Άνοιγμα γκαζιού στη στροφή

RaGe_RaptoR

new member
Δημοσιεύσεις
333
Ηλικία
44
Μοτοσυκλέτα
GSX-R1000 K6
Όνομα
Giorgio
..... Για την ιστορία......



Για να το καταλάβεις με σε όλα όσα προσπαθώ να σου εξηγήσω για το πως θα το πετύχεις... θα στο πω ξανά όπως το λέει η κονσέρβα μιας και σου είναι πιο κατανοητό ....

..... Load your suspension and your tyres before you use them......


Δεν έχω να προσθέσω τίποτα άλλο.... Καλημέρα!

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Η "κονσέρβα" (που τόσο υποτιμητικά αποκαλείς) μιλάει και για overload your suspension and tires ,το οποίο είναι ακριβώς αυτό που περιγράφεις εσύ και πρέπει να αποφεύγουμε όπως ο διάολος το λιβάνι.

Καλημέρα και σ' εσένα.
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.519
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
ενώ σε γενικές γραμμές συμφωνώ, διαφωνώ με το κομμάτι του "μαθαίνεις μόνο αν πέσεις".
κι αυτό επειδή το trial&error δεν είναι και το πιο ενδεδειγμένο για επικίνδυνα σπορ, όπως ο μοτοσυκλετισμός.
υπάρχει πληροφορία άφθονη,αλλά δυστυχώς "αφθονότερη" παραπληροφόρηση στο χώρο.

παρακάτω,τί γίνεται όταν προσπαθείς να επιταχύνεις όσο ακόμα είσαι πλαγιασμένος χωρίς να μπορείς να σηκώσεις αφου είσαι ακόμα μέσα στη στροφή.
Το αν δεν πέσεις δεν μαθαίνεις, το είπα γιατί έτσι λειτουργεί καλύτερα η εκμάθηση, μέσα από το βίωμα, δηλαδή αν υπάρχει έστω ένας που οδηγάει - καβαλάει δίκυκλο και δεν έχει φιλήσει άσφαλτο, θα χαιρόμουν να τον γνωρίσω για να καταλάβω πως το κατάφερε. Το ίδιο συμβαίνει με το αυτοκίνητο και είναι γενικός κανόνας δηλαδή, δεν υπάρχει περίπτωση ένας που οδηγάει, να μην έχει έστω γδάρει το αυτοκίνητο του ή κάποιου άλλου που βρέθηκε στον δρόμο του.
Βέβαια να πω ότι, θεωρώ αδύνατο να μην πέσεις, όταν ακόμα είσαι άπειρος, ενώ αυτό συμβαίνει και στους πλέον έμπειρους.
Ακριβώς εκεί το ανέφερα και είμαι βέβαιος ότι τώρα θα συμφωνήσεις.
Που δεν είναι απαραίτητο κιόλας, απλά κουβέντα εποικοδομητική να κάνουμε !
 

Captainslow

new member
Δημοσιεύσεις
210
Ηλικία
56
Μοτοσυκλέτα
Peugeot2
Όνομα
captainslow
Εγώ προσωπικά ΔΕΝ υποτιμώ τίποτα και κανέναν.. Απάντησα όσο πιο κατανοητά μπορώ στο συγκεκριμένο θέμα - ερώτηση .... Σου παραθέτω την 40χρονη εμπειρία μου με μοτοσυκλέτες και την γνώμη μου και ας την θεωρείς placebo ή ότι θα σκοτώσω κανέναν με τις αρλούμπες που σας γράφω κλπ .....Δεν μπορούμε να συμφωνησουμε και αυτό είναι ΔΕΚΤΌ...και υγείες.....

Θέλω να ξέρεις όμως ότι :.... ΔΕΝ υποτιμώ την Θεωρία σε καμία περίπτωση.... Για να είναι σωστή και ολοκληρωμένη μια συνάρτηση θέλει και τους δύο παράγοντες Θεωρία - Πράξη εν προκειμένου

Η θεωρία και η πράξη απέχουν έτη φωτός.... Αυτό το κενό είναι που κάνει όλη την διαφορά.... Το ΠΩΣ και το ΓΙΑΤΙ..... Και η άποψή μου βασίζεται ακριβώς εκεί.....

