RaGe_RaptoR
new member
- Δημοσιεύσεις
- 333
- Ηλικία
- 44
- Μοτοσυκλέτα
- GSX-R1000 K6
- Όνομα
- Giorgio
Θα ήθελα πολύ αλλά...Περιμένω φωτό την άλλη βδομάδα με τον TROY....
Ξέρεις εσύ
Θα ήθελα πολύ αλλά...Περιμένω φωτό την άλλη βδομάδα με τον TROY....
Ξέρεις εσύ
Σε πολλές στροφές κινητήρα ή/και σε πολύ υψηλές ταχύτητες (περιστροφή τροχών) η μοτοσικλέτα αλλάζει κλίση πιο δύσκολα. Άρα αρνείται να σηκωθεί ακόμα και στη επιτάχυνση,ως κάποιο βαθμό.
Αυτό εκλαμβάνεται από πολλούς ως "κλείσιμο τροχιάς".
Είναι αυτοκτονικό να προσπαθείς να κλείσεις τροχιά με το γκάζι,εκτός κι αν σε (σ.σ. τον οποιοδήποτε) λένε McCoy.
Δεν σε πιάνω , είναι η αλήθεια.Αυτό ακριβώς!!! Γι αυτό αλλάζεις το κέντρο βάρους και μετατοπίζεις το σώμα σου..... Κάνεις δλδ σταθερή την γεωμετρία της μοτοσυκλέτας και την οδηγάς - στρίβεις με τα πόδια-σώμα σου και ΌΧΙ το γυροσκοπικό δηλ τα χέρια σου..... Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να κλείσεις την καμπύλη της στροφής ακόμα περισσότερο και με περισσότερα χλμ .....
Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Η επιτάχυνση σε συνδυασμό με κλείσιμο τροχιάς είναι συνταγή για high side.
Βλέπω κάνα δυό προβληματάκια σε όλο αυτό που περιγράφεις.Αν μπεις με κρεμασμένο μοτέρ μέσα στην στροφή και ανοίξεις γκάζι τότε ναι θα φύγει από πίσω ή μπροστά....Αυτό είναι το λάθος που κάνουμε σχεδόν οι περισσότεροι από εμάς .... Αν μπεις όμως με το στροφόμετρο πάνω από την ροπή του κινητήρα δλδ πολύ υψηλές στροφές μέσα στην στροφή τότε γίνεται το ανάποδο.... Δλδ μπορείς να έχεις ανοιχτό γκάζι να κλείσεις την καμπύλη στροφής με το σώμα σου .....και να στρίψεις με περισσότερα χλμ......
Πχ Εδω είναι η Κ3 στα Μέγαρα με το RC8 που είχα .... Αργή δεξιά στροφή που έχεις περίπου 60χλμ μέσο όρο πάνω κάτω αν μπεις με 3η και στροφές πάνω στην ροπή....
Αν όμως δοκιμάσεις να έχεις 2α και στροφές πχ 10000 - 12000 (κοντά στα κόκκινα δλδ) τότε θα έχεις πάλι την μέγιστη κλήση όπως στην πρώτη περίπτωση αλλά θα είναι πολύ πιο κλειστή η τροχιά σου και πολύ ποιο σταθερή η μοτοσυκλέτα γιατί χαμηλώνει το κέντρο βάρους της .... Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να σκύψεις στο εσωτερικό της στροφής και θα σε βγάζει ακριβώς και πάντα εκεί που κοιτάζεις δλδ το απόλυτο.... Όσο για τα χλμ στροφής θα διαπιστώσεις ότι είναι τουλάχιστον 20-30χλμ παραπάνω απ ότι στην πρώτη περίπτωση δλδ 80-90χλμ και ξέρεις τι σημαίνει αυτό ..... Όλα αυτά που σου γράφω δεν σου τα λέω απλά γιατί έτσι πιστεύω ότι είναι.... Σου γράφω απλά τις διαφορές που έδειξε η τηλεμετρία μου ( μαγικό εργαλείο και αναιρεί πολλά από τα πιστεύω μας) Επίσης θα διαπιστώσεις ότι Πρώτον η ανάρτηση είναι τέρμα σχεδόν συμπιεσμένη και μπροστά και πίσω και Δεύτερον χαμηλώνει τόσο πολύ ώστε η ποδιά του RC8 να βρήσκει κάτω και να είναι ξυμένη και το όριο κλήσης στο μέγιστο ενώ έχει 30χλμ παραπάνω στην στροφή που ο μέσος όρος είναι 60χλμ.... Και αυτό γιατί γίνεται τόσο μα τόσο σταθερή η γεωμετρία λόγω φυγοκεντρου αυξημένων στροφών κλπ κλπ που θα ξύνεις μέχρι και τα αυτιά σου που λέει ο λόγος.....
