Έσοδα ρεκόρ δημοπρασίας

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.636
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
στο Usa παντως εχουν τρελλες τιμες τα μτχ r100gspd ... κατω απο 10.000 δεν βρισκεις...
Έμπα στο πλοίο,πας το πουλάς καμμιά 20αρια χιλιάδες ,έρχεσαι πίσω και είσαι βασιλιάς.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Tο r1100rt ειχε το 1996 που βγηκε κοντα 5.000.000
και to PD το 95 3.500.000δρχ ...ηταν πιο φθηνο απ το r1100gs

Και δες τωρα ποσο κανει ενα ΡΤ.... ooopsκαι ενα pd :eek:
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.636
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Tο r1100rt ειχε το 1996 που βγηκε κοντα 5.000.000
και to PD το 95 3.500.000δρχ ...ηταν πιο φθηνο απ το r1100gs

Και δες τωρα ποσο κανει ενα ΡΤ.... ooopsκαι ενα pd :eek:
Έχεις βάλει τα γιαλια,σε όλους τους επενδυτές της wall Street ρε Μπάμπη.τυφλα ναχει ο ελον μασκ.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Έχεις βάλει τα γιαλια,σε όλους τους επενδυτές της wall Street ρε Μπάμπη.τυφλα ναχει ο ελον μασκ.
Και λογος φιλε δεν ειναι η σπανιοτητα....Γιατι να βρεις καθαρο 1100ΡΤ, ειναι πολυ δυσκολο σε πληροφορω..
Πιο πολλα r100gs αγοραστηκαν απο Ρτ..

Ο λογος ειναι τα παιδικα ονειρα των σημερινων 50αρηδων, που ειχανε το τσιες αφισα να καβαλαει τους αμμολοφους.!!
Ξερεις κανεναν να ειχε αφισα το Ρτ??? Rolling Rolling
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Barry Sheene - Σε δημοπρασία η τελευταία του αγωνιστική μοτοσυκλέτα​

253b88f89f4740e7b2159cfa8fd73fac_XL.jpg

Αυτό τον Οκτώβριο θα βγει στο σφυρί η τελευταία μοτοσυκλέτα που οδήγησε σε αγώνα –και μάλιστα με νίκη- ο δις Παγκόσμιος στα 500 κ.εκ., Barry Sheene.
Πρόκειται για μια Norton FWD Manx, πάνω στης οποίας τη σέλα ο Sheene πήρε την τελευταία του νίκη στο Goodwood Revival του 2002. H Norton 500 με τις φροντίδες της Fred Walmsley Development πήρε τη νίκη στο 2ο αγώνα του επονομαζόμενου Lennox Cup, η 3η για τον Sheene με μοτοσυκλέτα που «έστησε» o Walmsley.

Δυστυχώς εκείνη τη χρονιά ο Barry διεγνώσθει με καρκινό, από τον οποίο θα έφευγε λίγους μήνες μετά, με το Lennox Cup να παίρνει το όνομα του. Η ιστορία αυτής της τελευταίας μοτοσυκλέτας είναι παράξενη, καθώς οφείλεται χάρη σε μια καθυστερημένη κλήση από τον Sheene στον Walmsley, ενώ ο τελευταίος βρισκόταν στο Most της Τσεχίας για τον αγώνα InCA European Classic Series. Ο μηχανικός επέστρεψε εν μια νυκτί βιαστικά στο Ηνωμένο Βασίλειο, προκειμένου να ολοκληρωθεί η κατασκευή εγκαίρως για το Goodwood.
brs1.jpg


Ο κινητήρας χρειαζόταν αντικατάσταση, καθώς ο αρχικός που τοποθετήθηκε στη μοτοσυκλέτα ήταν κατασκευασμένο από τα λιγότερο κουρασμένα εξαρτήματα των δύο κινητήρων που είχε τοποθετήσει ο Walmsley στη μοτοσυκλέτα όταν χρησιμοποιήθηκε από τον John Cronshaw στο Most, και κρίθηκε «μη ικανοποιητικός», σύμφωνα με τον Bonhams -τον οίκο που δημοπρατεί τη μοτοσυκλέτα- για να αγωνιστεί στο Goodwood. Ως αποτέλεσμα, ο Walmsley αναγκάστηκε να «ξεθάψει» έναν άλλον κινητήρα που είχε πουλήσει στον George Cohen, ειδήμονα της Norton.
brs2.jpg

Στη δημοπρασία θα είναι στην μοτοσυκλέτα ο original κινητήρας, που χρησιμοποιήθηκε από τον Crownsaw, ενώ ίδιας προέλευσης είναι και τα περιφερειακά, όπως αναρτήσεις, ψαλίδι και.. κιβώτιο. Τέλος, η πώληση της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνει επίσης ένα αγωνιστικό φέρινγκ που φέρει το όνομα του Παγκόσμιου Πρωταθλητή των 500 κ.εκ. του 1987, Wayne Gardner και ένα αυτοκόλλητο τεχνικού ελέγχου από το Barry Sheene Memorial Trophy του 2003, μια σέλα με αυτοκόλλητο για το 2005 Sheene Run και ένα αλουμινένιο ρεζερβουάρ καυσίμου.