ΥΓ Ότι σου εγώ γράψει τα κατανόησα τα εφάρμοσα (αυτά και άλλα τόσο) και εξασκηθηκα σε αυτά με 20χλμ στο πάρκινγκ του practicer στον Άλιμο βάζοντας πορτοκαλί κώνους και κάνοντας σβούρες γιατί ΕΊΜΑΙ αργός αναβάτης...... Μετά τα πέρασα σιγά σιγά στην πίστα και στον δρόμο.... Δεν έγινα πιο γρήγορος αλλά πιο ασφαλείς σιγουρα γιατί έμαθα πώς να το κάνω γιατί το κάνω και τι πετυχαίνω ..... Ώρα για το χαπάκι μου και το καφεδάκι μου..... Καλή συνέχεια!!!

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

RaGe_RaptoR

new member
Δημοσιεύσεις
333
Ηλικία
44
Μοτοσυκλέτα
GSX-R1000 K6
Όνομα
Giorgio
Εγώ προσωπικά ΔΕΝ υποτιμώ τίποτα και κανέναν.. Απάντησα όσο πιο κατανοητά μπορώ στο συγκεκριμένο θέμα - ερώτηση .... Σου παραθέτω την 40χρονη εμπειρία μου με μοτοσυκλέτες και την γνώμη μου και ας την θεωρείς placebo ή ότι θα σκοτώσω κανέναν με τις αρλούμπες που σας γράφω κλπ .....Δεν μπορούμε να συμφωνησουμε και αυτό είναι ΔΕΚΤΌ...και υγείες.....

Θέλω να ξέρεις όμως ότι :.... ΔΕΝ υποτιμώ την Θεωρία σε καμία περίπτωση.... Για να είναι σωστή και ολοκληρωμένη μια συνάρτηση θέλει και τους δύο παράγοντες Θεωρία - Πράξη εν προκειμένου

Η θεωρία και η πράξη απέχουν έτη φωτός.... Αυτό το κενό είναι που κάνει όλη την διαφορά.... Το ΠΩΣ και το ΓΙΑΤΙ..... Και η άποψή μου βασίζεται ακριβώς εκεί.....

ΥΓ Ότι σου εγώ γράψει τα κατανόησα τα εφάρμοσα (αυτά και άλλα τόσο) και εξασκηθηκα σε αυτά με 20χλμ στο πάρκινγκ του practicer στον Άλιμο βάζοντας πορτοκαλί κώνους και κάνοντας σβούρες γιατί ΕΊΜΑΙ αργός αναβάτης...... Μετά τα πέρασα σιγά σιγά στην πίστα και στον δρόμο.... Δεν έγινα πιο γρήγορος αλλά πιο ασφαλείς σιγουρα γιατί έμαθα πώς να το κάνω γιατί το κάνω και τι πετυχαίνω ..... Ώρα για το χαπάκι μου και το καφεδάκι μου..... Καλή συνέχεια!!!

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

θεωρία πράξη απέχουν έτη φωτός επειδή η σωστή εφαρμογή της θεωρίας έχει πολλές φορές μεγάλο βαθμό δυσκολίας. αρκετά συχνά νομίζουμε πως κάνουμε κάποια πράγματα πάνω στη μοτοσυκλέτα , κι αν τύχει και δουμε τον εαυτό μας σε κανα βιντεάκι, ψαχνόμαστε.


Επίσης,από τη μια λες "η γρήγορη πληροφορία κονσέρβας που έχουν όλες την ίδια γεύση και κάνεις δεν ξέρει τι έχει μέσα πώς φτιάχνεται αλλά τις τρώνε όλοι)"
Κι από την άλλη "δεν υποτιμώ την θεωρία " κτλ κτλ όταν απαντώντας σε προηγούμενο ποστ μου την αποκαλείς κονσέρβα.

τα χρόνια εμπειρίας κάποιου δεν λένε τίποτα από μόνα τους, ούτε τα χιλιάδες χιλιόμετρα που έχει γράψει. ένα επαναλαμβανόμενο λάθος δεν πρόκειται ποτέ να γίνει σωστό.
 

Captainslow

new member
Δημοσιεύσεις
210
Ηλικία
56
Μοτοσυκλέτα
Peugeot2
Όνομα
captainslow
Δεν αναφέρομαι στο βίντεο καθέ αυτό αλλά στο σκεπτικό σου.... Βίντεο και σχολεία υπάρχουν πολλά που σου λένε διάφορα...Όλα καλά και χρυσά... . ΚΑΝΕΝΑ όμως δεν σου εξηγεί τι χρειάζεσαι για να το πετύχεις ΜΌΝΟ η εξάσκηση και η ΠΡΑΞΗ ... Και όχι γιατί δεν θέλουν ή δεν ξέρουν αλλά γιατί αυτό έχει να κάνει καθαρά με το επίπεδο και τον εξοπλισμό (μοτοσυκλέτα δλδ) του καθενός όπως και το πόσο θέλει να ασχοληθεί κάποιος και σε τι βαθμό.... Όλα αυτή η πληροφορία είναι γενική όπως οι κονσέρβες.... Γι αυτό τις αποκαλώ έτσι γι αυτό έβαλα και εισαγωγικά......

Εν πάση περίπτωση είπα την άποψή μου.... Δεν έχω καμία διάθεση να σου αναλύσω ή ασχοληθώ περεταιρω.... Βαριέμαι να παίζω με της λέξεις.. Πόσο μάλλον δε όταν ο συνομιλητής έχει την εντύπωση ότι θέλω να αποδείξω ότι είμαι καλύτερος από αυτόν ή προσπαθώ να τον υποβιβάσω.... Δεν μου το επιτρέπει το άσπρο μου μαλλί και το καραφλό μου κεφάλι και οι καμιά 80αρια τούμπες προσπαθώντας να τα κατανοήσω και να τα εφαρμόσω.......

Έχω δώσει την απάντηση στο ερώτημα του νήματος..... Το υπόλοιπο Δικό σας.......

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.519
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
@Captainslow και @RaGe_RaptoR συμφωνήστε ότι διαφωνείτε και όλα καλά.
Εξάλλου και οι 2 σας σίγουρα φαίνεται ότι έχετε αρκετή εμπειρία σε πίστα, αλλά μην ξεχνάμε πως ο κάθε δάσκαλος έχει τον δικό του τρόπο μετάδοσης της γνώσης και επίσης μην ξεχνάμε πως σε ένα πρόβλημα, έχει αποδειχτεί ότι δεν είναι απαραίτητο να υπάρχει μόνο μια λύση.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Ας βγουμε παλικαρια στους δρομους να κανουμε καμια βολτα γιατι ερχονται σκατοκαταστασεις και ο καθενας ας οδηγει οπως γουσταρει αρκει να μην ενοχλει τον συνοδοιπορο του αν δεν ξερει πως οδηγει :cool:
 

RaGe_RaptoR

new member
Δημοσιεύσεις
333
Ηλικία
44
Μοτοσυκλέτα
GSX-R1000 K6
Όνομα
Giorgio
@Captainslow και @RaGe_RaptoR συμφωνήστε ότι διαφωνείτε και όλα καλά.
Εξάλλου και οι 2 σας σίγουρα φαίνεται ότι έχετε αρκετή εμπειρία σε πίστα, αλλά μην ξεχνάμε πως ο κάθε δάσκαλος έχει τον δικό του τρόπο μετάδοσης της γνώσης και επίσης μην ξεχνάμε πως σε ένα πρόβλημα, έχει αποδειχτεί ότι δεν είναι απαραίτητο να υπάρχει μόνο μια λύση.
μα,φυσικά!
ο καθένας είναι ελεύθερος να πάει να δοκιμάσει να πάρει μια στροφή που γνωρίζει με +30χλμ/ω επειδή έδωσε παραπάνω γκάζι υπό κλίση και σταθεροποίησε την μοτοσυκλέτα του χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους της.
seems legit:cool:
 

Captainslow

new member
Δημοσιεύσεις
210
Ηλικία
56
Μοτοσυκλέτα
Peugeot2
Όνομα
captainslow
Ναι!!! Εγώ αυτό κάνω και συγνώμη γι αυτό ε!? .....

Στο παρακάτω βίντεο θα παρακολουθήσεις ...

S1000RR 200 Ίππων με shifter και traction control.... Κάνει ακριβώς αυτό που περιγράφεις....κλείνει γκάζι κρεμάει μοτέρ ανοίγει γκάζι μετά το apex

Επίσης θα δεις...

KTM RC8 160 ίππων χωρίς shifter και χωρίς traction control....Την αφεντιά μου δλδ... Διατί να το κρύψωμεν άλλωστε) Χρησημοποιω την τεχνική που σου περιγράφω...δλδ ψηλές στροφές κινητήρα λίγο φρένο πριν την στροφή και άνοιγμα γκαζιού πριν το apex με στροφές κοντά στα κόκκινα δλδ 12000-13000 με κόφτη στις 16000.....



Βρες την διαφορά των δύο μοτοσυκλετών μέσα στην στροφή....... .....