Υπάρχουν και άλλες τεχνικές πχ γωνιακές στροφές με αλλαγή γεωμετρίας ή με το πίσω φρενο ή αλλαγή μοιρών στο πίσω μοχλικο ή κατέβασμα τιμονιπλακας κλπ κλπ κλπ κλπ..... Πράγματα πολύ τεχνικά που δεν είναι της παρούσης.... Εδώ μιλάμε μόνο για το άνοιγμα του γκαζιού και την καμπύλη στροφής για όλες τις μοτοσυκλέτες ...... ΝΑΙ κλείνει η καμπύλη με το γκάζι ανοιχτό....αλλά δεν είναι η βέλτιστη λύση για όλους.... Ως τεχνική όμως είναι η ασφαλέστερη και απαιτεί λιγότερα πράγματα από έναν αναβάτη για να στρίψεις αρκετά γρήγορα και ασφαλέστερα......
Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Βλέπω κάνα δυό προβληματάκια σε όλο αυτό που περιγράφεις.
Πολύ σημαντικό:Με στροφές κοντά στα κόκκινα και ως αποτέλεσμα τους ανάλογους κραδασμούς, δεν μπορείς να έχεις καθαρό feedback από τα λάστιχα.
Με χαμηλότερο κέντρο βάρους χρειάζεσαι περισσότερη κλίση για τα ίδια χλμ/ω. Βάλε τώρα και στην εξίσωση ότι ζητάς από το πίσω λάστιχο και να στρίψει περισσότερο (εδιτ: πάρει μεγαλύτερη κλίση) αλλά και να επιταχύνει δυνατά. Ταυτόχρονα.
Δεν προσπαθώ να σε πείσω, σου λέω για ποιους λόγους κρατάω τα πράγματα απλά.
Κατατοπιστικότατος. Ευχαριστώ!Τα πράγματα είναι ακόμα πιο απλά....
1)Με στροφές πάνω από το εύρος ροπής απλά δεν έχεις κραδασμούς... ή v μοτέρ ή boxer ή triple ή τετρακυλινδρο.....Μόνο στους κόφτες....
2)Με χαμηλότερο κέντρο βάρους πετυχαίνεις λιγότερη κλήση για τα ίδια χλμ... Αυτό σου δίνει την δυνατότητα και την σταθερότητα να ανοίξεις γκάζι ή να ντριφταρεις(γωνιακή στροφή δλδ) ή να μπεις με περισσότερη φόρα μέσα στην στροφή και να έχεις περισσότερα χλμ και περισσότερη σταθερότητα. με την ΊΔΙΑ κλήση .. Αυτό έχει να κάνει με το είδος της στροφής και τον τρόπο οδήγησης του εκάστοτε αναβάτη
3)Το feedback από τα λάστιχα έχει να κάνει καθαρά με την ανάρτηση και όχι τον κινητήρα
4)Το αν το feedback και η αίσθηση που έχεις με τα λάστιχα είναι σωστό ή όχι το βλέπεις από την κατάσταση του ελαστικού.... Αν έχει κόμπους και περίεργα φαγωματα...Αν είναι σαν καινούργιο(έχει δλδ λεία επιφάνεια) τότε μάλλον κάτι έχεις κάνει σωστά
5)Δεν μπορείς να φανταστείς τι ανοχές έχουν τα σύγχρονα ελαστικα εμπορίου - δρόμου σε καταπονησεις και θερμοκρασίες.... Πόσο μάλλον δε τα DUNLOP KR που φορούσε το RC8 αλλά και οι εφάμιλλες γόμες άλλων εταιριών..... Όλα μα όλα τα ελαστικα ΜΠΟΡΟΎΝ να διαχειρηστουν επιταχύνσεις και κλήσεις ταυτόχρονα αρκεί να έχουν σωστή πίεση, σωστή ανάρτηση και το πιο βασικό σωστή θερμοκρασία λειτουργίας.... Δλδ να καταφέρεις να φτάσουν από 140c-180c(αυτα για πίστα) για δρόμο από 90c-120c είναι το βέλτιστο ....Γι αυτό και κοστίζουν τόσο ακριβά
Όπως και να έχει δεν περιμένω να συμφωνήσουμε... Δεκτό....
