«Εκνευριστικοί βιαστικοί»

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Οι «εκνευριστικοί βιαστικοί» και πώς να τους αντιμετωπίσεις​

motosykleta_viastikoi_7122022.jpg

Οι «βιαστικούληδες» των δρόμων κυκλοφορούν ανάμεσα μας (κυριολεκτικά) σε τρελές ταχύτητες, χωρίς όμως να σκέφτονται ότι πιθανότατα βάζουν εαυτόν και άλλους σε κίνδυνο, τσάμπα.

Οι «βιαστικοί» βάζουν σε κίνδυνο τους ίδιους και άλλους, στο δρόμο​

Είναι καθημερινό φαινόμενο, για πολλούς οδηγούς και αναβάτες παράλληλα, να γίνονται μάρτυρες των «ενοχλητικών βιαστικών» του δρόμου. Μιλώντας για τα δικά μας… ράμματα στην γούνα, συνήθως μιλάμε για αναβάτες με πολύ επιθετικό τρόπο οδήγησης, που «κολλάνε» στους μπροστινούς τους ή ακόμα και κορνάρουν, μέχρι να τους κάνουν χώρο να περάσουν, κάνουν πολύ επιθετικούς και απρόβλεπτους ελιγμούς (ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ χωρίς φλας) και κινούνται σε επικίνδυνες ταχύτητες, μέσα σε κίνηση και χώρο που δεν το επιτρέπει.

Τα φανάρια σχεδόν καθορίζουν την ταχύτητα κίνησης σου στην πόλη​

Αν κινείστε καθημερινά σε συνθήκες… Αθήνας, θα έχετε προσέξει ότι ακόμα και οι εν λόγω βιαστικοί, τα βρίσκουν σκούρα με τα φανάρια. Δεν είναι δύσκολο να αντιληφθεί κανείς ότι, ανεξάρτητα από την κατεύθυνση στην οποία κινείσαι, τα φανάρια και ο ρυθμός που κανονίζουν την κυκλοφορία, τελικά κανονίζουν και την μέση ταχύτητα στην πόλη. Αρα και τον χρόνο που χρειάζεσαι να πας, από το ένα σημείο στο άλλο. Έτσι εξηγείται το γεγονός ότι, ένας αναβάτης που πάει με «πολύ γκάζι» και «πολύ φρένο» από φανάρι σε φανάρι, φτάνει συχνά μαζί με κάποιον που οδηγεί με μικρότερη, αλλά σταθερή ταχύτητα. Συνεπώς το κέρδος από την βιαστική και επικίνδυνη οδήγηση στην πόλη, μπορεί να είναι ακόμα και μηδενικό.

Και εκεί φτάνουμε στο σημείο, του ότι πρέπει να παρανομήσεις για να μπορέσεις τελικά, να πάρεις μετρήσιμο πλεονέκτημα χρόνου εντός πόλης. Εξού λοιπόν, και η επικίνδυνη οδήγηση αλλά και οι τόσες παραβιάσεις σήμανσης και φωτεινών σηματοδοτών, που βλέπουμε κάθε μέρα. Προφανώς, αν κάποιος οδηγός είναι «παρωπιδικός» και σκέφτεται μόνο το να φτάσει όσο πιο γρήγορα γίνεται, αυτό είναι το αποτέλεσμα!

Με 80 χλμ/ώρα θέλεις 30 μέτρα για να ακινητοποιηθείς​

Αλλη συζήτηση η εκνευριστική βραδυπορεία εντός πόλης, άλλη συζήτηση η ωμή πραγματικότητα της φυσικής. Οι μετρήσεις μας το λένε ξεκάθαρα: Στα 80 χλμ/ώρα, χρειάζεσαι απόσταση ακινητοποίησης περίπου 30 μέτρων. 30 μέτρα είναι το μήκος περίπου 7-8 αυτοκινήτων. Κάντε το εικόνα. Κάποιος αναβάτης δικύκλου που κινείται με 80 χλμ/ώρα σε αστικούς δρόμους –φυσικά και υπάρχουν αυτοί οι αναβάτες- , θα προλάβει να αντιδράσει επαρκώς, αν βρεθεί κίνδυνος μπροστά του; Η απάντηση είναι πιθανώς όχι. Για αυτό άλλωστε και τα τόσα ατυχήματα. Γιατί, από εκεί που βιάζεσαι να φτάσεις πρώτος, τελικά ίσως να… μην φτάσεις ποτέ.


Τι κάνεις άμα σου κολλάει ένας «βιαστικός»​

Η απάντηση είναι πολύ απλή: Δίνεις προτεραιότητα στην ασφάλεια σου, πάνω από όλα. Μην υποκύπτεις στις πιέσεις του: Η ευθύνη για την προσπέραση είναι δική του. Αν και όταν «βρεις» χώρο, άφησε τον να σε περάσει και μείνει μακριά του. Αν θέλεις να κινηθείς πιο αργά από την κίνηση, πρόσεξε έτσι ώστε να μην εμποδίζεις, ακούσια ή εκούσια, διότι κινδυνεύεις και εσύ από τους άλλους. Και, προς Θεού, σε καμία περίπτωση ΜΗΝ κινηθείς επιθετικά, προς κάποιον εριστικό αναβάτη που σε προσπέρασε ή σε πιέζει: Μην τον κυνηγήσεις, μην τον κλείσεις εσκεμμένα για σπάσιμο. Προφανώς ο κίνδυνος για ατύχημα αυξάνεται κατακόρυφα!


«Τέζα» αυτοί, «κύριος» εσύ, στο ίδιο φανάρι καταλήγετε. Τυχαίο; Όχι βέβαια.
-Στην πόλη, τα φανάρια καθορίζουν το πόσο γρήγορα πας
-Μόνο αν παρανομήσεις, θα πας πιο γρήγορα
-Ξέρεις ότι για να φρενάρεις από τα 80, θες απόσταση μήκους 8
αυτοκινήτων;
-Αν θες να πας πιο αργά, μην εμποδίζεις γιατί κινδυνεύεις και εσύ

Πηγη www.mototriti.gr
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Επειδή η παροιμία:
"Το κακό γυρεύει ο Γκιώνης,το κακό βρίσκει τον Γκιώνη.."
..έχει βάση.
Κάνε ότι σε προτρέπουν παραπάνω..
"Άσε τον άλλον να περάσει,γρήγορα θέλει να γεράσει..."(αν προλάβει)
Bcdefgh
 
Top Bottom