Έσοδα ρεκόρ δημοπρασίας

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.218
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Δεν θα έλεγα πως αξίζει τον κόπο της δημοπρασίας ένα βαμμένο στυλ του Hayden .... δεύτερο-ταξικο 848. Kαι για τιμή πώλησης είναι ήδη ψηλά , περί ορέξεως όμως ...:cool:
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ducati 990cc GP3, Troy Bayliss - Δημοπρασία της πρώτης MotoGP μοτοσυκλέτας της Ducati​

Με την τιμή να αναμένεται να ξεπεράσει τις 300.000 ευρώ
Δημοπρασία Ducati GP3 Troy Bayliss


Είκοσι χρόνια μετά το ντεμπούτο της Ducati στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP, στη δημοπρασία Autumn Stafford Sale του 2023, ο γνωστός οίκος Bonhams βγάζει “στο σφυρί” την Ducati 990cc GP3 του 2003, της πρώτης στην ιστορία MotoGP μοτοσυκλέτας του Borgo Panigale, και συγκεκριμένα της μοτοσυκλέτας του Troy Bayliss.

Η μοτοσυκλέτα έρχεται πλήρως συντηρημένη σε κινητήρα και κιβώτιο, με σιδερένια αλλά και τα original carbon δισκόφρενα, έτοιμη για να την οδηγήσει κανείς σε εκδηλώσεις κλασικών αγωνιστικών μοτοσυκλετών, ενώ αναμένεται να πιάσει μεταξύ 312 και 350.000 ευρώ.

Η Ducati είχε μείνει εκτός μεγάλης κατηγορίας των GP, απ’ όταν εκείνη μετατράπηκε αποκλειστικά σε δίχρονη τη δεκαετία του 1970. Θυμίζουμε πως η Honda είχε προσπαθήσει να παλέψει ενάντια στα δίχρονα το 1979 με την τετράχρονη NS500, καταφέρνοντας όμως… μια τρύπα στο νερό. Η Ducati δεν είχε τους πόρους για να εξελίξει μια GP 500, ενώ παράλληλα οι Ιταλοί είχαν χρόνια να κατασκευάσουν δίχρονη μοτοσυκλέτα, ενώ στο παρελθόν είχαν ασχοληθεί μόνο με μικρού κυβισμού δίχρονα.

Η φράση “Κέρδισε την Κυριακή, πούλα τη Δευτέρα” που συνοδεύει τα μηχανοκίνητα οχήματα από τη γέννηση τους θα μπορούσε να αφορά 100% την Ducati των προηγούμενων δεκαετιών, καθώς οι Ιταλοί συνέδεαν άμεσα τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες τους με τα μοντέλα παραγωγής που μπορούσε να αγοράσει ο οποιοσδήποτε φαν της εταιρείας, όπως τα 851, 888 και 916.
Δημοπρασία Ducati GP3 Troy Bayliss

Κι όταν η FIM ανακοίνωσε πως η μεγάλη κατηγορία του αναβαπτισθέντος Πρωταθλήματος MotoGP από το 2002 θα αφορούσε μόνο τετράχρονα μοντέλα, η Ducati είχε την απαραίτητη εμπειρία για να κατασκευάσει άμεσα μια ανταγωνιστική τετράχρονη μοτοσυκλέτα.
Δημοπρασία Ducati GP3 Troy Bayliss

Μια V2 μοτοσυκλέτα, όπως στα Superbikes, δεν θα ήταν ικανή να αποδώσει την επιθυμητή απόδοση για το MotoGP, κι έτσι η Ducati αποφάσισε να χρησιμοποιήσει έναν V4 90 μοιρών, με δεσμοδρομική κίνηση βαλβίδων, προερχόμενη από τα V2 της, δημιουργώντας έτσι το πρώτο Desmosedici, δηλαδή μια μοτοσυκλέτα με Desmo και 16 βαλβίδες. Όμως η πρωτότυπη μοτοσυκλέτα της Ducati έχασε σχεδόν ολόκληρη τη σεζόν του 2002, κάνοντας εν τέλει την εμφάνιση της στον τελευταίο γύρο της χρονιάς, στη Valencia, με την εργοστασιακή ομάδα της Ducati να αποτελείται από τους Troy Bayliss και Loris Capirossi. Οι δυο τους εξέλιξαν τη μοτοσυκλέτα στον χειμώνα που ακολούθησε και παρατάχθηκαν στη σχάρα των MotoGP από τον πρώτο αγώνα του 2003 στη Suzuka.
Troy Bayliss 2003