Αλλά όσον αφορά την αρχική ερώτηση.... ΝΑΙ αν ανοίξεις το γκάζι (με κάποιες από τις παραπάνω παραμέτρους) κλείνεις την καμπύλη στροφής.....ότι μοτοσυκλέτα και να έχεις.... Από Enduro μέχρι super sport
ΥΓ. Μοναδική εξαίρεση αποτελούν οι Προπέλες που φέρουν telelever - paralever.... Αυτές τα κάνουν όλα μόνα τους... Και φρένο Και γκάζι μέσα στην στροφή... Χωρίς ο Αναβάτης να αντιλαμβάνεται το παραμικρό ή να κάνει κάτι περισσότερο ή λιγότερο..... Απλα να το απολαμβάνει
Σε αυτήν την κατηγορία μπορείς να βάλεις και τις μοτοσυκλέτες που έχουν συνδιαστικά φρένα και ΔΕΝ απενεργοποιούντε....
Αυτά από εμένα.... Δεν έχω να πω τπτ άλλο επί του θέματος.... Καλές στροφές με ασφάλεια σε ΟΛΟΥΣ!
Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τα πράγματα είναι ακόμα πιο απλά....
1)Με στροφές πάνω από το εύρος ροπής απλά δεν έχεις κραδασμούς... ή v μοτέρ ή boxer ή triple ή τετρακυλινδρο.....Μόνο στους κόφτες....
όχι, κατηγορηματικά όχι. δεν έχει να κάνει με απόψεις αλλά με φυσική.2)Με χαμηλότερο κέντρο βάρους πετυχαίνεις λιγότερη κλήση για τα ίδια χλμ...
Αυτό σου δίνει την δυνατότητα και την σταθερότητα να ανοίξεις γκάζι ή να ντριφταρεις(γωνιακή στροφή δλδ) ή να μπεις με περισσότερη φόρα μέσα στην στροφή και να έχεις περισσότερα χλμ και περισσότερη σταθερότητα. με την ΊΔΙΑ κλήση .. Αυτό έχει να κάνει με το είδος της στροφής και τον τρόπο οδήγησης του εκάστοτε αναβάτη
οι υψίσυχνοι κραδασμοί ,ιδιαίτερα στις υψηλές rpm που ανέφερες στο προηγούμενο μνμ, "θολώνουν" το feedback.3)Το feedback από τα λάστιχα έχει να κάνει καθαρά με την ανάρτηση και όχι τον κινητήρα
4)Το αν το feedback και η αίσθηση που έχεις με τα λάστιχα είναι σωστό ή όχι το βλέπεις από την κατάσταση του ελαστικού.... Αν έχει κόμπους και περίεργα φαγωματα...Αν είναι σαν καινούργιο(έχει δλδ λεία επιφάνεια) τότε μάλλον κάτι έχεις κάνει σωστά
πολλά placebo αναβατών (ιδιαίτερα κάπως γρήγορων) μεταφέρονται ως θέσφατα σε φόρουμ και διαφορες μοτο-συζητήσεις.5)Δεν μπορείς να φανταστείς τι ανοχές έχουν τα σύγχρονα ελαστικα εμπορίου - δρόμου σε καταπονησεις και θερμοκρασίες.... Πόσο μάλλον δε τα DUNLOP KR που φορούσε το RC8 αλλά και οι εφάμιλλες γόμες άλλων εταιριών..... Όλα μα όλα τα ελαστικα ΜΠΟΡΟΎΝ να διαχειρηστουν επιταχύνσεις και κλήσεις ταυτόχρονα αρκεί να έχουν σωστή πίεση, σωστή ανάρτηση και το πιο βασικό σωστή θερμοκρασία λειτουργίας.... Δλδ να καταφέρεις να φτάσουν από 140c-180c(αυτα για πίστα) για δρόμο από 90c-120c είναι το βέλτιστο ....Γι αυτό και κοστίζουν τόσο ακριβά
Όπως και να έχει δεν περιμένω να συμφωνήσουμε... Δεκτό....