Η εκτίμηση για την τιμή της μοτοσυκλέτας είναι πως θα κυμανθεί μεταξύ 55.000 και 75.000 λιρών.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Yamaha YZF-R7 1999 πωλείται με μηδέν χιλιόμετρα​

Πανέμορφη, εξωτική και πανάκριβη
yamaha-yzf-r7-for-sale-00003.jpg
Ο dealer της Honda στο Yorkshire με την ονομασία Craigs Honda διαθέτει προς πώληση ένα συλλεκτικό Yamaha YZF-R7 του 1999 με μηδενικά χιλιόμετρα στο κοντέρ του!

Το YZF-R7, ή αλλιώς OW-02 ήταν μια μοτοσυκλέτα που είχε παράξει η Yamaha για λόγους αγωνιστικής έγκρισης (homologation), σε μόλις 500 κομμάτια. Στόχος ήταν η συμμετοχή της ιαπωνικής εταιρείας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK και στον 8ωρο αγώνα αντοχής της Suzuka. Το R7 είχε δημιουργηθεί ώστε να αποτελεί ιδανική βάση για να στήσει κανείς μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα, με τη γεωμετρία του πλαισίου να προέρχεται από το αγωνιστικό δίχρονο YZR500 της εποχής. Η μοτοσυκλέτα έφερε αναρτήσεις Ohlins, βαλβίδες και μπιέλες τιτανίου, κοντύτερο Deltabox II πλαίσιο, ενώ το επίσημο βάρος της ανακοινωνόταν στα 189 κιλά.

Ο τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας του είχε χωρητικότητα 749 κ.εκ., 20 βαλβίδες, και επίσημη απόδοση μόλις… 106 hp, με τη Yamaha να διαθέτει για εκείνο δυο αγωνιστικά κιτ, με το πρώτο να ανεβάζει την απόδοση στους 135 hp, και με το δεύτερο να προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη αύξηση ιπποδύναμης, στους 150+ hp.



Ο λόγος που η Yamaha “ευνούχισε” την απόδοση του R7, με το να κλείσει το δεύτερο μπεκ του ψεκασμού σε κάθε κύλινδρο, ήταν για να μπορεί να πουλήσει τη μοτοσυκλέτα σε ολόκληρη την Ευρώπη, λόγω των περιορισμών και των κανονισμών για ρύπους σε κάποιες χώρες της Ε.Ε., και ουσιαστικά το αγωνιστικό κιτ άνοιγε τη μοτοσυκλέτα, με νέα αντλία βενζίνης, νέα ρύθμιση της ECU και νέα εξάτμιση.

Αν και από περιφερειακά η μοτοσυκλέτα έδειχνε ικανή να πρωταγωνιστήσει στους αγώνες, η βελτίωση του κινητήρα της ώστε να γινόταν ανταγωνιστικός ήταν εξαιρετικά ακριβή υπόθεση, κι έτσι η ιστορική καριέρα του R7 δεν απογειώθηκε ποτέ. Στα χέρια του Noriyuki Haga το R7 κατάφερε να ανέβει έως και τη δεύτερη θέση της τελικής κατάταξης στα WSBK, όμως δεν πήρε ποτέ τον τίτλο, καθώς το 2000 ο Ιάπωνας πιάστηκε να έχει κάνει χρήση απαγορευμένης ουσίας (εφεδρίνη), με τη διοργάνωση να του αφαιρεί 25 βαθμούς και να του επιβάλλει απαγόρευση συμμετοχής δύο αγώνων, με τον τίτλο να πηγαίνει έτσι στον Colin Edwards…

yamaha-yzf-r7-for-sale-00002.jpg
Για περισσότερες πληροφορίες για τη συγκεκριμένη R7, η οποία πωλείται για 68.730 ευρώ (59.995 λίρες Αγγλίας), δείτε ΕΔΩ, και μην παραλείψετε να χαζέψετε και τις υπόλοιπες συλλεκτικές μοτοσυκλέτες της Craigs Honda, μιλάμε για συγκλονιστική συλλογή.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Πουλήθηκε η Triumph Scrambler από την ταινία του James Bond “No time to Die”​

Στα 158.000 ευρώ, που θα παραδοθούν σε ίδρυμα ανιάτων ασθενειών

Όπως σας είχαμε γράψει, στις αρχές Σεπτεμβρίου, η Scrambler 1200 XE, που χρησιμοποιήθηκε στην τελευταία ταινία του James Bond, επρόκειτο να δημοπρατηθεί στις 28 του ίδιου μήνα από τον οίκο Christie’s. Τελικά τα αποτελέσματα της δημοπρασίας ξεπέρασαν κάθε πρόβλεψη, με τα έσοδα να πηγαίνουν για καλό σκοπό.

Τα οχήματα που χρησιμοποιούνται στον κινηματογράφο, έχουν πάντα ξεχωριστή θέση στην καρδιά μας. Από αυτοκίνητα όπως το Nissan Skyline του Fast and the Furious, μέχρι μοτοσυκλέτες όπως το Kawasaki GPZ 900 R που χρησιμοποιήθηκε στην ταινία Top Gun, όλα έγιναν ποθητά στο ευρύ κοινό, αποκτώντας συλλεκτική αξία. Το ίδιο ακριβώς συνέβη και με τη Scrambler 1200 XE της τελευταίας ταινίας του James Bond, η οποία πωλήθηκε στις 138.600 λίρες Αγγλίας, ήτοι 158.200 ευρώ.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε και ο οίκος Christie’s η τιμή που υπολογιζόταν αρχικά να πιάσει η μοτοσυκλέτα ήταν ανάμεσα στις 20.000 και τις 30.000 λίρες Αγγλίας, ήτοι 23.500-35.500 ευρώ -15.000 ευρώ πάνω από την τιμή πώλησης μιας “κοινής” XE. Ωστόσο η τελική τιμή ξεπέρασε κάθε προσδοκία, καθώς ήταν τετραπλάσια από αυτή που υπολόγιζε ο οίκος.