Ο νικητής του BSB 1999 Troy Bayliss, είχε πάρει μεταγραφή στην ομάδα WSBK της Ducati το 2000, αντικαθιστώντας τον τραυματία Carl Fogarty. Ο Bayliss κέρδισε το Πρωτάθλημα το 2001, ενώ τερμάτισε 2ος πίσω από τη Honda του Colin Edwards το 2002. Παρά την απειρία του σε αγώνες GP, ο Bayliss επελέγη για την πρώτη ομάδα της Ducati στο MotoGP, επιλογή που η Ducati δεν έμελλε να μετανιώσει. Αντίθετα με τον Bayliss, ο Capirossi είχε μεγάλη εμπειρία στα GP, έχοντας αγωνιστεί στα 500 το 1995, ενώ ήταν ήδη 3 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, στα 125 (1990, 1991) και στα 250 (1998).
GP3

H πρώτη Desmosedici ακολουθούσε τη μόδα της εποχής όσον αφορά στα πλαίσια της Ducati, χρησιμοποιώντας ένα ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα, όπως στα WSBK, αντίθετα με τους αντιπάλους των Ιταλών που χρησιμοποιούσαν πλαίσια δυο δοκών αλουμινίου. Παράλληλα, ο V4 κινητήρας της έτυχε ευρείας αναγνώρισης ως ο δυνατότερος κινητήρας της εποχής.
Capirossi-Bayliss

Μπορεί τώρα ο Troy Bayliss να αγωνιζόταν συνήθως με τον αριθμό 21, όμως ανακάλυψε πως το συγκεκριμένο νούμερο ανήκε σε άλλον αναβάτη στο MotoGP, κι έτσι το 2003 ο Αυστραλός αγωνίστηκε με το 12 -το 21 ανάποδα. Η Ducati μπορεί να μην κέρδισε στο ντεμπούτο της στα MotoGP, είχε όμως λόγο να αισθάνεται υπερήφανη, αφού ο Capirossi της χάρισε την πρώτη της νίκη, στην Catalunya, τερματίζοντας 2ος στη σεζόν, με τον Bayliss να τερματίζει στην 6η θέση της γενικής, 4 θέσεις πίσω από τον Ιταλό. Σημειώστε πως ενώ ο Loris γνώριζε τις πίστες από τα GP, ο Bayliss αγωνίστηκε για πρώτη φορά σε πολλές από εκείνες.
Δημοπρασία Ducati GP3 Troy Bayliss

Η Desmosedici της δημοπρασίας είναι η GP3TB1 (το GPT3 αφορά στο μοντέλο του 2003), ήταν η κύρια αγωνιστική μοτοσυκλέτα του Troy Bayliss εκείνη τη χρονιά, και μάλιστα το πρώτο μοντέλο, όπως φαίνεται από τις τετράγωνες βάσεις κινητήρα -που άλλαξαν σε στρογγυλές μετά τα μέσα της χρονιάς. Η μοτοσυκλέτα έχει συντηρηθεί και αναβαθμιστεί σε κινητήρα και κιβώτιο, και είναι έτοιμη για χρήση, με τους ατσάλινους αλλά και τους original carbon δίσκους στα φρένα της.

Ο οίκος Bonhams πιστεύει πως 12 GP3 μοτοσυκλέτες έχουν επιβιώσει μέχρι σήμερα, ενώ η ιστορική αξία του συγκεκριμένου μοντέλου είναι μεγάλη.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Σε δημοπρασία η αγωνιστική Avintia Kawasaki CRT του 2013 του Hector Barbera​



Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι, προς το παρόν, η μοτοσυκλέτα... δεν πιάνει μία!

Θυμάστε την εποχή των CRT κανονισμών στο MotoGP; Επρόκειτο για μια νέα σειρά κανονισμών, οι οποίοι οδήγησαν στην δημιουργία περισσότερων αγωνιστικών πρωτοτύπων, με κινητήρες βασισμένους σε μοτοσυκλέτες παραγωγής. Η Avintia ήταν μία από τις ομάδες που συμμετείχαν στο MotoGP υπό αυτούς τους κανονισμούς, με μοτοσυκλέτες βασισμένες σε κινητήρες της Kawasaki.

Να λοιπόν που βλέπουμε ακόμα μία αγωνιστική μοτοσυκλέτα, από το υψηλότερο επίπεδο παγκοσμίως, να δημοπρατείται! Η συγκεκριμένη αγωνιστική Avintia Racing Kawasaki BQR-FTR έχει χρησιμοποιηθεί από τον Hector Barbera το 2013, κάτι που ο όποιος ενδιαφερόμενος μπορεί να επιβεβαιώσει από τον αριθμό πλαισίου.

