αυτόν.
Στις αρχές της δεκαετίας του '30, το μοντέλο αποτελούσε σταθερό μέρος της γκάμας της Indian και φέρει πολλά άμεσα αναγνωρίσιμα χαρακτηριστικά της εταιρίας - όπως το πιρούνι με τα ελατήρια. Ο μανιώδης συλλέκτης οχημάτων και παρουσιαστής talk show, Jay Leno, περιγράφει την Four ως την «Cadillac των μοτοσυκλετών».

Αυτό το μοντέλο του 1936 έχει προηγουμένως αναπαλαιωθεί και διατηρεί ένα βάψιμο που έγινε τη δεκαετία του 1980. Η μοτοσυκλέτα θα δημοπρατηθεί από τον οίκο H&H Classics στο Solihull στις 29 Μαρτίου.

Πηγη www.zougla.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Σε δημοπρασία το Honda CR72 του Jim Redman​

Στο Spring Stafford Sale του οίκου Bonhams
Δημοπρασία του Honda RC72 του Jim Redman


Σε δημοπρασία στις 22 Απριλίου από τον Οίκο Bonhams βγαίνει η αγωνιστική μοτοσυκλέτα του θρυλικού Jim Redman, μια τετράχρονη δικύλινδρη εν σειρά CR72 247 κ.εκ. του 1963, με δυο εκκεντροφόρους επικεφαλής, τέσσερις βαλβίδες στον κύλινδρο, και ονομαστική απόδοση 41 hp / 12.500 rpm.

Ο Βρετανός Jim Redman είχε μεταναστεύσει με την οικογένεια του στη Ροδεσία (νυν Ζιμπάμπουε) στην εφηβεία του. Ξεκίνησε τους αγώνες μοτοσυκλέτες με μια δικύλινδρη Triumph, πριν κερδίσει το Πρωτάθλημα Νότιας Αφρικής με μια AJS 7R και αναχωρήσει για την Ευρώπη.

Η μεγάλη ευκαιρία για τον Redman εμφανίστηκε το 1960, όταν η Honda τον προσέλαβε ως αντικαταστάτη του τραυματία Tom Phillis, με το ιαπωνικό εργοστάσιο να του προσφέρει συμβόλαιο για την επόμενη σεζόν. Μέχρι το 1966, όταν και αποσύρθηκε από τους αγώνες, ο Redman είχε σημειώσει 45 νίκες GP και είχε κερδίσει 6 Παγκόσμια Πρωταθλήματα για τη Honda, δυο στα 250 και τέσσερα στα 350 κυβικά εκατοστά.
CR72





Με ένα υπογεγραμμένο γράμμα, ο Redman αναφέρει πως αγωνίστηκε με τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα της δημοπρασίας στη δεκαετία του 1960, μαζί με τον ομόσταυλο του, Bruce Beale. Η μοτοσυκλέτα είχε αγωνιστεί τόσο στη Νότια Αφρική, όσο και στην Imatra (όπου ο Redman υπέγραψε στο ρεζερβουάρ), αλλά και στο Assen.
cr72

Η μοτοσυκλέτα έχει αναπαλαιωθεί, σε μια διαδικασία που διήρκησε… 30 χρόνια, ενώ κατόπιν είχε χρησιμοποιηθεί από τον Jim Redman σε event κλασικών μοτοσυκλετών μεταξύ 2008-2014. Τόσο ο ιδιοκτήτης, όσο και ο Redman αναφέρουν πως είναι σε πολύ καλή κατάσταση και έτοιμη για χρήση.
Ο οίκος Bonhams αναμένει να πουλήσει την CR72 σε τιμή ανάμεσα στις 136 και τις 170 χιλιάδες ευρώ.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda VF1000R του 1986 δημοπρατείται με 17,500 χλμ στο κοντέρ!​



Σπάνιο διαμάντι σε δημοπρασία στην Καλιφόρνια, μια ιστορική V4 της Honda σε κατάσταση σχεδόν ολοκαίνουργιας.

Η online δημοπρασία της Iconic Motorbikes, εταιρείας με έδρα στη Santa Monica των ΗΠΑ, περιλαμβάνει μερικά σπανιότατα κοσμήματα από την ιστορία της Μοτοσυκλέτας, αλλά αυτό εδώ το VF1000R πραγματικά ξεχωρίζει.

Η αιτία ανάγεται στην άριστη κατάστασή του, καθώς με κάποιον τρόπο η μοτοσυκλέτα αυτή έχει στο κοντέρ της μόλις 10,872 μίλια, ήτοι 17,497 χιλιόμετρα όλα κι όλα. Μόλις που έχει στρωθεί δηλαδή.
honda vf1000r 86 2

Στην εποχή του αυτό το μοντέλο του 1986 αποτελούσε τη σπορ ναυαρχίδα της Honda, ένα πραγματικό θηρίο με υγρόψυκτο κινητήρα V4 90 μοιρών 998 cc, με μέγιστη ονομαστική απόδοση 130 hp στις 10,500 rpm και 8.8 kgm στις 8,000 rpm.
Βασικό του χαρακτηριστικό ήταν η μετάδοση της κίνησης από τον στρόφαλο στους δύο εκκεντροφόρους στην κεφαλή μέσω μιας κάθετης συστοιχίας γραναζιών, χωρίς καδένα (αλυσίδα) δηλαδή – διάταξη που η Honda περιέγραφε ως Cam Gear Drive.
honda vf1000r 86 7