Τα χρήματα θα διατεθούν εξ ολοκλήρου στο ίδρυμα Severn Hospice που φροντίζει άτομα με ανίατες ασθένειες, συνεπώς η Triumph, ο οίκος Christie’s και η εταιρεία παραγωγής της ταινίας, Eon Productions, δεν θα έχουν κανένα χρηματικό όφελος από αυτή τη δημοπρασία.
Το όνομα του συλλέκτη-αγοραστή παραμένει άγνωστο ενώ αξίζει να σημειωθεί πως καθώς η μοτοσυκλέτα είναι Stunt bike, δεν έχει βγάλει αριθμό κυκλοφορίας και δεν μπορεί να κυκλοφορήσει στο δρόμο.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Δημοπρατούνται δυο ιστορικές αγωνιστικές Rally Vespa PX​

Από το Rally des Pharaons 2011 και το Rally Transanatolia 2013

Στις 18 Οκτωβρίου του 2022 στο Τορίνο, ο ιταλικός οίκος δημοπρασιών Aste Bolafi βγάζει στο σφυρί δυο αγωνιστικές Vespa PX που συμμετείχαν στα Rally des Pharaons 2011 και Rally Transanatolia 2013.

Η πρώτη από τις δυο Vespa συμμετείχε και τερμάτισε στο Rally των Φαραώ του 2011 ήταν μία από τις δύο Vespa που είδαν τη σημαία τερματισμού σε ένα Διεθνές Rally, από όταν η Vespa έκανε το ντεμπούτο της στο Paris-Dakar του 1980.

Με χορηγούς την Piaggio, το περιοδικό Playboy και αρκετές ακόμα ιταλικές εταιρείες, η συγκεκριμένη Vespa PX σχεδιάστηκε, προετοιμάστηκε και οδηγήθηκε από τον Andrea Revel-Nutini, που αγωνίστηκε δίπλα στον φίλο του Marcello Dibrogani. Ο δίχρονος κινητήρας των 200 κ.εκ. ήταν ειδικά προετοιμασμένος από την Pinasco, όπως βελτιωμένο ήταν και το πλαίσιο με ενισχύσεις για μεγαλύτερη ακαμψία. Το κατόρθωμα των 2 Vespisti άφησε εποχή και βοήθησε στην περαιτέρω ενδυνάμωση του θρύλου της Vespa. Η δεύτερη Vespa από το ζεύγος του Ράλι των Φαραώ βρίσκεται σε ιδιωτική συλλογή.

Η Vespa του Ράλι των Φαραώ πωλείται με τα χαρτιά της, με την τιμή εκκίνησης να έχει οριστεί στις 22.000 ευρώ και την Aste Bolafi να υπολογίζει την τελική τιμή της ανάμεσα στις 25.000-50.000 ευρώ -μεγάλο περιθώριο που μάλλον δείχνει αβεβαιότητα ως προς την πραγματική αξία της.
Για περισσότερες πληροφορίες και για να την “χτυπήσετε”, δείτε ΕΔΩ.



Η δεύτερη Vespa της ιταλικής δημοπρασίας είναι μια PX 220 που συμμετείχε στο Rally Transanatolia 2013 -ράλι που ακολούθησε και ο συντάκτης του ΜΟΤΟ Ανδρέας Γκλαβάς-, και αποτελεί την εξέλιξη της Vespa που συμμετείχε στο Ράλι των Φαραώ. Κι εδώ έχουμε τη μία από τις δύο Vespa που κατάφεραν να τερματίσουν στο TransAnatolia Rally των 6 ημερών του 2013, που είχε λάβει χώρα στα βουνά της Τουρκίας, μεταξύ Ανατολίας και Καππαδοκίας. Και αυτή η Vespa σχεδιάστηκε, προετοιμάστηκε και οδηγήθηκε από τους Andrea Revel-Nutini και Marcello Dibrogni, που είχαν πάρει σβάρνα τα ράλι με την υποστήριξη του soloenduro.it. Όταν τους είχε ρωτήσει ο Ανδρέας ποιο ήταν το δυσκολότερο τερέν για τις Vespa, εκείνοι του απάντησαν "ούτε η άμμος, ούτε η λάσπη, αλλά οι χωματόδρομοι που είναι διάσπαρτοι με πετρούλες, καθώς παρά τους φαρδύτερους τροχούς που έχουμε, είναι σχεδόν αδύνατο να κρτήσεις τη Vespa σε σταθερή πορεία!"

Στις βελτιώσεις της Vespa Transanatolia περιλαμβάνεται ένα αλουμινένιο έξτρα ρεζερβουάρ κάτω από τη σέλα, ενισχυμένα πίσω αμορτισέρ, ενισχυμένο πλαίσιο με σωληνώσεις στην ποδιά, βελτιωμένο κινητήρα Pinasco 225 με φίλτρο αέρα σε λάδι μπροστά από τη σέλα, αλουμινένια μαρσπιέ, νέο πετάλ φρένου, βελτιωμένο πιρούνι και άλλο αμορτισέρ μπροστά που έβγαινε πάνω από το φτερό, παχύτερα Off-Road ελαστικά 120/90 της Vee Rubber, βάσεις για Roadbook και GPS, μεγαλύτερα καπάκια κινητήρα, κ.α.