Αλλά όσον αφορά την αρχική ερώτηση.... ΝΑΙ αν ανοίξεις το γκάζι (με κάποιες από τις παραπάνω παραμέτρους) κλείνεις την καμπύλη στροφής.....ότι μοτοσυκλέτα και να έχεις.... Από Enduro μέχρι super sport
ΥΓ. Μοναδική εξαίρεση αποτελούν οι Προπέλες που φέρουν telelever - paralever.... Αυτές τα κάνουν όλα μόνα τους... Και φρένο Και γκάζι μέσα στην στροφή... Χωρίς ο Αναβάτης να αντιλαμβάνεται το παραμικρό ή να κάνει κάτι περισσότερο ή λιγότερο..... Απλα να το απολαμβάνει
Σε αυτήν την κατηγορία μπορείς να βάλεις και τις μοτοσυκλέτες που έχουν συνδιαστικά φρένα και ΔΕΝ απενεργοποιούντε....
Αυτά από εμένα.... Δεν έχω να πω τπτ άλλο επί του θέματος.... Καλές στροφές με ασφάλεια σε ΟΛΟΥΣ!
Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
πολλά placebo αναβατών (ιδιαίτερα κάπως γρήγορων) μεταφέρονται ως θέσφατα σε φόρουμ και διαφορες μοτο-συζητήσεις.
αυτό που πρέπει να κρατήσει κάποιος από το νήμα αυτό, είναι να μην κυνηγάει την τύχη του: δυνατή επιτάχυνση + περισσότερη κλίση = συνταγή εγγυημένου highside,ιδιαίτερα καθώς θα γίνεται όλο και πιο γρήγορος. (για όποιον το κυνηγάει,τεσπα)
έγραψα για placebo επειδή βασίζεις τα λεγόμενά σου σε λάθος δεδομένα, βγάζοντας τα ανάλογα συμπεράσματα. δεν έχω κάτι προσωπικό μαζί σου.Έχεις απόλυτο Δίκαιο Αγαπητέ Φίλε... Σου γράφω placebo αηδίες ... Το YouTube και η θεωρία του California school είναι το θέσφατο πλέον (ή καλύτερα η γρήγορη πληροφορία κονσέρβας που έχουν όλες την ίδια γεύση και κάνεις δεν ξέρει τι έχει μέσα πώς φτιάχνεται αλλά τις τρώνε όλοι).....Τεσπα....πάω να πιω το τσάι μου... Καλό βράδυ!
Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στέκομαι μόνο σε αυτό, που είναι το πιο σοβαρό για εμένα.σκέψου ότι ίσως χτυπήσει κόσμος που θα προσπαθήσει να στρίψει γρήγορα στον δρόμο.
Αν όμως δοκιμάσεις να έχεις 2α και στροφές πχ 10000 - 12000 (κοντά στα κόκκινα δλδ) τότε θα έχεις πάλι την μέγιστη κλήση όπως στην πρώτη περίπτωση αλλά θα είναι πολύ πιο κλειστή η τροχιά σου και πολύ ποιο σταθερή η μοτοσυκλέτα γιατί χαμηλώνει το κέντρο βάρους της .... Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να σκύψεις στο εσωτερικό της στροφής και θα σε βγάζει ακριβώς και πάντα εκεί που κοιτάζεις δλδ το απόλυτο.... Όσο για τα χλμ στροφής θα διαπιστώσεις ότι είναι τουλάχιστον 20-30χλμ παραπάνω απ ότι στην πρώτη περίπτωση δλδ 80-90χλμ και ξέρεις τι σημαίνει αυτό ..... Όλα αυτά που σου γράφω δεν σου τα λέω απλά γιατί έτσι πιστεύω ότι είναι.... Σου γράφω απλά τις διαφορές που έδειξε η τηλεμετρία μου ( μαγικό εργαλείο και αναιρεί πολλά από τα πιστεύω μας) Επίσης θα διαπιστώσεις ότι Πρώτον η ανάρτηση είναι τέρμα σχεδόν συμπιεσμένη και μπροστά και πίσω και Δεύτερον χαμηλώνει τόσο πολύ ώστε η ποδιά του RC8 να βρήσκει κάτω και να είναι ξυμένη και το όριο κλήσης στο μέγιστο ενώ έχει 30χλμ παραπάνω στην στροφή που ο μέσος όρος είναι 60χλμ.... Και αυτό γιατί γίνεται τόσο μα τόσο σταθερή η γεωμετρία λόγω φυγοκεντρου αυξημένων στροφών κλπ κλπ που θα ξύνεις μέχρι και τα αυτιά σου που λέει ο λόγος.....
Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
για την ιστορία:........ Ατάκα κονσέρβας........
LOAD YOUR SUSPENSION AND TYRES BEFORE YOU USE THEM!!!!!
........ Απάντηση δική μου........
..... Σου εξηγώ απλά πως μπορείς να πετύχεις αυτό που σου λέει η κονσέρβα........
Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
έγραψα για placebo επειδή βασίζεις τα λεγόμενά σου σε λάθος δεδομένα, βγάζοντας τα ανάλογα συμπεράσματα. δεν έχω κάτι προσωπικό μαζί σου.
σκέψου ότι ίσως χτυπήσει κόσμος που θα προσπαθήσει να στρίψει γρήγορα στον δρόμο.
επιταχύνουμε δυνατά μόνο εφόσον δούμε την έξοδο της στροφής και μπορούμε να μειώνουμε κλίση ταυτόχρονα.
είσοδος:μειώνουμε φρένο,όσο αυξάνουμε κλίση.
έξοδος:αυξάνουμε γκάζι , όσο μειώνουμε κλίση.
δείτε και το 100 points of grip του Ienatsch
ενώ σε γενικές γραμμές συμφωνώ, διαφωνώ με το κομμάτι του "μαθαίνεις μόνο αν πέσεις".Στέκομαι μόνο σε αυτό, που είναι το πιο σοβαρό για εμένα.
Δυστυχώς πολλοί διαβάζοντας τέτοια θέματα σε φορουμ ή βλέποντας βίντεο στο yt, νομίζουν ξαφνικά ότι απέκτησαν τις ικανότητες του Ροσσι.
Θα χρησιμοποιήσω μια παροιμία σοφή, αν δεν βρέξεις κ@λο, ψάρι δεν πιάνεις.
Θα την τροποποιήσω και θα πω, αν δεν πέσεις δεν μαθαίνεις.
Ας έχει όμως τις λιγότερες σωματικές φθορές, ο γραφών έχει αγοράσει οικόπεδα στην μισή Πελοπόννησο, μέχρι να μάθω να οδηγώ με ασφάλεια.
Να περνάτε όλοι καλά και να στρίβετε ΟΣΟ το λεν τα κουράγια σας, τα υπόλοιπα ας τα βλέπετε στο moto gp με μπυρίτσα και σουβλάκια, ή με καφεδάκι όπως κάνω και εγώ και τους θαυμάζω.
Δημήτρη, δεν θα βρεις κανένα on board video επαγγελματία αναβάτη ο οποίος θα επιταχύνει δυνατά δίνοντας κλίση ταυτόχρονα ή μην μπορώντας να μειώσει (κλίση), τεσπά.Ακριβώς
Σε Καλιφόρνια και άλλα μαθήματα γρήγορης οδήγησης.
Σου δείχνουν.μεν τον τρόπο, αλλά οι τεχνικές είναι για οδήγηση σε πίστα.
Χωρίς μπαριερες,αντίθετα κινούμενα οχήματα, αδέσποτα φανάρια κλπ.
Όπου μπορείς να εκμεταλλευτείς όλο το εύρος του δρόμου χωρίς τυφλά σημεία ( στροφές)
Το πλατιασμε νομίζω
ενώ σε γενικές γραμμές συμφωνώ, διαφωνώ με το κομμάτι του "μαθαίνεις μόνο αν πέσεις".
κι αυτό επειδή το trial&error δεν είναι και το πιο ενδεδειγμένο για επικίνδυνα σπορ, όπως ο μοτοσυκλετισμός.
υπάρχει πληροφορία άφθονη,αλλά δυστυχώς "αφθονότερη" παραπληροφόρηση στο χώρο.
παρακάτω,τί γίνεται όταν προσπαθείς να επιταχύνεις όσο ακόμα είσαι πλαγιασμένος χωρίς να μπορείς να σηκώσεις αφου είσαι ακόμα μέσα στη στροφή.
Αν περίμενε λίγο με σταθερό γκάζι/τροχιά κι επιτάχυνε μειώνοντας κλίση κατ'αναλογια , δεν θα συναντούσε τον κτηματομεσίτη.Πλαγιολισθηση ισχύος.
Το μηχανάκι είχε την δύναμη,δεν ξέρω με ποια ταχύτητα μπήκε.
Τσαρουχωσε το γκάζι και πήγε στα χόρτα
Επίσης θα διαπιστώσεις ότι Πρώτον η ανάρτηση είναι τέρμα σχεδόν συμπιεσμένη και μπροστά και πίσω και Δεύτερον χαμηλώνει τόσο πολύ ώστε η ποδιά του RC8 να βρήσκει κάτω και να είναι ξυμένη και το όριο κλήσης στο μέγιστο ενώ έχει 30χλμ παραπάνω στην στροφή
Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk