Έρχονται αλλαγές στον ΚΟΚ για τα δίκυκλα των διανομέων

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.426
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Έρχονται αλλαγές στον ΚΟΚ για τα δίκυκλα των διανομέων με στόχο την μεγαλύτερη ασφάλειάς τους​

Από τον BikerSpirit

Σε πλήρη επανεξέταση ο ΚΟΚ για τα δίκυκλα των διανομέων.


Σύμφωνα με τον υπουργό Μεταφορών και σε ό,τι αφορά στην φόρτωση των οχημάτων, τετράτροχων και δικύκλων, ο κ. Καραμανλής εξήγησε ότι ο ισχύων ΚΟΚ, με το άρθρο 32, προβλέπει όλους τους κανόνες που θα πρέπει να πληρούνται, δηλαδή, το μεικτό βάρος να μην υπερβαίνει το μέγιστο επιτρεπόμενο, να μην περιορίζεται η ορατότητα του οδηγού, να μην εξέχει το φορτίο άνω του 30%.

Μάλιστα, συμπλήρωσε ότι «στο εν λόγω άρθρο του ΚΟΚ, ρητώς αναφέρεται ότι «τα όποια εξαρτήματα θα πρέπει να στερεώνονται καλά», ώστε να μην δημιουργείται κανένα απολύτως πρόβλημα.

Παράλληλα, με τα άρθρα 81 και 82 του ΚΟΚ, περί μηχανισμών, εξαρτημάτων και συσκευών των οχημάτων, προβλέπεται αυτά να μην δημιουργούν κινδύνους για τους επιβαίνοντες και τους λοιπούς χρήστες του οδικού δικτύου».


«Επομένως» συνέχισε «αυτό που θα πρέπει να καταστεί σαφές είναι ότι ο ΚΟΚ περιλαμβάνει το πλαίσιο και τις προϋποθέσεις που οφείλουν όλοι να σέβονται και να εφαρμόζουν. Μάλιστα και στα ΚΤΕΟ, αν στην άδεια κυκλοφορίας του δικύκλου αναγράφεται η ύπαρξη του επιπρόσθετου φορητού εξοπλισμού, θα πρέπει να ελέγχεται και η ορθή στερέωσή του π.χ. με ιμάντες».

Ανέφερε, επίσης, ότι το πρόβλημα είναι πως συνήθως τα δίκυκλα αυτά όταν περνάνε ΚΤΕΟ δεν περνάνε με το κουβούκλιο μεταφοράς, με το λεγόμενο κουτί, από πίσω, αλλά συχνά οι ιδιοκτήτες τα αφαιρούν. «Οπότε εδώ πρέπει να δούμε με την Αστυνομία και την ελληνική Τροχαία τη σωστή εφαρμογή του ΚΟΚ», επισήμανε. (Εδώ γελάμε)


Υπενθύμισε επίσης ότι: «Από την πλευρά μας έχουμε θέσει το πλαίσιο που θα πρέπει να εφαρμόζεται, ξεκινώντας από την υποχρεωτικότητα του κράνους και αντανακλαστικού γιλέκου από τους οδηγούς που εργάζονται στη διανομή και μεταφορά προϊόντων, που εμείς θεσμοθετήσαμε με τον 4784 του 2021».

Ο κ. Καραμανλής σημείωσε όμως και ότι: «Εάν σε κάποιες περιπτώσεις αυτά τα κουτιά τοποθετούνται πρόχειρα, αυτό αποτελεί ευθύνη του οδηγού, όπως και το αν φορά κράνος, αν κινείται αντίθετα στο δρόμο, αν παραβιάζει τον σηματοδότη».


Η δημιουργία νέων νόμων στην Ελλάδα είναι ανέξοδη για κάθε κυβερνόντα, και επιδίδονται όλοι τους με άνεση σαν να κάνουν ένα χόμπι, η σοβαρότητα εκ μέρους τους, θα ήταν να “μπορέσουν” επιτέλους κάποτε να εφαρμόσουν τον ΚΟΚ, λεμέ τώρα …………


Πηγη https://bikerspirit.net
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.273
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Εναν απλουστατο κανονισμο επρεπε να οριζαν αμα ενδιαφεροντουσαν πραγματικα για την ασφαλεια των ντελιβεραδων
- Οι κλησεις που αφορουν την σωστη λειτουργια και χειρισμο δικυκλου διανομης θα επιβαρυνουν αποκλειστικα και μονον το καταστημα.
Και μετα θα εβλεπες , κρανη, καθρεπτες, εξατμισεις αξατμισες μεταμεσονυκτια , φωτα καμμενα, κοκκινοι σηματοδοτες , ετοιμορροπα εικονοστασια προχειροδεμενα κ.λ.π κ.λ.π.
Θα μου πεις τωρα αυτοι που βγαζουν τους νομους του ΚΟΚ δεν εχουν ουτε ... αριθμο κυκλοφοριας στο τζιπ τους ...!Banging head
 

ibar

new member
Δημοσιεύσεις
262
Ηλικία
49
Όνομα
ηλιας
το μόνο που τους νοιάζει να έχουν το κολο τους καλυμμένο...
τι και αν δεν εχει ασφάλεια κράνος κτλ. στα παπαρια τους...
 
Top Bottom