Η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα βρίσκεται σε χέρια ιδιωτών τα τελευταία 7 χρόνια, με τον πρώτο εξ αυτών να την αποκτά απευθείας από την Avintia/BQR Racing και τον τωρινό πωλητή, να την αποχωρίζεται μετά από 10 μήνες. Ο κινητήρας είναι νέος, από ένα βασικό Kawasaki ZX-10R και επεμβάσεις της KWS Motorsports στην Νότια Καρολίνα.

Η μοτοσυκλέτα φέρει Showa εμπρόσθιο πιρούνι, αμορτισέρ της Ohlins και εμπρός δίσκους φρένων από ανθρακονήματα – πράγμα που σημαίνει ότι έχεις απίστευτη αγωνιστική πέδηση, αλλά μόνο σε συνθήκες πίστας. Οι ζάντες είναι από την OZ και έχουν διάμετρο 16,5 ίντσες, ενώ άλλα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν: κοστούμι από ανθρακονήματα, αμορτισέρ τιμονιού της Ohlins, όργανο και Quickshifter της HM και ελαστικά Pirelli.

H πλάκα είναι ότι, στην ιστοσελίδα της δημοπρασίας, η μοτοσυκλέτα εμφανίζεται να «πιάνει» μόλις 951 δολάρια, αν και δεν αποκλείουμε το ποσόν να εκτοξευτεί μέσα στο κάτι παραπάνω από μία μέρα, που απομένει για το κλείσιμο της. Δείτε την με ένα κλικ εδώ.









 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αυτό το Honda NSR250 SE MC18 πάει να πιάσει 12 χιλιάρικα σε δημοπρασία​













Και το «αστείο» της υπόθεσης είναι ότι... δεν είναι καν «χαρτί» σε κατάσταση...

Πλέον είναι φαινόμενο: Οι μεταχειρισμένες μοτοσυκλέτες έχουν ακριβύνει... επικίνδυνα και οι συλλεκτικές ή οι μοτοσυκλέτες-φετίχ μίας άλλης εποχής, έχουν εξελιχθεί σε... επενδυτικές ευκαιρίες, πιάνοντας τρελά ποσά σε δημοπρασίες. Αυτή, είναι μία από τις πιο ποθητές, δίχρονες μοτοσυκλέτς δρόμου που έχουν κυκλοφορήσει ποτέ: Μιλάμε για την Honda NSR250R, με εσωτερικό κωδικό MC28, η οποία ήταν ίσως η καλύτερη της κατηγορίας και της εποχής της -αν δεν είστε βέβαια, οπαδός της «μπανάνας» Suzuki RGV 250...

Ένα τεμάχιο της, βρέθηκε σε δημοπρασία στην γνωστή ιστοσελίδα Iconic Motorbikes. Πρόκειται για ένα μοντέλο 1994, όπως δηλώνει ο κωδικός του, το ανανεωμένο δηλαδή μοντέλο και μάλιστα, αυτό με την νέα ηλεκτρονική PGM-IV και με την πασίγνωστη «κάρτα», που τοποθετούταν στο όργανο με σκοπό να «ξεκλειδώνεται» ακόμα μεγαλύτερη ισχύς από τον κινητήρα. Αυτό το σύστημα αποτέλεσε ουσιαστικά, ένα από τα πρώτα συστήματα... χαρτογραφήσεων ισχύος και συμβάλλει καθοριστικά, στο fetish status που έχει αποκτήσει πλέον το NSR250R...

Το συγκεκριμένο μοντέλο, έχει και το αισθησιακό μονόμπρατσο ψαλίδι, στην πίσω ανάρτηση, ενώ ο δικύλινδρος κινητήρας του απέδιδε -στα χαρτιά πάντα- 45 ίππους. Φυσικά, όσοι έχουν ασχοληθεί και γνωρίζουν, ξέρουν ότι μπορείς να βγάλεις πολλά παραπάνω...
Η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα, λοιπόν, βρέθηκε σε δημοπρασία και, με περίπου 11 ώρες να απομένουν για το «κλείσιμο», έχει συγκεντρώσει το ποσόν των 11.900 δολαρίων!