Η Vespa Transanatolia πωλείται με τα χαρτιά της, με την τιμή εκκίνησης να έχει οριστεί στις 18.000 ευρώ και την Aste Bolafi να υπολογίζει την τελική τιμή της, στα ίδια επίπεδα με της Vespa του Ράλι Φαραώ, δηλαδή ανάμεσα στις 25.000-50.000 ευρώ.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Μια Ducati 750SS Paul Smart έσπασε τα ταμεία στο Autumn Stafford Show​

dd049cf1a2c28004de4cd37cb021b315_XL.jpg

Στις 9 και 10 Οκτωβρίου διοργανώθηκε το ετήσιο Autumn Stafford Show του οίκου Bohnams, όπου μια μεγάλη συλλογή ιστορικών, σπάνιων και αγωνιστικών μοτοσυκλετών προσφέρθηκαν σε συλλέκτες από όλον τον κόσμο.
Στην κορυφή της δημοπρασίας αυτής βρέθηκε μια Ducati 750SS του 1974, πλήρως αναπαλαιωμένη στα χρώματα του Paul Smart και η οποία πωλήθηκε προς 172,500 λίρες Αγγλίας, δηλαδή περίπου €198,200 με την ισοτιμία της 19/10/22.

Εντυπωσιακά ψηλές τιμές έφεραν επίσης μια MV Agusta 750GT του 1973 και μια αγωνιστική Crocker 500 OHV Speedway του 1934 που αμφότερες έφεραν από 126.500 λίρες (περίπου €145,360). Εξαψήφια τιμή έπιασε μια ακόμη Ducati 750SS του 1974 που έπιασε 115,000 λίρες (€132,120), ενώ κοντά έφτασε και μια αγωνιστική Indian 350 Dirt Track του 1927 που πουλήθηκε προς 92,000 λίρες (€105,710).
barry sheene arai

Πέραν της δημοπρασίας των μοτοσυκλετών, στις 15 και 16 Οκτωβρίου το Autumn Stafford Show συνεχίστηκε με το δεύτερο σκέλος του, το Classic Motorcycle Mechanics Show, με εκατοντάδες εξαρτήματα, ανταλλακτικά, κινητήρες, πλαίσια μοτοσυκλετών, αλλά και πολλά είδη παλαιού εξοπλισμού, περιοδικά, βιβλία, τρόπαια και ό,τι άλλο μπορεί να βάλει ο νους που να συνδυάζουν τη μοτοσυκλέτα και το παλιό. Μεταξύ αυτών ξεχώρισε μια μικρή συλλογή κρανών και γαντιών του Barry Sheene
Δείτε τις ιστοσελίδες με όλες τις μοτοσυκλέτες και σχετικά είδη που δημοπρατήθηκαν στις δύο εκδηλώσεις του Bonhams, καθώς και τις τιμές που έφερε κάθε ένα εξ αυτών:

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Yamaha YZR500 OWJ1 Kenny Roberts Jr σε δημοπρασία​

Συλλεκτική μοτοσυκλέτα από τη δίχρονη εποχή των GP

Η αμερικάνικη Iconic Motorbikes Auctions έβγαλε “στο σφυρί” τη δίχρονη V4 YZR500 OWJ1 του Kenny Roberts Jr., μια συλλεκτική δίχρονη GP μοτοσυκλέτα που αυτή τη στιγμή έχει ξεπεράσει τα 200.000 δολάρια στη δημοπρασία κι όμως δεν έχει πιάσει ακόμα την επιθυμητή από τον πωλητή ελάχιστη τιμή αγοράς.
Η δημοπρασία λήγει στις 28 Οκτωβρίου του 2022, με την υψηλότερη προσφορά να είναι αυτή τη στιγμή 200.100 δολάρια Η.Π.Α., ήτοι 198.885 ευρώ.

Η συγκεκριμένη YZR500 OWJ1 συμμετείχε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα GP με αναβάτη τον Kenny Roberts Jr. και την Team Marlboro Yamaha, με διευθυντή ομάδας τον Kenny Roberts Sr., το 1996.
Αυτή ήταν η τελευταία εργοστασιακή Yamaha με την οποία συσχετίσθηκε ο King Kenny, πριν δημιουργήσει τη δική του αγωνιστική ομάδα, μαζί με τον γιο του, το 1997.

Στη μοτοσυκλέτα έκανε ντεμπούτο ένα νέο πλαίσιο χωρίς βάσεις για τη σέλα, και ένας νέος κινητήρας διαστάσεων 54x54, μαζί με σφυρήλατα πιστόνια. Η Yamaha έκανε λόγο για 177 hp από τον δίχρονο V4 των 499 κ.εκ..
Ο Kenny Roberts Jr κατετάγη τελικά 13ος το 1996, με καλύτερη επίδοση μια 4η θέση στο GP της Τσεχίας. Οι ομόσταυλοι του KRJR εκείνη τη χρονιά ήταν οι Norick Abe, Loris Capirossi και Jean-Michel Bayle.

Η μοτοσυκλέτα φέρει ακόμα πάνω της το σήμα του Τεχνικού Ελέγχου από το βρετανικό GP που είχε γίνει στο Donington Park, εκεί που ο KRJR είχε προκριθεί τρίτος, για να εγκαταλείψει μετά από πτώση.
Ο οίκος δημοπρασιών αναφέρει πως αυτή είναι πιθανότατα η μοναδική YZR500 OWJ1 που βρίσκεται εκτός του εργοστασίου της Yamaha.

Μετά το τέλος της χρονιάς, η μοτοσυκλέτα περιήλθε στην κυριότητα του Kenny Roberts, μάλλον ως δώρο της Yamaha. Κατόπιν, ο Kenny την πούλησε στον Rick Degan της RMD Motors, που την πούλησε σε ιδιώτη στη Βρετανία τρία χρόνια πριν. Ο ιδιώτης αυτός έκανε ανακατασκευή των αναρτήσεων και του κινητήρα, και συντήρησε τη μοτοσυκλέτα, πριν την οδηγήσει ο Kenny Roberts στο Goodwood Festival of Speed του 2022. “Είναι έτοιμη για οδήγηση.”

Η μοτοσυκλέτα φέρει πάνω της αυτόγραφα των Kenny Roberts Sr., Wayne Rainey, Kevin Schwantz, Dani Pedrosa, και άλλων.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τη σελίδα της δημοπρασίας, ΕΔΩ.


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Πάνω από 50.000 ευρώ για μια Norton F1 (Wankel)​

Με 988 χλμ​


Ένα κομμάτι της σύγχρονης μοτοσυκλετιστικής ιστορίας της Μεγάλης Βρετανίας δημοπρατήθηκε εσχάτως στο Μιλάνο, στο πλαίσιο της Autoclassica 2022

Ο λόγος για μια Norton F1 με λιγότερα από 1.000 χλμ (988 για την ακρίβεια) στο οδόμετρο.
Η συγκεκριμένη ήταν μοντέλο του 1990, μόλις η δεύτερη που εισήχθη στην Ιταλία, είχε δύο προηγούμενους κατόχους και βρισκόταν σε εξαιρετική κατάσταση.
Η Norton F1 παρήχθη σε περιορισμένο αριθμό μεταξύ 1989 και 1991 και αποτελούσε στην ουσία μια έκδοση δρόμου της αγωνιστικής Norton RCW588 που διέπρεψε στους αγώνες στα 80s και στα 90s.
Norton F1 4

Ήταν ξεχωριστή λόγω του περιστροφικού (Wankel) υγρόψυκτου κινητήρα 588 κ. εκ. που απέδιδε 90 hp @ 9.000 σ.α.λ. και 77 Nm ροπής @ 7.500 σ.α.λ. Προερχόταν από τη Norton Commander, αλλά ήταν βελτιωμένος ώστε να έχει αυξημένη απόδοση. Συνδυαζόταν με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων που προερχόταν από Yamaha FZR1000, ενώ το πλαίσιο ήταν της Spondon Engineering, παρόμοιο με εκείνο των αγωνιστικών Norton, αλλά ενισχυμένο σε σημεία και με πιο «συντηρητική» γεωμετρία. Οι αναρτήσεις ήταν της White Power με ρυθμιζόμενο αντεστραμμένο πιρούνι και -επίσης ρυθμιζόμενο- monoshock, το σύστημα πέδησης έφερε την υπογραφή της Brembo, ενώ τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης ήταν της Michelin. Το βάρος της χωρίς υγρά ήταν 192 κιλά, ενώ η μέγιστη ταχύτητα που
Norton F1 7

Όλες οι Norton F1 είχαν χαρακτηριστική μαύρη λιβρέα με χρυσές και γκρι λεπτομέρειες καθώς και τα λογότυπα της καπνοβιομηχανίας JPS (John Player Special) που αποτελούσε τον βασικό χορηγό της αγωνιστικής ομάδας της Norton.
Μόλις 140 Norton F1 βγήκαν στην παραγωγή με την τιμή διάθεσης εκείνη την εποχή να διαμορφώνεται στις 12.700 λίρες Αγγλίας. Για να έχετε ένα μέτρο σύγκρισης η Yamaha FZR 750RR OW01 κόστιζε τότε 13.700 λίρες ενώ η Honda RC30 (VFR750R) 10.600 λίρες.
Για την ιστορία, ο νέος ιδιοκτήτης της Norton F1 ξόδεψε 52.900 ευρώ για την αποκτήσει, ποσό που μπορεί να χαρακτηριστεί ευκαιρία από την άποψη ότι ο οίκος Bonhams που οργάνωσε τη δημοπρασία, εκτιμούσε πως η εν λόγω μοτοσυκλέτα θα «πιάσει» από 60.000 εως 80.000 ευρώ.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Δημοπρασία Bimota YB9 SR του 1996 με 2 μίλια στο κοντέρ​

Δεν έχει πάρει ποτέ μπροστά μετά τον έλεγχο του εργοστασίου

Στις Η.Π.Α. δημοπρατείται μέσω του site Iconic Motorbikes μια Bimota YB9 SR με μόλις 1,8 μίλια στο κοντέρ της, σε ιδιαίτερο χρώμα και κατάσταση βιτρίνας -με ελάχιστες γρατσουνιές κυρίως στο τελικό της εξάτμισης.
To 1992 η Yamaha δημιούργησε έναν νέο τετρακύλινδρο κινητήρα 600 κ.εκ. για το επερχόμενο YZF600, με την ιαπωνική εταιρεία να δίνει τον κινητήρα της στη Bimota πριν από την παρουσίαση του YZF, με τους Ιταλούς να εφοδιάζουν με αυτόν την YB9 SR.

Παρόλο που η δημοπρασία λαμβάνει χώρα στις Η.Π.Α., η YB9 SR δεν πωλήθηκε ποτέ εκεί, βρίσκοντας αντίθετα τον δρόμο της για τις αγορές Ευρώπης και Ασίας. Η YB9 SR κατασκευαζόταν μεταξύ 1994 και 1996, με συνολική παραγωγή 651 μοτοσυκλετών.

Χάρη στο βελτιωμένο φιλτροκούτι και στη νέα εξάτμιση, ο κινητήρας με τα 4 CKVD36 Keihin καρμπιρατέρ απέδιδε 4 περισσότερους ίππους από ότι στο YZF600, με μέγιστη απόδοση 104 hp / 11.750 rpm, για ένα στεγνό συνολικό βάρος 175 κιλών. Στη δοκιμή της μοτοσυκλέτας από τον Alan Cathcart το 1994, ο συνεργάτης του ΜΟΤΟ είχε γράψει μεταξύ άλλων “η απόκριση του γκαζιού είναι τόσο έντονη που κινδυνεύεις να χάσεις την πρόσφυση του πίσω τροχού όταν ανοίγεις το γκάζι πλαγιασμένος, ακόμα κι αν το κάνεις με τη δέουσα προσοχή. Αλλά η επιτάχυνση που κερδίζεις από τις 3.000 μόλις στροφές -η μέγιστη απόδοση είναι στις 8.000 rpm- σε ανταμείβει και με το παραπάνω για αυτή την απότομη απόκριση γκαζιού.” H πραγματική τελική ταχύτητα έφτανε τα 240 χλμ/ώρα σύμφωνα με μετρήσεις του ειδικού τύπου της εποχής.

bimota_yb9sr_-_52-x3.jpg


Το πλαίσιο ήταν κτηνώδες, αλουμινίου δυο δοκών, το μεταξόνιο ήταν ιδιαίτερα κοντό στα 1.380 mm, η κάστερ στις 24 μοίρες και το ίχνος στα 95 χιλιοστά. Στις ρυθμιζόμενες αναρτήσεις βρίσκουμε ένα συμβατικό πιρούνι 43 mm της Paioli με διαδρομή 120 mm, πίσω ένα μονό αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας διαδρομής 130 mm, ενώ στα φρένα έχουμε 2 δίσκους 320 mm της Brembo (Serie Oro) μπροστά κι έναν ακόμα 230 mm πίσω.
Η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα ανήκει στην συλλογή των 30 μοτοσυκλετών του Alan Wilzig που βγαίνουν “στο σφυρί” από το site δημοπρασιών Iconic Motorbikes. Βρισκόταν σε κλειστό χώρο καθ’ όλη τη διάρκεια της ιδιοκτησίας της, ενώ δεν έχει πάρει μπροστά μετά τον έλεγχο του εργοστασίου!

Βρίσκεται σε εντελώς στοκ κατάσταση, με τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης της Michelin, ενώ απ’ ότι φαίνεται αρχικά είχε πουληθεί στην αγορά της Ιαπωνίας. Στην πώληση περιλαμβάνονται και τα δυο κλειδιά της μοτοσυκλέτας.
Η μοτοσυκλέτα βρίσκεται στη Santa Monica της Καλιφόρνια, και η δημοπρασία τελειώνει την 1η Δεκεμβρίου του 2022.

Πηγη www.motomag.gr
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.636
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
το κοντερ ειναι σε χιλιομετρα και τα οδομετρα σε μιλια?πως γκεγκεν???
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Σε δημοπρασία καινούριο Honda RC213V-S - Το τέρας ξεχάστηκε 8 χρόνια στο κλουβί του!​

B_honda-rc213v-s-venduta-asta-california-250100-dollari-1.jpgB_honda-rc213v-s-venduta-asta-california-250100-dollari-5.jpgB_honda-rc213v-s-venduta-asta-california-250100-dollari-7.jpgB_honda-rc213v-s-venduta-asta-california-250100-dollari-3.jpg

Μία από τις μόλις 125 Honda RC213 V-S που κατασκευάστηκαν, πιστά αντίγραφα της μοτοσυκλέτας που συμμετείχε τότε στα MotoGP, με έγκριση τύπου για κυκλοφορία στο δρόμο, βρέθηκε στην ''κούτα'', και βγήκε σε δημοπρασία!

Το Honda RC213V-S παρουσιάστηκε επίσημα στη Βαρκελώνη το 2015 με παραγωγή μόλις 125 μονάδες που πουλήθηκαν σε τιμή βάσης περίπου 188.000 ευρώ. Μία πραγματική MotoGP μοτοσυκλέτα με πινακίδα κυκλοφορίας, φώτα και καθρέφτες, κατασκευασμένη με κορυφαία εξαρτήματα. Η Honda έχει δηλώσει ότι το πλαίσιο κατασκευάστηκε από τον Moriwaki. Το σύστημα πέδησης Brembo είναι το ίδιο με αυτό των μοτοσυκλετών MotoGP της εποχής, με εξαίρεση τα χαλύβδινα τακάκια, τους σφυρήλατους τροχούς μαγνησίου και την ανάρτηση της Ohlins. Ο κινητήρας, ένας V4 90° και 999cc ήταν διαθέσιμος στη "βασική" έκδοση με "μόνο" 159hp στις 11.000 σ.α και με το έξτρα πακέτο racing, έφτανε στους 215hp στις 13.000 σ.α.λ. Το πακέτο αυτό, το οποίο περιλαμβάνει επίσης διαφορετικά φρένα και κιτ μετάδοσης για την τροποποίηση των σχέσεων στο κιβώτιο, δεν περιλαμβανόταν στην αρχική τιμή.
B_honda-rc213v-s-venduta-asta-california-250100-dollari-10.jpg


Η έκδοση "μόνο για πίστα" του RC213V-S προφανώς απαιτεί την αφαίρεση όλων αυτών που το καθιστούν εγκεκριμένο για χρήση στο δρόμο, και με αφαίρεση των καθρεπτών, του προβολέα, του stand, της πινακίδας / κόρνας / ταχύμετρο, σιγαστήρες και καταλύτες, η μείωση βάρους έφτανε τα 10 κιλά (από 170 κιλά στεγνό στα 160).

B_honda-rc213v-s-mega-gallery-presentazione-in-azione-con-marquez-dettagli-tecnica_16.jpg


Επιστρέφοντας στο 2022, η Honda RC213V-S έγινε τις τελευταίες ημέρες έγινε για άλλη μια φορά πρωτοσέλιδο επειδή ένα τεμάχιο που ήταν ακόμα κλεισμένο στο αρχικό κουτί πουλήθηκε σε μια ηλεκτρονική δημοπρασία στην Καλιφόρνια για το ποσό των 250.100 δολαρίων. Η μοτοσυκλέτα, που παρέμεινε στην αρχική της συσκευασία για οκτώ χρόνια, άνοιξε από τους επιμελητές της δημοπρασίας για να την φωτογραφίσουν και να ελέγξουν την κατάστασή της, μετά συσκευάστηκε ξανά και θα παραδοθεί στον ιδιοκτήτη της τις επόμενες μέρες.

B_honda-rc213v-s-venduta-asta-california-250100-dollari-2.jpg


Πηγη www.bikeit.gr
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Αυτο το 851 που ειναι διπλα στο box της ΗΟΝDA μηπως και πουλιεται να ρωτησουμε ......! Tooth
Ερε "πορτοφόλια" που κυκλοφορούν!!!! Tooth
Σε νιωθω όμως. Bcdefgh
Πρόκοψες με το άλλο και θες και δεύτερο.. tongue


Έλα σε δώκω το GS να γίνεις 30 χρόνια νεότερος κι άσε τα έξοδα..
abcdefghgk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda NR750 με μόλις 5 χιλιόμετρα για €150000​

Honda-NR-750-Auktion-Dez22-169FullWidth-1c11ac82-1959919.jpgHonda-NR-750-Auktion-Dez22-169Gallery-1f74a9ec-1959921.jpgHonda-NR-750-Auktion-Dez22-169Gallery-a995e9f2-1959922.jpgHonda-NR-750-Auktion-Dez22-169Gallery-cc72a287-1959926.jpgHonda-NR-750-Auktion-Dez22-169Gallery-e75f2921-1959927.jpg

Με το NR 750, η Honda κατασκεύασε την πιο σύνθετη μοτοσυκλέτα παραγωγής που έγινε ποτέ στις αρχές της δεκαετίας του 1990. Αυτό που βλέπετε είναι ένα από τα σπάνια κομμάτια προς πώληση στην Αυστραλία με μόλις 5 χιλιόμετρα στο οδόμετρο.
235.000 $ είναι η τιμή ενός NR 750 (RC 40) του 1994 από την Αυστραλία. Λίγο πάνω από 150.000 ευρώ. Λέγεται ότι κατασκευάστηκαν μόνο 300 και στη Γερμανία το NR 750 πωλήθηκε κάποτε για 100.000 μάρκα. Αλλά η ίδια η Honda εξασφάλισε ότι το NR δεν θα είχε επιτυχία.

Honda-NR-750-Auktion-Dez22-169Gallery-52746f13-1959925.jpg


Θεωρητικά, ένας κινητήρας με οβάλ έμβολα είναι γεμάτος πλεονεκτήματα. Περισσότερος χώρος για περισσότερες βαλβίδες, λιγότερη εσωτερική τριβή, με αποτέλεσμα υψηλότερες ταχύτητες και λιγότερες απώλειες τριβής. Πραγματικότητα: Η στεγανοποίηση των θαλάμων καύσης ήταν και είναι πρόβλημα, το κόστος για τα ειδικά σχήματα ξεπερνά κάθε οικονομικό πλαίσιο. Παράδειγμα: Οι ειδικοί, οβάλ δακτύλιοι εμβόλων κοστίζουν 400 ευρώ ο καθένας, ένα έμβολο γύρω στα 860 ευρώ, ο ένας από τους δικύλινδρους 4.200 ευρώ και αν μια από τις οκταβάλβιδες κεφαλές αστοχούσε, ο λογαριασμός ήταν 8.800 ευρώ. Ωστόσο, δεν ήταν η τιμή αγοράς των 100.000 αρχικά, αργότερα 60.000 μάρκων που απέτρεψε την επιτυχία της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας με τους 125 ίππους, αλλά το Honda CBR 900 Fireblade που παρουσιάστηκε το 1992. Στα 206 κιλά, ήταν σχεδόν 40 κιλά ελαφρύτερο, είχε 3 ίππους περισσότερο και κόστιζε περίπου το ένα τρίτο του NR σε κάτι λιγότερο από 20.000 μάρκα.