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

RaGe_RaptoR

new member
Δημοσιεύσεις
333
Ηλικία
44
Μοτοσυκλέτα
GSX-R1000 K6
Όνομα
Giorgio
Ναι!!! Εγώ αυτό κάνω και συγνώμη γι αυτό ε!? .....

Στο παρακάτω βίντεο θα παρακολουθήσεις ...

S1000RR 200 Ίππων με shifter και traction control.... Κάνει ακριβώς αυτό που περιγράφεις....κλείνει γκάζι κρεμάει μοτέρ ανοίγει γκάζι μετά το apex

Επίσης θα δεις...

KTM RC8 160 ίππων χωρίς shifter και χωρίς traction control....Την αφεντιά μου δλδ... Διατί να το κρύψωμεν άλλωστε) Χρησημοποιω την τεχνική που σου περιγράφω...δλδ ψηλές στροφές κινητήρα λίγο φρένο πριν την στροφή και άνοιγμα γκαζιού πριν το apex με στροφές κοντά στα κόκκινα δλδ 12000-13000 με κόφτη στις 16000.....



Βρες την διαφορά των δύο μοτοσυκλετών μέσα στην στροφή....... .....

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Praising
τώρα πείστηκα.
 

Captainslow

new member
Δημοσιεύσεις
210
Ηλικία
56
Μοτοσυκλέτα
Peugeot2
Όνομα
captainslow
Δεν θέλω να σε πείσω!! Θέλω να μου πεις τις διαφορές!!!

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

RaGe_RaptoR

new member
Δημοσιεύσεις
333
Ηλικία
44
Μοτοσυκλέτα
GSX-R1000 K6
Όνομα
Giorgio
Δεν θέλω να σε πείσω!! Θέλω να μου πεις τις διαφορές!!!

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
βλέπω έναν που προσπερνάει έναν άλλο.
τι άλλο μπορείς να δεις?
μου "χρεώνεις" τον αναβάτη τον οποίο προσπέρασες, υποθέτοντας ότι κάνει ακριβώς αυτό που περιγράφω! δεν περιγράφω άλλο!!! αφου τον πέρασες, τι άλλο να πούμε! Tooth
 

Captainslow

new member
Δημοσιεύσεις
210
Ηλικία
56
Μοτοσυκλέτα
Peugeot2
Όνομα
captainslow
Τι κάνει δλδ ο αναβάτης του s1000rr? Για εξήγησέ μου σε παρακαλώ.....

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

RaGe_RaptoR

new member
Δημοσιεύσεις
333
Ηλικία
44
Μοτοσυκλέτα
GSX-R1000 K6
Όνομα
Giorgio
Τι κάνει δλδ ο αναβάτης του s1000rr? Για εξήγησέ μου σε παρακαλώ.....

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
που να ξέρω τι κάνει, βρε άνθρωπε?!
μέντιουμ είμαι?
μπορεί να κάνει βόλτα.
σοβαρά, τώρα. θες να στηρίξεις την υπόθεσή σου σε ένα βίντεο που προσπερνάς κάποιον? Tooth Tooth Tooth Stoned Emoticon
 

Captainslow

new member
Δημοσιεύσεις
210
Ηλικία
56
Μοτοσυκλέτα
Peugeot2
Όνομα
captainslow
Τι κάνει βρε αδερφέ? Πότε κλείνει γκάζι? Πότε το ανοίγει? Κλπ αυτό που συζητάμε τέλος πάντων.... Η ερώτηση είναι απλή και σαφέστατη ......

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Τι κάνει δλδ ο αναβάτης του s1000rr? Για εξήγησέ μου σε παρακαλώ.....

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Μπορεί να έχασε τα φρένα.
Μπορεί να μην ξέρει,να μην το έχει ( δεν σημαίνει ότι όποιος έχει το γκάζι το πάει
 

Captainslow

new member
Δημοσιεύσεις
210
Ηλικία
56
Μοτοσυκλέτα
Peugeot2
Όνομα
captainslow
Δεν μας ενδιαφέρει εν προκειμένου αν κάνει βόλτα ή αν πηγαίνει για ψώνια στην Λαϊκή ... Αν έχασε τα φρένα.. Αν έγινε προσπέραση κλπ κλπ ΔΕΝ είναι το ζητούμενο αυτό.....

Ρωτάω απλά..... Πότε ανοίγει και κλείνει το γκάζι? Αυτό είναι το ζητούμενο στην κουβέντα που κάνουμε.....



Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Δεν μας ενδιαφέρει εν προκειμένου αν κάνει βόλτα ή αν πηγαίνει για ψώνια στην Λαϊκή ... Αν έχασε τα φρένα.. Αν έγινε προσπέραση κλπ κλπ ΔΕΝ είναι το ζητούμενο αυτό.....

Ρωτάω απλά..... Πότε ανοίγει και κλείνει το γκάζι? Αυτό είναι το ζητούμενο στην κουβέντα που κάνουμε.....



Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Αχααααααα.


Λοιπόν
Το γκάζι ανοίγει και κλείνει ανάλογα την ιδιοσυγκρασία και την γνώση του καθενός.
Δηλαδή.
Ο α) ξέρει πότε να ανοίξει το γκάζι, αλλά δεν έχει λάστιχα.
Οπότε πάρει κρατημένα
Ο β) δεν ξέρει πότε να ανοίξει το γκάζι,έχει λάστιχα και πάει κρατημένα
Ο γ) ξέρει πότε να ανοίξει το γκάζι,έχει λάστιχα δεν έχει μηχανακι της προκοπής, αλλά πάει τεζα.
Ο δ) έχει μηχανάκι της προκοπής,έχει λάστιχα αλλά νομίζει ότι ξέρει ,με αποτέλεσμα να πάει ποιο αργά απ' όλους.


Με λίγο χιουμοριστική διάθεση, αλλά κάπως έτσι νομίζω ότι είναι.
Το διαφορετικό στυλ η τεχνική δεν σημαίνει ότι είναι λάθος.
Δηλαδή ο alex rins έχει εντελώς διαφορετικό στυλ οδήγησης από σχεδόν όλους τους άλλους οδηγούς των GP.
Πάει αργά?
Κάθε άλλο.
Πολλές φορές βλέπουμε τους οδηγούς να παίρνουν διαφορετικά τις στροφές λόγο του στησίματος της μοτοσυκλέτας.
Άλλοι βαθιά μέσα στην στροφή,και άλλοι με ανοιχτές γραμμές.
Κάτι εμέ
Τίποτα δεν είναι λάθος.
Είναι τι ταιριάζει στον καθένα.
Υπάρχουν οι γενικοί κανόνες του μπροστινού φρένου πλαγιασμενος στην στροφή.
Και το κλείσιμο του γκαζιού εντελώς στην στροφή
Και τα δύο θα αποσταθεροποιήσουν και θα χαλάσουν την τροχιά της μοτοσυκλέτας.
Επίσης τα άκυρα είναι.
Να κάθεσαι σαν αγγούρι και να πλαγιάζεις την μότο
Η το αντίθετο
Να κρέμεσαι σαν τον πίθηκο και η μοτοσυκλέτα να είναι κάθετη
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Αλλά
Δουλεύοντας ανοιχτές γραμμές σε δημόσιο χώρο και δρόμο, πρέπει να είσαι σίγουρος ότι δεν έρχεται κάτι από απέναντι.
Όπως και με κλειστές στοχεύοντας στην έξοδο απέναντι.
Πολλά που μαθαίνονται σε διάφορες σχολές γρήγορης οδήγησης ( California) κλπ.
Δεν μπορούν να εφαρμοστούν στο 100% σε δημόσιο δρόμο.
Εκεί ο καθένας κάνει τις επιλογές τού.
Σε μια πίστα όμως η σε ένα αγώνα ( για αυτό και στα track day χωρίζουν γκρουπ ανάλογα την εμπειρία.)
Δεν μπορείς εκεί που οι άλλοι πάνε τάπα,εσύ να κάνεις φρένα πανικού,η να κλείνεις το γκάζι.
Βλέπετε, ή βλέπουμε η βλέπατε ότι οι αγωνιζόμενοι πάνε στο χιλιοστό ο ένας δίπλα από τον άλλο.
Λίγο παραπάνω φρένο
Η λίγο παραπάνω γκάζι
Και έχουμε φαινόμενα όπως στομ τελευταίο αγώνα,με κουαρταραρο και mm.
Αυτά
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Βάλε και ότι ΕΙΔΙΚΑ στους αγώνες, οι γραμμές πολλές φορές, εκτός της βέλτιστης ροής, προσπαθούν να πετύχουν και το κλείσιμο ή χάλασμα της γραμμής του αντίπαλου, ώστε να μην περάσει. Κάτι που δεν υπάρχει στην δημόσια οδήγηση ή σε ένα trackday.
 
Top Bottom