Και αυτά, παρά το ότι αναφέρεται ρητά στην αγγελία, ότι τα πλαστικά... δεν είναι καν εργοστασιακά και είναι ξαναβαμμένα, η κλειδαριά της πίσω θήκης αντικειμένων δεν λειτουργεί, η κοσμητική κατάσταση της μοτοσυκλέτας είναι μέτρια και το δοχείο λαδιού μίξης είναι έτοιμο να παραδώσει πνεύμα! Αν δηλαδή, αυτή η μοτοσυκλέτα ήταν «πένα»... πόσα χρήματα θα έπιανε;
Πάρτε υπογλώσσιο και απολαύστε την αγγελία, με ένα κλικ εδώ...
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Στο σφυρή η παρανοϊκή Whitelock Kawasaki των 48 κυλίνδρων​

75cc1932a2fe762723c81cb71d7b3db0_XL.jpg

Κι όμως, αυτό ο τέρας της παρα-φύσης είναι νόμιμο για κυκλοφορία στο δρόμο!

Όσοι ψάχνονται με τις πιο τρελές custom κατασκευές μοτοσυκλετών, σίγουρα γνωρίζουν το τερατούργημα του Βρετανού Simon Whitelock, μηχανικού, που κατασκευάστηκε το 2003 έτσι ώστε να σπάσει ρεκόρ Γκίνες ως το όχημα με τους περισσότερους κυλίνδρους που μπορεί να λειτουργεί και να κυκλοφορεί κανονικά. Για όσους αισθάνονται αρκετά... θαρραλέοι ώστε να την αγοράσουν, χαράς ευαγγέλια, καθώς η μοτοσυκλέτα τίθεται προς πώληση.

Το ultra custom πράγμα του Whitelock έχει έναν κινητήρα 48 κυλίνδρων, κατασκευασμένο από 16 τρικύλινδρους κινητήρες από Kawasaki KH250 και φτάνει συνολικά τα 4,2 λίτρα κυβισμού. Οι κύλινδροι είναι διατεταγμένοι σε 6 σειρές από 8, ενώ για την εκκίνηση αυτού το μοτέρ χρειάζεται... ένας δεύτερος, μικρότερος κινητήρας 125 κυβικών, επίσης από την Kawasaki!

Στην θεωρία, αυτός ο κινητήρας θα μπορούσε να αποδίδει 512 άλογα ισχύος, αν και αυτό δεν έχει επιβεβαιωθεί. Η μοτοσυκλέτα, συνολικά, αγγίζει τα... 600 κιλά βάρους, οπότε μάλλον δεν θα θέλατε να σας πέσει από το στάντ... Σύμφωνα με τον Whitelock, παρά την αρρωστημένη φύση της, αυτή η μοτοσυκλέτα μπορεί να κυκλοφορεί κανονικά!

Η μοτοσυκλέτα θα μπει σε δημοπρασία μέσω της Bonham’s τον ερχόμενο Απρίλιο, ενώ εκτιμάται ότι θα πιάσει μεταξύ 40.000 και 60.000 λιρών Αγγλίας. Δείτε την ιστοσελίδα της δημοπρασίας με ένα κλικ εδώ και απολαύστε, παρακάτω, ένα βίντεο της μοτοσυκλέτας με την παρουσία του ίδιου του δημιουργού της.

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Το σούπερ καρτ του Wayne Rainey δημοπρατείται (video)​

Εφοδιασμένο με δικύλινδρο κινητήρα Yamaha TZ250​




Η εταιρεία Iconic Motorbike Auctions από την Καλιφόρνια που ειδικεύεται στις δημοπρασίες, έβγαλε σε δημοπρασία το καρτ του Wayne Rainey με κινητήρα Yamaha TZ250

Ο Wayne Wesley Rainey δεν χρειάζεται συστάσεις. Ο Αμερικάνος είναι κάτοχος τριών παγκοσμίων πρωταθλημάτων στην κατηγορία των 500GP το 1990 , το 1991 και το 1992. Μαζί με τους συμπατριώτες του Kevin Schwantz και John Kocinski ήταν πρωταγωνιστής μιας εποχής που οι Αμερικάνοι ήταν κυρίαρχοι στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας. Μια περιόδο που είχε εγκαινιάσει ο «King» Kenny Roberts το 1978 όταν κατέκτησε τον πρώτο τίτλο στα 500.