Για την εποχή του το πεντατάχυτο κιβώτιο δεν συνιστούσε έκπληξη, ενώ το στεγνό του βάρος στα 236 κιλά ακούγεται σήμερα ως κάτι που θα περιμέναμε από μια τουριστική κατασκευή. Με το μεγάλο ρεζερβουάρ των 23 λίτρων γεμισμένο δε, η ένδειξη της ζυγαριάς εύκολα ξεπερνά τα 250 κιλά.
Σύμφωνα με τα βιογραφικά στοιχεία που συνοδεύουν τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα, ο ιδιοκτήτης της την απέκτησε το 2014 και έκτοτε έκανε μαζί της μόλις 2,000 μίλια, δηλαδή 3,600 χιλιόμετρα.
honda vf1000r 86 6

Οι επεμβάσεις που έχει κάνει σε αυτή τη VF1000R αφορούν μόνο μια μικρή αναπαλαίωση με έμφαση στην εμφάνιση, ενώ την πήγαινε συχνά σε εκθέσεις και διαγωνισμούς. Μάλιστα το 2015 κατέκτησε το πρώτο βραβείο στην εκδήλωση Huntington Beach Concourse.
Κατά τον ιδιοκτήτη της η μοτοσυκλέτα είναι σε πλήρως λειτουργική κατάσταση, δεν έχει κανένα μηχανικό πρόβλημα και λέει πως συντηρεί κανονικά ο ίδιος όλα τα αναλώσιμα που πρέπει (λάδια, μπουζί, ψυκτικό, υγρό φρένων), περιγράφοντάς τη ως “μηχανικά υπέροχη, όπως θα περίμενε κανείς από μια μοτοσυκλέτα που έχει γράψει μόνο 10,000 μίλια”.
honda vf1000r 86 4

Οι αλλαγές από τη στοκ μορφή της περιλαμβάνουν τα εξής:
  • Τροποποίηση στο κύκλωμα λίπανσης της κεφαλής από τη Dave Dodge Racing Products. Αυτή η επέμβαση φέρνει περισσότερο λάδι στην κεφαλή του κινητήρα, προβλέποντας για ένα πρόβλημα που εμφάνιζαν συχνά οι πρώιμοι V4 της Honda, την πρόωρη φθορά των εκκεντροφόρων.
  • Μεταλλικά σωληνάκια φρένων σε μαύρο χρώμα, τακάκια EBC Double H.
  • Ανακατασκευασμένα αυθεντικά τελικά εξατμίσεων.
  • Καθρέπτες από VFR750F για καλύτερο οπτικό πεδίο
Μαζί με τη μοτοσυκλέτα ο νέος ιδιοκτήτης θα λάβει και ένα κράνος Arai RX-7RR4 ρέπλικα του Freddie Spencer, μέγεθος Small. Δηλώνεται ρητά πάντως πως, λόγω της ηλικίας του, αυτό το κράνος δεν είναι κατάλληλο για χρήση παρά μόνο ως εκθεσιακό κομμάτι.
honda vf1000r 86 5







Η μοτοσυκλέτα θα είναι σε δημοπρασία μέχρι τις 28 Μαρτίου 2023, ενώ ως τώρα η κορυφαία προσφορά φτάνει στα 6,001 δολάρια ΗΠΑ.

Η Iconic Motorbikes δηλώνει πως στέλνει τη μοτοσυκλέτα σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου, με το κατάλληλο αντίτιμο φυσικά, αλλά τονίζει πως η προς πώληση Honda VF1000R είναι ταξινομημένη στην πολιτεία του Όρεγκον (ΗΠΑ), με τις ανάλογες πινακίδες.

Δείτε εδώ όλες τις μοτοσυκλέτες που δημοπρατεί αυτόν τον καιρό η Iconic Motorbikes, καθώς και εδώ τη συγκεκριμένη Honda VF1000R.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Σπανιότατη Indian του 1936 βγαίνει στο σφυρί​


Σπανιότατη Indian του 1936 βγαίνει στο σφυρί

Μια Indian Four σχεδόν 90 ετών αναμένεται να φτάσει από 54.000 £ έως 58.000 £ όταν βγει σε δημοπρασία στο Εθνικό Μουσείο Μοτοσυκλέτας του Ηνωμένου Βασιλείου στα τέλη Μαρτίου.
Μπορεί ένας εν σειρά τετρακύλινδρος κινητήρας να μην είναι το πρώτο πράγμα που μας έρχεται στο μυαλό όταν σκεφτόμαστε τις Indian, αλλά αυτή είναι ακριβώς η διαμόρφωση του κινητήρα που χρησιμοποιείται στη Four.

Η Indian είχε αγοράσει την ACE το 1927 και πουλούσε τη μοτοσυκλέτα με την επωνυμία Indian Ace μέχρι το 1929 - όταν η Indian Four εντάχθηκε επίσημα στη σειρά. Η παραγωγή της σταμάτησε το 1942, μαζί με όλα τα μοντέλα για πολιτική χρήση λόγω του πολέμου, και δεν επέστρεψε ποτέ μετά από αυτόν.
Στις αρχές της δεκαετίας του '30, το μοντέλο αποτελούσε σταθερό μέρος της γκάμας της Indian και φέρει πολλά άμεσα αναγνωρίσιμα χαρακτηριστικά της εταιρίας - όπως το πιρούνι με τα ελατήρια. Ο μανιώδης συλλέκτης οχημάτων και παρουσιαστής talk show, Jay Leno, περιγράφει την Four ως την «Cadillac των μοτοσυκλετών».

Αυτό το μοντέλο του 1936 έχει προηγουμένως αναπαλαιωθεί και διατηρεί ένα βάψιμο που έγινε τη δεκαετία του 1980. Η μοτοσυκλέτα θα δημοπρατηθεί από τον οίκο H&H Classics στο Solihull στις 29 Μαρτίου.

Πηγη www.zougla.gr

86χρονη Indian «έσπασε» τα κοντέρ δημοπρασίας – Το αμύθητο ποσό που «έπιασε»​

2de4e555df0321c3617753a38f446018_XL.jpg

Απίστευτα λεφτά για μία σπάνια, τετρακύλινδρη, αυθεντική Indian.
Χρυσωρυχείο αποδεικνύονται οι παλιές μοτοσυκλέτες, καθώς όσοι είναι σε θέση να κατέχουν και να διατηρούν τέτοια μοντέλα σε όσο καλύτερη κατάσταση γίνεται, πραγματικά διαθέτουν κεφάλαια στα χέρια τους! Η εικονιζόμενη Indian Four, χρονολογίας 1936, διέλυσε το προσδοκώμενο ποσόν δημοπρασίας και άλλαξε χέρια για χρήματα που τα βλέπεις και δακρύζεις.

Πιο συγκεκριμένα, η Indian Four αυτή έπιασε 65.550 λίρες Αγγλίας, δηλαδή περίπου 74.700 ευρώ! Και ξέρουμε, ότι με τέτοιο ποσόν, αγοράζεις άνετα… σπίτι!

Η συγκεκριμένη Indian, ανήκει στην συνομοταξία των τετρακύλινδρων μοντέλων της αυθεντικής αμερικανικής μάρκας, που ξεκίνησαν να πωλούνται με τον «Ινδιάνο» στο τεπόζιτο, από το 1929. Η Indian είχε απορροφήσει την μάρκα ACE το 1927 –μια εταιρεία η οποία κατασκεύαζε τις γρηγορότερες μοτοσυκλέτες του πλανήτη εκείνη την εποχή.

Ωστόσο, το οικονομικό κραχ του 1929 σε συνδυασμό με το υψηλό κόστος κατασκευής των 4κύλινδρων, δημιούργησαν προβλήματα στην Indian η οποία διέκοψε την παραγωγή τους το 1943. Ωστόσο, οι μοτοσυκλέτες αυτές καθιερώθηκαν στην ιστορία ως κάποιες από τις πολυτελέστερες που παρήχθησαν ποτέ.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Σε δημοπρασία μια υπερσπάνια Ducati του Mike Hailwood​

b3cdf2c43a82bd7fee1a92666c3debc7_XL.jpg

Μια σπάνια, αγωνιστική μοτοσυκλέτα της Ducati από το μακρινό 1960 βγαίνει στο σφυρί.

Πρόκειται για μια από τις πρώτες αγωνιστικές μοτοσυκλέτες του Παγκόσμιου Πρωταθλητή Mike Hailwood. Η Ducati 125cc Desmo «Barcone» του 1960, εκτιμάται ότι κοστίζει 95.000-120.000 λίρες και ήταν μία από τις τέσσερις μόνο τέτοιες μοτοσυκλέτες που κατασκευάστηκαν για την αγωνιστική σεζόν εκείνης της χρονιάς. Το κουαρτέτο παρουσίασε την τελική εξέλιξη της περίφημης τεχνολογίας δεσμοδρομικής βαλβίδας του αρχιμηχανικού Fabio Taglioni που εισήχθη στα τέλη της δεκαετίας του 1950. Οι υψηλότερες στροφές και η αυξημένη ισχύς που προέκυψαν έδωσαν πολλές νίκες την περίοδο και όχι μόνο.

Αυτή η μοτοσυκλέτα λοιπόν, το πρώτο λεγόμενο Barcone «D1», αποκτήθηκε απευθείας από το εργοστάσιο της Ducati από τον πατέρα του Mike, Stan, ο οποίος ήταν τότε αντιπρόσωπος της Ducati στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το Barcone, ή Barge (ελληνιστί… «μαούνα») διακρίνονταν από έναν στροφαλοθάλαμο που έμοιαζε με σκάφος, με ένα στενό κάρτερ χωρίς πτερύγια και ένα ενσωματωμένο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, με τον κύλινδρο να είναι κεκλιμένος προς τα εμπρός.

Η ομάδα Écurie Sportive του Hailwood τοποθέτησε ένα μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου και μια καλύτερη σέλα, κερδίζοντας 9 αγώνες στην κατηγορία και με περαιτέρω νίκες αργότερα στη σεζόν, συμπεριλαμβανομένου του Oulton Park. Εν τέλει, ο Hailwood στέφθηκε και Πρωταθλητής του βρετανικού πρωταθλήματος 125cc εκείνης της χρονιάς, με την εν λόγω μοτοσυκλέτα.

Αφού ο Mike υπέγραψε έπειτα με τη Honda, η Ducati πουλήθηκε το 1961 και πέρασε από διάφορους γνωστούς συλλέκτες μέχρι που αποκτήθηκε τη δεκαετία του 1980 από τον Captain Ivan Forshaw, τον διάσημο ειδικό της Lagonda και της Aston Martin. Επίσης, λάτρης της μοτοσυκλέτας, ο Forshaw και ο γιος του Richard συγκέντρωσαν τη συλλογή βρετανικών μοτοσυκλετών speedway που πούλησε η Bonhams πέρυσι.

Η Ducati αγοράστηκε ως αγωνιστική μοτοσυκλέτα, αλλά η πλήρης προέλευσή της ήταν άγνωστη μέχρι που πρόσφατα αναγνωρίστηκε ως η μηχανή του Mike Hailwood από τον ειδικό της Ducati, Ian Falloon.

Ο Ben Walker, Παγκόσμιος Επικεφαλής της Bonhams Motorcycles που κάνει και τη δημοπρασία, δήλωσε: «Αυτή η εκπληκτική ανακάλυψη είναι φανταστικά νέα.

Η Ducati προσφέρει στον επιτυχημένο αγοραστή της την ανεπανάληπτη ευκαιρία να διατηρήσει ένα σημαντικό κομμάτι της ιστορίας του θρυλικού Mike Hailwood».

Αν –λέμε αν- θέλετε να τη.. «χτυπήσετε», ο πλειστηριασμός θα λάβει χώρα στις 22-23 Απριλίου, με το κόστος όπως προείπαμε να φτάνει τις 120.000 λίρες ή περί τις 137.000 ευρώ.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Δημοπρασία αγωνιστικής Kawasaki KR500 του 1982​

Στο Spring Stafford Sale από τον Οίκο Bonhams
Δημοπρασία Kawasaki KR500


Στην ανοιξιάτικη δημοπρασία του Stafford για το 2023 που θα διεξαχθεί στις 22 Απριλίου, ανάμεσα στα ακριβότερα εκθέματα του οίκου Bonhams βρίσκεται και μια αγωνιστική δίχρονη τετρακύλινδρη GP500, μια σπάνια Kawasaki KR500 του 1982.

Έχοντας γνωρίσει διεθνή επιτυχία στις κατηγορίες 250 και 350, κατακτώντας το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και στις δύο κατηγορίες το 1978 με τον Νοτιοαφρικανό Kork Ballington, ήταν αναμενόμενο ότι η Kawasaki θα διπλασίαζε το 250 για να δημιουργήσει μια τετρακύλινδρη 500 για την κορυφαία κατηγορία των αγώνων Grand Prix.

Η νέα KR500 δοκιμάστηκε για πρώτη φορά το 1979 και έκανε το ντεμπούτο της στους αγώνες το 1980. Ο κινητήρας της KR500 υιοθέτησε τις "κλασικές" τετράγωνες διαστάσεις διαμέτρου και διαδρομής (54x54mm) και κάθε ένας από τους υγρόψυκτους κυλίνδρους ήταν ξεχωριστός, όπως και ο στροφαλοφόρος άξονας κάθε κυλίνδρου. Το μεγάλο KR διέθετε επίσης δισκοβαλβίδες στην εισαγωγή όπως τα μικρότερα αδέλφια του, και κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων. Μέχρι εδώ, αρκετά συμβατική σχεδίαση.
Kawasaki KR500

Καθόλου συμβατική δεν ήταν όμως η χρήση από την Kawasaki ενός monocoque πλαισίου (εντυπωσιακό σε εμφάνιση ακόμα και σήμερα), το οποίο θα εξελισσόταν περαιτέρω τα επόμενα δύο χρόνια. Μέχρι το 1982 ο Ballington είχε εγκαταλείψει τις μικρότερες κατηγορίες για να επικεντρωθεί στην KR500, αν και παρά το πλαίσιο τελευταίας γενιάς, τα αποτελέσματα συνέχισαν να είναι απογοητευτικά στα Grand Prix.

Παρόλα αυτά, ο Ballington κέρδισε το 1982 το πρωτάθλημα Shell 500cc στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά ακόμη και πριν από το τέλος της σεζόν η Kawasaki είχε ανακοινώσει την απόσυρσή της από τους αγώνες Grand Prix.

Σε τρία χρόνια αγώνων, τα καλύτερα επιτεύγματα της KR500 στους αγώνες Grand Prix ήταν δύο 3ες θέσεις: στην Ολλανδία και τη Φινλανδία το 1981.
Kawasaki KR500

Σημειώστε πως η μοτοσυκλέτα της δημοπρασίας μπορεί να είναι υπογεγραμμένη τόσο στο ρεζερβουάρ όσο και στην ουρά από τον Kork Ballington, όμως δυστυχώς τίποτα δεν είναι γνωστό για την προέλευση και την ιστορία της συγκεκριμένης KR500 εκτός από το γεγονός ότι ο σημερινός πωλητής την αγόρασε στο Ηνωμένο Βασίλειο πριν από περίπου εννέα χρόνια.
Kawasaki KR500

Κατά συνέπεια, όπως αναγράφει στη σελίδα της δημοπρασίας ο οίκος Bonhams, οι υποψήφιοι αγοραστές πρέπει να βεβαιωθούν για την αυθεντικότητα, τη μηχανική κατάσταση και την πληρότητα (ή μη) αυτής της μοτοσικλέτας πριν υποβάλουν προσφορά. Δεν υπάρχουν έγγραφα με τη μοτοσυκλέτα, η οποία πωλείται αυστηρά όπως τη βλέπουμε.

Η τιμή που αναμένεται να πιάσει η KR500 του Stafford Spring Sale κυμαίνεται ανάμεσα στα 80.000 και τα 114.000 ευρώ.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η σπάνια συλλογή μοτοσυκλετών του John Parham δημοπρατείται τον Σεπτέμβριο​

Περισσότερα από 300 κλασικά μοντέλα μεγάλης αξίας, από μουσείο που κλείνει
Δημοπρασία της συλλογής του John Parham


Ο γνωστός αμερικάνικος οίκος δημοπρασιών Mecum Auctions, στις αρχές Σεπτεμβρίου του 2023 θα προσφέρει στους συλλέκτες τη δυνατότητα να αποκτήσουν σημαντικά κομμάτια της προσωπικής συλλογής του αποβιώσαντα John Parham που βρίσκονται στο Εθνικό Μουσείο Μοτοσυκλέτας της Anamosa στην Iowa.

O John Parham, Hall of Famer της AMA και ιδρυτής της J & P Cycles, από τις μεγαλύτερες εταιρείες πώλησης αξεσουάρ μοτοσυκλετών παγκοσμίως τόσο μέσω διαδικτύου όσο και με φυσική παρουσία στις Η.Π.Α., αφιέρωσε μεγάλο μέρος της ζωής του -και σεβαστό χρηματικό ποσό- στη διατήρηση της ιστορίας της μοτοσυκλέτας στην Αμερική.

Ο ίδιος ήταν υπεύθυνος επίσης για τη μεταφορά του Εθνικού Μουσείου Μοτοσυκλέτας στην Anamosa της Iowa. Στο εν λόγω μουσείο βρίσκονται εκατοντάδες μοτοσυκλέτες οι οποίες έχουν βρεθεί στα χέρια διάσημων ιδιοκτητών ή έχουν κάποια σπουδαία αγωνιστική η μη κληρονομιά.















Καθώς το μουσείο πρόκειται να κλείσει τις πόρτες του για το κοινό αυτόν τον Σεπτέμβριο, ο οίκος δημοπρασιών Mecum Auctions επιλέχθηκε να διοργανώσει μια ξεχωριστή δημοπρασία στις 6-9 Σεπτεμβρίου. Τη συγκεκριμένη ημερομηνία, συλλέκτες από όλον τον κόσμο θα έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν κάποιο κομμάτι της προσωπικής συλλογής του John Parham.

Περισσότερες από 300 μοτοσυκλέτες σημαντικής αξίας που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων μια Norton International Road Racer του 1936, μια Brough Superior SS100 Pendine του 1927, μια Black Shadow του 1952, μια Harley-Davidson EL Knucklehead του 1937 κ.α., καθώς και 6.000 έργα μοτοσυκλετιστικής τέχνης, όπως ένα χειροποίητο κράνος από τον ίδιο τον σχεδιαστή Von Dutch, ένα μπρούντζινο γλυπτό κινητήρα μοτοσικλέτας που δημιουργήθηκε από τον διάσημο καλλιτέχνη Jeffrey Decker βρίσκονται ανάμεσα στα εκθέματα που θα δημοπρατηθούν.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Την αγόρασε 150 λίρες και την πούλησε 281.750 - Ασύλληπτο κέρδος από μία Brough Superior​

701ea609a6a71ef247fe17a7f4ff795a_XL.jpg

Όταν κρατάς την -πολύ ιδιαίτερη- μοτοσυκλέτα σου για 50 χρόνια και τελικά αυτή σου εξασφαλίζει... την σύνταξη σου, και με το παραπάνω!
Ένα από τα αστέρια των δημοπρασιών Bohnam’s, που πραγματοποιήθηκαν το Σαββατοκύριακο 22-23 Απριλίου, ήταν και η Brough Superior SS100 του 1931 που βλέπετε παραπάνω.

Η SS100 δεν είναι, σε καμία περίπτωση, μια ακόμα «κλασική» μοτοσυκλέτα, καθώς στην εποχή της, ήταν γρηγορότερη ακόμα και από αεροσκάφη -είχε πετύχει ρεκόρ ταχύτητας 200 χλμ/ώρα το 1939.

Ο πωλητής της Brough Superior SS100 την είχε στην κατοχή του από το 1973, όταν και την είχε αγοράσει καταβάλλοντας το μάλλον ταπεινό ποσόν των... 150 λιρών Αγγλίας. Μετά από 50 ολόκληρα χρόνια, ο ανώνυμος ιδιοκτήτης αποφάσισε να την πουλήσει, έναντι του απίστευτου ποσού των 281.750 λιρών! Μιλάμε δηλαδή, για μια μακροπρόθεσμη απόδοση επένδυσης της τάξης του 187.700%!

Ο πρώην κάτοχος της Brough Superior φαίνεται ότι γνώριζε καλά, τι μοτοσυκλέτα έχει στην κατοχή του, καθώς δήλωσε: «Ήξερα καλά την φήμη της SS100, γιατί δούλευα ως μηχανικός αεροσκαφών για την Vickers στην πίστα του Brooklands – εκεί η SS100 είχε κάνει το ρεκόρ των 200 χλμ/ώρα, το 1939».

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Σε δημοπρασία «διαμάντι» Honda CBX1050 του 1979 με 19.000 χλμ​









Η «Formula 1» των μοτοσυκλετών στον ήχο!

Οι κλασικές μοτοσυκλέτες πωλούνται… χρυσάφι, και αυτό είναι ένα ακόμα παράδειγμα της σημερινής φάσης. Μία εξακύλινδρη Honda CBX 1050 στο «σφυρί», στην πασίγνωστη ιστοσελίδα δημοπρασιών Bring a Trailer.

Η CBX 1050 του παραδείγματος είναι μοντέλο 1979 και έχει διανύσει μόλις 11.605 μίλια, δηλαδή κάτω από 19.000 χιλιόμετρα σε όλα αυτά τα 44 χρόνια ύπαρξης της! Ο εξακύλινδρος, εγκάρσια τοποθετημένος κινητήρας της αποτέλεσε αντικείμενο μύθων και λατρείας, τότε και τώρα, μιας και πέρα από την ισχύ των 103 ίππων που ήταν «μια χαρά» για την εποχή, ο χαρακτήρας λειτουργίας του 6κύλινδρου και ο θεαματικός ήχος του, του έχουν χαρίσει μια θέση στην ιστορία. Δεν ξέρουμε αν θα λέγαμε τα ίδια, για τα φρένα της CBX 1050, βέβαια…

Η μοτοσυκλέτα έχει υποστεί αλλαγή λαδιών πριν την αγγελία, ενώ τα καρμπυρατέρ ανακατασκευάστηκαν πλήρως. Ακόμα, νέο είναι το πίσω ελαστικό, ενώ το εμπρός ελαστικό είναι παλαιότερης ημερομηνίας. Ο υποψήφιος αγοραστής θα αποκτήσει, μαζί με την μοτοσυκλέτα, το εγχειρίδιο χρήσης της, τα εργοστασιακά της εργαλεία αλλά και τις σωληνώσεις υπερχείλισης των καρμπυρατέρ, οι οποίες έχουν αφαιρεθεί.

Παράλληλα, θα αποκτήσει και το πλήρες ιστορικό συντήρησης της CBX, γραμμένο στο χέρι, όπως και τις κάρτες καταχώρησης της εγγύησης.

Αυτή την στιγμή που μιλάμε, η αγγελία βρίσκεται στα 15.250 δολάρια, ενώ έχει 12 ώρες ακόμα, μέχρι την λήξη της. Δείτε την με ένα κλικ εδώ.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ducati 900 MHR 1981: H ρέπλικα της μοτοσυκλέτας του Mike Hailwood βγήκε σε δημοπρασία​

Πουλήθηκε 19.600 ευρώ​


Το 1978 ο Mike The Bike Hailwood κέρδισε το Isle of Man TT με μια Ducati και η ιταλική εταιρεία για να το γιορτάσει, έφτιαξε ένα αντίγραφο της μοτοσυκλέτα του Βρετανού

Ο Stanley Michael Bailey Hailwood (1940-1981) είναι ένα θρύλος των αγώνων μοτοσυκλέτας. Ο Mike "The Bike" κατέκτησε εννέα παγκόσμια πρωταθλήματα στις κατηγορίες 250, 350 και 500.

Επιπλέον, για πολλούς είναι ο καλύτερος αναβάτη στην ιστορία του Isle of Man Tourist Trophy . Συγκέντρωσε 14 νίκες. Στο Senior TT του 1965 έπεσε στο Sarah's Cottage, γύρισε στα pits με σπασμένο φέρινγκ, εξατμίσεις και αιμορραγούσε από τη μύτη, αλλά κατάφερε όχι μόνο να συνεχίσει τον αγώνα αλλά και να κερδίσει επισκευάζοντας πρόχειρα την μοτοσυκλέτα του.

Το 1967, αφού κέρδισε τις κατηγορίες Junior, Lightweight και Senior στο Isle of Man, αποσύρθηκε από τους αγώνες μοτοσυκλέτας για να δοκιμάσει στη Formula 1 . Στο GP της F1 της Νότιας Αφρικής το 1973 τράβηξε τον Clay Regazzoni (1939-2006) από το φλεγόμενο μονοθέσιό του μετά από σύγκρουση των μονοθεσίων τους
3 ducati 900 mhr

Ένα από τα μεγαλύτερα επιτεύγματα της λαμπρής καριέρας του Hailwood ήταν η επιστροφή του στο TT το 1978 . Μετά από 11 χρόνια μακριά από αγώνες μοτοσυκλέτας, κέρδισε στην κατηγορία της Formula 1 στο Isle of Man και την επόμενη χρονιά έκανε το ίδιο και στη Senior. Αυτή ήταν και η τελευταία του νίκη στο TT. Για να γιορτάσει αυτό το κατόρθωμα η Ducati παρουσίασε το 900 MHR (Mike Hailwood Replica).

Το 1978 κατασκευάστηκαν μόνο 200 μονάδες . Η ζήτηση ήταν τέτοια που η μάρκα συνέχισε να την παράγει μέχρι το 1986. Υπολογίζεται ότι, συνολικά, περίπου 7.100 μονάδες βγήκαν από το εργοστάσιο του Borgo Panigale . Το μοντέλο έγινε μια από τις μεγάλες εμπορικές επιτυχίες της Ducati.
6 ducati 900 mhr

Το μοντέλο των φωτογραφιών είναι του 1981 και βρίσκεται στο Γιοχάνεσμπουργκ (Νότια Αφρική). Ο ιδιοκτήτης διαβεβαώσε πως οι μονές εργασίες που έχουν γίνει είναι γενικό service, επισκευή του ρεζερβουάρ και καθαρισμός των καρμπυρατέρ και του συστήματος τροφοδοσίας.
Η μοτοσυκλέτα συνοδεύεται από το manual ιδιοκτήτη και το βιβλίο service.

Το Ducati 900 MHR δημοπρατήθηκε από την εταιρεία iconicmotorbikeauctions.com και έφτασε στην τιμή των 19.600 ευρώ. Μια σχετικά καλή τιμή για ένα μοντέλο που συνοδεύεται από μια τόσο μεγάλη ιστορία.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Δεν θα πιστέψετε πόσα λεφτά έπιασε αυτός ο σπάνιος «μπόμπος» του 1986​

7e8f74435380fbd6d936a5be41ef76a4_XL.jpg

Ένα σπανιότατο μοντέλο που έπιασε περισσότερα χρήματα από πολλές ιστορικές και σπάνιες μοτοσυκλέτες! Έλα Αλέκο, πόσα χιλιάρικα είπες;
Είναι γνωστό το τι μπορούν να κάνουν τα συλλεκτικά και τα κλασικά οχήματα, στην αγορά μεταχειρισμένου υψηλού προφίλ. Το μοτοσυκλετάκι που επιλέξαμε εδώ, είναι ένα ακόμη παράδειγμα τέτοιας περίπτωσης – πρόκειται για ένα Honda Z50RD, αλλά… όχι οποιοδήποτε.
Το συγκεκριμένο Honda Z50RD, γνωστό και ως «μπόμπος», είναι μια ειδική εορταστική, «Χριστουγεννιάτικη» έκδοση που κυκλοφόρησε το 1986. Σύμφωνα με την ιστορία, το μοντέλο έφτασε σε ελάχιστους dealer της Αμερικής, σε ζευγάρια και… τέλος. Ξεχωρίζει από την σχεδόν πλήρη επιχρωμίωση του, με σέλα και γκριπ σε φωτεινό κόκκινο και το «κλασικό» φτερό της Honda, με τρικολόρ φινίρισμα, στο τεπόζιτο.

Παρά το γεγονός ότι το μοντέλο είναι μια πολύ ειδική περίπτωση, κατάφερε να σπάσει τα κοντέρ της ιστοσελίδας δημοπρασιών Bring a Trailer, στην οποία «ανέβηκε»: Έπιασε, ούτε λίγο ούτε πολύ, 16.000 δολάρια, όταν πουλήθηκε στις 5 Ιουλίου! Και μιλάμε για ειδική περίπτωση, διότι λόγω απουσίας κοντέρ και χιλιομετρητή, δεν ήτα δυνατόν να αναφέρεται το πόσα χιλιόμετρα έχει κάνει το μοντέλο, όπως επίσης και το γεγονός ότι το μοντέλο δεν είναι ταξινομημένο και δεν έχει άδεια! Η αξία του, ωστόσο, μάλλον θα πάει μόνο προς τα επάνω, τα επόμενα χρόνια…

Δείτε την αρχική δημοπρασία, με ένα κλικ εδώ.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Σε δημοπρασία το «Ferrari» Dax του Nigel Mansell από το 1989​

d7e8ea52eab4bd279bb29e64153a6a12_XL.jpg

Ήταν το όχημα που ο πολύ αγαπητός μουστακαλής της F1 χρησιμοποιούσε για να μετακινείται στα paddocks και δεν αποκλείεται να πιάσει... δεκαχίλιαρο!

Ο Nigel Mansell έγινε πολύ γνωστός στην Formula 1 όχι μόνο για το... μουστάκι του, αλλά και για το ακραίο οδηγικό του στυλ, ενώ είναι ο μόνος οδηγός της ιστορίας που είχε ταυτόχρονα πρωταθλήματα, στην Formula 1 (1992) αλλά και στα CART (1993). Τώρα, σε δημοπρασία από την RM Sotheby’s, θα δοθεί ένα Honda Dax ST70 που χρησιμοποιούσε για την μετακίνηση του στα paddocks, κατά το 1989.

Το δίκυκλο είναι βαμμένο σε κόκκινο χρώμα και ξεχωρίζει χάρη στους θυρεούς της Ferrari, που έχει κάτω από την σέλα του. Δεν διευκρινίζεται ακριβώς ποια είναι η χρονιά κατασκευής του ST70, ούτε και αν λειτουργεί ο κινητήρας του πλέον, αν και φανταζόμαστε ότι αυτό είναι... το λιγότερο που θα απασχολήσει, τον συλλέκτη που θα το αγοράσει. Στην δημοπρασία, το Dax αναμένεται να πιάσει από 5.000 έως και 10.000 λίρες.

Εκτός από το ST70 Dax του Mansell, στην ίδια δημοπρασία θα διατεθεί και μια BMW R 18 2020 έκδοσης «Il Leone» (το παρατσούκλι του Mansell κατά την παραμονή του στην Ferrari), που έχει κατασκευαστεί από τον γιο του Mansell, Greg και είναι ένα από μόλις 31 αντίτυπα. Η BMW αναμένεται να πιάσει μεταξύ 20.000 και 40.000 λιρών. H δημοπρασία θα λάβει χώρα από τις 4 μέχρι τις 11 Σεπτεμβρίου.


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Σε δημοπρασία μία άκρως συλλεκτική Ducati 996 SPS Factory Replica​

3d0b54bd7e806dbbc128b18f922a39a1_XL.jpg

Στα σωστά αγωνιστικά χρώματα, με τον «άσσο» του πρωταθλητή και ένα από τα μόλις 150 κομμάτια που φτιάχτηκαν παγκοσμίως. Ξηλωθείτε!

H Ducati κυριάρχησε στο πρωτάθλημα WSBK την δεκαετία του 90, με 8 τίτλους αναβατών, 4 από τους οποίους κατέκτησε ο Carl Fogarty. Εκείνη την εποχή, ήταν που η Ducati δοκίμαζε και την εμπορική επιτυχία περιορισμένης παραγωγής μοτοσυκλετών προς τιμήν των αγωνιστικών της επιτυχιών, μία από τις πιο σπάνιες από τις οποίες είναιν αυτή η 996 SPS Factory Replica, που βλέπουμε εδώ.

Το μοντέλο είναι μία από 150 μόλις 996 SPS Factory Replicas, κατασκευασμένη το 2000 και έχει τον σειριακό αριθμό 147. Το μοντέλο έχει δει μια κάποια χρήση, καθώς έχει μόλις 4.180 χιλιόμετρα στο κοντέρ της, ενώ είχε άδεια Ιαπωνίας η οποία ακυρώθηκε, με την εισαγωγή της στο Βέλγιο -φυσικά, με όλους τους φόρους πληρωμένους.

Στην εμφάνιση της κυριαρχεί -φυσικά- το κόκκινο χρώμα, με το λευκό και το πράσινο να δίνουν επίσης το παρόν, όπως επίσης και ο «άσος» του πρωταθλητή Carl Fogarty, ο οποίος πήρε το 4ο και τελευταίο του πρωτάθλημα το 1999.

Η μοτοσυκλέτα θα τεθεί σε δημοπρασία από τον οίκο Bohnam’s, στις 8 Οκτωβρίου, ενώ εκτιμάται ότι θα πωληθεί έναντι ποσού μεταξύ 20 και 30 χιλιάδων ευρώ. Δείτε την δημοπρασία με ένα κλικ εδώ.

Ωρε μαγκα μου εργαλειο abcdeabcdeSamurai suicideSamurai suicide
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Yamaha TR2 1969 – Δημοπρασία σπάνιας αγωνιστικής ρέπλικας​

IMG_5712-1-34253-scaled.jpgIMG_5699-1-34153-scaled.jpgIMG_5655-33818-scaled.jpgIMG_5631-33665-scaled.jpgIMG_5618-33569-scaled.jpg

Περίπου 400 τέτοιες μοτοσυκλέτες φτιάχτηκαν το 1969 και μια εξ αυτών πωλείται σε δημοπρασία στις ΗΠΑ.
Η Yamaha έφτιαξε το TR2 το 1969 σε περίπου 400 κομμάτια ως μια καθαρόαιμη αγωνιστική ρέπλικα της μοτοσυκλέτας με την οποία συμμετείχε στην κατηγορία των 350 cc των Grand Prix και ουσιαστικά ήταν η πρώτη production racer (αγωνιστική παραγωγής) της Yamaha σε αυτόν τον κυβισμό.
Φορούσε έναν αερόψυκτο δίχρονο δικύλινδρο σε σειρά 348 cc που τροφοδοτείτο από δύο 34άρια καρμπυρατέρ Mikuni και απέδιδε μέγιστη ισχύ 54 ίππων στις 9,500 σ.α.λ. μέσω πεντατάχυτου κιβωτίου.
1969 yamaha tr 2 img 5625 1 07920

Όπως μας θυμίζει η Yamaha από το ιστορικό της αρχείο, ο κινητήρας αυτός εξελίχθηκε πάνω στη βάση του ανάλογου μοτέρ της έκδοσης παραγωγής R3, τοποθετήθηκε σε ένα διπλό κλειστό περιμετρικό πλαίσιο τύπου featherbed στις προδιαγραφές της αγωνιστικής GP και εξοπλίστηκε με αναρτήσεις και φρένα ίδια με αυτά που χρησιμοποιούσαν οι αναβάτες των Grand Prix, καθώς και τροχούς 18 ιντσών που φορούν λάστιχα Continental ContiGo.

Στη δημοπρασία της ιστοσελίδας Bring a Trailer αναφέρεται πως η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα φορά αρκετά εξαρτήματα που αλλάχτηκαν πρόσφατα με νέα: στρόφαλο με τις εδράσεις του, μπιέλες, ελατήρια πιστονιών και φλάντζες κιβωτίου ταχυτήτων, ενώ ο κινητήρας ρυθμίστηκε σωστά.
1969 yamaha tr 2 img 5622 1 07820

Η μοτοσυκλέτα φυσικά δε βγάζει πινακίδες κυκλοφορίας και πωλείται ως έχει με μόνη συνοδεία το αγωνιστικό σταντ και την απόδειξη αγοράς της. Ως αγωνιστική δε διαθέτει κοντέρ και χιλιομετρητές, παρά μόνο στροφόμετρο, έτσι είναι παντελώς άγνωστο πόσα χιλιόμετρα έχει διανύσει στη ζωή της.
Αν ενδιαφέρεστε, η δημοπρασία κλείνει σήμερα (22/9) και ως τη στιγμή της δημοσίευσης το υψηλότερο χτύπημα έφτανε στα 9,500 δολάρια ΗΠΑ, περίπου €8,930 με βάση την ισοτιμία της 22/9/2023.
Ιστοσελίδα δημοπρασίας: https://bringatrailer.com/listing/1969-yamaha-tr-2/
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

«Κόσμημα» Ducati 848 Hayden Special Edition ψάχνει νέο σπίτι​

9452ffd7b43cf0f5080a0d9c47ebbe05_XL.jpg

Στα χρώματα του αδικοχαμένου Αμερικανού αστέρα, με την υπογραφή του στο ρεζερβουάρ και ένα από τα 150 παγκοσμίως.

H Ducati 848 υπήρξε μία από τις εμβληματικές Superbikes της Ducati, από την εποχή που η εταιρεία, αφήνοντας πίσω την αμφιλεγόμενη σχεδιαστική προσέγγιση του 999/749, επέστρεψε στο μονόμπρατσο και τα διπλά εμπρός φανάρια, με αποτέλεσμα να γεννηθούν μερικές από τις ομορφότερες μοτοσυκλέτες της εποχής. Πόσο μάλλον, όταν έχεις και μία 848 που κοσμείται από το αστέρι ενός αστέρα των πιστών, που χάθηκε νωρίς: Τον Nicky Hayden.

H Ducati κατασκευάσε 150 κομμάτια μιας ειδικής έκδοσης της 848 προς τιμήν του Nicky Hayden, με τα ιδιαίτερα χρώματα που χαρακτήριζαν τον Αμερικανό κατά την διάρκεια της καριέρας του –τα ίδια αποτελούν αναφορά και στα χρώματα της αμερικανικής σημαίας. Ο αριθμός 69 του Hayden κοσμεί την μοτοσυκλέτα, ενώ στο τεπόζιτο υπάρχει και η υπογραφή του αμερικανού αναβάτη.
Η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα βρίσκεται στην γνωστή ιστοσελίδα δημοπρασιών Bring a Trailer, αναζητώντας τον επόμενο ιδιοκτήτη της.

Σύμφωνα με την καταχώρηση, έχει μόλις 19 μίλια στο κοντέρ της (30,6 χιλιόμετρα) και ο τωρινός ιδιοκτήτης της την απέκτησε μόλις φέτος. Η δημοπρασία έχει φτάσει ήδη τα 13.600 δολάρια και λήγει αύριο. Δείτε την με ένα κλικ εδώ.
 
Top Bottom