Honda-NR-750-Auktion-Dez22-169Gallery-d033282f-1959924.jpg


Εκτός από την ασυνήθιστη διάταξη του V4 με τα οβάλ έμβολα, τις 32 βαλβίδες και τις ακραίες ταχύτητες περιστροφής, πάνω από 15.000 σ.α.λ., το Honda NR 750 ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του με άλλες λεπτομέρειες. Χρησιμοποιήθηκε εκ του εργοστασίου ένας ελεύθερα προγραμματιζόμενος ψεκασμός, όπως και το κιβώτιο ταχυτήτων κασέτας με αντιολισθητικό συμπλέκτη και η κίνηση εκκεντροφόρου μέσω γραναζιών. Τα καλύτερα υλικά χρησιμοποιήθηκαν για μπιέλες τιτανίου, φαίρινγκ από ανθρακονήματα και ψηφιακή οθόνη. Παρεμπιπτόντως: ένα νέο φέρινγκ από ανθρακονήματα κόστιζε 12.000 ευρώ. Όπως και να έχει πρόκειται για μία μοτοσυκλέτα που λόγω της προηγμένης τεχνολογίας της θα συνεχίζει να ανεβάζει την τιμή της, αφού το 2010 μία NR750 πουλιόταν γύρω στις €50.000.

Πηγή: Motorrad
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
καλησπερα. νομιζο οτι υπαρχει και μια στην Ελλαδα.cdefghigi
Καλησπερα ναι Στελιο υπαρχει και αν θυμαμαι καλα την εχει το περιοδικο Μοτο
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Μοτοσυκλέτες των Guy Martin και Colin Edwards βγαίνουν στο σφυρί!​


Η Silverstone Auctions δημοσίευσε τον κατάλογο της έκθεσης μοτοσυκλετών του Λονδίνου και περιλαμβάνει μοτοσυκλέτες που οδηγήθηκαν από τους Guy Martin στο TT και Colin Edwards στο MotoGP!
Και οι δύο μοτοσυκλέτες θα βγουν σε δημοπρασία στη φετινή έκθεση μοτοσυκλέτας στο Λονδίνο, με την επίσημη δημοπρασία να ξεκινά στη 13:30 (ώρα Ηνωμένου Βασιλείου) το Σάββατο 18 Φεβρουαρίου.
auc2.jpg

Στην πρώτη περίπτωση, το κατασκευασμένο σύμφωνα με τις προδιαγραφές για BSB και Isle of Man TT, το Suzuki GSX-R1000 οδηγήθηκε από τους Guy Martin και Steve Mercer. Αγωνίστηκε στο Isle of Man TT -και «υπηρέτησε» τον Guy στο Northwest 200 και στο Ulster Grand Prix. Υποστηρίζεται ότι το κόστος κατασκευής πίσω στο 2013, ήταν περίπου 80.000 λίρες Αγγλίας (ήτοι σχεδόν 92.000 ευρώ), με τη μοτοσυκλέτα να διαθέτει μεταξύ άλλων αγωνιστική ανάρτηση της K-Tech, ψαλίδι ταχείας απελευθέρωσης, καλωδίωση και ECU της Yoshimura καθώς και κινητήρα προδιαγραφών superbike. Το εν λόγω Tyco Suzuki GSX-R1000 έλαβε μια ενδεικτική τιμή εκκίνησης μεταξύ 20.000 £ και 25.000 £ (περίπου 23.000-29.000 ευρώ)– συν το ασφάλιστρο του αγοραστή και τον ΦΠΑ.
auc3.jpg

Η πιο «εξωτική» πρόταση έρχεται από το MotoGP. Συγκεκριμένα είναι η FTR Kawasaki που οδηγούσε κάποτε ο Colin Edwards, κατασκευασμένη για τη σεζόν του 2013. Τότε, οι Colin Edwards και Claudio Corti ήταν οι αναβάτες της ομάδας NGM Mobile Forward Racing, συμμετέχοντας στην κατηγορία CRT με τις μοτοσυκλέτες να έχουν στοιχεία πρωτότυπου πλαισίου και κινητήρα μοτοσυκλετών παραγωγής. Ο Edwards ολοκλήρωσε τη σεζόν με καλύτερο τερματισμό στην 9η θέση στον αγώνα της Καταλονίας και τερματίζοντας τη σεζόν στη 14η θέση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος. Η εν λόγω μοτοσυκλέτα είναι όπως ήταν όταν τελείωσε τον τελευταίο γύρο της χρονιάς στη Βαλένθια και ανήκει στον σημερινό ιδιοκτήτη της από το 2015. Πλέον, χρησιμοποιείται μόνο σε εκδηλώσεις, παραμένοντας ντυμένη με την αρχική της προίκα, όπως τα τεράστια δισκόφρένα από άνθρακα. Για την FTR οι τιμές θα «παιχτούν» μεταξύ 40.000-46.000 ευρώ.
Αν θέλετε να χτυπήσετε τη μοτοσυκλέτα του Guy Martin πατήστε εδώ και εδώ για την ύστατη MotoGP μοτοσυκλέτα του Colin Edwards.

Πηγη www.bikeit.gr
 
Top Bottom