Το 1993, ο Rainey, μετά από πτώση στο Grand Prix του Misano έμεινε παράλυτοςαπό το στήθος και κάτω. Το ατύχημα που άλλαξε την ζωή του δεν τον εμπόδισε να συνεχίσει να αγωνίζεται σε κάθε είδους μηχανοκίνητο σπορ. Κάποια στιγμή της ζωής του αποφάσισε να αγωνιστεί με καρτ.
Wayne Rainey Superkart 3

Όπως είχε δηλώσει σε συνέντευξη του στην Wall Streer Journal το 2016 «Το καρτ μου έδωσε πίσω τη ζωή μου. Όποιος είχε αυτό το είδος αλλαγής στη ζωή του θα πρέπει να αντιμετωπίσει μια πολύ συγκεκριμένη πρόκληση. Να σηκωθεί ή να μείνει για πάντα στο κρεβάτι. Η επιλογή μου ήταν να σηκωθώ »

Τρία χρόνια μετά το ατύχημα, ο Wayne Rainey άρχισε να αγωνίζεται με καρτ. Ο πατέρας του Sandy Rainey, ήταν καταξιωμένος μηχανικός και ήταν πάντα υπεύθυνος για την προετοιμασία των καρτ του γιου του. Όντας παράλυτος από το στήθος και κάτω, έπρεπε να ελέγχει όλα τα χειριστήρια του καρτ με τα χέρια του.

O Sandy έκανε όλες τις τροποποιήσεις που χρειάζονταν για να μπορεί ο Wayne να οδηγεί το καρτ με τον δικύλινδρο κινητήρα από Yamaha TZ250. Ο θάνατος του Sandy το 2016 έκανε τον Wayne να σταματήσει να αγωνίζεται και να αποφασίσει να πουλήσει το καρτ. Ο νέος ιδιοκτήτης, που έχει μετατρέψει το καρτ σε συμβατικό, είναι αυτός που πουλά το όχημα.

Εάν ενδιαφέρεστε για το καρτ του Wayne Rainey, ελάτε σε επαφή - γρήγορα - με την Iconic Motorbike Auctions, την καλιφορνέζικη εταιρεία που ειδικεύεται στις δημοπρασίες μοτοσυκλετών και περιστασιακά καρτ.

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Triumph "Elvis Presley" και αντίστοιχη κιθάρα πουλήθηκαν για καλό σκοπό​

Συγκεντρώνοντας 20.000 δολάρια υπέρ του φιλανθρωπικού ιδρύματος Elvis Presley
Triumph δημοπρασία


Μια μοναδική στο είδος της "Elvis Presley" Triumph Bonneville και μια ασορτί κιθάρα Gibson Les Paul πωλήθηκαν έναντι 20.000 δολαρίων στη δημοπρασία Amelia Island που πραγματοποιήθηκε από τον οίκο Bonhams στις 29 Φεβρουαρίου. Η δημοπρασία έγινε για την ενίσχυση του φιλανθρωπικού ιδρύματος Elvis Presley Charitable Foundation, το οποίο υποστηρίζει πολυάριθμους φιλανθρωπικούς σκοπούς.

Η συγκεκριμένη Bonneville T120, διαθέτει custom design από τον βραβευμένο customizer J Daar και είναι εμπνευσμένη από τις αυθεντικές Triumph της "Memphis Mafia" και το Bonneville Desert Sled που εμφανίστηκε στην ταινία "Stay Away, Joe" του 1968. Είναι επίσης επηρεασμένη από την εμβληματική εμφάνιση Comeback Special του Elvis το 1968, σε κόκκινο, ασημί και χρυσό χρώμα.
Triumph δημοπρασία

Η μοτοσυκλέτα παρουσιάστηκε στο 2023 Barber Vintage Festival στο Birmingham Alabama και έκτοτε εκτίθεται στο Presley Motors Automobile Museum at Graceland.

Ο θρυλικός τραγουδιστής ήταν ανέκαθεν παθιασμένος με τις μοτοσυκλέτες, με τη γνωριμία του Elvis με την Triumph να λαμβάνει χώρα το 1965, ενώ έκανε ένα διάλειμμα από τα γυρίσματα και περνούσε χρόνο με τους πιο στενούς του φίλους, γνωστούς ως "Memphis Mafia", στο σπίτι του στο Bel Air. Ο φίλος Jerry Schilling είχε παραγγείλει μια καινούργια Triumph T120 Bonneville και ο Elvis την πήρε για μια βόλτα στη γειτονιά. Ο Elvis εντυπωσιάστηκε, και όταν επέστρεψε... παρήγγειλε από μία για κάθε μέλος της παρέας του.
Triumph δημοπρασία

Η ασορτί κιθάρα Les Paul, δωρεά της Gibson, διαμορφώθηκε επίσης από τον J Daar και προσφέρθηκε προς πώληση μαζί με τη μοτοσυκλέτα. Η επιλογή της κιθάρας ήταν εμπνευσμένη από μια άλλη περίπτωση γενναιοδωρίας του Elvis- όταν έκανε πρόβες για το Comeback Special του '68, ο Elvis έπαιξε μια Les Paul, την οποία στη συνέχεια χάρισε στον σεφ του.
 
Top Bottom